Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo V40 Cross Country T5 AWD Ocean Race – Snadné je žít

Nový přeplňovaný zážehový dvoulitr si našel cestu i do zvýšeného hatchbacku Volvo V40 Cross Country s pohonem všech kol. Jak se s ním žije?
Zpět na článek
22. 4. 2015 09:24
22. 4. 2015 09:30
22. 4. 2015 09:35
22. 4. 2015 10:03
22. 4. 2015 10:15
22. 4. 2015 10:22
22. 4. 2015 10:23
22. 4. 2015 10:35
22. 4. 2015 11:20
23. 4. 2015 10:27
23. 4. 2015 15:02
23. 4. 2015 16:11
23. 4. 2015 19:36
23. 4. 2015 20:23
23. 4. 2015 22:04
22. 4. 2015 10:24
23. 4. 2015 08:38
23. 4. 2015 08:40
22. 4. 2015 10:53
22. 4. 2015 11:01
22. 4. 2015 11:28
22. 4. 2015 12:31
23. 4. 2015 00:18
22. 4. 2015 09:27
22. 4. 2015 09:29
22. 4. 2015 09:32
22. 4. 2015 09:35
22. 4. 2015 09:37
22. 4. 2015 09:42
23. 4. 2015 08:45
22. 4. 2015 09:43
22. 4. 2015 09:36
22. 4. 2015 09:44
22. 4. 2015 10:22
22. 4. 2015 10:24
22. 4. 2015 10:25
22. 4. 2015 10:31
22. 4. 2015 10:58
22. 4. 2015 11:12
22. 4. 2015 16:52
22. 4. 2015 09:53
22. 4. 2015 10:05
22. 4. 2015 10:14
22. 4. 2015 10:24
22. 4. 2015 10:25
22. 4. 2015 10:32
22. 4. 2015 10:43
22. 4. 2015 10:45
22. 4. 2015 12:18
23. 4. 2015 08:56
22. 4. 2015 09:28
22. 4. 2015 09:41
22. 4. 2015 10:25
22. 4. 2015 10:18
22. 4. 2015 09:38
22. 4. 2015 10:25
22. 4. 2015 10:53
22. 4. 2015 12:28
22. 4. 2015 13:00
23. 4. 2015 12:08
22. 4. 2015 10:06
22. 4. 2015 10:19
22. 4. 2015 10:28
22. 4. 2015 10:34
22. 4. 2015 10:40
22. 4. 2015 10:44
22. 4. 2015 10:50
22. 4. 2015 11:03
22. 4. 2015 12:52
22. 4. 2015 12:59
22. 4. 2015 12:59
22. 4. 2015 13:04
22. 4. 2015 13:06
22. 4. 2015 13:07
22. 4. 2015 13:26
22. 4. 2015 13:29
23. 4. 2015 09:19
22. 4. 2015 14:07
22. 4. 2015 14:36
23. 4. 2015 09:21
22. 4. 2015 10:49
22. 4. 2015 11:05
22. 4. 2015 11:05
22. 4. 2015 11:58
22. 4. 2015 12:05
22. 4. 2015 12:07
22. 4. 2015 12:56
22. 4. 2015 13:01
22. 4. 2015 13:10
22. 4. 2015 13:13
22. 4. 2015 13:25
22. 4. 2015 13:28
22. 4. 2015 13:23
22. 4. 2015 13:23
22. 4. 2015 13:30
22. 4. 2015 13:45
22. 4. 2015 13:49
22. 4. 2015 14:01
22. 4. 2015 14:03
22. 4. 2015 14:16
22. 4. 2015 15:25
22. 4. 2015 16:15
22. 4. 2015 17:28
22. 4. 2015 17:30
22. 4. 2015 11:28
22. 4. 2015 12:54
22. 4. 2015 12:59
22. 4. 2015 13:03
22. 4. 2015 13:11
22. 4. 2015 13:14
22. 4. 2015 13:23
22. 4. 2015 13:24
22. 4. 2015 13:25
22. 4. 2015 13:27
22. 4. 2015 13:30
22. 4. 2015 13:32
22. 4. 2015 13:34
22. 4. 2015 13:42
22. 4. 2015 13:47
22. 4. 2015 13:50
22. 4. 2015 13:58
23. 4. 2015 20:42
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:20
V podstatě
celý test chvála, hučící pneu nepočítám, záleží čím to osadíte, koně a zrychlení na zvýšený kombík hodně dobré, chybí jen údaj za kolik jste jezdili v reálu. Trochu přemrštěná cena.
Tak proč jen 3,5 hvězdy???
Rozbalit vlákno
64
22. 4. 2015 09:24
Re: V podstatě
O spotřebě se taktně mlčí. Kdo by chtěl slyšet, že to jezdí za 12?
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:28
Re: V podstatě
Máš pod kapotou 184 Kw a zvýšené auto, za šest to nebude, s tím se musí počítat.
22. 4. 2015 09:30
Re: V podstatě
Však já nic neříkám. Jen, že spotřeba bude reálně o 50% vyšší.
Tahle kombinace á la rallye je teď hrozně populární. Každý má dvoulitrový turbo benzín s pohonem 4x4. Na to není třeba žádné velké know-how:)
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:33
Re: V podstatě
Pak se v tom vyznej, které 2,0T je lepší/horší. :-) /to máš pravdu/
22. 4. 2015 09:35
Re: V podstatě
Nevím, každopádně mi nepřipadá rozumné dávat silný benzín do takového korábu, který se na okreskách rozhoupe jak ta zmiňovaná jachta... resp. zbytečné.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:38
Re: V podstatě
Dnes převážně všichni jezdí v přímce. ;-)
Pokud mají sedící a komunikativní auto, většinou o něm prohlásí, že je nepohodlné.
Avatar - wakantanka
23. 4. 2015 20:32
Re: V podstatě
Ale tak väčšina fordov nedávnej minulosti a súčastnosti sú nielen komunikatívne ale aj pohodlné. To len namátkou z mainstreamu bez dynamického podvozku. >:D
22. 4. 2015 09:45
Re: V podstatě
K hvězdám je potřeba přistupovat v rámci nižší střední třídy a konkurence.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:50
Re: V podstatě
To jo, to už padlo minule.
V čem je tedy vážná slabina například oproti zýšeným verzím oktávky, nebo seatu? Cena je jasná, volvo je v čr lehce předražené, ale co dál? A jak si třeba stojí 2,0T oproti koncernovým 2,0T?
22. 4. 2015 10:01
Re: V podstatě
V tomto srovnání je motor Volva tišší ale bez jiskry. Obávám se, že koncernová 2.0 T je velmi velký oříšek (ale teď zase budu nařčen z nadržování koncernu a podobných nesmyslů :))
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 10:03
Re: V podstatě
Koncernová 2.0 ma iskru? >:D

Ten motor nemá zvuk ani charakter.
22. 4. 2015 10:15
Re: V podstatě
No já nevím, po projížďce s Golfem R mi charakter tekl i ušima :-)
147/155 kW verze už holt má svoje roky, ale v aktuálních modelech 2.0TSI lítá nádherně.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2015 10:22
Re: V podstatě
Já jel starším v Sciroccu R a jiskry měl až v mejch kalhotech >:-[] >:-[] Není TSI jako TSI :-)
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 10:23
Re: V podstatě
Plné gate ste mali z výkonu, nie charakteru motora...
Avatar - Ozzman
22. 4. 2015 10:35
Re: V podstatě
Ale ano, i charakter byl dobry, trochu gradoval.
22. 4. 2015 11:20
Re: V podstatě
Tak je otazka, co beres jako charakter.
Stejne jako třeba starý JTS ma charakter dany tim, jak leti za otackami, jeci a do omezovace narazi s rozbehem, TSI(R) je zase uzasny tou dostupnosti vykonu kdykoli a kdekoli. A to "muze a chce porad" klidne oznacim jako charakter.
22. 4. 2015 10:37
Re: V podstatě
No určitě větší, než motor Volva. Což ale není kritika, podle mě si Volvo nekupují lidé kvůli nadšenému motoru co letí do otáček, táhne jako zběsilý a má charakterní projev, ale preferují jiné kvality.
Avatar - eLzyx
23. 4. 2015 10:27
Re: V podstatě
jsem sice bazarový Volvofil, ale charakter motoru byl právě to, co mě u Volva pohltilo. Pětiválce jsou prostě nářezové. Projel jsem se s podobně naladěnými čtyřválci a pořád to nemůžu rozchodit. Nuda, šeď, obyčejnost a bohužel ani nižší reálná spotřeba se nekoná. Takže až nebude v bazarech k dostání žádná udržovaná pětiválcová T5, nebo alespoň šestiválcová T6, tak s Volvem končím a skončím asi u Jaguaru, kde se šestiválce stále dělají.
23. 4. 2015 11:55
Re: V podstatě
To souhlas, pětiválce Volva jsou fantastické.
Avatar - AUDIRS6
23. 4. 2015 12:35
Re: V podstatě
hlavne tie, ktore mali od "nas" :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2015 13:22
Re: V podstatě
To bylo někdy v prehistorii [odkaz] [odkaz] [odkaz] ?

Co víš vo tomhle? [odkaz]
Avatar - eLzyx
23. 4. 2015 15:02
Re: V podstatě
údajně jsou ty pětiválce opravdu od Audi. Resp. Volvo od Audi odkoupilo řadový šestiválec, který u Audi neprošel ekonomickým oddělením - příliš předimenzovaný. Společně s Porsche jej Volvo upravilo a nasadilo do 960. Pak tomu řízli válec, pak další.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2015 16:00
Re: V podstatě
A to mělo bejt kdy? Pětiválce Volvo vycházej z řady modularních řadovejch motorů což sou 4 až 6válce vyvinutý a vyráběný ve Švédsku od r. 1990

Řadovej šestiválec by se u audi nevešel do motorovýho prostoru odporuje to filozofii jejich konstrukce. Proč by něco takovýho vyvíjeli? Naopak od Volva ty pětiválce jednu dobu bral Renault
Avatar - eLzyx
23. 4. 2015 16:11
Re: V podstatě
jednou jsem ve Světě motorů narazil na zmínku, že Volví R6(prazáklad pro modulární řadové motory Volvo) pochází od Audi. Ale jak moc se tomu dá věřit, když celý internet o tomhle mlčí ...
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2015 16:21
Re: V podstatě
Ten řadovej motor z kterýho všechno další vycházelo byl B6304F a poprvé se objevil ve Volvu 960 před 25 lety [odkaz]
Ne že by u audi nemohli vyvinout řadovej šestiválec otázka je proč. Vývoj motoru je hodně drahá sranda a že se do aut stavěnejch podle jejich filozofie prostě nevejde bylo jasný takže otázka je proč by to dělali
Znám dvě verze toho R5 vobě benzínový a vobě fakt výborný :yes:
Věřim Chamillovi že současnej 4válec se jim ani náhodou nevyrovná
23. 4. 2015 19:36
Re: V podstatě
Myslím, že je potřeba rozlišovat mezi dieselem a benzínem.
Diesely Volva byly vyvinuté VW/Audi, (D20 a D24 řadové pěti a šestiválce).
Benzíny Volva byly vyvinuté Porsche Weissach, (řadový 6 válec a z něj odvozené 5 a 4 válce).
Avatar - eLzyx
23. 4. 2015 20:23
Re: V podstatě
právě že jsem četl SM někdy z dob kdy přišla na trh 960 a údajně je ten benzinový šestiválec od Volva "nepovedeným" výrobkem Audi. Ti ho prý zkonstruovali, ale pro přílišnou robustnost nepoužili. A když Volvo hledalo vhodné motory pro novou generaci Volvo, tak se dostali i k Audi a to jim ho nabídlo. Pak se tento motor upravoval u Porsche.
Ale jak říkám, o tomhle jsem četl akorát v SM, redaktor se mohl splést. Takovéto informace jsou na internetu k nedohledání.
Bohužel na číslo si již nevzpomenu, bylo to na konkurenčním fóru topic "Články z historie". Scan je ale už pryč.
EDIT: prohledal jsem disk na serveru a našel ... mě bylo divné, že bych si takové věci nestáhl. link [odkaz]
23. 4. 2015 22:04
Re: V podstatě
:yes:
Tak to jsem netušil. Vývoj Porsche/Audi/VW byl vždy personálně nějak propojený (třeba dědkem Piechem), takže asi Porsche vzalo něco ze šuplíku a byl to původně motor Audi.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 10:11
Re: V podstatě
Tipnu si, že bude možná úspornější.
Ale jednou bych fakt chtěl dát vedle sebe třeba tohle 2,0T od volva, 2,0T z koncernu a třeba 2,0T /28i/ od BMW, a laborovat, který motor je lepší/horší, který má jiskru. Obávám se, že tam bude hodně málo rozdílů, když budou mít naladění na podobných koních. ;-\
22. 4. 2015 10:28
Re: V podstatě
No, osobně bych řekl, že rozdíly budou naopak docela podstatné :-)
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 10:30
Re: V podstatě
Tak tohle je námět na test - "Novodobé 2,0T" . ;-)
Už se těším na výsledky.
22. 4. 2015 10:37
Re: V podstatě
VW 2.0TSI má jedinou patrnou vadu a tou je absence výkonový špičky, spotřebou je ale o level níž...
Sound je plochej a nevýraznější jako u všech R4, pomůže samosebou alespoň uvnitř rozumnej zvuk v reproduktorech.
Avatar - Jaros71
22. 4. 2015 10:17
Re: V podstatě
V autě jsem se projel , podobná výbava.Bez 4*4...
Nic moc , na ty šílené ceny za čínsko-švédské auto.
Hlavně je v něm přes pohledný interier dost málo místa.
Špatně obestavěný vnitřní prostor , středový tunel tlačí do kolene. Malý zavazadelník.
U crossoveru bych čekal automaticky tunel na lyže!!
Což je běžné u německé i většiny francouzské konkurence.
4*4 s benzínem je výsměch.
:no: >:-[]
Diesel je tady povinnost. Autu bych dal pro zásadní chyb a vysokou cenu max *** !
A to hlavně za povedený design a nadstandartní bezpečnost Volva.
Jiné pozitiva tam tedy nevidím
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 10:21
Re: V podstatě
Třeba máš v ledasčem pravdu, ale s tím nickem ti nebude nikdo věřit. ;-)
22. 4. 2015 10:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 10:42
Re: V podstatě
Vždyt má pravdu !
Čínský majitel je jednoznačný.
A auta si dělají primárně pro sebe tedy do číny..
22. 4. 2015 10:48
Re: V podstatě
A co se událo za změny ve výrobě? Zrovna citlivost na materiály a R&D klientská kontrola Volva je velmi vysoká. Bez ohledu na to, kdo drží kontrolní balík akcií.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 10:55
Re: V podstatě
Hmm , když myslíš , mám jiné reference, ze servisu kde tyto výtvory spravují.
Proti např. japoncům , bída.
Vše totálně ošizené , made in China.
Jen tu bezpečnost si hlídají , nic jiného jim nezbývá.
22. 4. 2015 11:01
Re: V podstatě
Já od dodavatelů Volva... A pár majitelů se najde taky s referencemi.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 11:07
Re: V podstatě
Dodavatelé nejsou reference..ty to živí!
A čím je to horší , tím víc vydělají..a nechlubí se tím , že?
Majitel , který dá takové peníze , přece neřekne , jsem vůl , furt do toho Volva sypu love v servisu.
Autorizovaný servis , kde pracuje můj dobrý kamarád , ti řekne víc.
Nic horšího než VOLVO tam kromě Hjondé nemají.
Mitsubishi i Mazda jsou naprosto bez problémů.
22. 4. 2015 11:12
Re: V podstatě
Jak relevatní...já jsem osvětu dostal, ty vycházíš z jakýchsi informací mechanika. Nepověděl ti třeba namátkou náhodou nic o problémech Mazdy s naftovými motory, když je tak erudovanej?
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 11:18
Re: V podstatě
Ano , jisté problémy s novými motory u Mazdy byly , ale to jsou prkotiny , které navíc výrobce již odstranil ,a zákazníka to stálo jen pár dní bez auta v servisu.
Podobně jako Subaru s diesly BOXER , taky už je mají vyřešené.
Stejně tak VW vyřešil problémy s TSI..tam jde o to vychytat konstrukční chyby.
Bavíme se ale o kvalitě VOLVA , a problémech s materíály.
Nikoliv interieru , tam se něšetří , to je vidět.
Součástky auta jsou ošizené , a kazí se , jakv motoru tak mechanicky.
Např destičky a kotouče , elektronika atd.
Prostě těch závad je tam mnoho.
Něco v záruce a většina se kazí po záruce..platí bohatý majitel 8-s
22. 4. 2015 11:24
Re: V podstatě
Znovu, pár majitelů posledních Volv znám, takže ten názor absolutně nesdílím, stejně tak to, že zadírání vaček je prkotina.
Avatar - Jaros71
22. 4. 2015 11:59
Re: V podstatě
Vačky už se nezadírají , ne?
To byl chvilkový problém..
Jinak jsou Skyactive super motory..kam se na ně Vovo hrabe.
A podívej na statistiky jak jsou na tom japonské značky s kvalitou a jak Volvo.
22. 4. 2015 12:04
Re: V podstatě
Chvilkový problém? Možná. jaký statistiky, hoď je sem! Já na statistiky nejezdím!!!
22. 4. 2015 23:48
Re: V podstatě
Pokud se bavime o kvalite Volva tak jedine co bych prave vytkl (jako majitel) jsou nektere materialy v interieru. Jinak se nic nekazi a "tech zavad je mnoho" ti rekl tvuj kamarad hjondee nebo ?

Tady bohaty majitel neplati nic a tesi se na dalsi generaci soucasneho vozu ...
23. 4. 2015 08:38
Re: V podstatě
Navíc co by měl asi tak říct mechanik, ten jiná než podělaná auta ani nevidí :-)
Avatar - Volvomatej
22. 4. 2015 15:57
Re: V podstatě
Tak já třeba do své XC70 žádný love v servisu nesypu a stejnou zkušenost jsem měl i s C30.
23. 4. 2015 08:40
Re: V podstatě
Jeden jezdec je ovšem docela slabý reprezentativní vzorek :-)
23. 4. 2015 12:01
Re: V podstatě
No jasně. A co to je za servis se už nedozvíme, že? Tak kdepak (předpokládám v super kvalitě!) servisují Volvo, Hyundai a bůhvíco dalšího najednou? Tyhle hospodské řeči...

A kdo tu točí o Číně, vezměte si nějaké vaše BMW nebo VW a podívejte se, jaké "made in" je na dílech. A pak se podívejte na Volvo. Budete se zřejmě hodně divit. ;)
22. 4. 2015 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 10:57
Re: V podstatě
Jasně , čínská kvalita Volva mluví sama za sebe.. >:-[]
Můžeš jim fandit , ok.
Tvoje nadšení a tvůj boj.
Rozumný člověk si koupí jinou značku za tak šílené love.
22. 4. 2015 11:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 11:13
Re: V podstatě
Blba jako jsi ty nekomentuji.
Nejlepší jsou teoretici , co v autě za mega snad ani neseděli. >:D
22. 4. 2015 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
22. 4. 2015 12:02
Re: V podstatě
Mega máš denně v kapse , že?
To není běžné auto na silnici , tou je Fabia za 250 tis..
Nechápu , že lidi ,kteří jezdí Felícíí se k tomu tady vyjadřují..
>:D
PS..to není nic proti Topperovi :-)
22. 4. 2015 12:05
Re: V podstatě
Jarosi, mám obavu, že nevíš o čem mluvíš, ale budeš se tu ohánět Fabiemi ;-)
22. 4. 2015 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Volvomatej
22. 4. 2015 16:02
Re: V podstatě
Co se tyče cen, tak Volvo na tom není tak špatně. Když si v podobný výbavě nakonfiguruješ d3, tak se dostaneš mnohem výš.
22. 4. 2015 23:49
Re: V podstatě
Musis se vic snazit aby sis pojem "silene love" posunul neka smerem do reality :-)
23. 4. 2015 00:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
23. 4. 2015 12:05
Re: V podstatě
Lidičky , musím se zasmát , Volvo si kupuje jen pár nadšenců , co za ně dají nemalé peníze.
Každý si může koupit co chce , já mu to neberu.
Většina normálních zákazníků si v takové ceně Volvo nekoupí a jdou ke konkurenci.
Což chápu , jsem jedním z nich. >:D
Avatar - wakantanka
23. 4. 2015 20:42
Re: V podstatě
pokiaľ viem, tak Volvá pre čínu sa vyrábajú priamo v číne po zohľadnení miestnych zvyklostí a požiadaviek. Zväčša ide o mierne inovované minulé generácie áut, ktoré sa už ani v EU ani v USA nepredávajú. Tak ja neviem čo tu furt niekto melie o čínskom volve.
22. 4. 2015 11:37
Re: V podstatě
S nižší střední lze srovnávat klasickou V40 a ne zvýšený crossover.

Takže jste srovnával s jakou konkurencí? Největší konkurent, který je zmíněn v testu, zde dopadl ještě hůř (na 3*). Jaký jiný zvýšený kompakt by si teda dle vás zasloužil hodnocení 4* a výš?
22. 4. 2015 09:27
Dotaz...
Ondro, takže kloboučnicky za 7, kolik tedy při běžný a následně dynamický jízdě? Jak se pak chová podvozek, co filtrace děr, co zadní náprava s boulí v zatáčce? ;-)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 09:29
Re: Dotaz...
Podvozok je preladený Focus Mk3, ako myslíš, že to jazdí?
22. 4. 2015 09:32
Re: Dotaz...
Jel jsi někdy V40? Podvozek z FF vychází, jaký je odladění, jaký jsou tlumiče, pružiny atd. je úplně jiná věc.
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 09:35
Re: Dotaz...
Áno, išiel som D3 2.0 150k aj T5 2.5T. A rozdiely sú veľmi malé.
22. 4. 2015 09:37
Re: Dotaz...
Mě přišla V40 netečnější a podstatně víc odizolovaná.
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 09:42
Re: Dotaz...
Áno, aj mne, hlavne bolo cítiť vyššiu hmotnosť na prednej náprave, ale inak sa to správa prakticky rovnako.
23. 4. 2015 08:45
Re: Dotaz...
Takže se chová úplně odlišně (netečnější, odizolovaná, je cítit těžší čumák), ale jinak je to prakticky stejné, ty budeš ale znalec >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:36
Re: Dotaz...
Pokud něco zvednu a udělám z toho verzi cross-country, nebo něco podobného, už to moc srovnávat s původním autem nemůžu.
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 09:43
Re: Dotaz...
Samozrejme, že môžeš.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:44
Re: Dotaz...
To jo, ale budeš z toho nešťastnej. :-)
22. 4. 2015 09:32
Re: Dotaz...
Podvozek je v tomto ohledu zcela v pořádku, boule v zatáčce filtruje velmi pěkně, žádné odskakování či nejistota. Není to zábavné naladění, ale řidiče uspokoj tím, že prostě funguje.

Auto bylo vážně syrové, ale dynamičtější jízda je samozřejmě podstatně vyšší, někde u dvojnásobku kloboučnické.
22. 4. 2015 09:36
Re: Dotaz...
OK, podvozek fajn...motor bohužel. To se špatně i čte, natož krmí ;-)
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 09:44
Re: Dotaz...
Čo máš proti tomu motoru?
22. 4. 2015 10:22
Re: Dotaz...
14 litrů za dynamičtější jízdu? Sorry, ale to je opravdu hodně.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2015 10:24
Re: Dotaz...
No co.. za to umí jezdit i klasický jednašestky bez turba >:D
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 10:25
Re: Dotaz...
Prosím ťa, ja keď na to šlápnem, tak vidím z predu dvojku...
22. 4. 2015 10:31
Re: Dotaz...
Okamžitou? Beru průměr při dynamický jízdě.
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 10:58
Re: Dotaz...
Jasne, že priemer.
22. 4. 2015 09:53
Re: Dotaz...
koukám, že v dnešní době už se nesmí spotřeba nad 10 l ani vyslovit
anebo V40 pana Chamillu okouzlila a nechtěl jí ublížit >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:57
Re: Dotaz...
Pokud to auto jezdí dlouhodobě nad 10, tak to není zrovna košer, ale když se podíváš na tovární údaje, za to by se nemusela stydět silněji naladěná 1,4 Tsi. To by se potom nemusely vyrábět malé motory, a všichni bychom jezdili kolem sedmi s 180 Kw motory.
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 10:05
Re: Dotaz...
A za koľko by mal motor s klasickým automatom, 4x4 takým výkonom jazdiť? Za 5?
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 10:12
Re: Dotaz...
Tvrdím něco takového?
22. 4. 2015 10:14
Re: Dotaz...
downsizing sníží spotřebu při klidné efektivní jízdě, jak se s tím jezdit jako se 184 kW, je úplně jedno, jestli je to 8V, 6V nebo 4V Turbo, spotřeba naturalu stejně bude průměr nejmíň 12 litrů (184 kW, hmotnost od 1650 kg)
víc nepříjemný je, že zmenšili nádrž, to znamená tankování každých 400 km a to je otravné
22. 4. 2015 10:24
Re: Dotaz...
Může, ale vztáhnu-li to na třídu auta, tak je to pro mě velký fail. V8 s kompresorem a 500HP mi jezdila suma sumárum lehce pod 14.
22. 4. 2015 10:32
Re: Dotaz...
Ne jen pod plynem, sumář za podzimní 4tkm.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2015 10:43
Re: Dotaz...
Ale určitě si nejel vždy dynamicky >:D
22. 4. 2015 10:45
Re: Dotaz...
Na poměry 500HP asi ne vždy, na poměry zbytku světa asi ano ;-) . Už jsem tu psal jak dopadlo tempovatových 146 Ova-Pha....9,1.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2015 12:18
Re: Dotaz...
No za to jezdí naše benzínová Kuga na dálnici >:-[] >:-[]
23. 4. 2015 08:56
Re: Dotaz...
A už nejezdí? :-O
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 09:28
Sedáky
520mm vpredu je krátky sedák?
Rozbalit vlákno
10
22. 4. 2015 09:35
Re: Sedáky
Naměřené hodnoty nedokáží vyjádřit reálnou podporu nohou a záleží i na pozici sezení. Na tuto otázku se nedá jednoznačně odpovědět.
Avatar - Atlis
22. 4. 2015 09:41
Re: Sedáky
Čo má podpora s dĺžkou sedáka?
22. 4. 2015 10:25
Re: Sedáky
Je jedno, jak je sedák dlouhej, když tě nepodepře kvůli poloze sedačky vůči podlaze a pedálům.
Avatar - Bubáq
22. 4. 2015 10:18
Re: Sedáky
Protože mám s V40 a V60 osobní zkušenost, sám bych spíše upozornil na krátká opěradla p. sedadel. Mám 182 cm, takže žádné přehnané nároky, ale od sedadel Volva očekávám lepší oporu v oblasti ramenou.
Kritice délky sedáků se nedivím, pan Chamilla má pravdu: polstrování těchto sedadel je tak mohutné, že tato nadstandartní délka sedáku se nedá plně využít (ženy mít problém většinou mít nebudou, vetší pánské zadnice se do těchto polštářů neusadí tak, aby mohly celou délku sedáku využít).
Avatar - Iv8
22. 4. 2015 09:38
Re: Sedáky
Ano, podle Auto cz.. Octavia má 480 a je to tak akorát... v mínusech to nemá. Viz test Scoutu z 10.9.2014. >:D
Avatar - Jaros71
22. 4. 2015 10:25
Re: Sedáky
Octavia je taky má dost krátké.. ;-)
VOLVO má navíc velmi stísněný prostor za volantem.
Sedni si tam a pokud nemáš do 180cm , moc nadšený nebudeš!
Sedadla jsou snad ten nejmenší problém..ale znám lepší u levnějších aut.
Např. příplatková u OPELU nebo VW.
POKUD TO NĚKDO NEZKUSÍ , TEK NEPOCHOPÍ , PROČ NĚKDE BOLÍ ZÁDA A JE TAM MÁLO MÍSTA ZA MILION? :-!
Že by Volvo STAVĚLO TY AUTA PRO DOMÁCÍ ČÍNSKÝ TRH? >:D
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 10:53
Re: Sedáky
Ono stačí , když si zdejší teoretici do toho Volva sednou a projedou se!
Žádná hitparáda to tedy není , za mega? :-!
Uvnitř je to fakt malý. Kufr to nemá.
Auto pro singl trpaslíka? >:D
22. 4. 2015 12:28
Re: Sedáky
Špatný sedačky ve Volvu? Hmmm, tak to jsi v nich nejen nesděl, ale hlavně nejel ;-)
Avatar - Iv8
22. 4. 2015 13:00
Re: Sedáky
Seděl jsem v tom, jelikož měřím 188, tak jsem to ihned zavrhl. Za mne by si sedlo dítě tak do 140cm. Neříkám, že je to nejprostornější auto.Já jen reagoval na odlišný pohled autora ohledně naměřených cm. ;-)
Avatar - Jaros71
23. 4. 2015 12:08
Re: Sedáky
Přesně !
Ve Volvu JE TO STÍSNĚNÉ , TAKY JSEM BYL RÁD , ŽE JSEM Z NĚHO VYSEDNUL.
Každý má nějaké priority , menší člověk je třeba ok , mám kolem 185cm , a nehodlám se někde mačkat.
22. 4. 2015 09:48
male ale porad male
ma jiz Volvo konecne treba takove drobnosti, jako ze kdys jsou nedovrene nektere dvere, tak to ukaze ktere presne nejsou dovrene? u XC60 se kterou jsem se asi pred rokem svezl tohle schazelo a totalne me to od toho auta odradilo

V40 bych za kombik nepovazaval, je to spise o neco delsi hatchback
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Uživatel_5340709
22. 4. 2015 09:52
Re: male ale porad male
No právě, může být na silnici více obratnější, než zvýšené kombíky z koncernu.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2015 09:56
Re: male ale porad male
mne to tiez pripomina taky akoby predlzeny hatch.... ved svojou dlzkou je len kusok dlhsi od rapidu spaceback... uprimne... kombiky v nizsej strdnej triede su vsetky od tohto volva aspon o 20az 30cm dlhsie ( focus ceed leon golf astra )a s vacsim previsom vzadu... dobry postreh..... na kombik az moc kompaktne auto.... vyzerajuce skor ako hatch... pripomina mi to prave spacebacka ktory je tiez taky kombiko-hatchovity typ auta s kompaktnymi rozmermi..... toto volvo ma dlzku na urovni hatchbackov od konkurencie .. dokonca niektore hatche su este dlhsie a s podstatne vacsim kufrom ako tento udajne kombik od volva .. dobry postreh :yes:

hlavne ten kufor sa mi zda maly ..... 324 litrov je kdesi na urovni fabie hatch alebo i20tky .... takze tazko toto volvo nazyvat kombikom ... teda aspon v praxi .... lebo samozrejme marketing a papier znesie vsetko .... ale inak pekne auto od volva.... zakaznikov si isto najde aj s tym malym kufrom...
Avatar - Jaros71
22. 4. 2015 10:26
Re: male ale porad male
Souhlasím , hlavně v Číně to soudruzi rádi koupí. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2015 10:29
Re: male ale porad male
mne sa nepacia ani tie lacno posobiace predne partie... mam rad hranatejsie volva ... chcelo by to facelift po vzore s60tky nech ma v40konecne vzhlad prednej casti a svetiel na urovni svojej ambicioznej ceny
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 10:41
Re: male ale porad male
Jo , klasický švédský taxík už se nevrátí!
Čína je prostě čína. :-)
22. 4. 2015 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 11:01
Re: male ale porad male
Jo , nemám je rád a korejce taky ne.
Všechno kopírují a dělají pak nekvalitně.
Co se týká aut , budeš se za 10 let divit , jak sem budou ty čínské značky hrnout!
A nejen Hjondé bude české..
Jen doufám , že stejně jako Volvo nedopadnou německé značky a koncern FIAT.
Čínské Ferrari by se moc neprodávalo , že? ;-)
22. 4. 2015 11:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2015 12:34
Re: male ale porad male
Tak uz mu, kurnik, napis, kolik Volvo vyvezlo do Ciny a kolik prodava jinde.
22. 4. 2015 13:33
Re: male ale porad male
Souhlas :yes:
22. 4. 2015 13:49
Re: male ale porad male
Furt lepsi utlouct argumenty, nez tu do zblbnuti pablbovat, no ne?
22. 4. 2015 11:09
Re: male ale porad male
Co Volvo kopíruje a dělá nekvalitně? Auta prodávaná v Evropě jsou snad z čínských fabrik? Kde se vyvíjí?

Znovu, nespojuj kvalitu s držením kapitálu. Garantuju ti, že i kdyby číňané drželi kontrolní balík akcií Ferrari, bude se prodávat stejně.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 11:22
Re: male ale porad male
>:D Nestraš..Ferrari made in China?

Ve Vovu najeli na úsporné čínské programy , levnější díly atd..
Poznají to zofalí majitelé , kteří to zaplatí na servisu.

Ale když je někdo fanatik do značky..jeho volba.
Já jim nefandím , i když je fakt dobře , že VOLVO před krachem zachránila i ta Čína.
22. 4. 2015 11:26
Re: male ale porad male
Jaký Ferrari made in China? Bavím se o kapitálu.

Kolik znáš zoufalých a kolik spokojených majitelů Volv? Já těch prvních nula, druhých poměrně dost. ;-)
22. 4. 2015 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
22. 4. 2015 12:05
Re: male ale porad male
Lidičky , co se Vám nezdá na přirovnání auta Volva na made in China?
Odkud si bože myslíte , že čínský majitel ty díly dováží???
Švédsko je jen montovna..předražená!
To je fakt.
Ale klidně si ten zázrak kupte , pokud na něj máte.
A na servis taky.
Osobně bych šel do lepších značek , za podobné peníze.
22. 4. 2015 12:26
Re: male ale porad male
Který díly? Víš že spousta komponent se pro Volva vyrábí třeba v ČR. Pod hlavičkou koncernů, který nejsou vlastněný někým z Číny?
22. 4. 2015 12:39
Re: male ale porad male
Takže motory vyrábí v Číně? Japonský Aisiny taky? Kabeláže? Parádní švédskou disciplínu ocel? Sedačky? Potahy? Povídej, jsem zvědavej ;-)
22. 4. 2015 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Volvomatej
22. 4. 2015 16:14
Re: male ale porad male
Nevím co máš pořad s tou Čínou. To, že jim patři Volvo neznamená, že se tam i vyrábí.a naopak bych řekl, že je dobře, že Volvo patři Číňanům, jelikož hodně investují do vývoje. :-!
23. 4. 2015 09:14
Re: male ale porad male
Jaké piješ pivo? Snad ne nějaké Starobrno, Krušovice, Dačice a nevím co všechno vlastní Heineken a ty asi nebudeš z těch, co by pil nějaké patoky "made in netherlands". A to se ani neodvažuju pátrat dál, kdo je majoritním vlastníkem Heinekenu, to bys byl asi šok zjistit, že klopíš škopky "made in china".
22. 4. 2015 10:49
Re: male ale porad male
Přes předponu V se jedná o hatchback.
Avatar - Iv8
22. 4. 2015 13:58
Re: male ale porad male
Domnívám se, že V40 není zamýšlena jako stěhovák, to si můžeš koupit V70. Určitě si kupce najde, ne každý se o víkendu stěhuje na chalupu. :-)
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2015 09:59
Re: male ale porad male
Jo tak to je nejdůležitější věc. Rovnou napiš, jsem takový mamlas, že neumím zavřít dveře a ani nepoznám které nedovřené jsou, když to nedovře někdo jiný. Já to poznám po zvuku a nebo mrknutím do zrcátek.
22. 4. 2015 10:08
Re: male ale porad male
jo tak, takze zadni "pootevrene" dvere poznas mrknutim do zrcatek >:D a ver ze pri jizde to poznat fakt nebylo, zadny vetsi zvuk v kabine z venku se neodehraval, jen proste auto hlasilo nedovrene dvere kvuli blbemu pasku od batohu, proste vsechny dvere se tvarili od pohledu zavrene ;-) pritom display tam nato maj a neni tedy zadny problem tam pridat grafiku kterou maj i levnejsi auta nekdy od konce 90 let ;-)

to ze ty to povazujes za zbytecnost neznamena, ze nekteri jsou na to zvikli a nebo to proste ocekavaji jako standard vybavy u auta co stoji okolo mega
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2015 10:16
Re: male ale porad male
Tvé info jsou jedna kravina za druhou, přes pásek od batohu jdou dveře zavřít, polstrovaný popruh by se tam nedostal. Navíc přes nedovřené dveře do auta prochází hluk. Kdo ví co se ti zdálo.
22. 4. 2015 21:36
Re: male ale porad male
Mám XC60 ještě před FL (2011) kde se tedy konkrétní otevřené dvěře ukazují. Pochybuji, že to po FL již vidět není.... Mimochodem jsem po celou dobu velmi velmi spokojený.
Avatar - eLzyx
23. 4. 2015 10:34
Re: male ale porad male
informaci o nedovření konkrétních dveří měla už S80 někdy z roku 1998. Nechce se mi věřit, že by XC60 byla o tuto funkci ochuzena.
Avatar - Magister
22. 4. 2015 10:06
Volba
Coby majitel benzínového GLA bych vybral GLA. Prémie je prémie....
Rozbalit vlákno
44
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2015 10:19
Re: Volba
hlavne mercedes ma o takmer 100 litrov vacsi kufor ... pri podobnych vonkajsich rozmeroch ako volvo .. co tiez moze zavazit aj u majitela ktory dokonca litre nenahana ale predsa len chce mat istu priestorovu rezervu pri prenose batoziny ... predsa len isty seriozny a dostojny standard sa u auta tejto kategorie a ceny uz ocakava aj v kufri... a tu vidim velku slabinu volva... ved defakto majitel hatchu fabie s mpi dostane vacsi kufor ako toto "kombi" volvo za milion.... ale pevne verim ze svojich zakaznikov si toto volvo najde ... nie som priaznivec dizajnu GLAcka ale voci tomuto volvu bez kufra s podivnym cumakom ( chcelo by to uz facelift s hranatym faceom po vzore s60tky ) je GLA jasna volba bez ohladu na premiovost-nepremiovost oboch aut.... suhlasim s tebou
Avatar - Jaros71
22. 4. 2015 10:28
Re: Volba
Tak Mercedes je fakt úplně někde jinde!
Jak image , jízdně , motoricky , prostorově tak kvalitou auta.
Taky servis v ceně u Mecedesu je super věc.
22. 4. 2015 10:34
Re: Volba
Image bez diskuze. Jízdně? Nejel jsem s CC variantou, ale za to GLA 220CDI, sice jen po Praze a ne dlouho, přesto dost tvrdej podvozek, nic takovýho z testu pro Volvo nevyplývá. Prostorově možná kufrem a kvalita? Kluci, co považujete za kvalitu???
Od druhý generace V70 jsem nejel nekvalitně zpracovaným Volvem, nebo takovým, který by mělo nižší kvalitu materiálů.
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 10:40
Re: Volba
Tak asi srovnávat čínský Volvo s Mercedesem je jasný , ne? >:D
Na Volvu je prémiová snad jen cena.
Design se taky celkem podařil.
Jinak je německá kvalita bezdiskuse úplně jinde.
Mercedes-Benz , BMW , AUDI jsou jasná volba v této ceně!
Než Volvo , to raději jakéhokoliv itala. :-)
Jedno jestli Maserati či Alfu Romeo.
Design je ještě podařenejší , a značky sympatičtější.
22. 4. 2015 10:44
Re: Volba
Kolik jsi toho s Volvy najel? Kolik jsi jich viděl jak vypadají po x-tisících kilometrech, jak tomu bylo u D3? Tohle jsou s prominutím velmi teoretický plky.
Potahy, plasty, kůže, guma...věci, který jsou v dosahu vždy Volvo umělo. problém byl s trvanlivostí některých přírodních materiálů, kdy právě u popisovaný druhý generace V70 se dokázala kůže na volantu u modelů zpočátku výroby prodřít do 200kkm. To zřejmě platilo pro všechny řady používající tento druh kůže, následně však? Nevím o nějakých nekvalitních materiálech.
Kdy jsi seděl v nějakým Maserati? ;-)
Avatar - Sumi2000
22. 4. 2015 10:50
Re: Volba
Maserati teprve nyní začíná nabízet takováto auta , takže kromě autosalonu jsem v něm pochopitelně neseděl.
Ale ceny se blíží Volvu..
Jinak v Alfě mám i něco najeto , a rozhodně bych jí dal přednost před Volvem.
Je prostě mnohem zábavnější , sympatičtější a hezčí.
A kvalita je podobná.
Volvo už dávno není co bylo před 10-15 lety!
22. 4. 2015 11:03
Re: Volba
Takže se bavíme o posledních generacích Maserati? Pak věz, že kvalitou materiálů určitě nezaostávají, kvalita výroby je pak už horší. Ale to není u italských aut vada...spíš vlastnost.
Já mám v AR taky něco odzkoušeno a za etalon kvality nebo spolehlivosti bych je rozhodně nedával, Volvo je na míle vzdáleno.
Předpokládám, že s novějšími Volvy moc zkušeností nemáš. pokud se bavíme o úsporných řešeních, ty jsou vlastní celý automobilový produkci a dá se tedy jednoduše říct, že to už není a ani nemůže být co bývalo před 10-15 lety.
P.S.: proč srovnávat AR a Volvo? Obojí cílí na jinou skupinu kupců. Tedy AR necílí, to teď má jen slepý patrony.
Avatar - Dinar
22. 4. 2015 12:52
Re: Volba
Že tě to baví... ;-)
22. 4. 2015 12:59
Re: Volba
Připadá mi to, jako přijít na fakt, že se na utírání zadku dá použít toaletní papír, koupit si dvě ruličky a rádoby erudovaně diskutovat nad tím, jak se má vyrábět ;-)
22. 4. 2015 13:04
Re: Volba
Aktuálně sedím na poradě s lidmi, kteří se dokáží vážně zabývat stejnými kravinami, jakými někteří tady ;-)

Jen tady je to zábavnější >:-[]
22. 4. 2015 13:06
Re: Volba
>:D :yes:

modli se, at to tady taky nectou >:-[]
22. 4. 2015 13:07
Re: Volba
Na to nejsou jazykově vybaveni >:-[]
22. 4. 2015 13:26
Re: Volba
Jakoze nectou jazykem?
Jake pismo pouzivaj?
22. 4. 2015 13:29
Re: Volba
Vzhledem k tomu, jak někdy fungují bych řekl, že Breylovo ;-) . Každopádně česky ne :-)
23. 4. 2015 09:19
Re: Volba
A na druhé straně stolu sedí Sumi2000 ;-)
Avatar - Iv8
22. 4. 2015 14:07
Re: Volba
Předpokládám Sumi, že 2000 je tvůj rok narození. To by se dal tvůj příspěvěk v 10:40 ještě pochopit. Už dlouho jsem tak "zasvěcený" příspěvek nečetl. :no:
22. 4. 2015 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2015 09:21
Re: Volba
Zase na 14-15 letého pobertu toho má odježděno celkem dost ;-)
22. 4. 2015 10:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Magister
22. 4. 2015 11:05
Re: Volba
GLA má podvozek podle toho, který vybereš - komfortní, standardní, AMG paket nebo origo AMG (který je podle mě ideálním k 19") nebo AMG performance a to pak je spíše na kvalitní cesty a dráhu.
22. 4. 2015 11:05
Re: Volba
Jel jsem AMG paket...kostitřas ;-)
Avatar - Magister
22. 4. 2015 11:58
Re: Volba
Jo ten je tvrdší než klasické AMG. V kombinaci s dieslem trochu podivné.
22. 4. 2015 12:05
Re: Volba
Hodně. Nicméně, do chutí ostatních mi nic není. Za mě tak jak jsem jel, ne.
Avatar - Dinar
22. 4. 2015 12:56
Re: Volba
Áčko na chůdách je jen o málo kousek větší leštěný prd než tahle V40 na chůdách. ;-)
22. 4. 2015 13:01
Re: Volba
Říkáš jim to...říkáš jim to Karle vždycky s těma podšálkama? ;-)

Já bych tu řešil jedinou věc a to skutečnost, že při dynamičtější jízdě žere dvoulitr jako prokoplej a tady se řeší jestli plast, ze kterýho jsou čudlíky pochází ze Žu-žlej nebo Ču-chej :-)
22. 4. 2015 13:10
Re: Volba
A co takhle "Jednička v lodičkách" ? >:D >:-[]
22. 4. 2015 13:13
Re: Volba
Přestože se jedná o jedničky, do lodiček se nestrkají, byť se tam dostanou snáze než čtyřky ;-)
22. 4. 2015 13:25
Re: Volba
Ja nic, to FoKing vymyslel tuhle pitomost >:D
22. 4. 2015 13:28
Re: Volba
Joooo, hůlky...s těma jsem se taky pořádně jíst nenaučil ;-)
Avatar - Dinar
22. 4. 2015 13:23
Re: Volba
X1ka je technika trojky, ale nemám obavu, že by se k těmto leštěným prdům bmw nepřidalo, příští jednička předohrab určitě dostane nějakou takovou plast-chůdy variantu. ;-)
22. 4. 2015 13:23
Re: Volba
A dvojka taky, to pak bude tezkej vyber crosshatchback, nebo crossMPV 8-s >:D
22. 4. 2015 13:30
Re: Volba
...takhle oplastovat Ponyho...to by byl nášvih! :-!
22. 4. 2015 13:45
Re: Volba
Pockej - ponik nebyl uz tak jako tak z plastu?
22. 4. 2015 13:49
Re: Volba
To už dnes ví snad jen falešnej porodník ;-)
22. 4. 2015 14:01
Re: Volba
Mozna falesnej, ale byl to kazdopadne zachrance >:D
22. 4. 2015 14:03
Re: Volba
Poníků ;-) Prostě frajer...a ještě ho byl schopnej vydávat za plnokrevníka :-)
22. 4. 2015 14:16
Re: Volba
Je to tak, a pritom dnes se svoje kone stydi >:D
Avatar - CHerokee
22. 4. 2015 15:25
Re: Volba
GLA je větší zvenku, zevnitř než A Klasse a má o 100 l větší kufr... :-!
22. 4. 2015 16:15
Re: Volba
100l je pri normalnim rozmeru kufru plato posunute o pet centaku nahoru = zadna slava.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2015 17:28
Re: Volba
Porovnej a uvidíš, 400 l normálnímu člověku musí stačit...zbytek ať si koupí Octavii kombi ;-)
Avatar - Dinar
22. 4. 2015 17:30
Re: Volba
Žůůůů, to zcela mění situaci. >:D
22. 4. 2015 11:28
Re: Volba
To je překvapení. Prémie je sice prémie, ale v tvém případě v tom nejošklivějším kabátě :-)
22. 4. 2015 12:54
Fešák
Vždy se najde někdo, kdo bude kopat proti německé trojce, tak tady je parádní konkurence, které v podstatě nic nechybí. :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Dinar
22. 4. 2015 12:59
Re: Fešák
Kromě smyslu. Ano, každou mezeru je třeba zaplnit, ale tohle je snad nejmíň pochopitelná kategorie, přizdvižený HB nižší střední v plastu za mega. ;-)
22. 4. 2015 13:03
Re: Fešák
Nastoupit, vystoupit. Trošku zvedlej nárazník kvůli obrubníkům, pořád ještě malý, ale dá se koupit v takový náloži, že ti toho moc nechybí.
Není to druh, kterej bych okukoval, ale rozumím ;-)
22. 4. 2015 13:11
Re: Fešák
Taky tak.
Dinar furt s tema svejma sedanama, nebo co... >:D >:D >:D
22. 4. 2015 13:14
Re: Fešák
Taky jednou budeme chtít sedat bez velkýho ohýbání ;-)
Ale největší výhodu vidím ve vyšším nárazníku, leckdy mi trčí zadek jen kvůli tomu, že obruby ční 20cm vysoko :-)
22. 4. 2015 13:23
Re: Fešák
Ze se pri "tom" opiras o obrubnik, aby ti hezky trcel zadek, bez rozebirat radeji na jine forum >:D
22. 4. 2015 13:24
Re: Fešák
Jsi vůl >:-[] . Co jsem mohl jinýho čekat >:D
Avatar - Dinar
22. 4. 2015 13:25
Re: Fešák
Malému suv z tohoto důvodu rozumím, ale tady těch jeden a půl centimetru je k ničemu. ;-)
22. 4. 2015 13:27
Re: Fešák
Malý krok pro auto, velký pro obrubníky :-)

Btw.: jak se dočteš nahoře, bez mega v kapse se do diskuze o prémii nechodí...máš?! :-! >:-[]
22. 4. 2015 13:30
Re: Fešák
Na co mega? Na to cinsky Ferrari? >:D

***Jako dnes to tu ma fakt grady, jen co je pravda, kde se ten material nabral?
22. 4. 2015 13:32
Re: Fešák
Prej to tahaj z Kolumbie, žaludky a střeva teď projížděj, tak využívají mozkový dutiny :-)
Avatar - Dinar
22. 4. 2015 13:34
Re: Fešák
Žerou banány z Lidlu. >:D ;-)
22. 4. 2015 13:42
Re: Fešák
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: Na druhou stranu tohle vypadá, že to je řízlý nějakou syntetikou, přírodní matroš takhle nevyvádí :-)
22. 4. 2015 13:47
Re: Fešák
To jsou ty s temi pavouky? >:D
Tam prej ted maji v bananech vic masa, nez v uzeninach >:-[]
22. 4. 2015 13:50
Re: Fešák
Ne, to jsou ty s Herou v prášku >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2015 13:58
Re: Fešák
inak banany su najzdravsie ked su este zelene ;-) .. tie prezrete zlte su uz moc sladke a plne sacharidov... a boh vie coho este >:D
22. 4. 2015 17:15
švédsko indický vtip
Hatchback za 1.070.000,- ? Trochu úlet pánové, ne!?
Rozbalit vlákno
9
22. 4. 2015 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2015 17:29
Re: švédsko indický vtip
Taky to nikdo u nás nekupuje... ;-)
22. 4. 2015 21:51
Re: švédsko indický vtip
Jj krásných 12 ks za 1-3/2015, jen nechápu u SDA zařazení V40 CC do střední třídy >:D
22. 4. 2015 20:26
Re: švédsko indický vtip
Pardon čínský :-) ..tak to už je jasný no, víme odkud vítr fouká.
22. 4. 2015 21:09
Re: švédsko indický vtip
Jeste ze sis do nicku vetknul svoje IQ, aspon vime, odkud vitr fouka.
22. 4. 2015 21:22
Re: švédsko indický vtip
Nepřeceňuj mě :-) Ty jsi se asi nikdy nespletl, co?...nebo máš Volvo nebo jsi Číňan (v tom případě chvílím výbonou češtinu) nebo milenec tvý manželky je Švéd.
Avatar - Ji/Ri
22. 4. 2015 22:31
Re: švédsko indický vtip
.... nechceš se vrátit zpět na špígl nebo novinky? Jestli jsi takový chlap tak mu to o té manželce běž říct do očí ty hrdino....
23. 4. 2015 13:16
Re: švédsko indický vtip
V pohode, radim ho do grupy k petrumrovi a jedem dal :-) ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 4. 2015 22:30
Re: švédsko indický vtip
:yes:
23. 4. 2015 20:42
dnesni Volvo
To auto je presne takovy, jaky ma byt...zkratka stylovka, o jejiz kvalite, oproti iq zdejsich fundovanych kritiku, neni pochyb. Cina investuje naprosto vsude, diky bohu, ze znacku Volvo zachranila a priznejme si, ktera znacka dnes je stejna jako pred 20 lety...Ackoli bych si ho nevybral, za me jednoznacne palec nahoru. Pravda, vyvoj a obnova modelovych rad je dost za tempem mainstreamu, zato byva proveden zgruntu a skok v jednotlivych generacich je videt vsude. Zde se kvalitou nesetri. :-!
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2015 23:28
geniální krása
...to jsou prostě volva. seveřeni s propracovanými detaily a vytříbeným designem.

Volvo je moje srdeční záležitost. Vždy když nějaký přezouvám, tak se přiznám, že se u toho třepu jak prvňák když jde do školy. Ať je jaké chce v poslední době, tak když sundáte ty kola a vidíte ten podvozek a ty nápravy, jak je to udělaný, to je prostě symfonie a hlavně to v takovém stavu vidíte i za 6 let. Což bohužel u drtivé většiny aut už bohužel neplatí a ani o německé premii bohužel.

Co se týče těch hučicích pneumatik. Tak ano, auto je osazené Michelinem Primacy HP, což je...respektive byla, protože už se prakticky dělá jen v prvovýbavě + pár rozměrech v afteru, ale oni mají velmi citliovou a jemnou kostru a konstrukci. U této pneu je velmi důležité správné vyvážení, jinak má vlivem kostry tendence hučet a vzhledem k tomu, že se žádný výrobce z fabriky s vyvážením kol moc nemaže, tak to může být i tím. Já tuto pneu měl na octavii I, která je s asi nejtragičtěji odhlučněnými koly vůbec a tohle na to mělo velký vliv.

Jinak auto krásné, já u volva nejsem schopný kritiky. Bohužel na něj nikdy asi nebudu mít. Ale bral bych ho všemi deseti.
Rozbalit vlákno
0