Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Auris TS Hybrid Freestyle – Oplastované loučení

Na ženevském výstavišti jsme už nahlédli pod pokličku nástupce Toyoty Auris, ještě předtím nám ale dovolte malé rozloučení s dosluhující druhou generací v hybridním provedení.
Zpět na článek
28. 3. 2018 14:51
28. 3. 2018 15:08
28. 3. 2018 15:38
28. 3. 2018 16:06
29. 3. 2018 11:28
29. 3. 2018 11:38
29. 3. 2018 11:48
29. 3. 2018 12:22
29. 3. 2018 12:35
29. 3. 2018 12:58
29. 3. 2018 13:11
29. 3. 2018 13:16
29. 3. 2018 13:23
29. 3. 2018 13:19
29. 3. 2018 13:22
29. 3. 2018 11:24
29. 3. 2018 11:51
29. 3. 2018 12:04
29. 3. 2018 12:10
29. 3. 2018 12:15
29. 3. 2018 12:30
29. 3. 2018 12:36
29. 3. 2018 12:39
29. 3. 2018 12:57
29. 3. 2018 12:45
29. 3. 2018 12:51
29. 3. 2018 13:07
29. 3. 2018 13:07
29. 3. 2018 13:14
29. 3. 2018 13:18
29. 3. 2018 13:24
29. 3. 2018 15:00
29. 3. 2018 15:19
29. 3. 2018 15:55
29. 3. 2018 18:59
29. 3. 2018 19:24
29. 3. 2018 12:03
29. 3. 2018 12:22
29. 3. 2018 13:25
29. 3. 2018 12:40
29. 3. 2018 12:59
29. 3. 2018 13:06
29. 3. 2018 12:14
28. 3. 2018 15:16
28. 3. 2018 15:04
neregistrovaný "SR20"
29. 3. 2018 15:21
Avatar - Hittman
28. 3. 2018 14:51
Důchodce
plesá, spěchající obchoďák se musí poohlédnout jinde.. >:-[]
Rozbalit vlákno
79
28. 3. 2018 15:08
Re: Důchodce
Ale zas s tim můžeš najet na dálnici rychlejc, než se Zondou, třeba. Sice to nejede, ale život je o těžišti! Ne o motoru, podvozku, hmotnosti, nebo čemkoli jinym. Místní pisálci v žoldu zlotřilýho koncernu to samo nedoceněj.
Koneckonců, jak si myslíš, že ze standardního silničního auta udělaj závodní GT3? Vemou olověnou desku a šoupnou to na podvozek. Plus nějaký barvičky..
Avatar - Hittman
28. 3. 2018 15:38
Re: Důchodce
Já ti nevím, ale s V6 tam najedu raz dva a je mi u zadku, co mám za těžiště.
Jinak s tou akcelerací je to dobrý možná tak na rozjezd po městě, ale ne na to, že to má bezpečně zrychlovat v 80 a více km/hod.
Avatar - Emel
28. 3. 2018 16:06
Re: Důchodce
Tady ti chybí kontext, je to odkaz na jednu úsměvnou diskusi... samo o sobě nemá smysl to komentovat ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 11:28
Re: Důchodce
Hele, ty si radši jdi přepočítat barvy >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 11:35
Re: Důchodce
Jestli už náhodou 3 nejsou víc než 10 a 13? >:-[][odkaz]
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 11:38
Re: Důchodce
Já jsem zvědav, jestli se někdy najde někdo (mimo MTho, kterému ale jen lížeš paty), kdo tě pochopí .... nebo by bylo možná lepší občas uznat chybu a ten problém nebude v nás, ale někde jinde? >:D No nic, nechci to tu plevelit >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 11:41
Re: Důchodce
Lízej si co se ti chce = a mě do toho nezatahuj ;-)

Nepochopit počet barev = to mi přijde fakt velká dřina >:-[]

3 [odkaz]

10 [odkaz]

13 [odkaz]

Myslim že MT neni jedinej = kterej tohle zvládne = kolega má 4 letýho docela bystrýho mrňouse = musim se ho zeptat >:D
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 11:48
Re: Důchodce
Hele, mě do toho netahej, jen nezapomeň všude psát, jak jsi s MT kámoš a on s tebou souhlasí >:D Třeba ti to někdo uvěří >:D

A že sám pleteš počet barev a počet laků a pak se slovíčkařením snažíš utáhnout ostatní, tak se nejdřív podívej, jak si to sám pomotal ;)
Avatar - Emel
29. 3. 2018 12:22
Re: Důchodce
Nene, já už nemusím, já vstoupil k woodymu do klubu... tak si to užij ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:35
Re: Důchodce
Nejsmutnější je, že já si myslel, že jen trollí, jenže on fakt nechápe a stojí si za tím jak ten Andrej (ale ten alespoň chápe :D), nemáte v klubu místo? >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:44
Re: Důchodce
TAky sem dřív myslel že jen trollíš = a ono fakt asi ne >:-[]

Myslíš že fakt nezvládneš ty odkazy s těma barvama = ani když se budeš hodně soustředit? >:D
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:58
Re: Důchodce
Nezvládnu, ale když mi to napíšeš, tak příště už to třeba pochopím, zks to.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:04
Re: Důchodce
Napsal sem = i dal odkazy

Mrňavej ašbřík = kolegův syn = to chápe. I on pozná víc a míň :-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:11
Re: Důchodce
Já nikdy netvrdil, že má jedno auto víc, nebo míň, to sis asi popletl s kým diskutuješ, já jen vidím u Arteonu nabídku 4 druhů laku a celkem jich je 7 . Základní jsou 2 (bez příplatku). Kolik jich má Camry nevím, tam není toto rozdělení, ale dle názvů je něco perleť a něco ne a pochybuji, že v USA jsou všechny laky bez příplatku.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:13
Re: Důchodce
V základu sou myslim 3

Ale je to fuk = prostě jedna věta že barvy Arteonu sou slabota v základu bída = vyvolala naprosto šílenou reakci = jak vidno trvající dodnes >:-[]

Kolik to tak mohlo bejt příšpěvků? Pár set? >:D
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:16
Re: Důchodce
Ne, šílené je tvé honění do absurdna a slovíčkaření, potažmo obviňování ostatních z neznalosti. Přitom je to zase to stejné a mnohokrát omleté, že si nepochopil o čem se kdo baví a místo toho, aby jste si to upřesnili, jsi začal rotáčet takovéhle falme diskuze. Opět ti doporučím, 2x přemýšlej o čem se diskutuje, než začneš zase vytahovat nesmysly a slovíčkařit.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:19
Re: Důchodce
No snad přesně obráceně ne? >:D

Reakce na mou krátkou větu = že Kia a Toyota maj víc barev = vyvolalo nekončící šílenství a slovíčkaření. Nejdál to ve slovíčkaření dotáh Emel :yes: :-)

Prostě ať to okecáváš z který strany chceš = Arteon neni žádný plus = v interiéru = ve srovnáni s levnějšim Supem = no a ani v nabídce barev ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:23
Re: Důchodce
K tomu už asi není potřeba nic komentovat, zavádíš zas jinam téma o kterém jsem nemluvil, mne Arteon taky nebere....
Avatar - Emel
29. 3. 2018 13:19
Re: Důchodce
Hele, neber si to špatně, ale... zvládneš členství :-) ?
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:22
Re: Důchodce
Nevím, asi si to ještě rozmyslím.. je to hodně těžké, přiznávám........., ale už se alespoň doznal, že to sám domotal a popletl základ s perletí a to i u Arteonu, tak u Camry :).
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 14:33
Re: Důchodce
Viz já 14:31

Hele = a odpovíš? Fakt by mě to šílenství = za barvy Arteonu = zajímalo. Boha proč? >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:42
Re: Důchodce
Tak to mě mrzí = že si nepřečteš odkaz na diskuzi RAV4 :-|

Ale po těch totálních blbostech co si zkoušel se závěsama kol, těžištěm, rozloženim hmotnosti nebo i těch větách o barvách = snad i chápu >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 23:30
Re: Důchodce
To je rozumný = jinak bys zase narazil na téma těžiště [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 11:49
Re: Důchodce
Úsměvná byla = sranda že si doteď myslíš.. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 11:48
Re: Důchodce
FAkt tě bere takováhle tupounština >:D

Asi bys měl mrknout na příspěvky db pod RAV4 = když už bejt za.. tak všude ne? >:-[]
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 11:51
Re: Důchodce
RAv4 mne nezajímá a že si tu za šaška, usvědčeného lháře a fabulátora, tak to tu ví všichni, jen ty si pořád myslíš, že všechny přesvědčíš >:D Jsi jak agent Bureš jen s tím rozdílem, že on má alespň 30 % důvěřivců, to tvůj fanklub se blíží nule >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:01
Re: Důchodce
Že si mimo ty a Emel doteď nepochopil co to je těžiště = vim = vtipná byla jeho podobně chytrá argumentace jako bystroň Joab :yes: >:-[]

Proč by tě měla zajímat RAV? Tos nepochopil ani tohle? >:D

Že doteď nezvládáš rozdíl mezi 3 a 10 a 13 = to už je fakt hodně drsný ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:04
Re: Důchodce
Nevím, proč bych neměl zvládat rozdíl mezi 3,10 a 13 ? Ukaž mi kde jsem se zmýlil prosím ? Ne, víš co? Ukaž mi, kde jsem se do této diskuze zapojil a něco jsem vůbec o tom napsal, aby si mohl tvrdit, že ten rozdíl nepoznám. Zkus to.

A s tím těžiště jsme to už vyřešili, že jsi trochu jednodušší a nepochopil si můj vtip, takže to sem netahej, ano?
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:08
Re: Důchodce
Jako fakt? >:D

Teď v 11:48 = sám si pleteš počet barev.. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:10
Re: Důchodce
V tom příspěvku někde píšu, kdo má kolik barev či laků? >:D Můžeš mne citovat ?
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:12
Re: Důchodce
Jako fakt? :-)
Nepřeháníš to? ;-)

Prostě 3 je míň než 10 a míň než 13 = tolik k totálně ujetý diskuzi = a k tvý připomínce tý fakt na hlavu diskuze :-)

Hele už si to pochopil s tou RAV4? Proč se máš na tu diskuzi podívat? ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:15
Re: Důchodce
Ty si asi hodně hloupej, nebo netušíš co píšeš, že ?

Obvinil si mne, že nechápu počet barev a neumím počítat, ale já o tomhle nepsal, jen jsem řekl, že si to pomotal >:D

Snažíš se uhrát Arteon na počet barev a né laků, ale on má ve skutečnosti 4 ( černou, bílou, stříbrnou a modrou, nebo která je tam dle tebe navíc?) a Camry jich taky nemá 13, má navíc jen červenou a hnědou + dvě kombinace stávajících barev a několik odstínů modré = pořád modrá.

tak a teď si mne do toho zatáhl a až teď se můžeš vyjadřovat o počtu barev v souvislosti s mou osobou.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:26
Re: Důchodce
FAkt chceš ty barvy = dál rozebírat? >:D

To už neni ani trapný a snad už ani ne totálně tupý = to je naprostá ubohost ubohostí :-!

Vytáh si je = napsal sem ti k tomu svý = tuhle tupounštinu nebudu protahovat

Kolik který z těch aut nabízí barev v základu i celkově = zvládne možná i ten předškolní mrňous ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:30
Re: Důchodce
Prosím, můžeš mi tedy poučit a napsat, které 3 barvy arteon nabízí?
Avatar - _Karel_
29. 3. 2018 12:36
Re: Důchodce
Myslíš všechny tři? Já vím jen o třech - šedá obyč, bílá obyč, modrá, stříbrná, červená, žlutá, další šedá, černá perleť, bílá perleť, vínová.
Prostě tři.
Nech ho být, to bude zase na týden. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:39
Re: Důchodce
Ona v tom bude nějká záludnost >:D Napíše 3 metalické laky a pak bude tvrdit, že mluvil jen o nich a že my jsme id ioti, nebo něco takového. Přeci nemůže být tak hloupý, nebo barvoslepý, když je to tam ještě rozepsáno, v tom odkazu, který dal >:D

Fakt, Emel to vystihl krásně, přichycen při činu, nahrán na kameru a stále tvrdí, že on to neudělal >:D Jako Andrej >:D
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:57
Re: Důchodce
Napiš ty 3 barvy a nevykrucuj se, ukaž nám hlupáků, jak to je.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:05
Re: Důchodce
Nebudu ti dávat odkazy donekonečna = dal sem je v tý úchylný diskuzi a dal ti je i dneska = nebuď za.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:43
Re: Důchodce
Tak to dal i ten 4 letej = to co ty doteď ne >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:43
Re: Důchodce
Sem ti dal snad odkaz = který v základu nabízí = nestačí? :-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:45
Re: Důchodce
Můžeš mi prosím napsat sem z toho odkazu (ideálně i s názvy), které 3 barvy Arteon nabízí? Děkuji.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:47
Re: Důchodce
Proč znova? Ten minulej odkaz ti nestačil? :-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:51
Re: Důchodce
Ne, jsem hlupák a nevidím ty 3, můžeš mi to prosím napsat ?
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:07
Re: Důchodce
Nechci aby si mi dával odkaz, ale aby si mi sem z toho odkazu napsal ty názvy barev, které si mohu koupit. Díky.
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:07
Re: Důchodce
Nechci aby si mi dával odkaz, ale aby si mi sem z toho odkazu napsal ty názvy barev, které si mohu koupit. Díky.

P.s. v základu? To je mi nějká novinka, protože o základu jsem já nemluvil, mluvil jsem o barvách celkem. Základní laky má Arteon pokud vidím 2.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:10
Re: Důchodce
To neni novinka = tu větu že píšu o základu = rozebíral Emel v xyz příspěvcích >:D

Základní = vidíš taky blbě = sou tam 3 >:-[]
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:14
Re: Důchodce
Základní laky : Šedá Urano a Pure White.

Já jsem ve vaší bývalé diskuzi nebyl, ty si dal tady odkaz na 7 barev bez komentáře na základní či všechny barvy, takže sis tu pěkně sám na.... do pusinky :-) Co jste se bavili někde v dalších diskuzích nevím, nezkoumal jsem to.

Napíšeš mi tedy, který lak jsem přehlédl ?
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:15
Re: Důchodce
Neni to v základu šedá, bílá a černá?

To je fuk = prostě Kia i Toyota maj víc barev = detailní rozbor = je fakt pitomost :-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:18
Re: Důchodce
No, pokud ano, tak v konfigurátoru není, pouze Černá Deep metalíza s perleťovým efektem. To není základní barva.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:19
Re: Důchodce
Ok = jinak viz já 13:19

TAk eště mrkni na tu diskuzi pod RAV = ať víš že v tom nejsem sám = a du projet hybrid = RAV4 ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:24
Re: Důchodce
Ok = spetl si se.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 14:31
Re: Důchodce
No ale ne v tom = že korejská a japonská konkurence = nabízí víc barev :-)

Otázka je = proč ta skutečnost vyvolala takovou odezvu = odpovíš? ;-)

Pokud ti to uniklo = koupili sme další hytrid :yes: :yes: :-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 15:00
Re: Důchodce
O tom kdo má. Víc a min jsem s tebou nediskutoval, je mi líto. A odezva je taková, jaké je tvé chování, což víš míč dobře sám :-) Hm mě je jedno ze mate další hybrid :-) už s tím jedním si mi ho zhnusil >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 15:04
Re: Důchodce
Proč zhnusil? :-|

Lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = než třeba nafta, lepší těžiště = než tuctovej spalovák = třeba nafta. nižší servisní náklady kombinovaný s vyšší spolehlivostí = nízká spotřeba velmi nízký emise = fakt těžko vymejšlet = proč ne ;-)

I když tohle je spíš soukromý manželů.. no hlavně manžela = tim malym zas jezdí.. já snad nakonec budu jezdit to sociálkou a pěšky = jak doporučuje Joab >:D

Nicméně ježdění s RAV4 2,5 litr hybrid = moc příjemný :yes:

Chápu = že příčinu šílenství který vyvolala zmínka o tom že i v barevný nabídce Arteon = se už asi nedozvim :-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 15:19
Re: Důchodce
Já ti odpověděl, co si myslím, ale bez se na to zeptat těch, kteří se s tebou dohadovali, rekl bych, že budou mít podobný názor jako já :-)

Nafta mi vyhovuje, nejezdím jen po Praze, takže výkon a síla na dálnici je pro mne důležitější než o trochu nižší těžiště (v rámci třídy) a servis? DO 300tis km mne netrápí a to tak dlouho mít nebudu.
Avatar - Emel
29. 3. 2018 15:55
Re: Důchodce
Sorry, ale neberem tě... ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 18:59
Re: Důchodce
Jo, chápu, možná až časem se zklidním a přestanu bojovat s větrným mlýnem >:-[]
29. 3. 2018 19:24
Re: Důchodce
Máš na čom pracovať. Bude to cestá dlhá, ale nevzdávaj sa >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 19:54
Re: Důchodce
Už 2x sem ti napsal = ať si jí máš ;-)

Nemyslim si že bys mi na dálnici ujel = myslim i kdybych jel plečkou Aurisem = ale dokud bude nafta dotovaná = dá se tvuj přístup pochopit

Do 300tis je ta nafta taky servisně dražší i poruchovější = ale jak řikám = dokud je náma ostatníma sponzorovaná = dá se tvý přání pochopit

Pochopit = ne s nim souhlasit :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 19:55
Re: Důchodce
Už 2x sem ti napsal = ať si jí máš ;-)

Nemyslim si že bys mi na dálnici ujel = myslim i kdybych jel plečkou Aurisem = ale dokud bude nafta dotovaná = dá se tvuj přístup pochopit

Do 300tis je ta nafta taky servisně dražší i poruchovější = ale jak řikám = dokud je náma ostatníma sponzorovaná = dá se tvý přání pochopit

Pochopit = ne s nim souhlasit :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 11:55
Re: Důchodce
Nojo = usadit info do správnýho dílku mozaiky = to je problém žejo? >:-[]
Škoda že sem tě neviděl jako malýho skládat puzzle :-)

Kdybys nevěděl o čem je řeč = si představ stěnu z malejch kachlíků nebo spíš centimetrovejch střípků = no a ty máš dílek v ruce a nevíš kam s nim = takževůbec nechápeš co s informací o těžišti auta a rozložení hmotnosti = takže nasadíš nějakej opačnej extrém a pindáš o Zondě = a přijde ti to nápaditý >:D

Je to už přes rok = a furt ti nevim co lepšího na město a dennodenní poskakování po Praze pořídit? Teda Prius = je lepší :-)
Co ty? Hybrid s automatem? Naftu v manuálu? Fakt nevim ;-)
29. 3. 2018 12:03
Re: Důchodce
Co maj společnýho kachlíčky s těžištěm fakt nechápu, ale vem to čert. Tobě nepřijde těžiště důležitý, že tak podrážděně reaguješ na to, co jsem napsal?
Jinak na denodenní poskakování v Praze je nejlepší vlak, tramvaj a metro, v nouzi Uber.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:11
Re: Důchodce
Já vim že nechápeš = o tom to přece je >:-[]

Ale jinak hezkej pokus :yes: ;-)

No a zavěšení kol + těžiště + rozložení hmotnosti = prostě nejsou nesmysl :-)

Že si to neumíš dát do správný souvislosti = a pleteš do toho Zondu = nojo no každej sme nějakej ;-)

Vlak nepoužívám, tramvaj zřídka, krtka občas, denně jezdim autem. No a na Prahu a nejbližší okolí kde stejně víceméně furt jen poskakuješ a rozjíždíš se = je nejlepší hybrid v automatu = nic nemá lepší rozjezdy a nic asi neni lepší na to poskakování

Praxe s milionovejma nájezdama ukazuje = že pro ten taxík je to taky ideální volba :-)
29. 3. 2018 12:22
Re: Důchodce
A proč? To jsi kurýr, nebo taxikář, že každodenně po tý Praze musíš jezdit autem? Mě todle poslední dobou trochu štve.. Praha je malá, má dobrej systém MHD, a stejně má každej jouda pocit, že do toho centra musí autem, asi aby dokázal, že na to má. Kam nejede MHD, dá se krásně dojít pěšky.
Takže ještě jednou, na poskakování po Praze je nejlepší MHD a nohy.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:39
Re: Důchodce
Ne a ne ;-)

Ale jezdim = protože přestupovat se mi fakt nechce = skorodenně jezdim do redakce

Pěšky je to do redakce asi 4 hodiny = a pak zpátky = tak se chodilo v dobách Karla Havlíčka Borovskýho :-)
29. 3. 2018 13:25
Re: Důchodce
Jinými slovy, neumíš přestupovat a jsi línej jako prase. OK, tak už se ale prosím neptej, jaká je lepší varianta pohybu po Praze, než auto.
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:40
Re: Důchodce
Není, jen má takový komplex méněcennosti, kdy se snaží odlišit a vnutit ti, že jeho rozhodnutí je to správné :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 12:46
Re: Důchodce
Proč ozzy proč? :-)

Co verze zkusit vymyslet lepší = co? >:-[]

Já lepší mám = Prius ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 12:59
Re: Důchodce
MHD - ten kluk má pravdu, včera jsem 2 hodiny jel z Kavalírky na Mírák autem....Tam ti nepomůže nic..
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:03
Re: Důchodce
Já krtka občas použiju = ale kde je redakce víš, kde bydlim zhruba taky = a občas je nutný pro něco po Praze jet. Nejlepší je hybrid = automat rozjíždění na baterku atmosféra = prostě v rámci možností nezničitelný + jezdící za rozumnou spotřebu

Je to i docela tichý = na město a okolí = zatim o ničem lepšim nevim
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 13:06
Re: Důchodce
Dobře, to tady píšeš asi 3 roky... já tu Prahu projedu stejně dobře i pohodlně/nepohodlně v jiném autě s naftou či benzinem. Jediný problém je ta doprava. Navíc ti nikdo na ten hybrid v Praze nenadává, tak proč to pořád papouškuješ? Napíšeš už mi, které 3 barvy si mohu zvolit na Arteon ?
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2018 13:11
Re: Důchodce
No s automatem je to vo fous lepší nebo příjemnější. No a s hybridem = kterej popojede jen na elektřinu a rozjíždí se na elektřinu = je to stejně tak = lepší a příjemnější

Ale projedeš samozřejmě s čimkoli
Avatar - Blue Sun
28. 3. 2018 15:16
Re: Důchodce
Tohle kategorizování mě nikdy nepřestane bavit...
neregistrovaný "SR20"
28. 3. 2018 15:04
Fajn, ale mrňavé.
Kolega, čo má ledva 180cm to testoval, 5 ročné dvojičky vzadu bol problém usadiť do sedačiek aby neokopávali predné sedadlá. Vzadu je málo miesta...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - lamal
28. 3. 2018 16:07
Re: Fajn, ale mrňavé.
mam tu istu skusenost, auris kombi je priserne maly v zadu a uplne nepouzitelny pre dospele osoby... za 185 cm vodica si nesadne ani dieta...
Avatar - simon_sez
28. 3. 2018 21:29
Re: Fajn, ale mrňavé.
potvrdzujem - tiez som si nevedel 'za seba' sadnut (187cm).
je vobec nejake auto v nizsej strednej triede, kt. by malo este menej miesta vzadu?
28. 3. 2018 16:25
Japonská podivnost
Toyota Auris je auto, které mě nikdy ničím neupoutalo, ba mě přímo odpuzovalo - doslova hnusný design (s oplastovanými blatníky a v uvedené barvě tuplem, ošklivější už je snad jen kombí Honda Civic minulé generace), podprůměrná prostornost, zcela nemastné neslané jízdní vlastnosti, nulová radost za volantem, mimořádně ošklivá přístrojová deska.... Hybridní pohon má smysl pouze při popojíždění po zacpaných městech, ale to přece není tradiční revír kombíků nižší střední třídy... Prostě absolutně nezajímavý stroj, ale to je samozřejmě jen můj osobní názor, který nikomu nevnucuji. :-! Majitelé se možná opájejí nadprůměrnou spolehlivostí, ale to je pro mě sakra nedostatečný argument pro koupi. Nebo tuto japonskou obludku možná dostali přidělenu ve firmě, takže darovanému koni na zuby nehleď.. :-O
P.S. Ale abych jenom nekritizoval, velkou pochvalu zasluhuje mechanická P brzda! :-)
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Loptos
28. 3. 2018 16:49
Re: Japonská podivnost
Mozem sa skromne opytat v com jazdis? :-)
28. 3. 2018 17:31
Re: Japonská podivnost
Jasně, jezdím Seatem Leon ST 1.4 TSI Style :-)
Avatar - Blue Sun
28. 3. 2018 18:33
Re: Japonská podivnost
A s tím hodnoť Toyotu... >:D
28. 3. 2018 18:39
Re: Japonská podivnost
Tak na hodnoceni toho japonskyho lowcostu snad staci mit cokoli srovnatelnyho, tedy od Dacie nahoru, ne? Nebo jako musi ridit novy bavoraky, aby mohl psat o obycejnym levnym asijskym aute?
28. 3. 2018 19:19
Re: Japonská podivnost
No a proč ne, prolez si obě auta, svez se s nima a zjistíš, že Leon ST je nejen designem a prostorností, ale i po řidičské stránce nesrovnatelně lepší auto. No a já jsem si před koupí svého auta všechny konkurenční kombíky nižší střední třídy takto důkladně proklepl. :-)
28. 3. 2018 22:04
Re: Japonská podivnost
Nic proti tvé volbě, každý má jiné priority.

Jakou myslíš, že bude mít životnost tvůj motor?
Resp. s jakým nájezdem ho plánuješ prodat?

Mě se líbí tenhle Auris především kvůli pohonu a spolehlivosti.
29. 3. 2018 00:47
Re: Japonská podivnost
Vzhledem k tomu, že ho hodlám prodat cca jako devítileté auto (na protiúčet u Seatu berou maximálně desetiletá), tak to odhaduju na nájezd maximálně tak do 130 000 km. Při správném zacházení, používání aditivovaného benzínu a výměnách kvalitního oleje po max. 20 000 km nepředpokládám, že by s touto již vylepšenou generací TSÍčka byly nějaké problémy. ;-)
29. 3. 2018 15:15
Re: Japonská podivnost
Tak vylepšenie TSI koncern deklaroval pre niekoľko minulých generácii po sebe, ale nejako sa to nikdy nepodarilo úplne...
Ale iste, je to emotívnejšie auto - na začiatku radosť (=emócia) ako super to ide, a časom to príde, že s tým začnú byť problémy, to človeka naštve (=emócia). Hlavne nech sú stále nejaké tie emócie...
Nehovorím ma základe predpokladov, ale skúseností. Príliš veľa ľudí sa popálilo, to je fakt. Hybridy 20 rokov jazdia a osvedčili sa. Samozrejme, nie je isté, že s každým TSI bude vážny problém a aj Toyota sa môže pokaziť. Ale aká je pravdepodobnosť, t.j. šanca, že sa tak stane? Ja osobne mačku vo vreci nerád kupujem. A klamárom už neverím.
30. 3. 2018 14:07
Re: Japonská podivnost
Po několik generací těžko, když byly jen dvě. Ta původní, s kterou byly problémy, a ta druhá, kterou má Arese. A ta druhá ani není vývojem té první, je to jiný motor.
31. 3. 2018 17:47
Re: Japonská podivnost
Přesně, a zatím jsem neslyšel absolutně žádné info, že by tento motor někomu zazlobil. :-) Navíc je opravdu velmi úsporný, kultivovaný a pružný! ;-)
1. 4. 2018 08:26
Re: Japonská podivnost
Tak myslim, ze hybrid s pruznosti taky problem nema ;-)

Jsem presvedcenej o tom, ze ti tsi 130 tisic vydrzi.

Ale co potom? Jak dlouho vydrzi druhemu majiteli?

Tuhle Toyotu si muzes nechat dvojnasobnej najezd a bude ti slouzit porad stejne. :yes: A hlavne usporne.

Myslim, ze jediny problem (vetsina kupujicich to jako problem nebere a rada se prizpusobi - je to balzam na nervy) do ted byl, ze tahle motorizace HSD nebyla zrovna sportovni.
To by se mohlo ale s novou generaci a dvema vykonovymi stupni zmenit :-)
3. 4. 2018 12:20
Re: Japonská podivnost
Mozme sa tu hrat na slovickarenie (dobre, zle som sa vyjadril , ze "generacii"), ale minimalne tri krat koncern vyhlasil, ze uz zmenili retaz a uz nebude problem a vzdy bol, az nakoniec pouzili remen. To som mal na mysli. A dalsi problem so spotrebou oleja - podla koncernu oficialne je 1 liter spotreby oleja na 1000 km je v norme... no tak, to dakujem pekne (nehovorime o supersporte, ale o beznom golfe).
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2018 12:48
Re: Japonská podivnost
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
3. 4. 2018 14:35
Re: Japonská podivnost
Ten posledny odkaz je vadny, nechce asi zobrat konkurencny portal. Ja som si to nasiel inak - je to zaujimave (uz aj Lada ma lepsi pristup ako "hentamti").
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2018 14:49
Re: Japonská podivnost
[odkaz] to je spíš drsný než zaujímave = že i Lada než hentamti >:-[]
29. 3. 2018 00:48
Re: Japonská podivnost
1.4tsi? No minimalne 250 tisic by to melo dat bez problemu, pak mozna turbo nebo nejaka blbost a jede se sal. Za jak dlouho najedes 250 tis?
29. 3. 2018 15:18
Re: Japonská podivnost
No neviem...
Podľa mňa bude hybridov, ktoré sa dožili bez ujmy 250 tisíc nepomerne viac než TSI a to napriek tomu, že tých TSI sa u nás predalo X-krát viac...
31. 3. 2018 17:48
Re: Japonská podivnost
Co pořád máš s těmi 250 000 km? Už jsem psal, že si to auto rozhodně nechci nechat 20 let! >:D
1. 4. 2018 08:51
Re: Japonská podivnost
Hele tady se nebavime jen o tobe :-)

Ale i o tom kdo si to auto koupi po tobe ;-)

Argumentujes tim, ze ti 130 tisic staci. OK.
Ale ja se bavim o spolehlivosti obecne.
A kdyz se budu bavit o tom jakou ojetinu si se 130 tisici vyberu, tak nebudu vahat ani vterinu. A bude to HSD a ne tsi.

Ale cesky trh se nastesti pro tebe lisi od meho nazoru a statistik spolehlivosti.. A ty nebudes mit problem se toho tsi zbavit, jelikoz tady funguje marketingova masaz. A lidi si mysli, ze tsi vydrzi stejne jako HSD :-)

Jen pro srovnani:
Na HSD neni v podstate nic co odchazi. Dokonce nemusis ani menit spojku ;-) Nema zadne turbo, ktere se otaci stovkami tisic otacek za minutu..
Vstrikovani je neprime, tudiz zadne saze/castice. Tudiz se ti nezanasi EGR a taky zadne problemy s nox. Vstriky rovnez vydrzi.. Se spotrebou oleje, nebo rozvody, nebo prevodovkou (genialne jednoduchou planetovou) taky nikdy nebyl problem. :yes:
Jinak HSD ma samozrejme nizsi spotrebu, vyssi komfort pohonu a nizsi opotrebeni - pneumatiky (plynuly rozjezd) a brzdy (diky rekuperaci).
A taky nevypinas start-stop, protoze to nejde ;-)
Vlastne jde, tlacitkem EV vypnes start :-) Ale ne na dlouho..

Hybridu zdar
29. 3. 2018 15:35
Re: Japonská podivnost
Nic proti ale dizajn interieru pri Leone tiez nicim velmi nenadchne.
31. 3. 2018 17:50
Re: Japonská podivnost
Tak to tedy sorry, ale když srovnáš design palubky Aurisu a Leonu (obojí současná výroba samozřejmě), tak pokud ten Leon není v ubohé základní výbavě, tak jeho palubka působí asi tak o 300 % hezčeji. ;-)
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2018 00:27
Re: Japonská podivnost
A co by měl mít v garáži, aby se směl vyjádřit k Aurisu? Koukám, že přímý konkurent nestačí.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2018 08:58
Re: Japonská podivnost
Vybral si v podstatě stejnou nudu, jako Auris, ale ten bude kritizovat... tak jo.
29. 3. 2018 09:23
Re: Japonská podivnost
Tak ještě jednou.. jaký jiný auto než to přímo konkurenční by měl mít, aby směl napsat osobní názor na auto, který má projetý?
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2018 15:51
Re: Japonská podivnost
Jak bavit se s dětma... už jsem to tu napsal, co je podstatou mého příspěvku. Na větší psaní jsem líný.
31. 3. 2018 17:52
Re: Japonská podivnost
Tak to je opravdu nevšední názor. Na stupnici masovvých modelů nižší střední třídy od nudných a nehezkých až po šmrncovně sportovní modely je Auris a Leon přesně na opačných pólech nabídky, a to vč. požitku z řízení! :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2018 22:49
Re: Japonská podivnost
To řízení bude tim že má horší těžiště, horší rozložení hmotnosti a horší zavěšení kol = to je pak každá zatáčka a změna pruhu logicky úplně jinej zážitek :-)
31. 3. 2018 23:08
Re: Japonská podivnost
Pořádně si projeď Auris a pak totéž udělej s Leonem a pokud máš alespoň nějaké řidičské zkušenosti s více auty a aspoň nějaký řidičský cit, dáš mi za pravdu! ;-) Výš ono ladění podvozku a spolupráce jeho jednotlivých kommponent je fakt věda a tuhost použité podvozkové platformmy dělá také hodně...
No a co se týče designu, tak tam snad není třeba nic dodávat, stačí nebýt slepý a mít aspoň kousek vkusu... :-O
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2018 23:12
Re: Japonská podivnost
Sem asi špatnej řidič s mrzkejma znalostma techniky = sem myslel že to co sem vymenoval nějakej vliv snad má :-)

Originál Dunlopy na 17˝ co sou na těch Aurisech sou podle mýho taky spíš pozitivum

Slepej nejsem a asi tě teď hodně zmatu = zkus neteoretizovat a pár zatáček hodně ostře projet = schválně jestli ti ten názor zůstane ;-)

Furt myslim že ty lepší závěsy, lepší těžiště, lepší rozložení hmotnosti.. :-)

Bonus nejspolehlivějšího pohonu na světě = taky neurazí
1. 4. 2018 10:38
Re: Japonská podivnost
Ahoj Hammu.

Reagovat na argumenty typu: mam vice ridicskych zkusenosti, vetsi ridicsky cit a lepsi vkus, asi nema cenu :-)

Na druhou stranu chapu, ze nizsi hmotnost spolu s tuhym odladenim Leonu muze pusobit sportovne.

Co se tyce pohonu, je HSD podle me orientovany predevsim na komfort a spotrebu.
Ale 1.4 tsi take neni, treba svym rozsahem otacek a charakteristikou (vykon uz od 4500ot/min neroste..) zrovna sportovni motor :-)
Avatar - Emel
2. 4. 2018 12:40
Re: Japonská podivnost
Myslím, že teoretické maximum výkonu je 5000, reálné grafy ukazují ještě nějaké hrbolky kolem 5500... smysl má točit to tak do 5500-6000. Důležitější ale je, že v autě velikosti Leona je to dynamicky víc než jen dostatečný motor, má i ten kus výkonu pro radost navíc a bez problémů zvládá držet krok s těmi všudypřítomnými naftovými dvoulitry. Je škoda, že 1.5TSI o stejném výkonu už tak pozitivní ohlasy nesbírá...
Avatar - Emel
29. 3. 2018 16:06
Re: Japonská podivnost
Samozřejmě stačí, je to doplňková informace ke správnému pochopení situace.

Kdyby třeba napsal Porsche 911, tak by byl arogantní blb, co není schopen se oprostit od své garáže.
Kdyby měl Octavii, tak je tupá ovce, která buď nafasovala co bylo, nebo si nechala vymýt mozek.
Kdyby měl Qashqai, tak podlehl hloupé módě SUV a je jen otázka času, kdy skončí někde ve škarpě

...a tak ;-) . Jediná šance jak nebýt za blbce je koupit nějaký úplně okrajový model, třeba ostrou Ladu s poctivou atmosférou... to jsi pak gurmán :-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2018 18:59
Re: Japonská podivnost
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Markus1
30. 3. 2018 09:28
Re: Japonská podivnost
Nice one >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
31. 3. 2018 17:54
Re: Japonská podivnost
>:D >:D >:D >:D Tak ta sedla! Nemohl jsi to napsat výstižněji! >:D >:D >:D >:D >:D
29. 3. 2018 15:21
rozmery
Prosím vás už konečne opravte ten údaj (j) výška nad sedadlem - vzadu. 64 cm je nezmysel.
Rozbalit vlákno
0