Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI 4Motion - Nášup
34
/
37
Prohlédnout znovu
Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI 4Motion - Nášup
Test: Volkswagen Multivan Business 2.0 BiTDI 4Motion - Nášup
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Paluba Multivanu Business připomínala velmi dobře zařízenou kancelář
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Zadní sedadla z Phaetonu nabídla vše včetně vyhřívání a elektrického nastavené opěrek hlavy
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Každý cestující měl nad hlavou vlastní mikrofon
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Loketní opěrka a ovladače byly luxusně provedené
|
acz
Výklopný displej DVD přehrávače poskytoval kvalitní přenos, který mohli sledovat čtyři cestující
|
acz
Wifi modul se ukrýval ve schránce před spolujezdcem
|
acz
K dispozici nechyběla ani dvojice skleniček a chladicí box na nápoje
|
acz
Vozidlo si hlídalo nahuštění pneumatik, dolní ovladač sloužil k nastavení hlasitosti vnitřní audiokomunikace
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Zadní dvoumístná posuvná lavice dovolovala zvětšovat zavazadlový prostor
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
Volkswagen Multivan
|
acz
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí