Diskuse

Subaru WRX STI – Na život a na smrt

1.5.2015

Subaru drží svou rallyeovou legendu naživu. Nové WRX STI není o nic méně ryzí, než první generace stejně označené Imprezy, a pořád nabízí extrémní jízdní zážitky.

 

  • 66 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 01.05.2015  09:28

    Hezký!

    Stejně jako působilo auto, působí i text Ondro ;-) . S STi v jakýkoliv modifikaci jsem dosud neměl tu čest, nicméně se to čte pěkně :yes:
    • 92 Reagovat !

      foto Honza-Micka

      Honza Mička 01.05.2015  09:51

      « Re: Hezký!

      Dejte klukovi z Valašska WRX STI a dopadne to takhle... >:D Můžu s Ondrou souhlasit, to auto je bestie, která klade obrovské nároky na řidiče. Není to auto pro každý den.
    • 13 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 01.05.2015  18:55

      « Re: Hezký!

      Palce obvykle neresim, ale ted bych fakt moc rad vedel, za co mas 4 cerny?!
      • 31 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 01.05.2015  19:03

        « Re: Re: Hezký!

        Mám trochu pocit, že se STI až nemístně glorifikuje, jezdil jsem minulou generaci a zas takové terno to nebylo.
        Dost spoléhají na auru minulosti.
        • 11 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 01.05.2015  19:34

          « Re: Re: Re: Hezký!

          No to je tezke...STI je hodne malo kompromisni auto (vlastne uplne nekompromisni), tohle neni Golf, a tudiz je hodne pravdepodobne, ze hromade lidi nesedne.
          • 01 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 02.05.2015  12:36

            « Re: Re: Re: Re: Hezký!

            Ja mám práve pocit, že v predch. (alebo to bola ešte pred? ) gen. sa robili kompromisy smerom ku každodennej použiteľnosti a to bol fail, cez ktorý sa skalní fanúšikovia nevedeli preniesť. Toto sa ku koreňom podľa mňa vracia a to je len dobre. :yes:
          • 11 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 02.05.2015  15:08

            « Re: Re: Re: Hezký!

            Tak v porovnani s Golfem se da spousta aut oznacit za "nekompromisni", ale i v pripade WRX STi bych tenhle termin povazoval za dost relativni. Porad je to normalne pouzitelny rodinny vuz.
            • 03 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 03.05.2015  19:34

              « Re: Re: Re: Re: Hezký!

              Vzhledem ke spotřebě moc ne. Navíc to auto nutí jezdit rychle...
              • 01 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 03.05.2015  20:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                Vysoka spotreba je znamkou te nekompromisnosti?
                • 01 Reagovat !

                  foto Magister

                  Magister 04.05.2015  07:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                  A není? Jezdit po městě za 20 litrů denně? S manuálem za ty prachy? To mi nepřijde jako auto na denní ježdění. Nic proti WRX STi.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bully-

                    Bully_ 04.05.2015  10:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                    Kdo si kupuje novy vuz v tehle cene, tezko resi tak uzkostlive nejakou spotrebu (znas to o te opici a o bananech). A kdo najezdi X desitek tkm rocne, aby tu spotrebu resil, tak si zase poridi uplne jinou motorizaci.
                    A komu nemusi jit o kompromisy a chce neco nekompromisniho v pravem vyznamu slova, tak si neporizuje 5-i mistny 4-dverovy sedan.
                    • 10 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 04.05.2015  19:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                      Myslím, že nemáš pravdu. Mluvím aspoň za sebe. Mimochodem v aktuálním čísle Top Gearu je zajímavý srovnávací test na sněhu a na silnici WRX STi x Audi RS3 x GLA 45 AMG. Na sněhu je Subaru nejlepší, Audi nejhorší. Na silnici ale vyhrává GLA. Subaru na denní ježdění není.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 04.05.2015  21:55

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                        Není to na sněhu ale přímo na ledu!
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 04.05.2015  16:18

              « Re: Re: Re: Re: Hezký!

              To je velmi relativní, třeba zrovna proti tvému autu ano, ale např. proti vzpomínanému GR naopak ne. Že to má karoserii čtyřdveřového sedanu samo o sobě nestačí na tvrzení, že je to normálně použitelný rodinný vůz, v tomto směru souhlasím s tím, co je zmíněno v textu recenze.
              • 00 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 04.05.2015  21:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                Sedni si do nektereho z vozu z predeslych let (a nebylo to nijak davno), ktere se povazovaly za normalne pouzitelne rodinne vozy. Byly opravdu hlucne, bez klimatizace, bez posilovace rizeni, s nejistymi jizdnimi vlastnostmi nekorigovanymi "umelou inteligenci "- pouze ridicem atd. atd. . Tady mas malem schovanou thajskou maserku v operadle sedacky, desitky elektronickych vymyslu zprijemnujicich jizdu a zajistujicich bezpecnost, aby ses moc nezapotil a pripadne se nezabil.
                Spis mam pocit, ze jsme dneska neuveritelne rozmazleni a vubec nevnimame podstatu veci. Ze by byl Golf R rodinne vozitko a oproti nemu by se muselo o WRX STi mluvit stylem "Na život a na smrt" a o nejake nepouzitelnosti pro normalni jezdeni je videno strizlivym pohledem usmevne.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 04.05.2015  21:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                  Logicky se na to dívám (a nejen já) optikou dnešních nových aut.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bully-

                    Bully_ 04.05.2015  22:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                    Urcite se chapeme. Ja stejne jako ty tvrdim, ze je vsechno velmi relativni a slova pro vetsinu lidi uplne ztratila svuj vyznam, unika nam samotny smysl.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 05.05.2015  00:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                      Svez rodinu v sedanu WRX STi a pak v Golfu R (hb, nebo kombi) a zeptej se jich, co z toho splňuje mnohem spíš jejich představu normálně použitelného rodinného vozu. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Bully-

                        Bully_ 05.05.2015  09:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                        Nevim, co porad resis. O kus niz pisu, ze v porovnani napr. s tim Golfem muze kdekdo rozmazleny dnesni uzivatelskou privetivosti aut napsat, ze je spousta aut "ultimatnich", "hardcore", ze jsou "syrova". Jenomze tam budou porad ty uvozovky, budou to kecy do slohovky a ne vyraz, co by odpovidal realite. Ze by neslo vozit rodinu v 5-i mistnem sedanu se 4 dvermi, nacpanem vsemoznou elektronikou pro komfort a bezpecnost jenom proto, ze je to v jinem voze pohodlnejsi, snad tvrdit nechces.
                        • 10 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 05.05.2015  11:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                          Jakou "všemožnou elektroniku pro komfort" máš u STi na mysli?
                          Kromě karoserie je prostě WRX STi jako rodinné auto vyloženě nevhodné (viz i text v recenzi), tečka.
                          Dá se to různě okecat, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat... :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Bully-

                            Bully_ 05.05.2015  13:22

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                            Ted nejak nevim, jestli se ptas a chces vubec diskutovat, nebo jenom nevstricne opakujes svuj nazor, kdyz tak zduraznujes tu tecku(?).
                            Pokud to mela byt otazka, tak urcite najdes kompletni vycet komfortnich a bezpecnostnich polozek vybavy ve specifikaci vyrobce vozu. Umozni ti normalni svezeni jako u vsech jinych beznych automobilu tehle tridy, kdyz nechces zrovna zavodit na RZete nejakeho rallye podniku :-) Ze je pritom STi daleko vetsi hrubian je pravda, ale vychazi proste koncepcne z bezneho rodinneho 4-dveroveho sedanu a jako takovy klidne poslouzi. Kdo chce pohodlny vuz, musi se podivat po necem jinem. Zase se ale takhle nesveze ;-)
                            Fraze jako "na zivot a na smrt" bych pouzival jinde.
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 05.05.2015  13:46

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                              Jde hlavně o komfort, ne o bezpečnost. Co je na WRX STi komfortního, tím spíš na poměry nového menšího sedanu za milion?
                              Podvozek, převodovka...? Jedině snad přístup na zadní sedadla, díky karoserii sedan.
                              Myslím, že to tady Ondra ve 12:18 napsal jasně a výstižně, nemám k tomu moc co dodat...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Bully-

                                Bully_ 05.05.2015  13:56

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                                Dneska je pro vetsinu lidi treba STI naprosto nepouzitelnym vozidlem v beznem provozu, Megane RS nekompromisnim monopostem pro zavodni okruhy apod. . Ja napr. obcas jezdim do prace raketoplanem.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 05.05.2015  14:09

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                                  I (tedy nejen ToyoBaru) MRS, tím spíš no Cup, je rozhodně komfortnější, než STi. Že má jen jeden pár dveří a méně místa vzadu je věc použité karoserie, resp. její konkrétní verze.
                                  Já chodím do práce pěšky a po městě jezdím na kolobce, až tak jsem skromný... přesto názor na "rodinnost" STi nezměním.
                                  Ono se dá i dnes jezdit třeba s koňským spřežením..., ale tom tahle diskuse není.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto m-z-

                                    m.z. 05.05.2015  17:22

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                                    Za sebe musím říct, že z hlediska komfortu jsem u hatchbacku 2010, žádné zvláštní omezení necítil. Používal jsem ho na běžný provoz, spíš mi vadily jízdní vlastnosti a výkon sériového auta, při ostrém svezení. Po úpravách to už šlo.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 05.05.2015  20:00

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                                      S hb 2010 nemám osobní zkušenost.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ondrej-Chamilla

                  Ondřej Chamilla 05.05.2015  12:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                  Věřte mi, že jakkoliv chovám STI v úctě, tak na běžné jezdění bych použil naprosto cokoliv jiného. Na cestování či poskakování po městě je tohle auto krajně nevhodné i v porovnání třeba s kupé BRZ z vlastní stáje. Ve čtvrt století starém Opelu Omega je v dálničních rychlostech vyloženě klid ve srovnání s STI.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bully-

                    Bully_ 05.05.2015  13:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                    Plne vasemu uhlu pohledu rozumim. Jenom nevim, kdo si koupi rodinne auto a k tomu jeste druhy normalni sedan (jakkoli ostry a min vhodny pro bezne jezdeni) jenom na zabavu. Co znam majitele STI a EVO, tak je vsichni pouzivaji i jako bezna auta, jako ktera muzou porad a bez problemu poslouzit. Na rozdil od jinych vozu, kde se casto pouzivane silne fraze daji pouzit bez uvozovek.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 05.05.2015  13:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký!

                      Vždyť prakticky to samé píšu pořád dokola, tedy, že jediné co je na WRX STi "rodinného", je jeho karoserie sedan.
                      To tvoje "bez problémů" je samozřejmě velmi relativní, ale to už bych se také opakoval... ;-)
  • 51 Reagovat !

    foto hedvin

    hedvin 01.05.2015  09:52

    Pochvala za video

    Video se vám vydařilo a konečně i jízdní záběry zevnitř auta, jen tak dál!
    • 11 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 01.05.2015  11:36

      « Re: Pochvala za video

      Chlapi si dali záležet a je to vidět. :yes: Jakub perfektně artikuluje a přidává fun faktor, Ondra STi vodí nekompromisně a ani to záludný řízení na videu není znát. Při čtení testu jsem se úplně cítil, jako bych byl v autě :-) .
      Potěší, že auto je syrové a vzdoruje úředním nesmyslům, viz. nasávač na kapotě. Trochu zamrzí zvuk výfuku, ale není to nic, co by se nedalo pořešit aftermarket díly.
      • 50 Reagovat !

        foto Ondrej-Chamilla

        Ondřej Chamilla 01.05.2015  14:57

        « Re: Re: Pochvala za video

        Díky všem pánové, snažili jsme se :-)
        • 02 Reagovat !

          foto Xylo

          Xylo 01.05.2015  16:31

          « Re: Re: Re: Pochvala za video

          Moc hezké ... mimochodem neměli jste na tom autě nějaké takové popisky kolik to má koní a za kolik to jede z 0 na 100 ?
          • 30 Reagovat !

            foto Ondrej-Chamilla

            Ondřej Chamilla 01.05.2015  18:36

            « Re: Re: Re: Re: Pochvala za video

            Děkuji, některá auta takto polepená byla, tohle ale ne :-)
        • 02 Reagovat !

          foto Frantizsekk

          Frantizsekk 01.05.2015  23:48

          « Re: Re: Re: Pochvala za video

          Video dobry, ale zpomalovacka nepovedeného průjezdu na závěr..za to palec dolu. Priste zkuste víc zaberu na tom samým miste a ukazte trochu toho švihu. Brutálně přetočenej zadek s následkem zastaveni celého auta není cool. Efektní a efektivní, kluci. Nemate sice k dispozici letiste z top gearu, ale urcite to umite.
          Souhlasim s Dzakobo, zvuk auta je na Sti nic moc.
          • 20 Reagovat !

            foto Ondrej-Chamilla

            Ondřej Chamilla 02.05.2015  10:42

            « Re: Re: Re: Re: Pochvala za video

            To máte pravdu, bylo to už hodně přetočené. Onu zatáčku jsem jel minimálně pětkrát, ale co střihač vybere již neovlivním :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Frantizsekk

              Frantizsekk 03.05.2015  10:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pochvala za video

              V to případě nedělejte ze střihače režiséra a mejte tu moznost rici- cos tam, ty vole, dal :-)
  • 04 Reagovat !

    foto rimow11

    rimow11 01.05.2015  10:33

    wrx sti

    :yes: :yes:
  • 44 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 01.05.2015  10:51

    Konkurence

    STI ztratilo tradičního konkurenta z Japonska, možná ale získalo nového od modrého oválu...
  • 52 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 01.05.2015  11:16

    5 hvezd za test

    Super auto, super test, super video ;) Timhle jsem se chtel vzdycky svezt, zatim se nepostestilo, snad nekdy.
    • 22 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 01.05.2015  11:20

      « Re: 5 hvezd za test

      pridavam se s pochvalou testu, parada :yes:
    • 13 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 01.05.2015  18:53

      « Re: 5 hvezd za test

      Co seš to za machýrka, když jsi nejel Imprezu? :-)
      • 22 Reagovat !

        foto Machyrek

        Machýrek 01.05.2015  22:05

        « Re: Re: 5 hvezd za test

        Seznam toho, co bych chtel jeste ridit, mam docela dlouhej, na Subaru taky dojde ;-)
  • 15 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 01.05.2015  12:32

    Ví někdo jakou to má

    turbo díru. Moje má obrovskou a vadí to, že se neumí rychle po ručce sebrat. Starty jen přes spojku, která pak zasmrdí. Motor by mohl méně žrát, autem jezdím všude a kde to jde, tak na to šlapnu. Mám teď gumy ad 08 a jsou fantastické, k obyčejným se nevrátím.
    • 00 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 03.05.2015  20:46

      « Re: Ví někdo jakou to má

      ty máš tenhle poslední model ? :-) rozjezdy přes spojku?? a s ad08 se nediv že se po ručce auto nesebere rychle ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 04.05.2015  08:15

        « Re: Re: Ví někdo jakou to má

        Kdybych měl poslední model tak se neptám. Ano, motor nesmí klesnout pod 4t otáček pro ostrý start, raději teda nedělám. S AD08 ručku nepoužívám.
  • 11 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 01.05.2015  12:36

    STi

    Taky jsem bohuzel nemel tu cest, ale zatim jsem se ve vsech ostatnich testech docetl o trosku jinych poznatcich. Ze nove STi rozhodne neni spatne, ale oproti predchozim generacim je o dost "silnicnejsi", okruhoveji naladene. Ze neni tak syrove, je spis na vedeni cistejsi stopou. Kazdopadne ale v dobrem smyslu slova, protoze rallye jezdi asi malokdo, zatimco na asfaltu stravime prakticky 100% vseho casu. A pro ceske tankodromy je to urcite zatracene efektivni naradi :yes:
  • 64 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 01.05.2015  12:39

    Super,

    a ten poslední odstavec o mechanickém propojení mezi autem a řidičem tesat do kamene. :yes:
    /už konečně vím, pro koho jste si schovávali těch 5 hvězd >:D /
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 02.05.2015  23:08

      « Re: Super,

      Allroad, F-Type, GTI-P, Alpina, STI a STI... s 5* klubem celkem nemám problém, snad Sportsvanem si nejsem úplně jistý. Spíš si říkám, že už jsem fakt dlouho neviděl žádné "průměrné nebo podprůměrné" auto (do 2,5*).

      PS: chvíli jsem listoval testy a zastavil se koncem roku 2013 u testu Koleose (2,5*). Horší než průměr byl naposledy... ups, Clio RS, 1.7.2013. Každopádně mám pocit, že za poslední dva roky to předsevzetí "2,5* = průměr" trošku polevilo.
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 03.05.2015  18:19

        « Re: Re: Super,

        Zajímavá poznámka....těch 5 hvězdičkových moc není, ale 3,5 až 4 má kdekdo. Ty dvě hvězdy pro Clio RS byl jasnej úlet, ať se na mě autor nezlobí....
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 03.05.2015  21:15

          « Re: Re: Re: Super,

          Mám pocit, že právě tak těch 3,5* je aktuálně bráno jako průměr (tedy nic moc). Dobré auto má 4*, výjimečně dobré 4,5*... a 5* už musí být srdcovka. 3* jsou zklamání a méně se za celý loňský rok nedalo.

          Napadlo mě, jestli za tím není snaha o nějakou konzistenci napříč časem... tj. srovnatelnost hvězd z roku 2013 s těma letošníma... a pak jasně, auta se zlepšují...
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 04.05.2015  08:21

            « Re: Re: Re: Re: Super,

            Konzistence napříč časem ? Hmm...myslím, že hledáš smysl tam, kde není. ;-) Podle mého se to prostě "tak nějak" posunulo k těm 3,5, pokud auto vyloženě nezklame. Že se auta zlepšují, může být, ale hodnocení má být podle slov samotné redakce vztaženo k aktuální konkurenci (která se předpokládejme taky zlepšila) a nikoliv k předchůdcům.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 04.05.2015  18:22

        « Re: Re: Super,

        Osobně bych nedal plných pět * nejen Sportsvanu (přičemž ani 2 x G7R tu nemá 5*), ale ani STičku. Souhlasím s chválou v recenzi i v diskusi, ale na pět hvězd dnes tento "dinosaurus" celkově nestačí, na to by to auto mělo být "perfektní" po "všech" stránkách, jenže už samotné statické dojmy + dílčí kritika v recenzi, mu vzhledem k ceně určitě ubírají půl hvězdy.

        Mimochodem v aktuálním TG je zajímavá srovnávačka RS3 vs GLA 45 AMG vs WRX STi na ledu!, a právě na ledu STi exceluje a nemá tam soupeře.
        Ale:
        "Mimo led to není ono. Na silnici je hlučné, převodovka ostrá, interiérem prosvítají laciné oranžové tóny. Je pro mě těžké obhájit důvody, proč by si dnes měl člověk koupit WRX STi místo cenově srovnatelného Golfu R."
        Jistě, skalní příznivci, tradicionalisté i diskusní bychaři si STi obhájí snadno, ale...
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.05.2015  20:08

          « Re: Re: Re: Super,

          Já ti nevím, po všech stránkách perfektní asi úplně neexistuje, požadavky na zábavnost a každodenní použitelnost jdou prostě proti sobě.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 04.05.2015  22:00

            « Re: Re: Re: Re: Super,

            Absolutně neexistuje (proto ty uvozovky), ale na 5* by nemělo mít výrazné slabiny (v rámci třídy/ceny).
  • 23 Reagovat !

    foto rechtak

    řechták 01.05.2015  16:47

    to se četlo samo

    :-) parádní článek!
  • 34 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 01.05.2015  17:08

    Ondřeji...

    ...jako vždy - smekám i s vlasama :yes:
    Umíte jezdit, umíte psát, máte nutné znalosti a přehled, zkrátka jste živá voda tohoto webu. :yes:
    Impreza je škaredá, staromódní, jednoduchá a přímočará, je to auto ze staré školy, kde i přes extra výkonný motor je třeba si rychlost zasloužit - a právě o to víc, o co je motor výkonnější. Pokud na ni někdo nestačí, což není nic na ostudu, může zvolit Fiestu ST, která je charakterem hodně podobná, přitom slabší a zvládnutelnější. Impreza je prostě poslední mohykán, mezi dnešními auty pro manažery z hypotečních domků na předměstí působí jako zjevení a za to že nevyměkla si zaslouží ne jeden, ale minimálně tři palce :yes: :yes: :yes:
    • 03 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 01.05.2015  17:15

      « Re: Ondřeji...

      :yes: :yes: :yes:
    • 03 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 01.05.2015  17:18

      « Re: Ondřeji...

      Myslím si, že každý máme poněkud jiný vkus a asi by bylo dobré nepoužívat kategorické soudy ... Pro mě osobně teda škaredá rozhodně není....
      • 03 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 01.05.2015  18:50

        « Re: Re: Ondřeji...

        Troufnu si kategoricky soudit, že kdyby to nebyla TA Impreza, ale nějakej japončík s dieselem pod přední kapotou napříč a pohonem na předek, tak by škaredá byla.
        A jestli ani tak ne, pořád oukej, nemusí být škaredá pro každého a pro všechny, vkus máme každý trochu jiný.
        • 13 Reagovat !

          foto Xylo

          Xylo 01.05.2015  18:54

          « Re: Re: Re: Ondřeji...

          Mám Lancera s pohonem na předek a líbí se mi moc .... ;-) WRX je pro mě srdcovka, proto jsem se poněkud ohradil, k tomu, co jsi o něm psal. Ty jsi tohle Subaru někdy vlastnil ?
          • 03 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 01.05.2015  19:14

            « Re: Re: Re: Re: Ondřeji...

            Tohle ne, na to je moc mlade a ja moc stary :-)
            Mel jsem rok 2003, s temi kulatymi svetly.
            A vzpominam na nej v dobrem, v podstate se moje hodnoceni te stare Imprezy shoduje s tim, co napsal Ondrej, proto pisu, ze jsem rad, ze nevymekla.
            Ale i o te sve tehdejsi bych rekl to same - skareda, primocara, jednoducha a naprosto nefiltrovana. :yes:
            • 03 Reagovat !

              foto Xylo

              Xylo 01.05.2015  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ondřeji...

              Ta moje teda byla nádherná modrá se zlatejma kolama (hned ta po tvé, poslední 2,0) ....
              • 03 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 01.05.2015  20:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ondřeji...

                Taky jsem mel modro-zlatou kombinaci, jak jinak :-)
                Mimochodem mi tehdy prisly dost slabe (oproti zbytku auta) brzdy Brembo. Musel jsem vymenit kotouce za APR a desky taky, pak to bylo v pohode.
                • 03 Reagovat !

                  foto Xylo

                  Xylo 02.05.2015  06:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ondřeji...

                  Pro mě byl jedinou slabinou můj mozek. Jezdil jsem tehdy poněkud agresivně (bo nebyl čas), takže v rámci přežití šla rychle zase do světa .... S autama to mám podobně jako s ženama. Většina je poměrně nudně stejných, ale občas si na nějakou vzpomenu, protože mě něčím zaujala ... no a pak je jedna, kterou mám v hlavě (tak nějak skrytě)furt ... v autech je to WRX .
                  • 01 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 02.05.2015  19:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ondřeji...

                    No, mne taky rychle doslo, ze na tohle nemam schopnosti, takze jsem ji taky rychle poslal do sveta,
    • 32 Reagovat !

      foto Ondrej-Chamilla

      Ondřej Chamilla 01.05.2015  18:37

      « Re: Ondřeji...

      Děkuji! :-)
    • 01 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 02.05.2015  12:41

      « Re: Ondřeji...

      ako už písal Emel vyššie počkaj na modrý ovál >:D na RS so 4x4 som veľmi zvedavý a potom by nejaká porovnávačka STI vs. RS nebola odveci.
      • 10 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 03.05.2015  20:55

        « Re: Ondřeji...

        srovnání FRS a STI bude pecka a fakt se těším ;-)
  • 17 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 01.05.2015  21:27

    ok

    super video, tam je jasně vidět, že subarko neumí zatáčet, bych to přirovnal k tatře 815 S3
    • 81 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 01.05.2015  22:00

      « Re: ok

      Ty jsi blb.
      • 15 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 02.05.2015  09:32

        « Re: Re: ok

        jels někdy tatrou 815 kde nemůžeš vyřadit přední náhon, obvykle je to typ, co má schůdky za kolem. Přesně tak se to chová jak to subaru na videu. Nenadávej na foru jak si nadáváte doma. Cype.
        • 03 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 02.05.2015  18:11

          « Re: Re: Re: ok

          petrumre, tím ze ti pleaseSMILE napsal ze jsi blb ti nenadává, jen konstatuje skutecný stav veci. V podstate ti ovsem lichotí, protoze klasický blb je v porovnání s tebou superinteligentní clovek.

          Jinak pamatujes, v jiných diskusích ti svého casu ríkali lopato. >:D
        • 01 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 02.05.2015  19:17

          « Re: Re: Re: ok

          On ten PleaseSmile ma v tvojem pripade naprostou pravdu, nazvat te jinak by bylo velmi nepresne.
          • 20 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 03.05.2015  16:57

            « Re: Re: Re: Re: ok

            zase jeden co neumí diskutovat a řeší odpovědi nadávkama.
            • 03 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 03.05.2015  17:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: ok

              petrumre, lopato, ty jsi blb. V tvém prípade to není nadávka.
    • 21 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 02.05.2015  12:44

      « Re: ok

      Subaru nevie zatáčať? Si sa aspoň bol pozrieť na niektoré rallye? Mne skôr z tvojich príspevkov vychádza že : petrumr a myslenie nejdú dohromady. !
      Edit : ťažko sa myslí bez mozgu však? >:D
      • 01 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 03.05.2015  16:58

        « Re: Re: ok

        podle statistických udajů při nehodách subaru vozidlo nezatočilo kam mělo.
  • 34 Reagovat !

    foto doomsnoopy

    doomsnoopy 01.05.2015  22:18

    motor sracxa

    Moja otazka by bola, kolko vydrzi motor? predpokladam ze zas tak 50000 max
    tato 2.5 je uplne na chuja
    sa cudujem ze im to este dovolia predavat
    • 33 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 01.05.2015  22:58

      « Re: motor sracxa

      Rallye legenda, ale nesmí se moc honit, jinak se rozpadne pod rukama >:-[]
      Jako životnost je velká bída.
    • 42 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 02.05.2015  09:21

      « Re: motor sracxa

      Jak dlouho vydrží tě trápit nemusí. Tahle generace má záruku 200 000 km na motor.
      Docela mně zaráží hodnocení testu. Abys mohl pořádně zařadit, ideálně s meziplynem.
      Pozitiva: dobrá převodovka :-) WRX STI mělo převodovky vždycky mizerné, že se to tam muselo rvát silou, vysvětlovali to "vtažením do hry":)
      • 02 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 02.05.2015  09:34

        « Re: Re: motor sracxa

        jak na tatře, bez posilovače řazení ani km, japonci ještě na tu vychytávku u tatry nepřišli.
      • 11 Reagovat !

        foto doomsnoopy

        doomsnoopy 02.05.2015  11:05

        « Re: motor sracxa

        200k to je cista teoria ten motor nevydrzi ani nahodou 200k
        ked som mal moje sti tak mi odmietli uznat zaruku-dovod vymenil som brzdy:)
        proste suba som mal 2x a uz nikdy viac

        • 11 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 02.05.2015  12:07

          « Re: Re: motor sracxa

          Ještě jednou, po slovensky, omluv můj pravopis
          "či motor vydrží alebo nie, nemusí ťa trápiť, má garanciu 200 000 km".
          >:-[]
          • 11 Reagovat !

            foto doomsnoopy

            doomsnoopy 02.05.2015  14:05

            « Re: Re: motor sracxa

            no musi a nemusi Subaru stale hlada nieco len aby ti povedalo ze neplati zaruka...
            2.5 nevydrzi cestu na dialnici prehreje sa valec cislo 2
            s 2.0 som bol spokojny len ta prevodovka ale 2.5 koniec...:(

        • 22 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 02.05.2015  12:47

          « Re: Re: motor sracxa

          a si si istý, že chyba nebude v motore, ale skôr medzi volantom a sedadlom? >:D
          • 12 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 02.05.2015  13:10

            « Re: Re: Re: motor sracxa

            Byly tady /moje.auto.cz/ dva nebo tři majitelé Imprezy a shodovali se na tom, že STI už nikdy /motor k.o.
            • 21 Reagovat !

              foto Machyrek

              Machýrek 02.05.2015  14:50

              « Re: Re: Re: Re: motor sracxa

              Znam jednoho, 3 generace, motor rovnez k.o. Bohuzel mu odesel driv, nez jsem se s tim mel moznost zvezt. Ted jezdi Peugeotem a je spokojenej.
          • 11 Reagovat !

            foto doomsnoopy

            doomsnoopy 02.05.2015  14:06

            « Re: Re: Re: motor sracxa

            hmm mozno ale potom asi nikto s subaru clubu( rumunsko) nevie jazdit lebo 2.5 odisla kazdemu
            • 13 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 02.05.2015  16:16

              « Re: Re: Re: Re: motor sracxa

              Asi s tím v Rumunsku opravdu neumíte jezdit. Subaru nevydalo manuály v rumunštině? >:D

              Ne, že by byl 2.5 bez problémový motor, ale co znám lidi s tímto motorem, tak většina jezdí bez problému ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto doomsnoopy

                doomsnoopy 02.05.2015  16:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                kludne si prejdi net myslim ze dokonca v australii zakazali predaj tohto motora
                mal som vsetko mozne aj problemove motory napriklad e46m z4 m a tie su citlive ako predkozka na cicine a nikdy nic
                jedine poondene subaru 2.5 stale daky problem resp 2x kompresia 2 valec cely motor na vymenu a hovorim nebol som sam

                momentalne mitsu 9 absolutne ziadny problem klop klop

                • 01 Reagovat !

                  foto m-z-

                  m.z. 02.05.2015  17:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                  Nespolehlivost Subaru je bez debat, ale jde hlavně o to, že si nechali ujet vlak, doby kdy drtili konkurenci jsou pryč a jen se snaží dohnat ztrátu.
                  2,5l ztrácí na konkurenci úplně ve všem, kromě nízkého těžiště.
                  Je to auto pro skalní fanoušky, kdo hledá opravdu rychlé auto, už dávno přešel jinam.
                  Nebyl jsem s STI nespokojený, ale po výměně za zadokolku, jsem poznal, jak dokáže být mimo sníh všude rychlejší, než ikona rallye a provozní náklady úplně jinde. Spotřeba v průměru o 5l nižší, mě nemají plejády co nabídnout.
                  • 11 Reagovat !

                    foto doomsnoopy

                    doomsnoopy 02.05.2015  18:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                    musim povedat ze s meganom rs 250 co mal soft na cca 310 ps som bol o dost rychlejsi ako s suba 2011 sefan ( HB bol este pomalsi)
                    sti je nedotacave na upravu nevhodne a to som bol teda fanusik
                    s evom ix co mam teraz zas som o dost rychlejsi ale je pravda ze ma cca 400ps plus ale je to zas auto kde treba mat gule
                    s meganom s cuprou alebo golfom r ci audi s3 myslim ze s prehladom sti ujdes a to ti myslim ze aj tomuto novemu modelu
                • 22 Reagovat !

                  foto Provocateur

                  Provocateur 02.05.2015  18:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                  Jestli ho v Austrálii zakázali, tak je zajímavý, že ho pořád nabízejí.

                  Jde hlavně o to jak se člověk k motoru chová. Já naopak neznám nikoho, kdo by měl s tímto motorem problém. Je ale pravda, že mají motor v sérii, bez jakýkoliv úprav. Což je druhá stránka, když hodně lidí tento motor dále ladí...
                  • 20 Reagovat !

                    foto doomsnoopy

                    doomsnoopy 02.05.2015  18:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                    uz seriove motory odchadzaju a to dokonca viac ako upravene
                • 11 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 02.05.2015  20:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                  pozri neber moju poznámku ako osobný útok ale pochybnosti o tvojich schopnostiach. Zopár ľudí v okolí s Imprezami rôznymi mám a drobnosti ich kvárili, ale o zrušenom motore som ani od jedného nepočul. Ale je pravda, že síce sa chodia povoziť ale s mierou a typické RZ-ty v okolí jazdia oproti špeciálom tak na pol plynu. Naopak mám známeho, ktorý pri robení rozpisu pre Rally KE odpálil motor na EVO VIII. Mám pocit, že keď sa "zadarí" je úplne jedno aký stroj sedláš.
                  • 11 Reagovat !

                    foto doomsnoopy

                    doomsnoopy 02.05.2015  20:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                    1 krat mi motor cista seria zdochol na dialnici, olej mal tempomat nastaveny na 180 medzi BA-Budapest potom tempomat 210 Budapest - RO
                    na benzinke som vzdy stal minimalne 5 minut aby som dochladil turbo
                    auto malo 11k km mal som ho od noveho a to som menil olej pri 5k
                    asi s 15 imprez co su v ro subaru clube je jedina co ma este seriu motor
                    csetky zahranicne fora ked pozries tak vsade ten isty problemstrata kompresie valec cislo 2 absolutne nezalezi ci seria ci upravene nepoznam ja osobne ani jednu co ma 100k a nemal problem s motorom
                    A o pristupe Subaru ani nehovorim
                    takze nikdy viac suba do domu nepojde

                    • 00 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 03.05.2015  20:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                      tvoje osobné skúsenosti nerozporujem. užívaj si myšiaka kým šlape :yes:
                    • 10 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 03.05.2015  21:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor sracxa

                      Kamarádovi normálně v záruce motor vyměnili a nebyl s tím prý žádný problém... přístup servisu bez problémů.
    • 23 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 02.05.2015  11:58

      « Re: motor sracxa

      A sakra, tak to už mi motor 20 tis. km přesluhuje >:D
      • 11 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 03.05.2015  17:04

        « Re: Re: motor sracxa

        každý nepozná, že má něco blbýho,obzvláš stou tvoji jízdou.
        • 21 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 03.05.2015  17:26

          « Re: Re: Re: motor sracxa

          Neboj, kdybych neuměl řídit, tak si taky koupím Citroena.
  • 20 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 03.05.2015  10:36

    Video

    Pěkné, super, chválím. A to hlavně to, že na ČR "trhu" vznikají další kvalitní videa. Napadla mne jedna věc a to hlavně u aut, co mají koule, jako je toto - co kdyby jste zveřejnili záznam z kamery, co byla na/v autě v celé délce? Jinak řečeno celou jízdu ze skoro prvního pohledu? Určitě nejsem jediný, kdo by se na to rád podíval.
    Ještě lépe by určitě vypadalo, umístit kameru přímo na hlavu, jako jsem třeba zkoušel já - [odkaz]
    • 30 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 03.05.2015  15:24

      « Re: Video

      Na videu z pohledu z mista ridice skoro nepoznas, ze jdes bokem. To by te musel zadek skoro predbihat. Pohled zvenku je pro tyhle situace daleko efektnejsi.
      • 11 Reagovat !

        foto poterienko

        poterienko 04.05.2015  07:52

        « Re: Re: Video

        Bully doporučuji si přečíst můj příspěvek ještě jednou. Nepsal jsem nic o tom, že by místo klasického videa byl jen a jen first person, ale byl by to doplněk ;).
        • 00 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 04.05.2015  11:46

          « Re: Re: Re: Video

          Pises "celou jizdu" a nic o nejakem doplnku, i kdyz to ctu dokola treba 10x. Neres to, na svete jsou dulezitejsi veci ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto poterienko

            poterienko 04.05.2015  12:37

            « Re: Re: Re: Re: Video

            Samozřejmě, že jsem psal celou jízdu, tzn. ne 3 střihy, ale nepsal jsem nic ve smyslu, že by to nahradilo klasické video ;). I to slůvko "zveřejnili" by mohlo napovědět, jak jsem to myslel, ale jak píšeš - neřešme ;).
    • 00 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 03.05.2015  21:09

      « Re: Video

      :yes: mě se tyhle POV záběry libí je to víc akčnější ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Muže v Plzni zabil zřejmě blesk. Bouřka zbrzdila i Zemanovo letadlo

Muže v Plzni zabil zřejmě blesk. Bouřka zbrzdila i…

Silné bouřky se v pátek večer začaly prohánět Českem. V Plzni dokonce udeřil blesk do muže, který na místě…

Žena měla ve vagině želvu. Našli ji v ní lékaři, když si stěžovala po pařbě na bolesti břicha

Žena měla ve vagině želvu. Našli ji v ní lékaři,…

Tohle byla zřejmě pařba jako žádná jiná. Nejmenovaná Britka (26) po ní skončila s ukrutnými bolestmi břicha. Ty…

 

iSport.cz

Plíšková v Tokiu vydřela s Vekičovou finále, o titul s vítězkou US Open

Plíšková v Tokiu vydřela s Vekičovou finále, o titul…

Česká tenistka Karolína Plíšková postoupila na turnaji v Tokiu do finále, když Chorvatku Donnu Vekičovou zdolala…

Litvínovský bek Ščotka o Myšákovi: Je paráda vidět, jak se hokejem baví

Litvínovský bek Ščotka o Myšákovi: Je paráda vidět,…

Čtyři roky byl Jan Ščotka v Pardubicích doma, v létě přestoupil do Litvínova. Jeho návrat s novým týmem? Dva…

 

Reflex.cz

Připomeňte si legendární československý autobus z 50. let. Škoda 706 RTO v plné kráse

Připomeňte si legendární československý autobus z…

Škoda 706 RTO představuje nejpopulárnější československý autobus a jeho příznivci v letošním roce oslavují 60…

Je třeba mluvit o zrušení ČT, důkazy neobjektivity nepotřebuji, říká nominant ANO do vysílací rady

Je třeba mluvit o zrušení ČT, důkazy neobjektivity…

Bude Česká televize zničená? Hnutí ANO chce vyslat do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání bývalého politika…