Diskuse

Toyota GT86 – Slabý motor, silný zážitek!

30.6.2017

Zábavné auto s pohonem zadních kol za slušnou cenu nenabízí jen tak někdo, Toyota ale v podobě GT86 ano. Jak ji letošní facelift změnil?

 

  • 90 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 30.06.  13:28

    Doporučuji se pánové podívat z okna ven

    a zjistíte, že venku sníh není. Kde jste ten test vzali??? To jako uděláte test v únoru, necháte to v hlavě 4 měsíce uzrát a pak píšete.
    • 104 Reagovat !

      foto holden2

      holden2 30.06.  13:38

      « Re: Doporučuji se pánové podívat z okna ven

      nebyl cas na vydani. rozkaz znel jasne - denne aspon dva clanky o boleslavskym hnoji a na auta nezbyl prostor
    • 30 Reagovat !

      foto Inferius

      Inferius 30.06.  13:58

      « Re: Doporučuji se pánové podívat z okna ven

      taky mě zarazilo co tam dělá ten sníh >:D
    • 80 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 30.06.  14:18

      « Doporučuji se pánové podívat z okna ven

      Presne, vonku sa už dva týždne topí asfalt od horúčavy a ACZ tu pacne test zo zasnežených ciest. Aké aktuálne.
      • 30 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 30.06.  19:12

        « Doporučuji se pánové podívat z okna ven

        Zřejmě nový přístup. Jak se chová Caddy v zimě - uveřejněno 22.června. >:-[]
        [odkaz]
    • 30 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.06.  14:29

      « Re: Doporučuji se pánové podívat z okna ven

      Spíš se ten test napíše a pak uloží do šuplíku k pozdější publikaci. BRZ také vydali později; také měli na fotkách sníh a šel ven tak před měsícem.
      • 41 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 30.06.  17:09

        « Re: Re: Doporučuji se pánové podívat z okna ven

        Nn, to ono se určitě čekalo až kolik Toyota zaplatí. A protože Japončíci jsou opatrní na finance, trvalo to skoro půl roku. Půl roku, milá redakce!!! Předběhly vás i okresní noviny!!!
        Ale děkuji, aspoň jsem se pobavil >:D >:D >:D
        • 12 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 02.07.  21:09

          « Re: Re: Re: Doporučuji se pánové podívat z okna ven

          Mám takový pocit, že se to tu dříve dělalo běžně. I když nevím, jestli se jim někdy povedl podobný kousek. Nejsem novinář. Nevím, jak je to běžné. Ale psaní do šuplíku mě vůbec nepřekvapuje. Je řada článků, které není třeba publikovat okamžitě.
    • 11 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 30.06.  17:07

      « Re: Doporučuji se pánové podívat z okna ven

      Twl sníh na fotkách?!? Pánové, probuďte se, už máme léto!!! To je fakt diletantismus non plus ultra. Redakce :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.06.  22:49

      « Re: Doporučuji se pánové podívat z okna ven

      pre zmenu kabrio mercdes SL naposledy zase zverejnili test v oktobri ( minulorocny test ) . co uz clovek pomaly meni pneu na zimne..... a aj tento rok cakam na vianoce nejaky testik kabria... nech nas to kusok zahreje v zime >:D .. lebo ta posledna bola teda fakt chladna

      inak vonku rekordne horucavy .. skapinam cely tyzden poobede v robote... pridem vecer domov a co nevidim ... v teste biely sneh... niekto tu asi rad cestuje v case >:D ;-)
  • 62 Reagovat !

    foto Dahol

    Dahol 30.06.  13:50

    Nudný design?

    Zajímalo by mě, čím jezdí autor článku? Když píše nudný design!
    • 70 Reagovat !

      foto AutoKaCer

      AutoKaCer 30.06.  13:55

      « Re: Nudný design?

      Rapidem >:-[]
    • 40 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.06.  14:19

      « Nudný design?

      Fabie Junior >:D >:D
    • 50 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.06.  14:32

      « Re: Nudný design?

      Což za mne není špatně. Nevkusné výstřelky radši nechat jiným. Samozřejmě záleží, jak to kdo chápe. Osobně nemám tohle slovo ve spojení se vzhledem rád. Nudné může být divadelní představení. Karoserie těžko.
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 30.06.  19:07

        « Re: Re: Nudný design?

        Tak mohli by tam dát obří křídlo, nějaký polepy a utopit kola v nastavených prazích a náraznících ;-) [odkaz]
        ale osobně bych byl ochoten těch 50t připlatit, aby to nedělali. :-)
  • 02 Reagovat !

    foto prezdivany-alias

    přezdívaný alias 30.06.  17:03

    ESP

    To jako fakt nemělo před FL plně vypínatelné ESP? To je u takovéhleho auta snad vtip...

    Jinak se mi Toyobaru samozřejmě vždy líbilo, ta filozofie toho auta je super. Právě proto si ale nedovedu představit, že bych se s tím učil smyky na sněhu a neměl možnost vypnout ESP.

    Btw, docela by mě zajímalo, jak složité je nechat si vypnout ESP (či podobné elektronikou řízené fičury) u auta, které je továrně vypínatelné nemá. Máte s tím někdo zkušenost?
    • 20 Reagovat !

      foto AnGeor

      AnGeor 30.06.  20:01

      « Re: ESP

      vypinatelne ESP ma, po FL tam pouze pridali mezistupen, ktery je pro ty, co se s tim uci jezdit a jeste si netroufnou to vypnout uplne
    • 20 Reagovat !

      foto koos323

      koos323 01.07.  18:17

      « Re: ESP

      ESP lze vypnout od začátku jak u BRZ tak GT-86
  • 131 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 30.06.  17:36

    Já se prostě musím smát -

    autor si stěžuje na to, že motor do 4 tis. netáhne, přitom má v záloze dalších 3 tis. otáček do červeného, ....... řazení je tuhé,.......... podvozek je tuhý,........... auto je hlučné, - ještě mi tu v tom výčtu chybí, že spojka je tuhá a zabírá na kousku, a bude to všechno. Takhle přesně fňuká typický turbo-zákazník koncernu, nebo francouzů, který absolutně neví wo co go >:-[] . Měkkoučké pedály, přeposilovaný volant a gumovou řadičku si větrej po Praze před slečnama, třeba v Passatu,Oktávce, nebo Talismanu. Až trochu zrychlíš ne na zrovna ideálním povrchu a v zatáčkách, tak teprve zjistíš, k čemu to tam je. :-)
    • 61 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 30.06.  17:44

      « Re: Já se prostě musím smát -

      Podpis. Při hodnocení auta musím koukat na účel, za kterým bylo stvořeno.

      Neustále žehrání na to, jak atmosféra netáhne odspoda, začíná být obecně docela otravné. Atmosféra se musí točit a sportovní atmosféra se musí tuplem točit.
      • 21 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 30.06.  17:48

        « Re: Re: Já se prostě musím smát -

        Nemusí, není atmosféra jako atmosféra. Mě to točí při 120 Km/h 3000 otáček, hehe ;-) ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto prezdivany-alias

          přezdívaný alias 30.06.  17:55

          « Re: Re: Re: Já se prostě musím smát -

          Bavím se tu o motorech u vesměs běžných aut, takže do 2 litrů. Pravda, pětilitrový Mustang táhne odspoda.
          • 11 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 30.06.  20:01

            « Re: Re: Re: Re: Já se prostě musím smát -

            Mne vetchy 2l 2200ot pri 130km/h , lenze vtedy o tahu samozrejme nie je rec. Ide o ustalenu jazdu.
          • 31 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 30.06.  22:44

            « Re: Re: Re: Re: Já se prostě musím smát -

            Pod pojmem "normální" auto si každej představuje něco jiného. Někdo 1,0 turbo a někdo sedmilitrový V8

            >:D >:D
        • 20 Reagovat !

          foto prezdivany-alias

          přezdívaný alias 30.06.  17:59

          « Re: Re: Re: Já se prostě musím smát -

          Jinak třeba dvoulitr 165 k v Mazdě 6 táhne na výkonové poměry toho auta taky krásně odspoda. Ale zase když ho točíš, kolem 5500 otáček už přestává gradovat a nad 6000 vadne.

          Toyobaru má výkon posazený do vysokých otáček a tak je to u sporťáku správné. U dvoulitrové atmosféry je pak pochopitelnou daní, že se tomu vespod moc nechce.
        • 30 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 30.06.  20:20

          « Re: Re: Re: Já se prostě musím smát -

          Bavíme se o novém dvoulitru ne o olítaném šestiválci ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 30.06.  22:47

            « Re: Re: Re: Re: Já se prostě musím smát -

            obojí je atmosféra, mimochodem 102 tisk km, to je olítaný jako svin >:D A za 17 let, to je roční nájezd 6000 km když se to zprůměruje >:D

            Všechno je otázka priorit - pokud nechceš atmoséru co se musí točit na 7-10 tis otáček , nesmíš si kupovat nový auto a ještě k tomu japonce. Ale brečet tu, že všechny atmosfry sou takové je trapný...
    • 13 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 30.06.  20:50

      « Re: Já se prostě musím smát -

      Hele, kecáš. Autor popisuje, že to do 4tis. netáhne - no je to test, proč by to neřekl. Na tuhé řazení taky nenadává, konstatuje to s tím, že tam kde je auto určeno dělá co má : "Tohle zvíře zkrátka nechce být drženo v kleci města, ale touží po vypuštění do volné přírody okresních silnic, kde funguje skvěle".

      Mě přijde ok u testu popsat, jestli to umí nebo neumí fungovat dobře i jako daily car. Vidím to jako konstatování, že komfortní to není a ty si vyber, jestli vadí nebo nevadí. :-)
      • 31 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 30.06.  22:22

        « Re: Re: Já se prostě musím smát -

        Na tuhé řazení si stěžuje, na nedostatek výkonu /což je dost spíš pocitová záležitost/ si stěžuje také. Takhle přesně se k tomuto autu /a atomsférám obecně/ staví "turbojezdci". A většinou se nakonec atmo ukáže /v těch specifických sportovních autech/ jako lepší. O schopnosti dávkovat plyn v zatáčkách nemluvě.
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 01.07.  05:17

        « Re: Re: Já se prostě musím smát -

        GT86 umí fungovat jako daily car. A není nekomfortnější než většina HB na větších kolech. ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 01.07.  07:34

        « Re: Re: Já se prostě musím smát -

        Napsat to je rozhodně dobře = jen je blbý když přitom autor lže

        A ty mu to baštíš a ten blud eště dál šíříš ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto El-Senor

          El_Senor 03.07.  11:43

          « Re: Re: Já se prostě musím smát -

          Od koncernistu nemuzes cekat, ze pochopi o co jde. Tezko od nich nekdo odhali lez, kdyz oni maji svoji pravdu ;-)
  • 41 Reagovat !

    foto AnGeor

    AnGeor 30.06.  18:24

    klasika....

    je to slabe, je to slabe, je to slabe.... to uz je takovy kolorit pri testovani toyobaru....

    moje auto ma o 20 koni mene, o 500 kilo vice a trvaly pohon vsech kol... takze mi prosim vysvetlete, jak je 200 koni na 12xx kilo vahy "slabe"

    • 11 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 30.06.  19:13

      « Re: klasika....

      Metr místní redakce je nastaven tak, že mainstreamová střední se zrychlením 0-100 za 9 a maximálkou 220 je "dynamicky spíše podprůměrná a hodí se hlavně pro klidné, defenzivní řidiče".
      Jinými slovy, s tvým autem se nedá předjet ani koňský povoz a Toyobaru je slabé ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto AnGeor

        AnGeor 30.06.  19:57

        « Re: klasika....

        tak on je tady taky rozsireny fenomen diesloveho kombi, ktere pojede prakticky cokoliv...
        zajimave, ze na svych cestach po CR jsem potkal vseho vsudy jedno...
      • 30 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 30.06.  19:59

        « Re: Re: klasika....

        Pani z redakcie (a nielen oni) by si najma mali pozriet toto video [odkaz] a hltat slovo za slovom.
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 30.06.  22:09

      « Re: klasika....

      Vloni se jich v Česku prodalo tuším 7. V Evropě je to naprostý propadák. A ano na sportovní kupátko je to v dnešní době slabé.
      • 20 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 30.06.  22:51

        « Re: Re: klasika....

        omyl, prodal se pouhý jediný kus loni.

        A k tomu 20 ks sesterského Subaru BRZ

        Oproti tomu 304 Mustangů, no evidentně táhnou v ČR trošku jiná kupátka, naštěstí....
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 01.07.  05:25

          « Re: Re: Re: klasika....

          Ty jsi pozér ;-) :yes:

          Česko asi nebude tou zemí, kde si dvacátníci kupují svá první RWD kupé v autosalonu jako nová.

          I takový Barik čeká, až mu auto někdo ojede.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 01.07.  09:44

            « Re: Re: Re: Re: klasika....

            česko je pomalu zemí, kde RWD kupátka mimo fandy uscars už nikdo nekupuje, hehe
            • 20 Reagovat !

              foto stealth01

              stealth01 01.07.  14:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: klasika....

              Jména se píšou s velkými písmeny. Zajímá mě jedno. Kde na to ten František Uscars bere? Když vezmu v potaz kolik takových kupátek s v České republice prodá...
              • 10 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 01.07.  18:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: klasika....

                To ze jich zeptej kde na to berou, loni 304 Mustangů, letos zatím už 155 ks + tak 40 Camar a Corvett + něco budou Challengery přes šedý dovoz.
                Za 1,5 roku cca 510-520 amerických kupé + kolik se dovezlo veteránů a ojetin. Lehce nám tak vyjde, že češi si tu nakoupili nějakých 570-620 amerických kupé a z nich drtivá většina s V6 a V8.

                Spočti si kolik se prodalo ostatní RWD kupé a kolik z nich mělo šestiválec nebo V8....
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 01.07.  10:01

          « Re: Re: Re: klasika....

          Těch Stangů bude ještě více - pro dlouhé čekačky se vozily i z USA. A ano ukazují, že o RWD atmo kupátka je zájem, ale trochu jiného ražení. Nemám vůbec nic proti Toyobaru, ale buď by měly vyjít o 200 levněji nebo mít vyšší výkon. S těmi parametry to nevadí u kabrioletu (viz Mazda MX-5), ale u kupátka zjevně jo, nehledě na to, co píšou novináři.
          • 10 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 01.07.  16:20

            « Re: Re: Re: Re: klasika....

            Já si teda myslím, že Toyobaru by příliš nepomohlo ani kdyby mělo třeba 250 koní anebo stálo o 200 tisíc méně. Je to čistě řidičské auto, nenabízí žádnou image nebo machr index navíc a takových aut se nikdy neprodá moc.

            Mustang má samozřejmě bombastický poměr cena/výkon a mám radost, že po něm lidi jdou, ale je to jiná kategorie. Boduje už samotným jménem. Stačí říct "Mám Mustang" a před spoustou lidí budeš za borce. Když řekneš "Mám BRZ" nebo "Mám GT86", tak většina vůbec nebude vědět, o čem to meleš... No a pak má Mustang další lákadlo - silný motor a akceleraci v přímce. Zašlápnou to a jet rovně je radost, kterou si může dopřát téměř každý. Naproti tomu radost, kterou poskytuje řidičské kupé jako Toyobaru, už je odhalitelná jen pro ty, kteří ovládají základy sportovního řízení, a těch je mizivé procento.

            A přesně z těchto důvodů se budou nové Toyobaru nebo Miaty prodávat max. po nižších desítkách kusů... Většina lidí ocení snadněji dostupnou rychlost, vyšší výkon a samozřejmě pořádnou image.
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 01.07.  21:13

              « Re: Re: Re: Re: klasika....

              Velký kus pravdy máš, předsedo. Ale ne celou. Hlavně pokulhává to prodejní přiřazení Miaty k Subotám. Miaty, ač taky přece "slaboučké a nepraktické", se za 2016 v Evropě prodalo téměř 14.000. O tom si mohou GT-86/BRZ nechat pouze zdát. Celkem cca 1.900 ks. A zatímco MX-5 prodeje oproti 2015 prakticky zdvojnásobila, Subota je za 2016 někde na 1/3 svého nejlepšího roku. A když pak zjistíš, že Miata vlastně za tím macho Mustangem zaostává jen o zhruba 100 kusů měsíčně, nabízí se otázka, proč MX-5 ano a Subota ne. Obzvlášť když zaměření na řidiče je v zásadě stejné....a cena hodně podobná. Sám neznám odpověď. Leda že by tu vážně hrála roli zlými jazyky zmiňovaná obliba Miaty u Cechu kadeřníků. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 01.07.  22:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: klasika....

                Bych rekl, ze to bude kvuli absenci strechy, zakaznicke zakladne a novemu modelu... U Suboty mozna spousta lidi cekala na facelift, kdezto ND se teprve konecne zacina prodavat? Kazdopadne 1900 ks jako 1/3 nejlepsiho roku mi prijde jako nejaky podivny pocet, protoze si pamatuju, ze snad jen v GB se nekdy prodalo pres 5k (?) rocne...
                • 10 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 02.07.  00:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: klasika....

                  Nedělám si nárok na absolutní přesnost. Ale podle carsalesbase byl pro GT-86/BRZ nejlepší rok 2013 (celkem cca 6.950) a v tom případě je to tedy aktuálně ještě míň než 1/3.
                  [odkaz]
                  Ale nemá smysl řešit nějaký kus sem, kus tam. Že se Suboty moc neprodávají je zjevné a mělo by to mrzet každého, kdo má auta rád, a to i když si pro sebe nakonec vybere třeba toho Mustanga nebo nějakej FWD hot-hatch. Protože až tyhle řidičské modely automobilky definitivně zaříznou, zbude mu jako útěcha tak maximálně Soul turbo. ;-\
                  • 10 Reagovat !

                    foto Enthusiastic-driver

                    Enthusiastic.driver 02.07.  10:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: klasika....

                    Hmm, tak asi máš pravdu, hledal jsem ty UK prodeje a nejsilnější roky mají jen něco přes 1000 kusů. Což je tedy vážně mizerné. Snad levná kupé přežijí.

                  • 20 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 02.07.  20:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: klasika....

                    Tak to každopádně. Mám radost z každého pohledného kupátka. A na parkovišti mám chuť majitelům, Gt86/BRZ jít pogratulovat za zajímavou volbu. Většinou alespoň zvednu palec :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Camry

          Camry 03.07.  02:11

          « Re: Re: Re: klasika....

          Tento rok se prodali 3. Mě se toyobaru líbí, ale poměr cena/výkon je i pro mě problém.
      • 20 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 30.06.  23:06

        « Re: Re: klasika....

        taketo male kupatka dnes uz netahnu... lebo tu operuju bezne hatche ( warmhatche aj hothatche ) .. uz napriklad taky mustang je ine kafe... tam ho kdejakym hatchom proste len tak nenahradis ;-) preto on uspech ma pochopitelny
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 01.07.  05:23

        « Re: Re: klasika....

        Co k tomu říct, petrolheadi tu najednou plivou po poctivém zadokolkovém kupé s atmosférou. Neumím si představit lepší "startovací" zadokolkové nářadí za nějakých 700k.
        • 20 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 01.07.  09:43

          « Re: Re: Re: klasika....

          ale nikdo to nekupuje a když, sou to 40letý tatkové, jako jeden kolega co má právě to Subaru BRZ (předtím měl Hondu Civic a předtím Accord). Takže jeden z těch, co kupují jen japonce.....
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 01.07.  15:34

            « Re: Re: Re: Re: klasika....

            tak ja jeden z tých co mali/majú radi bmw.
            mám už po 40-tke,prišla na mňa kríza stredného veku tak som išiel do kupátka.
            bol som sa mrknuť aj stanga aj na gt86 a nakoniec to vyhralo 2-er.
            uznávam ale že som troška výnimka ,na západ od nás je ale kupátiek stále dosť. :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Neurotic

          Neurotic 01.07.  12:17

          « Re: Re: Re: klasika....

          Tak si to kup mi to hned poznáme, protože zvedneš prodeje o 100% >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 02.07.  18:30

        « Re: Re: klasika....

        CHerokee 22.09 Nechci se tu opakovat...ale my víme proč, že?
  • 03 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 30.06.  23:00

    auto pekne

    ale aj bezny ceed GT v 5 dveraku je dnes uz rychlejsi ... sranda ;-) .. ako samozrejme zabavnejsi isto nebude ani nema taky sportovy smrnc ako tato toyota ale co do dynamiky tejto toyote ozaj chyba uz aj nieco silnejsie ... ak teda zvazime fakt ze dnes uz kdejaky warm hatch ( o hot ani nevravim ) ma fakt lepsie parametre ako tento sportiacik... a stoji aj menej cenou... zrovna prave take tie vykonnejsie hatche podla mna dnes uz hodne "zadupavavaju" tieto sportiaky ako su BRZ GT85 MX5ka.. a podobne a to je velka skoda lebo sa vytraca potom zaujem ludi o taketo sportove auta ... na ukor prave hatchov

    PS: nic proti toyote ale za mna teda radsej soul s turbom dnes uz.. alebo juke s turbom >:D :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.07.  05:16

      « Re: auto pekne

      Ode zdi ke zdi....

      Meleš tu jindy jak chybí kupátka blabla, nikdy jsi nic podobného ani nezkusil a trousíš tu slinty o zadupávání.

      Pak vytáhnout Soul nebo Juke by tě pasovalo do role pozéra statisty. A to jsem tě měl za kluka, co má auta rád. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 01.07.  10:06

      « Re: auto pekne

      Zrovna u kabrioletu - MX-5 to tolik nevadí. U sportovního kupátka je dnes v Evropě evidentně 200 koní málo.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 01.07.  10:19

        « Re: Re: auto pekne

        Nojo kdyby to byla aspoň 200 PS nafta tak by to mělo ten zátah vocpodu ale takhle = kdo by to chtěl >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 01.07.  15:37

      « Re: auto pekne

      furt plačeš za dobou keď kazdy výrobca mal kupátka v ponuke a potom napíšeš toto.
      tak sa nečuduj keď nie sú.
      • 30 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 01.07.  20:32

        « Re: Re: auto pekne

        Mě spíš fascinuje jeho nutkání vyjádřit se úplně ke všemu. Pro obsah samotný snad ani nemám komentáře. Ale jo, vlastně mám. Neví, nezná....
    • 10 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 01.07.  16:33

      « Re: auto pekne

      Soul s turbem a Juke s turbem... 8-s Pod článkem o GT86 8-s 8-s 8-s Proč proboha?
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 02.07.  00:52

        « Re: Re: auto pekne

        Proč se ho ptáš na něco, co sám evidentně ani netuší... >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 01.07.  17:31

      « Re: auto pekne

      Chtel jsem neco napsat, ale tady vazne, vazne nevim co. :-O Juke s turbom pry... :-|
  • 90 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 01.07.  05:13

    Trochu jinak...

    ...velmi nerad to dělám, ale mínusy jsou tu jako od borců z Autosalonu, když dovozce nezaplatí slušný hotel.
    GT86 není o moc tvrdší než třeba Rapid nebo Octa na větších kolech (vybral jsem je pro srovnání, protože pro redakci je tato značka alfou a omegou). Řazení je pevnější, ale nerozsype se při potřebě měnit kvalty svižněji (opět by se dal aplikovat příměr).

    Hrozivé žvásty o nudnosti jsou jen dokreslením testérova rozpoložení.

    Platí to same co u F124, MX-5 apod...konkurence téměř nulová, zábava na zcela jiné úrovni a jízda i málo zkušenému musí učarovat víc než u silnějších HH.

    ACZ by mělo za podobné závěry klečet v koutě na hrachu.
    • 60 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 01.07.  18:44

      « Re: Trochu jinak...

      Za auto roku 2017 bylo čtenářkami časopisu Žena a život zvoleno „to modré“.

      Necemu podobnemu jde ACZ naproti. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 01.07.  16:27

    nejlepsi auto na uceni

    BRZ/GT86 jsou super hracky na uceni: www.corners.cz
    • 11 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 01.07.  18:59

      « Re: nejlepsi auto na uceni

      Málokdo má na učení 850 000. Já se učil na Škodě 120 :-).
      • 20 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 02.07.  10:24

        « Re: Re: nejlepsi auto na uceni

        Kdyby ses učil, tak bys dneska nepózoval :-)
  • 20 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 02.07.  18:41

    Nástupce RA40 Celiky....GT86

    Já se na něj v roce 2008 velice těšil. Ale výkonové parametry v době, kdy některé HH s turby atakovaly 260koní a 380Nm krouťáku byly velkým zklamáním. A ano, uznávám, že vůz nebyl postaven k tomu, aby HH turbům konkuroval... :-!
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 03.07.  08:37

      « Re: Nástupce RA40 Celiky....GT86

      Upřímně jsem litoval nízkého výkonu taky. Nicméně celé auto není na nijak zásadně výkonnější verzi připraveno.
      Jezdil jsem s modelem upraveným od Cosworthu a naladěným na nějakých 280HP díky kompresoru. Už nestíhaly brzdy i podvozek. Kouzlo lehkého a skvěle ovladatelného sporťáku bylo pryč, naopak základní verze mi přes plačky na netu vyšla jako příjemné náčiní na pobavení ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 03.07.  09:30

        « Re: Nástupce RA40 Celiky....GT86

        Já chápu obě strany. Nebudu kecat, i pořádný zrychlení v přímce je pro mě okouzlující. Ale čím dál víc si cením právě té lehkosti a ovladatelnosti, když tě auto baví i v rychlostech přímo anebo téměř legálních. A na cestách, kde na vedení šaltpáky k vyšším rychlostním stupňům padá prach. Jestli je "aj bezny ceed GT v 5 dveraku dnes uz rychlejsi" mi potom může být (a taky že je) úplně ukradený. Z prostého důvodu, že na těch cestách jsem ideálně sám a i když ne, tak mi nejde o souboj ale o vlastní zábavu. V tomhle jsem sobec. >:-[]
        Ona taky velká část těch nářků vysoce pravděpodobně vyplývá ze snahy narvat tahle (sice dostupná ale zase ne úplně levná) auta do škatulky pro denní ježdění. Jenže "sporťák" není definován tím, jestli na ucpaný státovce zvládneš předjet jedno nebo šest aut na jeden zátah. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 03.07.  18:12

        « Re: Re: Nástupce RA40 Celiky....GT86

        Webpaja. Jasně! Toyota neinvestovala do chassis a brzd víc než bylo potřeba. To dává rozum. Samozřejmě, když se upravuje motor na vyšší "state of tune", tak každý rozumný úpravce zapracuje i na zbytku vozu. :-! Věřím, že nedostatky, které zmiňuješ by se daly řešit rozumnou cestou a s rozumným rozpočtem. :-! "Výsledek" by samozřejmě byl daleko náročnější na ovládání, protože by se vše dělo ve vyšších rychlostech. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 04.07.  07:42

    Slabý motor...

    Ak nový model nemá papierovo silnejší motor od predchodcu, tak je automaticky slabý? A je to najväčšia slabina auta hodná titulku? O autorovi tejto myšlienky nemám vysokú mienku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Kvůli perfektní fotce riskují život! Turisté se fotí na okraji Viktoriiných vodopádů

Kvůli perfektní fotce riskují život! Turisté se fotí…

Odvaha, nebo nebezpečný hazard? Turisté každý rok směřují do Zambie, aby se vyfotili na vrcholku Viktoriiných…

Janeček vyvedl svou druhou »manželku« Lilian: Už jí roste těhotenské bříško!

Janeček vyvedl svou druhou »manželku« Lilian: Už jí…

Miliardář Karel Janeček (44) se už vůbec netají s tím, že mu zkrátka jedna partnerka po boku nestačí. Oficiálně…

 

iSport.cz

Sparta - Chrudim 2:7. Hosté jednoznačně ovládli šlágr, zářil Max

Sparta - Chrudim 2:7. Hosté jednoznačně ovládli…

Šlo o prvotřídní šlágr. Nejlepší proti nejlepším, alespoň v českém futsalu. Sparta, která s výrazně posíleným…

Šéf Slavie Tvrdík o Nezmarovi, plánech s přestupy i pomoci od Nedvěda

Šéf Slavie Tvrdík o Nezmarovi, plánech s přestupy i…

Jaké bude mít nový sportovní ředitel Jan Nezmar úkoly? Jak hodnotí výsledky v aktuální sezoně a jaké plány má…

 

Reflex.cz

Psem ke zdraví! Vlastnit psa znamená snížené riziko kardiovaskulárních nemocí, zjistila studie

Psem ke zdraví! Vlastnit psa znamená snížené riziko…

Vlastníci psů mají nižší pravděpodobnost kardiovaskulárních onemocnění. To je závěr rozsáhlé švédské studie,…

Islandská rarita. Hotelový pokoj uprostřed zasněženého lesa, v němž můžete pozorovat polární záři

Islandská rarita. Hotelový pokoj uprostřed…

Malinké bubliny vytvořené z čirého tlustého skla, které umožňují nerušené pozorování okolí, ale především noční…