Diskuse

Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Z pólu rovnou na golf!

22.11.2017

Polo existuje téměř stejně dlouho jako golf, avšak renomé většího sourozence nikdy nedosáhlo. V každé další generaci se však golfu přibližuje stále více a to nejen vzhledem, ale i jízdní projevem.

 

  • 110 Reagovat !

    foto pandora

    pandora 22.11.  12:55

    vw v krizi

    auto pro plebs...děkuji raději dál budu jezdit v 10 let starém mercedesu...
    • 212 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 22.11.  13:06

      « Re: vw v krizi

      Jistě, plebs si koupí nové Polo. Smetánka jezdí v deset let starém mercedesu. >:D
      • 110 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 22.11.  13:14

        « Re: Re: vw v krizi

        Tam u vás na severu je hodně takové smetánky, ne? Takové tmavší smetany... >:D
        • 111 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 22.11.  13:18

          « Re: Re: Re: vw v krizi

          To jo, ale já nejsem závistivej člověk a úspěch jim přeju. Vždycky si řeknu, tak se holt chlapec vypracoval a už má medvěda. Akorát by si mohl koupit příčníky. Dávat to železo rovnou na střechu není nejšťastnější nápad. ;-\ >:-[]
          • 30 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.11.  13:20

            « Re: Re: Re: Re: vw v krizi

            >:-[] >:-[] Mám taky jednoho takového známého, který se propracoval po 20ti letech tvrdé dřiny, stovek tisíc na exekucích, s trvalým bydlištěm na úřadě ke krásné 124ce.... pak chodil v o 2 čísla větší košili a říkal nám, že je víc, protože má Mercedes >:D >:D Akorát nemá správnou barvu pleti a kradl v práci jen palety a né železo >:D
            • 00 Reagovat !

              foto hittman

              hittman 22.11.  13:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: vw v krizi

              A nebo to dobře umí s dávkami na úřadě.. >:D
              • 10 Reagovat !

                foto King-of-rain

                King of rain 22.11.  13:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vw v krizi

                No tam to umí dobře skoro všichni a je jedno které etnikum. :no:
                • 10 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 22.11.  14:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vw v krizi

                  nevadi do romale sa da dobre navazat >:D ini kradnu a podvadzaju tak isto, akurat maju kravatu a tvaria sa strasne seriozne
                  • 11 Reagovat !

                    foto hittman

                    hittman 22.11.  14:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vw v krizi

                    No alespoň neřvou, že jsou v této zemi diskriminováni.
                    • 00 Reagovat !

                      foto lamal

                      lamal 22.11.  15:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vw v krizi

                      lol jasne, ze nie ked nie su potrestani za svoje podvody
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 23.11.  13:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vw v krizi

                      Ale jo, řvou. Jen trošku jinými, političtějšími slovy. Nebo plácáním o daních, které by nejradši neplatili vůbec.
                  • 00 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 22.11.  20:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vw v krizi

                    Nechci být nuceně korektní, ale můžu ti říct, že ty 5GT pořízené z ROP Severozápad na mě působí úplně stejně. ;-)
      • 03 Reagovat !

        foto pandora

        pandora 23.11.  01:55

        « Re: Re: vw v krizi

        omlouvám se už je 11let starý..
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 24.11.  08:47

          « Re: Re: Re: vw v krizi

          Za to, že se tu profiluješ jako pi.tomec se neomlouvej nám, ale sobě ;-)
  • 35 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 22.11.  13:16

    Polo

    Aspoň to má pekný lak, tie biele, čierne a všetky možné odtiene šedej a striebornej mi už lezú krkom. ;-)
    Ale interiér je hrozný, bez kúska fantázie. Toto Polo je zvonka veselé, ale vnútri ponuré.
    • 31 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 22.11.  13:57

      « Re: Polo

      Ok, takže když si ho nekoupíš a budeš se jen na něj z venku dívat jak frčí kolem tebe, tak jsi vlastně vyhrál a budeš spokojený. >:D
    • 41 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.11.  16:05

      « Re: Polo

      Ad interiér: každý má iný vkus, niekto uprednostňuje dospelý interiér Pola, iný francúzsku hračkárskosť: [odkaz]
      • 22 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 22.11.  16:12

        « Re: Re: Polo

        No, odkaz si odkliknem doma, v práci mi to šialený IT-systém blokol.
        Ono ani nejde tak o tvary, skôr o to, že ich bezduchou šedo-čiernou kombináciou proste zabijú. Farebnosť neznamená, že interiér musí byť jak harlekýn, odtieňov a materiálov je bezpočet. Aj farebne sviežejší interiér môže byť dospelý. Alebo dospelý = iba čierny?
        • 40 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 22.11.  16:28

          « Re: Re: Re: Polo

          Ako tiež nie som úplne nadšený s čiernočiernej palubovky. Polo ale má aj možnosť farebných verzií, dokonca aj pomerne nápadných, napr. červenú alebo oranžovú: [odkaz] aj keď z môjho pohľadu to je už trochu cirkusové. Za ideál považujem interiér verzie GTI, ten je pre mňa top v triede a dá na frak aj viacerým autám segmentu C: [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 22.11.  18:58

            « Re: Re: Re: Re: Polo

            Francúzske interiéry, talianske [odkaz] japonské [odkaz]
            Konkrétne ten C3 Picasso vyzerá v reáli lepšie ako na fotkách.

            Na interiér som reagoval na tento konkrétny, proste na malé auto mi to prišlo príliš, ako keby si stretol školáka ako ide do školy, s oranžovou taškou na chrbte, ale oblečeného v čiernom smokingu...

            Inak pravda, Polo môže byť vnútri aj farebné, tie fotky sú tu už všeobecne známe. Lepšie ako nič, ale veľké lesklé plochy tomu veľmi nepridávajú, to je fakt. Ale keď si predstavím tie plochy potiahnuté textilom alebo aspoň s nejakým reliéfom povrchu, bolo by to o inom. Samozrejme, nemusia to byť tak výrazné farby, ktoré z toho interiéru kričia na všetky strany.
            Interiér GTI je o dve triedy inde, akurát to káro na sedákoch vyzerá ako keby ho prešili z mojej flanelovej košele čo nosím v zime pod monterky. Tam by skôr sadla nejaká svetlá šedá a hlavne by pomohlo červené prešívanie okrem volantu aj na sedadlách, to by bola pecka.
            • 01 Reagovat !

              foto white-label

              white label 23.11.  01:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Polo

              Tak jsem se těšil, že se obohatím (případně i pobavím), ale bohužel ani jeden z těch odkazů nefunguje.
              Barva palubky je otázkou konfigurace, ale jinak ta palubka (opticky!) vypadá (na poměry třídy!) naopak příkladně.
              • 00 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 23.11.  06:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Polo

                Divné, ale máš pravdu. Tak ešte špeciál pre teba tie trošku príliš hračkárske interiéry:
                [odkaz]
                [odkaz]
                S palubkou Pola súhlas, s dodatkom, že materiálovo a farebne by zniesla ešte pár hodín práce.
    • 42 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 22.11.  18:56

      « Re: Polo

      Lenže toto je spolu s červenou asi jediná možnosť veselých farieb. Inak je to tak 50 odtieňov sivej. Ono všeobecne je celkom vtipné, ako si nemeckí suchári z koncernu predstavujú cool auto. Stačí sa pozrieť na "imidžovku" v podobe Audi Q2.
      • 11 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 22.11.  18:59

        « Re: Re: Polo

        Máš žiaľ pravdu. Ale robí to väčšina značiek, nie len nemecké. Minule som si obzeral GrandScenic a výber lakov je teda núdza s biedou, interiéry tak podobne. Okrem jedného hnedého už len čierne, a ani ten jeden sa nedá skombinovať s každou výbavou.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 22.11.  19:06

          « Re: Re: Re: Polo

          Copak Scénic nemá parádní oranžovou?
        • 00 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 22.11.  19:24

          « Re: Re: Re: Polo

          Je tam slabší výber ako pri krátkom Scénicu? Inak včera som išiel za novým žltým Espacom >:D Som myslel, že taxík a to si ho v Schachermayeri vydupali ako služobné. Asi sú dlhodobo spokojní s Renaultmi. :-)
          • 10 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 23.11.  06:55

            « Re: Re: Re: Re: Polo

            Výber farieb pri krátkom je dosť slabý a pri dlhom ešte slabší. Inak ja som s Renaultom dlhodobo spokojný tiež, po 7 rokoch a 180 tis. km naň nemôžem povedať jediné krivé slovo. Len neviem, či by som si z aktuálnej ponuky Renaultu vedel vybrať nástupcu, je to bieda.
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 22.11.  19:04

        « Re: Re: Polo

        Musíš se holt smířit s tím, že ne všichni mají stejný vkus jako ty. A zkus se na Q2 zeptat nějakých dam. Možná se budeš divit. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 22.11.  19:20

          « Re: Re: Re: Polo

          Zbytočne sa budem pýtať, aj tak ho nikdy nevideli. >:D
  • 22 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 22.11.  13:20

    Já se pose.......

    testér píše, že měl problém udržet otáčky nad 1500 ot/min. , přitom koukám z fotek, že je to manuál. Svět se v pr.... obrací. Tome, čéče nauč se řadít!!! >:-[] >:-[] >:-[]
    • 12 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 22.11.  13:26

      « Re: Já se pose.......

      No ono to bude spiše o tom, že nechápeš psaný text. >:-[]
    • 30 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 22.11.  13:40

      « Re: Já se pose.......

      mal problém, lebo na 4 tisíc sa tomu nechce a z 3 tisíc ti to po preradení padne na voľnobeh. Tu ti ani radenie nepomôže.
      • 11 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 22.11.  13:45

        « Re: Re: Já se pose.......

        Neraď mu, už koume proč to nepochopil. >:D
        • 10 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 22.11.  17:42

          « Re: Re: Re: Já se pose.......

          A co jsi pochopil ty? Že to má odstupnováno 6 stupňů, a mezi každými je 2250 ot. rozdíl, když to má padnout ze 3 tis. na volnoběh? To ani není k smíchu. >:-[]
  • 54 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 22.11.  13:21

    Za tu cenu to nedava smysl

    Je fajn, ze to auto ma treba fronassist v zakladu coz kvituji. Nicmene za tu cenu to nedava absolutne smysl. Tady se blizime cene Golfu ci jinych aut, ktery vevnitr vypada opravdu kvalitneji.

    Autor, zapomnel zminit, ze kdyz se zobrazuje mapa na navigaci, tak se nemuze zobrazit na tom displeji pred ridicem. Kdyz se zobrazuje na displeji pred ridicem, tak se zase nemuze zobrazovat na displeji uprostred. Nevim proc toto celkem dulezite info je vynechane. Zamerne?

    To, ze konkurence uz nabizi delsi zaruku a polo ma jen 2 letou je taky vynechane z jakeho duvodu? Vidim to jako minus.

    Naslo by se par dalsich veci, ale uz to nema smysl komentovat. Clanek takova klasika, nikdo nebude prekvapen z toho nadseni nad VW znackou :))

    • 11 Reagovat !

      foto comper

      comper 22.11.  14:10

      « Re: Za tu cenu to nedava smysl

      Veru veru, polo je inak vcelku podarene, ale stoji ako o triedu vacsie auta s rovnakou vybavou a motorizaciou, a to skutocne nedava zmysel. Ozaj usmevne je zasnutie nad niektorymi beznymi prvkami vybavy - wau, ono to ma dual digi klimu, tak ako punto pred 10 rokmi >:D
    • 10 Reagovat !

      foto koblih

      koblih 22.11.  15:29

      « Re: Za tu cenu to nedava smysl

      Tak na druhou stranu ta záruka není takový problém, můžeš si připlatit za pětiletou a nějak drahý to není :-)
    • 10 Reagovat !

      foto george246

      george246 22.11.  16:29

      « Re: Za tu cenu to nedava smysl

      Co když někdo prostě nechce auto velikost GOLFU ? Ale chce výbavu....i takový jsou :-) Takže smysl má.
      • 11 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 22.11.  16:58

        « Re: Re: Za tu cenu to nedava smysl

        Jen by mohlo být více té výbavy. I když u VW jsme na "supermainstreamový" příplatek zvyklí, Ibiza je větší průšvih. Tam buď dáš čtyři kila nebo máš holobyt s wapkou omyvatelným interiérem.
        • 31 Reagovat !

          foto george246

          george246 22.11.  19:25

          « Re: Re: Re: Za tu cenu to nedava smysl

          To tedy nevím. Shodou okolností jsem dneska okukoval kolegovu novu Ibizu. Má výbavu FR a říkal, že tam je právě 1,0 TSI 85kW a když jsem to teď dal do konfiguratoru vychazi mi 377.900,- ceníkovka. Mimochodem, v tom FR je to krasavec :-) a výbava je super :-)
          Poslední dobou, cca 2 roky zpět mi přijde, že na tom je koncert s výbavou v "základu" dost dobře, jen ze setrvačnosti se jaksi kritizuje.... :-)
          • 11 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 22.11.  20:15

            « Re: Re: Re: Re: Za tu cenu to nedava smysl

            To není setrvačností. Ve vrcholné výbavě nejsou ani takové věci jako autoklima.
    • 10 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 22.11.  19:10

      « Re: Za tu cenu to nedava smysl

      Jazdil som s týmto Polom v strednej výbave Comfortline (dosť bieda, nechcem vidieť nižšiu Trendline) a všeobecne ma interiér sklamal. Sú v ňom síce o pol generácie lepšie riešenia, ako napr. tempomat na volante a nie už tá nešťastná páčka pod volantom, ale inak je všetko nemastné neslané. Polo má síce lepší podvozok aj odhlučnenie, ale inak nevidím dôvod si radšej kúpiť dobre vybavenú Fabiu.
  • 31 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 22.11.  13:21

    Podvozek

    Sice nevím , zda to má souvislost, ale třeba takový Hyundai v posledních modelech, dělá podvozek podobně.Nic tam netluče, je to pohodlné,podvozek funguje a tak to má být.

    Jasně , auto není toliko řidičské, ale pokud vezmu v potaz, kolik lidí to vlastně chce, t.j je jich málo, je to imho správná cesta.Od řidičkosti jsou tu jiné modely a na rovinu, ona ta řidičskost byla vždy v módu pseudo.Holt nejde se zavděčit všem, to je jasné.Pro velkou většinu, to je ale cajk. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 22.11.  13:48

      « Re: Podvozek

      Ale to ake ma Hyindai podvozky v redakcii nevedia, kedze im ich Vosicky odmieta pozicat. :-) preco asi? :-)
      • 21 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 22.11.  13:53

        « Re: Re: Podvozek

        No veru hej....proto jsou kluci v redakci překvapený,jak je to vlastně super podvozek a až z diskuze se dovědí, že tohle už Hyundai vyrabí 4 roky. Pro ně je to fakt novinka. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 23.11.  10:23

      « Re: Podvozek

      Podvozky Hyu a Kia jsou v nových modelech opravdu působivé. Celkově Korejci zase skočili o takový kus dopředu, že by z toho měly mít mainstreamové značky pořádný vítr. Pro mě největší překvapení roku...
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 23.11.  13:36

        « Re: Re: Podvozek

        To skoro vyznělo, jako by Hyundai ani nebyl mainstream. ;-) Nejsi první, kdo tohle píše, a taky jsem váš "autíčkářský" test i30 kombi nedávno tady dával jako protiváhu výplodu SM.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 23.11.  13:54

          « Re: Re: Re: Podvozek

          wawris má nový nick?
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 24.11.  06:59

            « Re: Re: Re: Re: Podvozek

            jo, ta dovjitá w mě vždycky štvala a až nedávno jsem zjistil, že se dá nick měnit >:D
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 24.11.  08:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

              No vidíš, dokonce můžeš mít i dva nebo tři a diskutovat sám se sebou. Podpořit se v pravý čas, když na tebe ostatní nicky štěkají.....nebyl bys první ani poslední. >:D :yes:

              Jj, z posledních počinů H/K hlavně i30N a Stinger vypadají zajímavě. A věřím, že i ty obyčejné modely se zlepšují.
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 24.11.  09:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

              Je super, ze sis vybral neco mnohem jednodussiho, vcetne malych/velkych pismen a interpunkce. Uroven zabezpeceni: 7 z 10 >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 24.11.  10:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

              A přitom by stačila drobná úpravwa na "vawris" a ještě by ti tady stoupla diskusní "popularita". >:-[] ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 24.11.  11:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                >:-[] Jj, tahle písmenka jsou tady natolik populární, že by zřejmě bouři nevole sklidila i jakákoliv zmínka o Osvobozeném divadle. ;-)
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 24.11.  11:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek

                  Jj, další důkaz jejich neskutečného vwizionářstvwí... >:D ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 24.11.  06:59

          « Re: Re: Re: Podvozek

          Ježiši, tak to vyznít nemělo. :-) Rozhodně ne u obyčejných modelů. Spíš vnímám, jak se u i30 nebo Ria čím dál víc projevuje "golfovitost" a pomalu vytrácí taková ta korejská "nijakost". Jak kluci šikmoocí dávají pozor, aby auto nemělo pro většinového uživatele slabin, jak se snaží dotáhnout ta poslední procenta a bez diskuze patřit k těm nejlepším... Ale možná jsem měl jen štěstí na modely...

          Pravda, při lehkém nasátí Stingeru jsem si v duchu pomyslel, že evropský mainstream se může jít klouzat a trochu mi spadla huba.. ale byl jsem v tom jen deset minut, takže to bude potřebovat hlubší verifikaci a s ohledem k ceně je ten dojem více než nutný.
  • 33 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 22.11.  13:23

    Pěkné

    a určitě i kvalitně udělané malé auto. Jenže za 401 000,- Kč v základu. Za ty peníze mám Corollu. Neméně kvalitní, jenže velké auto. A při průměru 70 km/h má její 1.6 Valvematic se čtyřmi válci bez turba stejnou průměrnou spotřebu. Polo by dle mého mělo začínat na základní ceně kolem 280 000,- Kč. Pak by šlo o lidový vůz a dal by se vzít na milost i ten tříválec. Ale takhle? 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 22.11.  13:28

    Postavte vedľa C3 Aircross a máte orgazmus

    >:D >:D
  • 11 Reagovat !

    foto nolinek

    nolinek 22.11.  13:35

    cena

    Z Golfu rovnou do póvlu >:-[] Za ty prachy ne-e :-|
  • 11 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 22.11.  13:40

    Pěkné, jen...

    ...opravdu tam musí být ten tablet? :no:
    ...rozumná motorizace je jen 1,6TDI
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 22.11.  13:51

      « Re: Pěkné, jen...

      Nekecej ! :-) aj napriek tomu ze za tym neodtiahnes 2t vlek?
  • 20 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 22.11.  13:49

    ani zlé, ani zázrak

    trojvalce sú vraj stále populárnejšie, ale nič iné nie je. Ani u pola. Ja by som do plusov nedal priestor na predných, keď vzadu je menej miesta ako u predchodcu alebo potom do mínusov miesto vzadu. Na to, že je to veľké skoro ako golf, je priestor vzadu malý. Za mňa v použiteľnej verzii pridrahý. Jeho dizajnová strohosť mi neva, kto je nevyhraný, šup do francúzska.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.11.  15:49

      « Re: ani zlé, ani zázrak

      No s informáciou, že Polo je vzadu menšie ako predchodca sa stretávam prvýkrát, všade sa píše presný opak. Otázka je, či to nie je tým väčším rozsahom posuvu predného sedadla, teda pri max. posunutí vzad je vzadu menej miesta. Polo som zatiaľ pozrel iba zvonka, ale od pohľadu to miesto vzadu vyzeralo ako v nižšej strednej triede, na úrovni trebárs Meganu.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 22.11.  17:05

        « Re: Re: ani zlé, ani zázrak

        ja som to už niekde čítal, možno aj na tomto webe, že je veľké, ale na zadných sa to neprejavilo, niečo podobné má aj nová mikra, ale tiež som videl len zvonka a keďže som béčko už poriešil, tak sa do pola možno ani nedostanem :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Niemand

      Niemand 23.11.  07:51

      « Re: ani zlé, ani zázrak

      V aktuálnom Pole som ešte nesedel, ale predošle bolo priestorom aj vpredu auto pre ženy a baleťákov.
      No a ak je ten motor vyvážený ako MPI, tak tak to nie je hodné ani polovičnej ceny. Ten motor vedel rozvibrovať celé auto.
  • 51 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 22.11.  13:49

    Tříválce

    jsou stále populárnější z toho důvodu, že k nim není nabízena čtyřválcová varianta, např. Fabia. Kdyby ano, možná by tak populární nebyli.. ;-)
    PS. Jsem zvědavý, jak se bude kazit složitý motor 1,5 TSI >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 22.11.  13:55

      « Re: Tříválce

      Nebude....to už si hlídají více.Nakonec je to stojí pak peníze....
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.11.  15:50

      « Re: Tříválce

      1,5TSI sa bude kaziť asi rovnako, ako 1,4TSI. Ak narážaš na vypínanie valcov, to má aj 1,4TSI, takže si môžeš pozrieť štatistiky. A ak narážaš na Millerov cyklus, to má len slabšia 96 kW verzia, ktorá v Pole nie je/nebude.
    • 01 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 22.11.  19:15

      « Re: Tříválce

      Štvorvalcovú Fabiu už novú nekúpiš. :-|
    • 03 Reagovat !

      foto george246

      george246 22.11.  19:27

      « Re: Tříválce

      Jenže čtyřválce neplní emise, takže co. Nemá smysl brečet......
      • 00 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 23.11.  08:49

        « Re: Re: Tříválce

        Neplní emise pouze papírově, nikoli v reálném provozu, je třeba dodat.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 23.11.  13:19

        « Re: Re: Tříválce

        Neplní? A proč tedy automobilky vrací čtyřválce zpět do oběhu a do vývoje? Že by ta tříválcová sázka byla chyba,
  • 40 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 22.11.  14:09

    1.6 TDI

    V konfigurátoru se už objevil i 4-válcový motor 1.6 TDI. Není (naštěstí) nutné vybírat jen z 3-válců. 1.0 TSI byl poslední produkt přehnaného downsizingu a doufám, že časem bude nahrazen něčím rozumnějším... Litrové tříválce jsou totiž nekomfortní i pro běžné městské přesouvadlo, protože jsou v nízkých otáčkách úplně mrtvé, což je pro popojíždění ve městě spojené s neustálým rozjížděním velmi uživatelsky nepřívětivé a nekomfortní.
    • 40 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 22.11.  14:23

      « Re: 1.6 TDI

      Já to spiše vidím tak, že většině lidí to stačí a ve finale to vůbec neřeší, jede to, funguje to a to jim stačí.Že by to šlo udělat lépe, o tom žádná.Ber to ve stylu, že s jakýmkoli motorem prostě někam dojedeš.V zásadě se už tady drahně mele, že auta jsou horší a horší a přitom je to naopak.Pravda, nebýt emisí, bylo by "lépe".Ty trojhrny nejedou zase tak špatně, jak se zde neustále "švitoří", to je holý a neodiskutovatelný fakt.
    • 23 Reagovat !

      foto Honza-M-

      Honza M. 22.11.  14:24

      « Re: 1.6 TDI

      Znám 1.0 MPI 44 kW a ten má dost síly i kultivovanosti již při 1 300 otáčkách. Nevím, odkud máte takovou zkušenost.
      • 10 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 22.11.  14:27

        « Re: Re: 1.6 TDI

        44KW a dost sily? vzdyt to bude mit tocivy moment 100Nm max a to je tragicke.
        • 11 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 22.11.  14:34

          « Re: Re: Re: 1.6 TDI

          Viditelně mu to stačí a je spokojený, tak to laskavě nerozporuj.
        • 00 Reagovat !

          foto rokyta-p

          rokyta.p 22.11.  14:36

          « Re: Re: Re: 1.6 TDI

          44kW :-! ... to je nějaký malý motocykl ? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Honza-M-

          Honza M. 22.11.  15:28

          « Re: Re: Re: 1.6 TDI

          To bude mít spíš tak 70 Nm. Ale v Citigo zvládne v těch 1 300 otáčkách i lehké stoupání.
          • 20 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 22.11.  16:02

            « Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

            Nezvládne. Už pri jemnučkom, párpercentnom stúpaní treba dať za 4, pri prudšom za 3.
            Btw. má to 95 Nm.
            • 00 Reagovat !

              foto Honza-M-

              Honza M. 22.11.  16:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

              95 Nm je maximum (při 3 000 - 4 300 otáčkách) a řídil jsem takto Citigo, měl jsem spolujezdce, a v pohodě 50kou při 1 300 otáčkách v lehkém táhlém stoupání.
            • 00 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 24.11.  08:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

              To si mal este mierne stupania, ja som bezne jazdil na 1 a 2. Trojka bola do kopca pouzitelna tak od 60 a 4 bola urcena pre dialnicne stupania >:D Ak to nebolo v otackach, tak sa dusilo. Kedze som nemal otackomer, tak netusim vlastne od akych otacok to ako tak slo, ale odhadom tak okolo 4000.

              Ale uznavam, ze nebola nudza o stupania v rozsahu 10 - 20%.

              To Citigo/Up! je vlastne take Felicia, len so slabsim motorom a rovnako dlhou prevodovkou.
      • 10 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 22.11.  14:33

        « Re: Re: 1.6 TDI

        Je otázka, jakou váhu tahá, podle toho se odvíjí "má dost síly a kultivovanosti"
      • 40 Reagovat !

        foto Bazalt

        Bazalt 22.11.  15:22

        « Re: Re: 1.6 TDI

        O víkendu jsem z půjčovny dostal CitiGo s 55kw MPI a myslel jsem že z toho vyskočím z kůže. Výkon mizivý, v sebemenším stoupání chcíplotina, při předjíždění raději rozjezd na dvojku, pak trojku, otáčky někde daleko, vysoko aby to vůbec vyrazilo. Auto za 300 tisíc..
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 22.11.  16:00

          « Re: Re: Re: 1.6 TDI

          To si si ešte užil dynamiky. Ja som mal požičaný sesterský Up! so slabším 44 kW litrom a to len bola lemra. Bežné cesty len pri úplnej rovine dovolili 5ku, sebemenšie stúpanie bolo treba zúrivo radiť, pri jednom prudkom stúpaní sme sa museli rozsadiť rovnomerne do 2 áut, lebo 4 ľudí by liter nezvládol. Čo by som dal vtedy za 55 kW. >:D
          • 11 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 22.11.  19:32

            « Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

            páni sú tu troška rozmaznaný !! >:D
            • 10 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 22.11.  20:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

              A to přitom ani nemuseli tlačit, jen si přesednout. >:D
            • 11 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 23.11.  08:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

              Jj, pri pondelkovej 600km štreke som si povedal, že 169 kW je také minimum na bezpečné predbiehanie kamiónov na zakrútených okreskách. ;-) Chcelo by to niečo viac. >:D
          • 20 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 22.11.  22:46

            « Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

            Ale no, toť nedávno v tom išli 5ti chlapi na Ješted :-) >:-[] >:D :-!
            • 00 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 23.11.  07:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

              A nebudú tie kilowatty nejaké slabšie ako kedysi? Fávo mal 46 kW a šiel jak ďábel. Jak je možné, že Up! netrhá asfalt? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 23.11.  07:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

                To asi nie, ale autá boli ľahšie a zrovna ten favorit / forman mal o 3 deci väčší motor, nebojoval s eko dlhými prevodmi a emisnou normou EU 6 ;) . Otcov forman mal 50kW, voči predchodcovi v podobe Š105 to bola raketa >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 23.11.  08:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

                  Presne tak, Favorit mal tuším niečo cez 800 kg, Up má tonu, 1,3 vs. 1,0, Euro 6 vs. Euro nič... skrátka 44 kW voľakedy a 44 kW dnes je iný svet.
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 23.11.  09:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

                    K tomu ešte komfortná výbava ako kdeaké vyhrievanie sedačiek, klíma a podobne
                  • 00 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 23.11.  13:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

                    Spíš bych se podíval na odstupňování převodovek. Ani lehká auta dnes nedosahují schopností dřívějších aut.
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 23.11.  13:21

            « Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

            Když si vzpomenu na 44 kW v dvěstěšestce, a poté si přečtu tohle, pak si říkám, kde udělali motoráři a eurokomisaři chybu... Ta tyhle problémy ani zdaleka neměla.
            • 00 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 24.11.  08:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

              Este v autoskole som mal na chvilu P 206 1.1 (to je ten so 44kw, nie?) a bola to uplna hroza v porovnani so Svistom druhej generiacie so zakladnou 1.3. Takze ten vykon nestal nic ani niekede, len teraz je to este horsie. Aj ked mozno za to mohli sialene dlhe prevody a celkova obezita P206
        • 21 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 22.11.  17:12

          « Re: Re: Re: 1.6 TDI

          Tak už to u zážehového motoru bývá... :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Bazalt

            Bazalt 24.11.  23:04

            « Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

            Jak už jsem ti jednou psal, 1,6 tdi se 66kw je raketa co :-)
    • 20 Reagovat !

      foto Devil007cz

      Devil007cz 22.11.  14:25

      « Re: 1.6 TDI

      Jezdil si nekdy s nejakym trivalcem po meste nez jedno odpoledne? U tech malych aut to vubec nevadi, jede to i tak dobre.
      Tady to bohuzel zkazili spatnym sprevodovanim, jako by tim vsichni meli jezdit po okreskach a dalnicich. To je auto do mesta.
      • 00 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 22.11.  14:33

        « Re: Re: 1.6 TDI

        Nerozporuji... holt po městě se bude muset jezdit na nižší stupně.Chce to jen změnu přístupu k řízení, což chápu je někdy problém.
        Možná by byla cesta u těchto aut mít hodně stupňové automatické převodovky.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 22.11.  15:06

          « Re: Re: Re: 1.6 TDI

          to je uz fakt smutne aby aj 6 kvalt bol v malom aute malo...
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 23.11.  13:22

          « Re: Re: Re: 1.6 TDI

          Není místo hodně stupňů už lepší variátor?
      • 00 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 22.11.  15:29

        « Re: Re: 1.6 TDI

        Myslím, že to bude to isté ako vo Fabii, ktoré máme vo firme ako služobné. Ostatne, už som to tu v nejakej diskusii spomínal. Dlhé prevody môžu byť nepríjemné aj pri samotnom rozbehu, dvojku skrátka musíš riadne vytočiť, aby následne trojka potiahla, lebo otáčky spadnú o celú tisícku dole. Autorovi špecifikácie zlámať ruky...
      • 00 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 22.11.  15:59

        « Re: Re: 1.6 TDI

        Právě že v nízkých otáčkách 3-válec stejně dobře jako 4-válec nefunguje. Kdo není úplný poleno, tak to pochopí velmi rychle, když přesedne třeba z nejčastěji srovnávaných malých motorů 1.2 TSI do 1.0 TSI. Tříválec zkrátka potřebuje vyšší otáčky... tam kde to čtyřválec ještě zvládne na dvojku už musí mít tříválec jedničku: najedu do křižovatky, dám přednost protijedoucím, auto se ještě pohybuje tak chci na dvojku (přes spojku) pokračovat - s 1.2 TSI žádný problém, 1.0 TSI začne cukat.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 22.11.  17:18

          « Re: Re: 1.6 TDI

          Nemohu srovnávat s 1.2 TSI, ale jinak dle dosavadních zkušeností souhlas. 1.0 TSI vyžaduje, aby si člověk otáčky hlídal, tedy žádné rozjíždění na dvojku, jak jsem byl zvyklý u 60koňového čtyřhrnku. A to nevidím jako vzor uživatelské přívětivosti v městském provozu. Je to prostě vlastnost tříválcové koncepce, kterou člověk při jízdě musí brát v úvahu.
          • 10 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 22.11.  20:25

            « Re: Re: Re: 1.6 TDI

            Asi zalezi. Treba HTP se na dvojku rozjizdelo lepe, nez 1.6 MPI.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 23.11.  00:23

              « Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

              HTP se na dvojku rozjíždí pořád hůře než můj bývalý čtyřváleček o stejném objemu. A že mám co srovnávat.
              • 00 Reagovat !

                foto Mino21

                Mino21 23.11.  11:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 TDI

                Také záleží na spojce. Třeba neznám auto, které by na dvojku při prokluzu bylo tak nepoužitelné jako můj dvoulitr. Prokluz je tu skoro mission impossible, ale jak člověk dá plný záběr spojky bez plynu, a až pak začne zrychlovat, tak se na dvojku posbírá i z otáček lehce 1000.
  • 10 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 22.11.  14:26

    testik

    P. Dusil asi treba skorigovat - ´´přeplňovaný čtyřválcová dvoulitr TSI´´
    Inak pobavilo - ´´myslel jsem, že mám v některém z podběhů díru´´ U Mazdy to tak nerealne zas nemuselo byt >:D
    • 00 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 22.11.  16:16

      « Re: testik

      Ani u iných áut nie. Pamätám sa, kedysi v BAZ-ke prišiel dopyt na lisovací nástroj na vnútorný blatník na prvý Superb. Vtedy sa to ešte zvlášť telefonicky overovalo, či v zadaní nie je chyba, lisovať sa mal ťažný plech s hrúbkou 0,6 mm! Vtedy sme sa smiali, že každý nový Superb musia na skúšobnej dráhe prehnať po drobnom štrku - aby lietajúce kamienky v podblatníku vytlačili malé preliačinky, ktoré ten plech spevnia...
      • 00 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 22.11.  16:43

        « Re: Re: testik

        mne skor islo o tu koroziu... ta sa masovo tykala hlavne 1 gen 3ky a 6ky...
        • 00 Reagovat !

          foto Devil007cz

          Devil007cz 22.11.  16:58

          « Re: Re: Re: testik

          Mazda reznou porad bohuzel. Stale bez pozinkovani (nechapu to)
          Kdyz se podivas do doplnkoveho ceniku mazdy, tak tam lze antikorozni ochrana dodatecne udelat. Tady u Mazdy nove to nekdo psal moje,. auto i 3 kove mazdy, ze si to nechal udelat.
          • 00 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 22.11.  17:28

            « Re: Re: Re: Re: testik

            myslis ze VW ma pozink ? na 12r zaruku proti prehrzdaveniu ho nepotrebujes, nie ze by som chcel zhadzovat antikor ochranu VW, no ide to aj bez pozinku myslim...
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 22.11.  18:55

            « Re: Re: Re: Re: testik

            Fiat Brava bol tusim komplet pozink a prahy zhnili tak ci tak. :-) ale okrem nich nic ani stopa po hrdzi.
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 22.11.  19:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: testik

              antikor mali dobru, kamos ma mareu weekend 1.6 16V a karoseria i motor ako lusk
      • 21 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 22.11.  17:15

        « Re: Re: testik

        Kdysi jsem koupil Passata made by BAZ. Furt v něm něco klepalo. Konečně se podařilo objevit zapomenutý šroubovák v opěradle pravého předního sedadla. Pokud v BAZce někomu chybí v inventuře, jsem ochoten ho vrátit. :-)
        • 11 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 22.11.  17:20

          « Re: Re: Re: testik

          Simply clever v cene a este sa stazuj... skontroluj späťáky, ci tam nestrngaju kluce >:D
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 22.11.  19:28

          « Re: Re: Re: testik

          >:D >:D >:D
        • 21 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 22.11.  22:47

          « Re: Re: Re: testik

          Oni tušil že sa pokazí. To si mal na opravu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 22.11.  15:06

    Torzní tuhost

    Nové polo tak nabízí ještě tužší skelet než předchůdce, což vyjadřuje hodnota torzní tuhosti karoserie 18.000 N.m na stupeň, což je o 4000 newtonmetrů na stupeň více než u předchozí generace.
    To se mi nějak nechce věřit, 18000 Nm je hodnota, který dosahujou kabria anebo auta konstrukčně z 90.let - stejné tuhosti dosahuje třeba E46 sedan a to je při vší úctě docela veterán. Dnešní auta mají mezi 25k a 30k.
    • 15 Reagovat !

      foto Devil007cz

      Devil007cz 22.11.  15:10

      « Re: Torzní tuhost

      Jeslti je to jak pises, tak je to klasicka VW "kvalita"
    • 30 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 22.11.  16:03

      « Re: Torzní tuhost

      To se takto jednoduše nedá paušalizovat. Torzní tuhost musí reflektovat celkovou hmotnost auta. Čím těžší je auto, tím větším silám v krutu musí odolávat a naopak. Takže velké SUV musí mít dvojnásobnou torzní tuhost v krutu aby se při vymetení kanálu kroutilo stejně jako to Polo. 30 000 je hodnota Passatu v sedanu a to je daleko těžší auto, dtto Touareg 36 000, přesto se to Polo bude kroutit stejně, protože má také výrazně menší hmotnost. A dodnes jsou ve střední třídě auta, která nedosahují na hodnotu 20 000 Nm/deg (třeba Mondeo). Konec konců Passat v kombajnu má jen 25 000 a Sup v liftu má jen lehce přes 20 000.
      BMW E46 Sedan se sklopnými zadními sedačkami mělo 13,000, 18 000 jenom s pevnou zadní lavicí a to je auto o dvě třídy výš než Polo a s takovým šestiválcem daleko těžší než subkompakt, tedy na nerovnostech evidentně daleko větší "hrča".
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 22.11.  17:21

        « Re: Re: Torzní tuhost

        ze marea na tom bola este horsie nez lanos, to ma dostalo... i ked o bravo/brava/marea bolo zname, ze su moc makke...
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 22.11.  18:58

          « Re: Re: Re: Torzní tuhost

          Bravu som mal a aby bola makka som si nevsimol. Dodnes vsetko drzi, nic nevrzga v interieri.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 22.11.  19:05

            « Re: Re: Re: Torzní tuhost

            V "mäkkosti" bol preborník Favorit/Forman. Keď maník menil predné koleso, dal to na zdvihák a manželka vtedy šla niečo do auta hľadať. Otvorila dvere - a prasklo čelné sklo.
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 22.11.  19:51

              « Re: Re: Re: Re: Torzní tuhost

              to asi len dakym prvym seriam, favo je stare velmo a navrhnute bolo este ovela skorej... aj octaviam 1 gen praskali zadne skla v prvych kusoch
              • 00 Reagovat !

                foto michalpneu

                michalpneu 22.11.  23:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Torzní tuhost

                To bylo ale kvůli tomu rámečku u těch octavii. Na zadním skle byl rámeček, který byl z plastu a na dně byl kovový proužek po celém obvodu. Jak ten plast pracoval na sluníčku, tak se to celé pnulo a kroutilo se to a pak to ruplo.
                Těm dalším octaviím, co už neměli rámeček se to nestávalo.
                • 00 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 23.11.  10:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Torzní tuhost

                  je to mozne, no ten zadok ja na liftabcku octe 1 makky to citis pri jazde na rozbitej okreske jak sa to kruti a zadna naprava odskakuje, vlni a žvýka sa... chyba jej opora
          • 01 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 22.11.  19:50

            « Re: Re: Re: Re: Torzní tuhost

            boli fakt makke, preto to ani nikdy dobre nejazdilo... v zasade to este klepat uplne vo vnutri nemusi, ale kruti sa to sialene... detto aj fiat coupe R5turbo... to povrzavali obklady stlpikov stacilo to skrizit medzi napravami
  • 61 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 22.11.  15:57

    Dobrý test

    Na rozdiel od väčšiny ja som s testom spokojný, javí sa mi objektívny a na tunajšie pomery aj informačne obsiahly. Autor sa nevyhýba aj pomenovaniu negatív (menej záživná jazda, nudný interiér, dynamiku tlmiace prevody...), ale v celkovom súčte bude Polo zrejme najlepším autom segmentu. Takto od stola sa mi javí, že nové Polo má len jednu zásadnejšiu chybu: je dosť drahé a za jeho cenu sa dá kúpiť už nižšia stredná trieda.
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 22.11.  16:13

      « Re: Dobrý test

      Jo souhlasím s tebou. taky se mi jeví test jako objektivní. Nové Polo se mi musím říct velmi líbí, skoro až jako nejlepší designový počin VW v posledních 5 letech. Na rozdíl od mnoha diskutujících je podle mě skvěle zvládnutý nejen exteriér ale i interiér.
      Laděním na komfort se přesně trefili do potřeb běžných uživatelů. v tomto segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do B. A kdo chce víc koupí si GT. Osobně se těším na kombinaci s 1,5 TSi. Ta bude pro mě dost zajímavá. Až bude určitě vyzkouším.
      • 11 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 22.11.  18:29

        « Re: Re: Dobrý test

        "Laděním na komfort se přesně trefili do potřeb běžných uživatelů. v tomto segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do B."

        To přece platí pro všechna auta. Je to podmínka # 1

        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 22.11.  20:10

          « Re: Re: Re: Dobrý test

          Jistě je to podmínka pro všechna běžná auta, které nemají sportovní ambice. Ale v reálu se to fakt neděje. Ty rozdíly ve vyladěnosti podvozků jsou propastné. S těmi co v komfortu aspoň u mě propadly namátkou - Octavia 3 gen a speciálně 1,6 TDi, Mitsu ASX BMW X1, Kia Sportage, atd.
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 23.11.  08:17

          « Re: Re: Re: Dobrý test

          Ako píše Verny, nájsť naozaj komfortný podvozok nie je také ľahké, keďže dnes všetko musí byť športové, od miniauta po MPV.
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 23.11.  08:31

            « Re: Re: Re: Re: Dobrý test

            Hlavně se to "sportovno" zjednodušilo na tvrdost podvozku. Auto může být klidně v zatáčkách úplně na nic, ale pokud ti na prvním kanálu zpřehází obratle, je to ten správnej "sportlajn". ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 22.11.  17:10

    Srovnání s Golfem??? Až bude nový Golf, tak se nic srovnávat nebude.

    Seděl jsem v nové Ibize i v tomto Polu teď v listopadu.
    Ibiza se mně více líbí a pro mě 182 cm byla i prostornější.

    Průser Seatu je v tom, že v Showroomech ( v Brně prodejny ROS, Porsche) se prodává společně Audi, VW, Škoda, ale Seat se prodává samostatně. Kdyby se Seat neprodával samostatně, tak bych o něm i uvažoval.
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 22.11.  17:16

      « Re: Srovnání s Golfem??? Až bude nový Golf, tak se nic srovnávat nebude.

      zajeď si do Plzně, tam se u Šmuclera prodává Seat společně s VW a Škodou a mají stejný servis. zatím jsem s nima spokojen.
    • 20 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 22.11.  20:21

      « Re: Srovnání s Golfem??? Až bude nový Golf, tak se nic srovnávat nebude.

      Tak tohle mě zaujalo. A v čem je pro tebe problém, že se Seat prodává samostatně a ne v showroomu s ostatními koncerny ? Ono to tak sice není všude, ale i kdyby bylo, proč by tě mělo odradit, že nejsou všechny značky pod jednou střechou ?
  • 37 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 22.11.  18:26

    Stejna písnička

    Byt zajemcemo B segmentu a přečist si tento test, tak na salon VW ani nedojdu, protože tohle je stejna pisnička jako u předchudce a tedy nic co by mě lakalo. Design je pro mě docela zklamani, interier taky žadna slava, předchudce po FL byl v obou směrech povedenějši. A napsat, že nove Polo je nejlepši auto co se tyče kvality jizdy a pak se dočist docela něco jineho je vcelku zajimave. Myslim si, že zde bude opět sazka na jistotu u Fiesty, ktera navic ma šmrcovnějši vzhled a povedenějši interier a snad i u Ibizy. Par postřehu o fiestě už je a ta je podle všeho jak velice komfortni tak dokaže i vyborně jezdit a k tomu ma povedene řizeni. Hlavni benefit noveho Pola zde nějak postradam a to velikost interieru předevšim v zadni časti. Zde se zřejmě tester sekl, protože mi nepřijde, že by nove Polo mělo vzadu nabidnou meně mista než předchudce, ktery na tom nebyl zrovna nejlepe ani v době uvedeni na trh. Naopak bych věřil minimalně nadpruměrne prostornosti v danem segmentu. Bidnějšimu kufru i přes pěkne papirove udaje bych docela věřil, protože zde koncern, už několik let docela nadhodnocuje.
  • 70 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 22.11.  18:47

    Váha?

    Spotřeba při sedmdesátce 5l mi nepřišla nijak rekordní. Ale jen do chvíle, než jsem se koukl na pod článkem přidaný seznam výbavy. S prvkem výbavy "dvoutunový klakson" je to spotřeba přímo fantastická. Jen asi bude problém s řidičským oprávněním "B", při plně naloženém autě zřejmě přesáhne váha 3,5tuny. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 22.11.  22:50

      « Re: Váha?

      >:D >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Mirec-K

      Mirec.K 23.11.  09:58

      « Re: Váha?

      Tiež som sa pozastavil nad spotrebou, no ak zaregistruješ aj to, že išlo o rýchlosť priemernú, tak tá spotreba zas tak zlá nie je. Ak teda naozaj nejde o priemer na pár km pri rýchlosti 60 až 80 km/h :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mino21

        Mino21 23.11.  11:16

        « Re: Re: Váha?

        Toť otázkou, protože např. průměrná rychlost 70 km/h na okreskách znamená to držet tak okolo 110+, je-li to možné.
        • 00 Reagovat !

          foto chytrak1

          chytrak1 23.11.  17:05

          « Re: Re: Re: Váha?

          Chápu to stejně, 70 je průměrná rychlost celýho testu a to pak spotřeba benzínovýho motoru mezi 5- 6 l na 100 je super.
  • 13 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 22.11.  19:40

    1.5 TSI ?

    Šílená je cena s TŘÍVÁLCOVÝM PIDIMOTŮRKEM 1,0 TSI přes 500 tis v Higline??

    Jaká je cena s normálním čtyřválcem , tedy 1.5 TSI ?

    Ten tříválec je snad na pojíždění po městě , ale i tam by byla lepší atmosfera..krátké jízdy TSI nemá rádo.

    Nové Polo vypadá jinak pěkně , včetně interieru..
    SEAT Ibiza se mi líbí ale víc.
    • 02 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 22.11.  20:15

      « Re: 1.5 TSI ?

      Sorry ale ten interiér nové Ibizy je strašně laciný a fádní. Jednoznačně nejhorší z celé VW group. Ale to není nic nového, Seat interiéry nikdy neuměl. Minulá generace Leonů Toled a Alteí je toho důkazem.
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 22.11.  20:17

      « Re: 1.5 TSI ?

      to už sa viac vyplatí GTI ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 22.11.  20:27

        « Re: Re: 1.5 TSI ?

        Což koneckonců platilo (a možná ještě platí) i pro většího bratříčka Golfa a sestřenici Octavii.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 23.11.  08:23

        « Re: Re: 1.5 TSI ?

        Presne tak, ten cenový rozdiel bude tak malý, že komu nebude stačiť najsilnejší liter a bude chcieť štvorvalec, to už rovno GTI. Cena 1,5TSI ešte nie je, ale tipujem, že keď 1,0TSI DSG je 441t a GTI s DSG je 569t, jedna-päťka bude niekde blízko pol milióna. A dať pol mega za malé auto v stále normálnej verzii, to už prihodiť tých 70t a mať hotheč.
        • 01 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 23.11.  12:16

          « Re: Re: Re: 1.5 TSI ?

          Takové ceny jsou blbost..
          Za to máte nyní Golfa !
          A když sportovního tak s multilinkem..
          Malé auto by mělo mít na výběr atmosferu..viz Toyota a Yaris s 1.5 !! :yes:
          Třílitr je vražda na opravy a peněženku majitele , nehledě na děsný zvuk toho motůrku.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 23.11.  13:37

            « Re: Re: Re: Re: 1.5 TSI ?

            Co máš proti zvuku "třílitrového motůrku"? ;-) >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 23.11.  13:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.5 TSI ?

              Tak třílitry tady obecně nemají na růžích ustláno...to už je taková tradice. >:-[]
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 23.11.  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.5 TSI ?

                Jj, pro jednoho je to hrozně málo a pro druhého zase "zbytečně moc", tak si pak vyber... >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 23.11.  17:23

            « Re: Re: Re: Re: 1.5 TSI ?

            No keď spomínaš tie ceny a Toyotu Yaris, zaregistroval si toto? [odkaz] Ale podľa Teba sú blbosť ceny Pola... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 23.11.  17:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.5 TSI ?

              A to ten Yaris ani nemá třílitr... >:-[] ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 22.11.  20:19

      « Re: 1.5 TSI ?

      Proč po městě? Mimo něj pojede pěkně, ne-li lépe.
      • 11 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 23.11.  12:17

        « Re: Re: 1.5 TSI ?

        Já to chápu tak , že litrový malinký motor se moc namáhá , a dlouho nevydrží..
        Objem se nahradit nedá.
        Osobně bych žádný tříválec nikdy nechtěl!
  • 03 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 22.11.  21:52

    farba a kola

    v cervenej a na 16tkach by to bola este vacsia parada.... prekvapil ma hlavne priestor nad hlavou vpredu.... kedze je od predoslej generacie auto vyssie cakal by som vacsi priestor... tie 4cm menej voci predchodcovi musi byt ale citelnych.... sam nie som moc vysoky ale zeby som mal nad hlavou nejaku brutalnu fugu vo svojom pole nemozem povedat... takze v tom novom pole je dost mozne ze 2m vysoki dlhani budu hlavou uz pomaly suchat o strechu... rovnako zadny sedak mi pride fakt kratky.... a to aj ten moj "vacsi" je v reale fakt kratky ... tak to ani nechcem vediet ako sa tam musi vzadu sedsiet... k comu potom taky megarazvor ked vzadu je doslova trestna lavica? .. ach jo... ale tak je jasne ze je to hlavne auto pre dvoch.. kto hlada pohodlie ja vzadu kupi uz rovno passata.... ale inak je nove polo paradne ;-) :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 23.11.  07:03

      « Re: farba a kola

      Ty už sa konečne nauč písať ucelené vety jak normálny človek, kto má to tvoje lečo lúštiť?
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 23.11.  12:18

      « Re: farba a kola

      Auto je pěkné až na ty motory! :-!
  • 15 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 23.11.  02:11

    No to teda

    No to teda žasnu kolik chlapů se zajímá o auta velikosti nákupní tašky, primárně zaměřeného na dámskou klientelu do 30 let věku. Je vidět, že některým už auto.cz dokonale vwymylo poslední zbytky testosteronu z hlavy. 8-s
    • 20 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 23.11.  07:05

      « Re: No to teda

      Vážne, ty svoj testosterón vyvažuješ autom? Potom sa nedivím, že to na cestách vyzerá v kovbojkách. A ja som si, blázon, myslel, že auto sa kupuje okrem iného aj podľa potreby a účelu, ktorému má slúžiť. Ty by si si v Pole pripadal ako menejcenný alebo teplý?
      • 11 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 23.11.  08:18

        « Re: Re: No to teda

        :yes: Ale bavíš sa s Gilgitom, to je zbytočné vysvetľovanie.
        • 02 Reagovat !

          foto Googlit

          Googlit 23.11.  10:16

          « Re: Re: Re: No to teda

          Nevím kdo je Gilgit, ale uráží mě to.
      • 02 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 23.11.  10:11

        « Re: Re: No to teda

        No jasně, že se auto kupuje podle potřeby a účelu. A co by měl jako chlap potřebovat a jaký by měl být podle tebe způsob využití téhle nákupní tašky? Pokud pominu to, že se do něj se skoro 2m výšky budu jako lépe rostlých chlap jen horko těžko soukat, tak si za mě už nikdo nemá šanci sednout. Tahle kategorie pidi aut je pro chlapa v roce 2017 opravdový nonsense. Nebo to je nějaký nový trend, po obrovských, nevyužitých zavazadelnících za sebou vozit řadu sedadel a dveře navíc abych jako vypadal že mám pětidvéřový hatch? O to víc mě překvapuje jak se nad Polem někteří v diskuzi rozvášnili i když to jediné o čem jde diskutovat je nabídka barev a čalounění..
        • 30 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 23.11.  20:34

          « Re: Re: Re: No to teda

          Mám si koupit pětimetrové, neohrabané a těžké Mondeo, vozit v něm vzduch a při parkování kroužit hodiny po městě, jen abych někomu něco dokazoval?
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 24.11.  08:02

            « Re: Re: Re: Re: No to teda

            Samozřejmě, jinak nebudeš dost cool pro dnešní dobu.
          • 00 Reagovat !

            foto Googlit

            Googlit 24.11.  17:13

            « Re: Re: Re: Re: No to teda

            Tak pokud nepotřebuješ za sebou nikoho vozit tak ne. Jinak ti ale asi nic jiného nezbude, protože v nákupní tašce velikosti Pola si za tebe určitě nikdo nesedne (pokud máš aspoň průměrnou výšku).
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 24.11.  22:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: No to teda

              Většinou nepotřebuji, průměrnou ano, vždy si za mě sedli. Ideál to není, ale nejezdím pro Uber, aby mě to trápilo.

              Před pár měsíci jsem málem koupil ovci v kombíku a jak jsem rád, že z toho sešlo.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 26.11.  11:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: No to teda

              Hele a seděl jsi někdy v nějakém takovém autě? Ono tě to asi překvapí, ale i v takovém Swiftu, který obecně platí za jedno z nejmenších béčkových aut, si za sebe chlap sedne. Samozřejmě se pak sedí víc na výšku, ale do nějakých 185 to není problém... na kratší vzdálenosti. Na delší se to auto nehodí (z mnoha důvodů).
              • 00 Reagovat !

                foto Googlit

                Googlit 26.11.  19:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to teda

                Seděl jsem zrovna v tomhle Polu.
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 24.11.  08:54

          « Re: Re: Re: No to teda

          A to si neprej vedet, jak malo se vleze za dvoumetroveho macha tveho typu do tak extremne nechlapske nakupni tasky jako je 911... Nechapu jak si to muze nejaky chlap koupit.
          • 01 Reagovat !

            foto Googlit

            Googlit 24.11.  17:11

            « Re: Re: Re: Re: No to teda

            Až bude mít 911 5 dveří jako tady to polo tak ti dám lajk, jinak nechápu souvislost. Polo je 5dv hatch. Využití má ale pouze pokud v ho řídí žena páč jinak se za řidiče nikdo nevleze.
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 25.11.  15:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: No to teda

              Asi te to prekvapi, ale vic jak 60 procent aut jezdi obsazeno mene nez tremi osobami. Jinymi slovy ne kazdy pase po nekonecnem prostoru pro nohy vzadu. Pokud touzis po limuzine, tak nechapu proc se z toho vypisujes pod Polem.
    • 20 Reagovat !

      foto white-label

      white label 23.11.  13:48

      « Re: No to teda

      Zajímat se o auta logicky neznamená, že si každé auto o které se zajímáš, musíš chtít koupit, vážně máš problém to pochopit?
      • 01 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 24.11.  17:17

        « Re: Re: No to teda

        Máš pravdu, bychařů je tady většina. Tak já si to teda taky přečtu, třeba informacemi o polu ohromím naší sekretářku a už příští týden mi dá.
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 24.11.  18:25

          « Re: Re: Re: No to teda

          Pokud máš problém s bychařením typu, co bys rád dělal (a nemůžeš) se sekretářkou apod., tak pak zkus chodit na úplně jiné weby...
          • 10 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 25.11.  09:40

            « Re: Re: Re: Re: No to teda

            >:-[] :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Googlit

              Googlit 26.11.  19:10

              « Re: Re: Re: Re: No to teda

              Čemu se hyhňáš? Využil si radu toho obdivovatele vozidel pro holky? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 24.11.  09:00

    Pozde ale prece...

    ...chvalim VW, zenepodlehlo de.mentni mode hruzostrasne prilepenych tabletu a zakomponovali displej pekne do palubni desky.
    Zbytek testu nema cenu komentovat - ...je to jako Golf bla bla bla - aneb copy/paste z recenzi posledniho faceliftu, stejne jako v predchozich pripadech, tady se redaktori moc nenadrou >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Spratka Novotného rázně umlčeli! Má v tom prsty Kristelová s Řepkou?

Spratka Novotného rázně umlčeli! Má v tom prsty…

Internetová slovní přestřelka mezi Pavlem Novotným (36) a Kateřinou Kristelovou (38) skončila. Novotného…

Zamilovaná Moravcová: Něžnosti se snoubencem ze seznamky!

Zamilovaná Moravcová: Něžnosti se snoubencem ze seznamky!

Dlouho měla smůlu na chlapy, až se přihlásila na seznamku a potkala muže svých snů. Teď se Nikol Moravcová (30)…

 

iSport.cz

Ledecká vyhrála pro kouče, který má zdravotní pauzu: Dojalo mě, že přijel

Ledecká vyhrála pro kouče, který má zdravotní pauzu:…

Tohle nebyla ledová lady! Ester Ledeckou po vítězném snowboardovém paralelním obřím slalomu SP v italské Carezze…

Hlaváčková si upraví jméno. Italský manžel má ze změny radost

Hlaváčková si upraví jméno. Italský manžel má ze…

Tenistka Andrea Sestini Hlaváčková vstoupí do nové sezony s rozšířeným příjmením a novou parťačkou, ale opakuje…

 

Reflex.cz

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami stromů a indiáni na válečné stezce

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami…

Vánoční i nevánoční akce vás čekají tento víkend. Předvánoční stres z vás spadne natotata!

JXD burcuje a apeluje na OSN: Zdaňte maso a hlavně vzduch!

JXD burcuje a apeluje na OSN: Zdaňte maso a hlavně vzduch!

Další neomarxistická krávovina se objevila na obzoru amerických ekonomických institucí. Ty začaly zcela vážně…