Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Touareg 3,0 TDI - (Ne)příjemná skutečnost

Neříká se to lehce, ale Volkswagen má na kontě další výborné auto. Testem prošla verze 3,0 TDI 4XMotion.
Zpět na článek
30. 10. 2010 08:33
30. 10. 2010 09:46
neregistrovaný "Heine"
30. 10. 2010 10:11
30. 10. 2010 11:24
30. 10. 2010 12:18
30. 10. 2010 11:27
30. 10. 2010 13:27
30. 10. 2010 13:53
neregistrovaný "raulG"
30. 10. 2010 14:14
31. 10. 2010 19:14
31. 10. 2010 21:58
2. 11. 2010 08:02
neregistrovaný "raulG"
31. 10. 2010 00:45
neregistrovaný "Joseph"
31. 10. 2010 16:29
31. 10. 2010 17:00
neregistrovaný "Joseph"
31. 10. 2010 21:57
31. 10. 2010 22:50
neregistrovaný "Joseph"
1. 11. 2010 16:39
2. 11. 2010 08:01
neregistrovaný "raulG"
31. 10. 2010 22:04
31. 10. 2010 22:57
neregistrovaný "Joseph"
31. 10. 2010 23:42
31. 10. 2010 16:30
31. 10. 2010 17:29
neregistrovaný "raulG"
31. 10. 2010 21:53
30. 10. 2010 20:24
30. 10. 2010 22:41
31. 10. 2010 12:32
neregistrovaný "Hooonza"
31. 10. 2010 01:16
31. 10. 2010 16:22
neregistrovaný "Elkro"
31. 10. 2010 17:18
2. 11. 2010 10:59
31. 10. 2010 17:38
neregistrovaný "Pajyn"
5. 11. 2010 19:37
neregistrovaný "RayBan"
31. 10. 2010 22:20
31. 10. 2010 23:51
neregistrovaný "Florian93"
1. 11. 2010 08:26
1. 11. 2010 11:55
neregistrovaný "Florian93"
1. 11. 2010 09:13
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 09:33
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 18:54
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 19:23
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 14:27
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 18:45
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 19:10
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 19:27
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 00:18
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 09:25
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 11:01
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 22:50
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 10:34
2. 11. 2010 11:20
29. 9. 2021 23:29
Avatar - Tomas_2002
30. 10. 2010 08:33
Barva
Jediné, co mi trochu vadí je nemožnost objednání v bílé nebo bílé perleťové barvě. Ta bílá Campanella je spíš slonovinová kost. Někomu se to třeba líbí, já mám však raději klasíckou celobílou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Heine"
30. 10. 2010 09:46
Dokonalost...
No co dodat, je to téměř perfektní auto a perfektní test. Krásné linie, úžasný vnitřek, výborné jízdní vlastnosti, jen ten motor zamrzí.
Původní Touareg byl dobrý, ale zoufale nespolehlivý, budu doufat, že VW chyby napravil. Dnešní Touareg totiž nemá konkurenci a jak to tak vypadá, ještě dlouho žádnou mít nebude. K SUV mám bytostný odpor, ale když už by to muselo být, nevidím kromě Range a Touarega jinou volbu (pro rýpaly X5 me neoslovuje a X6 je hnusná).
Takže palec nahoru. :yes:

Pro redakci: opravte si výbavu testovaného vozu, zrychlení a hodnocení.
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2010 10:11
objektivita
Asi není opravdu redaktorům co závidět při hodnocení VW :-) Nejsem žádný radikální VW fan, ale od doby kdy se koncern zbavil PD a přišli CR a v benzínu TSI, není až tak co objektivně kritizovat (podle mě). Neřeším design, ten je otázkou osobního vkusu.

O velmi vysoké úrovni Tuarega už mluví jen to, že u tohoto vozu se mezi menší negativa řadí jinak skvělý motor 3.0 TDI....
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2010 11:24
super preklep
5.4 zrýchlenie ... sekli sa asi o 2 sekundy ...
Rozbalit vlákno
3
30. 10. 2010 12:01
Re: super preklep
jo, přesně o 2,4 sekundy:-)

P.S. Jestli to aspoň tady bude někdo z redakce číst, včera jsem u golfa upozorňoval na překlep v ceníku - konkrétně 1.6D 77kw trendline 3D a trendline comf.5D..lítá tam cca 40 litrů, to je dost ;-)
Avatar - zezlik
30. 10. 2010 12:18
Re: super preklep
Ta chyba vznikla při nasazování testu, předám editorovi, ať napraví. Díky za upozornění.
30. 10. 2010 12:23
Re: super preklep
chybovat je lidské, díky za nápravu :-)
Avatar - petrumr
30. 10. 2010 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2010 13:27
ZLATÁ CIHLA
Touareg je zlatá cihla za... pár švestek. Nezapomínejme na tu nízkou cenu, to je opravdový trumf.

Tihle šiřitelé spikleneckých nálad, no to je přece jen a než obdobný ksindl jako ti, co rozbíjejí tyčema výlohy McDonaldu, aby pak za bezměsíčné noci hltali kolem popelnic zbytky z nedojezených bigmaců...

Touareg výrazově zjemnil, přesto je to nadále porce pro silné chlapské nátury. Kára pro správnýho eurobejka.

Test tradičně z těch, co se čtou vícekrát a co se vpalujou do hlav, bravo :yes:
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "raulG"
30. 10. 2010 13:53
Re: ZLATÁ CIHLA
jo cihla to je, vystizne >:D
30. 10. 2010 14:14
Re: ZLATÁ CIHLA
Trochu se tu intelektuálně obnaž, takhle si tu o tobě všichni musí nutně myslet, že v garáži máš zatím jen tříkolku po tatínkovi...
Avatar - gld
31. 10. 2010 19:14
Re: ZLATÁ CIHLA
intelektuálne sa tu "obnažuješ" najmä ty a že to teda nie je pekný pohľad :-!
31. 10. 2010 21:58
Re: ZLATÁ CIHLA
Škoda, že ty nemáš co obnažovat... 8-s :-!
neregistrovaný "raulG"
2. 11. 2010 08:02
Re: ZLATÁ CIHLA
stejne jako ty >:D :-!
26. 11. 2010 16:53
Re: ZLATÁ CIHLA
blbe, skus aspon nejaku lepsiu narazku a nie tieto tvoje infantilne kecy.. Inac je to zlata cihla to je.. Touareg je zlata cihla lebo je to tak nespolahlive auto ze aj talianke alfy su super hyper spolahlive.. Pre VW servisy je to naozaj horuce zeliezko v ohni ;)
neregistrovaný "Joseph"
31. 10. 2010 00:45
Re: ZLATÁ CIHLA
Nebo taky auto pro troubi co si musej neco kompenzovat, ze? Jinak rekl bych ze prave VW je takovy McDonald. ;-) A na zaver snad jen, ze jediny pravoverny VW je stary dobry brouk.
31. 10. 2010 16:29
Re: ZLATÁ CIHLA
Můžeš s být jistý, že troubů co jsou schopni investovat do auta jeden a půl miliónu moc není. Tohle auto jezdí bohatí lidé, a ti si zpravidla na silnici nic kompenzovat nepotřebují.

No, právě že McDonald, tak se kolem něho stahují ti nýmandi a kopáním do blatníků si kompenzují své mindráky.

Brouk zase bude.
neregistrovaný "Joseph"
31. 10. 2010 17:00
Re: ZLATÁ CIHLA
To jo, ale to uz nebude to prave lidove vozidlo. ;-) Moc dobre znam lidi kteri jezdi autama za 1,5 mega a vice, dene s nima spolupracuju, proto s tebou musim souhlasit, ze vetsina si jich opravdu nemusi nic kompenzovat. Ja jen proste nemam rad kategorii velkych SUV (vede Q7) a opravdu mi obcas jejeich prijdou, ze si neco kompenzuji (mysli si ze kdyz ma jejich mazel 2,5t a ......, tak jim musi kazdy z cesty).. Ja by jsem si za tyhle "drobny" radeji sedana nebo kombi vyssi stredni tridy (dnes asi BMW 5).
31. 10. 2010 21:57
Re: ZLATÁ CIHLA
Tak to je snad jasné, že je to první liga silnic, o tom snad rozumnej člověk nemusí složitěji uvažovat. Nikdo si nic nekompenzuje, jen holt jede první ligu. Je to elita silnic. Někdo jinej si možná taky nic nekompenzuje ale holt jede ligu poslední. To není elita silnic. To je ta správná silniční spravedlnost - na každém šoférovi je ze tří kilometrů poznat kam patří. Znáš to sám ne, prémiové auto, prémiový člověk...

Co by znás kdo koupil není důležité, důležité je, že nahoře je test špičkového auta daného segmentu. Za bavoráka tě chválím, máš vkus ;-)
neregistrovaný "Joseph"
31. 10. 2010 22:50
Re: ZLATÁ CIHLA
No nevim jestli zrovna znacka VW je premiova a to i presto ze by jsi to nekteri pral, ze?. Takze potom tedy premiovy clovek jede v nepremiovem aute s premiovou vybavou. ;-)
1. 11. 2010 16:39
Re: ZLATÁ CIHLA
Máš v tom slušnej brajgl, ještě, že tě to nemusí osobně bolet... ;-)
neregistrovaný "raulG"
2. 11. 2010 08:01
Re: ZLATÁ CIHLA
VW je premiova znacka? >:D >:D myslim, ze ne, Donalde.
26. 11. 2010 16:55
Re: ZLATÁ CIHLA
ty chalan musis strasne drogovat ked nazves VW premiovou znackou.
31. 10. 2010 22:04
Re: ZLATÁ CIHLA
Závist?

Kde se, proboha, bere pořád to přesvědčení, že si někdo pořízením podobnýho auta něco kompenzuje? :-O
Ne, skutečně už není počátek 90. let, dnes si velké esúvéčko nekupují jen mafiáni z východu. Dnes si ho koupí převážně ten, komu se za a) takové auto líbí a za b) dokáže na něj vydělat.
A co si kdo za svý prachy koupí, je čistě jeho věc.

Pravda asi bude jinde, jen zůstane navždy utajená pro jiné "troubi"... :-!
neregistrovaný "Joseph"
31. 10. 2010 22:57
Re: ZLATÁ CIHLA
Na to ti asi jen reknu to, ze jednine "SUV" ktere by jsem si koupil je cokoliv od Land Roveru nejlepe Discover nebo Rangerover Sport. Tohle auto proste nema styl, je to rychlokvaska stejne jako cely segment, ktery byl puvodne urcen hlavne pro USA.
31. 10. 2010 23:42
Re: ZLATÁ CIHLA
Jasně.
A každej, komu se líbí měco jinýho, je trouba s malým pinďourem.

Hmm... ;-\
Avatar - positivemind
31. 10. 2010 08:29
Re: ZLATÁ CIHLA
Já ti nevim, jestli pro chlapy. Jak říká moje partnerka: Cayenne je pro 100% blondýnky (tj. i tmavovlásky) a fotbalisty. Tohle auto nám nesmí do rodiny :-)

S novým Touaregem to bude dost podobné, starý měl takový masitý brutální styl, rád ho na silnicích potkávám - ten nový je takový... nechává mě chladným, i když na něj sahám.
31. 10. 2010 16:30
Re: ZLATÁ CIHLA
Trochu partnerku dovzdělej v autech. Počkej rok, pak design Touarega určite pochopíš...
neregistrovaný "raulG"
31. 10. 2010 17:29
Re: ZLATÁ CIHLA
na designu cihly neni co chapat. Je to proste cihla. Za rok to bude opet ta sama cihla >:D >:D >:D
31. 10. 2010 21:53
Re: ZLATÁ CIHLA
Škoda, že nikdy nebude tvoje... >:D
Avatar - positivemind
31. 10. 2010 23:45
Re: ZLATÁ CIHLA
Možná budu znít jako barbar, ale než abych si pořídil Touarega za 1.7M, koupil bych si půlroční nebo roční GL...
Avatar - Ronault.
1. 11. 2010 17:52
Re: ZLATÁ CIHLA
Auto pro chlapa... to je těžké, nicméně dneska jsem konečně na živo potkal nové XJ a teda klobouk dolů, i ta proklínaná záď prostě vypadá perfektně a to ani nemluvím o přídi... Prostě JAG :yes:
30. 10. 2010 20:24
..
keby ste si vy novinari tolkokrat nes.rali do huby tak by to clovek aj pochopil.. Ale zaplatit kvalitny novinarsky narketing zase nie je tak tazke a vmasirovat zopar veci ludom do hlavy uz vobec nie.. Staci sa pozriet kolko na politiku, kolko ludi voli koho...

Tym nechcem povedat ze touareg je zly, praveze je pekny a dufam ze zacne byt aj spolahlivy konecne.. Kde su tie myty o kvalitnom VW koncerne,.. Pri starom touaregu im to dost nevyslo..
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2010 22:28
Ty testy se nám zjednodušují...
Koukám, že zmizely plusy a mínusy, totam je hodnocení. Příště už asi nebude nutné vypisovat výbavu, pak zmizí polovina technických údajů. Jde o nějaký nový trend nebo o obyčejnou lenost? Chápu, že je to všechno v samotném textu, ale přehlednosti to dvakrát neprospívá. :-(
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2010 22:41
4XMOTION
Mám menší dotaz, proč u ceny píšete cena testovaného vozu 1,7 mega a v závorce je motor 4.2 TDI??? Není náhodou pohon 4xmotion pouze u 3,0 TDI? Díky za vysvětlení...
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2010 23:08
4Motion vs. 4XMotion
Nechápu, když už to autor nakousl, proč se nezmínil jediným odstavcem o rozdílu těchto 4x4 pohonů. 4Motion za posledních x let označuje VW u svých vozů Haldex, jedná se u 4XMotion o Torsena, tj. motor je usazen podélně a ne napříč, jak je to u Haldexu? Je tedy 4XMotion trvalý náhon 4x4, jak se sluší a patří?
Rozbalit vlákno
2
30. 10. 2010 23:55
Re: 4Motion vs. 4XMotion
Neee, právě 4Motion je s torsenem a 4XMotion je s poctivým mezinápravovým diferenciálem s elektricky řízenou uzávěrkou, se zadním diferenciálem s uzávěrkou a s redukcí. Více třeba tady: [odkaz] ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
31. 10. 2010 12:32
Re: 4Motion vs. 4XMotion
4Motion je pouze obchodní známka koncernu VW a nemá s typem pohonu nic společného. Motor podélně = Torsen (Passat 3B/3BG, Touareg, Phaeton), auta s motorem napříč (Golf, Tiguan apod.) = Haldex

4Xmotion dobře popsal nějakej anonym.
31. 10. 2010 01:16
Dopsat !!!
Tato recenze mě opravdu zklamala. Jako fanda SUV a především moderních technologií jsem totálně pohořel. Nevadí mi obvyklý styl pana Zezulky, kdy se nezaobírá všemi aspekty testovaného auta, ale vypíchne nějakou výraznou skutečnost o něm a tu pořádně rozvede. Bohužel, tentokrát to nevyšlo.

U této story je to nanejvýš pojednání o tom, že je to VW a ačkoliv je to blbý, tak je dobré. Možná právě proto se autor zasekl a všechno ohodnotil jednou dvěma větičkami ve stylu není to ani bílé, ani černé, ale něco mezi. Dokonce to bude pravda, ale toto by dovedl napsat kterýkoliv čtenář auto.cz a možná by k tomu ani nepotřeboval to auto vidět, rozhodně by mu ale stačila krátká předváděcí jízda u dealera.

Osobně jsem se už od úvodního odstavce těšil na to, že si konečně přečtu, jak v praxi funguje pohon 4XMotion, který fakticky dělá z obyčejného SUV s jinak velmi dobrým Torsenem nefalšovaný moderní off-road. Velmi mne tedy pobavilo přirovnání k Nissanu Patrol, jehož by vlastně měl být technologickým nástupcem, protože mu chybí pouze žebřinový rám a dále nanejvýš uzávěrka předního diferenciálu, kterou ale sériový Patrol taky neměl. Bohužel, i když právě tímto je tento konkrétní Touareg výjimečný, nedozvěděl jsem se víc, než že je nejspíše velmi vhodný na polní cestu a na D1. Překvapivě. Celkem by mě zajímalo, kde by pan Zezulka chtěl takové auto používat. ;-\

To, že je panu Zezulkovi kategorie SUV a obecně tématika jízdy v terénu vzdálená, by se dalo pochopit, ale kromě pozitivního zhodnocení převodovky se nedozvídám moc ani v ostatních ohledech. Jako řidiče podobného auta by mě velmi zajímala praktická využitelnost kamer použitých ve voze a to jak v terénu, tak i při parkování na úzká místa ve městě. Bohužel nakonec se nedozvídám ani takový základní údaj, jako jaká jsou sedadla. Tato jsou s elektropneumatickým přifukováním bočnic opěradel. Je dynamické nebo jen manuálně nastavitelné ? Jak se v tom sedí ? Stojí za příplatek ? O prostornosti je zmínka pouze v samém závěru, což mne velmi mrzí, když měřím skoro dva metry a už jsem v nejednom SUV dřel hlavou o strop při prvním výmolu. Za kratičkou větičku by to podle mého stálo, i když se dá předpokládat, že místa zde bude dost.
Tak jsem se duševně vyzvracel a i když nečekám žádnou velkou nápravu, budu tiše doufat. A to jsem se tak těšil... :-(

P.S: Pane Zezulko, mohl byste mi vysvětlit větu "Volkswagen na rozdíl od jiných expertů netrpí chorobnou potřebou šetřit na tlumících materiálech" a říct, který konkrétní výrobce SUV v hodnotě přes 1,5 milionu korun na těch materiálech šetří ? Nebo obecněji, které jakékoliv auto za tuto cenu tímto trpí ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Elkro"
31. 10. 2010 16:22
Re: Dopsat !!!
Bohužel musím s Vámi souhlasit, že článek nepřináší téměř žádné informace jen shluk emoci pana Zezulky, které ne každého zajímají... srovnání s BMW X6 3.0 D o tom, že Vás předjede bych bral s rezervou, vše už v tomto případě záleží výrazně na řidičích než autech, papírově je na tom Touareg o chlup lépe (zrychlení/max rychlost)

Co se týče auta jako takového, musím souhlasit, že je výborné, máme jej doma v 4xmotion + pneu podvozek, což beru jako povinnost k tomuto pohonu, v nastavení odpružení na Sport auto drží velice dobře.

Co mne překvapilo je komentář k místu na zadním sedadle, tak je podle mne místa zbytečně moc, při nastaveném sedadle řidiče na výšku 185cm má spolujezdec vzadu místa na nohy tolik, že pokud nemá 220 cm nemůže si stěžovat a bude mít před koleny poměrně velký prázdný prostor...
Avatar - saldy
31. 10. 2010 17:18
Re: Dopsat !!!
no ale tejden se projel v parádní káře, ne?...... a to se taky počítá >:-[]
2. 11. 2010 10:59
Re: Dopsat !!!
Souhlas,přesně tak. Test jako celek nic moc,víme jen že se nesmí v žádném případě upozornit na nějaká negativa. S VW auty mám pár km najeto,tak vím že pár chyb,ale i pozitiv tam jistě bude,ostatně jako u všech automobilek.Jen to tak nějak lépe rozepsat :'-(
neregistrovaný "Pajyn"
31. 10. 2010 17:38
Terénní polygon
Pěkný článek, děkuji za objektivní pohled. Mám dotaz, jsem ze Zlína a zajímalo by mě, kde je ten terénní polygon a zdali je věřejně přístupný. Děkuji
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
5. 11. 2010 19:37
Re: Terénní polygon
Ale prd polygon - sjel 50m do lesa, nafotil a vrátil se na asfalt >:D
31. 10. 2010 20:55
Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
dílo koncernu v praxi. Hardcore fans Vlčího hrádku mohou moje řádky brát jen jako pláč socky nad vozem, který si nikdy díky svým finančním možnostem nepořídí, přičemž tak zabijou dvě mouchy jednou ranou. Ale.... Je tu jedno velké Ale. A tím je to, že se opět koncernu podařilo nacpat poměrně dokonalou, byť mírně poruchovou, techniku, do vozu, který, označován jako SUV, má tvář dokonale bezpohlavní. Vyhovující - marketingově dokonale zvládnuto - usedlým a na jistotách trvajícím zákazníkům. Ano mezi ty jistoty počítám i to, pořídit si auto, jako odznáček schopností. Vždyť SUV s doplňky s cenou za skoro dva mega, byť z číny si je soudruzi nechají dovézt za ani ne desetinu jejich ceny, je přece odznáčkem.... Ale kolik znáte skutečných majitelů těchto vozů, kteří by jeho schopnosti využili třeba v terénu? Kolik z nich - krom pár členů Touareg klubu, dělá čest technice, která, když vydrží, dokáže velmi mnoho? Asi ve svém okolí moc ne, že? A přitom právě Touareg by mohl být individualizací non plus ultra - nejenom tou zakořeněnou v myslích otroků a otrokářů, manipulovaných a manipulátorů, ale mít vyhraněnou tvář - byl by si zasloužil piedestal - takhle si zasluhuje jen pozornost lidí s horizontem omezeným nulami bankovního sektoru - a to je na potenciál tohoto auta sakra málo ne?
Rozbalit vlákno
19
31. 10. 2010 21:52
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Nezapomínej, že počet těch nul na bankovním kontě je zpravidla přímo úměrný intelektu vlastníka toho konta...

V podstatě jsem nepochopil tvuj žal za tím terénem. Svědčí to, ozawasane o tom, že o životě s tímto autem nemáš ani páru, to se nezlob. Nebo by sis to představoval jak? Že v Touaregu pojedeš z Prahy do Brna polem?

Tahle auta jsou přece především o bezpečnosti, a skutečnost, že jsou schopná i jízdy v terénu jen jen logickou vlastností, nikoliv hlavní předností. Měl bys vědět, že většinou se v civilizovaných zemí jezdí po silnicích.
1. 11. 2010 01:12
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Jenom taková poznámka pod čarou, podle mého minimálně verze 4XMotion je o tom, abys to vzal spíše tím polem. Pokud bych si kupoval Touarega jen pro bezpečné cestování na silnici, tak Torsen by byla jasná volba (a to ne kvůli ušetření peněz). To nakonec ukázal sám VW, když je 4XMotion jen pro 3.0 TDI, zatímco ostatní motorizace jdou pouze s Torsenem.

A propo k té bezpečnosti, tam jde spíše o pocit, pasivní bezpečnost je prakticky na stejné úrovni jako u vozů z vyšší střední a co se týče té aktivní, tak o těch10-20 čísel vyšší těžiště prostě nezapřeš. Zatímco u každé luxusní limuzíny se poctivě napíše, že to není na závodění a řezání zatáček kvůli vyšší hmotnosti a měkčímu nastavení podvozku, tak u SUV se dělá jako by nic takového nebylo. Kecy, je a každý kdo by chtěl dohánět nějaký sedan v zatáčkách na okresce, by brzy dojel...

Intelekt: Potom by za volantem VW měli jezdit samí profesoři a docenti, ne ? >:D Neřekl bych, že tomu tak je... ;-)
1. 11. 2010 07:39
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
no je vidět, že já sice nemám o životě s Touaregem ani páru, ale Tvá pára o intelektu je právě přímo úměrná počtu nul, se kterými se v životě potkáš. Schopnost pustit do klávesnice takový blud, že počet nul na kontě je přímo úměrný intelektu je skutečným dílem multimiliardáře.... Také sentence, že tato auta jsou především o bezpečnosti a skutečnost, že jsou schopná i jízdy v terénu jen jejich logickou vlastností je nesmysl. Mnoho aut tohoto segmentu je bezpečných až až - X6, X5 apod a jejich schopnost prostupovat terén není logickou vlastností.....Taktéž spousty aut vyššího segmentu je bezpečných, přičemž největším terénem, pro který mají schopnost je přejezd zpomalovacího prahu před luxusním hotelem.... A ještě k těm silnicím - měl bys vědět, že v některých civilizovaných zemích se lidé zabývají například myslivostí, kdy jim, byť zbohatlým, zaplať za to ten nahoře, ještě silnici až ke krmelci nepostavili a kvalita některých silnic zaostává za názvem cesta, natož asfaltová...
1. 11. 2010 10:48
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Co se týká toho konta, pak ano, platí zásadní zásada :-) velká hlava, velkej balík. O výjimkách, že nějakej debža u vás v ulici vyhrál první ve sportce mi prosm nepiš. Život společnosti už tak založený je - ti chytří mají peníze a ti pomalejší prostě ty peníze nemají.

Co se týká myslivců, ti budou z Touarega a z jeho mimosilničních schopností nadšeni.
1. 11. 2010 20:29
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
ty jsi mi ale ftipálek - velká hlava - velkej balík- takhle jsem se dlouho nepobavil - nesmíš tolik hrát monopoly.... Tzv. život společnosti se dokáže zhroutit během pár týdnů a vyprávět Ti o zážitcích z debilního mládí ti nehodlám, takže zkrátka jen tolik - život nefunguje podle Tvých zásad - resp. je velmi křehký.... Ad chytří mají peníze a pomalejší prostě ne - nezaměňuj vychcaní a všehoschopní s minimem skrupulí za chytří....
1. 11. 2010 21:31
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Kup si rudej župan a naloď se na auroru, potřebujou to***. Jestli jsi měl debilní mládí, tak tě mohu leda politovat, měl by ses ale snažit, aby tě to neuvlivňovalo v dospělosti. Jak vidím, máš stím velkej problém.
2. 11. 2010 10:23
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
tak se tak nečerti a vybij si svou frustraci jinde - já na Auroře byl - ale z děla jsem nestřílel - tehdy se to jmenovalo Leningrad, dnes už jsou zase u tradice. Ty umíš litovat akorát sebe, takže charitativních akcí se nezúčastňuj. A velkej problém mají spíš lidé, který nepřelezli laťku, kdy prachy a tzv. úspěch jsou modlou jejich pokojíčku. To*** fakt dělat nepůjdu - dneska už lodě plují na jiný pohon - zkus se dovzdělat.....
Avatar - lamal
6. 11. 2010 19:19
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Gti aj ked tvoje prispevky vidam dlho, dnes ti to ide najlepsie... pocet 0 na konte sa nikdy neroval vyske IQ ty TRUBA >:D

nejaky vypatlany predajca, ci spevak bude mat viac 0 ako vedec a vzdelany clovek, ktory vidi v zmysle zivota aj ine veci ako pocet 0 na konte, takze vedci maju nizsie IQ ako spevaci ci predajcovia....tvoje iq je mizerne /to je mimochodom kazdemu kto ta cita jasne/ ked plodi taketo vadne a zakomplexovane uvahy, ale nepotesim ta uz sa to neda liecit :-(

ozawasan - suhlas vo vsetkom, mas dobre nazory
Avatar - Krispos
31. 10. 2010 22:07
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Táta jezdí se starší verzí Touarega po Hanoji a nedá na něj dopustit....
31. 10. 2010 23:04
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Nepřipích Ti někdy někdo nějakej odznáček (vw) na čelo? A netlačil při tom až moc? :-)
V autě vozím to nejcennější...a balík akcií na doručitele to není ty popleto...takže chci, aby má rodina byla v nejvyšší možné míře bezpečná např. proti idiotům bez řidičáku a pod vlivem 8-s V automobilu ranku Touarega jsou šance mé rodiny dobré a akcie toho blba v protisměru jdou prudce dolů :-! A k té bezpohlavnosti Touarega...no...na pochromované jelení paroží Murana vizuálně nemá, to Muranu závidí i u Saabu...a hlavně u Vodafonu :-)
1. 11. 2010 07:49
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
no odznáček opravdu ne a ani při tom netlačil - já nemám problém přiznat jakémukoliv technickému výtvoru jeho kvalitu či skorodokonalost. To, že vozíš v autě kidoše - což předpokládám, že by mělo být tím nejcennějším, co máš - pokud to teda nejsou drahé kameny či platinové destičky, svědčí o tom, že se o ně dobře staráš. Následné věty o tom, že ten, kdo se objeví v protisměru ve Tvém směru je idiot bez řidičáku či idiot, už vede debatu trošinku jiným směrem a dalo by se o tom sáhodlouze debatovat, ale to asi není náplní Tvého příspěvku ne? K tomu "paroží" a míře chromu - aneb čím víc chromu tím větší drsoň a chlapák - to je představa pubescentů a ořetězovaných rádoby machrů, kteří sice mají pár holek na štaflu a dost nul, aby byli podle GTího intelektuálním Everestem naší společnosti, ale nejsem ani pubescent ani majitel masivních řetězů....
Pokud to pána zajímá tak bezpohlavnost či amorfnost Touarega vidím v tom, že kvalitní(v rámci určitých měřítek) auto, které splňuje mnohé, je začleněno do šedi koncernu - začlení ho do toho dokonale střiženého proudu své produkce a přitom by si to auto zasloužilo mnohem víc. Vždyť když vidím ve zpětném zrcátku šíroko - tak zdálky je to jen protáhlej golfík - zadek je o něčem jiném.... To samé potká Touarega - a to si to auto nezaslouží. A to mi na tom vadí - a ať již věříš nebo ne - míra chromu to fakt nebude......
1. 11. 2010 08:32
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Smutná zpráva pro Tebe je, že marketing VW Tvé názory nesdílí...a statisíce kupců na tom budou stejně ;-) Z VW Touareg nikdy (marketingově) LR Discovery neuděláš a ani to není cíl, protože expediční zkušenosti modelu ocení opravdu málokdo...
1. 11. 2010 08:42
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
ale já to nepopírám ;-) . Já si jen dovolil vyjádřit svůj soukromý názor, který nepovažuji za obecnou pravdu. Dokonce jsem jinde v jiných diskuzích vystřihl poklonu marketingovým šéfům VW. Já osobně mám zkrátka jiný vkus, názor i menší peněženku - proč to nepřiznat. Nejsem tedy dle některých místních schopný ba ani inteligentní a pořídil jsem si hnusnou japonskou krabici, která mi sedí - mně osobně - a nikomu to necpu, jako generální pravdu. Btw - kdybych si měl na expedici vybrat vůz ze dvou Touareg a Disco - vyberu Touareg - protože Disco se mi svou hranatostí líbí, ale je to na poruchovost sázka na jistotu..... I když jsem dle některých zde "intelektuálně a schopnostně" nedostatečný, snažím se vlichotit >:D do přízně pár přátel, kteří sedlají jiné, než sociální vozy. A občas se s nimi mám šanci projet - i když jejich majitelé občas pozdvihují obočí a tiše úpí. Snažím se jim vysvětlit, že auto vydrží víc, než jejich psychika. Opačný extrém je kluk s Toy FJ cruiserem, který za tři roky, co tu krásku má, nevyjel do terénu a pak šílel nadšením, nad každým stoupákem a hranou, kdy viděl "jenom nebe". Zkrátka každému, co mu libo.....
1. 11. 2010 10:31
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Ze dvou sériových aut bych samozřejmě také bral na expedici Touarega, ale i tak by to byl hazard...já měl na mysli podniky jako G4 Challenge, které pomáhají udržovat ikonu LR, ale tam sériový vůz nikdy nepotkáš :-) Mimochodem...dost lidí tady básní o RR Sport a Discovery (3,4), ale buď měli fantastické štěstí na dobrý kus nebo v tom nikdy nejeli, natož aby nějaký vlastnili. I při krátké projížďce se obvykle nějaké to chybové hlášeníčko ozvalo. ;-\ Ale jako model do vitríny dobrý :yes:
1. 11. 2010 20:31
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
tak jasně, že na hc expedici by to byl risk - ale větší šance na přežití :-O . Co se LR týče - je smutné sledovat, co se z ikony časem stalo. A k dnešním modelům - na oko hezké, stylové, ale ta technika - mein Gott - ne Kárl, ale Gott. To už bych raději LR přál, aby ho spolkli Vlčáci z Vlčího hrádku - pak by se to aspoň posunulo do jiných dimenzí....
1. 11. 2010 22:16
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Sice jsme trochu odbočili od touarega, ale souvisí to s tím, a mě to nedá nezareagovat:
mě osobně je značka LR nesmírně sympatická a její vozy se mi vždy líbily - nový modely diskárny, nebo RR - pastva pro oči!

Ale v práci mám možnost dnes a denně poznávat, že se jedná opravdu jen o ikony... :-(
Máme starší model disca a hlavně defendery a můžu říct - zlatej UAZ!
Ty auta strávěj daleko víc času v servisech, než v provozu, neustále se na nich se.ou věci, který se snad ani rozbít nedají, zkrátka - naprosto tragický vozy.
Navíc v případě defendera "unikátní" spojení hliníkových plechů a ocelových konstrukčních prvků má za následek, že vám vozy uhnívají doslova před očima...

Domů bych si produkt automobilky LR nepořídil ani za nic, i když se mi vážně hrozně líběj!
1. 11. 2010 23:15
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
Snad se to, paradoxně s indickým majitelem, změnilo, protože od těch velkých faceliftů jsem už tolik problémů nezaslechl. Sám jezdím s Freelanderem II, ten je zatím bez chybičky, ale taky je ve srovnání s D4 i RRS mnohem jednodušší, kde většina problémů stejně pramení z toho vzduchového podvozku, nebo se pletu ?
1. 11. 2010 23:45
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
terrain response v kombinaci se vzduchem je/byl hlavní problém, ale třeba antikorozní ochrana je také problém už u 2-3 letého vozu...to bych čekal u felicie :-O a vůbec všechno, co souvisí s elektrikou, je u LR potenciální problém...i to blbý zpětný zrcátko.
Ono stačí kouknout na nějaký to video z továrny LR a porovnat ho třeba s VW Bratislava. Velkej podíl ručních prací v kombinaci s anglickým přístupem je smrtící. Ale statická prohlídka nového modelu obvykle nadchne :-)
1. 11. 2010 23:50
Re: Dokonalé, leč perspektivně bezpohlavní
No, jestli se spolehlivost zlepší s novým majitelem - jenom dobře a já to LR moc přeju, aristokrat si zaslouží tu nejlepší péči!

Naše pracovní lanďáky nemají vzduchy, problémy jsou ale s...úplně se vším ;-\

Doufám, že jsi měl šťastnou ruku, a různý patálie se ti vyhnou! :yes:
(pravda je, že na freelandera se toho moc špatnýho neví a měl by být asi nejmíň problémovej)
31. 10. 2010 22:20
Za mě ano!
Musím to říkat velmi potichu, aby mě nebylo slyšet do garáže, ale Touareg je asi jediné auto v současnosti, které bych byl ochoten vyměnit za svou Grand Vitaru...

A vůbec by mi nevadilo, že v terénu není tak zdatné, ostatní jeho vlastnosti by to převážily!
Jediné, co mi v jeho pořízení brání, je nedostatek platidla, jinak bych do něj šel s vekým nadšením.

Takže - za mě má Touareg rozhodně mé ANO!

(neboj, Vitarko, jen tak se Tě nevzdám, a až vyhraju a pořídím ti kámoše Touarega, bude s Tebou jezdit kluk, nebo manželka! >:D )
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2010 22:34
Laboratorně vyvážený Touareg
Touareg je v aktuálním vydání velmi povedené auto a jedinou kritiku může jedinec směřovat k designu, ale taková kritika bude velmi subjektivní, protože jinému bude design naprosto vyhovovat. Pro cenu bych nepoužil rčení "za hubičku", protože u VW museli sestavovat ceník v kontextu segmentu (např. LR Discovery) a přece jistě neslevili z úmyslu na prodejích vydělat. Takže cena je prostě přiměřená. Také zde musí zůstat prostor pro Q7. Jako zarytý obhájce AUDI (potažmo D3) na barikádách diskusí ovšem musím prohlásit, že z hlediska celkové vyváženosti vozu bych dnes zvolil Touareg před Q7 a pokud zůstane nástupce Q7 u (americké) koncepce, tak by má volba byla stejná i v budoucnu. Je to ovšem pouze hypotetická úvaha, protože z mlhoviny roku 2011 se k nám blíží něco temného, mohutného, nevyhnutelného...blíží se k nám...hvězda hvězd...nové ML ;-)
Rozbalit vlákno
3
31. 10. 2010 22:36
Re: Laboratorně vyvážený Touareg
:-) :yes:
31. 10. 2010 22:52
Re: Laboratorně vyvážený Touareg
Trochu jsem reagoval i na Tvůj slogan: "Touareg je zlatá cihla za... pár švestek." To mi k Touaregu nesedí, spíš mne napadá podtitulek: "Podnikatel z Vizovic se dopustil korupčního jednání v centrální bance (A)MAROKA." :-) Jinak samozřejmě sdílím Tvé názory vyjádřené výše formou "perel hozených sviním" jenom mne už nebaví reagovat na vepříky, co mají doma olítanýho civica, ale v USA by byli topclass >:D
31. 10. 2010 23:00
Re: Laboratorně vyvážený Touareg
>:D

To nové ML (odtušuji z GLK) to bude mistrovské dílo.
neregistrovaný "Florian93"
31. 10. 2010 23:51
Zklamání
Musím zklamat všechny ty co tu tak o tomhle voze básní.Je to sr.áč jako předchozí verze běžte navštívit jakýkoliv VW servis stojí jich tam plno stejně jako nových Golfů a Passatů Audi Q7 a A5 nevyjímaje....VW začal upřednostňovat Kvantitu před Kvalitou.A to se mu krutě nevyplatí...
Rozbalit vlákno
3
1. 11. 2010 08:26
Re: Zklamání
Vyložím Ti krutou pravdu. Majitelé těch vozidel...narozdíl od Tebe...nechávají ve svých vozech vyměnit olej (v autorizovaných servisech). Víš, to se ozve zvukový signál a na displayi vidíš, že už jsi zase o 30tkm starší ;-) Je to podobné, jako když Tobě jednoho dne kovově zapraští v motorovém prostoru a auto už nejede...no nic...obvoláš nejbližších 20-30 "garáží" a kdo se dostane s cenou výměny oleje o 20,-Kč pod předchozího nejlevnějšího, ten má vyhráno. Se slovy "použité díly beru s sebou, děcka už mají dlouho chuť na hranolky" vtlačíš své fáro do vrat garáže a pak...při čekání...se porozhlédneš kolem...a všude vidíš samá skvělá bezporuchová auta z let většinou předrevolučních a řekneš si: Jó, tehdy jsme uměli vyrobit kvalitní auťák, to jsou držáky... a z garáže se ozve: "tak ten motor je na výměnu, ale mám tady na dvoře jeden za patnáctset kaček, berete ho ?" BERU! Přece si za to nekoupím kovový model Audi. :-)
1. 11. 2010 08:44
Re: Zklamání
doporučuji auto art - sice za patnáct stovek nižší klasa, ale proti ostatním se snaží dávat tam i koberečky ;-) Mám od nich pár chytačů prachu - sbírám 4x4 a třebas takové Géčko je parádní.....Akorát mne napadá, že za tu skříňku doma, by pár motorů bylo... Jo a touareg je tam taky - krásnej modrej - akorát ne od Autoartu...... takže tvrdý plasty, žádný koberce, volant se netočí - no jo no....
neregistrovaný "Florian93"
1. 11. 2010 11:55
Re: Zklamání
Mě je jedno kdo v těch autech jezdí já ani žádný auto nemam jen se snažim říct že VW už neprodává kvalitu ale jen předražený šmejdy...
1. 11. 2010 07:22
Koncernové srovnání
Před třemi týdny jsem měl možnost jízdně porovnat Touarega 3,0TDI s motoricky stejně vybavenou Q7. Obě na vzduchu, přesto VW působí o řád obratněji a jede s až překvapivou lehkostí. Pocitově VW lépe zrychluje, je tišší, ZF v tomto konkrétním případě nebylo u Q7 tak hladké. Interiér je neporovnatelný, věkový rozdíl se v negativním smyslu slova podepisuje u Q7 na všem, včetně prostornosti, kterou VW oproti staršímu sourozenci překypuje a to i při pocitově menších vnějších rozměrech (neběhal jsem s metrem kolem obou aut).
Na závěr přijde asi to nejlepší...stejná motorizace s plnou výbavou, včetně navi, kůže, parkovací kamery a všech dnes už nezbytných extras končí cenově tam, kde Q7 v holé výbavě začíná (jde samozřejmě o ceníkové ceny, slevu u Q7 dostanete už při zaregistrování senzorem otevírání automatických dveří u vchodu do autosalonu)... V rámci sourozeneckého souboje tedy nevidím jediný důvod nekoupit právě VW.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 09:13
Re: Koncernové srovnání
OT: Je zajimavy, ze kdyz jsem totez v bledemodrym prohlasil o vrcholne Lagune a zakladni 3-er, byl jsem oznacen v podstate za imbecila. Cituji: "nazorova prazdnost, neuveritelna hloupost, pomotane priority, jednou z toho vyrostes".
Takze VW uz je v podstate povazovan za premii? Jinak prece uz z pricipu nemuze byt zminen ve stejne vete jako "ctyri kruhy".

Na druhou stranu mas uplnou pravdu, Touareg ma v rukavu vsechna esa. :-)
1. 11. 2010 09:27
Re: Koncernové srovnání
No nic takového jsem minimálně nepsal já, neřeším otázky politické, spíš napíšu o něčem, na co jsem si mohl vytvořit svůj vlastní názor.

I tady by se zřejmě dal aplikovat názor s poukázáním na odlišnou image. Přesto pokud ji vezmu v potaz, nemá Q7 z mého pohledu šanci.
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 09:33
Re: Koncernové srovnání
Ja vim, vzdyt ti take nic nevycitam :-)
Naopak v tomhle srovnani mas pravdu a navic se mi zda, ze tenhle VW ma oproti Q7 image lepsi. Je to takove "chlapacke" a poctive auto, ne tank pro fotbalisty, blondyny a pozery. Tak to vidim ja, treba to ma nekdo jinak, ale me se proste Touareg zamlouva daleko vic. Jel jsem jen v 4.2TDI a jen par kilometru, ale bylo to prvni SUV, ktere se dokazalo temer vyrovnat Rangi. Image nesrovnatelna, ale jinak skoro vse lepsi. :yes:
1. 11. 2010 16:09
Re: Koncernové srovnání
Nech těch trapností kolem blondýn a pózérů. To je klišé malých lidí. Q7 je výborné auto, prioritně koncipované na silniční provoz, běž se s ním svézt, do smrti na to nezapomeneš. Tahle nadmyšlená přirovnání o blondýnkách svědčí jen o jednom, že o těchto autech nevíš vůbec nic. A o blondýnkách to samé.

Filosofie Touaregu je jiná než-li filosofie Q7, ano, to je v pořádku, avšak obě auta jsou technicky na vrcholu svého segmentu, přitom každý (logicky) míří trochu jinam.

Jo, a někdy si to taky pořádně rozdej s nějakou pořádnou blondýnou, abys tu nekafral o ženských jen rádobysvětácké věty z chlapáckejch časáků... 8-s :-!
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 18:54
Re: Koncernové srovnání
S Q7 jsem se svezl na Marmoladu a zpatky, daleko radeji bych jel necim mensim.
Auto je to vyborne, je vsak primarne cileno na nejnizsi pudy-kompenzace si neceho, pocit relativniho bezpeci, cim vic krouzku, tim vic Audi atd. Touareg si na nic nehraje.
Schvalne se nekdy podivej, kdo sedi uvnitr Q7. Manazer? Reditel? Profesor? Ne, ti maji dustojny a elegentni sedan vyssi stredni tridy. Vevnitr bude bud pipka anebo fotbalista, prvni hraji na bezpeci(stejne jim to koupil manzel), druzi hraji na efekt.

Manzelka je fajn brunetka, jak se rika, "blondyny jsou pro kluky, brunety pro poradny chlapy". Vidim, ze fraze z chlapackejch magazinu uz znas, uvedom si, ze Playboy a Maxim jsou taky pro kluciky(jak ji nejlepe prefiknout biciz a jakej vybrat hustokchar), pravej chlap cte National Geographic atd.
1. 11. 2010 19:10
Re: Koncernové srovnání
Tak se tu jako pravej chlap chovej a nepředváděj tu jen nezkušeného holobrádka. Jakmile se chlap vymezuje skrzevá blondýny, není s ním něco v pořádku, to si pamatuj. Co to je pipka, tak říkáš své manželce?

Tvůj nízký sociální rozhled tě vedě do slepých ulic kompenzací a podobných nesmyslů. Nebo, že by ti ten fotbalista uštědřil nějakou nepříjemnou životní lekci?...

Moc jsi zde toho zatím nenapsal, ale co napíšeš, napíšeš špatně.

V kostce tvé názory - BMW7 je mainstream, drcený ikonou třídy Velsatisem (bože) Q7 jsou auta pro fotbalisty a blondýny, máš rád chudé dívky. Skoč si za tím svých učitelem psychologie, on už ti k tomuhle všemu něco zajímavého řekně, já tu od toho nejsem.

Že se neorientuješ ve světě aut je mi jedno, ale osobně jsi mě velice zklamal tím, jak píšeš o ženách, to je otřesné, ubohé a na chlapa nízké :-! On tam ten fotbalista nějakou roli mit bude, viď? Předskokan, co?
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 19:23
Re: Koncernové srovnání
Co to meles za blbosti?
Napsal jsem, ze 7-er je mainstreamova limuzina, tedy typicka, klasicka, proste to, co vytane na mysli pri slove limuzina. O Vel Satisu jsem nenapsal ani slovo, navic je to popelnice dosud nevidana.
Neumis cist mezi radky, co je mysleno "fotbalistou" je jasne. Dobre, budu ti to psat polopate: je to veskrze prumerny clovek, ktery jen proto, ze vynika v uzce profilovanem oboru najednou nevi co s penezi. Pri osobnim kontaktu je trapny, povrchni a zakomplexovany. Takovy clovek ma potrebu ukazovat na verejnosti svuj pofiderni status prave tou "blondynou", cti zlatokopkou.
Pipka=hloupa zena, pro vice informaci viz Sex ve meste.
Auta vybiram racionalne, navic ve velmi blizkem oboru pracuji, urcity prehled tedy mam.

Nemam zapotrebi se vymezovat vuci zenam ci skrze ne, na druhou stranu jednat s urcitou sortou zen je ocistec. Tim myslim prave ty zlatokopky a chronicke karieristky. U muzu je to stejne, ti vsak alespon svuj vuz ovladaji. Vymezuji se tedy vuci hloupym ridickam ve velkych SUV, jez nemaji na praci nic jineho, nez OC Palladium, manikuru, jogu a kadernika. Howgh.
2. 11. 2010 07:48
Re: Koncernové srovnání
Tohle už je politika, ať si každý koupí co uzná za vhodné. Důležité je, že VW aktuálně vyrábí lepší velké SUV než Audi, bez pardonu.
1. 11. 2010 11:08
TOUAREG PRO VŠECHNY
Tak už se to opět tradičně na diskuzi hemží udivujícími názory, že snad čím tupější hlava, tím bohatší lidé, čím větší auto, tím menší intlelekt, tím menší pohlaví a tím menší rozhled... Upřesněme si tedy, jak to v životě dospělé společnosti vlastně chodí -

Tak především peníze, myslím jako... velký peníze, se vydělávají hlavou. Logicky pak, kdo hlavu nemá, nemůže peníze vydělat. Tedy vezmi si do života přehlednou poučku - v podstatě - čím jsi chytřejší, tím jsi i bohatší. Poznáš to osatně na silnicích, však to znáš sám - prémiový člověk, prémiové auto.

Před spuštěním palby ze sklepa to ještě uvaž, přeci jenom příklad intelektuálního skrblíka, který vyhrál v okresní lotince balík peněz není z těch, které by do dané věci mohly vnést jiné světlo. Ano, byly doby kdy i zcela přirozená věc jako je přímá úměra mezi intelektem člověk a a jeho bohatstvím byla násilně deptána ve jménu masa..., nebo masy... nebo mas..., teď už si to nevybavuji přesně. Každopádně, pokud žiješ v domění, že na to, aby sis koupil Touarega ti stačí hlava obecního rasa, budeš jednou velmi zklámán.

Závěr - touarega budeme mít všichni, ovšem až také budeme všichni mít IQ nad 125. Skutečnost, žes to dopočítal s bídou k pětaosmdesáti by ti ovšem neměla natolik úvahově stínit aby ses domníval, že ti chytří a bohatí jezdí v Loganech a ti hloupí a chudí jezdí v Touaregách.

Totiž první almužna od mistra po maturitě ti o tvém majetkovém osudu řekne na dalších padesát let prakticky všechno. Tak si to dobře sečti...

BRAVWO TOUAREG :yes:
Rozbalit vlákno
40
1. 11. 2010 13:00
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Hehe, s tebou je sranda... >:D

Už nahoře jsem z té tvé premisy vytvořil nutnou implikaci, že by v Touarezích a podobných autech měli jezdit především samí profesoři a docenti. Tobě to tak přijde ? >:-[]

Sám bych k tomu řekl, že pokud chceš vydělávat peníze, tak nepotřebuješ vysoké IQ (rozuměj takové, o které každý večer prosíš svůj deníček), tam ti bohatě stačí lepší průměr nebo lehký nadprůměr. Co je mnohem důležitější, je EQ. Pro ty, co neznají, je to emoční kvocient a ten fakticky určuje schopnost jedince uplatnit se ve společnosti. Takoví lidé vydělají vždycky mnohem více, než ti nejinteligentnější. Ale to sem ani tak nepatří...
;-)

Mohu se zeptat, co to je prémiový člověk ? Tento pojem neznám, tedy pokud to není něco jako vyšší rasa, arijci a podobně...
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 14:27
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Definice z Encyklopedie sociologie, vydání 2011, cituji:

Termín PRÉMIOVÝ ČLOVĚK je termínem poměrně moderním, poprvé byl použit mezi roky 2005 a 2006. Jde o člověka, jež se vyznačuje vlastnictvím vozu německé provenience novějšího tří let(neplatí pro Opel), příjmy nad sto tisíc korun měsíčně a soustavnou aktivitou v internetových diskusích. Jediným zaměstnáním se postupně stává neustálé očerňování vozů vyrobených mimo SRN (platí zvláště pro vozy italské, francouzské a jihokorejské).
Tento pojem nedefinuje duševní schopnosti dotyčného, pouze vystihuje jeho majetkové poměry a to v tomto pořadí:
1. Německý vůz (ideálně MB, BMW nebo Audi, vlastník VW se označuje jako semi-prémiový člověk)
2. Velká garáž
3. Třídenní strniště (u žen není podmínkou)
4. Švýcarské hodinky
5. Kvalitní kožené boty (ideálně tzv. Oxfordky v hnědé barvě)

Toť odborná literatura, další soudy ponechám na vás. Max Weber by se divil.
Avatar - saldy
1. 11. 2010 15:31
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Tak už ho nechte, je to místní starousedlík, takový zdejší Miloš Zeman a všichni i když nás jímá občas vztek ho máme vlastně rádi.
1. 11. 2010 15:38
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Nepochopil jsi nic. Vtipkovat ano, ale jít do garáže, otevřít vrata a... podívat se na sebe, to ne, viď.

Ty neznáš ze svého okolí žádného lux-člověka, či člověka exklusivního? Opravdu ne? Pak žiješ asi někde v jeskyni. Snaž se si vybavit někoho ze svého bližšího či širšího okolí, koho považuješ například za prémiového člověka. Pak ho požádej o otevření garáže. A pak sem napiš jaké auto jsi tam našel. Určitě nebudu sám, kdo si to zde rád přečte.

Tak nezapomeň, jsi než to, co tvůj vůz. Dále to jistě už umíš zpaměti ;-)
Avatar - kosmonaut
1. 11. 2010 22:24
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
>:D >:D
1. 11. 2010 15:29
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
A co jako sis tím chtěl vysvětlit? Tvůj diskuzní rozměr je - EQ x nejinteligentnějšímu. Já naproti tomu píši o velkých penězích, které se tedy zásadně vydělávají... hlavou. Ano, a tak to také v životě zpravidla bývá. Ti co mají velkou a vysokou hlavu holt vydělávají velké a vysoké peníze. Nebo tu snad chceš tvrdit, že velké peníze vydělávají lidé s malou hlavou?

Je to tak, že ti chytřejší zásadně vvydělávají více než ti méně chytří. A než o tom je můj příspěvek. Ve vztahu k Touaregovi (rozpětí cca od 1.5 - 3 miliónů) pakj nezbývá, než jeho majitelům popřát k... velmi velké hlavě.

Balancuješ tu s termíny "lehký nadprůměr", "lepší průměr" jako by ses toho sám bál. Nebo nemáš zatím dostatek životních zkušeností. Ono, tohle vědět, na to nepotřebuješ moc praxe, stačí chodit týden do práce, a je jasno. Malej, střední, velkej, nic mezi tím vlastně není...

Tak jako jsou lidé silní i slabí, vysocí či malí, jsou i lidé prémioví či například mainstreamoví. Jistě to znáš - prémiové auto, prémiový člověk. Nebo snad tě tvá sklepní praxe dovedla k poznání, že prémioví lidé jezdí lowendová auta? Toho jsem si zatím zase nevšiml já.

Ostatně, nekoukoej se kolem sebe, vždyť i ty jsi, než to co tvůj vůz. Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Vše, co jsi nucen si myslet o vlastním autě si můžeš myslet i o sobě. Pokud auto nemáš a paseš plakát na zdi, pak tohle platí také, ale obráceně - jsi pravým opakem svého plakátu.

Až se vrátíš z garáže, ozvi se. Dříve ale prosím ne. Děkuji ti ;-)
1. 11. 2010 18:12
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Z garáže už jsem se vrátil, byl jsem přezouvat pneumatiky na drobka... >:D

Když vedeš akademické debaty, měl bys být schopen je chápat i u jiných. Pokud ne, zdrž se toho, nebo tě budou lidé posuzovat velmi špatně... ;-)

Velké peníze, vysoké peníze, velká hlava, malá hlava, takhle na tebe budu brzy potřebovat výkladový slovník. Pokud jde o objem či váhu mozku, tak ten nemá s inteligencí vůbec nic společného... :-!

Mluvím o IQ kolem 110 až 130, znám bohaté lidi a znám jich dost, ale i když rozhodně nejsou tupí, tak bych je neoznačil za vysoce inteligentní. To jsem tím chtěl říct. Naopak znám dost vysoce inteligentních lidí a z nich ani jeden nemá vozidlo nad řekněme 700 tisíc. Asi jsou nad takové věci povzneseni, nevím... :-! Pokud jde o moje IQ, tak jsem spokojen, možná je dokonce moc vysoko...

Stále jsi mi nevysvětlil, co je to prémiový člověk, pokud je to tak, jak psal Cara Binieri, tak prémiové lidé nemohou jezdit neprémiovým autem, protože mají luxusní vůz už z definice... Co když má prémiový člověks prémiovým vozem druhé záložní auto třeba malého Renaulta nebo Fiata ? Tak už je jen semi-prémiový ? Nebo vyloženě nečistý ? >:D

Tvůj předposlední odstavec mne vede k zamyšlení, odteď budu mít na zdi plakát Dacie Duster nebo Sandero, protože mi to určtitě zajistí nějakou nabušenou káru... >:D >:D Doufám, že už jsi pochopil, jakou kravinu jsi napsal... ;-)

Mohu se zeptat, co máš v garáži ty ? A především, co tě vedlo k jeho koupi ? ;-)
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 18:45
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Ja jsem si delal legraci, je to kompilat z prispevku zdejsich mistru :-)
Premiovy x lowendovy clovek neres, to je folklor mistnich diskusi. Az tu budes dele, pochopis... Nazory nekterych expertu bych nejradsi preposlal nasemu byvalemu profesorovi prednasejicimu sociologii. Myslim, ze by ho to pobavilo.
Nekomu holt nevysvetlis, ze existuji lide, kteri jsou nad konzum povzneseni.

Ja se taky nesmeji GTImu, ze pouziva Internet Explorer, tedy nejzoufalejsi a nejhorsi internetovy prohlizec vsech dob ("vono mi nejde reagovat na prispevky") a ze svym detem koupil ubohou konzoli Nintendo Wii. On cleni lidi podle auta, jini zase treba podle elektroniky.

Ja se snazim je delit podle vlastnosti, ktere penezmi nezaplatis. Daleko milejsi je mi souziti s chudou, ale krasnou, pohodovou a celkove prijemnou zenou, nez minutovy kontakt s odbarvenou mindou utracejici manzelovy penize.
1. 11. 2010 18:59
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
O ženskejch tu raději nepiš, neb tu každý už z tvých naivních dámských tezí ví, žes zatím než panic. Momentálně komunikuji pres nějaký firefox, nebo jak se to jmenuje, jestli ti to tedy nevadí. O tom wíčku jak koukám nevíš také nic. Ale vraťme to k předmětu diskuze.

Máš auto? Nechci znát značku či výrobce, jen zda máš vůz. Pokud ano, kupoval jsi ho nový nebo jsi bazarový kovboj? Pokud jsi kupoval nový, bež do garáže, otevři dveře, koukáš na sebe.

Vyvedu tě z omylu, nečlením lidi podle auta, jen tvrdím, že auto je zcela přirozenou součástí jejich života tak, jako byt, dům, knihovna či televize. A právě proto lze tvrdit, žes než to, co tvůj vůz. Nebo ty se snad domníváš, že o tobě nevypovídá tvoje knihovna? Kolikpak máš knih?
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 19:10
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
O Wiicku toho vim dost, jinak bych o nem nepsal.
Jestli mas potrebu se navazet do me ci mych blizkych (obzvlaste manzelky), tahni do haj*lu, protoze nejsi hoden tehle diskuse ani slusneho slova.

Auta mam v profilu, za par dni budou na MAcz. Kdyz na ne koukam, vidim racionalni volbu. Knih tolik, ze mi to pri zazizovani bytu prekazi. Rodice me totiz vedli k cetbe, sportu a seberealizaci misto k honu za materialnimi hodnotami a pocitacovymi hrami.

Boha jsme zabili kladivem, na jeho misto nastoupil konzum a proto nekteri lide deli spolecnost podle jejich materialnich statku. Plochost jejich sveta je neskutecna, sami hrabou a nedokazi pochopit, ze nekomu je milejsi cestovani, nekomu dobre jidlo a nekomu plna knihovna. :yes:
1. 11. 2010 19:23
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Tam bude nějakej problém u té manželky... :-) No, držím ti palce. Na můj vkus neumíš. Zejména ženský ti nejdou... minimálně názorově.

Koho jsi zabil mě nezajímá, koukám, že v tom lítáš jak nudle v bandě. Od tebe raději dál.
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 19:27
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
To napsal Nietzsche.
S manzelkou je vse v poradku, pozdravuje te, pry jsi jednicka. Jaky nazor na zeny je ted ten spravny? Rad se poucim u starsich. ;-)

Mel bys zajit k doktorovi, zacinajici senilita se projevuje nazorovou vyhranenosti, cernobilym videnim sveta a neschopnosti prijmout cizi nazor. Check, check, check. Ono se to v zacatku nesmi zanedbat, pak by se mohlo stat, ze tu budes obhajovat Logana. Alzheimer je previt. :-)
1. 11. 2010 18:52
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Nechápu, co má společné moje auto s předmětným garážovým postulátem? Zde snad diskutujeme o životě nikoliv o mém autě. Píšeš, žes byl přezouvat drobka. Jakkoli je mi to slovo až živočišně odporné, mohu samozřejmě přijmout názor, že jsou tací, kteří takto označují svojí káru. No, a tak se tedy ptám, jestli tvůj vůz harmonizuje s tím, jak sám sebe ve společnosti klasifikuješ? Pracovně si lidi rozdělme do obdobných kategorií jako auta. Jak jsi dopadl, harmonizuje tvé auto s tvým společenskm statusem?

Jinak máš samozřejmě u těch plakátovců pravdu, ano, jsi pravým opakem svého plakátu. Pochop, ty to zde sebezáchovně shazuješ tím, že si tedy strhneš geterko a dáš si tam sandero. Ale to je právě ten tvůj fatální omyl, ty tam přece to geterko už máš... to je ta pravda o tobě, nikoliv, že si tam pod tlakem diskuze vylepíš něco jiného, rozhodující je co děláš ze svého svobodného rozhodnutí. Než to o tobě vypovídá.

A ještě jednu větičku - Mylně se domníváš, že snad právě auto dělá z lidí tu člověka lowendového, či člověka prémiového. Tvůj další fatální omyl. To auto je přece jen zcela přirozenou součástí života, majetku těch kterých lidí.

Tak jak? Pasuje tvůj vůz na tvůj společenský status?
1. 11. 2010 19:32
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Tvoje auto ? Celkem dost. Rád bych totiž věděl, jak na sebe pohlíží člověk, který tomuhle všemu, co jsi napsal, věří... :-)

Já ti ani nevím, mám malé auto, protože potřebuju něco malého pro pohyb ve městě a pak mám SUV, protože se občas potřebuji dostat mimo něj a především mimo silnici. Co to o mně říká ? Doufám, že to, že nakupuji podle rozumu. Jinak asi ne, měl bych mít něco usedlejšího a rozložitějšího, v těchto zemích nejlíp A6 nebo rovnou A8 jako má většina sousedů. No, co naplat, nemám... :-!

Nepotěším tě, ale já žádný plakát na zdi nemám a ani jsem neměl. Mám tu jen krásnou fotografii evropy, ale to asi s auty nesouvisí. Z toho vyplývá co ? A když osobně sním o nějakém větším Mercedesu s dieselem, co si nakonec zasloužím ? ;-\

Já se nedomnívám, já se zeptal, a ty jsi mi za celou dobu nebyl ochoten, nebo snad schopen ten pojem vůbec vysvětlit. A vlastně jsi to ani teď neudělal, zkus to znova, možná to tentokrát vyjde. ;-)
1. 11. 2010 19:48
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Chodíš kolem kaše. Ptám se, zda jsi našel ve své garáži auto korespondující s tvým společenským statusem. O nic více nejde. Pokud máš nějaký věcný blok, napiš a necháme toho. Vidíš, že na tebe netlačím, přečti si, co tu píšeš, ty tance kolem malého vozu, a SUV... jako by sis chtěl pořád něco vysvětlit. O tom tahle diuskuze snad ale není.

Věc je jednoduchá - Ve skutečnosti je to tak, že lidé spadají do jistých siciálních vrstev, samozřejmě pak i jejich auto s tímto zatříděním koresponduje. Nebo jak by to podle tebe mělo být, auto by se mělo z jejich majetku nějak hodnotově vymykat? Jako třeba, že by měli barák za třícet miliónů a v garáži stopětku? Znáš takové lidi? Já ne. Neznám samozřejmě ani lidí, kteří spí pod mostem a na parkovištiu mají Maybacha.
1. 11. 2010 20:13
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Někdo holt umí číst a někdo ne: Jinak asi ne, měl bych mít něco usedlejšího a rozložitějšího, v těchto zemích nejlíp A6 nebo rovnou A8 jako má většina sousedů. Teda ta A8 je asi moc, spíše ta A6... ;-\

Blok nemám, jen nechci zmiňovat konkrétní typy, když mě tu o to nikdo nežádá. Mluvití stříbro, mlčeti zlato. To určitě znáš... ;-)

A proč by se to auto vymykat nemělo, pokud to právě jim vyhovuje ? Takový extrém neznám, ale znám rozdíly mezi cenou auta a ostatního majetku, a to na obě strany, i když spíše lidi kašlou na to auto. Já jen říkám, každému co po jeho chuti jest, a rozhodně tedy nebudu tvrdit, že za volantem E-classe musí nutně sedět člověk na vyšší společenské úrovni, než ten za ním v Octavii... To jsi ochoten akceptovat ? :yes:

P.S: Spíš bych rád znal to tvoje auto (nebo kategorii), za předpokladu, že to nepodléhá přísnému utajení... ;-)
1. 11. 2010 20:34
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Jistě, že jsem ochoten to akceptovat. To však neodporuje té epochální tezi o tom, "žes než to, co tvůj vůz" to snad chápeš. Totiž ona ta větička nemá mít přece nutně jakýsi negativní akcent... jen tu tak nějak prostě... je. jen to vědět...

Často tu píši, že vstupem na tyto stránky není techničák, nýbrž hlava. Myslím ta vlastní. Pak tu často píši, že do roku 1989 jsem jezdil auty, která jsem jaksi jezdit... musel. Po roce 1989 však už jezdím auty, s nimiž jezdit jaksi chci, jestli mi tedy jako dobře rozumíš.
1. 11. 2010 20:57
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
S takhle postavenou větou bez debaty souhlasím, ale každý si ji vyloží po svém, pro někoho to znamená reprezentaci a ten bude kupovat přesně se svým postavením, pro jiného to znamená naplnění potřeb a ten, i když shora bude nejspíše finančně omezen, bude vybírat vozidlo abych tak řekl i mimo svou kastu. A teď můžeme uvažovat nad tím, kolik je těch prvních, kolik těch druhých a kolik se prolíná...

Velice šalamounská odpověď, já smekám. Tak mi jen odpověz, do které skupiny, z těch výše zmíněných, by ses zařadil. Do první, druhé, nebo do obou ? ;-)
1. 11. 2010 21:22
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Když si nyní přečteš spodní příZpěvek ozawasana, asi ti dojde, proč jsou skutečnosti, které tu zásadně nediskutuji. Tohle je přístupné každému, tedy i psychopatům kalibru ozawasana... popravdě mi z něho jde až mráz po zádech.

Tak kvůli takovým diskuzním a lidským kreaturám, jako je on, musíme my s mozkem mít nastavené hranice otevřenosti možná výše, než by jinak bylo obvyklé... Myslím, že mi rozumíš :yes:
1. 11. 2010 21:01
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
to z něj nedostaneš. Protože zdejší Koniáš řádu Vlčího hrádku by nepřežil, kdyby ho tady zveřejnil. Je lepší knihy pálit a plamenně o jejich škodlivosti řečnit, než je číst a rozumět jim. Tyhle disputace s GTím vždy narazí. On se tím baví a duševně masturbuje. Z jeho příspěvků - a nutno jim přiznat velmi dobrý jazyk a um, jakož i cit, pro skladbu textu, čiší celé jeho já v obnažené podobě. To neskryje, ani kdyby se schoval do trezoru s plánovanými projekty faufé.
Matně si vzpomínám, že někomu došla trpělivost a pak mírně pátral - ale už si nepamatuji výsledek. Jsou to jen střípky.
Zkrátka a dobře - baví ho lidi provokovat a zároveň si tím něco kompenzovat - nenervuj se a přej mu to. Ono je přece krásné snít o bohatství a moci. Ukájet se ponižováním druhých a být tím jediným správným nositelem "vyšší pravdy"....
Kdysi mne jeho příspěvky hodně iritovaly. Pak jsem dal pár příspěvků "božského" profesorovi psychologie, který dělá soudního znalce pro kriminálku.... není to ale prémiový člověk - je to primitiv - jezdí v laguně..... Od jeho rozboru, který konzultoval ještě s kolegyní, aby "neubližoval" mne už GTí nevytáčí >:D spíš vzbuzuje lítost. A pravda - mou tajnou naději, že se nikdy nestane někým, kdo povede nějakou skupinu lidí ve smyslu politickém či místním.....On i malíř pokojů měl určité schopnosti že?
1. 11. 2010 21:17
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
To vidím, jak tě nevytáčím... 8-s >:D :no:
1. 11. 2010 23:07
Re: TOUAREG PRO VŠECHNY
Za pokus to stálo. Celkem by mě zajímalo, čím jezdí a jak je s tím spokojen. ;-)

Mne nevytočí, za prvé jsem flegmatik a za druhé se tu celkem dobře bavím, kdyby ne, tak jdu jinam, to dá rozum... :yes:

Dá se někde shlédnout ten rozbor, tak trochu jsem se s psychologií střetl, tak bych si rád početl... ;-)
1. 11. 2010 23:35
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Jeden utloukl Nejvyššího kladivem, další donáší potulnému profesorovi sociologie úryvky webových diskusí :-) Co mne však zarmoutilo, je míra indoktrinace české společnosti komunistickým viděním světa...jen spravedlivý chudák může dojít životního štěstí, bohatý musí nutně zjistit, že je na světě zbytečný a nirvány dosáhneme všichni v Loganech (který ovšem máme jen jako "záložní" auta ke svým S klasse) >:D
Zajímal by mne věk diskutérů šířících uvedené poplašné zprávy. 1.Je jim přes 60 a jsou aktivními členy ksčmčssd = hrozné, ale vysvětlitelné. 2. Je jim do 15 a děda z bodu 1. jim vyprávěl "pohádky" až moc často = hrozné, ale pochopitelné. 3. Jsou v produktivním věku = neakceptovatelné !! Já se také na diskusích bavím...jen mi jde někdy mráz po zádech. ;-\
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 00:18
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Nepochopils'.
Na svete jsou i jine hodnoty, nez premiovy SUV. Je jasny, ze auto je nejzretelnejsim ukazatelem majetkoveho postaveni potazmo spolecenskeho statusu, ale existuji lide, pro ktere jsou tyto uvahy zcela pod jejich uroven.
Takze premiovy clovek=bohaty clovek, bohuzel v CR casto i idiot, ktery v restitucich prisel k milionum. Pokud je premiovym clovekem myslena osoba, ktera se z neceho vypracovala na vrchol, chova se decentne a na urovni, pak se s touto definici plne ztotoznuji.
Vem si takoveho Feynmana, snad nejchytrejsi clovek planety, potencialni dolarovy milionar, presto na to vse kaslal, chodil dal mezi studenty, jezdil normalnim autem a snazil se zapadout.
JInak je mi 28 a jsem zurivy kapitalista, najemnici by mohli vypravet. :-)
2. 11. 2010 08:39
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Pokud tady někdo zmiňoval majitele prémiových SUV a bohaté lidi v souvislosti s pojmy jako "vychcaní" a "s minimem skrupulí" a podobně, pak dovol, abych Ti oznámil, že v současném systému zdanění příjmů (včetně odvodů pojištění) patří příjmy z pronájmu k těm (slovy zdejších intelektuálů-sociologů) zdaleka "nejvychcanějším" ;-) No a za zuřivého kapitalistu bych majitele realit také neoznačil, i pokud je zuřivý ze své podstaty, kapitalista není určitě ;-) Prémiové SUV je zde symbol (proboha diskutujeme na webu o AUTECH!) ne jediné měřítko úspěchu, na webu o bydlení bychom řešili rekuperační jednotky a výtahy. A poslední věc: "kašlat" na peníze a úspěch pod maskou intelektuálna a vyšších hodnot je strašně jednoduché a pohodlné, často je to útěk neschopných tímto směrem (PROSÍM nevytahovat špičkové vědce typu Holého!). A pak také existuje intelektuální snobství...může se projevit třeba ostentativním citováním z Nietzscheho. Každé snobství je mi z duše odporné, ale nechápu proč o těchto věcech vůbec diskutujeme pod článkem o VW Touareg :-O vždyť to přece není o Veyronu za 50 mio :-O To nutně znamená, že mety zdejších diskutérů jsou opravdu na úrovni nižší střední a vše co je "NAD" je nepřípustné. :-)
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 09:25
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Ten citát z Nietzscheho mi docela dobře zapadal k mému vysvětlení náboženství konzumu, tak jsem to použil. Pardon...
Jasně, že je zde auto symbolem úspěchu a nejviditelnějším měřítkem sociálního postavení, ale asi není nutno zacházet úplně do extrémů.
S těmi SUV to ber s rezervou, jen často vidím, v čem přijíždí obchodní partneři na jednání. Pokud je to Audi Q7, kontakt s protějškem bude na 99 procent nepříjemný. Čest vyjímkám, ale to, co si dovolují někteří přesahuje všechny meze. Asi proto jsem se trochu agresivně vymezil, včera jsem totiž celý den řešil podmínky nového kontraktu právě s touhle sortou arogantních blbů.

Bohužel je mi líto, ale podnikání v realitách mi začne vynášet až v roce 2014, do té doby ty domy budeme splácet. A při mém štěstí se nastavení zákona o daních do té doby zase změní. No nic, zatím je to super :-)

Touareg je pro mě srdeční záležitost, jeden čas jsem v něm jezdil, o tomhle zatím uvažuji. Teď lituji, že jsem Lagunu koupil, kdybych počkal do zimy, mohl jsem mít slušnou pětkovou řadu. Peníze jsou, bohužel chybí odvaha vytáhnout ty penize z kapsy, obzvlast, kdyz neni splacena hypoteka na pronajimane domy. Až nyní doopravdy chápu, o čem rodiče mluvili ve vztahu k autům (nejprodělečnější investice).
Ty nízké mety se vysvětluji tím, že lidé, kteří si ta auta (5-er, Touareg) mohou reálně dovolit, nemají potřebu diskutovat o hloupostech. Mě to baví, zaplácne to volný čas a člověk si rozšíří obzory. Jen mě trochu mrzí ta adorace čehokoli německého.
Jinak díky za slušný a korektní přispěvek. ;-)
2. 11. 2010 17:29
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Rodiče měli pravdu až na jedno...auto obvykle není investicí (i když si to kupující namlouvá :-) ) a tedy nemůže být "nejprodělečnější investicí", ale to asi víš...pokud někdo utrácí za rekonstrukci/koupi/stavbu domu, ve kterém pak sám bydlí, a mluví o investici...padám smíchy na záda (nebrat osobně). Naštěstí jsou i jiné "vychcané" způsoby jak strukturovat své příjmy. ;-) A nakonec se drze vymezím mimo okruh Tebou popisovaných diskutérů. Já si to auto mohu reálně dovolit a mám potřebu tady diskutovat, protože mne to baví a protože pracovat každý den/týden nemusím. :-) (P.S.:Opel neadoruji)
2. 11. 2010 10:41
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
:yes:
2. 11. 2010 10:51
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
to píšeš o mne - s tou vychcaností apod - takže - můj profil je přístupný, je tam značka vozu - nick používám i na subarufanclubu a není problém si mne ztotožnit - zkrátka a jednoduše, za svými názory si stojím a s neindoktrinovanými si rád pokecám. Nemám rád zjednodušující formulky, ale pokud někdo zjednodušuje - zjednodušuji také - teď píši o GTím. Pokud píšeš o třídách apod....
Takže nepatřím ani k fanouškům komunistů nebo těch, kterým je sociální smír a vydírání vším. Jsem ročník 1970 - husákovo dítě. Formování mého názoru bylo prostě a jednoduše ovlivněno dědečkem, který se v třicátých letech minulého století zúčastnil Goerla v SSSR - byl komunistou - i moje máti se tam narodila - což poté bylo ohodnoceno v 50.letech provazem, následně změněným na doživotí a po 13letech lázeňského pobytu byl laskavě propuštěn, aby zemřel doma.... To jenom k dokreslení těch řečí o Aurorách a sociálních třídách. Za člověka mluví jeho práce a schopnosti, ne to, co si vyřve či kam se dostane díky rektálnímu alpinismu. Po škole jsem dělal jenom v soukromých firmách a jeden čas jsem měl pod sebou skoro 800 lidí. A nemám problém vyrazit z lidí práci, za kterou jsou placeni, protože soukromá firma není charitativní organizace či státní struktura vhodná k vysávání různými existencemi. Pak ale přišly děti a moje - rozhodnutí - co je přednější - a zvolil jsem si, ať již to někdo chápe nebo ne. Pořád pracuji v soukromé firmě, lidí je desetkrát míň - víc volného času, menší výplata. Ale pořád moje rozhodnutí.
To nepíši kvůli tomu, aby jsi se rozplakal - on lowkick, taky pláč nad soupeřem jaksi vylučuje, protože je-li proveden dobře, rozpláče spíš soupeře, případně chirurga, který to pak má dávat dohromady. Ale pokud máš, a z Tvých příspěvků, to jaksi čiší, schopnost přemýšlet - tak je to jen dokreslení toho, že bez patřičných znalostí, nelze soudit, či soudit spravedlivě. A vynáší-li někdo tak dehonestující soudy nad schopnostmi an-block, ve spojitosti s tím, že nemáš-li nuly na kontě jsi neschopná nula - je to zkrátka, slušně řečeno neslušné.... Ano dá se to přejít, ale - a to se obloukem vracím ke své výchově - přehlížení svinstva a jeho tolerance - vede k jeho posilování - Proto si občas, mám-li čas - svoje napíšu.... A ad úspěch jednotlivce - protože už jaksi nemám dlouho rodiče a musel jsem se postarat sám - vím, že majetek a úspěch - je-li dosažen poctivě - je zaslouženou odměnou - kterou závidí jenom ti, kterým je zkrátka celý život souzeno závidět, by´t by měli miliardy na účtech.
Píšeš o snobství - nebudu tu psát litanie, či pojednání - ale velmi se mi líbí historka, ať již pravdivá, či ne - Napoleon se procházel nočním ležením a zastavila ho stráž - Ty nevíš, Kdo já jsem?!! - A kdo jsi? Chčiješ snad šampaňské a sereš kaviár?. A druhý - má máti, když byla v terminálním stadiu - Pamatuj si, že to co máš, barák ti může shořet, auto ti ukradnou a prachy, jakbysmet, ale to, jak se chováš k lidem, je to jediné, co po tobě skutečně zůstane.
Takže snob ať si zůstane snobem, ať již lpí na ošuntělé vestě či svém fauvé, pokud ho fakt má, ale ať neodsuzuje druhé, čímž se staví pod jejich úroveň.
........................
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 11:01
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
:yes: Perfektni.
2. 11. 2010 11:35
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Dobrej pláč, naposledy tu takhle vytek jeden v pětistovce. Zkus to spíše ale někde na stránkách nějaké charity nebo přímo u armády spásy, tam obdobných jemných povah bude určitě víc, tady na tyhle zpovědi je těžko někdo zvědavej.

P.S. Kapesníky se fasujou v přízemí...
2. 11. 2010 11:45
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Díky za spolupráci - nelze si přát lepší :yes:
2. 11. 2010 11:48
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Není zač, tam najdeš spřízněnou komunitu, ta tě konečně pochopí... :yes:
2. 11. 2010 13:48
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Věř mi nebo ne, ale já po ničem nepátral a ty formulace mne prostě napadly, takže Tvé odhalení/ztotožnění/vysvětlení bylo zbytečné :-) Také jsem nereagoval jen na Tebe, v mém textu jsou reakce na mix zdejších blábolů. ;-)
2. 11. 2010 14:19
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
v poho - věřím ;-) . Odhalení to není - to nechme na kvalitních tiskovinách alá Aha či Blesk.... Zbytečné jen v případě, pokud nevede k zamyšlení nad ošidností rychlých soudů bez kontextu....
Jo a jen o mne určitě nejde - život je příliš krátký na sebestřednost, i když někdy je tak příjemné jí podlehnout(často tak činím
:-) )
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 01:10
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Koukám,že když dojdou relevantní argumenty,spustíme PŠM naruby a vytáhneme na světlo boží komunismus(který tady mimochodem vůbec nebyl),začnou se tahat ze skříně vypelichaný strašáci,přičemž se lehce pozapomene,že 20 let je všechno jinak a je načase se přestat neustále vymlouvat tu na ono,tu na to a přestat používat univerzální výmluvu:to oni...Tyhle duševní konstrukce jsou stejně "pravdivý" a světe div se, velice podobný žvástům z 50.let.Jen ten třídní nepřítel se nemaluje tak křiklavou barvou a nezmiňuje tak nestydatě.Nakonec extrémy k sobě daleko nemají,že...
Tyhle politrucký keci používají jedinci,co se o sobě bláhově domnívají,že jsou liberálové(pozor,v Bohemii je zvykem patlat hrušky s jabkama,tak jsme v diskuzích a postojích jednou zarytý liberálové,po chvíli konzervativci,pak esence všeobjímajících demokratů,za chvíli téměř absolutisti se slabostí pro diktaturu,etc.),jenže ono je to jinak - když to jeden čte,tak se už nedivím,proč jsme byli ruštější než rusové.Nyní zase jako ty správný kovaný ukážeme tentokráte těm směrem na západ,jak že se to má dělat,jak myslet,jak sortovat,jak si poradit,jak to zařídit ->neva,že z toho čouhá,že to je téměř po bolševicku-všechno je přece tak jednoduchý,ne?
Od aut šmahem k pochybným sociologickým pokusům,v nouzi k politice metat bolševikem jako roubíkem,ty jo,to je nářez.Jeden by si myslel,že se od té mediální masírky alespoň tady odprostí,ale ouha,za chvíli aby se člověk bál otevřít konzervu 8-s .
Pokud kdokoliv ctí princip:"Mít je víc než být" - budiž,jeho řešení a jeho názor.Mě to je srdečně fuk,kdo čím žije,nepotřebuju však absolvovat pochybný školení,odsudky o čemkoli -> na to jsou jiné servery.
JInak ten plecháč je povedený,ode mne :yes: .
2. 11. 2010 08:15
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Opravdu vůbec nevím o čem to píšeš...já konzervy nekupuji...a pojmy jako "nářez" eventuálně více in "mazec" nepoužívám ;-) Množství použitých výrazů z doby minulé svědčí spíše o Tvé "angažovanosti"...
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 11:26
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
To je očekávané,že nevíš o čem píši,ostatně ony konzervy mají úplně jinou souvislost.Volím nyní spisovnou formu-na familiérní nemám copyright a vědomé použití "výrazů z doby minulé" budiž očekávaně podrobeno dobově/politické lustraci.Jak obvyklé,jak zdejší ;-) .Apropo,i kdyby ony "výrazy" nebyly použity vědomně,v mém profilu je uveřejněn můj věk,tak proč ten údiv...
2. 11. 2010 13:45
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
Když mne nějak Tvůj profil (ale ani jiné) nezajímá... ;-)
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 15:06
Re: BOŽE MŮJ...Bože můj...
To je vzájemné,nepleteš si mne s někým? ;-)
1. 11. 2010 15:24
Touareg a off-road
Dálniční cestování s vysokou mírou pohodlí nebo zdolování rozbitých pražských cest to je hlavní doména Touaregu nebo jeho bratra Cayenne. Konkurent skutečných terénních aut jako je Toyota Land Cruiser to ale určitě není. Stejně tak jako Land Cruiser není zase konkurentem pro Touareg nebo Cayenne na silnici. Tahle druhá generace se přitom ještě více zaměřila na tu silnici - stačí se podívat na hodně subtilní zadní zavěšení, jak je chráněn, resp. nechráněn výfuk apod... Většina kupujících v Evropě terénní schopnosti prostě nevyžaduje a evropský trh je pro Touareg klíčový.

Pro opravdové off-road fajnšmekry je tu ale naděje, že VW nakonec přeci jen uvede na trh skutečný off-road na bázi VW Amarok, protože podle všeho Ford už chystá novou generaci Rangera nejen jako pick-up, ale též s karoserií kombi.. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ferdosky
2. 11. 2010 20:27
Re: Touareg a off-road
na Slovensku leti taka fraze: "Tuareg je nejlepsi terenak mezi osobaky a nejlepsi osobak mezi terenaky". neco v tom asi pravda bude. vw jen delaji auta ktere zakaznik pozaduje, takze vinen je zakaznik ne vyrobce. nac komu takovy autak je? parkovat se s tim poradne neda. proto vsichni stoji na mistech pro invalidy - konecne jsem pochopil proc tak je. spotreba je astronomicka, odpor vzduchu umerny velikosti karoserie, v terenu je k nicemu, kudy projde tuareg, projde i favorit. je to fakt vhodne tak pro snoby. velike, drahe a moc to zere. ale marketing je zvladnuty za 1.
1. 11. 2010 16:58
Prehnaná cena
Nie, žeby VW Touareg nebolo dobré auto ale myslím si, že zaspalo dobu svojim designom aj cenou. Pre mnohými rokmi kedy bolo terénnych áut na trhu ako šafránu tak aj drahý Touareg dokázal zlákať zákazníkov. Dnes však konkurencia hlavne z Ázie podstatne lepšie vybavená, ponúka lepší priestor, zaujímavejší design a to mnohokrát za pomerne nižšiu cenu. Zoberme napr. také vozy ako Mitsubishi Outlander, Toyota Land cruiser, NISSAN Pathfinder, Hyundai ix55, Kia Sorento. Proste VW Touareg je určený hlavne ľuďom, ktorý bezmezne veria tejto značke a nedajú na ňu dopustiť. Ale ja osobne ak by som si mal kupovať auto v tejto cenovej kategórií tak by som sa určite nerozhodol pre Touarega.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 22:50
Re: Prehnaná cena
Je mi lito, ale ani jeden z techto vozu neni pro Touarega konkurenci.
Tam, kde zmineni konci, VW zacina. Projed se v nem a nebudes litovat, kdyby na grilu nebyly prekrizene motyky ale treba ctyri kruhy, nepoznal bys to.
Skvele auto.
2. 11. 2010 10:34
GARÁŽE ELIT
No, při pročítání diskuze se člověk opravdu kvalitně dovzdělá - velká SUV, speciálně Volkswagen Touareg, jsou údajně auta pro lidi s krysím mozkem, případně pro restituenty, kteří (samozřejmě) jsou současně idioty, jak trefně připodotknul jeden, který ovšem nezrestituoval bohužel ani jeden závit. Myslím jako mozkový. Současně pak si velká SUV údajně kupují zásadně zoufalci s malým IQ, s malým mužstvím a ještě menší garáží.

Tyhle plakátové fantasmagorie vydrží jejich autorům naštěstí opravdu zpravidla jen do první životní křižovatky. Tam jim totiž ti Touaregové nandají takovou porci osudových zrcadel, že těm s řidší kůrou mozkovou nastačí na rehabilitaci kolikrát ani jejich vlastní život. Aurora, a spolu s ní naděje na rudé zítřky sice dýmá, ovšem ten dým, jak známo je než štiplavý a zadusí každou lidskou výjimečnou vlastnost, tak svou účast v klubu komunistické mládeže ještě uvaž...

Není od věci si v těchto souvislostech napsat, jak to chodí ve světě doopravdy. Znáš to sám, prémiový člověk, prémiové auto. Životní (hmotné) milieu lidí je zcela přirozenou součástí jejich života, jejich společenského postavení, dotváří příslušnost ke splečenské vrstvě a potvrzuje společenský status. Tohle samozřejmě platí jak u lidí prémiových, tak u lidí lowendových.

Když to shrneme, postačí si zapamatovat jednoduchou životní poučku - velké hlavy dělají velké peníze. Malé peníze, dělají velké... starosti. Cos zač, na to dostaneš jednoznačnou odpověď ve své garáži. Nic z majetkového světa nevypovídá o člověku více jak jaho vlastní auto. Ostatně znáš tu legendární větičku - Jsi než to, co tvůj vůz. Nevěříš? Bež do garáže otevři dveře, koukáš na sebe. Všechno co jsi nucen si myslet o svém autě, si můžeš myslet i o sobě.

Ty ctěné diskuzní kolegy se zanedbanou schopností chápat psaný text žádám, aby případná reakční slovní zvěrstva na hlavu autora příspěvku házeli rovnou do propadliště dějin. Hlavně ovšem se nezapomeňte jít před napsáním reakce napřed podívat do své garáže. To by váš slovník mohlo poměrně úspěšně zredukovat než na veřejné přiznání pravdy pravd, totiž - že jsi opravdu než to, co tvůj vůz...

BRAVWO TOUAREG :yes:
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2010 10:56
Re: GARÁŽE ELIT
zredukuji to na podstatu - čím jsi ty? Co je v Tvé garáži? Nebo to jen zůstane oním tajemstvím, které bude "napínat" svou licoměrností davy?
Taktéž si, pokud opravdu nechceš odpovědět na otázku, pošli svou případnou odpověď do propadliště, díky.....
2. 11. 2010 11:20
Re: GARÁŽE ELIT
Ptám se snad já, co máš v garáži, je mi to ukradené přesně stejně jako ty. Otázky si tu neklaď veřejně, běž do své garáže, tam je odpověď na tvá diskuzní trápení . Zajímej se výhradně o vlastní garáž, tam je ta pravda pravd, která o tobě vypovídá, která tě má zajímat. Slídění u kolegů v garážích může být zájmem leda tak mistrů tvých charakterových (ne)kvalit.

P.S. Jen prosťáček tvého kalibru hledá odpovědi o sobě u těch druhých. Zeptej se na sebe profesora >:D nebo své garáže... 8-s >:D :no:
2. 11. 2010 11:41
Re: GARÁŽE ELIT
čemu si na mém příspěvku nerozuměl?
Avatar - Dan0044
7. 11. 2010 11:12
Pan "Dokonalý"
Tak.... Neměl sem záchvat zuřivosti a nejsem fanoušek VW, ale.... Očekával sem od tohoto článku, že bude objektivní. Moje očekávání se z části naplnilo. Tedy úplně, jen sem trochu nečekal, jakým způsobem.

Za tuto cenu to auto prostě musí být dokonalé. Sice mě ani tato recenze nepřisvědčila, že za tu cenu opravdu stojí, ale máte pravdu, Touareg je opravdu dobrý.

Ale k tomu, proč to vlastně píšu. Na těch chybách/nedostatcích tohoto auta, o kterých byste se rozepsali u jiného auta minimálně na odstavec, tak tady je zmínka jednou větou. Celkem je v textu 16 odstavců, z toho cca 14 vůz chválí a do zbylých dvou jsou narvaný všechny nedostatky, na které se během testu přišlo.

Takže děkuji za objektivní recenzi :-) ale příště měřte každému autu stejně.
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2021 23:29
auto
Poprvé jsem si o Tuaregu přečetl na https://kralmotoru.cz/…-touareg-recenze a od té doby na něj musím neustále myslet. Je sice pravda, že je to na mě poněkud drahé a nedostupné auto, ale na cestě na naší chalupu by se dozajista hodilo. Tak třeba se poštěstí a vyhraju ve sportce :D
Rozbalit vlákno
0