Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion – V revíru Passatu

Po vozech Škoda Octavia a Seat Leon dostal i Volkswagen Golf drsnější oplastovanou verzi na polní cesty. My jsme automobil vyzkoušeli s nejsilnějším turbodieselem původem z modelu GTD.
Zpět na článek
15. 6. 2015 09:41
15. 6. 2015 09:52
15. 6. 2015 10:07
15. 6. 2015 10:09
15. 6. 2015 11:30
15. 6. 2015 12:11
15. 6. 2015 12:18
15. 6. 2015 12:47
15. 6. 2015 15:43
15. 6. 2015 19:18
15. 6. 2015 13:09
15. 6. 2015 12:59
15. 6. 2015 14:06
15. 6. 2015 14:29
15. 6. 2015 15:01
15. 6. 2015 15:37
15. 6. 2015 15:33
15. 6. 2015 15:47
15. 6. 2015 16:06
15. 6. 2015 16:49
15. 6. 2015 16:43
15. 6. 2015 21:06
15. 6. 2015 10:25
15. 6. 2015 11:25
15. 6. 2015 10:55
15. 6. 2015 11:09
15. 6. 2015 11:20
15. 6. 2015 11:23
15. 6. 2015 11:25
15. 6. 2015 11:28
15. 6. 2015 11:28
15. 6. 2015 11:34
15. 6. 2015 11:36
15. 6. 2015 11:44
15. 6. 2015 11:49
15. 6. 2015 11:59
15. 6. 2015 12:03
15. 6. 2015 12:08
15. 6. 2015 12:51
15. 6. 2015 12:49
15. 6. 2015 16:03
15. 6. 2015 22:44
15. 6. 2015 13:31
15. 6. 2015 14:13
15. 6. 2015 17:00
15. 6. 2015 23:13
15. 6. 2015 23:26
15. 6. 2015 10:59
15. 6. 2015 11:17
16. 6. 2015 09:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 6. 2015 09:41
800 ?
Nebylo by od věci srovnat auto podle ceny,takže pokud tato 4x4 začíná na 800 tak by asi bylo dobré zmínit že za ty peníze už startuje Outback :-)
Rozbalit vlákno
24
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 09:52
Re: 800 ?
no s automatom startuje asi na trosku vyssej cene ako 800 tisic ale suma sumarum... za podobne peniaze ako tento golf je outback rozhodne vacsi a rodinnejsi kus auta a aj v terene bude lepsi... [odkaz]
15. 6. 2015 09:54
Re: 800 ?
Dobrý den,

podle českého ceníku začíná Outback s dvoulitrovým turbodieselem 110 kW a automatem na částce 1.019.000 Kč. Navíc je to auto větší a o třídu výše.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 10:07
Re: 800 ?
zeby zdrazel? tu stal v zaklade s automatom este "len" 959 tisic [odkaz] .. je to dva mesiace dozadu
15. 6. 2015 10:08
Re: 800 ?
Základní cena motoru je bez automatu :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 10:09
Re: 800 ?
aha cize automat je brany uz zvlast ako priplatok..... ok ... ;-) ..... ano sedi to potom
15. 6. 2015 11:21
Re: 800 ?
no já myslím,že kdo má 850 000kč tak už těch 200 000.-kč neřeší :-) obvzláště jak píšete,že už se jedná o auto o level výše.
Je tedy lepší vyšperkovat si německé auto na maximum,nebo za ty peníze a něco navíc už vzít nové,které už si nehraje na pojizdné plasty ale opravdu na auto,které 4x4 nativně využívá?
15. 6. 2015 11:30
Re: 800 ?
Jaký přesně pohon tenhle Outback má?
Avatar - fOE
15. 6. 2015 12:11
Re: 800 ?
"kdo má 850 000kč tak už těch 200 000.-kč neřeší " toto je strasna hloupost.
15. 6. 2015 12:18
Re: 800 ?
Jasně a ten kdo má 8mio, tak koupí za 10m ;-) . To je prča, tyhle domněnky :-)
Avatar - iudex
15. 6. 2015 12:47
Re: 800 ?
Presne to som chcel napísať. Nech si to pisateľ premietne na svoju finančnú úroveň a uvidí, že je to blbosť, napr. kto má 400t, už tých 100t nerieši. 8-s
15. 6. 2015 15:43
Re: 800 ?
táto skladačka je vždy vtipná, máš 400, tak tých 100 už nie je problém, tak máš 500 a za chvíľu uvažuješ o veyrone.
Avatar - _Karel_
15. 6. 2015 19:18
Re: 800 ?
Ono původní rozpětí "mám 800, můžu dát i 1000" bylo asi trochu přehnaný, ale jinak- např. pokud chci koupit auto kolem 700t, pak 50-100t nehraje zásadní roli při výběru auta. To je můj pohled. Každý tohle rozpětí může mít jiný, a někdo možná kvůli 50t raději koupí horší auto.
15. 6. 2015 13:09
Re: 800 ?
Ten jde dobře s tím, jak ten, kdo má na auto za X, neřeší spotřebu. :-)
15. 6. 2015 12:59
Re: 800 ?
outback v automatu ma 4x4 resene podobne jako haldex...
tak nejak nechapu tu "nativitu".
jen dalsi dukaz ze streci od piva konzumuji reklamni kampane...
15. 6. 2015 14:06
Re: 800 ?
"Podobně" je hodně zjednodušené tvrzení. Jistě, již tam není klasický diferenciál jako u manuálu, ale i tak se tam najde dost odlišností. Navíc Outback je trvalá čtyřkolka s o dost větší světlou výškou ...
Avatar - white label
15. 6. 2015 14:29
Re: 800 ?
Já v tom naopak žádné velké zjednodušení nevidím. Dost odlišností? Mohl bys být konkrétnější. Aktuální koncernovwý haldex je "trvalá čtyřkolka".
15. 6. 2015 15:01
Re: 800 ?
presne tak... "podobne" je sice zjednodusene, nicmene pravde je to daleko bliz, nez trvala ctyrkolka....
outback ma take spojku, princip je tedy stejny, i kdyz si ta spojka nerika zrovna haldex...
ale samozrejme, muzeme vsichni verit, ze subaru je proste nejlepsi ctyrkolka, bez ohledu na verzi...
navzdy
>:D
15. 6. 2015 15:37
Re: 800 ?
Tu poslední větu sis mohl odpustit, ani v nejmenším jsem se nedotkl otázky, který pohon je nejlepší.
Pokud ale chceš vědět, který to je, tak záleží, k čemu ho potřebuješ. Ke sportovní jízdě ? Do terénu ? Abys 1x ročně dojel do hor ? Není jednoduchá odpověď, který pohon je lepší ....
15. 6. 2015 15:33
Re: 800 ?
Já tam vidím hlavní rozdíl v rozdělení kroutícího momentu mezi nápravy při běžné jízdě. Ty poměry jsou hodně odlišné. U Outbacku tuším 60:40 a u nejnovějšího Haldexu je to podstatně více momentu na předek. Dokonce v některých případech je zadní náprava úplně odpojena ( v zásadě ale lze napsat, že Haldex 5.generace je permanentní ). Rozdíly jsou samozřejmě také v elektronice a samotné konstrukci spojky.
15. 6. 2015 15:47
Re: 800 ?
to nebyl utok... ja nepatrim mezi zaprisahle zastance VW ;-)
jiste...elektronika, specialne u Haldex 5 take neschopnost prenest vetsi moment na zadek, OK.
outback asi i lepe pribrzduje protacejici se kola, ale v realu a beznych podminkach to zas takovy rozdil neni. A pokud clovek potrebuje vic, bude asi zase hledat o kus lepsi reseni.
nicmene takovou diskusi jsem tou rozjet nechtel...
Avatar - white label
15. 6. 2015 16:49
Re: 800 ?
Pokud vezmu haldex 5 a novější Subaru AWD v automatu, tak mám právě pocit, že s tím případným stěhováním většího momentu dozadu má naopak větší problém Subaru, kde je přetáčivá zábava prakticky zapovězena.
Avatar - white label
15. 6. 2015 16:43
Re: 800 ?
Pokud definujeme běžnou jízdu jako jízdu po suchém rovném asfaltu, tak to základní rozdělení nebude nijak zvlášť důležité.
Jinak co jsem měl možnost vyzkoušet (v zimě na velkém parkovišti) nová Subaru AWD v automatu, tak je s nimi menší (spíš žádná) zábava, než s novějšími koncernovwými haldexy, o klasickém (podélném) quattru nemluvě.
15. 6. 2015 21:06
Re: 800 ?
Jistě, záleží na tom, co si představujeme pod pojmem běžná jízda. V tomto případě to důležité nebude, pokud budeme předpokládat i zimní provoz, bude to podstatně důležitější.
Ohledně zábavy za volantem, nemůžu z vlastní zkušenosti sloužit, ale je docela možné, že máš pravdu, resp. ti nemám důvod nevěřit :-) ... Ono to má ale i svou logiku. Jak jsem psal výše, záleží hodně na tom, k čemu tu čtyřkolku potřebuješ. Proto mají auta jako GTR, STI atd jiný pohon, než třeba zde zmiňovaný Outback a Alltrack, nebo dokonce Wrangler :-)
Haldex vůbec nehaním, naopak 4. a 5.generace udělaly hodně veliký pokrok. Systém u Subaru je ale také stále jeden z nejvyspělejších.
15. 6. 2015 09:42
Hodnocení 2.0 TDI?
TDI hodnocení 3 a půl hvězdičky :no:

Takže pod kapotou na osobního vozu patří benzín TSI :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
15. 6. 2015 10:42
Re: Hodnocení 2.0 TDI?
počkaj až príde ÁÁÁďo ten ti hneď vysvetlí aký motor patrí do osobáku.
15. 6. 2015 10:56
Re: Hodnocení 2.0 TDI?
Tak :yes: >:D

PS:- ÁÁÁďo je předsudky, takže nemají mnoho šancí na lepší diesel :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 10:25
dobry test
je zaujimave ze auto s naslapanym motorom v automate a nabite vybavou ( proste full plnka ) dostane mensi pocet hviezd ako by dostala verzia so slabsim motorom s manualom a nizsou vybavou... tu sa opat ukazala ista nezmyselnost top verzii a akasi nezladitelnost a nevhodnost na bezne pouzitie ( ale tymto trpia aj ine naslapane auta ) .... a ja s Ondrom suhlasim.. byt to auto v manuale so slabsim ( uz stejne moc silnym ) nejakym benzinom tak 4 hviezdy su doma a mozno aj 4,5 ... lebo golf je inak skvele auto... len mu treba zmysluplnejsiu kombinaciu motora prevodovky a vybavy ... a aj cena bude v konecnom uctovani daleko rozumnejsia a akceptovatelnejsia ... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - speedfred
15. 6. 2015 10:44
Re: dobry test
toto nie je vôbec full-plnka,ešte tam niečo chýba.
napr. u mňa auto na cestovanie bez el. ovládaných sedačiek ani neprichádza do úvahy
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 11:25
Re: dobry test
Buď elektrika pouze s pamětí a nebo manuál, který je rychlejší a nezdržuje mne :-)
Avatar - speedfred
15. 6. 2015 11:27
Re: dobry test
no samozrejme aj pamäte k tomu,príp. nejakú masáž.
15. 6. 2015 10:37
Svoje kupce najde,
ale stejně Golf Alltrack se cenově už pohybuje v prémiových vodách např. X1. Ceny mi přijdou hodně sebevědomé.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 11:26
Re: Svoje kupce najde,
Celý VW má velké sebevědomí..
Avatar - iudex
15. 6. 2015 12:50
Re: Svoje kupce najde,
Zase buďme trochu objektívni, je to výbavou nabitá predvádzačka pre novinárov, takže porovnávať s cenníkovou cenou prémie je mimo. Pozri si ceny aj tu testovaných BMW.
15. 6. 2015 14:43
Re: Svoje kupce najde,
No schválně jsem se díval do ceníku a zas tak úplně mimo to není, X1 za 1,2M taky rozhodně není žádné holátko.
15. 6. 2015 10:45
tři a půl šternu
A to ja zase tohle hodnocení považuji za objektivní, respektive souznící s mym pohledem(jasne, že to neni obecné měřítko objektivity ;-) ).
Vysvětlím... Sam o sobě je golf "tuctovka", byť je to sen mnoha plakátových garŕžníků a denních kontrolorů automobilové inzerce... Je to prostě běžné auto, které tu těží z doby, kdy "mít Golfa" bylo vstupenkou mezi diskotékové polobohy.
Koncern šikovně těží maximum s minimem nákladů a tak je tady "silná čtyřkolka v automatu", ovšem za peníze trosku koncernově "a la card... ".
Tudiž, byť je technika a vybava modelu na pět hvězd, tak uzitnymi vlastnostmi, vztazenymi k ceně, je to naleštěná bída. A tady prostě ztrácí svůj lesk. Pro mne.
Jistě. Kdybych patril k těm, kteri uvazuji o autu za mega ve ctyrkolce a dyzlu, tento exponat by omýval dno výběrové tabulky... Tolik za mne...
Rozbalit vlákno
20
15. 6. 2015 10:47
Re: tři a půl šternu
Nemáš pravdu, Golf těží ze svý univerzality a jasnýmu total unisexu, který vyhoví tak širokýmu záběru klientely.
15. 6. 2015 10:54
Re: tři a půl šternu
V tomhle se neshodneme. Ale to k tomu patří. U nas, tady v te kotlině netezi z unisexu, ale pověsti GOLF.. DAS AUTO. Jinak jsem jinde psal, že VW tohle ma vychytané.. Meni s minimem nákladů minimum, zakaznici maji pocit "noveho" a pritom důvěrně zmakleho. Za tohle jsem marketing a vubec lidi z Vlkohradku chvalil..
15. 6. 2015 11:31
Re: tři a půl šternu
Pokud bych to chtěl vyřešit jedním mottem pak bych napsal "Neměň to co není rozbitý". Není to samosebou tak jednoduchý, neboť se jedná o auto, který si můžeš nabouchat většinou dostupný techniky, ale principiálně se to tak dá shrnout.

Chceš malej benzín s automatem? Nebo silnější naftu s manuálem, nebo HH, nebo kombík, nebo 4x4? Máš to tam...nejsem žádnej koncernovej fanatik, ale tohle mají dotažený v rámci tříd dokonale. ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 10:55
Re: tři a půl šternu
ale ten unisex v konecnom dosledku stejne viac chcu firmy ako bezny zakaznik... ktory naopak sa rad odlisi... u nas pod barakom je to samy korejec francuz a japonec... golfa kombi pouzivaneho v rodinach tu moc nevidim .... aspon teda u nas... a ja ten firemny kravatacky antidizajn tiez nemusim
15. 6. 2015 11:27
Re: tři a půl šternu
Nejde jen a pouze o design. Ten kdo dělá interiéry Golfu, stejně tak ten co ladí podvozky jakoby věděli co chce od auta obchodní cestující, důchodce, mamina s dětmi nebo fotřík.
Nemusíš si na nic zvykat, vše je tam kde čekáš a jede to jak si myslíš, že to má jet.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 11:38
Re: tři a půl šternu
To sice nevědi ale tohle je kouzlo evoluce. Tak jak 911 de fakto to samý auto laděj už tak hodně dlouho že to nese plody. Ta unifikace vzhledu a rozměrů nebo aspoň jejich poměrů mě u Fabií Oktávek atd. moc nebere ale plody to logicky nese
15. 6. 2015 11:49
Re: tři a půl šternu
Co kdo neví? Vývojáři?
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 13:31
Re: tři a půl šternu
Už zase? >:-[]
15. 6. 2015 12:33
Re: tři a půl šternu
Proč by se měl "běžný" zákazník rád odlišovat? Odlišnost je přeci něco přirozeného. Snaha se odlišit by jaksi implikovala, že si nepřipadám odlišný a mám potřebu to kompenzovat. Pro mne tedy auto není kompenzační pomůckou.

Golf má velmi širokou nabídku a daří se mu, alespoň v mém případě, nevadit. To je pro mne velké plus. Mám celkem specifické chutě, což někdy vede k tomu, že vyberu to, co mi vadí nejméně. Jestli je to "unisex" a má to každý druhý, je mi celkem ukradené. Ale možná nejsem "běžný" zákazník.

Golf a anti-design. >:D Očividně nevíš, co to je. Až si to zjistíš, možná doceníš tu ironii.
Avatar - white label
15. 6. 2015 12:44
Re: tři a půl šternu
Přesně tak! :yes:
15. 6. 2015 13:12
Re: tři a půl šternu
No jo... Jenže ty asi už patříš ke skupině, co odrostla pamperskám potreby čnít a davat to ostentativně najevo. Tu tvou implikaci bych trochu poopravil.. Ne, že si nepřipadám, ale nejsem odlišný. Je to o slovíčku, ale predpokladam, že to z meho pohledu lousknes. ;-)
15. 6. 2015 13:36
Re: tři a půl šternu
Já s tvou opravou nesouhlasím, protože pro rozhodování jedince je důležité, jak vnímá věci, ne jaké "skutečně" jsou.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 14:02
Re: tři a půl šternu
:yes: :yes: :yes: :-)
15. 6. 2015 14:26
Re: tři a půl šternu
Tohle mne baví. Ne vážně. Je to o pohledu na veci a tříbí mi to chradnouci synapse. Na to vnímání věcí ma vliv rada faktorů, jak vnitrnich, tak vnejsicha i to sebeuvedomovani ma jista omezeni v tom, jak silný je vnější vliv. Možná se jinymi slovy bavime o tomtéž, z jineho uhlu. Uznavam, že nepripafam si a nejsem odlisny, je nastavenim kategorii.
15. 6. 2015 15:22
Re: tři a půl šternu
V daném případě jsem "nejsem odlišný" vzal jako objektivní (s předpokladem existence objektivní míry) a "nepřipadám si odlišný" jako subjektivní (ne nutně na vědomé úrovni).
15. 6. 2015 15:31
Re: tři a půl šternu
A to je to nastavení :yes: . Ja beru "nejsem odlišný " jako subjektivní hodnoceni objektu, směřující k nutkání se odlišit. Ty jo. Teď to celé čtu znova a vzpomínám na památného Dr. Chocholouška... Zlatá Lederbuchová :-) (naše profesorka estetiky)...
Avatar - white label
15. 6. 2015 14:24
Re: tři a půl šternu
Každý (nenaklonovaný) člověk je v principu jedinečný, takže určitá míra odlišnosti je přirozená/vrozená. Takže přesto, že píšeš, že odlišný nejsi, objektivně vzato, odlišný jsi.
Prostě, jak píše v reakci i MT, "pro rozhodování jedince je důležité, jak vnímá věci, ne jaké "skutečně" jsou."
15. 6. 2015 15:00
Re: tři a půl šternu
Jistě, ale rozhodovací procesy jednotlivce podlehaji do určité miry schematum, které lze ovlivnit. Muzeme byt jedineční a zároveň si přát stejné věci.
Avatar - white label
15. 6. 2015 16:05
Re: tři a půl šternu
Ano, můžeme si přát se více/jinak odlišit i přesto, že odlišní jsme už od narození.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 11:35
Re: tři a půl šternu
A neni ten nadpis článku trochu míchání hrušek s jabkama? Teda byl byl kdybych ho napsal já nebo se pletu? ;-)
15. 6. 2015 10:46
Základ je evidentně špatně...
...jak pro pánakrále může kohokoliv napadnout dát na půlgazíkový kombík se zvýšenou světlostí tvrdě naladěný podvozek. Ať by to auto bylo jakýkoliv, tak toto ho sráží na kolena...
Rozbalit vlákno
15
15. 6. 2015 10:55
Re: Základ je evidentně špatně...
Omyl. Vetsina lidi to koupi pro image a do terenu se s tim nepodívá..
15. 6. 2015 11:25
Re: Základ je evidentně špatně...
Na co je image, když ti padají plomby?
Avatar - speedfred
15. 6. 2015 11:30
Re: Základ je evidentně špatně...
vymeň zubára... >:-[]
15. 6. 2015 11:32
Re: Základ je evidentně špatně...
Jo a po jízdě si nemám dávat polívku, abych jí nevybryndal... A nebo je poslat s podobně naladěným podvozkem do paďous :-)
15. 6. 2015 13:26
Re: Základ je evidentně špatně...
No mne se na to neptej :-)
Avatar - wakantanka
15. 6. 2015 11:01
Re: Základ je evidentně špatně...
mno toho čo tvoril zoznam príplatkovej výbavy. Tak som si to skusmo nahodil s adaptívnym podvozkom, v tejto bielej, základ navi + bluetooth a už máš 957 tis. KČ. >:D Takže taktika jasná, chceš komfort? Priplať si!
15. 6. 2015 11:25
Re: Základ je evidentně špatně...
Špatný přístup...komfort by měl být u rádobySUV kombíku standard, schopnější jízdní vlastnosti pak za příplatek.
Avatar - KANKUNEN
15. 6. 2015 11:36
Re: Základ je evidentně špatně...
Komfort je jedním z nejdůležitějších vlastností takového auta, zdá se že to někdo nechápe.
15. 6. 2015 11:47
Re: Základ je evidentně špatně...
Přesně tak
Avatar - wakantanka
15. 6. 2015 12:42
Re: Základ je evidentně špatně...
Ja s tebou suhlasim, zvlast ked tych roznych verzii je vela
U takehoto typu auta cakam komfort a aku taku schopnost mimo cesty. Na jazdne zazitky vezmem R variant.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 13:32
Re: Základ je evidentně špatně...
A to vývojáři nevědí? ;-)
15. 6. 2015 13:44
Re: Základ je evidentně špatně...
Bavíme se o specifiku modelový nadstavby vs základní koncept. Je to k nepochopení? ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 13:52
Re: Základ je evidentně špatně...
To byla narážka na tebe z 11:49. Nechme to být :-)
15. 6. 2015 11:41
Re: Základ je evidentně špatně...
No v dnešní době, kdy musí být sportovní i dodávka, to není až takový překvapení.
15. 6. 2015 11:48
Re: Základ je evidentně špatně...
Jasně, já tvrdím že je to špatně a každej zákazník po ozkoušení (někdy až po koupi) od toho uteče.
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 10:55
PVC
Je až z podivem, jak se během dvou desítek let změnil názor lidí. Dříve felicie s plastovým tmavě šedým nárazníkem byl symbol základní ceny, dnes je to symbol vyšší výbavy (oproti laku). Samotné cena vozu je na střední třídu opravdu velmi luxusní, otázkou je, kdo bude akceptovat takový skokový propad ceny, až auto bude za 5 let prodávat.
Motor: typický neduh dnešní doby, z malého objemu nafoukat co největší výkon, takže velké turbo s pomalejšími reakcemi, jasné je, že z větší objem a počet válců se chová naprosto odlišně.
Navíc chybí mi tu otáčky při dálničních 130 km / hod., kdy pamatuji na test předchozí generace Passatu Alltrack, který při dálniční rychlosti točil myslím s automatem 2800 (nebo 2600) otáček, což je MOC.
Rozbalit vlákno
23
15. 6. 2015 11:02
Re: PVC
Tady je to lepší, okolo 2100-2200 otáček.
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 11:09
Re: PVC
Váhou a nebo jiné DSG? Jak je to se spolehlivostí nových motorů? Vím, že je na to ještě brzy, ale předchozí TDI měla docela problémy...
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 11:20
Re: PVC
ja zase nevidim jeden relevantny dovod ist do dizla v aute nizsej strednej triedy..... jednak kvoli vysokej nakupnej cene/slabej navratnosti a jednak kvoli tomu ze spotreby benzinov su v tejto triede uz velmi slusne... a prevadzka udrzba a servisne intervaly, ... vsetko hraje do karat benzinu nehovoriac o nakladoch za filtre castic alebo riziko toho co dokaze sposobit menej kvalitna nafta s motorom.... plus emisie, zdravie a podobne....

jedine firme sa taketo nieco moze vyplatit a aj to az po niekokych rokoch nejeke to euro horko tazko usetri .... u nas aj pizzerky po meste behaju peugeoty alebo fiaty s benzinom... lebo majitelia vedia ze dizel je v meste jednoducho nezmysel a rovna sa to niceniu auta ... bez ohladu na tie usetrene 3 deci.....
golfik ako taky je vcelku fajn... nekonfliktne auto ... ale alltrack jedine s benzinom a manualom... tu nie je o com :yes:
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 11:23
Re: PVC
V tejto třídě jsou benzínky dopované turbíčkem začínající na objemu 1,2 či 1.0. Tím pádem papírová spotřeba a spotřeba reálná mají větší odstup než u naftby, nehledě na to si s Golfem 1,2 TSI projed 100 km po dálnici tempem 140 - 150 km / hod, tak spotřeba bude o ranec větší než u nafty. Nehledě na to, že právě tuto třídu nejvíce živí firmy a ty jasně berou naftu, kde se většinou počítá nájezd 200 - 300 tis km do výměny za nový vůz, tam se nafta vyplatí.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 11:25
Re: PVC
este stale tu mas atmosfery..... len si treba vybrat ;-)

taka vitara 4x4 s 1,6 vvti s manualom... ej... to by bola krasa vhodna aj na kazdy den a oproti golfu je cena za babku.... :yes:
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 11:28
Re: PVC
u VW již nikoliv (v EU).
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 11:28
Re: PVC
a dovod ist do vw? ked na trhu je x krajsich a lepsich aut... ja nevidim ziadny

ak chcem 4 kolku tak to radsej vitaru alebo s cross ;-)
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 11:34
Re: PVC
To jsou auta kvalitativně pod VW, to snad víš a i vidíš. Když už raději 4x4, tak mne stejně v této třídě nic jiného (mimo kategorii SUV) nic nenapadá... Snad pokud by šlo vyslověně o tu vysokou cenu, Seat je na tom cenově lépe za určité ústupky.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 11:36
Re: PVC
ASX mas aj s 1,6 DI-D s 4x4..... a v dobrej cene ale ano... zase to bude kvalitativne pod vw.... ved kvalitu robia hlavne makcene plasty .... to je to najdolezitejsie na aute dnes ... smutne

ja by som siel skor do suzuki alebo mitsubishi ak chcem 4kolku... vw ani nahodou .. dokonca aj outlander so 132kw dizlom a automatom a 6 sedackami bude lacnejsi ako tento golfik v teste [odkaz]
Avatar - Hittman
15. 6. 2015 11:44
Re: PVC
Tyto jmenovaná auta mi uvnitř (jako většina japonských) nepřipadají tak přívětivé, jako evropské, ono když někde valíš 200 km v kuse, potřebuješ mít kolem sebe tu pohodu atd, a to souvisí nejen s měkčenými plasty (např. pokud si opřu loket o dveře, mám rád, když je tam měkčené obložení - myšleho hned pod sklem a i na opěrce), ovladače, logika, plast na ovladačích, atd.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 11:49
Re: PVC
makcene plasty hned pod bocnym sklom na dverach ma napriklad pajero.... ale nikdy som nemal za potrebu si tam davat ruku a opierat sa.. neviem... ale chapem na co narazas ... ok .... kazdy chce nieco ine mat v aute... mne napriklad vobec netreba ani laktovu opierku.... v zivote som si na nu nedal ruku .... snad len ako odkladaci box je to fajn vec... v tomto sa zide .... chapem ta ok :yes:

nebolo by mozno ani od veci pozriet kolko dnes take pajero po tom tretom facelifte vlastne stoji.... mozno o nic viac ako tento golfik.... ;-)
15. 6. 2015 11:59
Re: PVC
To, že jsi dosud neměl auto, kde loketní opěrka funguje dokonale je jiná věc. Tam kde se dotýkám, vyžaduji příjemný povrch.
To beru jako samozřejmost, každopádně jsi tu hezky vypsal SUV, ale my se bavíme o zvýšeným kombíku. Jiný jízdní vlastnosti, jiný motorizace atd...
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 12:03
Re: PVC
a prave to je ten problem ze je to kombik.....lebo zvyseny kombik za cenu velkeho SUV nedava ziadny zmysel....ziadny... a ani dizajn ma nenadchol... Xperience je ina liga
15. 6. 2015 12:08
Re: PVC
To možná pro tebe ne, ale pro spoustu jiných to smysl dává. Souhlasím, že Leon vypadá mnohem líp.
15. 6. 2015 12:51
Re: PVC
Snad stálý převod, ne?
15. 6. 2015 12:49
Re: PVC
Není nelakovaný plast jako nelakovaný plast, to snad netřeba vysvětlovat. Není to o nějaké změně názoru. Nebo si snad myslíš, že nelakované plasty na Fabii Junior najednou vypadají stejně dobře jako na OII Scout?
15. 6. 2015 16:03
Re: PVC
Já to teda nikdy blíže nezkoumal, ale kromě designového pojetí mi připadají stejné, prostě je to plast. Nejvíce se mi líbilo, když přišel první allroad (A6), tak měl šedé plasty, ale druhá generace už umožňovala ty přidané plasty (opět za příplatek) nalakovat (nebo byly probarvené? nechci kecat :-/ ), takže asi to dojmem dostatečného luxusu ani u auta za 2M moc nepůsobilo...
15. 6. 2015 22:44
Re: PVC
O čem jiném než o "designovém pojetí" jsem asi mohl psát? Jsou auta, u kterých se někdo snažil, aby vypadala s kontrastním nárazníkem (ať už lakovaným nebo ne) nebo jeho částí slušně.

Jsou lakované (matně; nejsem si teď jistý, jestli se dal objednat i lesklý lak). WL určitě bude vědět, jestli byly i v základu lakované; řekl bych, že ano. Jen sis mohl vybrat šedé lakování a pak připomínaly nelakované. :-) Pokud si dobře pamatuji, i první generace měla v nabídce lakované nárazníky. A když se podíváš na nárazník první generace, tak uvidíš, jak jde spára mezi nárazníkem a blatníkem nízko, aby navazovala na spáru nad prahy. Na rozdíl od běžného nelakovaného nárazníku, jako má Fabia Junior, kde se nikdo nesnažil, aby to trochu vypadalo (spíš naopak).

allroad si také prošel vývojem. Když s ním původně přišli, mělo jít o alternativu k SUV pro USA, pokud si dobře pamatuji. V EU byl jako doplněk. A nečekaně uspěl právě v EU, hlavně v Německu. Tak přišel posun více ke stylovce než k horalovi. Druhá generace tak měla menší světlou výšku, neměla redukční převodovku atd. A k tomu patří i ty lakované plasty, které se odolně jen tváří (oprava matného laku není sranda).
Avatar - Emel
15. 6. 2015 13:31
Re: PVC
Plasty už ti vysvětlil MT.

Co se motoru týče... fakt bereš dvoulitrovou naftu v kompaktu jako maloobjemový motor?
Avatar - iudex
15. 6. 2015 14:13
Re: PVC
Potom chudák Espace. >:-[]
Avatar - Emel
15. 6. 2015 17:00
Re: PVC
Přesně tak, s 1.6d musí vystačit i Qashqai nebo CR-V, ten Espace je asi nejvíce do očí bijící (byť tam to zase dohání druhé turbo)... takže napsat k 2.0TDI v Golfu že to je maloobjemový motor je trošku mimo. Měl vůbec Golf někdy v naftě něco většího?
15. 6. 2015 23:26
Re: PVC
On to bude porovnávat s šestiválcem Audi. A Golf zařadil do střední třídy. ;-)
15. 6. 2015 10:59
ohodnocení
Líbí se mi vaše testy a videa.Určitě bych je při koupi auta využil.Alltrack -určitě skvělé auto,ale ta cena.Golf Variant GTD má charismatičtější sedačky,ale není4x4.Mám dieslového Leona Cupru 4x4 r.2003 a zejména v zimě jsem ještě nepoznal co je to krizovka.Všude jsem vyjel,pokud jsem nezůstal tzv.na břichu.Ale to byla moje blbost,protože jsem si neuvědomil,že to není pluh.Takže moje volba by zase byla čtyřkolka.Těším se na další testy.
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2015 11:17
Golf a Octavia
Já teda nevím, ale dávat 850 tis. v základu za Golf a 750 tis. za Octavii mi připadá zvláštní. Kdybych si to koupil, tak bych se stále ťukal do hlavy proč jsem to koupil. Za tu cenu mohu mít slušně vybavený jiný auta s lepší technikou (Mazda 6, Mondeo, Passat atd.) Vyčítal bych si to koupit tohle...:)
Rozbalit vlákno
3
15. 6. 2015 11:41
Re: Golf a Octavia
Proč dávat 180 korun za kuřecí prsa, když za tu cenu mít vepřovou kotletu nebo hovězí zadní?
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 11:43
Re: Golf a Octavia
Protože sou všechny tři made in Agrofert a krom názvu a vzhledu mezi nima přestává bejt víceméně rozdíl? >:-[]
Avatar - Emel
15. 6. 2015 13:33
Re: Golf a Octavia
Třeba ti ta Mazda nenabídne to co chceš... myšleno kombinace motor + výbava + převodovka + 4x4. A nebo druhá varianta... že nechceš tak velké auto.
15. 6. 2015 11:21
páté dveře
Auto za 1 162 800 Kč a nemá elektricky ovladatelné víko zavazadelníku? :no:
Rozbalit vlákno
11
15. 6. 2015 11:29
Re: páté dveře
Nebo jinak. Golf za 1 162 800 Kč? :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 11:59
Re: páté dveře
to je ako ten golf so 400 konmi... vsetko tiez super ale stale je to len golfik ( aj taka 150 konova MX5ka bude mat lepsi smrnc a viac z nej stupne adrenalin ) ... taketo unisex naslapane auta za cenu vyssiu ako lepsia a krajsia konkurencia moc zmysel nedavaju..... ked uz dat 800 tisic .. .tak radsej za outlander .... ak mi ide o kufor a 4x4 a priestor pre rodinu... lebo z imidzu sa nenajem
15. 6. 2015 12:00
Re: páté dveře
Bavíme se o novinářský specifikaci. Nemá to smysl řešit.
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2015 12:06
Re: páté dveře
ono to tu s tymi testami miestami vyzera ako keby kazdy druhy zakaznik bol milionar a novinar.... ale chapem ze chlapci za to nemozu ake auto dostanu ;-\
15. 6. 2015 12:09
Re: páté dveře
Auto dostanou...opět přehlídka toho, jak se dá auto vyšperkovat, byť s el víkem kufru to někdo zodpovědný za konfiguraci nezvládl.
15. 6. 2015 12:09
Re: páté dveře
Tak když je to ato jenom pro novináře, tak to jo >:D , pak nechápu jakou hodnotu tento test má pro nenovináře:-)
15. 6. 2015 12:17
Re: páté dveře
Málokterý distributor dá do testovací flotily holý auto. Naopak se snaží logicky ukázat, kde končí výbavový možnosti danýho modelu. ;-)
15. 6. 2015 12:19
Re: páté dveře
Právě, že tohle není "holý" auto, a proto se divím, že to, s touto cenovkou, nemá.
15. 6. 2015 12:38
Re: páté dveře
Psal jsem výš, kdo to konfiguroval by měl dostat pár facek ;-)
15. 6. 2015 23:27
Re: páté dveře
Ale právě to je kouzlo konfigurovatelnosti u automobilek, které ho umožňují. ;-)
16. 6. 2015 08:23
Re: páté dveře
Když ukazuji výkladní skříň, pak do ní dám vše co můžu, ne? :-)
15. 6. 2015 21:59
Hezký, jen ta cena...
Nebudu říkat, že se mi nelíbí. Líbí se mi, a dokonce asi jako jediný Golf Variant více než Octavia Combi, kterou ve verzi Scout bohužel (proboha proč?) opatřili tou plastovou obludností na zadním nárazníku.

Cena je ale zcela špatně. Toto konkrétní testované auto by mělo stát právě oněch 850 tisíc, pak by to mohla být smysluplná alternativa.

K motoru: Je mi jasné, že se jedná o zvýšenou čtyřkolku a že dnešní diesely obětovaly část své agresivity kultivovanosti a emisím, ale stejně mi přijde, že dynamika trochu pokulhává. Na youtube má autoforum akceleraci tohoto auta z 0 na 190 i pružná zrychlení. Je vidět, že ačkoliv dynamika je pro běžnou jízdu více než dostatečná, o trhače asfaltu zrovna nejde... Původní 2.0 TDI PD sice nenabídla takový rozsah použitelných otáček, rozdíl více než 30 kW bych ale takto od pohledu nehádal...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 6. 2015 09:23
Redakcny pokrok
Oproti 'testu' sesterskeho Seatu, kde 'tester' auto mimo cesty netestoval, ale odmietol povedat nam preco, jej tento clanok vyraznym krokom vpred.

Vlastnosti auta, ktora ho ma odlisit od neAlltrackovej verzie, je venovany cely tento odstavec:

"Samozřejmě jsme nezapomněli ani sjet do terénu, brzy však je jasné, že i když automobil zvládne jízdu na nezpevněném povrchu docela dobře, jeho revírem jsou pěkné silnice. Člověk se tak nějak bojí už jen o ta pěkná kola s nízkoprofilovými pneumatikami..."
Rozbalit vlákno
1
16. 6. 2015 17:38
Re: Redakcny pokrok
To, co tento vůz odlišuje od nealltrackové verze je vzhled, image či cena, určitě ne vlastnosti, pořád je to silniční auto, žádný offroad a nemůžeme si dovolit auto zničit někde v těžkém terénu. Jinak zkuste i druhé video v článku, tam je jízda přes terénní nerovnost.
18. 6. 2015 19:13
golf univerzal
To už radši Insignii.
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2015 21:17
to asi spadli z višně...
1,1 milionu za Golf je fakt síla. Nehledě na to, že koncernový motory TDi ve mně vyvolávají nezkrotnou touhu zvracet pokaždé , když slyším ten zvuk alá Zetor (taky mám pocit, že výrazně víc smrdí). Ale u nás je koncernových fandů dost, takže to na silnici určitě potkáme, to se nebojím.
Rozbalit vlákno
0