ano, sam jsem v tom sedel. interier je krasny s tou alcantarou. skoda tech detailu, ktere kazi celkovy dojem. naprv stolety palubaku v budiku. kdyby tam dali ty kruhove palubaky z aurisu tak by nic nezkazili.
jinak jedina skoda je ze toyota prestala vyrabet avensis jako liftback. nechapu...
už jsme si začali zvykat že Japonci berou evropský trh až na 3. místě(za asijským a americkým) a podle toho i jejich auta vypadají...až na toyotu která je taky tak trochu evropská(kolínská)
tenhle facelift ale opravdu palec nahoru...jak mě se avensis před fl. nelíbil hlavně v kombíku tak po mírných retuších se z něj stal celkem pohledný sedan(hlavně předek se mi moc líbí) má solidní interiér...až na pár směšných nedostatků a i celkem rozumně nastavený cenovky... :yes:
kdo si netyká s koncernem VW a s němci obecně a nemá rád francouze těžko bude v této třídě volit lépe nebo jinak... ;-):yes:
mě se zrovna velký renault latitude docela líbí a fandím mu... :yes::yes: i když je to pouze převlečený samsung...tak dle mého je to kvalitní a povedené auto...obecně se mě víc líbí větší rencky: laguna, latitude...nejsem fanoušek současného meganu ani fluence... ;-)
Tenhle Avensis je opravdu povedený :-) Sluší mu to hlavně v černé a kombíku :yes:
Ronault - připomína ti to Renault což namá být od tebe pochvalou??? >:D
Nadherny vuz se stal po faceliftu jeste atraktivnejsim. Mne se libil i pre FL hlavne verze kombi, ale ted je to opravdu to prave. Navic majitele nezklame ani jizdne a spotrebou, spolehlivost zminovat nemusim. Toyota :yes:
mě hrozně vadí ten obrovitý bok obzvlášť v kombinaci s malejma kolama...to se mi to auto fakt nelíbilo...ale jak si všímám je to velký problém i aurisu a spousty jiných japonských aut že na malejch kolech vypadaj poněkud nesofistikovaně... :no:
Proc bych si to mel brat osobne? Ty na to auto holt nahlizis jinou VWoptikou, nez ja - to ale neni muj problem, lec tvuj... ;-)
Ostatne, staci si proletnout tuto diskusi a je jasne, ze se Avensis vetsine libi. Bohuzel (pro tebe, ne pro Avensis), nema na kapote to spravne logo. A to je naprosto v poradku - nemuze se nam vsem libit to same.
Hele, tak z toho mne neobvinuj, ja VW bryle nenosim.
Co se tyka horniho auta, tak to je pro mne designovy i vzhledovy paskvil, ktery spolehlive strci do kapsy v podstate cokoliv z evropske ci americke produkce.
Nicmene chapu, ze je okruh lidi, kterym se libi a nepovazuji to za nici problem.
Ten okruh lidi, kterym se libi, je znacne siroky, jak vidis, obzvlaste tato verze po FL. To strkani do kapsy beru jako nepovedeny vtip z tve strany, ale mas pravo na svuj nazor...
V textu se píše: "Dále se motor vyznačuje podprůměrnou spotřebou paliva" a v závěrečném shrnutí mezi mínusy: "Relativně vyšší spotřeba" Tak jak to tedy je?? :-|
No tu spotřebu u 2,2 D dělá - jak se v testu píše - automatická převodovka a systém D-CAT, kterej vedle pevných částic (DPF) filtruje i NOx - oxidy dusíku (myslím, že jedovatý plyny). Akorát holt víc ucpanej výfuk rovná se vyšší spotřeba. Na druhou stranu podobnej systém čištění výfukových plynů snad nikdo jiný nenabízí.
Já myslím, že vedle možnosti čekat na motory BMW, je tu pro ty nedočkavější možnost zvolit 2,0 D, kde zapracovali na spotřebě, utlumení a posunu krouťáku do nižších otáček (maximum už od 1600 ot/min). To je nejlepší volba.
...to mne tedy take zarazi, protoze ta spotreba je stejna jako u A6 3.0TDI DSG a to je o poznani jiny motor, kde asi udelali soudruzi z Japonska chybu ??? >:D
asi jsi koukal na papírovou spotřebu soudruhů z německa,ona Japonská legislativa je podstatně přesnější jak ta zkreslená Evropská,tím to bude,soudruhu!!
No, ja mam obe auta projete v praxi a 3.0TDI na dalnici 100% bere min !!! Nic proti Ave, sam mam starsi generaci, ale diesel dobry nemaji. Proti benzinum je to dost hrozny, hlavne zvukovy projev...
V tom případě vcelku nešťastně zvolené slovo "podprůměrná". Průměrná spotřeba se měří v litrech a když řeknu, že je podprůměrná, je to podle mě menší číslo, tedy lepší. Horší než průměr, tedy vyšší číslo, je dle mého spotřeba "nadprůměrná". Ale i tak díky za upřesnění.
nechci vyznit jako hnidopich, ale zrovna kvuli takove kravine se omlouvat nemusite, hlavne, kdyz je to celkem logicka formulace, kdyz je neco podprumerny, tak je to horsi nez prumer. V pripade spotreby, je vysoka, nebo vyssi spotreba spatna vlastnost, tudiz se jedna o prodprumernou spotrebu. To, ze to ne kazdy ctenar pochopi, zrejme nebude chyba redakce... >:D
Ale zde platí nepřímá úměra...tedy lepší je ten co má nižší spotřebu....pokud tedy nějaký vuz má vyšší spotřebu než je obvyklé u konkurentů..je horší než konkurenti a proto je pod průmerem...
Ten oranžový display s grafikou evokující Alcately ze začátku století je fakt síla. Ještě, že jste neměli zapnuté modrobílé podsvícení budíků [odkaz] , to musí být teprve potěšení pro oko.
V realu si zvyknes, neni to tak hrozne, na fotkach je to akorat vic videt, jinak souhlas, ze toto mel facelift odstranit - nechapu, zase nejake setreni nakladu, no Toyota na to jednou dojede... tohle by jim u Lexe asi neproslo ;-)
PS: jinak jsem pokukoval po nove A6 a kdyz jsem jel v noci a vse na mne svitilo totalne cervene az zrak prechazel (jinak ale budiky a navi je suprova, zatim asi nej co jsem videl, cekam jeste na novy Lexus GS, to bude asi bomba), tak tahle oranzova by byla jeste asi OK, ale je to o zvyku...
já už si u velkých koncernů začínám zvykat na to že často šetří na hloupých a co víc: na nejvíce viditelných místech...krásným příklad je toho i VW s tím legračním ovládáním oken u upu ;-)
...no a napr. Honda setrila v US na celem Civicu a kde skoncil ze, po pul roce facelift >:D
Nekdy ty automobilky nechapu, cilem ma byt spokojeny zakaznik, ktery se vrati, oni delaji nekdy presny opak...ale lidi nejsou az zas tak hloupi, tedy doufam ;-)
Variabilita zav. prostoru je na sedan nejlepší možná - asymetricky dělená sedadla, průvlak např. na lyže, polystyrénový "organizér" pod podlahou (vizte [odkaz] ), lépe to snad udělat nejde.
K hlučnosti - co je absolutně ne úplně dobré, to v relativním srovnání s blízkými konkurenty nemusí být nutně špatné. Desítku by u mě dostal třeba 2,0 HDi v P508 a C5, devítku dvoulitrová Alfa 159 a Avensis ve srovnání třeba s dlouhodobě testovanou Mazdou 6 2,2 MZR-CD není nijak tragický. Proto ty osmičky
Nic v zlom, ale asymetricky delene sedadla su snad uz standartom. Prievlak pre lyze tiez nie je u sedanov nic neobvykle. A co sa tyka toho "organizeru", skuste ako zapadne do plnohodnotneho kolesa (ak sa tam vobec zmesti). Mimochodom, marne premyslam, na co asi tak sluzi ten zalomeny prut vedla kolesa. Nespominam si ze by nieco take malo byt v povinnej vybave...
Co ale mne tam chyba su dake tie haciky na tasky, aby necestovali po kufri. Auto ktore toto nema by som nikdy nedal plny pocet za variabilitu batozinoveho priestoru. A tie oka na siet umiestnene pri dne kufra to uz nezachrania...
Od ctvrtka si s 2l D kombi v Sol jezdim a prozatim si jej nemuzu vynachvalit. Tezko psat objektivni hodnoceni po 280km, ale duvod proc jsem si jej porizoval splnil nad ocekavani. Je to pohodove, usporne auto, co dobre jede i vypada. Zcela novy motor pri tachometrovych 145km/h na tempomat si na D1 v prumeru bral 6.7l (po 130km). Na hodnoceni dynamiky se musi jeste chvilku pockat, ale vse nasvedcuje tomu, ze to bude velmi prijemna zalezitost. Motor je linearni (alespon do 3k, vic zatim netocil).
Interier je privetivy, nevtiravy a vypada ze i fortelny. Co mi pripada jako velke plus jsou optitronove pristroje. Oranzovy display popravde abs. neresim. Naopak co postradam je misto kam si sakra dat kelimek s kafem! No nemuze byt kazdy den posviceni, ze ? :-)
Auto zatim zcela prevysuje ocekavani od firemniho dostavniku. Muzu jedine doporucit, ale zatim ciste na vlne euforie :-)
Gratuluji k výběru, dle dosavadních ohlasů je 2,0 D-4D po faceliftu ještě lepší než před, a tak by měl být v kombinaci s aktuální cenou, výbavou Sol a karoserií kombi nejlepší volbou.
...ja bych spis volil 1.8 benzin, o dost tissi motor, spotreba tak o 0.5L vyssi, lehci predni naprava, ale proc ne, urcite sis projel obe verze, tak at slouzi...
PS: ja bych stejne nejradeji do Ave ten stary 2.4 benzin, spotrebu mame kolem 9L a ten motor ma krasny zvuk a supr tahne i v 5kvaltu automatu, skoda ze uz se do nove nedela!
O 1.8 jsem velmi dlouho premyslel. Znam toyotacke 1.4, 1.6 a vzhledem k nemoznosti si otestovat 1.8 v Ave jsem si aproximoval moje zkusenosti i na tenhle motor. Verim, ze bude skvely. Podle me vyborna jednotka do Aurisu (skoda, ze ho nikdo nekupoval). Pokud by se u nas prodaval silny benzin kolem 200k a Avensis byl rodinnym autem, tak bych asi preci jenom sahnul po benzinu. V tomto pripade se ale jedna o auto, ktere musi hlavne slouzit jako firmeni premistovadlo, takze kriteria jsou: ekonomicke, pohodlne, spolehlive. Zkusenost s timto 2D jsem mel uz drive v sedanu a jedna se o vyborny motor. Subjektivne se zda, ze ma vice jak papirovych 125k. Hlucnost v interieru neni temer znatelna. Opravdu velmi povedeny motor. A jeho letosni evoluce se zda byt jeste lepsi.
Jinak co se tyka benzinovych motorizaci, tak muj soukromy nazor je, ze uvazovani Toyoty je: kdo chce vykonejsi Toyotu, necht si koupi Lexus. Krasne mi to do sebe zapada pod 1M a 200k Toyotu a jinak Lexus. IS je takovy mustek :-) Skoda, ze ma u nas Lexus tak malou prodejni sit. Klidne by jej mohli prodavat s Toyotami.
Lexus sa nepredava s toyotou, pretoze naroky na showroom u lexusu su vyssie ako u toyoty, cize to by sa predajcom toyoty zbytocne predrazovalo, co by sa prejavilo aj na cenach toyoty.
Rovnako musis mat inak vyskolenych ludi napr co sa tyka pristupu k zakaznikovi u toyoty za 10.000 eur a u lexusu za 50.000 eur.
Vyzadovat od zakaznika, ze ak chce vyssi vykon tak nech ide do lexusu asi nie je logicke - IS suplovat rodinne auto nedokaze (dokaze, ale s problemami), navyse nie je v kombi, GS taktiez nie je kombi a tam uz bude TCO 2 nasobne oproti eventualnemu avensisu s 200k.
Ja myslim, ze toyota to ma premyslene jednoduchsie - kvoli tym par autam s 200k motorom sa do vyvoja zastavby silnejsieho motora jednoducho nepustili a tuto cast trhu nechaju na ine znacky.
Asi tak, setri, IS je proti Ave uvnitr prcek. Jinak 2.0D nevim, ale 2.2D byl tedy dost hruby na chod motoru, pravda pri ustalene rychlosti ok, ale popojizdeni po meste...po presednuti z benzinu proste hruza. Lexe mame a servis spicka, vymeni celou vec, staci kdyz neco malinko nesedi, po 50.000km vymena zdarma desticek, v Lexu je narizeni ze musi vydrzet 70.000 >:D No co, ze clovek jezdi jako prase >:D
Na kelímok s kávou sú v Avensise dve alternatívy: medzi radiacou pákou a lakťovou opierkou je priestor, zatiahnutý decentnou roletkou. Ak ho nezaplníš drobnými blbosťami, tak to je alternatíva prvá. Po odsunutí krytu lakťovej opierky dozadu sa dá kelímok strčiť do odnímateľného plastového výlisku.Toť alternatíva druhá. Ale ja doporučujem tretiu alternatívu: dať si dobré ristretto ,či lungo /každému podľa chuti/ priamo v zariadení na to určenom z dobrej pressomašiny a vo vyhriatej šálke. Ak chceme dôjsť do cieľa, treba sa sem - tam aj zastaviť. To je skúsenosť starého psa, ktorý sa už nechce nikam ponáhľať.
Čo sa týka auta: Ako správne poznamenávaš, vezieš sa zatiaľ na vlne eufórie. Ono príde vytriezvenie , ale myslím si , že dobrý pocit zostane. Po dvoch rokoch, čo s T27- kombi 2l D jazdím /62000km/ , som došiel k presvedčeniu, že i keď ma už svrbí zadok a rád by som auto menil /zvyk z dávnej firemnej minulosti/ ,s triezvym uvažovaním a porovnaním v triede a cenovej hladine, mojimi potrebami a očakávaniami, by to bola najskôr znova T 27 - prípadne následník.
Je mi trochu líto, že pan Vaverka tento test poměrně odzíval. Chybí mi zde například alespoň malinko podrobnější popis některých nových hlavních komponent. Chápu, že pro Čecha je daleko zajímavější takový Passat Alltrack, který přináší spoustu novinek, například novou mřížku v nárazníku. Přesto by možná někeré technické novinky Avensisu stály za podrobnější popis. Jelikož to redaktor neudělal, pokusím se je doplnit sám.
Převodovka : Jedná se nově vyvinutou klasickou automatickou šestistupňovou převodovku. Na přání lze doplnit možnost řazení pádly po volantem. Toyota se chlubí celkově neobyčejně hladkým chodem a vynikajícími reakčními časy, údajně má být řazení dolů ve srovnání s jinými diesely vůbec nejrychlejší. Řídící jednotka by měla umět i meziplyny.
Technologie D-CAT : Základním principem je řízené vstřikování paliva do výfukových plynů ve spojení s filtrem pevných částic. V něm umí mimochodem řídící jednotka spálit usazené saze a celý filtr automaticky vyčistit. Výsledkem je minimálně poloviční redukce emisí oproti normě Euro Iv.
Je příznačné, že v zemi, kde je dreamcarem přečipované TDI chrlící proud sazí jak startující JAK 40, jsou údaje o emisích zcela nedůležité a dokonce ironizované. Co na tom, že to svinstvo všichni dýcháme.
Druhou stranou mince je vyšší spotřeba, která posunuje japonský diesel do téměř benzínové kategorie, snad s výjimkou dálnice.
Možná i proto na našem trhu nemá Avensis tolik šancí. Vždyť má tak nemoderní grafiku palubního displeje a co navíc, neumí trojblik...
Dobrý večer,
myslím, že se mi na přiměřeném prostoru dokázal vyzdvihnout všechny klady Avensisu a pojmenovat všechny relativní nedostaky. U čtvrtého testu Avensisu, tím spíš ve verzi sedan, jsem neměl ambici trhat rekordy v počtu slov. Nicméně uznávám, že můžete být jiného názoru a mohl jste od tohoto testu čekat větší rozsah a hloubku. Jen prosím berte v potaz obvyklou délku testu jinde na českém internetu a v časopisech.
K vašim výtkám:
- informace o nové převodovce se k nám do redakce nedostala, v tiskové zprávě to zmíněno není a na prezentaci modelu to nezaznělo, proto nic takového nezaznělo ani v mém testu. Mohu ale potvrdit přítomnost páček pro řazení, nakonec je to patrné i z přiložených fotek a u automatických převodovek je to dnes v zásadě standard.
- převodovka řadí opravdu hladce. Mohla by si ale odpustit podřazování a práci s měničem. Na druhou stranu, nedávno jsem Citroënu C5 vytýkal zbytečně kousavou práci automatu. Ideál vidím (a pevně věřím, že nejen já) někde na půli cesty.
- D-CAT je zajímavá technologie, která ale spojuje emisní klady s drobnými uživatelskými nedostatky. Vzhledem k malému zastoupení této motorizace v prodejním mixu by měl být komentář v testu postačující.
- palubní elektroniku Japonci často zanedbávají, u Avensisu se to týká právě palubního a trojbliku, tedy věcí, se kterými je řidič denně konfrontován. Na druhou stranu třeba automatický dojezd funguje u stahování všech oken a dokonce po vypnutí motoru (ale opět, to je dnes v rámci konkurence standard, stejně jako pádla pro řazení u automatu). Kdybych dané dva nedostatky nezmínil, někdo jiný by mohl právem poukázat, že ignoruji naprosto evidentní "chybičky".
Může mi někdo prosím objasnit onu neustálou a všudypřítomnou "umanutost" trojblikem?
Mě osobně tato vymoženost obtěžuje, jezdím několika vozy a tam, kde jej mám a nelze vypnout, jej toleruji, ale u vozů, kde není (a nejsou to auta za 800t, ale několik mil., takže nejde o šetření) jeho absenci naopak oceňuji!
Pro vysvětlení: situace č. 1: pokud projíždím sérii křižovatek nebo kruhových objezdů, které následují těsně po sobě, trojblik po ťuknutí bliká, i když už nemá (mezitím jsem již opět změnil směr), a mate okolí.
Situace č. 2: jedu, hledám správnou odbočku, myslím, že ji mám, ťuknu do blinkru - když v tom zjistím, že je to až ta další, ale blinkr ještě dál pokračuje, přestože já neodbočuji - potenciálně dost nebezpečné.
Ty to nechapes, no preci auto sedi hure na silnici >:D No a auto bez toho by sis preci nekoupil ;-) Podle mne taky blbost, ale kdyz to chce nekdo "vypichnout"...
Koukam, ze toho mas nabloudeno a nakruhovano hodne.
Ja treba casteji jezdim po ceste nez po rondlu a pri predjizdeni, nebo kdykoliv pri odbocovani (tedy pokud vim, kam chci odbocit :-) ) se mi trojblik hodi zatracene hodne.
K situacim 1 a 2, kters popsal samozrejme obcas dojde, ale vyhody trojbliku to mnohonasobne prevazi.
Zdravim pan Vaverka, dovolim si dotaz. V teste hodnotite podvozok velmi kladne a uvadzate ho na pomer komfort/jazd. vlastnosti za najlepsieho japonca, no nezabudli ste na Accord? Novy Avensis som zatial nejazdil, no zeby predcil podvozok Accordu?
Rad citam testy na auto.cz, no sem-tam sa najde nieco s cim ani ja nesuhlasim, no ako vravim 100 ludi, 100 chuti. Len Vas poprosim, aby ste aj testoch aut ktore ste uz v ruke mali sa venovali vsetkemu, hoci strucnejsie. Nemam rad, ak sa docitam ze to uz tu bolo a musim si to hladat...nemusi to byt roman, no nevynechat hodnotenie podvozku ak testujete novy motor, alebo nezabudnut na riadenie, radenie... mi to ocenime ;-)
Prajem pekny den
PS: trojblik je aj pre mna blbost, nemuseli ste ho az tak zhodit
Dobrý den, Accord je na tom co do komfortu podobně, jízdními vlastnostmi je posunut víc do sportovna.
PS: podvozku se věnují čtyři odstavce, včetně srovnání Avensisu s pneumatikami R18 a R17. Další poznatky najdete v odkazovném článku První jízdní dojmy
Díky za věcnou reakci, nechtěl jsem Vaší práci kritizovat, spíš jen doplnit některé údaje. V testu tuším není u převodovky udán ani počet rychlostí (což mě zajímalo a donutilo hledat tyto informace jinde). Jedná se sice o čtvrtý test Avensisu, ale první faceliftovaného modelu a první s automatem.
U D-CATu Vaší jemné kritice rozumím, bohužel se zdá, že snaha o co nejnižší emise má za následek i horší reakce motoru a nejspíš i vyšší spotřebu.
Faktem je, že Avensis je možná pro test nevděčné auto, obecně větší Toyoty víceméně dělají všechno, co člověk od auta očekává, ale tak nějak mimochodem a odtažitě. Snad i proto vyniknou v podstatě zbytečné nedostatky typu zastaralé grafiky počítače. Jak píšete, dnešní špičková auta střední třídy si jsou funkcemi vcelku podobná, tyto drobné přehmaty pak o to více vyniknou.
Osobně mám Avensis rád, dokonce mám na něj mezi českými novináři když ne úplně nejpozitivnější názor, tak alespoň jeden z nejpozitivnějších. Ale abych byl objektivní, nemůžu přezírat jeho nedostatky. Navíc konkrétní motorizaci, navíc s automatem, nepovažuji za nejšťastnější volbu - jak ve vztahu ke konkurenci, tak především v rámci nabízených verzí Avensisu.
Chapu, mozna nebylo dost casu, mozna se vam nechtelo na verejnosti tuhle hruzu moc napadne fotit, nicmene ty fotky na mne pusobi velmi amaterskym dojmem.
Ale to berte vlastne pozitivne, vzdyt ja jsem obrazkove zmlsany prave hlavne odtud - z ACZ :-)
To po Vás ani nikdo nechce, co by to bylo ostatně za testy, kdyby v nich nebyla kritika. Jinak bych osobně asi taky tento motor nevolil, spíš kombinaci benzínu a Multidrive S, kdybych už chtěl automat. Na druhou stranu jsou na dlouhé jízdy po dálnicích turbodiesely asi vhodnější, bohužel.
Z principu fungovani spalovaciho motoru vyplyva, ze mezi spotrebou a emisemi musi byt prima umernost.
Takze pokud dosahuji vssi spotreby, musim logicky mit i vyssi hladinu emisi.
To "dodatecne" spalovani je tedy pravdepodobne jen nejaka berlicka do otacek, ci rezimu chodu motoru, na ktere se zameruje norma (legislativa). Pripadne berlicka na zamaskovani konstrukcnich nedostatku motoru.
Jinak je absolutni nesmysl, aby auto vic zralo a melo diky tomu nizzsi hladinu emisi.
"Z principu fungovani spalovaciho motoru vyplyva, ze mezi spotrebou a emisemi musi byt prima umernost."
nie.
Priama umernost je iba medzi spotrebou a objemom vypusteneho CO2 a CO. Take NOx a pevne castice od toho nie su zavisle, zavisia prave od procesov horenia v motore, ktore napr toyota upravuje svojim DCAT systemom.
Preto ked zoberies 1.9tdi 66kw z roku 2000, ktory ma spotrebu na urovni 5 litrov a porovnas ho s testovanym motorom so spotrebou na urovni 7 litrov, tak zistis, ze obsah NOx na 1km je asi 1/10 oproti TDI a obsah pevnych castic 1/100 oproti TDI...
Jasne, ale ten lepsi vysledek motoru Toyota je zpusoben chemickou tovarnou, kterou na nej museli namontovat.
Zaklad je:
Vic nafty = vic emisi a to veskerych.
Pokud neni neco dokonale spaleno, pak uz se to da zlikvidovat jen temi berlickami a chemickymi tovarnami.
Pokud jsem to pochopil, ten samočistící filtr pevných částic je jen jednou ze součástí systému redukující emise. Popsáno je to tady - [odkaz] . Nejedná se tedy jen o zachycování sazí, ale i o redukci emisí oxidů dusíku NOx, což je obecně jeden z problémů dieselů.
Přiznám se, že nevím, co přesně má Ford, spíš bych tipoval jen ten samočistící katalyzátor.
tohle je má představa o premii,tahle krasavice na rozdíl od některých německých rádobypremií oplývá spolehlivostí!! Jinak předek byl předfacelitové verze hezčí ,aspon pro mě ano!
Pro nekoho muze byt, osobne jsem si ji chtel koupit, ale po usednuti jsem uz nebyl tak spokojen, vse nejak vrzalo, nechapu stary Ave timto netrpel, mozna facelift to opet zlepsil, urcite pujdu znovu otestovat...ale mista nic moc, pak jsem jel novou A6 3.0TDI no a to bylo jak sednout do opravdu jine kategorie...myslim ve vsech smerech ;-) samo ze i cenove, za to bych mel Ave mozna tri >:D
Já vím,nemá to trojblik,premie by měla být spolehlivá což se o některých "deutschen pramien" říct nedá ,že. Takhle dopadají "prémie" když se po nich požaduje spolehlivost [odkaz] ale klid......mají trojblik a že dopadly hůř jak Fiat?? >:D
to není nenávist,mě je ukradený koncern,jen mě sere že z toho děláte modlu,děláte jak kdyby nic lepšího nebylo a jestli je někdo k smíchu i na jiných forech je to Gti a jeho posluhovači jako jsi ty! Tím jsem s tebou domluvil.
na prémii tu má toyota trochu jinou značku: hybridní lexusy...toyota je naprosto tuctovej mainstream...i když rozhodně kvalitní a relativně spolehlivý ;-)
Pořád je to Toyota,ale je spolehlivá napříč celým spektrem od Ayga po LS400H,jenže někdo udělá paskvil jako 1.6FSI a nacpe to i do svých "premii" a to je problém!!!
je to trochu off topic protože to není k tomuto autu ani značce...ale je to taky o japonském vozidle: docela by mě zajímalo jak je to u nás a potažmo ve střední evropě s modelem Nissan Tiida..jak jsem si stačil všimnout...na trzích blízkého východu je to dost masové auto, a dle Vašich testů(testovali jste ho před pár lety) se k nám i dovážel/dováží na stránkách nissanu pro ČR však o něm není jakákoli zmínka...ne že bych o koupi toho auta uvažoval(vyloženě se mi hnusí) ale v takovém případě to znamená že nissan nemá žádného zástupce v nižší střední ;-) a to mi přijde až s podivem: Nissan micra a Note -obrovská díra- Nissan Qahqai a Murano, a sporťáky GT-R a 370Z zajímavá paleta modelů
Nissan povětšinou opustil tradiční modelové portfolio a dal se na vykrývání méně tradičních koutů průmyslu a velmi se mu daří. Tahle radikální změna mu prospěla.
...mohli byste pak udelat porovnani Ave 2.0D x Hyundai i40 1.7crdi, abych vedel kam to korejci jiz dotahli ;-) Jinak mi i40 prijde jako nezdarila kopie Ave...
čistě teoreticky by mě zajímalo s čím by se dalo srovnat suzuki kizashi ;-) velikostně asi s premiovou střední prootže na velikány superb-passat-mondeo je příliš malý a má trochu jinou designovou filosofii...v pátek vyrážim na zkušebku a docela by mě zajímalo co mě čeká... ;-)
Tak to je dobra zprava, srovnavacky jsou zajimavejsi nez test jednotlivych aut ;-) Jen doufam, ze budou objektivni, ale Vas jako redaktora, radim k tomu lepsimu :yes:
prosím o radu,
jezdím již 5 let v Avensisu, zatím naprostá spokojenost (0 - poruch), dlouho jsem čekal na facelit s tím že ho vyměnín za nový. Z venku se mi auto hodně líbí, ale uvnitř to již není žádná velká změna. Navíc žena mě tlačí do něčeho většího - IX35, nebo nová Captiva.
Docela se mi líbí i I40, ale jen interier (docela nadčasový)
Zkuste mi poradit do čeho jít, nebo hodit tip na zajimavé vozítko třeba do 750 tis.
popravdě nemám čas brouzdat po autosalonech a vybírat.
A zda IX35 nebo Captiva II nejsou moc šit auta.
dík Petr
Taky se u nás v rodině rozhodovalo kombi střední třídy, diesel, konkrétně ve "finále" byl Avensis, i40 a Superb. Nakonec to je Avensiska, protože Superb je sakra drahej a i40 má špatnej diesel a je dražší o cca 60 tisíc oproti Toyotě. Ale záleží na preferencích.