Toyota se v Evropě stala průkopníkem hybridních technologií, nezapomíná ale ani na zažité modely s bohatou historií. Na mysli máme třeba testovaný Land Cruiser. Terénní specialista nedávno prošel modernizací a my vyzkoušeli, jak mu...
Vypisanie udajov z brozury, prakticke skusenosti nula, to by zosmolil aj niekto co v tom aute v zivote nesedel. Okrem toho jasat v dnesnej dobe tabletov nad malym displejom v strope, co autor zaspal 15 rokov? A lamentovanie nad osemvalcom, ten sa do tohto mensieho LC aj tak nikdy nedaval, to by ale trebalo vediet rozlisit dve verzie LC.
test tohto landruisera tu hadam uz aj bol... takze nejde uz cakat nieco nove...
mne sa paci prave ta kabina landruiseru ... ten interier je za mna krajsi a akysi elegantnejsi a zazivnejsi ako v nejednej premiovej europskej znacke: [odkaz] .. absolutna funkncost a zaroven elegancia .. .. velmi bytelna kabina... podobne riesenu a prakticku ma aj pajero
[odkaz] kde som sa vzdy citil ako na nejakej jachte :yes:
Ale motoru je i pro maly Prado tedy toto tzv. mama taxi samozrejme vic, jen ne ofiko pro cesky trh. Vymeknuti neni mozne, v Rusku, Australii a Africe si nekupuji nagelovani metrosexualove auta na paradu. Panoramaticky obraz okoli je super, pri parkovani jej obcas pouzivam, celkem funguje i na spinavem aute. S cestovanim ve treti rade nesouhlasim, je hodne nouzove. Proto si vsichni delaji srandu ze signalni rakety ve schrance na naradi vzadu vlevo, aby se cestujici ve treti rade mohl zastrelit nebo vyslat signal o pomoc. Na LC200 jsou dvere vetsi a neoteviraji se do strany, takze stranove otvirani ma jiny duvod. Nevim proc, ale prevodovka radi trosku jinak nez v Mercedesu ktery povazuji za ideal, chce si na to malinko zvykat. Jinak prujezdnost techto aut neni zas tak uzasna, napriklad ve srovnani s Patrolem (pominu ze jezdeni v terenu je dost o gumach) ale jde spise o to, ze tato auta funguji i po letech! Coz vetsina produkce rict nemuze. A na rozbitych polnackach jsou pohodlna. Jen je dobre ihned preventivne striknout spodek a mit pod kapotou na palivove trubicce pridavny filtr. Ono nejedna pumpa uz D4D zastavila na zaneseny vstrik. Super je dat rezervu do kufru na stojacku a pridat dolu druhou nadrz.
prave v rusku australii a afrike ( aj v azii ) sa predava aj pajero sport [odkaz] ... dalsie uzasne terenne auto.. ziadna babovka .. lenze tym ze ho u nas nemame tak o jeho teste tu mozem akurat snivat .. ( v podstate je to taka civilizovanejsia L200 .. ale nadalej ma tuhy ram co chvalim ) .. s 8t automatom a 6 sedackami idealna "rodinna obyvacka" do terenu .. dal by som mu prednost pred landcruiserom ... a jestli se nepletu tak v britanii by tento rok sa uz v europe mal zacat jeho predaj ... este by to chcelo aby aj tie "klasicke" verzie s lavostrannym riadenim prisli k nam ( teda k nam do kontinentalnej europy ale aj do usa a kanady ).. mozno casom .. stale verim ... :yes:
Do Austrálie a Afriky je spíš Land Cruiser sedmdesátkové řady, ne? To je víc pracant, než tahle poměrně luxusní loď.
Co se týká dveří, nemá LC200 už elektrické otevírání?
JJ, otvirat a zavirat elektrikou samozrejme jde, ale pouze vrchni cast. Bud na klicku nebo tlacitkem u zamku. Spodni cast lavicka manualne. Coz je udelane hlavou, protoze na Escalade je jen jedna cast. Klicek, klik klik trada, viko jede nahoru a v tom krach. 5L domaci okurky ve skle od maminky, ktere se za jizdy vykulaly na asfalte. O mesic pozdeji to same s pivem :-(
70 je pro lidi co chodi v gumakach a pracuji s kladivem. Bez turba, nizka komprese, podvozek listy, vnitrek vystrikas vapkou. Pro auto na praci na farme nebo dole asi jo. Ale existovat bych v tom nechtel. Tady odres naraznik a zablatis koberecky, jinak to funguje dlouhodobe taky. Treba 120 je od 350k kc, tak neni co resit ;-)
No jo, jenže jak má dělené víko, pak ta horní část je lehčí, než celé víko u zde testovaného kousku. Ale máš pravdu, z hlediska čisté logiky nejlepší nápad, i ty do strany otvírané dveře dovedou způsobit stejnou situaci, jako popisuješ.
Dělené víko je fajn, už třeba jen při přezouvání, nebo na posezení třeba po blbnutí na kolech. Ale padání věcí v pohodě zajistí síťka (taková ta hradící u víka, když už to tedy nemáš přikurtované), na to netřeba dělené víko. Na těžší věci je lepší taková ta teleskopická přepážka a pěkně to přišpendlit proti sedadlům, aby se to nemohlo rozpohybovat (ideálně to navíc přitáhnout k podlaze).
Pokud vím, dveře otevírané do strany se u terénních aut typicky dělaly kvůli rezervám. Výklopné nahoru se dělají i na dodávky a to jsou řádná vrata od chlíva.
Nemáte náhodou někdo při ruce seznam velkých opravdových SUV/pickupů z posledních deseti let, které se v ČR prodávaly v s nějakým přijatelným benzínovým motorem?
Všetko v pohode, len ten motor je na dnešnú dobu tragédia. Za studena sa toho zľakne aj Zetor, výkonu len tak-tak a predbiehanie treba naplánovať už doma. Na druhej strane, ani predošlá verzia, ktorá sa tu ešte dala kúpiť s benzínovým 4,0 V6 nebola žiadna raketa. Tam bol však potenciál motora zabitý predpotopným 5-kvaltovým automatom. Ak by toto auto malo nejaký primeraný naftový šesťvalec, ktorý by mu udelil dynamiku poplatnú dnešnej premávke, tak by to bolo aj s predajmi veselšie. Maximálku pokojne obmedziť na 180km/h, ale to zrýchlenie a najmä pružné zrýchlenie by potrebovalo poriadne vylepšiť.
To prirovnanie si veľmi netrafil, Defender je predpotopná škatuľa.
LC je slušné auto po všetkých stránkach - offroad schopnosti, komfort na palube, odhlučnenie, výbava... Len motor stojí za houby.
súhlasím, na 2,5t auto je 130kw málo ... ale mne by stačilo, pretože máme ešte prvú verziu 150tky (2010, 7miest.verzia) a ta má len 127kw (EURO 4) ... každopádne sa treba poďakovať EU ... 4,0 V6 pokiaľ viem nesplňa EURO6 a 2,8 D4D bola vyrobená čisto pre europu takže preto jediný motor v ponuke ... dása to riešiť idividuálnym dovozom ...čo nechápem - prečo tento motro nie je v ponuke pre Toyotu Hilux :/
... a ano nie je to žiadne SUV ale offroad aj ked to tak nevypadá
... k článku ... to je fakt odpad ... sám by som to zvádol lešpie napísať
"V autě nechybí uzávěrka centrálního diferenciálu typu Torsen s omezenou svorností." - ok. A to je cele ? Ziadna zmienka o napravovych diferencialoch ?
tak ono pár redaktor měl zlý den asi protože tahle recenze je fakt katastrofa- jedním slovem ... nikdy sem například nenašel porovnaní všech verzí LC 150 teda ročník 2010 pak facelift a ,,upgrade,, motoru na 140kw (3.0D4-D) a pak poslední stávající generace s motorem 2,8 D-4D ... to by mě například zajímalo :-)