Diskuse

Subaru Levorg 1.6GT-S Lineartronic – Má vůbec chybu?

13.11.2017

Že kombík nemůže být zábavný? Subaru přiváží Levorg v omlazeném balení, s totožnou technikou, ale mnoha decentními inovacemi. Jak mu tato procedura prospěla?

 

  • 67 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 13.11.  16:09

    Odpověď: Nemá

    Oceňuju 4,5* = ale jen do chvíle kdy si uvědomim že totéž hodnocení dostal Karoq s nejblbějšim motorem :-|

    Ale jinak = hodně slušná varianta :yes: :yes: :-)
  • 31 Reagovat !

    foto michal-t

    michal.t 13.11.  16:12

    Překlep u rozvoru

    Chtělo by to uvést správný rozvor i v tabulce dole… s tím překlepem to vypadá, jako by auto téměř patřilo do nižšího segmentu.
  • 32 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 13.11.  16:17

    Subaru týden

    pokračuje, proč ne :yes: S Levorgem jsem měl to štěstí projet si 20 km kolečko a krom trošku vyššího hluku od motoru mě ničím neurážel. Tlumení podvozku je fakt povedené, motor a jeho agilita docela v pohodě. Tady bych moc nekritizoval, dynamika mi stačila. Dobré auto.
  • 54 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.11.  16:21

    STi kombi

    Levorg je stále krásne auto, jeho dravá vizáž evokuje ostrý model STi, teda také hot-kombi. Ten fúkaný dvojliter by si už len kvôli tej vizáži zaslúžilo. Aj keď keď porovnám s novou Imprezou, ktorá výkonovo končí na 115 kW, tak ešte môže byť Levorg rád za tento turbomotor. Veľká škoda, že tento motor nebude v Impreze.
    Zaujímavosť k tej CVT: v CVT móde zrýchľuje na stovku odhadom o 2 sekundy rýchlejšie, ako pri prednastavených stupňoch. [odkaz]
    • 11 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 13.11.  18:04

      « Re: STi kombi

      je zname, ze v reale je ta dynamika lepsia ako pri skromne uvadzanych 8.9s pri 0-100... to plati napr pre focus combi 1.5eb 110kw ten sa tiez tvari ako relativne pomaly, no na 100okt benzine to ide dobre... spomaluje ho soft obmedzenie krutiaku na 1tke ta sa vytaca pomaly...od 2ky hore to taha
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 14.11.  12:31

        « Re: Re: STi kombi

        1.6 EB tedy tahá naplno i na 1. stupeň.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 14.11.  13:17

          « Re: Re: Re: STi kombi

          1.6 EB = masivně trpí detonančním spalováním které nedokáže řídící jednotka včas podchytit což způsobuje rozbití pístů mezi kroužky. Na vině je karbon z méně kvalitních neaditivovaných paliv a kratší jízdy s nízkou zátěží motoru při nichž se nespaluje průběžně. Teoreticky výborný, prakticky rozhodně nedoporučitelný motor

          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 14.11.  13:33

            « Re: Re: Re: Re: STi kombi

            Jo... tohle vím, to už jsem si vyzkoušel v praxi.... >:D Ale ten motor i přes tento nešvar prostě jede parádně a to i prakticky. Lijeme VIF a modlíme se >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 14.11.  13:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

              Jj přesně to o něm Vaculík řiká = když funguje je to paráda, když nelejš Vif spíš naopak :-)

              Balení pro majitel 1.6EB [odkaz] >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 14.11.  13:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                To je až do konce života >:D Hele já to liju do nafty už 2 roky a mám plechovku na 1/2 roku. A to najezdím cca 20 tisíc Km/rok.

                Táta na to trochu kašle.... ale zase, těch EB s fatálním problémem tolik není, jako třeba TSI s přeskočeným řetězem, i sem chodí diskutéři, co tento motor mají a takový problém neznají.

                Diskutoval jsem to i nezávisle se servisáky z Ford servisů a někteří ten problém ani neznají a nezažili.... Jasné, trochu to děsí, ale zase snad člověk nebude mít smůlu 2x >:D
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 14.11.  15:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                  Tak to tam leješ setsakra málo = neměl by sis konečně přečíst návod? >:D

                  Samostatná dávka na 1 nádrž je [odkaz] :-)

                  No 1.6EB právě pro ty následný problémy = pokud neaditivuješ jak pominutej = patří k motorum který dostaly dokonce :no:

                  TSI je taky pěknej průser ale dá se opravit a je opraveno. Ten karbon v 1.6EB je nikdy nekončící

                  A já myslel že to funguje přesně obráceně = už si vyzkoušenej smolař = tak ty to uneseš = osud miluje černej humor >:-[]
                  • 01 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 14.11.  15:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                    No neviem, môj Ecoboost furt šlape aj po 113t km. Kamarátov EB šlape už 160t km tiež bez problémov. Keďže sa zaručené predpovede rozpadu motora najneskôr do 100t km stále nenapĺňajú, napokon som tú permanentku na vlak predal. >:D
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 14.11.  16:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                      Já sem teda taky spíš optimista = ale nebyla to chyba? >:-[]

                      Nejde o předpovědi ale to realitu = jinak povedenýho 1.6EB

                      Tankovánim aditivovanýho paliva nebo radši přímo vlastnim litim nějakýho aditiva = to můžeš oddálit. Otázka je jestli navěky ;-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 14.11.  17:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                        No jedného dňa ten motor iste kľakne, tak ako každý motor. Ale za vyše 6 rokov sa to nestalo (a keď sa to stane po 10 rokoch a 250t km, tak ma to ako bývalého majiteľa nebude trápiť. ;-) ) Btw. ozvi sa, keď budeš mať Aurisa 6 rokov, v akom je stave. ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 14.11.  17:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                          6 let? Nevím = uvidíme kolik bude mít najeto = ale byl bych rád kdyby sme ho po záruce vyměnili zase za novej

                          Ale starší Aurisy speciálně ve verzi hybrid = což je atmo motor + elektromotor kde se nemá co oběhat = si stoje velmi dobře. Tenhle hybridní pohon je dokonce nejspolehlivější pohon na světě = tak snad to bude platit i pro ten náš kus

                          Jestli tobě vydrží 1.6EB bez avizovanejch problémů = seš klikař. Hodně z nich dopadne jinak = ať chceš nebo ne patří v pozdější fázi kvůli popsanejm problémum = mezi ty problémový. Ne částečně = ale hodně = kategorie :no: nedoporučujeme

                          Já doporučuju [odkaz] no spíš [odkaz] :-)
                          • 30 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 14.11.  19:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                            Ale Sakro, ten problém existuje, ale zdaleka není tak rozšířen, jak tu dnes tvrdíš :-) Když jsem předloni hledal podobné případy v ČR, tak jsem našel jen nějaké dvoulitrové STčko, které bylo utrápené na okruhu. Nechci tu ten motor obhajovat, navíc je i více verzí, iudex ho má pokud vím v Mondeu a ten je 118kw, může být třeba trochu jiný, nám se to stalo u nejslabší verze 110kw. Dále sem občas zavítá (Atis, nebo Altis?), ten míval Fokuse a dokonce nachipovaný 1.6EB a taky jezdí vesele dál...

                            Já jsem tomu taky moc nepřidal, ten motor si docela říká o nohu na podlaze >:D

                            Tvůj problém je, že dáváš větší váhu některým článkům, nebo diskuzím, kde se problém vyskytne.... kdybych to tak dělal, nekoupím nikdy nic >:D Jen nudný Auris >:D >:D A nepoznal bych třeba tu milou mluvčí Fordu ČR... :d
                            • 00 Reagovat !

                              foto -MT-

                              _MT_ 14.11.  20:22

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                              Už si nevzpomínám, co se vám přesně stalo, ale těžší noha nebývá příčinou problémů. Spíš naopak. S těžkou nohou je jen třeba se vyhýbat nízkým otáčkám.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 14.11.  20:33

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                To, co popisuje Sakra, na dálnici, při akceleraci...
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 14.11.  21:24

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                  MT to píše správně = problém je s tim motorem se loudat. Je nutný občas šlápnout do plnejch. A k tomu aditivum a nejlíp oboje dohromady = to může tomu popisovanýmu problému předejít, nebo ho aspoň oddlálit

                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 14.11.  21:23

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                              To je jen dobře že stojíš občas na podlaze = to práci to Vifu jen podporuje :yes:

                              Teda nevim co bych si teď koupil u Fordu = i když vlastně asi Mustang V8 :-)

                              Co mám zkušenost = většina lidí dává váhu jen svýmu názoru a zkušenosti = a ničemu a nikomu jinýmu. Tak ti nevim ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 14.11.  21:27

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                Já bez obav Mondeo či Fokus s 2.0Tdci....
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 14.11.  21:35

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                  Focus mě nebere, možná [odkaz]

                                  Mondeo by mi nevadilo = ale to je všechno. Je to cenově jinde ale v týhle velikosti mě víc zajímá Kia Stinger.

                                  Slečnu neznám = to bych musel vidět :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 14.11.  21:47

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                    Myslím, že Stinger v kýžené motorizaci s V6 je skoro 2x dražší, než to Mondeo >:D Ale velikostně to možná sedí >:D

                                    Drobná brunetka, milá :-) I to stálo za to 50 Kč na hodinu za parkování v Karlíně na jejich centrále >:D
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 14.11.  21:49

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                      Určitě to rozměrově sedí = a peníze, to sou jen papíry. A dneska už ani ne papíry, dneska se jen naklikaj do počítače :-)

                                      Holky už mě stály o hodně víc než 50 kč za hodinu >:D
                                      • 20 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 14.11.  21:59

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                        Když to bereš takhle, tak to pak nemám námitky >:D

                                        Hm... to nevím jestli je věc, kterou se chlubit >:D Já jsem se už v 18ti zřekl, že nebudu kupovat holce ani panáka jen tak pro nic za nic >:D
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Emel

                                      Emel 14.11.  22:27

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                      I s tím dvoulitrem v základu je za 1,1. Váhám, jestli se mám zeptat na slevu...
                                      • 20 Reagovat !

                                        foto woody-alien

                                        woody-alien 14.11.  23:16

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                        Za 1,1 ? Hmm, tak to bych měl pro sebe na rodinný povoz asi vhodnějšího kandidáta. A přímo před čumákem. Těch 99t už bych někde vyškrábal. Jasně, barva nuda, vzhled nuda, xdrive nuda....no snad bych se nějak překonal. :-)
                                        [odkaz]
                                        • 10 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 15.11.  00:47

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                          Jo, to je hodně zajímavá cena..., mimochodem ta manuální klima (v textu inzerátu) je samozřejmě blbost.
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto woody-alien

                                            woody-alien 15.11.  09:17

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                            V těch inzerátech jsou blbosti na denním pořádku. Spousta prodejců se např. domnívá, že diesel spadá do kategorie paliva "benzín". ;-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Ozzman

                                          Ozzman 15.11.  07:29

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                          Tenhle kousek je out, nemá ližiny..... :-! >:D
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto woody-alien

                                            woody-alien 15.11.  09:15

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                            Hele, nepotřebuješ si náhodou dolít VIF ? Tak nepruď... 8-s >:D ;-)
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Ozzman

                                              Ozzman 15.11.  09:45

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                              Potřebuju, ale naftovej ! >:-[] To se tady mezi benzínovou smetánkou nechytám >:D
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto woody-alien

                                                woody-alien 15.11.  10:09

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                                Hele, já nad váma ropáka nos neohrnuju. Ono je čím dál těžší zůstat benzínovým entuziastou, když ti do mailu soustavně přistávaj nabídky na naftový Mondea a Pašíky se slevama v hodnotě jednoho Swiště. ;-)
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto Ozzman

                                                  Ozzman 15.11.  10:11

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                                  Join to the dark side!
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Emel

                                          Emel 15.11.  07:46

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                          Jo, to je hezký, ale asi jsi nepochopil tu slevu - Kia by musela nabídnout třeba -25% aby to bylo zajímavý, tohle je po slevě.
                                          • 10 Reagovat !

                                            foto woody-alien

                                            woody-alien 15.11.  09:13

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                            Jj, to mi ujelo. Snad proto, že tuhle nabídku mám v hlavě a už jsem se na něj byl i podívat. A i když u toho dívání zřejmě zůstane, okamžitě mi to naskočilo. ;-)
                                            Jako zeptat se můžeš, proč by ne. Ale pokud by ti na Stingera nabídli 25%..."To bych se divil, Klásek. Ani nevíte, jak bych se divil. Víte, jak bych se divil, Klásek ? Divil bych se tak, že bych se snad ani víc divit nemoh." ;-)
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Emel

                                              Emel 15.11.  09:22

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                                              No hej. Proto říkám, že váhám, jestli se mám vůbec obtěžovat. Jinak viz úvahy na tvém blogu...
                    • 10 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 14.11.  21:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                      Tak to je odvaha !!!!! Smekám :yes: >:D ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 15.11.  09:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                        Jj, 6 rokov sa človek trasie, to si na to riziko blízkej smrti nakoniec zvykne. >:D
                        • 10 Reagovat !

                          foto woody-alien

                          woody-alien 15.11.  10:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                          Cena Michala Velíška tě nemine.... :yes: >:-[]
                    • 10 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 15.11.  00:29

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                      Tys jsi prostě nenapravitelný kaskadér... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 15.11.  09:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                        Jj, living on the edge, to je moje motto. >:D
                  • 20 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 14.11.  19:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STi kombi

                    Liju tam přesně podle návodu, jednu odměrku na 20 litrů paliva ;) Kupuji 0,5l.

                    A co s tím autem? Hodit ze skály? Jezdí dobře, ještě rok bude v záruce.... Tak prostě jezdíme dál.
  • 13 Reagovat !

    foto PepaJ

    PepaJ 13.11.  16:26

    Hmm..

    Oproti Mazde 6 ma jen par drobnych pih na krase..trosku hlucnejsi pohon..trosku horsi chovani CVT a ta spotreba.. se tak jako tak.. stale drzi nad 8L. Sestka umi to same predvest za 7L a jeste je pri porizeni o neco malo levnejsi. Pri jizde na hrane ma podvozek o malinko mene lepsi(tuzsi a jistejsi) chovani. Jinak je to velmi povedeny vuz, hned druhy v mem zebricku..v teto kategorii kombi. Skoda, ze do EU nedostane ten jejich 2,0i..
    • 13 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 13.11.  16:57

      « Hmm..

      S Mazdou 6 bych spotřebu nesrovnával, nebo máš u té Mazdy 4x4? Já myslím, že těch 7,5l je při 170 benzínových koní a 4x4 naprosto OK. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto PepaJ

        PepaJ 14.11.  16:52

        « Re: Hmm..

        ..to Jetty: mozna by se dalo souhlasit..ale ja jel Levorgem "svym" stylem za 8,9L a ten samy den s M6 combi za 6,6L..a ano byla to 2,0i bez 4x4. S M6 2,5i to bylo s HDM 7,1L..pri plus minus stejnych podminkach..stejny styl jizdy a trasy vcetne pocasi. Takze realne porad rozdil 1,5 l i kdyby ta M6 byla AWD tak jako jeji naftova sestricka. Kazdopadne jako dlouholety uzivatel HDM automatu, bych se s touto CVT dokazal szit..ale jen proto, ze ma moznost rucniho razeni a take, ze ma tech tusim sest prednastavenych stupnu. Jinak by to fakt neslo..ale auto je to skvele, jak rikam s tim silnym dvoulitrem a manualem by to mohlo byt velmi slusne auto za rozumne penize a dobrym ridicskym zazitkem kazdy den. Uroven interieru a zpracovani taktez velmi pokrocila k evropskemu nadstandardu v nejvysi verzi.
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 14.11.  18:43

          « Re: Re: Hmm..

          No len pozor na to, ze aj s Lineatronicom sa treba naucit efektivne jazdit, nejde len presadnut a zajazdit nieco na porovnanie. Darmo napises, ze si isiel rovnaky styl jazdy a trasu. Lineatronic sa sprava inak, ked akcelerujes na 1/3, 2/3, ci naplno (len ako priklad). Naviac ta prevodovka - jej logika, sa casom uci spravaniu vodica. Takze su tam isto este rezervy.
    • 20 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 13.11.  18:05

      « Re: Hmm..

      myslis zrovnanie s m6 2.5 ?
    • 10 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 13.11.  20:13

      « Re: Hmm..

      Je take dobre kouknout na hmotnosti aut, Mazda 6 je dost oholena a jeji vaha to jasne ukazuje. Nerikam, ze je to spatne, ale nekdo to proste musi chybet.
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 14.11.  06:34

        « Re: Re: Hmm..

        Já to vidím spíš naopak - skoro 17 metráků na kompakt je poměrně dost. Sakra dost.
        Řečeno slovy Paroubka - kdo to dneska má?
        Impreza má o 3 metráky míň!
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 14.11.  09:27

      « Re: Hmm..

      Mazda 6 je hlavne o triedu väčšie auto. Konkurovať si môžu akurát tak cenou.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 14.11.  10:13

        « Re: Re: Hmm..

        Tím chceš říct co? Vyšší třída by měla znamenat v mnoha ohledech lepší auto.
        • 01 Reagovat !

          foto Dany

          Dany 14.11.  10:29

          « Re: Re: Re: Hmm..

          Tým som chcel povedať, že rozmerovo Levorg spadá do nižšej strednej. Nič viac, nič menej. Či je v mnoho ohľadoch lepším autom, to je otázka.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 14.11.  15:57

            « Re: Re: Re: Re: Hmm..

            To asi patřilo k pointě, ne? Že za podobné peníze nabídne Mazda kombi o třídu výš. Mazda ani kombi v nižší střední nemá, takže to srovnání nemůžeš udělat, ani kdybys chtěl. Rozdíl třídy se normálně promítne právě v ceně. A nekritizuje Levorg za rozměry, kufr; nic, co by souviselo s tím, že je šestka větší auto.
            • 10 Reagovat !

              foto Dany

              Dany 15.11.  05:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm..

              Ja som reagoval na toto "..v teto kategorii kombi". Koľkokrát tu ľudia porovnávajú hrušky s jablkami a ani nevedia, že ide o rôzne ovocie. Tým nenarážam na Pepu a ani na to, že by sa šestka s Levorgom nemohli stretnúť pri výberovom konaní. Môže mať pri výbere kombi iný pohľad na výber auta. Dá sa k tomu pristupovať Mr.Beanovskou optikou: zakryť ponuku a vyberať iba podľa ceny. Podľa príspevku Pepy zrejme vyberá kombi s dobrým riadením a podvozkom a zároveň nepotrebuje využiť potenciál kombi naplno (narážam na nízku zaťažiteľnosť Levorgu (nižšie riešime problém zvládať určité bežné nerovnosti pri polovičnom zaťažení)) a tiež nepotrebuje švorkolku.
              Nakoniec s ním súhlasím, len som mal potrebu sa pozastaviť pri zaradení do tej istej kategórie. Aj u mňa sa tieto kúsky stretli vo výbere a dokonca aj tá trojka. ;-)
              Koniec koncov, PepaJ má podľa foto v profile trojku a podľa designu kol, po facelifte. Kto vie, ako to nakoniec dopadlo?
              A ešte mám potrebu vyzdvihnúť polohovateľné zadné operadlá Levorgu. Nikde sa to nespomína. A pritom "Kto to má?" v "tejto" kategórii?
  • 72 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 13.11.  16:33

    Spotřeba

    Mě teda spotřeba 7-8,5 litru na 170 koní, 1700 kg hmotnosti (s pár drobnostmi) připadá adekvátní. Co se očekává, pod šest?
    • 03 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 13.11.  18:06

      « Re: Spotřeba

      motor v tom bude nevinne asi... CVT je zlo to by este taky litrik dalo dole s manualom
      • 13 Reagovat !

        foto Strelec

        Střelec 13.11.  20:03

        « Re: Re: Spotřeba

        Moderni CVT daji nizsi spotrebu nez manual, proto je japoncici montuji ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 13.11.  20:44

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          nie v kazdom rezime, len vtedy ak mozu drzat motor v najnizsich otackach premenlivym prevodom vtedy je mozno vplyv otaciek na spotrebu vacsi ako straty prevodovky,... v inom pripade to ubera vykon a zvysuje spotrebu...

          vseobecne manual 97% CVT toroidna 93% CVT remenova 88% konvencny hydromenic 86% ucinnost
        • 20 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 14.11.  10:03

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          V NEDC, že. To je jako s moderními mnohastupňovými planetovými automaty s HDM. Ty také dokáží šetřit. Na papíře. Protože prostě během testu můžou držet otáčky motoru níž. Podobně dvouspojky. Je to dané tím, že si můžou dělat, co chtějí, zatímco manuální mají striktně předepsané řazení.
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 14.11.  14:28

            « Re: Re: Re: Re: Spotřeba

            V tomto prípade je vidno, že paier znesie všetko :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 14.11.  17:56

      « Re: Spotřeba

      Jasně [odkaz] :-)
  • 44 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 13.11.  16:37

    CVT

    Auto krásné, motor akorát, spotřeba ok ale to CVT bych prostě nerozdýchal. :no:
    • 22 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 13.11.  17:29

      « Re: CVT

      Moje řeč, Levorgu schází manuál, ale ne s tak tuhou spojkou jako v STI, tohle má být přecijen uživatelsky přívětivé. Povinný automat je zde jen kvůli Eyesightu, kdyby tyhle 2 věci se daly nekoupit, mohla by taková varianta být skoro o 100tis Kč levnější, škoda.
      • 35 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 13.11.  21:28

        « Re: Re: CVT

        Si to pujcte na vikend. Uz nebudete chtit jinou prevodovku. CVT je navykova zalezitost.
        • 00 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 14.11.  07:26

          « Re: Re: Re: CVT

          Nesmysl, chci cítit řadičku jak chodí v přesně vymezených drahách, chci počítat, nakolik mám vytočit motor při meziplynu, brzdit motorem mnou zvoleným kvaltem atd..
          • 00 Reagovat !

            foto skejpa

            skejpa 14.11.  08:07

            « Re: Re: Re: Re: CVT

            To uz tihle lide ani neznaj >:D Nevedi jake reakce ma atmosfericky motor, co to je meziplyn atd :-)
            • 20 Reagovat !

              foto feroj

              feroj 14.11.  11:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: CVT

              Ale dnes sú automaty aj v pretekárskych špeciáloch ... sekvenčné automaty, vodič nacvaká 2-3 rýchlosti za sebou a automat preradí(podradí, ... aj z medzi-plynom), keď sa zrovnajú otáčky s rýchlosťou, alebo dosiahne prednastavené otáčky pred obmedzovačom na zaradenie vyššieho stupňa, v testoch F1, kedysi dávno nasadili pokusne CVT a auto bolo skoro o 2s na kolo rýchlejšie ako sekvenčné, síce z divným zvukom, ale s efektívne zaradeným prevodovým pomerom ... tak ju pre istotu v F1 hneď zakázali :*) ... klasická prevodovka je už pre väčšinu pretekárskych áut pomalá... aj keď najjednoduchšia a pri dobre zladenom stálom prevode a pri správnych pomeroch jednotlivých stupňov presne prispôsobených charakteristike motora dokáže skoro držať krok s najlepšími automatmi (za podstatne nižšiu cenu a lepšiu životnosť ...väčšinou)- len to je realita len pri veľmi málo veľkosériových autách(možno ešte do EURO3-4?, lebo potom sa tie prevody nenormálne predĺžili) väčšinou už len malosériových Hot-Hetčoch aj v GT sa už viac presadzujú automaty typu PDK a pod.,
              CVT u Levorgu určite nie je dokonalá ale u univerzálneho rodinného kombi z nadštandardným podvozkom (lebo to Levorg je... len základ bol robený z rady WRX-STi, preto má oproti konkurencii navrch svojim podvozkom...)a slušným základným motorom, ktorý dopláca na to, že vlastne v EU aj v JPN a iných trhoch je pre automobilku "etalón" z ktorého pre daný typ určuje EKO-dane (škoda že v EU len s tým.. inak by mohol mať kľudne 200K a 300Nm v základe ako u konkurencie motory pre športovejšie malosérie) dáva možnosť aj pomerne slušného zvezenia a čím horšie poveternostné a adhézne podmienky na ceste, tým lepšie pre Levorg, resp.SUBARU celkovo ...keď sa ráta len reálne prenesený výkon, tam sa zmaže aj 50-100K u konkurencie navyše ... teda pokiaľ to hustota premávky na naších preplnených cestách vôbec dovoľuje, potom ta CVT a ak má ešte aj "Eyesight" dokonale plní úlohu pre plynulu a komfortnú jazdu...
              Na Levorgu mám odjazdených cca 18-19tis. km, na iných autách (väčšinou s MT, ale boli aj automaty) cez 500tis.km
          • 11 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 14.11.  10:29

            « Re: Re: Re: Re: CVT

            Nechcem ti do toho kecať, ale by ma celkom zaujímalo ako to pri jazde stíhaš počítať >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Dzakobo

              Dzakobo 14.11.  18:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: CVT

              Když jedu na pětku a vím že budu muset hodně brzdit, podřadím třeba na trojku, když se ploužím z kopce za kamionem, tak klidně řadím dvojku a než pustím spojku, tak vím, kolik má motor točit. Př.: jedu 80 km/h, vím, že na trojku při 1000 ot. jedu 20 km/h, tak vytočím do 4000, když chci dát dvojku - točím cca 5500.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 14.11.  19:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT

                Z toho čo si napísal predtým som to pochopil tak, že pri každom podradení s medziplynom stíhaš v hlave aj spočítať aj to koľko plynu pridať >:D Preto sa pýtam, lebo sám tie medziplyny dávam len tak od "pása" a podľa doterajších skúseností s daným autom a motorom. >:D
          • 20 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 14.11.  18:45

            « Re: Re: Re: Re: CVT

            To je uplne jednoduche - kup ine auto. Nikto nerobi univerzalne auto pre vsetkych.
      • 20 Reagovat !

        foto Dany

        Dany 14.11.  09:41

        « Re: Re: CVT

        Levorg bol obmedzený na CVT už pred zavedením ďaľších očí
        • 20 Reagovat !

          foto feroj

          feroj 14.11.  11:31

          « Re: Re: Re: CVT

          Levorg v JPN mal "Eyesight" v základe už od začiatku výroby, len pre homologizáciu v EU sa dal až od 2017
          • 00 Reagovat !

            foto Dany

            Dany 14.11.  12:03

            « Re: Re: Re: Re: CVT

            Pripúšťam. Som obmedzený na náš trh.
  • 45 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 13.11.  17:35

    Čtyři a půl hvězdy

    to muselo být pro Subaru set sakra drahé, i s pořádným dvolulitrovým motorem to Levorg u protinožců nedá ani na 3 hvězdy a bingo auto.cz rovnou 4,5.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • 36 Reagovat !

    foto romeus

    romeus 13.11.  20:17

    Poohlížim se po novým autě.

    Po přečtení tohoto článku můžu konstatovat: Ošklivý auto s vysokou spotřebou za hodně peněz. Díky nemám zájem. :no:
    • 55 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 13.11.  20:49

      « Re: Poohlížim se po novým autě.

      Dakujeme, presne to sme potrebovali vediet :-)
  • 22 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 13.11.  20:56

    Už mě to doopravdy....

    článek se zabývá povětšinou všelijakými kurvítky a ojebávátky, které mají zamaskovat, že motoricky je vůz díky ekofašistům sotva použitelný...fuj... >:-[]
    • 33 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.11.  21:21

      « Re: Už mě to doopravdy....

      Proč sotva použitelný? 125kW z 1.6T, Vmax 210 - to jsou rozumné parametry, ne?
      • 22 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 13.11.  21:38

        « Re: Re: Už mě to doopravdy....

        Je to bída...
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 13.11.  21:40

          « Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

          Tak to jsem zvědav co pro auto týhle velikosti neni :-)
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 13.11.  21:42

          « Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

          Optikou kompaktu je to nadstandard, mimo hot a warm variace málokde najdeš něco lepšího.

          Optikou střední třídy je to řekněme slabší střed nabídky...
          • 21 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 13.11.  21:58

            « Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

            Je to bída...
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 13.11.  22:01

              « Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

              Neopakuj se a viz já 21:40 ;-)

              A taky 22:00 :-)
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 13.11.  22:00

            « Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

            Nojo a Legacy a Outback sou vyšší střední = tenhle vtip znám už se Superbem :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 13.11.  22:07

              « Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

              Já to taky vidím spíš jako kompakt... 4,7m je na horní hraně, ale zase nic výjimečného.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 13.11.  22:10

                « Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

                Je to kombi = ty bejvaj trochu delší = než základní verze, i když ta tady neni

                Škoda že se tu neprodává kompletní nabídka [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 13.11.  22:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

                  Jo, jo... zase základní cena 720t je spíš středně-třídní... třeba takové 3er kombi je kratší... já osobně třídy zase tolik neřeším, ale hlasuju za kompakt.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 13.11.  22:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

                    Tady je Subaru dost drahý = to je bohužel díky tomu že to je dost okrajová značka. Kdyby se prodávalo trochu víc = ceny by mohly bejt lepší

                    To se asi nezmění = no trochu asi eště posílí koruna takže.. ;-)

                    Podívej se na americký ceny [odkaz] za cenu tohohle Levorgu je Legacy 3.6R = těžká zásvist :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dany

                    Dany 14.11.  09:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

                    Rázvorom a priestorom je to v dnešnej nafúknutej dobe čistý kompakt. Cenou a váhou ale konkuruje úplne inej triede...
                    • 20 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 14.11.  11:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

                      Na druhej strane, kedy bolo Subaru z lacného kraja?
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 14.11.  14:29

          « Re: Re: Re: Už mě to doopravdy....

          V porovnaní s čím?
  • 31 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 13.11.  21:19

    Ceník

    Jo, tohle mi dává lepší smysl než Impreza. CVT se musí překousnout, ale pak je to rozumně velké, rozumně dynamické a rozumně vybavené auto.

    Jasně, fixní výbavy mají své háčky jako vždycky, navigace pouze s kůží apod... ale tady toho není tolik.
  • 13 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.11.  22:06

    Má to chybu?

    Samozřejmě že ano, typicky podivný (nelíbivý) subarácký design a hlavně ten prokletý variátor! :'-(
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 13.11.  22:11

      « Re: Má to chybu?

      [odkaz] :-)
      • 41 Reagovat !

        foto guze

        guze 13.11.  23:41

        « Re: Re: Má to chybu?

        Woooooow, tak jeste aby ve svym videu rikalu ze je CVT na prd >:-[]
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 14.11.  15:29

          « Re: Re: Re: Má to chybu?

          Neumíš anglicky? To máš blbý >:-[]
          • 40 Reagovat !

            foto guze

            guze 14.11.  17:59

            « Re: Re: Re: Re: Má to chybu?

            Nepochopil ...
            • 04 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 14.11.  18:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Má to chybu?

              Převodovka je všude chválená = pár neználkama tady pomlouvaná. Zkušenosti po 7 letech vynikající = nechápu tě = máš pravdu :-)
              • 40 Reagovat !

                foto guze

                guze 14.11.  18:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Má to chybu?

                Ale já vůbec nekritizuju tu převodovku, nemám s ní zkušenosti, nikdy jsem s ní nejel, jen mi přišlo trošku úsměvný že dáváš za příklad PR od automobilky která ten produkt nabízí = jasný že to nepohaní :-)
                • 13 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 14.11.  18:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Má to chybu?

                  No nehaní ji nikdo = teda krom pár lidí v diskuzích

                  Zvažoval sem i jiný videa = ale tohle mi přišlo nejlepší
                  • 20 Reagovat !

                    foto guze

                    guze 14.11.  19:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Má to chybu?

                    V pořádku ;-) .... vlastně píšu blbosti že jsem s ní nejel, úplně jsem zapomněl!! >:D ... Měli jsme na Zélandu vypůjčenýho Nissana Tiidu, sedana, strašně ošklivý auto, ale výborně prostorný a koneckonců ta 1,6tka s CVTčkem nebyla špatná, trošku sem se bál průběhu zrychlování, že to bude ječet ale bylo to dobrý a byli jsme dost naložený + Zélandský silnice, samá zatáčka, brzda plyn a jezdili jsme kolem 8l, takže nakonec spokojenost .... tim pádem bych se jí asi ani nebál .... chce to prostě projet no a pak se uvidí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 13.11.  22:32

    X2

    Nová X2 je na konfigurátoru.....na fabrickém dole...
  • 20 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 14.11.  00:16

    mne by vadila

    ta nizka nosnost.... to sa poznam... 355kg na takyto kombik je proste malo ... ale tak ja som detailista... predpokladam ze bezny zakaznik subaru toto riesit nebude a asi tam ani nebude jazdit plne nalozeny ... a za dalsie mi vizualne kusok vadi pomerne maly razvor vzhladom k celkovej dlzke vozu.... taketo masivne megaprevisy kasne sa hodia tak este k mozno k outlanderu ale k sportovemu subaru asi nie... pripomina mi to prvu octavku.... kde je tiez na malom zaklade postavene docela velke auto.. ale inak bezchybne auto jasna vec ;-) :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 14.11.  09:22

      « Re: mne by vadila

      to nieje detajl 4x 100kg osoby v cz ani sk nieje problem a to ani bagaz nepridas do kufra...miesto ma ale ... blbe
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 14.11.  10:44

        « Re: Re: mne by vadila

        neviem, či dobre rozumiem. Chcete povedať, že sa tam odvezú len štyria 80 kiloví chlapci s demižónom?
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 14.11.  10:52

          « Re: Re: Re: mne by vadila

          Jj GT 389 kg, GT-S 355 kg = je to jen nižší střední = s vynikajícim podvozkem

          Forester na podobnym podvozku 455 kg
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 14.11.  11:00

            « Re: Re: Re: Re: mne by vadila

            No hele, běžný kompakt má něco jako 500-600kg...
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 14.11.  11:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

              Sou vozy střední třídy který maj míň ;-)
              • 30 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 14.11.  11:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                Míň než 350? Které?
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 14.11.  11:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                  Míň než 500-600 kg ;-)

                  Pro tlustý čechy a evropany má Sup kombi 640 kg, asiati nejsou takový bečky jako většina z nás :-)

                  • 30 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 14.11.  11:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                    Octa Combi až 645, ale jak říkám, normál vidím spíš kolem těch 550 (např. Astra Combi).

                    Míň než 500 no dejme tomu, ale míň než 400 už vidím u rodinného kombi jako problém.
                    • 02 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 14.11.  11:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                      Sup kombi 640 kg ;-)

                      Pro tlustý čechy a evropany je tu třeba ta Okta = asiati holt nejsou takový bečky jako my :-)

                      Kdys v autě naposled vez víc než půl tuny? ;-)

                      Když chceš stěhovák kup si takovej typ auta = my sme za studentskej let a v začátku redakce odtahali milion věcí v Berlingu = i když z jinejch důvodů = dostali sme ho >:D

                      Dneska spíš auto s takovymhle podvozkem = když sme loni vybírali příměstský auto = kolegovi se jako případný budoucí soukromý nejvíc líbil právě Levorg = má jednu 50 kg manželku = doufám že sem to trefil a neurazil >:-[] a jednoho 3. letýho mrňouse. Jestli k němu dojde = myslim že si vybral výborně
                      • 20 Reagovat !

                        foto Neurotic

                        Neurotic 14.11.  11:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                        Víc než půl tuny nevím, kdy jsem vezl, ale 4-5 lidí plus zavazadla celkem běžně a to máš hned tak 400-450 kg...
                        • 02 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 14.11.  12:26

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                          Viz já 12:25 = 5 asiatů a 5 evropanů může bejt dost velkej rozdíl = možná víc než 1 asiat >:D
                        • 20 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 14.11.  14:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                          Síce len občas , ale 4 dospelí a rakva s lyžami :-)
                      • 40 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 14.11.  11:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                        Moc často ne, většinou bych se vešel i do těch 400. Ale považoval bych za omezující, že nemůžu třeba legálně vzít kamarády a vyrazit s nima na hory. Kdybych měl napsat nějakou svou hranici, tak pro mě u rodinného auta minimálně 450kg.

                        BTW, já teď studoval Insignii, ta má 696kg (2.0T).
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 14.11.  12:25

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                          No tak to holt neni auto pro tebe = pro tu 3 člennou a časem třeba 4 člennou rodinu v pohodě

                          Rozdíl ve váze průměrnýho asiata a evropana bude.. docela dost? >:-[]
                          • 10 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 14.11.  12:57

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                            Mám taky čtyřčlennou rodinu, ale to neznamená, že nebudu od auta občas chtít i něco jiného. Jako dobře, ono to těch 450 asi uveze...
                            • 02 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 14.11.  13:13

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                              Myslim že výborně to popsal reálnej majitel Kachna v 13:07

                              Jestli pravidelnějš vozíš partu [odkaz] tak holt třeba tu Insignii

                              Normální rodinka no problém = viz kolega zájemce = ani ta česká :-)
                              • 20 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 14.11.  13:24

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                V pěti lidech je limit Levorgu 70kg na osobu vč. zavazadel, ve čtyřech cca. 90kg včetně zavazadel. Přijde ti to úplně v pohodě?
                                • 02 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 14.11.  13:30

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                  Jo přijde mi že s nim kolega bude dlouhý roky naprosto spokojenej = ze všech aut co sme zkoušeli se mu s timhle jezdilo nejlíp

                                  Pokud jeho další dítě co bude pravidelně se stávající rodinou nebude vážit přes 150 kilo = bude v pohodě = jen si užívat

                                  Ty si holt kup tu Insignii = myslim že taky neni špatná = na francouzský auto :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Tycoon

                                  Tycoon 14.11.  20:23

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                  Emel 13:24
                                  Do těch 355 kg se už nepočítá řidič. Ale i tak je ta nosnost celkem malá.
                                  BTW Auta se musí homologovat na 75 kg osoby. Pokud nosnost vydělená počtem osob klesne pod 75 kg, musí se snížit počet míst.
                          • 20 Reagovat !

                            foto Nonsens

                            Nonsens 14.11.  12:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                            prečo furt točíš o aziatoch, subaru je globálna značka. Aby som kúpil levorga kombi a potom sa triasol, či sa mi nenarodí druhé decko? To akceptujem pri svišťovi.
                            • 02 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 14.11.  13:10

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                              No globálně je těch ultratlustejch furt míň = a asiatů naopak nejvíc ;-)

                              Viz reálnej zájemce = jako rodinný auto může evropanovi s rodinou kterej rád řídí = sloužit na výbornou

                              Druhý děcko = to fakt nebude problém = to už hodně hodně přeháníš :-)
                              • 20 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 14.11.  13:22

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                Jen připomínám, že největším trhem Subaru jsou USA.
                                • 02 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 14.11.  13:34

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                  Nojo = je fascinující že tam prodávaj 2násobek co VW

                                  A amíci sou přitom stejný tlustoprdi jako my evropani. Tyhle rodiny [odkaz] holt tak maximálně po 2 = možná proto tam Subaru prodá tolik aut :-)
                                  • 11 Reagovat !

                                    foto miromen

                                    miromen 15.11.  07:45

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                    Tvl ty to obkecavaš to neni možne. Takže evropani jsou podle tebe tlustoprdi a za mě asiati jsou zase zakrslici a od vyšky se odviji hmotnost. A ten co se rad sveze i s tim kombikem bude nebo muže byt limitovan při rodinne vypravě. Ono totiž auta maji i kufr a v tomhle připadě jde dokonce o kombik. Bohatě bude stačit, když tě to bude jednou limitovat a už to bude k nasrani. Holt je to třeba brat jako ne zrovna kladnou vlastnost tohoto modelu a nedělat z nas nějake vyžrane prasata.
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 16.11.  13:57

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                      Kolik vážíš? >:-[]

                                      Pro tebe [odkaz] :-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto miromen

                                        miromen 16.11.  19:53

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                                        BMI pod 30.
                    • 00 Reagovat !

                      foto lamal

                      lamal 14.11.  11:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                      Fordy su na tom tiez dobre, aj mondeo 3 malo velku vytazitelnost... Focus 3 ma az 608kg pri dieslovom motore
                  • 20 Reagovat !

                    foto Neurotic

                    Neurotic 14.11.  11:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                    Můžeš napsat, který vůz střední třídy má méně jak 500kg? já jsem našel okolo 600kg a i Fabia má 530. Ono je to prakticky jedno, protože to nikdo nekontroluje v opačném případě by totiž podle těch čísel mělo Subaru (Forester 2.0d má 383Kg a já myslel, že je to pracovní auto...) ještě horší prodeje než má, protože by bylo spíš jenom 2 místné >:D
                    • 02 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 14.11.  14:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                      Pár km sem najezdil s C5 V6 3.0 HDI = a bylo to docela příjemný ježdění = 510 kg

                      BMW E90 335d 405 kg = budou jich mraky. To sou prostě úmyslně jinak postavený auta = kdo hledá ty stovky kil = de třeba do tý Fabky apod. Někdo hledá u aut něco jinýho ;-)

                      Levorg je pro normální rodinu = českou, americkou nebo nějakou asijskou = naprosto v poho. Pokud hlavu rodiny baví řídit = lepší podvozek bude hledat těžko. Proto to i na silně neobjektivwnim ACZ zmiňujou. Ono proč ne = tady to vždycky bude spíš okrajovej model = tady se hledaj jiný hodnoty. Dyť to nemá ani naftu :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Tycoon

                      Tycoon 14.11.  20:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mne by vadila

                      Já jsem měl u jedničkové Fabie nosnost jako interval 350 až 440 kg (provozní hmotnost byla uváděna jako interval 1220 až 1310 kg, celková hmotnost byla 1660 kg).
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 14.11.  20:29

      « Re: mne by vadila

      Dobrý postřeh. V praxi mi ale přijde důležitější, zda při plném naložení auto táhne zadek po zemi (typicky jedničkové Fabie Combi) nebo ne.
  • 60 Reagovat !

    foto St-

    St. 14.11.  08:53

    K testu:

    auto mám, takže jej testuji denně (skoro). Před koupí jsem věděl skoro všechno, takže nelituji. Co se většinou nepíše: podvozek je O.K., ale nastavení je celkově dost měkké, auto nemá rádo dlouhé nerovnosti typu vln - je to pak až nepříjemné, jak se zhoupne. Drobné nerovnosti vyfiltruje. Záleží na preferencích, ale znám podvozkově lepší auta. Ale vždy se to dá vylepšit (třeba vyšší výbavy dvoulitru v Austrálii mají sportovní tlumiče). Eye Sight je prostě geniální. MY 2018 má několik vylepšení (Bi-LED, natáčecí světlomety, denní svícení hlavními světlomety a hlavně nastavitelné bederní opěrky) - a to za stejnou cenu jako MY2017. Ale myslím, že 2018 bude poslední rok, co tu bude na trhu (ono v Japonsku se prodává, tuším od roku 2013). Do popředí půjde Impreza. Srovnání např. s Mazdou 6: jsou to úplně jiná auta. Levorg je trochu tank, ale celkově je to cítit ze zpracování, auto je takové solidnější. CVTéčko není vůbec problém, dá se jezdit i za 6 litrů - po okreskách při předvídání. Nejvíc auto žere na dálnici, tam se výjimečně dostává motor až na 3000 otáček (kolom 140km /h), tak kolem 8,5 l. Hodně záleží na zrychlování a zpomalování, autu nejvíce vyhovuje rovnoměrná jízda, kdy se otáčky povalují mezi 1-2 tisíci otáček. Jasné negativum: nemá to parkovací senzory (Subaru nemá ani originál na domontování, jsou jen neoriginální), subjektivně pak sedadla - mohla by být prostě lepší (ale to se u nového modelu vylepšilo s nastavitelnou bederní opěrkou). Jinak spokojenost.
    • 11 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 14.11.  10:22

      « Re: K testu:

      Podarilo sa ti vymiesť aj nejaký hlbší výmol, prípadne o niekoľko čísiel prepadnutý kanál? Ako Levorg zvláda takýto druh nerovnosti ma prekvapilo, negatívne.
      • 30 Reagovat !

        foto St-

        St. 14.11.  10:45

        « Re: Re: K testu:

        Kanálům se vyhýbám. Překvapila mě nerovnost, kterou jsem neviděl: taková hlubší vlna, kde jezdím s jiným autem bez problémů, Levorg se tak zhoupnul, až dorazily asi tlumiče na doraz a ozvala rána, že jsem se musel podívat, jestli mám kola celá. To se mi opravdu u jiných aut nestalo. Myslím, že je to vyšší hmotností auta a měkčím naladěním a menším zdvihem (jak píše Dany). Takže na takové "hupy" si dávám teď pozor. Záplatovaná cesta tomu autu tolik nevadí, dokonce si myslím, že i výmol je relativně lepší překážka, než ty vlny. Řeší se tady pružnost s CVT: tohle zrovna problém u Levorgu není, pokud šlápnu na plyn, aktivují se přednastavené stupně (nad 30% stlačení plynového pedálu) a auto je na semaforech zdaleka nejrychlejší. Otázka je pak spotřeba, zda to stojí za předvádění. Pokud potřebuji pružné zrychlení, po přepnutí do "S" modu je to O.K. (pokud se pohybuji v předpisových limitech). Nemyslím si, že Subaru je nejlepší auto na světě, je potřeba se spíš s tím autem ztotožnit. Pokud ho miluješ, není co řešit. Levorg je takový kompromis: chci Subaru, ale WRX STi už je motorově zbytečně moc, tak zbývá (u nás) Levorg (mimo SUV). Nyní přichází Impreza a myslím, že bude velmi dobrá (2.0). Volba pro všechny, kdo se nechtějí ztrácet v davu.
        • 00 Reagovat !

          foto Dany

          Dany 14.11.  10:57

          « Re: Re: Re: K testu:

          Presne na taký druh "neviditeľnej" nerovnosti som narazil a nestačil sa divit. Tá rana bola srdcervúca.
          Vieš niečo k svetlosti podvozku? Materiály uvádzajú 10,5 cm a aj opticky auto sedí proklate nízko. Je to hodnota plne zaťaženého auta, alebo východzia?
          Zaťažiteľnosť Levorgu je tiež proti konkurencii slabšia. Ako sa správa plne obsadené s plne naloženým kufrom?
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 14.11.  11:00

            « Re: Re: Re: Re: K testu:

            Výchozí na 17˝ je 130 mm
          • 00 Reagovat !

            foto St-

            St. 14.11.  11:19

            « Re: Re: Re: Re: K testu:

            Ano, je to 130 mm. Zatím jsem auto plně nezatížil, bylo zatížené tak na 60%, ale zdálo se mi, že to autu nijak nevadilo. Jinak ještě brzdy: ve srovnání s jinými auty to pocitově moc nebrzdí, musí se na brzdy dost šlapat. Protože přesedám občas z auta do auta, už se mi párkrát stalo, že jsem málem narazil do auta přede mnou. Pokud se aktivuje emergency brždění, zabrzdí auto hned. Ale je to nejspíš kombinací spolu s brzděním motorem, proto je také vyžadován ten automat u Eye Sight. Vůbec, při Eye Sight motor dosti spolupracuje, auto jezdí až tak samostatně, že mě pak překvapí, že samo nezastaví na červené (protože, pokud je přede mnou vždy aspoň jedno auto, vždy na červené zastaví:-)). Ještě by chtělo vychytat ostřejší zatáčky - Eye Sight ztrácí kontakt s autem přede mnou a zrychluje, někdy - například při pracích na silnici naopak před zátarasy panicky brzdí (ale to by asi vyřešilo použití blinkru).
            • 10 Reagovat !

              foto comper

              comper 14.11.  11:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: K testu:

              Nechcelo sa mi podla fotiek verit ze to naozaj nema parkovacie senzory, ale ako pises tak skutocne - nepochopitelny preslap podla mojho nazoru, este ked sa aj prezentuju ako je auto skvele bezpecne...
            • 00 Reagovat !

              foto Dany

              Dany 14.11.  12:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: K testu:

              Jazdím často plne naložený a toto by ma veľmi zaujímalo. Ak vyskúšaš a nájdeš si čas, tak kľudne napíš do správy. Dík
              Brzdy brzdili slušne, len to chcelo viac tlaku na pedál.
              Automatické systémy majú jeden spoločný menovateľ a to že nefungujú na 100% pri všetkých situáciách. Aj keď v testoch sa nás koľkorát snažia presvedčiť o opaku.
        • 00 Reagovat !

          foto Charger

          Charger 14.11.  11:37

          « Re: Re: Re: K testu:

          Ještě je potřeba říci, že každý modelový rok Levorgu má podvozek naladěn trochu jinak a přesně podobné nerovnosti či vlny i zvládá jinak.
          • 00 Reagovat !

            foto Dany

            Dany 14.11.  12:31

            « Re: Re: Re: Re: K testu:

            Jazdil som s modelom 2017 zo začiatku roka
            • 10 Reagovat !

              foto Charger

              Charger 14.11.  14:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: K testu:

              Ten byl dle mého právě nejhorší. :-) Přesedal jsem mezi ním a MY16 a ten žehlil nerovnosti mnohem lépe.
              • 00 Reagovat !

                foto Dany

                Dany 14.11.  14:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: K testu:

                njn, ale relevantné informácie sa nedozvieš nikde. Každý z predajcov sa tvári, že predáva najlepšie auto na svete a keď sa opýtaš na nejakú konkrétnosť, tak hľadajú kade by zdrhli. Fičúry z interiéru a asistentov majú načítané z letáku, ale aby vedeli o zmenách na podvozku, to nie.
                • 00 Reagovat !

                  foto Charger

                  Charger 14.11.  15:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K testu:

                  Problém je, že to často ani výrobce neříká, anebo nespecifikuje blíž. A bez přímého porovnání to prodejci nepoznají.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dany

                    Dany 15.11.  08:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K testu:

                    A presne tým by sa mali chváliť a nie mirror linkom, ktorý nefunguje. Podvozok má byť tá pridaná hodnota proti strednému prúdu.
    • 30 Reagovat !

      foto Kachna

      Kachna 14.11.  13:07

      « Re: K testu:

      Taky jsem pár měsíců majitelem Levorgu m.r. 2018, takže přihodím taky pár poznatků z užívání.

      Napřed negativa:

      Infotainment, a divím se, že to nebylo zmíněno v recenzi, je podprůměr až čistá bída. Odezva vcelku pomalá, grafika odpovídající roku 2005, mirrolink přežitek. U mé verze výbavy bez navigace tedy slouží jen jako ovládání pro hudbu a jako obrazovka zpětné kamery. Ovládání hovorů kvůli prodlevám s výhradami.
      Přes kamery EyeSightu není pořádně vidět na semafory na křižovatce, ačkoliv je výhled ostatními směry v autě výborný.
      Krycí roleta v kufru nemá kolejničky, což není nejpraktičtější.
      Výdechy klimatizace pro zadní cestující jsou pod předními sedadly, ne regulovatelné na středovém tunelu.

      K převodovce CVT

      Nejzásadnější je si uvědomit, že není variátor jako variátor a nežít z 10 let starých předsudků. Už jen variátor s řemenem a s řetězem je velký rozdíl, o nastavení mechatroniky nemluvě. Zatímco v takové RAVce se variátor chová tak, jak si většina představí, tedy že při sešlápnutí plynu motor těžko snesitelně a monotónně rozeřve a přitom auto nejede, v levorgu je to zcela jiné kafe. Převodovka plynule mění převodový poměr jen v nižších otáčkách, kdy motor vlastně neslyšíte a i tak nejde o stoprocentně variátorové chování. Jinak skutečně "řadí" a jak akusticky, tak jízdně absolutně nevadí a neomezuje. Naopak popojíždění po městě je s lineartronicem absolutní pohoda, s dvojspojkou neporovnatelná. Jsou jen dvě výjimky, kdy je lineartronic variátorem ze staré školy - při studeném motoru, kdy zřejmě šetří sebe i motor, a při aktivním launch controlu, poněvadž je tak efektivnější. Za sebe tedy taky doporučuji se napřed svézt a pak rozumovat.

      Levorg není náhrada za STI, GTI, tajpár ani jiné hothatche. Je to rodinný kombík pro lidi, co rádi řídí a občas se rádi svezou svižným tempem, přesto často jezdí po městě, což bude nemalá část řidičů. A takové cílovce přináší lineartronic podle mě oproti dvojspojkám jen pozitiva.

      K podvozku:
      Jak už tu bylo zmíněno výše, každý modelový rok má celkem odlišně naladěný podvozek. Nejtvrdší byl m.r. 2017, letos zase trochu změkl. Na problémy s boucháním ani vlněním jsem zatím nenarazil, a to už za uši celkem dostal. Světlá výška má být 13,5 cm u modelů na 18" a 0,5 cm méně u modelu GT na 17".

  • 21 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 14.11.  10:15

    Má vôbec chybu?

    Levorg je parádne postavené, slušne jazdiace, nie lacné, chlapské auto s váhou staršej Insignie a s prevodovkou CVT. Áno, je to najlepšie naladená CVT prevodovka, ale stále CVT. Akokoľvek sú reálne čísla optimistickejšie proti parametrom výrobcu, pocit zo spolupráce motora s prevodovkou je nevýrazný, neochotný a nezodpovedajúci parametrom motora. Aj pri virtuálnych stupňoch je cítiť ako reťaz migruje po kuželoch, ako plynulo vyhlaďuje preradenie... Chýba tam pocit priameho spojenia. Naopak rozbeh z miesta jej ide za 1. S požiadavkou na razantnejšie zrýchlenie je to horšie, a trvá a trvá. Na takú tú normálnu jazdu je to v poriadku, ale chýba tam trochu tej radosti z koreňov WRX. V ostrejších zákrutách sa potom naplno prejaví váha. Podvozok dobre zvláda zaplátanú cestu, s väčšími nerovnosťami si však už neporadí, možno aj kvôli mäkšiemu naladeniu a krátkym zdvihom. Levorg by zúfalo potreboval manuál, vypínateľné ESP a trošku zhodiť by sa mu tiež patrilo.
    • 01 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 14.11.  11:32

      « Re: Má vôbec chybu?

      preto je nova impreza... skoda, ze LEN s cvt, to je fakt zufalost...
    • 00 Reagovat !

      foto feroj

      feroj 14.11.  14:54

      « Re: Má vôbec chybu?

      Na druhom aute mám cca o 3cm vyššiu svetlú výšku a pri našich rozbitých cestách to už je dosť poznať.... Levorg na 18" má svetl. výšku 135mm, prvý mesiac som tiež 2x škrtol krytom motora na vyjazdené koľaje po BUSoch, ktoré ostali v križovatke, ale solídne uchytený masívny kryt motora to odniesol len pozdĺžnou ryhou, bez toho aby sa niečo ohlo, je to stále lepšie ako TDi Oktávie I. II. gen. kde je ešte nižšia sv. výška..a ťažký motor), kde je ta váha moc na prednej náprave a pri menšom ráze ako dostal Levorg som na TDi už prerazil olejovú vaňu (kryt sa nepoškodil) a to nehovorím o plastových krytoch VW grup, ktoré plápolajú pod každým TDi už po pár tisícoch km... resp. prvej zime zo snehom
      Pozdĺžne zvlnenie Levorg moc nemá rád, kvôli mäkšiemu pruženiu vzadu, ale záleží na zaťažení zadnej nápravy... na poplátanej rozbitej ceste stačí len pridať a preplachtí... je tam ešte priestor na ďalšie vylepšenie
    • 12 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 14.11.  15:57

      « Re: Má vôbec chybu?

      No veď počkaj, príde traveldrive a ten Ti vysvetlí, že si Levorg nepochopil a nie je pre Teba. >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 19.11.  16:05

    Meziplyn - test nové Imprezy

    Honza Koubek a test nové Imprezy 1.6 a 2.0.

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání s krkavčí matkou!

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání…

Mladí sourozenci Ráchel a Gabriel (16 a 17 let) si za svůj krátký život zkusili už mnohé, nejtěžší období života…

 

iSport.cz

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují Malík i Fousek

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují…

Dvacet tři osob, mezi nimi jedna žena, se uchází o jedenáct míst ve Výkonném výboru FAČR. O to nejdůležitější…

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho nechápal: Měli jsme vést 5:0!

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho…

Zázračný večer v Basileji přineslo utkání Ligy mistrů proti Manchesteru United, v němž domácí senzačně zvítězili…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko trend vyhřívaných iglú?

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko…

Svařák na Staromáku, trhy v Drážďanech nebo ve Vídni, Louskáček v Národním divadle? Jestli právě takto vypadá…