Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo S90 D5 AWD – Proč je o tolik lepší než XC90?

Volvo S90 považuji za kus automobilového umění. Nejsilnější vznětový agregát sice má pouze čtyři válce, dokáže však zatopit i konkurenčním šestiválcům.
Zpět na článek
16. 11. 2016 13:02
16. 11. 2016 13:06
16. 11. 2016 13:14
16. 11. 2016 13:17
16. 11. 2016 13:32
17. 11. 2016 00:24
16. 11. 2016 14:01
16. 11. 2016 17:28
26. 3. 2017 10:51
16. 11. 2016 13:04
16. 11. 2016 18:55
16. 11. 2016 14:18
16. 11. 2016 13:16
16. 11. 2016 13:28
16. 11. 2016 14:09
16. 11. 2016 19:05
16. 11. 2016 14:20
16. 11. 2016 13:24
16. 11. 2016 13:31
26. 3. 2017 10:55
16. 11. 2016 13:44
16. 11. 2016 15:10
16. 11. 2016 16:00
16. 11. 2016 20:23
16. 11. 2016 13:53
16. 11. 2016 16:22
16. 11. 2016 14:00
16. 11. 2016 14:28
16. 11. 2016 14:40
16. 11. 2016 16:25
16. 11. 2016 16:40
16. 11. 2016 17:35
17. 11. 2016 11:50
16. 11. 2016 19:10
17. 11. 2016 11:53
18. 11. 2016 07:17
18. 11. 2016 08:25
23. 11. 2016 07:43
23. 11. 2016 10:42
2. 5. 2020 23:47
16. 11. 2016 14:26
16. 11. 2016 15:29
16. 11. 2016 16:53
16. 11. 2016 19:51
26. 11. 2016 22:18
16. 11. 2016 17:41
16. 11. 2016 18:36
16. 11. 2016 18:55
16. 11. 2016 19:02
16. 11. 2016 19:21
16. 11. 2016 19:56
16. 11. 2016 19:26
17. 11. 2016 00:26
17. 11. 2016 03:34
16. 11. 2016 18:47
16. 11. 2016 21:41
16. 11. 2016 23:11
17. 11. 2016 19:22
17. 11. 2016 19:46
17. 11. 2016 20:41
17. 11. 2016 21:28
18. 11. 2016 11:55
26. 11. 2016 22:28
18. 11. 2016 13:21
16. 11. 2016 22:43
17. 11. 2016 11:04
18. 11. 2016 07:25
18. 11. 2016 07:50
23. 11. 2016 14:56
18. 11. 2016 07:46
18. 11. 2016 07:57
18. 11. 2016 07:59
18. 11. 2016 08:22
18. 11. 2016 10:11
18. 11. 2016 11:43
18. 11. 2016 11:45
18. 11. 2016 17:32
18. 11. 2016 12:21
18. 11. 2016 08:45
18. 11. 2016 12:23
18. 11. 2016 12:56
18. 11. 2016 13:00
18. 11. 2016 12:59
20. 11. 2016 15:30
9. 1. 2018 06:48
Avatar - Zappa
16. 11. 2016 13:02
vážne!?
dokáže zatopiť šeťvalcom?
tu predsa uz sa nejedna o vykon a kone, ale snad aj o nieco viac, nie?!
Rozbalit vlákno
11
16. 11. 2016 13:06
Re: vážne!?
Jasne, este skor nez som.to stihol dopisat, neodpustitelna valcova chyba :-)
16. 11. 2016 13:14
Re: vážne!?
O poměřování ocasů?
16. 11. 2016 13:17
Re: vážne!?
Přesně tak. To Volvo může být dobré jak chce, ale jak vyndá ocas, hned je ostuda >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
16. 11. 2016 13:29
Re: vážne!?
Trochu ostuda už je, když ho máš umazanej od nafty. :-)
17. 11. 2016 00:24
Re: vážne!?
To jo, ale když už, tak aspoň o tu třetinu delší.
Avatar - Londonbridge
16. 11. 2016 13:25
Re: vážne!?
Tak nejak...ten vykon aj zrychlenie ja na 4 valec velmi slusny udaj ale predsa len mat 6 valcekov a 620 N/m je trosku prijemnejsie ... / mozno mal redaktor moc nahlas pustene radio tak si myslel ze tam ma 6 valcov... /
16. 11. 2016 14:01
Re: vážne!?
Jel jsi někdy v Mercedesu S 500? Má osmiválec, 335 kW a 700 N.m, a v podstatě nehledě na sešlápnutí plynu se prostě jenom pohne z místa. Rychle, ale ne razantně, o to v téhle třídě jde.

Tahle S90 není pomalá, a pokud je zátah opravdu tak hutný jak píše redaktor, nebál bych se toho.
Avatar - Londonbridge
16. 11. 2016 14:28
Re: vážne!?
Ja som skor myslel na zvukovu kulisu celkovy prejav motora 6 valec vs 4 valec a potom skor zatah od konstantnych rychlosti ked mas uz nabratych 100 + kmh. mam len E 350 d , tak vykonovo je to k tomuto Volvu velmi blizko. Rychle su uz aj 2.0 Tdi len ten 4 valcovy prejav je tam stale pocut... 8 valce su zase uplne ina liga...
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2016 17:28
Re: vážne!?
Jenže pointou Volva je zvukovou kulisu, pokud možno, nevnímat a neřešit.
Avatar - Bubáq
26. 3. 2017 10:51
Re: vážne!?
A přeci: i při zachování veškeré racionalizace vývoje a výroby motorů Volvo nové generace, jistě by nebyl až takový problém nabídnout alespoň řadový pětiválec. 2,5 litru by už vypadalo úplně jinak, přitom by si Volvo ponechalo určitou výlučnost a mohlo by se hlásit k luxusní třídě bez uzardění....
Takhle to vypadá na neskutečnou tvrdohlavost v rozhodnutí některého z odpovědných manažerů. Nic jiného, než tvrdohlavost. Považuji za prokázané, že emise tou příčinou být nemohou. A po instalaci PowerPulsu nemůže být důvodem pro čtyřválce v luxusní třídě ani hmotnost.
16. 11. 2016 13:04
S90
Podarene auto, zadok vyzera trochu zvlastne a benzin by mu slusal viac, ale inak tazko hladat chyby. Tak a teraz sem s tymi minuskami za stvorvalcovu stratu prestize >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
16. 11. 2016 13:12
Asi byl Hans
vážně překvapen a ohromen, když do závěrečné srovnávací tabulky u Volva napsal u počtu válců 6. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Honza Mička
16. 11. 2016 13:16
Re: Asi byl Hans
Zdravím,

opraveno, díky :-). Překvapen a ohromen jsem ještě teď. XC90 to tenkrát v testu trochu schytala, S90 ale jako by snad ani nebyla ze stejného rodu.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 11. 2016 13:22
Re: Asi byl Hans
Taky zdravím,
osobně jsem nevěřil, že by se v této třídě někdy prosadil čtyřválec, zvlášť v naftě. Příkladem jsou Jaguary, kde základní naft. čtyřválce neurazí,ale působí utrápeně, nebo menší passat bi-turbo aby člověk hledal s lupou. Test se čte pěkně. :yes:
Avatar - removed
16. 11. 2016 14:18
Re: Asi byl Hans
Upřímně, já jsem tímto vozem naprosto okouzlen a tak díky Honzo za tenhle text / test.
16. 11. 2016 13:16
4 válce
Toť důvod nekoupit Volvo. >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Uživatel_5340709
16. 11. 2016 13:25
Re: 4 válce
Pro petrolheada možná, nastupující IT generaci a generaci X je to jedno. ;-\
16. 11. 2016 13:28
Re: 4 válce
Máš hokej v generacích, generaci X to jedno ještě není. To až generaci Y :-)
Avatar - Uživatel_5340709
16. 11. 2016 13:30
Re: 4 válce
Hokej v tom nemám, generaci X je totiž jedno skoro úplně všechno.
Avatar - skejpa
16. 11. 2016 14:09
Re: 4 válce
Patřím do generace Y a jedno mi to není. A tipuji vás dva na generaci X a taky se o tom hádáte :-) Není to o generaci ale o lidech. Jo a já bych čtyřválec do takového auta taky nechtěl >:D
Avatar - removed
16. 11. 2016 14:20
Re: 4 válce
Předpokládám, že s ním jezdíš denně, když to tvrdíš s takovou jistotou. Jestli to nemáš daleko do Průhonic, zvedni zadek od PC a jdi si to prosímtě vyzkoušet.
Avatar - KANKUNEN
16. 11. 2016 13:20
5 hvězd, které dostanou od konkurence
nařezáno. A jak už víme z řečí koncernu, malé a hodně přeplňované motory budou mít problém s emisemi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
16. 11. 2016 13:23
Volvo vs. Jaguar
Po designové stránce docela pěkné, ač mi více sedí sedany od Jaguaru. Hlavně zadek se Jaguaru povedl více. Interiér mě zas tak nenadchnul. Co se motoru týká, tak to ani nemá cenu komentovat. To zas je propagační čánek. Cena šílená.... za ty peníze je XF v dieselu i benzínu s 6 válcem.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Londonbridge
16. 11. 2016 13:38
Re: Volvo vs. Jaguar
XF je vyborne auto . Kupili sme 3 d Sportbreak v bordovej metle 22 palc. cierne disky ,vnutry cervena presivana koza + plno doplnkov atd.. Jazdi to vyborne a ten 6 valec je uzasny / tento ma 280 koni , novsie uz maju 300 koni / . jedine co mu mozem vytknut tak to Volvo ma lepsi interier to sa musi uznat... Este to priplatkove radio v Jagu ma tiez nenadchlo...
Avatar - Eddy82
16. 11. 2016 14:16
Re: Volvo vs. Jaguar
Krásne auto, ale ten interiér je teda mierne povedané, nevydarený...
Avatar - _Karel_
16. 11. 2016 18:22
Re: Volvo vs. Jaguar
"Za ty peníze"....XF v naftě 1,68mio bez AWD
XF benzín s AWD 1,7-2,7mio.
Tohle Volvo začíná na 1,4mio.
Srovnatelný XF 2,0d AWD je levnější o omračujících 100k. Toliko k "šílené ceně".
16. 11. 2016 13:24
To chci
Ach :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2016 13:31
Interiér
Prostě Volvo, jachta. Ale ty vertikálně orientované výdechy klimatizace se mi "eklujou" 8-s
Rozbalit vlákno
2
17. 11. 2016 22:39
Re: Interiér
JJ, ty prostřední výdechy jsou hnus.
První co mě napadlo je Buick [odkaz]
Avatar - Bubáq
26. 3. 2017 10:55
Re: Interiér
Ty jo, ale na obrázku v odkazu je Cadillac....
16. 11. 2016 13:41
zvonka krasavec...
...hlavne predny a bocny pohlad, no ten interier je dost hruza!
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2016 13:44
Kvalita
Zda se mi to nebo je v kufru kolem rezervy rez?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
16. 11. 2016 15:10
Re: Kvalita
Myslíš tohle?
[odkaz]

Vypadá to, že je tam ten pás pod rezervou přivařený ex post na hulváta... a i vedle něj jsou zřejmě vidět trošku bublinky. Ale to je švédská ocel, ta nerezne, ta zraje.. ;-)

PS: výrobce pneu Chao Yang vidím prvně
Avatar - 4hill
16. 11. 2016 16:00
Re: Kvalita
Snad ta ocel nebude ze stejné destinace jako ta rezerva..
16. 11. 2016 20:23
Re: Kvalita
>:D vravim ..cinsky smejd >:D >:D
Avatar - fOE
16. 11. 2016 13:53
Ajaj
Ajaj, to par mistnim po precteni tohoto clanku o "cinskem volvu" a "na premii se jen hrajici" dneska bude min chutnat. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - removed
16. 11. 2016 16:22
Re: Ajaj
trefíl jsi to... bohužel.
16. 11. 2016 14:00
Kufr?
nevěřím vlastním očím, prémiovka v r.2016 má závěsy víka kufru jako Thalie od Renaultu?
Bože vždyť už první sedan Fabia měl víceprvkové zavěšení................
Rozbalit vlákno
13
16. 11. 2016 14:28
Re: Kufr?
Přesně tak, velká prémie a závěsy do čtvrtky kufru :no:
Avatar - Dzakobo
16. 11. 2016 14:40
Re: Kufr?
To chce koupit V90 :-) , ideálně ve variantě T6
16. 11. 2016 16:25
Re: Kufr?
Tvůj postřeh zní naprosto rozumně, problém je pouze v tom, že víceprvkové závěsy víka kufru začaly opouštět i luxusní sedany již někdy před 10 lety... :-!
16. 11. 2016 16:40
Re: Kufr?
No sorry, je mi celkem jedno, co se začalo dít před 10-ti lety, jak říkáš, ale koupit sedan za takový prachy s tímhle "čínským" zavíráním?
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2016 17:35
Re: Kufr?
Takže nekoupíš třeba ani BMW 5, Mercedes E nebo Alfu Giulii? A už vůbec nemluvím o BMW 7 a Mercedesu S...
17. 11. 2016 11:50
Re: Kufr?
No upřímně, nejsou to auta, která bych si momentálně mohl dovolit, ale to neexistuje elegantnější řešení?
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 19:10
Re: Kufr?
Tohle nemá s Čínou ve smyslu ošizení co dělat, z elektrického zavírání víka kufru u sedanů ve vyšších třídách je dnes prakticky standard a pro el. pohon je řešení s klasickými závěsy konstrukčně mnohem lepší.
17. 11. 2016 11:53
Re: Kufr?
No řekněme jednodušší, ale když i takový Superb mohl mít Twin Door, jistě by se dalo vymyslet elegantnější zavěšení s el.otvíráním.........za ty prachy...........
Avatar - Dinar
18. 11. 2016 07:17
Re: Kufr?
Složitější nemusí znamenat lepší, bez. el pohonu je víceprvkoý závěs víka konstrukčně lepší řešení, protože šetří místem, s el. pohonem se to otáčí, konstrukčně lepší (a ano, v tomto případě lepší, protože i jednodušší, čímž pádem spolehlivější) je řešení s klasickými závěsy. Vzhledem k tomu, že jsou ty závěsy kryté plastem a zajíždějí pod čalouněné zakrytování vnitřku kufru, vidím v tom ve srovnání s thalií docela rozdíl, jinak bys mohl tvrdit, že kulatý volant v S90 je trapné řešení, protože taková thalie za pár korun ho má taky.
18. 11. 2016 08:25
Re: Kufr?
Jistě..........chápu, že otvírání je "prémiově" zakryté.........ale prostě si nemůžu pomoct, za ty peníze by to řešení mělo vypadat jinak, i kdyby měl někdo přemýšlet a vymyslet něco nového........, vypadá to hrozně.

Jo a volant by měl být samozřejmě hranatý, kulatý má kde,co......... ;-)
23. 11. 2016 07:43
Re: Kufr?
Bože ty jsi mudrlant. Říká ti něco automatické zavírání kufru? No asi ne, jinak by jsi se nedivil.
23. 11. 2016 10:42
Re: Kufr?
Bože, jak to souvisí s faktem, že to vypadá hnusně a zabírá místo v kufru?
16. 11. 2016 14:26
VOLVO
Švédi nesklamali :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 14:28
Měl jsem rozpačité
dojmy z obrázků S90, naživo na mně funguje, i ty zadní lampy jsou ok. :yes:

Přesně tuto verzi mají u nás v dealershipu jako předváděčku, a to vč. barvy, takže si troufnu po projetí s autorem polemizovat v tom podstatném. Ne, motoricky nemá D5 šanci zatápět konkurenčním šestiválcům, nedostatek dynamiky, vyšší spotřeba a čtyřválcový zvuk pod plynem jsou prostě faktem, který při dané ceně, nedává S90ce D5 proti klasikům třídy s šestiválcem objektivně šanci. Ano, pro dost kupců bude mnohem podstatnější, jak se jim auto líbí a jaký z něj mají pocit atp. a tedy klidně mohou dát přednost S90, ale redaktor auto média by měl být schopen poznat rozdíl.

Jsou tu i další věci typu naprosto zoufalého řízení, gumových brzd jako z nějakého hybridu, ale ten podstatný rozdíl je právě v pohonu. Pro mně bylo S90 jízdně takovým líp odhlučněným superbem s měkčím podvozkem, k E-Klasse nebo XF (jak G30 uvidíme), bych jeho projev opravdu nepřirovnával, stačí jen malinko (jízdně) odkrýt slupku... ;-)
Rozbalit vlákno
46
Avatar - removed
16. 11. 2016 14:50
Re: Měl jsem rozpačité
nezlob se, ale - cituji - "Pro mně bylo S90 jízdně takovým líp odhlučněným superbem s měkčím podvozkem"
to jsi teda pořádně ujel chlape
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 15:58
Re: Měl jsem rozpačité
Ujel? Ne, jen jel, oběma. A ty?
Avatar - Ham.
16. 11. 2016 16:03
Re: Měl jsem rozpačité
Neujel, ani o milimetr. Měl jsem možnost v Mnichově cca hodinku projet S90 D4 a nové Ečko 200d. Mergl byl ve všem o něco lepší, v řízení v ostřeji projeté zatáčce byl lepší o několik levelů, stejně tak třeba na dlažbě úrovní pružení, dokonce i utlumením hluku od motoru. Takže Volvo nejenže nestačí na šestiválce, ono jízdně nestačí ani na čtyřválce. Jediné v čem bylo Volvo lepší (v mých očích) je design, ten mi pasuje daleko lépe než to co předvádí Ečko. Pokud tady dal testér 5*, tak Ečku se čtyřválcem (pokud odhlédneme od designu) musí dát 6* a se šestiválcem 7*, jinak si bude lhát do vlastní kapsy.
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 16:09
Re: Měl jsem rozpačité
Souhlas, musím říct, že jsem si po přečtení testu říkal, co dobrého asi pan testér popil. ;-)
Avatar - removed
16. 11. 2016 16:20
Re: Měl jsem rozpačité
A proč pořád máte tendence srovnávat Volvo s prémií? Každý ví, že Volvo prémie není. Že Volvo je svébytná kategorie. Chlapi, šaškujete tady.
Avatar - Emel
16. 11. 2016 16:25
Re: Měl jsem rozpačité
A s čím to chceš srovnávat, s Passatem? To Dinar víceméně udělal... a se zlou se potázal ;-)

Při základní ceně D5 1.4M to holt musí obstát proti vyšší střední prémii, jinak smůla.
16. 11. 2016 16:27
Re: Měl jsem rozpačité
No po cenové stránce prémií určitě je! ;-)
Avatar - Ham.
16. 11. 2016 16:40
Re: Měl jsem rozpačité
Protože je to stejná cenová.
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 17:01
Re: Měl jsem rozpačité
Ty nečteš ani titulky, nebo co? S premií a šestiválcovou (a jen to "zatápění" šestiválcům tu kritizujeme) srovnává autor testu. Pokud máš tedy pocit, že tu někdo šaškuje, přečti si znova svoje komenty.
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:34
Re: Měl jsem rozpačité
Chytl ses dokonale .... nebýt onoho "zatápění" tak by tu byla asi 1/4 příspěvků. Ale jo, služte kluci dále onomu bulvárnímu nádechu. 8-s >:-[]
Avatar - Dinar
18. 11. 2016 07:05
Re: Měl jsem rozpačité
S90 D5 neumí konkurovat relevantní konkurenci se šestiválcem, tečka.
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 11:59
Re: Měl jsem rozpačité
Kde jsem něco takového napsal? ....tečko? To je snad jasné i všem tečkám, že 4 válec nemůže konkurovat 6válcům.... tak proč se tu tohle téma omílá donekonečna? ...že tě to pořád baví
Avatar - removed
16. 11. 2016 16:14
Re: Měl jsem rozpačité
oběma, jako ty. A srovnávat se Superbem mi z tvé klávesnice zní dost neomaleně. Nechci se s tebou dohadovat, ale ujel jsi dost.
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 16:56
Re: Měl jsem rozpačité
Klidně se rozepiš, v čem je jízdně s90 o tolik lepší než Superb, že by jejich srovnání mělo být neomaleností, rád si počtu.
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:11
Re: Měl jsem rozpačité
Projel jsem oboje a něco dobrého jsi musel popít ty. Dokonce bych si to dovolil označit za blábol roku.... teda pokud v tom není velká dávka nadsázky, která na první pohled není vidět.
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 19:19
Re: Měl jsem rozpačité
Máš stejnou možnost se rozepsat, v čem jízdně s90 nad superb tak ční. Chutě do toho.

P.S. No, Jirko, nedotknutelné byly dříve Peugeoty, teď jsou to holt Volva, chápu, že vlastní garáž je vlastní garáž, ale promiň, v hodnocení jízdních vlastností na tebe moc nedám.
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:33
Re: Měl jsem rozpačité
Nepotřebuju nikoho přesvědčovat o ničem, zláště pak někoho, Dane, kdo vyrobí takový fail .... Můj pohled je stejně kritický na vše a stejně kladný na vše. Sup je proti s90 jízdně pryčna... ve všem. Zpracování, materiály... Zatímco tam, kde sup končí tak 90ka ještě ani nezačala... Tohleto byl flák.... Tvé ps si strč za klobouk... nechci se snížit k tomuto levelu diskuze, která, myslím, není hodna ani jednoho z nás ty vlastní garáži. Na auta se dívám optikou, co představuje v rámci své třídy, ceny, konkurence....
Testér přesně věděl, co píše, když použil přirovnání k top D3 a vy jste nezklamali. Uber krev z očí, Dane a přidej někam jinam. ;-)
PS: Já na tebe taky nedám, co se týká hodnocení aut.... bo BMW a vlastní garáž.
Avatar - Dinar
18. 11. 2016 07:04
Re: Měl jsem rozpačité
Napsal jsem, "pro mně bylo S90 jízdně takovým líp odhlučněným superbem s měkčím podvozkem". To jen svým, "sup je proti s90 jízdně pryčna", potvrzuješ. O dalších jízdních vlastnostech, agilita, řízení, brzdy... nepíšeš ani slovo. Takže, co tam máš dál? No, nic, jen blábolení o zpracování, materiálech, o kterých nepíšu ani slovo.
Jinými slovy, pokud mluvíš o krvi v očích, měl by sis je protřít. :-!
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 12:13
Re: Měl jsem rozpačité
Jasně.... konečně rozdýchej, že na světě není jen d3. Uvedu příklad i pro tvou krev v očích.... apple si taky lidi kupujou i přesto, že konkurence nabízí v určitých ohledech více. Prostě dělají to jinak a prodávají ne díky top výkonům, ale díky mixu, který funguje. Mě ta debata s tebou přijde jak porovnávání pindíků na pískovišti, tečko. Nicméně moje pryčna je stejně věrohodná jako tvůj superb. Nezpochybňuji tvoje řidičské zkušenosti /narozdíl od tebe/, ale pokud někdo, kdo chce být brán vážně, napíše, že je to takový měkčí sup, tak si sám podkopne nohy.
Prostě to dělají automobilky /a nejen ony/ každá po svém. Pak jde o preference. Osobně jsem nic, o čem píšeš, nezaznamenal. Jízda byla zcela v duchu Volva - parádní. A neměl jsem možnost vyzkoušet agilitu - jednalo se o kombinovaný provoz město/meziměsto - tzn. provoz, ke kterému bylo nejen tohle auto vyrobeno. Samozřejmě pokud je pro tebe TOP motor a agilita a řízení tak ti gratuluji, ušetříš spoustu peněz za kastli včetně kabiny. Tobě vlastně stačí židle a podvozek s motorem. >:D a už se uklidni Fitipaldi. Už jsem to napsal - a divím se, že se chytneš zrovna ty takové hozené fusekle - už dávno vidíme každý den, že nadpisy i články mají i jiný rozměr, než suchý popis technického stavu.
Btw. s tou garáží jsi ujel o dva bloky, tečko. ;-)
Avatar - Dinar
18. 11. 2016 12:28
Re: Měl jsem rozpačité
Neměls možnost vyzkoušet, ok, tak se nerozčiluj, pokud někdo ano, jízdně neumí kromě lepšího odpružení S90 lépe než superb nic. Tak to prostě je, to že se tobě nelíbí slovo superb a S90 v jedné větě, je čistě tvůj psychický problém.

Pokud napíšu, že JÍZDNĚ jsou nějaká dvě auta srovnatelná, neznamená to, že jsou srovnatelná celkově, to bych to takto napsal. Ale to je zřejmé jistě i tobě, jen nemáš prostě čím argumentovat, tak plácáš o židlích s motorem.

A k tomu rozdýchávání, zase výstřel mimo, s80 jsem měl čtyři roky, a při výběru jsem jí dal přednost před fl E60, ale to ty dobře víš. Proti volvu jako značce nemám nic.

S90 D5 jsem projel a zde v diskusi tvrdím, že s touto motorizací není schopna svými kvalitami (prodejně třeba ano) konkurovat autům vyšší střední se šestiválcem. Tečka.
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 13:06
Re: Měl jsem rozpačité
Ahoj Tečko, s poslední odstavcem souhlasím, předposlední - ano vím. Ten zbytek jsem přeletěl, v úctě k tvým autokvalitám, stejně jako diskuzní balast od toppera. Nebývám tu už často, proto mě asi ještě nestačil poznamenat autoczblesk bulvární duch. Naběhl sis s vlastní garáží sám. Osobně nemám s žádnou, nebo alespoŇ co mi teď paměť dává, značkou problém /falzy neberu jako automobilky/.
Avatar - Emel
16. 11. 2016 14:59
Re: Měl jsem rozpačité
Ono se dá napsat, že dynamika dejme tomu obstojí oproti 160kW verzi 3.0TDI... ale plnotučný třílitr má 200kW a 580Nm, a to se vůbec nebavíme o nějakém BiTDI. Fajn, dejme tam laminovaná okna a asi to bude v rámci možností fungovat, ale na normální třílitrovou naftu v prémii je to pořád ta situace jako když vytáhneš nůž na krokodýla Dundeeho ;-)

PS: ale auto je to krásné, stejně jako ta XC
Avatar - fOE
16. 11. 2016 15:28
Re: Měl jsem rozpačité
A plnotucnych trilitru, nebo nedejboze BiTDI, se proda kolik? 20%? Me prijde postup Volva jako podle Paretova pravidla, aplikovaneho v automobilizmu, neb obslouzi ~80% zakazniku pri rozumnych nakladech. Ten zbytek ma holt smolik. Tady to pokazde vypada jakoby to byl konec sveta bo tu jsou lidi jako Dinarove, Emelove, Webpajove, White Labelove... kdo vi kdo jeste, co maj auta i jako hobby a podobne prirovnani, ze V6 nebo r4 je jedno, je rovnou urazi. Navic podporeni spoustou teoretiku co by nic jineho nez V6 taky nebrali, v internetove diskuzi je holt kazdy fajnsmerk, ze. Pripade se jeste da poukazat na ten chybejici vrchol...
Ale v souctu, ma to smysl (z pohledu volva) resit? Prodava se 520d a 525d tak spatne, nebo se jich proda nasobne vic jako 530d a 535d? A ad gumove rizeni, gumove brzdy... znovu, zajima to jen nas tady nebo i typickeho kupce? Nebo ten bude spis resit vzhled, funkce infotainmentu, zaruky atd.?
Ja kolem sebe videl lidi nakupovat premii nekolik, za sve penize snad jen jednoho, za firemni snad 5. Vsichni az na jednoho z tech firemnich jezdi v D3 vyssi stredni s r4 naftou. 525xd za vlastni a houf Audi A6, nakupovano lidma co maj auta na prepravu z bodu A do B, a motor, jizdni vlastnosti? To vubec neresili, resila se vybava, resila se barva, resil se znacek na kapote, resil se vykon stylem dostatecny/nedostatecny (a vsichni povazovali za dostatecnou uroven pod timhle volvem) a tim to haslo. Nejaky pocet valcu... nezajem.
Takze jo, klidne budu Dinarovi verit ze tohle volvo v kdecem kulha, ale kolik je dinaru a kolik toho zbytku, o tom to je.
Avatar - Emel
16. 11. 2016 15:56
Re: Měl jsem rozpačité
Ač nerad, musím se v tomhle případě přidat ke kverulantům.

Podívej se na ten motor, nebo nakonec i na 2.0BiTDI od VW, to je úplně fuk. Sofistikované technologie, dvě turba, přifukování z nějaké nádobky, skoro 90kW z litru u nafty... a co z toho? Furt to zní jako R4, váží to se vším balastem +- stejně jako V6, žere to jako V6 (nebo víc), jede to sotva tak jako ty slabé verze (160kW), levné to taky není... je v tom někde něco pozitivního? U Passatu je to konstrukční kompromis daný MQB, ale tady?
Avatar - Ham.
16. 11. 2016 16:04
Re: Měl jsem rozpačité
Tady je to konstrukční kompromis úplně stejný, platforma Volva je v podstatě velmi podobná MQB, motory naštorc, haldex, tím pádem čtyřválce.
Avatar - Emel
16. 11. 2016 16:17
Re: Měl jsem rozpačité
Každý kompromis má svoje místo...
Avatar - Ham.
16. 11. 2016 16:29
Re: Měl jsem rozpačité
Souhlas, no Volvo evidentně vsadilo na design, nikoliv na technickou vymakanost a jak jsme se bavili pod Kodiaqem, dnes hodně lidí zajímají úplně jiné věci než motor, uspořádání pohonu nebo jiné technické fíčury.
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:15
Re: Měl jsem rozpačité
Volvo vsadilo evidentně vsadilo na bezpečnost, luxus pro posádku a design. Nevím, zrychlení 7 sec. mi na žebřiňák přijde dost málo. Ono můžeme se tu mlátit plyšovýma žížalama, ale mě zajímá auto jako funkční celek v rámci svého segmentu. A tady to volvo trefilo do černého. Můžu se zeptat na technickou vymakanost? Co tím myslíš?
Avatar - Ham.
17. 11. 2016 11:48
Re: Měl jsem rozpačité
Ano, to se shodneme, vsadili na design, dojem luxusu z interiéru i exteriéru a bezpečnost. Někomu to stačí a jak píši, je dnes velká uživatelů pro které je to trefa do černého, protože technika je nezajímá, ovšem někdo chce víc, třeba tu technickou vymakanost a s tím spojené vlastnosti. Třeba to nové Ečko nabízí totéž co S90 a k tomu navíc i tu technickou propracovanost jako jsou víceválcové motory (můžeme se tu klidně točit v kruhu jak čtyřválec je skvělý, proti 6 a 8válcům je to prostě levné mainstreamové řešení, nic víc), trvalý pohon 4x4 (haldex ve Volvu s připojitelným zadkem je opět to nejlevnější mainstreamové řešení), lepší vyvážení auta a díky tomu lepší řízení, lepší brzdy, lepší agilitu v zatáčkách a lepší komfort pružení na rozbité cestě (například Ečko umí kompletní vzduch, S90 pouze zadek, ale už na ocelových pružinách dosahuje Ečko lepších výsledků).
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 12:15
Re: Měl jsem rozpačité
Proti tomu nemůžu říct ani popel a děkuji za odpověď, se kterou bezezbytku souhlasím. :yes:
16. 11. 2016 18:22
Re: Měl jsem rozpačité
Jako vlastník Passatu BiTDI musím potvrdit, co píšeš. Celková dynamika v běžných rychlostech by byl ten nejmenší problém - stovku dá papírově za 6,1, pokud jsem našel nezávislá měření, je to většinou kolem 6,2-6,5, pro mě OK. Trochu problém je zvuk, sice ne žádná hrůza, ale slyšíte ho. Menší potíž je i v tom, že podání výkonu není zdaleka tak suverénní, jako u šestiválců - porovnávám s naftovým šestiválcem BMW v pětce a X4, a v Audi A6 (200 kW), Mercedes jsem nejel. Rozjede se to ve výsledku obdobně rychle, ale cítíte, že ten motor je tlačený na svou hranici. I při normálním zrychlení mnohem dřív podřazuje, protože se nemůže navzdory papírovým parametrům opřít o točivý moment od nízkých otáček. No a ve vysokých rychlostech (hlavně přes 200) mu dochází dech podstatně rychleji, než šestiválci, i když to mi při mém jízdním stylu nevadí. A nakonec spotřeba, která taky není nižší, než u šestiválce (možná jen čistě ve městě).
Když to shrnu, 2.0 BiTDI v Passatu je prostě fajn dvoulitr, ale nic víc. Nelze ho zatracovat (bláboly o tom, jak vůbec nejede, jsou mimo), v mainstreamu je to chvályhodný počin, v prémii by jako náhrada za šestiválec neměl co dělat.
S Volvem jsem nejel, jen jsem v něm seděl, osobně by mi vadil ten mega dotykáč, ovládání by mi nevyhovovalo. Věřím, že jejich motor bude lepší a dotaženější, než VW, byť musí táhnout větší a těžší auto, takže dynamicky to bude ve výsledku asi trochu slabší (0-100 km/h za 7s). Vnímám to celkově tak, že Volvo zůstává tak trochu na půl cesty k prémii a tomu odpovídá i tahle motorizace. Test mě navnadil, půjdu se svézt, abych mohl porovnat (motory, ne auta, tam je jasné, že S90 je o třídu výš se vším všudy).
Avatar - Dinar
16. 11. 2016 16:07
Re: Měl jsem rozpačité
Nejde přece o Dinara a jeho preference, řeč je o hodnocení daného auta autorem testu. A tento se dopouští obecných závěrů v tom smyslu, že takto motorizovaná s90 je srovnatelná ("může zatápět") konkurenci se šestiválci. Nemůže, a to by měl profík poznat. S tímhle ale přece nijak nesouvisí to, o čem píšeš ty, tedy že velké části kupců bude v takovém autě čtyřválec stačit, a že taková s90 může teoreticky (teoreticky proto, že cenově je mimo) zatápět zmíněné 520d nebo E200d atp. O to se nikdo přít nebude. Jinými slovy, táhneš debatu na jinou kolej.
Avatar - Londonbridge
16. 11. 2016 16:54
Re: Měl jsem rozpačité
Suhlas. ja som tiez vyberal medzi E 250 d , Audi 6, 3 tdi a E 350 d, skoncil som v E 350 d nie preto zeby mi 4 valec nebol dost silny alebo rychly ale ten prejav 6 valca kultivacia a zvuk motora je uplne niekde inde. Tie vykony co predvadzaju dnesne 2 L diesle su uplne v pohode . Som sa chvilu vozil v A 5 2 tdi ide to slusne ale 3 tdi je o dost lepsi. Ten 6 valec ma nieco v seba a necha to taky dojem ze uz nechcem 4 valec kym nam nezavedu povinne elektromobily ...Eco knoflik stale vypinam to je tam uplna saskaren a najradsej by som ho vytrhol , daval by zmysel ak by som stal na kazdej krizovatke aspon 15 min....
Avatar - fOE
16. 11. 2016 17:02
Re: Měl jsem rozpačité
Tebe (a dalsi ;-) ) zminuju, ale reaguju na emela (jeho zvrtnuti diskuse smerem k vrcholnym sestivalcum), ne na tebe.
Ze S90 obecne tomu vrcholu zbytku D3 nebude stacit vykonove, nebude, ale zatapet furt muze tomu nejprodavanejsimu, tomu stredu, tomu kde jsou uz i ty nejslabsi sestivalce. Staci aby zbytek auta zatapel a 80% zakazniku si muze chrochtat. Mozna to je ze strany autora pouha snaha vzit se do te vetsiny, pro kterych to za pet hvezd byt muze. ;-)
Dam ti ale za pravdu v tom, ze je to tako zvlastni cteni na auto.cz, snad furt servru pro tech 20% zajimajicich se procent, v tom souhlas.
Avatar - Emel
16. 11. 2016 18:07
Re: Měl jsem rozpačité
3.0TDI 200kW ale není vrchol, dokonce to není ani naftový vrchol... z mého pohledu je to zlatý střed pro vyšší střední prémii. V Audi A6 začíná na 1.464.900, to oproti D5 za 1.4 není žádné drama (že testovaná konfigurace je 2+ teď nechme stranou).

Testuje se konkrétní model, to ano. Ale pokud bych dal 3.0TDI 160kW teoreticky 5* a další týden testoval 2.0TDI, nebo třeba teoreticky 2.0BiTDi, tak by to BiTDI 5* nedostalo.

Nic proti kompromisům, každé moje auto bylo kompromis a každé další bude.. jen je potřeba si ty kompromisy pojmenovat a vědět o nich.
Avatar - fOE
16. 11. 2016 18:49
Re: Měl jsem rozpačité
200kw 3.0TDI v A6 je 2. nejsilenejsi nafta z celkove 9 moznych dieslovych kombinaci motoru/pohonu/prevodovek, me teda spada do te top (vrcholove) tretiny, ikdyz je nad ni jeste jedna motorizace. Kdyz to vememe podle vykonu tak zaciname na 110kw a koncime na 235kw, rozdelit to na tretinove intervaly po 45kw a znovu skonci v tom nejvyssim intervalu. Pro me je to proste (sirsi) vrchol, subjektivne, a prodejni okraj, to objektivne.

K tem dalsim dvou odstavcum nemam co napsat, protoze mas pravdu, ale je nas takovych mensina a ja se jen zamyslim jestli tohle nebyl pokus autora napasovat se do role te vetsiny, ktera tohle neresi (v tom tvem prirovnani by 5 hvezd mela jak ta 160kw V6 TDI A6, tak ta 2.0 BiTDI A6).
Ale jak ty, Dinar, v podstate vsichni v tomhle vlakne... mate pravdu v tom, ze na auto.cz by clovek cekal snahu psat to z pohledu tech lidi co se zajimaj, a ne naopak.
Avatar - Emel
16. 11. 2016 22:48
Re: Měl jsem rozpačité
Fakticky je 5 verzí motoru, 110-140-160-200-235. Pokud označíme 110 a 140 za širší dno a 200 a 235 za širší vrchol, tak nám zbude jedna normální středová motorizace... to mi přijde málo, ale nakonec je to jen taková hra se slovíčky.

Vyzkoušel bych benzín. Vcelku by mé představě o přiměřené motorizaci asi odpovídalo T5, 187kW z dvoulitru mi přijde takové přiměřené. Ale to je zatím jen jako FWD... což mi přijde jako další chyba, AWD pouze T6 a D5.
Avatar - iudex
16. 11. 2016 16:54
Re: Měl jsem rozpačité
V zásade súhlasím s tým, že Volvo si to dobre spočítalo a vie, že aj v prémii gro predajov tvoria R4 nafťáky a že ak vypustia V6, nijak citeľne sa ich to nedotkne. Všetko čo píšeš, je teda fajn, ale to neznamená, že by sa redaktor mal nechať takto strhnúť a fakticky odpísať šesťvalcovú konkurenciu a dať tomuto autu plný počet. Lebo v teste nejde o predaje ani o predpovede trhových podielov, tu ide o to, ako si auto vedie v porovnaní s relevantnou konkurenciou. A pravda je taká, že relevantná konkurencia pokračuje motoricky podstatne ďalej. Ak je špička 5*, tak by také hodnotenie v danej kategórii mala dostať povedzme A6 3,0BiTDI s 240 kW. Nech je S90 so štvorvalcom akokoľvek dostačujúca, logicky nebude tam, kde je konkurencia s 326-koňovým V6.
Je teda plne v poriadku povedať, že väčšine bude stačiť štvorvalec, lebo je nadpriemerne výkonný, kultivovaný a komfortný charakter S90ky ani nezvádza k potrebe mať čokoľvek výkonnejšie, ale nehodnotí sa predsa auto vo vzduchoprázdne, ale v kontexte 5er, E-Klasse, A6 atď. A v jej kontexte predsa nemôžeme hodnotiť S90 s R4 ako referenciu s plným bodovaním.
Avatar - fOE
16. 11. 2016 17:16
Re: Měl jsem rozpačité
Ale i na tohle se da divat dvoji optikou. Cteme test konkretniho auta, nebo modelu jako celku? Pokud jen konkretniho auta a jeho konkretni konkurence tak 5 hvezd proc ne, precijen tomuhle autu (a jeho cene(!)) nekonkuruje zadne V6 bitdi, nebo 50d, ale obycejne 525d, coz je taky r4, nebo nejslabsi V6 od audi.
Tim se znovu dostavame k tomu tady uz X krat resenemu, jestli z octavie s 1.6tdi dela lepsi auto to, ze existuje RS TDI. Za me nedela, resp. dela jen pro nekoho kdo si to RS koupi, ale pro me v mem 1.6tdi? Ja si volim ve svem "jednasestTDI" rybnice, relevantni konkurenci mi je 1.6d-tec od hondy, 1.6dci od renaultu atd. a pokud budu v tomhle mikrovesmiru nejlepsi, proc nedostat 5 hvezd? ;-)
To se ale tocime znovu a znovu kolem tech hloupych hvezdicek, co tu na nas funguji jako cervena na byka, a redakci to zjevne vyhovuje bo nejake jasne pravidla, krom par komentu tu a tam pod ruznyma clankama, ne a ne dat. :-)
Avatar - iudex
16. 11. 2016 17:34
Re: Měl jsem rozpačité
Tomu rozumiem a v zásade súhlasím, ak lovím ako píšeš "v rybníku 2,0TDI", moc mi nepomôže, že niekde cenovo o triedu vyššie je aj šesťvalcové biturbo. Moje konkrétne auto to lepším nespraví.
Ale redakcia hodnotí v širšom kontexte triedy, konkrétne vyššiu strednú (alebo užšie vyššiu strednú prémiu) a tam proste sú faktom podstatne výkonnejšie V6. Ak by sme to rozsegmentovali na "vyššiu strednú prémiu so štvorvalcovým dízlom", to by sme napokon skončili pri tom, že každý model je vlastne samostatný segment a už nebudeme vedieť obodovať vôbec nič.
Avatar - fOE
16. 11. 2016 18:02
Re: Měl jsem rozpačité
Souhlas, i te mikrosegmentizaci se nekde musi nastavit limity, ale zase bych to nezjednodusil jen na model. To by pak kazde auto dostalo hvezdy jen jednou a do vsech dalsich testu by se jen kopirovali, jedno jestli golf s 1.0tsi nebo GTi Performance, to nedava smysl stejne jako tu mikrosegmentizaci prehnat a delat treba po jednotlivych desitkach kilovatu. Smysl mi dava neco jako skupiny "zakladnich motorizaci", "stredu nabidky" a "vrcholne motorizace" s tim, ze tohle volvo by se do te vrcholne kategorie ani nemelo cim kvalifikovat.
17. 11. 2016 03:19
Re: Měl jsem rozpačité
Čteš sice test konkrétního auta, ale vždy jsem myslel, že jsou hvězdy v rámci celého segmentu, ne jen nejpřímější konkurence. Je však otázka, jak přesně hodnotit motorizaci, když je to něco, co si můžeš vybrat. Tedy jestli to relativizovat na obdobné jednotky u konkurence, nebo to vzít absolutněji. I když upustíme od šestiválců, D3 zvládne i čtyřválce a na ten poslední, od Mercedesu, se snáší dost chvály. Skutečně je vedle toho S90 pětihvězdičková?
Avatar - iudex
17. 11. 2016 12:08
Re: Měl jsem rozpačité
Ty si v Amerike, alebo len trpíš insomniou? ;-)
Avatar - white label
17. 11. 2016 23:36
Re: Měl jsem rozpačité
Objektivně (v rámci třídy/ceny) pětihvězdičkové být nemůže.
Nejvíc mě v textu dostala věta: "Zvenku je motor docela slyšet a čtyři válce poctivě přiznává...", bohužel objektivně vzato tam místo slova "poctivě" logicky patří slovo "ostudně", přijet někam s novým autem téhle třídy/ceny za doprovodu "poctivého" soundu R4 diesel, tak to je "prestiž" jako "Thorovo kladivo" (vzhledem k možnostem u konkurence).
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:36
Re: Měl jsem rozpačité
Souhlas. :yes:
16. 11. 2016 17:41
Re: Měl jsem rozpačité
Brát to touto optikou, pak se klidně můžeme spokojit s dvouhrnky přece. ;-) Nepíšeme tu reakce v článku v Květech, ale na auto foru. Dále píšu za sebe, v zásadě subjektivně a můžu se tu dohadovat s kým a jak chci, přesto je to k tématu a tak, jak auta beru já a co pro mě znamenají.
S90 jsem ještě nejel, přesto máš pravdu, že z hlediska pohonné jednotky bych nad ním ani neuvažoval. Snad jen v případě hybridu. Tak jak je tu otestován ani náhodou a stejně tak jsem ještě nejel R4 naftou, která by nebyla uvnitř poznat.
Netečnost a gumovost řízení je pro mě další epic mistake, tudíž střelba ze Švédska jde v tomto případě mimo mě. ;-)
16. 11. 2016 14:59
opravdu tak skvělé auto ?
No, měl jsem Volva 3, vždy nová a drahá auta, kvalita čím dál horší, poslední auto jsem raději prodal po 2 letech, samé opravy a poruchy, bál jsem se v tom jezdit (a to se to ještě nedělalo v číně, jak je v plánu)
S nástupem 4 válců jsem se rozhodl Volvo již nekupovat a šel jsem do jiné značky (schválně nepíšu jaké) - opravdu velký rozdíl, vše funguje a opravy žádné, volvo prémiová značka prostě není.
Tak mi ten test nějak nesedí s mojí letitou zkušeností...
Rozbalit vlákno
10
16. 11. 2016 15:37
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Ja mel Volva dve.

V40 s 2.0 l atmosferickym benzinem - no uplne posusnanicko jezdeni, ale to bylo pred nejakou dobou.

Pak jsem mel S60 nafta, 5ti valec. Jizda s nim v pohode, ale 3 zasadni poruchy:

1. praskly pretlak turba - v servisu to hledali na ponekolikate, nez na to prisli a byl to obrovsky problem, protoze motor necekane ztracel vykon a na dalnici vic jak 80 km/h nejel.

2. Netesnici hydraulicke ovladani spojky - mimochodem propojene s brzdami, takze take prusvih.

3. A to bylo nejhorsi - praskly rozvodovy remen (v 72 tis. km), samozdrejme zniceny motor - a to vse na Korsice.

Volvo jiz nikdy vice.
Avatar - Twingo
16. 11. 2016 18:35
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Gramatika? Píše se 5 válcové ne 5ti válcové. Alespoň si to po sobě přečtěte než to pověsíte na internet.
Avatar - boost.
16. 11. 2016 19:31
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Tož to sice máš recht (5ti=pětiti >:D ), ale pokud bychom měli být přesní, tak z typografického hlediska se číslovky menší než 10 mají psát slovy.
17. 11. 2016 03:24
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Pokud se ti tam nemíchají, ne?
Avatar - boost.
17. 11. 2016 20:01
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Já mám vžitý, že pokud nepíšeš nějaký údaj, tak se čísla do devítky mají psát slovy. Samozřejmě asi není dobrý to v textu míchat. Musel bych se ale kouknout do ČSN. Ti kdyžtak hodím PM.
16. 11. 2016 22:33
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Ve skutečnosti se píše "5válcové".
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:37
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Zkušenost Volva 3 a bez problémů..... o takové spolehlivosti by si mohli např. majitelé bmw nechat zdát....
Avatar - _Karel_
16. 11. 2016 19:48
Re: opravdu tak skvělé auto ?
Ať už dvě blatouchova, nebo tři tvoje Volva- stran spolehlivosti to je zkušenost téměř nula ;-)
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 12:16
Re: opravdu tak skvělé auto ?
>:D :yes: ne, já mám pravdu!!! ;-)
26. 11. 2016 22:08
Re: opravdu tak skvělé auto ?
souhlas, mel jsem 3, najezd kolem 80 tis rocne a de facto zadny problem... nemeckeho konkurenta jsem do pul roku musel vratit do salonu....
Avatar - Hittman
16. 11. 2016 15:29
Pro představu,
jak auto jede / nejede si stačí porovnat, v jakých otáčkách je maximální výkon a v jakém rozmezí je dostupný maximální točící moment a porovnat ho se šestiválci a uvidíte ten důvod, proč objem ničím nenahradíš... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2016 16:22
300 tisíc dolů a bude to fajn
Auto moc pěkný, ale taky moc mastný. Za cenu na úrovni A6 s V6? Asi ne.
Rozbalit vlákno
1
26. 11. 2016 22:16
Re: 300 tisíc dolů a bude to fajn
ono totiz zacina na megu... je treba se podivat na final a porovnat porovnatelne, coz autor uplne nevychytal...navic rozdil (myslim ve zvuku) u premiove aparatury a standartni neni asi pro bezneho uzivatele velky...rozhodne nestoji za tech 110 tisic...no a hned je cenovka jina:-)
Avatar - Hittman
16. 11. 2016 16:41
Co se srovnává?
Šestiválec se dvěma turby má dnes 250 kW, tak co porovnavate neporovnatelně?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Londonbridge
16. 11. 2016 16:58
Re: Co se srovnává?
Nemusi napr. E 350 d 190 kw a 620 N/m a predosla A 6 3 tdi tiez pod 200 kw. Pokial si myslel diesle...
Avatar - Hittman
16. 11. 2016 19:43
Re: Co se srovnává?
Porovnávám 4válec se dvěma turby, tak musím porovnávat se šetiválcem také se dvěma turby.
Avatar - Emel
16. 11. 2016 22:33
Re: Co se srovnává?
A co na tom chceš porovnávat?
Avatar - Flai
16. 11. 2016 16:53
Topení
Pěkné auto,ale nikde ve výbavě nevidím položku nezávislé topení :-O To jako mám na autě za dvě mega škrábat okna a mrznout >:D nebo je tam nějaký jiný systém elektrického topení nebo jak rychle to topí ?
Rozbalit vlákno
2
16. 11. 2016 19:51
Re: Topení
Není lepší mít u domu garáž?
26. 11. 2016 22:18
Re: Topení
nezavisle topeni lze a topi velmi rychle, navic ma pritop...takze i bez nezavisleho topi celkem dobre...
Avatar - drack2
16. 11. 2016 17:41
Bude to mit tezke
Nova volva jsou krasna, ale za ty penize bych opravdu cekal vice. Zejmena sedan to bude mit slozite nejen kvuli Ecku. Uvidime jak se to bude hybat...

Taktez je otazka, zda V90/V90CC muze nahradit XC70/V70. O XC90 se tolik nebojim.
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2016 17:49
Reakcia na komentáre o premiovosti
Každý kto sa zaujíma o automobilový priemysel vie že jedným z hlavných znakov premiovosti je aby automobilka v niečom vynikala nad konkurenciou.......a Volvo vyniká minimálne v pasívnej bezpečnosti a to zneho robí jednoznačného premianta.
A pokiaľ sa jedná konkrétne o Volvo S90, tak drvivá väčšina renomovaných zahraničných motoristických médií je z toho auta unesená... a to je myslím dostatočný fakt.
To že sa p.Mičkovi toto auto tak páčilo a presvedčilo ho o svojich vysokých kvalitách nieje žiadna výnimka. Autá niesu iba o údajoch v TP.

P.S.: Komentáre veľkej časti osôb v tejto diskusii potvrdzujú jedine to že o automobiloch toho komplexne veľa nevedia. Česť konštruktívnym výnimkám
:-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:20
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
Tvrdé, ale realita popsána docela výstižně. :yes:
17. 11. 2016 05:01
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
Krásně jsi to napsal, takže kdo nevelebí S90 nebo obecně Volvo nemá o autech ani páru :yes:

Jak jednoduché >:D
17. 11. 2016 07:03
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
Hele kdyby Micka byl sexy Mickova, tak by byl taky unesenej, uz by makala ve sklepe :yes:
17. 11. 2016 11:18
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
Presne, treba takova Dacia nad konkurenci vynika cenou, tedy je to taky premie. Oktavka vynika ve tride prostornosti = premie. Atakdale, parada.
17. 11. 2016 13:22
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
A dyt ma recht. Treba ja byl vzdycky premiant.
17. 11. 2016 15:42
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
Väčšina tunajších velebiteľov 6-valcových motorov sa v aute ktoré by ho malo ani neviezla.......maximálne ho videla a počula na parkovisku. A pokiaľ áno tak sa jednalo o 20-ročný kus zrelý na odvoz na šrotovisko.
"Kámo ale to je Mercedes-Bmw-Audi, tie vydržia"
:-| :-|
Nemám pravdu?

Apropo cena a priestrannosť v interieri nesvedčia nič o technike.
Avatar - Machýrek
17. 11. 2016 16:50
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
Je dobre, ze sem prispivaji i zkuseni experti, jako treba ty, kteri to vsem vysvetli.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2016 17:18
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
>:-[] :yes:
18. 11. 2016 07:19
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
Podle sebe nesuď ostatní...je mi líto, že R4 od něčeho s víceválcem nepoznáš ;-)
Avatar - Belo13
18. 11. 2016 07:47
Re: Reakcia na komentáre o premiovosti
prestaň sa tu strapňovať
16. 11. 2016 18:36
fuj
Cinsky humus s nechutnym zadkom. Za tie prachy je milion inych krajsich a lepsich aut.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Twingo
16. 11. 2016 18:55
Re: fuj
Každý má právo vyjádřit názor a má právo taky psát háčky
Každému se líbí něco jiného a Volvo je jiné, proto to mnozí zakomplexovaní xenofobové nezvládnou.

No upřímně čínský humus vypadá trochu jinak, něco s více nudlemi (pro nechápavé čínské nudle) :-)
16. 11. 2016 19:02
Re: fuj
Hacky? myslis diakritiku? Kazdy * vie, ze diakritika sa na nete nenosi a existuje na to dovod ..to som vedel uz v roku 2001, ale holt, niekto prave objavil internet. Cinsky smejd za 2 miliony? humor..
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2016 19:21
Re: fuj
Diakrititika se na netu nenosí? No pokud to bereš v okruhu dopisování na fb nebo jiné soc. síti, tak asi ano... v té vaší vesnici. :no:
16. 11. 2016 19:56
Re: fuj
Hele tupelo, keby si prave "nevobjevil" internet, tak by si mozno vedel, preco sa nenosi. To pravidlo plati od pociatku netu. Diakritiku pisu prave ti blbeckovia na FB.
Avatar - Twingo
16. 11. 2016 19:26
Re: fuj
Moudřejší ustoupí.

Nicméně správná mluva svědčí o inteligenci člověka ať už je to na ulici či na internetu. Tohle tvrzení mi nikdo nevymluví.

Jak jsem psal už předtím tak každý má právo na svobodné vyjádření. Proto tvůj názor respektuji a očekávám že i ty budeš respektovat ten můj.

Volvo bylo vždy spíše pro lidi co uvažovali trochu jinak a nebylo pro ně nejdůležitější zrychlení z 0 na 100 Km/H
17. 11. 2016 00:26
Re: fuj
Teď je rok 2016 a ne 2001. Když už píše diakritiku i mobil automaticky v sms zprávách tak ti co ji nepoužívají vypadají jak kdyby vylezli z jeskyně a nebo mají mobil z toho roku 2001 >:D
17. 11. 2016 03:34
Re: fuj
Tak zrovna ACZ je zamrzlé v pravěku a pořád nepodporuje Unicode. Weby pak českou diakritiku zvládaly i v roce 2001, pokud používaly vhodné kódování.
Avatar - Twingo
16. 11. 2016 18:47
Volvo
Volva mám rád už jen kvůli jejich skandinávskému stylu, jednoduchost a čistota tvarů z něj dělají auto které jen tak nezestárne. Jediný konkurent se kterým bych ho srovnal je MB-E protože si jsou rovni i v ohledu bezpečnosti. Kdybych si měl vybrat já tak bych bral asi Volvo protože tak trochu pluje proti proudu a to mám rád.

Překvapila mě informace (uveřejněná již dříve) že Volvo přesouvá výrobu do Číny. Prvně mě napadlo že kvalita půjde dolů ale po delším zamyšlení mi to přijde jako docela pochopitelné. Navíc mnohé renomované značky vyrábějí v Číně. Hlavně ať se Švédi z Číny nepo. jako jiní (nejmenovaní) lidé. Protože to by škoda kdyby byla Volva v budoucnu jen převlečené čínské kopie. Ale tenhle scénář se nevyplní, řece jenom je Volvo pod Číňany už nějaký ten pátek.
Rozbalit vlákno
9
16. 11. 2016 21:41
Re: Volvo
volvo nikdy nebylo a nebude extra sportovní, nepřináší ani zážitky z řízení, teď ještě navíc ustoupilo od pěti, šesti a osmiválců.
Osobně v tom takovou hrubku nevidím, kupují si ho stejně jenom architekti, režiséři a gajové:) a ti počet valves neřeší:)
ale kombajn se mi líbí víc... sedan naživo nic moc.
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2016 23:11
Re: Volvo
exterier je vazne pekny ale ten "porcelan" v kabine sa mi vazne nepaci... tu volvo podla mna ide smerom aky mu nesedi ... clovek by ocakaval vo volve jednoduchy seversky styl a teda uz skor nieco na styl takeho povedzme genesisu alebo cadenzy .. alebo jaguaru pripadne ja neviem mozno audi .. ale urcite nie takuto farebnu vycencanu kupelnu co predvadza .. cely ten displej a po stranach tie vyduchy a ten mix farieb a vobec... konkurencia to vie ovela lepsie a elegantnejsie ... take ghibli alebo nejake tie jaguare su vazne v kabine velmi dostojne a maximalne korektne a vkusne a seriozne a zaroven sami sebou... kym kedysi sa mi volva pacili prave pre ich volvacke palubovky ( spomenme si na take volvo 850 .. svojho casu dokonala kabina ktora vyskolila aj nejedno audi alebo bmw ) tak dnes paradoxne su to interiery ktore mi na volve sedia uz najmenej... ale casom sa to moze opat zmenit ;-)
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2016 19:22
Re: Volvo
Přesun výroby do Číny pro mě Volvo činí zcela nekoupitelnou značkou. Žádná renomovaná ani nerenomovaná automobilka v současnosti v Číně pro evropský trh nevyrábí a byl bych jen rád, kdyby to tak zůstalo co nejdéle.
Avatar - Ham.
17. 11. 2016 19:46
Re: Volvo
Řekl bych, že výroba v Číně je ten nejmenší problém, o co je výroba v Číně horší než výroba v Maroku, Turecku, Mexiku nebo Rumunsku? Čína je dnes technologicky vyspělejší než tyto země. A konec konců výroba aut není zase nějaké raketové inženýrství a i v Německu nebo v Británii na výrobních linkách najdeš hromadu Somálců, Turků, Maročanů nebo Alžířanů. Podstatné jsou technologie firmy, její postupy, kontrola kvality etc. a to si velké firmy ohlídají i když ve výrobě budou mít cvičené opičáky.
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2016 20:41
Re: Volvo
Nejde mi ani tak o kvalitu, jako o princip. Nejsem nadšený z obecného trendu přesunutí veškerých výrobních prostředků do Číny s nejasnými důsledky v dlouhodobém horizontu a jsem rád, že automobilovému průmyslu se to vyhýbá. Radši ani nedomýšlet, jaké by mělo pro nás následky, kdyby i v něm nastal takový trend. Navíc nelze říct, že by zrovna Čína ve mě vyvolávala pozitivní asociace.

Absurdita koupě drahého vozu prezentovaného jako prémie, jehož výrobce kvůli maximalizaci zisku neváhal výrobu přesunout ze Švédska do země, která je pověstná příšernou úrovní automobilového průmyslu, je pak věc druhá.
Avatar - Ham.
17. 11. 2016 21:28
Re: Volvo
No obávám se, že tento trend přesouvání výroby v autoprůmyslu do levnějších zemí nastal a už docela dávno. Naše "výhoda" je, že jsme zatím tou levnější zemí, což ovšem nemusí trvat věčně. Hromada výroby se přesunula z Belgie (třeba Ford do Španělska), z Francie (třeba do Maroka) nebo z Německa (třeba zrovna k nám a na Slovensko) a tento trend bude dále pokračovat. Belgičanovi, kterému odsunuli výrobu je celkem jedno jestli do Španělska nebo do Číny, protože on prostě má smolíka. A až trochu stoupne životní úroveň u nás nebo na Slovensku tak se tady přestane rentovat výroba a tradá třeba do toho Turecka nebo Číny. A výrobce, který nebude optimalizovat náklady na výrobu jednoduše zanikne, protože bude nekonkurenceschopný.
Avatar - twistedTSD
18. 11. 2016 11:55
Re: Volvo
Tak či tak, odmítám tento trend podporovat, a nejen v automobilovém sektoru. U nás se automobilová výroba stabilně drží přes sto let (i když by se jistě našla i levnější místa), je to dobře a hodně z toho těžíme.

Na druhou stranu myslím, že do takového extrému, tedy úplného přesunu výroby do Asie, pravděpodobně stejně nedojde. Jednak jak jsem říkal, těžko domýšlet následky zániku tak rozsáhlého průmyslového odvětví a s ním pracovních míst, takže by snad dříve byla konečně zavedena adekvátní cla, a jednak časy práce za hrst rýže v Číně zřejmě také končí. A Turecko je při současném politickém vývoji asi poslední zemí, kam bych přesouval výrobu.
26. 11. 2016 22:28
Re: Volvo
no s kvalitou to asi trochu souvisi....kolega si koupil nemeckou premiovku a kdyz byl po nekolikate v servisu (ale tehdy v D), tak se dozvedel ze auto mu vyrobili v turecku a nemuze se divit.... nicmene presun vyroby asi neni stastne reseni...na druhou stranu vlastni to cinane tak to chteji doma...
Avatar - Emel
18. 11. 2016 13:21
Re: Volvo
Nechci mluvit za jiné, ale nemusí jít jen o kvalitu...
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2016 22:43
dizajn
ako som uz neraz spominal je dokonaly.,.. tento monumentalny do kamena vytesany seversky styl volvu neskutocne sekne a tu ozaj idu spravnym smerom.... ale po stranke interieru ( motory su v podstate ok lebo benzin 2 liter v turbe stejne bohate postaci ) by som si volvo predstavoval inak... to kupelnove studio mi k inak krasnemu volvu fakt nesedi... viac by sa mi pacil styl aky ma povedzme mazda alebo potom nieco hi tech ako lexus... ale ta chladnicka alebo bufet co predvadza volvo v strede kabiny neposobi na mna zrovna velmi elegantne... o uspechu ale niet pochyb..... takze komu sa interier paci a je stotozneny aj s motormi urcite si pride na svoje lebo exterier je ozaj neskutocny... ja by som ale radsej tuzil po lexuse alebo jaguari.. pripadne maserati.... ak by som si mohol vybrat auto v tychto vodach... inak tie dvadsiatky mi pridu tiez kusok prehnane a pneu az moc nizkoprofilove ( predsa len je to dizlova limuzina a nie corvette ) ..... kdeze su tie casy ked aj S klada mala 17tky a vyzerala s nimi celkom fajn ... ale chapem moda a vizaz je dnes prvorada a uz jasne nad vsetkym ostatnym ... za mna teda .... mam vo volve jasno... kvalitne charizmaticke auto .. auto ktore ma vlastnu tvar.... ale kabinou a v dizli ozaj ide mimo mna ... komu ale sadne ten urcite bude nadseny.... lebo volvo ho urcite nesklame...
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2016 22:47
Designer Volva pracoval ve Škodovce....
Thomas Ingenlath je designer aktuální generace Volva. U Škodovky byl vedoucím designu v letech 2000 až 2006, mimo jiné je autorem Yetiho a Roomsteru, dvou originálních aut, která vybočila z konfekce...
Při vší úctě k Josefu Kabaňovi za jeho práci na Bugatti Veyron nejsem absolutně příznivcem Škody Rapid a Škody Octavia III, vyloženě prázdný, nicneříkající design.
Nezbývá než litovat, při pohledu na nové modely Volva, že Ingnelath nezůstal u Škodovky. Protože některé prvky Volva nejsou moc vzdálené od prvků na škodovkách.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
18. 11. 2016 12:00
Re: Designer Volva pracoval ve Škodovce....
S Kabaňem jsem spokojený více než s Ingenlathem. A právě Rapid považuji za velmi zdařilé dílo (že trpí na nelichotivé proporce už není jeho chybou). Spíše mi vadí, že Škoda míří k čím dál větší přeplácanosti, jakoby ve snaze někam se posunout stále přidávali další a další prvky a zapomínali na původní myšlenku čistých a jednoduchých linií (viz můj avatar).
Avatar - Barry Lyndon
17. 11. 2016 00:32
sice je to opravdu krásné a možná i svělé auto, ale....
....pořád jsou to dva miliony za čtyři čínské válce.

Skutečnost, že se jedná o diesel (vně prý je to dokonce i značně slyšet), raději nekomentuju, to je samozřejmě naprostá blamáž, však ale diesel není povinný...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2016 08:52
Re: sice je to opravdu krásné a možná i svělé auto, ale....
auto to bude urcite kvalitne a dobre.... ale v tejto triede mi dava uz vacsi zmysel nejake to XF alebo ghibli pripadne genesis ... ich kabiny su podla mna ovela krajsie a aj ked 4 valce mat staci ked turbo tlaci.... tieto vozy ti uz ponuknu aj 6 valcov ... a budu tak ozaj hodne komfortne... mne by sa pacila aj nova cadenza ( s 3,3 gdi V6 ) ovela viac ako toto volvo aj motoricky aj kabinou.... ale bohuzial v eu ju mat asi opat nebudeme ... kazdopadne da sa vyberat stale z viacerych znaciek a volvo to podla mna nebude mat az take lahke ako sa na prvy pohlad zda... pretoze v tejto cene sa ozaj kupuju uz 6 valcove vozy a zvacsa neraz uz aj tie premiove
Avatar - Jaros71
17. 11. 2016 01:50
Made in China za 2 mega?
Volvo S90 D5 AWD – Proč je o tolik lepší než XC90...?

To jsou zase kecy...prémiová cena za neprémiové auto zkrachovalé automobilky?
Design a bezpečnost...to jsou plusy Volva.
Image , motory a kvalita...to jsou mínusy.

Nekoupil bych ho... ale je pěkné. :-)

Podobné peníze lze investovat do lepší značky.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2016 08:58
Re: Made in China za 2 mega?
aj mne sa paci kasnou.... motormi a kabinou ( ta kupelka sa fakt nevydarila ) uz nie .... za mna urcite radsej nejake to ghibli popripade XF v benzine .. toto su ozaj chutovky a vcelku za seriozny balik

ale volva si kupuju ozaj len ti ktori tymto autam rozumeju... lebo volvo nebude nikdy tak vasnive ako alfa ani tak sportove ako bmw ani tak luxusne ako mercedes... volvo je proste volvo... chladne neutralne... a mozno aj docela nezazivne co sa tyka radosti z jazdy... ale komu sadne ten urcite bude spokojny ;-)
Avatar - Jaros71
18. 11. 2016 00:36
Re: Made in China za 2 mega?
Tak v Číně budou spokoejní určitě... ;-)
17. 11. 2016 11:04
Čtyřválce
Jen pro zajímavost těm, kteří předpovídali nekonkureceschopnost Volva (XC90) vůči D3:

Prodeje 1-10/2016 v Evropě:

BMW X5 - 28 601
Volvo XC90 - 26 860
Audi Q7 - 24 535
Mercedes GLE - 22 409

Tady lze akceptovat argument, že Volvu pomáhají ještě 5-ti válce:
Volvo XC60 - 58 209
Mercedes GLC - 52 265
Audi Q5 - 51 822
BMW X3 - 36 225
Rozbalit vlákno
5
18. 11. 2016 07:25
Re: Čtyřválce
Tabulka není úplně správně, Disco Sport je o cca 1000ks před X3 ;-)

XC90 má pěkný design a nádherný interiér, k tomu spousta prostoru a to přesvědčí víc než nepohodlný podvozek nebo absence šestihrnků. Určitě mu pomáhá verze T8, kde si ve spoustě států sáhneš na podporu.
18. 11. 2016 08:45
Re: Čtyřválce
Však jsem v úvodu psal, že se jedná jen o srovnání Volva s D3 :-)

Většina lidí se řídí při koupi líbí - nelíbí. Kvůli tomu klidně překousnou nedostatky např. v nastavení podvozku nebo motoru. Nějakým 95% lidí, kteří požadují určitý výkon, je jedno jestli to bude čtyřválec nebo víceválec, s turbem nebo bez. Proto jakékoliv předpovědi byly zcela liché.
Avatar - Belo13
18. 11. 2016 07:50
Re: Čtyřválce
a skus porovnať aj predaje Dacie s nemeckou D3. Podla tejto logiky by aj dacia mohla byt superpremia
18. 11. 2016 08:48
Re: Čtyřválce
Logika rotvajlera jde mimo mě.
Avatar - Belo13
23. 11. 2016 14:56
Re: Čtyřválce
myslim, že akakolvek logika ta obisla velkym oblukom
Avatar - eniel lorien
18. 11. 2016 07:46
jaguár
....tak.. toto bol posledný kandidát pred tým ako sa v mojej garáži objavil F-pace... Uznávam krásne auto - až mám pochybnosti či som nespravil chybu
Rozbalit vlákno
8
18. 11. 2016 07:57
Re: jaguár
To je jiná kategorie, F-Pace je rozměrově na úrovni XC60 ;-)
Avatar - eniel lorien
18. 11. 2016 07:59
Re: jaguár
Ano.. nevyberam striktne podla kategore. A ked sme pri tom F pace je vačší ako XC60 - a o dosť.
18. 11. 2016 08:22
Re: jaguár
F-P 4731/1936/1652
XC60 4644/1891/1713

Těch cm "o dost" není ;-)

Jakkoliv jsem z F-Pace nadšený, mrzí mě, že je pro mé potřeby z hlediska požadavků na SUV malý.
Avatar - Dinar
18. 11. 2016 10:11
Re: jaguár
Jo, je to vždycky dilema, zbavit se manželky nebo psa? >:D ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2016 11:43
Re: jaguár
Co máš proti psům? >:D
P.S. I manželky se obvyklé brání útokem. >:-[]
Avatar - eniel lorien
18. 11. 2016 17:32
Re: jaguár
No ak si pozries rzvor naprav zistis ze F pace je blizsie k tomuto volvu ako k XC 90. A samozrejme cenova hladina je tiez o level vyššie
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 12:21
Re: jaguár
... a cenově je F-pace na úrovni o kategorii výše.... a pak babo raď. >:D
18. 11. 2016 08:45
Verdikt II
Jde o čínské auto, které se bude v Číně vyrábět, s maximálně průměrným (spíše horším) motorem, za ceny těch nejlepších evropských značek. Navíc (pokud výroba v Číně nebude kvalitnější než ve Švédsku) i nespolehlivé (protože Volva posledních let nespolehlivá a poruchová prostě bohužel jsou).
Ano je krásné a marketing Volva je skvělý (a zřejmě i štědře dotovaný), proto všude ty reklamy na skvělá "švédská " auta a super testy.
Je to pro skalní příznivce značky, kterým nevadí čínský původ, jinak lze za ty peníze pořídit mnohem lepší auta.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 12:23
Re: Verdikt II
....aneb jak v 7mi řádcích neříct vůbec nic. Tvůj příspěvek má hodnotu prdu. 8-s >:-[]
18. 11. 2016 12:56
Re: Verdikt II
aneb jak upozornit případné zájemce o koupi Volva, že si můžou pěkně naběhnout a koupit nekvalitní, nesmyslný a drahý vůz.
a prd má hodnotu vysokou, když prdy nejdou, je zle ...
už nereaguji, nemá to smysl, s ohledem na úroveň odpovědi...
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 13:00
Re: Verdikt II
To tě čeká, vzhledem k prodejům, hodně práce. Proto chápu, že nemáš čas na reakci. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2016 12:59
Shrnovačka
... nevím jak to napsat, aby to pochopili opravdu všichni. Možná by to chtělo si cvičně postavit dvě stejná auta v konfigurátoru proti sobě. Ono ten merc pořád vychází o cca. 250tis více ve vrcholné, ale shodné výbavě s Volvem. Samozřejmě, kdo nehce jen 4válec, tak Volvo mine. By mě zajímalo, co je tak nepochopitelné pořád. Nicméně podle prodejů to nechápeme zřejmě jenom my tady na AUTOMOTOBLESK webu.
To, že se do testu dostalo auto v novinářské výbavě jsme tu už řešili milionkrát. Kolikrát tu byla oktáva za mio+? Nebo cokoliv jiného. Samozřejmě, pokud pro někoho je tohle auto jen měkčí Superb, tak chápu jeho pohled. V tom případě musí být na marketingu a vývoji v Boleslavi teď rušno, protože přemýšlí nad tím, že změkčí podvozek a budou inkasovat za jedno auto cenu jako za doposud dva.
Další linie je to, že žádám všechny ty technické finesy, které ti volvo nenabídne, .... tak ano, jdu jinam. Ale pláč některým diskuzních kolegů mi přijde, vzhledem i k jejich věku, naprosto bizardní - nemyslím nikoho osobně, pouze ducha diskuze - /např. Ham mi to napsal parádně a děkuji za to/ - je to stejně jako bych vlezl do hospody, kde nabízí kulajdu a husu a řekl, že je to vlastně stejné jako V zátiší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - trapid
20. 11. 2016 15:30
To ticho.
Docela odvážné vidím přirovnání tichosti k S-kládě, která je nejtišším produkčním autem na světě.
Sice přiznávám, že jsem nejel ani v jednom, ale nechce se mi věřit, že by Volvo bylo odhlučněné stejně špičkově.
I kdyby nějakým zázrakem ano, tak to stejně pokazí vnějším hlukem čtyřválce, který do prémie opravdu nepatří. Jako základ proč ne, ale jako vrchol nabídky?
Jezdil jsem s první XC90 D5 a ten pětiválec se dá poslouchat. Díky svému charakteristickému zvuku, který má blíž k šestiválci, je plně akceptovatelný.
Asi moc vnímám techniku auta, ve kterém jedu a tak je pro mě zvuk důležitý. A i když je čtyřválec sebelepší, zvuk je prostě vždy jen čtyřválcový. Stačí jedna jízda v šestiválci a ihned cítím ten balzám na uši.
Za mě čtyřválec v této třídě - opravdu ne.
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2018 06:48
Krasa
Nadherne auto, nadherny tvar svetel, pritom tak "jednoduchy", jak asi tezke bylo na neco takoveho prijit:) genialni tvary:)
U Volva by se mi libilo, kdyby se vydalo cestou komfortu, kdyz uz ty ctyrvalce a kdyz uz se tak zasazuje o bezpecnost. A vubec, toho, co bych asi ocekaval pri volbe R Design, by se mi nejspis nedostalo zdaleka tolik jako u BMW, byt u jeho vetve Luxury line. Nic nuceneho, naopak tak trochu je volvo predurceno vymezit se ke komfortu, nemusejic stat pevne rovnomerne rozkroceno mezi obema svety, tedy komfortem a sportovnosti. Jednoduse, nemusi souperit, pokud v ramci rychlosti (byt jak Clarkson Jeremy ukazal, zabavy, adrenalinu a sportovnosti lze docilit i pri nizkych rychlostech, kdyz testoval Toyotu GT 86) ktera jeste neni tak uplne charakteristicka ridicske vasni, samozrejme v zavislosti na tom kde zrovna jede a v ramci zpusobu jizdy rizeni ktere neodpovida ridicske vasni, dokaze byt konkurenceschopne tem, pro ktere je treba potencial komfortu jen "nezbytnym doplnkem". Necht je volvo castovano za nesportovnost, proc ne, jsou v tonhle ohledu lepsi auta, ale pokud jsou my v ramci nekterych jeho modelu vytykany jizdni vlastnosti obecne...jejichz uroven nedefinuje, at uz komfortnost a v ramci nej ocekavane, pripadne do nej zahrnovane jizdni vlastnosti, tak i sportovnost a vramci nej -||-... Zadnej z tech dvou zpusobu jizdy by se nemel mit za etalon, vychozi bod, urcujici uroven jizdnich vlastnosti, pokud nadale neni snadne docilit jak prikladneho komfortu tak i ridicsky privetiveho auta, coz by melo byt domenou tech, kteri umi ridit, ne tech co se za milovniky rychlosti povazuji, s kterouzto vasni se musi natolik podelit, ze "nezahaleji uz u prvniho stromu".
Rozbalit vlákno
0