Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Tiguan 2.0 TDI (110 kW) – MPV do terénu

Už první tiguan svojí variabilitou a praktičností konkuroval vozům MPV. Nástupce se v tomto ohledu nezměnil, navíc přijíždí s nadmíru pohodlným podvozkem.
Zpět na článek
1. 6. 2016 12:59
1. 6. 2016 13:22
1. 6. 2016 23:09
2. 6. 2016 00:13
2. 6. 2016 17:50
5. 6. 2016 10:33
1. 6. 2016 15:42
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
2. 6. 2016 21:52
1. 6. 2016 13:24
1. 6. 2016 15:48
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 6. 2016 13:37
1. 6. 2016 13:46
1. 6. 2016 15:19
1. 6. 2016 14:23
1. 6. 2016 15:56
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 6. 2016 15:40
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 6. 2016 18:01
1. 6. 2016 19:32
1. 6. 2016 21:47
1. 6. 2016 23:17
2. 6. 2016 09:28
2. 6. 2016 04:39
2. 6. 2016 09:09
2. 6. 2016 04:39
2. 6. 2016 19:36
3. 6. 2016 09:45
6. 6. 2016 23:36
2. 6. 2016 14:17
1. 6. 2016 12:59
dotaz
nechci chytat někoho za slovo, ale kterým mpv tiguan svojí variabilitou dokázal kdy konkurovat? >:D
Rozbalit vlákno
7
1. 6. 2016 13:22
Re: dotaz
Tak oproti třeba Touranu je na tom o trochu hůř, ale kromě menšího kufru (což osobně nevyužiju) a o trochu menšímu příčnému prostoru vzadu (do tourana lze dát 3 dětské sedačky - opět nevyužiju) tam moc rozdílů nevidím. Ano, je o něco menší, ale ten rozdíl je malý. Navíc na dovolenou atp. lze využít střešní podélníky a problém s místem snadno vyřešit... Jinak variabilita Tiguana je v pohodě díky posuvným zadním sedadlům, takže tam lze dát vše běžné kolem počínaje, stavebními prvky konče.
1. 6. 2016 23:09
Re: dotaz
To si děláš *??? To můžeš říct o každém jiném SUV...má trochu menší kufr, je trochu užší, takže tam nedáš 3 sedačky a je o trochu menší. Nicméně nic z toho mi nevadí, nepotřebuju to, takže je to vlastně MPV!

Jen víc takových houpacích koní, na které fungují nadpisy auto.cz...
Avatar - Jaros71
2. 6. 2016 00:13
Re: dotaz
Touran je hoodně prostornější auto.
Jelikož mám vyzkoušené a projeté oba , srovnání pro Tigiho vyznívá dost špatně.
Jen možnost cross verze 4*4 je super..jinak kufr malinký , bez roletky s hrozným deklem z Golfu ala Favorit? Za ceny přes mega?? 8-s
Děsné.. :-!
Jak jsem již psal , navíc v interieru Tigiho je je moc hran , možná designově pěkných , ale uživatelsky nepříjemných.
Avatar - Sumi2000
2. 6. 2016 17:50
Re: dotaz
Nechápu jak může někdo do titulku napsat , že toto spíše malé SUV je jako rodinné MPV?
STAČÍ SE PODÍVAT NA PARAMETRY ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU..
Touran při podobných rozměrech má kufr s plnohodnotnou rezervou přes 750L.. Tiguan necelých 500L..s dojezd.rezervou !
Cena původního Tiguanu byla velmi podobná ceně Touranu..kde se nyní stala chyba?
Nový Tigi je nyní velmi předražené auto..ceny spadnou asi až příští rok , zájemců ubude , a VW půjde na cenu konkurence.
Avatar - kaa
5. 6. 2016 10:33
Re: dotaz
Jo jo, ta cena je šílená.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 6. 2016 15:42
Re: dotaz
To mas tak... Druha generacia Tiguanu sa konecne paramatrami dokaze porovnat s konkurenciou, co je oproti prvej pokrok.

Takze treba hned na zaciatku napisat, ze uz vlastne prva bola super a ta druha je, z definicie, este viac super.

Skratka predchadzajuci paskvil oznacis za etalon, aby si mohol povedat, ze oprava chyb je vlastne pokrok.
2. 6. 2016 21:52
Re: dotaz
no, mel jsem ctyri roky tiguana, loucil jsem se s nim velice tezko. bylo to vytecne auto pro kazdodenni pouziti. slova jako etalon nebo paskvil jsou proste hole nesmysly. tiguan I byl proste stredni suv a pro me ucely byl v dane kategorii a vybave skoro idealem. za konkurenci bych ho nemenil.
Avatar - Ozzman
1. 6. 2016 13:03
Citelné zlepšení?
No, vypadá to povedeně, až na to pískání gum, což by snad šlo lehce napravit. Nový Tiguan se moc povedl, líbí se mi jak zevnitř, tak z venku. Defakto jeho přímého předchůdce znám docela dobře (2.0 TDI 103kw 4x4 DSG po fl). Nemohu souhlasit, že to auto bylo kdovíjak prostorné a variabilní, jako třeba MPV, prostě normální SUV nižší střední s vyšší kabinou. Naopak mi u vozu nejvíce zaostával podvozek především v tlumení nerovností ( po Praze to byla mňamka, což jsem z Fordů neznal) a v zatáčkách také nic extra, co by svádělo k pobavení (já vím, že to není auto na to... ale opět přirovnám k nedávno testovanému konkurentu od Fordu, který to umí... a pak je tu ještě Mazda...). Dále jsem byl trochu zklamaný z motoru, jelikož 103Kw znám z Passata nebo Golfa, tak v Tigim byl přecijen poznat, že má práci s vyšším vozem :-) Spotřeba pak byla totožná.

Líbí se mi nabídka 1.4 TSI za přijatelnou cenu, akorát bych rád takové auto viděl jak moc se bude lišit.... vedle stojící ATECa za 520 tisíc s litrovým TSI? I když je hezká, tak děkuji, nechci.

Bravo VW! Tohle auto se povedlo... jen ty ceny by se mohly trochu umírnit :), zvláště pak ty vyšší verze.
Rozbalit vlákno
17
1. 6. 2016 13:15
Re: Citelné zlepšení?
Já teda zase nejvíc jezdil s verzí 1.4-90kW po FL a naopak komfort podvozku v kategorii SUV u přechozího Tiguanu mi přišel dost suprovej. Měl teda gumy 215/60 R16, takže vysokej profil, ale byl mnohem komfortnější než třeba passat předchozí generace. Stejně tak držení v zatáčkách mě překvapilo velmi pozitivně (spíš to drželo o dost líp než bych u tak vysokého auta využil). S Fordem jsem nejezdil, tak nemůžu porovnat, nicméně s mnohými jinými SUV jsem jezdil a Tiguana podvozkově řadím velmi vysoko. Co jsem tak četl různý porovnání jiných majitelů Tiguana, tak je podvozek taky řazen hodně vysoko... Ale může to být tím, že jsi jezdil jinou verzi s těžším motorem nebo pneu.
Avatar - Ozzman
1. 6. 2016 13:19
Re: Citelné zlepšení?
Ano, tohle tak být může, myslím, že ten mnou ježděný měl minimálně 17´ kola (možná i 18"? Nepamatuji si to), výbava Highline a taky byl vpředu těžší naftový motor. Neříkám, že byl vyloženě špatný, to ne.. třeba oproti korejským SUV to byla jiná liga, ale spíše to tlumení a drncání bylo takové typicky Volkswágnovské... :-)
1. 6. 2016 13:27
Re: Citelné zlepšení?
Kola měl dokonce 215/65 R16, abych byl přesný... ;-)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 13:20
Re: Citelné zlepšení?
jeho dvojca yeti bolo tiez podvozkovo chvalene, no porovnavat s fordom to sa mozno da pochopit, c-max, s-max, kuga su velmi vydarene co do komfortu, odhlucnenia a jazdnych vlastnosti, fakt topka
Avatar - Ozzman
1. 6. 2016 13:24
Re: Citelné zlepšení?
Ano, přesně tak porovnávám, pak jsem v této kategorii jezdil ještě korejské duo tehdejší nabídky (Sportage/ ix35) a to ten Tigi byl opravdu o kus dál, jenže to tak nějak komplexně ve všem >:D
Avatar - lamal
1. 6. 2016 13:28
Re: Citelné zlepšení?
Si spominam ked som siel 1x v kuge 2,0tdci odhlucnenie podvozka, motora a filtracia jemnych vibracii a vsetkych nerovnosti ma celkom dostala a pri tom stabilne aj pri rychlejsej jazde s takym prijemnym sport genom, ze ked vies ako tie zakruty rezat, ako ho naskladat a pracovat s vahou a jej prenosom tak ukaze talent... detto c-max/s-max, fakt prijemne... a stale slusne riadenie ktore nezhodi celok
Avatar - Ozzman
1. 6. 2016 13:33
Re: Citelné zlepšení?
Souhlas ale Tigi má trochu větší kufr a uvnitř o pár cm navíc. A hezčí středovej panel :-) Novej tigi se zdá se povedl tak Ford se bude muset s faceliftem vytáhnout :-)
1. 6. 2016 13:35
Re: Citelné zlepšení?
Ford by měl Kugu udělat z gruntu novou... jen ten podvozek by mohl nechat jak je, ten je moc fajn.
Avatar - lamal
1. 6. 2016 13:44
Re: Citelné zlepšení?
suhlas s obomi ohladom kugy, to posledne vydanie vyzera desne a vlastne aj vsetko ostatne s tou aston martin ideou, trhle a gycove predtym to bolo daleko lepsie
Avatar - vabis
2. 6. 2016 22:30
Re: Citelné zlepšení?
ano jezdí vážně dobře :yes:
Avatar - Jenik3
1. 6. 2016 13:16
Re: Citelné zlepšení?
Do seata si das 1.4 a rozdil nebude temer zadny. Tiguan bude o cca 10cm delsi.
Avatar - Ozzman
1. 6. 2016 13:19
Re: Citelné zlepšení?
No je to větší auto... další plus pro VW ;)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 13:21
Re: Citelné zlepšení?
nie kazdy potrebuje k stastiu par cm >:D
Avatar - Ozzman
1. 6. 2016 13:25
Re: Citelné zlepšení?
Čím větší, tím lepší... víc EGA na kapotě! >:D
Avatar - praděda7
1. 6. 2016 21:54
Re: Citelné zlepšení?
Naopak mi u vozu nejvíce zaostával podvozek především v tlumení nerovností.........v předešlém Tiguanu jsem se svezl jen jednou...podvozek mě silně připomínal jízdu s žebřiňákem......no hrůza....doufám, že tento nový bude o 3 třídy lepší! Zasloužil by si to, protože s tou bavoráckou křivkou zadního okénka vypadá docela pěkně... :-!
2. 6. 2016 21:55
Re: Citelné zlepšení?
zajimave mas to srovnani podvozku s fordem. pocitam, ze s kugou, no kamarad, co ma kugu, tak ma oproti tiguanu pekny kostitras - to jsem prosim takto nehodnotil ja, ale manzelka, ktera mela take tu cest se s kamaradem povozit.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 6. 2016 13:23
Dát za takhle velké suv
v 2,0 TDI 110 Kw 1 239 000 Kč mi trošku připadne jako zvěrstvo. ;-\
Rozbalit vlákno
24
1. 6. 2016 13:30
Re: Dát za takhle velké suv
tož je to taková cena přímo Jaguáří, řekl bych... Asi bych si za ty prachy koupil téměř dvě CX5 ve střední výbavě... Ale zase na druhou stranu musím uznat, že novej Leguán je moc hezkej.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 6. 2016 13:54
Re: Dát za takhle velké suv
Právě :-) . F-pace v manuálu 2,0 D 180 K je bratru za 1 160 000 Kč, nebo CX-5 2,2 skyactive129 Kw v nej nej výbavě Revolution TOP za 867 tisíc. Ať se na mě nikdo nezlobí, to může být ten VW klidně pozlacenej, i když uznávám, že předek passatu nebo i zde je pěknej, to se VW povedlo.
1. 6. 2016 13:59
Re: Dát za takhle velké suv
VW tak nějak všeobecně začíná mít podivnou cenovou politiku. Musím přiznat, že mi i často trochu spadne brada, když se pokouším projít zákoutími VW konfigurátorů...
Avatar - Uživatel_5340709
1. 6. 2016 14:04
Re: Dát za takhle velké suv
Taky kroutím hlavou, nicméně konfigurátory jsou něco jiného. Spousta výrobců má na svých stránkách super nabídku individuální konfigurace, přitom sami ví, že vyrábět výbavu na zakázku /myšleno kombinaci výbavy/ je pro ně silně nerentabilní, znamená to zásah do výroby standardizovaných řad. Tak v tichosti to v konfigurátorech silně "osladí" cenou, tak aby počet těchto objednávek byl co nejmenší.
1. 6. 2016 14:10
Re: Dát za takhle velké suv
Těžko říct. Já jen vím, že když se mi po šesté objeví hláška, že pokud chci vyhřívané sedačky, tak si musím zvolit dalších deset paketů, které mi ruší předchozí navolené...(to jsem teď samozřejmě plácnul), tak mě to docela s.e.r.e. a jdu k třeba k Fordovi :-)
1. 6. 2016 15:26
Re: Dát za takhle velké suv
Tohle se mi tedy stává minimálně. Pěkným příkladem byly Klimakomfortsitze u Audi. Protože interiér byl před příplatky a na nich jich byla navázaná hromada výbavy (čtyřzónová klimatizace, vyhřívání a ventilace sedadel, elektrické ovládání atd.), vypadla na tebe hromada "k A potřebujete X, Y, nebo Z" a cena vyskočila o tisíce euro.

Asi jsem se přizpůsobil, protože jsem s tímhle stylem konfigurátorů pracoval už od dob, kdy jsem si na střední vybíral první auto. Takže mi to nevadí, naopak to využívám. Mám to radši než procházení ceníku a porovnávání výbav. Máš však pravdu v tom, že ti to dokáže konfiguraci zkazit. Hlavně odebírání balíčků je někdy zajímavé.
1. 6. 2016 15:36
Re: Dát za takhle velké suv
No vidíš, a mě se u Fordu stalo, že jsem tam přišel a řekl jsem jim, "chci Mondeo, černý, liftback, 4x4 BiTurbo a do toho všechno krom koženejch sedaček. Prodejce na to jen řekl "Dobře, ale jde to jen s manuálem". Tak jsem řekl... "a s manuálem"... A bylo to. Žádnej konfigurátor...
Avatar - Emel
1. 6. 2016 15:39
Re: Dát za takhle velké suv
Takhle jednoduchý požadavek ti vyřeší kdekoli.
1. 6. 2016 15:54
Re: Dát za takhle velké suv
Tak u Supa to byl problém... tam šlo támhleto jen s tímhle tohle s tímhle nešlo...
Avatar - Emel
1. 6. 2016 16:03
Re: Dát za takhle velké suv
Tenhle typ problému že by něco s něčím nešlo si nevybavuju. Že to nejde bez něčeho samozřejmě ano... třeba elektrická zrcátka jdou jen s elektrickýma sedačkama, couvací kamera potřebuje zadní stěrač... těch pozitivních závislostí je dost, ale máš nějaký příklad na tu negativní?

PS: a teď samozřejmě nemyslím pakety - pokud je něco vybráno v rámci paketu, tak to pak nejde objednat samostatně, to je očividné... a vice versa, jakmile si zaklikneš tu jednotlivost, tak pak už nepřidáš ten paket
PPS: i když zrovna u Fordu nebo Opelu to takhle myslím naklikat šlo, že jsi měl něco fakticky dvakrát.
1. 6. 2016 16:36
Re: Dát za takhle velké suv
S těmi balíčky to takhle rozhodně nefunguje všude. Běžně jde vybrat balíček, byť máš už nějaký jeho prvek samostatně. Co se přesně stane, se liší. Někde ty jednotlivé odeberou, jinde je schovají, nebo je všechny vyberou a nacení za nulu, cenu smažou, nebo ji prostě nepočítají. Stejně tak se liší, jestli tě konfigurátor dopředu upozorní. Běžně se však stane, že po odebrání toho balíčku si už nepamatuje, co jsem měl původně samostatně. Možná to nějaký uměl, ale teď mě žádný nenapadá.

Také mi nepřijde "X nejde s Y" jako příliš častý problém. Ale najdou se jako třeba že odvětrávání jde jen k jedné ze tří sedaček a máš značně omezenou nabídku čalounění (musí to být perforovaná kůže). Ne všechny sedačky můžou mít všechna čalounění a naopak. Konfigurátor Škody jsem už nějakou dobu neviděl, ale čekal bych, že Superb se vším všudy bez kůže (tedy odhaduji L&K s Alcantarou) zvládnu do minuty.
1. 6. 2016 15:47
Re: Dát za takhle velké suv
S takovým přístupem to za tebe snad každý prodejce rád nakliká. :-) I když "bez kůže" může mít nějaké implikace (například odvětrávání bez kůže nepůjde). A pak jsou prvky, které se vylučují (i u Mondea jsem myslím něco takového viděl v ceníku). Já bych to neudělal, protože prodejcům nevěřím (a mám rád věci pod kontrolou). :-)
1. 6. 2016 14:56
Re: Dát za takhle velké suv
To by mě zajímala logika za tímhle názorem. Jen to mít v nabídce stojí peníze. To by ty prvky nesměli ve skutečnosti vůbec mít. Nedávali by pak asi na příplatky tak velké slevy, jako dostávám. A nějak mi uniklo, že by mi nabízeli nějaké předpřipravené konfigurace.

Individualizace je PITA z hlediska doby dodání. Není však neobvyklé čekat měsíce i bez toho, pokud nechceš ustoupit ze své volby motoru/ výbavy/ laku. A nebudeš toho asi plně využívat při plánování na sklad.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 6. 2016 15:08
Re: Dát za takhle velké suv
Mě spíš uniká logika tvého názoru. A předpřipravenou konfigurací je myšlen normální stupeň výbavy, tak jak to mají aut. v nabídce.
Avatar - Emel
1. 6. 2016 15:14
Re: Dát za takhle velké suv
To je jasné, ne? Drahé je vůbec uzpůsobit linku na to, aby uměla vyrábět zákaznické konfigurace v plné šíři možností. To ale musíš udělat stejně, pokud to nechceš dělat japonským způsobem (tj. čtyři fixní stupně a minimum individualizace).

Když už to zavedeš, tak pak už ti nevadí že si někdo objedná elektrické sedačky... není výrazně dražší vyrobit Eleganci s příplatkem než bez příplatku.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 6. 2016 15:18
Re: Dát za takhle velké suv
To o čem mluvíš tě právě stojí čas, který ti pak může rozhodit celou strategii JIT. A těch indivindi kombinací je právě mnoho. Vyžaduje to aktivní zásahy do celého procesu.
Avatar - Emel
1. 6. 2016 15:26
Re: Dát za takhle velké suv
Jak ti to rozhodí strategii JIT? Když dneska přijdu do salonu a naklikám si auto, oni ho zadají do systému a dostane předběžný termín výroby někdy za 4 měsíce. Tak se s ním pracuje v hrubém plánování, kdy se to ještě běžně posouvá tam nebo zpátky.

Na nejbližší třeba týden existuje přesnější plán, kdy už jsou naplánovaná konkrétní auta na konkrétní dny. Ke každému autu je konfigurace, ze které jasně vyplývá, jaké komponenty budou potřeba, celé je to v systému, který generuje i návrhy objednávek k dodavatelům, kteří povinně jedou na kompatibilním systému.

Na jednotlivé operace máš normovaný čas, takže víš, jak dlouho ti na lince stráví auto s panoramatickou střechou atd.

V čem je problém? Naopak JIT si s tímhle poradí, horší by to bylo ve staromódním pojetí, kdy objednávám komponenty půl roku předem.

PS: nejsem vyloženě výrobář, pokud mě někdo z branže doplní nebo opraví, budu rád...
Avatar - Uživatel_5340709
1. 6. 2016 15:37
Re: Dát za takhle velké suv
Pořád se bavíme o čase, a o procesu, kde kombinuješ velké množství dílů a komponentů - řádově stovky až tisíce. Už tak máš problém sladit jednotlivé plánované série výroby standardizovaných výbav, například už jen když se ti mění barva laku. A teď do toho ti padnou individuální nakofigurované objednávky. Vyrobit to není problém, ale jde o čas, na linkách pořád dělají lidé. Proto japonci raději přiznávají, že to tak nechtějí dělat, že je to nákladné.
Avatar - Emel
1. 6. 2016 15:55
Re: Dát za takhle velké suv
Samozřejmě je jednodušší (levnější) mít jen 5 stupňů výbavy a 5 barev a ve výsledku sekat jen 25 kombinací, jako Baťa cvičky. Pro auta vyráběná v Japonsku je to navíc důležité i kvůli času přepravy z Japonska do Evropy.

Pro zákazníka to může být výhoda, pokud se mu ten stupeň trefí do vkusu a on ušetří... nebo nevýhoda, pokud si kvůli jedné věci musí připlatit vyšší stupeň nebo některé prvky vyloženě v autě nechce a musí.

Když už povolíš konfigurovat čtyři nebo pět věcí, tak už je to pak jedno, stejně musíš ke každému autu na lince přistupovat jako k originálu.
1. 6. 2016 15:37
Re: Dát za takhle velké suv
Mám takový pocit, že tahle diskuze tu už jednou byla. Vždyť oni ví měsíce dopředu, co se bude vyrábět. Mají dost času na to, aby si srovnali kačeny do řady.
1. 6. 2016 15:41
Re: Dát za takhle velké suv
Nemluvě o tom, že to někdo musí do toho auta nainstalovat, musí se to případně nastavit, odladit atp., musíš mít nasmlouvaného dodavatele. Čím méně se to prodává, tím dražší to pro ně je. A je tu samozřejmě vztah mezi cenou a poptávkou. Cena samotná pak spíš odpovídá stavu na trhu (když například Audi nabídlo HUD, příplatek byl skoro stejný jako u BMW).
1. 6. 2016 15:33
Re: Dát za takhle velké suv
Řada aut žádné stupně výbavy nemá. Máš základ a příplatky, případně nějaký ten balíček.
Avatar - habanero1
1. 6. 2016 14:18
Re: Dát za takhle velké suv
Ta cena je přestřel jako hovado, když to má jen 110kW a znáček VW..
Je to v rajonu předváděček Q5, X3, GLC, nemluvě o kuga, sportage, cr-v, cx5, kadjar, rav4, tucson za nižší cenu a taky je tu nový discovery sport.
Tiguan se dá určitě nakonfigurovat i za rozumné prachy, ale jsem zvědav, jak se bude prodávat, konkurence je veliká. I přesto myslím, že půjde na odbyt "ze zvyku" dobře.
1. 6. 2016 14:19
Re: Dát za takhle velké suv
Dle reklam jsem myslel, ze to povyrostlo, ale nestalo se. Za tyhle penize radsi 2 CX-5 :-)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 13:24
Audi Q...
Prekvapivo v style Audi Q,,,,aj dizajnovo, ostra skatula, aspon ze si zobrali vo Wolfsburgu aj dobre vychovanie podvozku ako v novych Q radach.

Vyzera byt celkom OK, s tym silnejsim TDI by to mohol byt ideal pre rodinku, zadna lavica posuv i sklon to je super...len tie ceny
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2016 13:37
Ďakujem, neprosim :)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
67
Avatar - lamal
1. 6. 2016 13:46
Re: Ďakujem, neprosim :)
podla mna sa to neda zrovnavat... netvrdim ze sorento je zle ako, no tiguan je technikou a jazd vlastnostami ovela dalej...
1. 6. 2016 14:00
Re: Ďakujem, neprosim :)
ide mi len o tu cenu..mame doma sportage v gt-line dizel manual a už mi tiež pride celkom drahy nieto ešte tigi , ale je to super auto s dobrou spotrebou a všetkym čo si len možem asi predstavit v aute..možno mi chýba adaptivny tempomat ktorý ma sorento :P...proste je mi to vela penazi za tak "male" auto..sorento podla mna ponúkne viac aspon čo sa týka rodiny
Avatar - lamal
1. 6. 2016 14:08
Re: Ďakujem, neprosim :)
urcite to je fajn auto na normalne jazdenie, otazka je co ked cakas nieco viac nejaku pridanu hodnotu? tazko definovat skus si odpovedat pri trocha prehnanej porovnavacke premia vs nepremia, ak by si jazdil s Q7 prides ze je v niecom lepsia ako vasa sportage ?
1. 6. 2016 14:36
Re: Ďakujem, neprosim :)
ano ale človek čo si kupi kiu alebo nejake japonske suv nečaká pridanú hodnotu (aku vlastne - image že mam viac ako sused ?ako napr pri premii) je pravda že keby mam na q7 kupim si q7 a nerozmyšlam nad sorentom napríklad..ale ked sme konfigurovali sorento vs tuareg tak tuareg vyšiel v porovnatelnej vybave o dost viacej (nechcem tu dávať čísla popravde už si ich tak dobre nepamatam ale bolo co asi aj cez 10t) a Vw mal iba 6 valec..vyššia svetla vyška, lepší v terene? myslim že to človek využije raz za rok ani to nie, motor?..ano 6 valec je 6 valec ale taký maniak niesom a uspokojim sa na ukor výbavy...je pravda že hovorim keby..keby som mal na drahe auto kupim si drahe auto :-) ..vzdy to tak bolo a aj bude :-)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:02
Re: Ďakujem, neprosim :)
suhlasim asi vo vsetkom... akurat, japonske SUV ako CRV, CX atd nedavaj do rovnakej role s Kia/Hyundai tam ta pridana hodnota nejaka este je, akurat ze nie tak nacenena ako z nemecka... ja osobne by som napr volil radsej cx7 ak je sorento lacnejsie je to opat o cene.. japonec aj ked ma mensie moznosti individualizacie je cenovo niekde medzi nemcom a koreou pri tom s jazdnymi vlastn este dalej pravdepodobne ako nemec... pokial ide o cx5/cx7 atd, kazdopadne na tuto temu panuje vela nazorov, no chapeme sa kazdopadne
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 14:14
Re: Ďakujem, neprosim :)
novy sportage tu tusim este nema uzivatelsku recenziu... nerozmyslal si o tom? pozeram ze nejake recenzie tu uz mas tak len preto sa pytam :-)
1. 6. 2016 14:30
Re: Ďakujem, neprosim :)
to bolo v časoch asi ešte 8 rokov dozadu ak nie viac ked som písal recenzie..odvtedy mam už vlastné tretie auto a akosi sa mi nechce písať a není ani na to čas ..vtedy som to tu žral a bol som tu aj niekolko hodín denne :-)
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 14:38
Re: Ďakujem, neprosim :)
ok dik za vysvetlenie ;-) ved ja len tak ... tak nech ti sportage sluzi k spokojnosti :yes:
1. 6. 2016 14:43
Re: Ďakujem, neprosim :)
ja osobne mam mazdu 3 2.0i :)...zatial som moc mlady na vysoke auto typu sportage >:D ..toho máme doma ako služobáka a vystrieda ho nová optima v automate zanedlho :-)
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 14:50
Re: Ďakujem, neprosim :)
boze moj .. optima.... :*) :yes: to uz je moc.... uz staciii nedrazdi ma.... >:D
Avatar - lamal
1. 6. 2016 16:12
Re: Ďakujem, neprosim :)
orgazmus co
Avatar - speedfred
1. 6. 2016 17:35
Re: Ďakujem, neprosim :)
>:D >:D >:D
Avatar - lamal
1. 6. 2016 14:34
Re: Ďakujem, neprosim :)
aby si ma nechapal zle, tiguan je predrazeny a fakt dost o tom ziadna... pisal som skor o pridanej hodnote a ludoch ktori su ochotni si za nu priplatit... z hladiska marketingu, preco nepredat ked sa preda? nastastie pre zakaznika su tu alternativy, ako napr korejske auta, ktore rozhodne neurazia, naopak idu dravo do predu
1. 6. 2016 14:38
Re: Ďakujem, neprosim :)
presne..prečo nepredat ked sa predá..v tomto nemcov žeriem lebo predaju plesnivý rožok s tym že je to normalny rožok v limitovanej edicií >:D ..ceny dali také aké si možu dovoliť..a možu si dovolit cenu pribit lebo tí ludia to budú kupovať tak či tak
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 6. 2016 15:48
Re: Ďakujem, neprosim :)
Kde presne je dalej?
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 13:50
Re: Ďakujem, neprosim :)
konkurentom tigiho od tejto znacky je model sportage ...
1. 6. 2016 13:53
Re: Ďakujem, neprosim :)
možná "třídní konkurent", ale konkurovat mu nemá čím... akorát cenou. Technikou bohužel ne, vzhledem také ne. Ani Tucson, ani Sportage. Tiguan trefil budoucí designový motiv... viz Volvo už na to třeba reagovalo...
Avatar - lamal
1. 6. 2016 13:56
Re: Ďakujem, neprosim :)
s tym motivom neviem, ale inak suhlasim do botky
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 13:58
Re: Ďakujem, neprosim :)
nastaste tieto smejdy si zakaznikov najdu opat... ;-) .. o to sa neboj
1. 6. 2016 14:00
Re: Ďakujem, neprosim :)
Nikde nepíšu, že jsou to šmejdy. Jen jsem vzal rozum do hrsti.
EDIT:
například Sorento považuji za nadprůměrně povedeného Korejce, který v poměru užitná hodnota/cena nemá konkurenci a navíc se fakt moc dobře řídí
Kia pro_Ceed v GT verzi (nikoliv GT-line) s foukanou 1.6 jsem (konečně) vyzkoušel a užil si zábavných 150 km a dal bych jí přednost před koncernovým autem, protože je zkrátka dobře postavená a za ty peníze nabízí docela vyvážené autíčko jak pro denní dojíždění do práce, tak pro občasnou vepřovinu na středočeských úzkých silničkách...
Ale technicky v dané kategorii je Tiguan zase o délku auta vepředu
1. 6. 2016 15:04
Re: Ďakujem, neprosim :)
ceeda GT som nejazdil..ale chcel by som ho skusit to ano :-) proceeda som zatial skušal iba s trojvalcom (vyzeral na 200koni nie na 120)..a take auto by som chcel dostat iba ako darček ..som razmaznaný atmosferickym dvojlitrom tažko sa mi bude presadat do niečoho ineho
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:08
Re: Ďakujem, neprosim :)
sorento je fakt v poho, ale je to cenova alternativa, to ze sa Kia svet tvari ze nie len cenova ale aj vsetko ostatne je na urovni tiguanu sa nedivim, mna by skor zaujimalo, ze fakt by si dal prednost ceedu pred nejakym leonom cupra ? ked si to tak vezmes ten rozdiel ceny je za mna nie tak velky a cupra je o dost lepsie auto... a to pisem skor ako odporca koncernu,,,aj standartne GTI nie je extremne drahsie, otazka je kolko je to moc ? pre mna su rozdiely ceny +- 2000e diskutabilne pokial ide o rychlejsi hatch
1. 6. 2016 15:12
Re: Ďakujem, neprosim :)
je pravda že GTčko treba zrovnávat s 1.8tsi (ktore aj cez nižší vykon ide podobne ak nie lepšie..cupra je sama o sebe výborne auto za ešte lepšiu cenu..tu asi nemá seat konkurenciu
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:17
Re: Ďakujem, neprosim :)
ved prave... no ceed gt je spravny krok, sice taky veloster je grcka x 1mil a tiez aj tak jazdi cisto pozersky des, ale ceed je od 1 generacie solidne auto, docela dost som si najazdil v ceed 1,4 80kw a je to vyborny zaklad... keby to malo lepsie riadenie je to este lepsie...sice spotrebou noc nenadchne ale inak fajn
1. 6. 2016 15:23
Re: Ďakujem, neprosim :)
mame doma stareho proceeda 1.6i....to auto nemá 92kw ani keby neviem čo sa stalo..ale jazdi za 6,5-7 po meste :)..jaa možem o takej spotrebe iba snívat
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:35
Re: Ďakujem, neprosim :)
zaujimave obyc ceed vo vyssej vybave sa vie hybat aj s tou 1,4 sice to nie je ziadne terno ale 80kw jej verim, lebo uplna zdochlina to nie je len ju musis roztocit ked chces nieco viac
1. 6. 2016 15:48
Re: Ďakujem, neprosim :)
vzdy mi to prišlo tak že ked som už čakal špičku tak ma uťal obmedzovač
Avatar - lamal
1. 6. 2016 16:14
Re: Ďakujem, neprosim :)
spicku nema no... tak od 4-6tis to ide a nad 6tis to je uz len trapenie... je to trocha divne ale co uz i tak sa to hybe solidne na 1,4ku v nie zrovna lahkom aute
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 15:18
Re: Ďakujem, neprosim :)
:yes: presne tak... dnesne hothatche su uz inde ako 150kw ... s tymto vykonom aky ma ceed GT by bol hothatchom pred 15 rokmi ale nie dnes.... dnes je to uz standardny warmhatch na urovni meganu GT.. kdezto este silnejsi megane RS je uz hothatch.. podobne cupra.. focus RS .. to su uz seriozne hothatche
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 15:12
Re: Ďakujem, neprosim :)
ceed GT je este "len" warm hatch..... leon cupra je uz ale ozaj hothach.... priamo ceed GT ozaj necieli na cupru od leona ale skor povedzme na taky renault megane GT ... alebo na nejakeho slabsieho FR leona
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:18
Re: Ďakujem, neprosim :)
to mas sice pravdu ale za tu cenu mas leona FR s 1,8t a s nie velkym priplatkom aj cupru... i tak mi je to ceed gt sympaticke i diazajnovo najkrajsi ceed
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 15:51
Re: Ďakujem, neprosim :)
poznas to sam... tazko sa budes ohanat leonom FR ked dotycny chce ceed rovnako sa tazko budes ohanat tigim ak niekto zboznuje kaskaja ... a rovnako nepresvedcis znameho aby si zobral focus RS ak je raz zamilovany do meganu RS.... auta budu vzdy aj o inom ako o tabulkach a navonok nic neznamenajucom logu ... vzdy budu aj o niecom co nepopises .. niecom co nevies popisat tabulkou ani cislami .... ;-)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 16:17
Re: Ďakujem, neprosim :)
len zatial co focus rs a megane rs patria do rovnakej vyk triedy aj ceny tak ceed GT a leon FR je ten opacny pripad, leon je rychlejsi a aj lepsie jazdi za tie iste love... takze bud chces schopnejsie auto za ten peniaz alebo nie, pripadne to ozelies a kupis si co ti je blizsie...
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 16:23
Re: Ďakujem, neprosim :)
tie rozdiely nie su nijako dramaticke ...

leon 1,8tsi - 7,1s a 224km/h ... vs ceed GT po facelifte - 7,6s a 230km/h

v praxi si skor vyberies to co sa ti paci a co ti viac sadne ako keby by si mal nahanat desatinky za kazdu cenu ... navyse ceed hodnotia ako podvozovo dost zabavne auto... a to je niekedy viac ako cista rychlost ... kazdy si kupi to co sa mu paci... takze rozoberat co je "pausalne" lepsie je zbytocne ... kedze kazdemu vyhovuje totiz nieco ine .... auta budu vzdy aj o inom ako o pragmatickom pohlade ... a tabulkach ... a v tomto ma o opaku nepresvedcis .. ked sa mi raz paci ceed GT a chcem ho .. tak mam leon vies kde... aj keby bol o sekundu rychlejsi... ;-) a rovnako opacne.. kto chce leona... ceedom mu hlavu nezamotas
Avatar - lamal
1. 6. 2016 16:41
Re: Ďakujem, neprosim :)
sekunda hore dole nie je len na papieri ale ruka v ruke lepsie zrychlenie vo vyssich rychlostiach, lepsia pruznost atd v celku citelne veci leon vdaka vyssej kubature nema taky turbolag a je vyrazne uspornejsi... leon viac komunikuje na ceste, nepotrebujem ta presvedcit iba ti servirujem uvazovanie aj ineho cloveka ako ty, co nechce silou mocou korejske auto hlavne ked svojimi kvalitami a cenou ho prevysi leon co su dost racio veci no... inak mohol by si napisat na com jazdis osobne to by ma zaujimalo
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 16:47
Re: Ďakujem, neprosim :)
tak tu jednu kocku co som minule videl v ceede GT zrejme nejaky "turbolag" netrapil ... skoda ze som jej nestihol vysvetlit ako pochybila a ani o tom chuda nevie ;-) ... mohla mat leona... co uz

uz so to tu pisal x krat ale nie je problem to zopakovat..... jazdim feldou 1,3 aj lancerom 1,6 sportback ... dost divna kombinaca ja viem... ale nic vynimocne ... jedno auto je stare ktore este stale sluzi a nie je dovod sa ho zbavovat nakolko v meste je male auto na nezaplatenie a to druhe podstatne novsie uz zaroven plni aj rodinne ulohy ;-) a s nim sa uz clovek moze bez hanby ukazat aj za hranicami a dopriat si nejaku tu dovolenku .. skratka na felde bez klimy a do slovinska? .... to by sme uz ani nedosli ... inak s japoncom maximalna spokojnost... po 100 tisicoch bez chybicky... skratka nic... nemas co riesit... len keby ten benzin bol lacnejsi ;-) .. tusim ze zase nam v tyzdni zdrazel ...
Avatar - lamal
1. 6. 2016 17:10
Re: Ďakujem, neprosim :)
super ze si nejaka tvoja kočenka isto ideal zena nevsimla turbolag ...

aky rocnik lancera ?
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 17:13
Re: Ďakujem, neprosim :)
2011 ... 1,6 sportback.. v podstate este aj dnes sa stale taketo auto predava .. ale je to uz taka vybehovka .. novy golf ceed astra su uz dalej...

lepsie auto na osobne ucely som snad ani nemal.. este aj pajero s ktorym mam skusenosti sa obcas s.ralo ... ale lancer ten je neznicitelny ;-) ... mozem len odporucit.. bez srandy ... tato posledna generacia lanceru s klasickou atmo bude este ako jazdenka podla mna hodne oblubena ;-) .. je to este taky ten klasicky japonsky nezmar ... u nas inak dost nedocenene auto v zaplave octavii golfov focusov .... nechapem preco lebo je aj v dobrej cene a ponuka spolahlivu atmo ale ok... je to kazdeho vec co si kupi .... ja som s nim maximalne spokojny

v r 2011 este nebol novy ceed... a ktovie ako by to dopadlo keby sme kupovali auto o rok neskor ;-) ... dnes uz mozem len spekulovat
Avatar - lamal
1. 6. 2016 17:45
Re: Ďakujem, neprosim :)
tak ono do neho vlozili japonci sice kvalitnu peclivost, ale stratil uz hravost a šik predoslych generacii, jazdne vlastnosti a komunikativnost uz nebola to co byvalo, motory stratili povestnu iskru, si pamatam ako jazdili starsie 1,6 mivec tie isli za otackami ako pila, to sa poslednou generaciou vytratilo...holt emisie, kila na vyse a dlhe prevody... k tomu dost zakaznikov hodnotila hatch ako podivny a tak jednoducho uz nenadviazal svojimi vlastnostami na predchodcov uz to nebola mrstna lasicka s iskrou...si pozri testy dobove a uvidis...ako auto pre rodinu a spolahliva volba isto nesklame je to poctivy kociar
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 19:42
Re: Ďakujem, neprosim :)
ano da sa suhlasit... hmotnostne je lancer uz docela masivne auto .. bolo robene este v casoch ked sa moc nesetrilo na hmotnosti .. a aj dlzkou to nie je ziadny drobcek ... uz mozno nema tu lahkost predchodcu .. napriek tomu ma vcelku stihly dizajn.. neposobi nafuknuto ... predna kapota je nizko polozena a dost dlha .. a jeho takmer kolmy sportovy face starne hodne pomaly a stale sa mi paci... ono ta 1,6 mivec je nadalej krasne tociva... do 6500 mozes tocit a ono to krasne slape ked to rozbehnes ... reakcie na volant su okamzite.. tu neexistuje ziadna vola... staci volant pootocit o par stupnov a auto doslova zatoci .... ide presne tam kam ho posles... ma skutocne strmy rejd ... v tomto podla mna lancer nic nestratil zo svojej sportovej natury ... len ta hmotnost mu uz nedovoluje to co lahsim mensim predchodcom... navyse mu chybaju aj nejake poriadne motory.. s 1,6tkou a 1,8mickou sa ozaj zazraky asi nedaju ocakavat... a hlavne c osa tyka predaja.. nema uz ziadny dizel.. pritom pamatam ze v case ked sme kupovali bol v ponuke 1,8DI-D 110kw... ktory malo aj ASX.... tento motor bol ale drahy a nakoiec ho stejne v japoncovi nikto nechcel.. a tak uz davnejsie z ponuky vypadol ...tak to vyzera ze sucasna generacia lanceru to uz nejako doklepe a nastupca bohuzial nebude.. co uz... v mode su uz crossovery
Avatar - lamal
1. 6. 2016 20:45
Re: Ďakujem, neprosim :)
nuz je to tak.... sice ten tvoj sa da tocit do 6500 co je uplne priemerna hodnota ale je to uz take utrapene... tie stare leteli do 7000ot jak pila s chutou to je proste iny level, ale tak dopadli takmer vsetci japonci... honda odpisala 1.8vtec, suzuki 1,6 o nissanoch radsej ani nehovorim atd...jedine mazda ma mozno atmo buducnost, toyota 1.6 valvematic tiez pusti do sveta o chvilu... tazske auta, emisie, dlhe prevodovky, turbom zmlsany klienti to malym atmosferam nepraje takze kantare
1. 6. 2016 15:18
Re: Ďakujem, neprosim :)
Ten Lev Cupra je už tak trochu jiný auto, s tím bych do práce asi ani nedojel :-) Respektive asi nikdy včas, protože to už je autíčko, které by ve mě probudilo závislost na adrenalinu a tak bych jezdil tou delší cestou.
Takže jestli bych si raději koupil Cupru? Vyloženě pro zábavu ano, na denní ježdění ne.
Z pragmatického hlediska (důvodů) bych vzal tu KIU, protože se nekrade a taky aby se synátor nejprve naučil jezdit, protože ten mi teď krade všechno, co má kola :-)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:29
Re: Ďakujem, neprosim :)
z pragmatickeho hladiska ano, ale pragmaticky nekupujem asi nic... okrem cistiacich prostriedkov aj tam si radsej kupim savo/sanytol ako nieco lacnejsie co nepoznam...

ide o to ze vysolis docela dost bubakov za maly hatch, ja v tomto pripade beriem to najlepsie, pragma by asi neobstala,.. no kazdy kupuje inak, ocenujem ludi co sa dokazu povzniest a nekupit vzdy len to naj za dany peniaz
1. 6. 2016 15:38
Re: Ďakujem, neprosim :)
no, já jsem nepragmatický v případě Mazdy :-) Naprosto ideální "hejl" pro tuto značku :-)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 16:17
Re: Ďakujem, neprosim :)
to sa da uplne lahko pochopit, super kara ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 15:31
Re: Ďakujem, neprosim :)
na denno denne jazdenie bude lepsi golf GTI alebo ceed GT.... to je jasne... nie su tak ultimativne sportovo tvrde a ostre ako leon cupra .. megane RS .. civic Type-R a podobne...
Avatar - lamal
1. 6. 2016 17:08
Re: Ďakujem, neprosim :)
o com pises ? ktora cupra je ultimativne tvrda a ostra 1 generacia ? bavime sa o aktualnej tak si o nej nieco precitaj vo verzi s adaptivnymi tlmicmi... cele zle opat
1. 6. 2016 15:39
Re: Ďakujem, neprosim :)
Taky se podivejte, kolik stoji 5 let stary Tiguan a kolik 5 let stare Sorento ... To Sorento se vam mozna ve finale zrovna 2x nevyplati ...
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 15:41
Re: Ďakujem, neprosim :)
tak dufam ze si si jazdu kusok aj uzil..... vidim aj par GT verzii v mojom okoli ( biely , cerveny, strieborny ) ... fakt u nas ma kia slusne "zadelano" aj v tomto segmente ale opat sa necudujem... ked zvazis za za nieco vyse pol melona mas fakticky rodinny ( teda aspon v 5 dveraku ) warm hatch ktory ozaj zvladne cestu aj do prace aj okrsky tak nie je o com.... navyse hodne vabi aj dizajnom... vedla takeho golfa GTI je vazne vizualne akoby "dalej" a posobi emocionalnejsie a odvaznejsie ale je to samozrejme vec vkusu... niekto zase radsej "sleeperov" s nadhladom povedane ;-)
Avatar - lamal
1. 6. 2016 14:05
Re: Ďakujem, neprosim :)
veru na stastie... fakt... na koho stastie, tvoje ? budes stastny ked budu mat predaje ?
Avatar - habanero1
1. 6. 2016 14:24
Re: Ďakujem, neprosim :)
Otázka je, jakou techniku potřebuješ a která je ti zase k ničemu. Tucson i Sportage jsou dobrá auta, za dobré peníze. Ano Tiguan je techniky dál, ale potřebuješ sportovní podvozek u SUV? Myslím, že i ty v korejcích jsou dost dobře naladěné.. Je to otázka, stejně si každý koupí, co se líbí mu ..
Avatar - lamal
1. 6. 2016 14:32
Re: Ďakujem, neprosim :)
tak jednoducho sa to zhrnut neda, rozdiely v prospech lepsie jazdiaceho a stale komfortneho sa prejavia v zhorsenych podmienkach kde nakoniec tie jazdne vlastnosti mozu byt klucove pri nejakej kolizii, tak isto je stale dost ludi ktori si aj u takeho auta potrpia na istu uroven jazdn vlastnosti za kazdych podmienok... tym nechcem povedat ze tiguan nie je predrazeny, je a brutalne... len pokial ide o jazdne vlastnosti a techniku neda sa tak lahko tvrdit ze kto ju vyuzije na 100% 365dni v roku
Avatar - habanero1
1. 6. 2016 14:40
Re: Ďakujem, neprosim :)
Já vím, není to tak jednoduché, ale důležité je, že se jízdní vlastnosti rádoby SUV typu Kuga, Sportage, Tiguan, Tucson atd. stále posouvají k lepšímu a teď jsou tu už solidně jezdící, celkem komfortní auta. Dřív to bylo buď moc měkké a v zatáčce zdar nebo moc tvrdé a sice bezpečné, ale na nervy. Jde to všechno dopředu a proto je třeba brát konkurenci vážněji, než kdy dřív.
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:11
Re: Ďakujem, neprosim :)
je to tak, kazdy ma priority inde ludia si casto platia za performance aj tam kde netreba, kde ju vyuziju len obcas, ale ten pocit ze tam je ked chcu... ze maju nieco viac... poznas to, to neplati len v autach ale vsade, ti riacionalne uvazujuci to maju jednoduhsie :-)
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 14:36
Re: Ďakujem, neprosim :)
podvozok noveho sportagu uz testeri akosi az podozrivo chvalia ... menovat nebudem... kazdy si vie pozriet video test sportagu na nete a zase az tolko tych testerov u nas nemame ze jo... a sportage sa zasadne podla nich vyrazne zlepsil prave v dvoch veciach voci tomu predoslemu... v podvozku a interierom... kazdopadne kazdy si sam musi vyskusat co mu vyhovuje co nie a co od auta ocakava a kolko je ochotny za neho zaplatit

osobne by som si ako 110kw dizlove SUV s velkym kufrom vzal outlandera... je dokonca aj lacnejsi ako tigi a vobec mi pritom nebude vadit ze tigi je sportovejsi ...
1. 6. 2016 14:41
Re: Ďakujem, neprosim :)
podvozok po presadnutí zo starej verzie je doslova...neskutočny..prve prevezenie na rozbitej ceste v zime na 19..bol šok..v aute ticho tlmenie nerovností vyborné a rázy od náprav oproti minulej verzii minimálne. v zákrutách deto..lepšie držanie menšie naklánanie..je pravda že v normalnej verzii som nešiel a neviem porovnat..ale to ako to jazdí na 19stkach..to prekvapilo už veľa ludí ktorí sa mali možnosť previest
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 14:45
Re: Ďakujem, neprosim :)
aj testeri sa zhodli ze na tych masivnych 245kach 19tkach to dokonca az prekvapivo dobre a komfortne jazdi .. asi je to aj vec tlmicov s peknym zdvihom ...

komfortnejsi z korejskej dvojice ale bude urcite tucson.... navyse prave GT line ma ten podvozok este kusok tvrdsi ako "bezna" verzia sportagu .. a aj napriek tomu ten GT line nikomu zuby nevylame... a co vravis na cierne alebo akesi tmave calunene stropu a interieru .... ;-) tusim je to prave vysada GT line .... paci sa ti to?
1. 6. 2016 14:51
Re: Ďakujem, neprosim :)
pre niekoho troška klaustrofobické...pre mna luxusne pôsobiace, dotvára to ten kvalitny introš s kvalitnou kožou.už to vyzerá že iba chvalim ale oproti koženke v starom sportagi je to obrovský rozdiel v kvalite..a už som rozmýšlal ako by som do mazdy spravit komplet čierny interier (mam kožene čierne sedačky)
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 14:55
Re: Ďakujem, neprosim :)
prave toho som sa bal.. ci to nema klaustrofobicky efekt.. ale ja tymto tiez netrpim a asi by sa mi to pacilo .. musel by som si to vyskusat ;-) ... tmave calunenie opticky moze interier akoby zmensit ale samozrejme je to len ocny klam... tie materialy ma sportage v GT line zrejme kvalitne o tom nepochybujem... ono aj ta cena aua uz nie je zrovna ludova ;-) ... sranda... sportage za milion ako nic ... proste normalka
1. 6. 2016 14:58
Re: Ďakujem, neprosim :)
a velmi vela ludi ho aj kupuje v maximalnej vybave..dokonca su min 3 predane GTline a Tgdičkom..ludia nešetria ide ako teplé rožky čo nečakal asi nik po velkom uspechu tuscona
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 14:59
Re: Ďakujem, neprosim :)
mi nieco hovor... u nas som uz 2 GT line kusy stretol za tyzden... bordovy a taky akoby bledozeleno sivy .. skratka kocky ladu ti uz z dialky prezradia ze ide o nejaku tu top verziu ... ale uspechu sa necudujem .... ono ludom spravi stejne podobnu sluzbu ako 2 melony stojaca masinka od inych nemenovanych znaciek... takze ocakavam uspech tychto GT line verzii .. navyse aj zaruka tych aut je moc pekna co sa u zakaznika rata :yes:
Avatar - _Karel_
1. 6. 2016 20:51
Re: Ďakujem, neprosim :)
Tak Tiguanu to vážně hodně sluší, ale co do designu a Tucsonu, sposta lidí včetně mě s tebou nebude souhlasit. Vítěze bych si vyhlásit netroufl.
Avatar - Emel
1. 6. 2016 14:51
Re: Ďakujem, neprosim :)
Souhlas, taky bych Kiu nekoupil ;-)
1. 6. 2016 14:58
Re: Ďakujem, neprosim :)
no áno dá sa to pochopit aj tak :-) ale primárne to bolo určene naopak
Avatar - Emel
1. 6. 2016 15:09
Re: Ďakujem, neprosim :)
Jen rýpnutí :-)

Za jedenačtvrt už bych se snažil aby bylo pod kapotou šest válců... i když u Touarega je Nomad docela kompromis.
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2016 15:13
Re: Ďakujem, neprosim :)
za "jednačtvrt" 6 valcov... :-)
No ak by ten Touareg nevyzeral podla tvojich predstav, potom by som pockal na Amarok a tam by ti hadam aj ostali nejake drobne na kavu... >:-[]
Akurat by si dokupil na korbu "búdku". ;-)
1. 6. 2016 15:50
Re: Ďakujem, neprosim :)
ano amarok ma u mna neskutočne plus že ponukne v6stku :)..vzdy sa mi páčil aj ked nemcov obecne nemusim (mal som dve hondy >:D )
1. 6. 2016 13:37
zlava v cz
Netusite aku zlavu davaju dealeri na tiguana v CZ? Obehol som par na SK a max co mi boli ochotni ponuknut bolo 6%... U auta za 44 tisic eur by teda mohli zlavit viac si myslim :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - habanero1
1. 6. 2016 14:27
Re: zlava v cz
Jak který salón. Určitě se půjde dostat i na 10% u této ceny.
1. 6. 2016 15:19
Re: zlava v cz
tak to som uz skusal, ale 10% boli ochotni dat casom na polrocne predvadzacie vozidlo :-) Slovensko je naozaj vtipna krajina.
Avatar - Jaros71
1. 6. 2016 23:46
Re: zlava v cz
13-15% bez problémů.
Avatar - Sumi2000
2. 6. 2016 18:02
Re: zlava v cz
10% u větších prodejců , u Porsche přes 13 %..bezdětný kamarád ho tam už má objednanýho.
Prý ideální kára pro dva... ;-)
Na jeho přírodní výlety a lyže bude fajn.
1. 6. 2016 14:23
Sedaky
Ma vzadu nekdo ze tridy mensi sedaky nez tenhle Leguan? I auta o tridu nize maji vzadu vetsi sedaky.
Ten zavazadlovy prostor nevypada moc verohodne. Je asi vcetne kdejake kapsy a nevyuzitelneho prostoru pod deklem pro rezervu.
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2016 14:29
Re: Sedaky
Koukám, že nám to vyplivlo nějaká podivná čísla. Tabulku jsem opravil podle naměřených hodnot. Délka zadního sedáku činí 480 mm, což je slušná hodnota.
1. 6. 2016 14:47
Drahé? Jak se to vezme.
2.0 TDI lze koupit taky za 600 tis... což je půlka ceny F-Pace. I se 7st. DSG pořád cenovka začíná sedmičkou a výbava Comfort už je celkem slušná. Že se dá v konfigurátoru naklikat cena i dvojnásobná je možné, ale k takhle poskládanému autu už asi korejská konkurence neexistuje.
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2016 15:01
Výtečná ergonomie
Toto už je věc, která mě roky ve zdejších testech nesmírně vytáčí a roky se nic nemění. Pane Bureši, jak si můžete dovolit psát o výtečné ergonomii, aniž by jste zmínil displej navigace pod středovými výduchy, někde těsně nad koleny řidiče? Jestli je toto výtečná ergonomie, pak jsem čínský bůh srandy. A výmluvy na "šipky v maxidotu" opravdu neberu, vždyť je to ve finále z hlediska bezpečnosti ještě horší(!!!) - logicky - většinou jedu podle šipek (takže ten velký displej je akorát tak na "vozdobu"), ale v případě složité křižovatky, tedy složité dopravní situace kdy šipky a hlas nemohou stačit, najednou musím očima hledat displej, na který nejsem zvyklý se dívat. A on je 20 cm pod spodní hranou čelního okna. Ergonomie jako stehno, pane Bureši!
Podívejte se, jak to řeší třeba M-B či Mazda 3 (ta má dokonce šipky v Head-up displeji). To je dobrá ergonomie...
No, hlavně že jste schopni vyčítat každému autu ovládání rádia pod volantem, že...
Rozbalit vlákno
22
1. 6. 2016 15:15
Re: Výtečná ergonomie
Ten displej se mně skutečně nezdá tak nízko, jak tvrdíte. A když už zmiňujete mazdu a její head-up displej: tak tiguan šipky také zobrazuje na head-up displeji a co víc, na digitálním přístrojovém štítu (standard pro Highline) se zobrazuje celá mapa, takže osobně jsem středovou obrazovku ani tolik nesledoval.
Avatar - lamal
1. 6. 2016 15:34
Re: Výtečná ergonomie
to ale neznaci, ze stredova obrazovka nie je nizko a ergonomicke to nie je, hlavne ked ta navi stoji majland a nie kazdy si kupi k tomu este digi pristrojovy stit alebo highline...
1. 6. 2016 15:44
Re: Výtečná ergonomie
Nojo tak kdyz tam nedas ani navigaci, ani head-up ani highline ani digitalni budiky, tak nebudes mit ani zadny sipky navigace. Ale zas to nebude 1.2 milionu... :-)
Jinak pozice displaye - to ja nevim, podle me je tam, kde je a ja osobne s displayem polozenym nize nemam problem, aspon to v noci nepere do oci a neni potreba je tedy v noci vypinat.
Avatar - lamal
1. 6. 2016 16:23
Re: Výtečná ergonomie
tak to bolo pisane hlavne v kontexte tej uzasnej ergonomie, to ze sa to da jaktakz pouzit nie je zrovna vyhra, mne tiez vyhovuje displej hore a ako vravis nechces tak vypnes, pripadne das nocny mod, neviem ak ma mat system s navi velky display fakt nie niekde dolu...
1. 6. 2016 15:35
Re: Výtečná ergonomie
O mapě na digitálním přístrojovém štítu jsem nevěděl, pokud je dostatečně velká a přehledná, není u testovaného kousku problém, máte pravdu...
Ale není náhodou tento prvek (digitální přístrojový štít) standardem až ve vyšších výbavách (voilá je, sám to píšete) a není head-up displej příplatkový i ve Vámi testované výbavě Highline (ano, u středního SUV za 1,2milionu je třeba za tuto "fičuru" připlatit)? Jinými slovy, není to tak, že řidiči 90ti% Tiguanů prostě budou muset spoléhat na onen nízko umístěný displej, případně ony šipky v maxidotu? Skutečně super ergonomické řešení...
Tak jako tak, ten displej prostě je z hlediska ergonomie nízko (níže než kaplička přístrojů), ač už to není tak pekelný průšvih jako třeba u minulé generace Touranu, ale o "výtečné ergonomii" nemůže být z hlediska umístění tohoto prvku ani řeč...

Nechápejte mě špatně - test jako celek je pěkný a čtivý, ale tento nešvar koncernových vozů, který byl v minulé generaci ještě daleko horší, je zde dlouhodobě opomíjen, zatímco vozům jiných automobilek jsou vyčítány věci, které nejsou ergonomicky špatně, jsou jen jinak než u koncernu. A to mě, při vší úctě, dokonale vytáčí.
Ronault toto psal roky, než to vzdal, ale bohužel mi přijde, že marně.
1. 6. 2016 15:57
Re: Výtečná ergonomie
Všichni výrobci, včetně prémiových, kteří používají ovládání středového displeje dotykem, umísťují dnes středový displej v SUV tak, že jeho střed je zhruba ve výšce středu volantu, pod výdech klimatizace, tedy přesně stejně jako Tiguan. Důvod je dosažitelnost rukou bez velkého natahování. D3, která nemusí matlat po displeji protože jej ovládá jinak jej dává na vrchol palubky.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Navíc v testovaném Tiguanu vzhledem k virtual cockpitu by mohli klidně středový displej úplně vyhodit a dát místo něj třeba akvárium s rybičkami nebo vázičku s kytkou, protože veškeré ovládání je na volantu a všechno zobrazení přímo před řidičem na tom nejpřirozenějším místě v přístrojovém štítu. Středový displej je zde užitečný tak maximálně pro spolujezdce.
Avatar - Emel
1. 6. 2016 16:19
Re: Výtečná ergonomie
Je ale počítat i s rebely, co chtějí mít v kapličce normálně budíky a ne mapu... a ti pak mohou využít centrální displej. Nemluvě o tom... funguje na virtual cockpit vůbec dotykové ovládání? A i pokud funguje, neumím si moc představit, že bych přes něj ovládal třeba tu navi.
1. 6. 2016 16:27
Re: Výtečná ergonomie
No dotykové ovládání samozřejmě nemá, sahat přes volant na displej by bylo asi dost nebezpečné. Ale přesto si myslím, že cesta je tohle.
[odkaz]
Avatar - Emel
1. 6. 2016 16:39
Re: Výtečná ergonomie
Ty ale píšeš:
"Navíc v testovaném Tiguanu vzhledem k virtual cockpitu by mohli klidně středový displej úplně vyhodit..."

Nemohli, protože Tiguan nemá iDrive ani MMI, ten středový displej tam být musí, protože slouží zároveň jako dotyková klávesnice a tím i jediný způsob zadání adresy (ok, kromě hlasového).
1. 6. 2016 18:53
Re: Výtečná ergonomie
Ano nemá, ale nevidím jako nepřekonatelný problém čistě SW zajistit zobrazení klávesnice v digi cockpitu a zadání adresy provést šipkami a OK tlačítky na volantu.
1. 6. 2016 18:02
Re: Výtečná ergonomie
To že to takhle řeší více výrobců neznamená, že to je ergonomicky "výtečně". Není. Pokud má testovaný Tigi digitální přístrojový štít, OK. Vtip je v tom, že není ve standardu. A to cajk prostě není.
1. 6. 2016 18:48
Re: Výtečná ergonomie
Ergonomicky výtečné je to v rámci kompromisu cena/užitek. Samozřejmě, že řešení D3 bez dotykového displeje je lepší, ale také podstatně dražší. Jakmile použiješ dotykový displej (levné mainstreamové řešení), tak je umístění v Tiguanu/Kadjaru/Evoque/F-Pace to optimální. Že to může být lepší (s digitálním cockpitem) nebo horší (bez něj) o tom není sporu, ale redaktor hodnotil to co testoval, takže vyčítat mu, že v levných modelech to není tip ťop je jaksi mimo mísu, je to test konkrétního auta ne úvaha o modelové řadě.
Avatar - _Karel_
1. 6. 2016 21:00
Re: Výtečná ergonomie
Tak třeba zmíněná Mazda 3 má display nahoře, ovládání dole u řadičky, uděláno určitě levně a funkčně výborné. Jako v D3 to tedy být nemusí.
1. 6. 2016 22:28
Re: Výtečná ergonomie
Mégane na tom byl podobně. Jak se říká, když se chce, všechno jde. Pokud by vypustili display uprostřed a nechali jen virtuální přístrojovku (ala TT), úspora by mohla jít do ovladače (ideálně s touchpadem).
1. 6. 2016 19:12
Re: Výtečná ergonomie
To je diskutabilní. Mně rozhodně vadí, když se musím natahovat. Ani náhodou to není ideální. Nicméně umístění to není horší než klasické rádio, vůbec nemluvě o klimatizaci a i na ně se zvládnu podívat.
Avatar - Dinar
2. 6. 2016 07:57
Re: Výtečná ergonomie
Tohle už tu bylo milionkrát. Možná vás pár, co se ze sedačky natahujete někam pod přední okno, abyste si mohli ďubnout do displeje, bude, a třeba vás to i baví, ale ergonomického na tom není nic. Ergonomické je řešení právě tehdy, kdy není třeba se při řízení nijak posouvat, nahýbat atd. aby si řidič třeba zvětšil mapu navigace. Jinými slovy, dotykový displej v dosahu ruky, tak jak to dělá vw, je ergonomicky správné řešení, dotykový displej na vrcholu palubky mimo pohodlný dosah je ergonomický fail.

Umístění displeje na vrcholu palubky je ideální řešení, ale jen v případě nedotykového displeje infotainmentu ovládaného odjinud, viz. řešení idrive, mmi apod.
Avatar - Sumi2000
2. 6. 2016 17:59
Re: Výtečná ergonomie
zajímalo by mne , zda jste při testu taky změřili zavazadlový prostor , s rezervou bez posunutých sedaček to podle mého zjištění je pouze podprůměrná hodnota pod 500 L !
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 6. 2016 15:56
Re: Výtečná ergonomie
Ty si tu 1x?

VAGinisticka ergonomia je tu predsa vzdy najlepsia a jedina spravna. Akakolvek deviacia od tejto redakcnej normy sa tresta odobratim hviezdicky.

Ze musis spustit nielen oci z cesty, ale este aj ohnut krk? VAG to tak dal, tak je to z definicie ergnomicky ideal!

:-!
1. 6. 2016 17:56
Re: Výtečná ergonomie
No mě se to (bohužel) jeví taky tak.
1. 6. 2016 16:13
Re: Výtečná ergonomie
Jsou auta, kde ti ten display v přístrojovce/ HUD ukáže i navádění do pruhů/ situační plánky.
1. 6. 2016 17:55
Re: Výtečná ergonomie
O to se nepřu. Jen je jaksi fakt, že pokud si v novém Tiguanu v nižších výbavách řádně nepřiplatím, mám ergonomický bazmek... ;-)
1. 6. 2016 18:40
Re: Výtečná ergonomie
Tak když si řádně nepřiplatíš, nebudeš mít ani tu navigaci, která by ti dělala problémy. ;-) Teď vážněji. Nějaký situační plánek/ navádění do pruhů jsem myslím viděl i na tom malém displayi, myslím v A3. Tiguan by měl mít to samé (nebo evoluci toho). Je to udělané jinak (a z hlavy nedám, jak dobré to bylo) než ve větších Audi, kde je větší display (a je škoda, že se nerozšířil na auta na MQB). Osobně v přístrojovce víc než ten velký nepotřebuji. Na MQB je virtuální přístrojovka jediná možnost (pokud vím), jak dostat velký informační display, takže jsem za tu možnost rád, ale radši bych, kdyby tyhle malé hodili do koše a nahradili je těmi velkými. Proto bych si u Audi (>= A4) za virtuální jen tak nepřiplatil, zatímco u VW spíš ano. Pro Comfortline stojí myslím zhruba 500 €, což není tak hrozné (barevný multidot ve své době stál snad 5.000 korun).

Klidně bych napsal, že ty malé displaye jsou špatný vtip a vhodné tak do minulého desetiletí... ale při pohledu na nabídku na trhu jsem zřejmě vedle jak ta jedle. Třeba BMW to dokáži prominout, protože má opravdu dobrý HUD. Ale většinu nic neomlouvá.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 6. 2016 15:40
"Už první tiguan svojí variabilitou a praktičností konkurova
Ne, nekonkuroval.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
1. 6. 2016 23:44
Re: "Už první tiguan svojí variabilitou a praktičností konku
Nekonkuroval protože neměl žádný kufr na zavazadla!
Avatar - Sumi2000
2. 6. 2016 17:57
Re: "Už první tiguan svojí variabilitou a praktičností konku
MPV je prostorné auto pro rodiny s dětmi..jak může Tiguan konkurovat , když ta rodinka nemá kam dát zavazadla? 8-s >:D
Zřejmě až větší Škoda Kodiaq by konkurencí pro MPV být mohla.
Pokud nebude mít podobně šílenou cenu jako Tiguan !
Avatar - Auto CZ
1. 6. 2016 16:08
Zabudli na kryt motora
4 a pol hviezdičky za auto, ktoré nemá kryt motora, baterka zabalená v nejakom pofidérnom obale.. Vzadu to má vysokú nakladaciu hranu kufra, zadná lavica ako tak pre dvoch teenegerov, .. a celé to je v interiéri ako v starej mexickej jette spred desiatich rokov. Alebo 4 mínus znamená známku v škole? >:D
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2016 23:49
Re: Zabudli na kryt motora
No, s tim interierem nesouhlasim. Tam se posunuli.
Mexická Jetta byl předchozí model.

Teď se Tiguan interiérem přibližuje třeba Tucsonu.

Cenou a exteriérem je ale Tiguan úplně jinde :-)
1. 6. 2016 18:01
Skvele obraty...
"nepůsobí vysoce a úzce jako minulá generace." O minule generaci to zde nekdo prohlasil???
"Ve srovnání s tradičními volkswageny (golf, passat) se jedná až o nečekaně výrazné auto, stále je ale poměrně konzervativně laděné a příliš emocí nevzbudí. Přiznám se, že naživo mně nový tiguan zpočátku příliš nezaujal..."
Tak precist si tuhle vetu, a ani se na to nejdu podivat, a co teprve golf a passat?? To musej bejt tuplem hruzy!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2016 19:32
Nelíbí
Pro prvního majitele to bude dobrá volba, o tom žádná.

Ale design se vyloženě nepovedl. Vůz působí stejně jako hruška, spodní partie trpí extrémní optickou nadváhou. Korejci tu mají sexy dračice Sportage a Tucson, Japonci nádhernou CX-5, a stále atraktivní CRV a RAV4... A VW? Otylá hruška Tiguan 8-s 8-s :no: Přitom minulá generace měla styl, šmrnc i eleganci... :-(
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2016 21:06
Re: Nelíbí
vacsi touareg ma voci tigimu akesi vyvazenejsie proporcie... mne pride akoby mal tigi kratky predok ( a akoby tazisko auta bolo posunute viac dopredu voci inym SUVeckam ktore ho maju viac vzadu ) ... miestami ozaj posobi ako mpv ale napriek tomu tvrdim ze v cervenej je pekny a ako celok paci sa mi... jasne ze nie az tak ako tucson/sportage alebo CX5 ale aj tak tu vidim pokrok voci predchodcovi .... je trosku taky buclaty aj ked nie mozno na tych najspravnejsich miestach.... ano konkurencia vie posobit modernejsie a viac chyti aj za srdce ... ale tigi je tigi... a treba ho brat takeho aky je... ako auto urcite nesklame ... mna skor ako jeho vizaz mrzia benzinove motory... to vypinanie valcov mi skratka nevonia
Avatar - Emel
1. 6. 2016 21:47
Re: Nelíbí
Zejména ta CR-V je vzor optické lehkosti, to auto se úplně vznáší a každá linka řeže jak legendární leopardí tanga :-)
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2016 23:17
Re: Nelíbí
jistě, nemusí se ti zamlouvat styl, ale vůz je vzhledově velmi vyvážený.
Avatar - Emel
2. 6. 2016 09:28
Re: Nelíbí
CR-V není vyvážený, je těžký na zadek, víc než jakýkoliv jiný současný SUV.
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
1. 6. 2016 23:18
Re: Nelíbí
Z tebou vyjmenovaných modelů se mi s přimhouřením oka líbí jen Tucson, a budiž, na CX-5 se ještě koukat dá. Jinak asijské podivnosti...

Tiguan mě nějak nebere, ale ani mi nevadí. Za mě napříč SUV a crossovery vítězí Nissan (kromě Džouka).
2. 6. 2016 04:39
Re: Nelíbí
A předpokládám, že je to i měřitelný >:-[]

Kdepak, tvůj názor ti neberu, fakt je, že si na nový Tiguan musím zvykat, ale CR-V nebo RAV bych před něj z hlediska tvarů a stylu nedal ani po týdenní konzumaci ve francouzským vinným sklepě.
Tiguan rozhodně není otylý už pro použití rovných křivek, který údajnou obtloustlost maskují líp než obliny (viz CR-V nebo Kadjar).

Minulá generace byla...jako neosolený brambory. ;-)
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2016 19:36
Re: Nelíbí
měřitelné prvky určitě najdeš, třeba podíl nelakovaného oplastování, výšku bočního zasklklení. Sklon zadní výklopné stěny taky dokážeš vyjádřit :-! >:-[]
Avatar - Emel
3. 6. 2016 09:45
Re: Nelíbí
No tak se rozepiš. Jak je to třeba s tou výškou bočního zasklení? Čím méně tím lépe?

A ta zadní stěna - jak má být skloněná, aby to vypadalo pro tebe dobře?

Mně stačí tohle:
[odkaz]
[odkaz]
PS: ani z tohohle ale nadšením neskáču:
[odkaz]
6. 6. 2016 23:36
Re: Nelíbí
Zkus někdy tu týdenní konzumaci francouzského..

Bude se ti líbit Prius i Ssang-yong.
1. 6. 2016 20:19
Pekné, ale opet dvojí metr
Koncern mám odjakživa nerad, a to jak pro jeho ultra nudný auta, tak pro prehrsel stupidních zaslepencu, kterí nic jinyho nepovazuji za auto. a ze jich tu máme. Tohle je ale jeden z mála jeho produktu, kterej bych si byl snad i ochoten vyzkouset.
i kdyz na druhou stranu, ta cena je fakt prisná. všeci tu plivou na Talisman, ze za miion to auto nemá motor. tohle stoji milion a ctvrt a pojede to jeste o pul stupne hur. a to, ze to prehlíží i redaktori, je na pováženou. ono skutecne dost záleží, z jaké linky to vyjede, ne jen na tom, jak to potom jezdí
Rozbalit vlákno
2
2. 6. 2016 04:35
Re: Pekné, ale opet dvojí metr
Tigi se vycenil přes čáru, souhlas. Srovnání s Talismanem je hloupost, ten se tu představil ve vrcholný verzi, tady v jakýmsi středu nabídky.
To jak to pojede musíš vyzkoušet, ne odečítat z údajů. Fakt je ten, že těchto 150 koní jede velmi dobře. Znám jistých 160koní, který tak rozhodně nevypadají.
2. 6. 2016 09:24
Re: Pekné, ale opet dvojí metr
srovnávám reakce na ty auta, ne ty auta jako takový. Talisman je podle me nejhorsi soucasny Renault v pomeru cena/výkon, rozhodne bych ho nechtel. Ale stred nabídky kompaktního SUV za milion a ctvrt, to je velká vec.
spíš mi jde o to, že VW má v naších luzích a hajích tak silný jméno, že i dvojkolák s jejich logem by stál 300 tisíc. a cestou do sberu by ti všeci závideli
Avatar - Jaros71
1. 6. 2016 23:42
Cena v testované výbavě: 1 239 400 Kč !!
To je výsměch..
Když dám do konfigurátoru nové BMW X1 budu níž a 5 let je servis v ceně zdarma!
A je to prémie...nikoli LIDOVÉ VOZÍTKO 8-s
VW se prostě zbláznilo.
Cena je přepálená o 100-200 tis..podle výbavy.
Navíc nový Tiguan naživo v interieru je moc hranatý.
Zavazadelník s deklem ala Favorit místo roletky je navíc stále malinký..sotva 500 L.
Podle mne zklamání roku..vzhledem k ceně.
Jinak auto jezdí moc dobře , pro někoho s max.1 dítětem dejme tomu může být ok.
Nový Touran je prostorově jiná liga .. všude víc místa a kufr větší snad o třetinu !
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jenik3
2. 6. 2016 09:00
Re: Cena v testované výbavě: 1 239 400 Kč !!
Souhlasim. 1.2mega za plechovku, ktery se toci 4 kola? Na druhou stranu to VW preju. Jestli tiguany prodaji za tyto ceny, klobouk dolu.
Zvazim nakup akcii VAG.
Avatar - Hittman
2. 6. 2016 14:19
Re: Cena v testované výbavě: 1 239 400 Kč !!
Je potřeba splácet Dieselgate... ;-)
Avatar - Sumi2000
2. 6. 2016 17:52
Re: Cena v testované výbavě: 1 239 400 Kč !!
>:D :yes:
6. 6. 2016 23:41
Re: Cena v testované výbavě: 1 239 400 Kč !!
Jarosi to je extrém :-)

Jsme zajedno. Psal jsem podobná srovnání u testu Q5 a RR Evoque (porovnání s X3).

[odkaz]

Cena Tiguanu je opravdu výsměch!
Avatar - LEGOPARK
2. 6. 2016 12:46
Sa naucte gramatiku!
Tiguan sa pise s velkym T ! Pri Skodovkach preco nepisete octavia, yeti, superb, fabia?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
2. 6. 2016 14:17
7,5 litru
je tedy hodně.
Rozbalit vlákno
0