Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo V70 D4 – 4 + 8 = Jackpot

Třetí generace kombi Volvo V70 je na trhu již sedmým rokem. Má ještě vůbec co nabídnout? To jsme zjišťovali za volantem vozu s novým turbodieselem a osmistupňovým automatem.
Zpět na článek
9. 6. 2014 09:20
9. 6. 2014 09:29
9. 6. 2014 11:34
9. 6. 2014 12:13
9. 6. 2014 12:04
9. 6. 2014 09:50
9. 6. 2014 09:56
9. 6. 2014 10:11
9. 6. 2014 10:13
9. 6. 2014 10:23
9. 6. 2014 10:59
9. 6. 2014 11:28
9. 6. 2014 11:36
9. 6. 2014 11:17
9. 6. 2014 11:21
9. 6. 2014 12:29
9. 6. 2014 12:46
9. 6. 2014 12:53
9. 6. 2014 15:45
10. 6. 2014 03:49
10. 6. 2014 21:38
9. 6. 2014 12:52
9. 6. 2014 11:28
9. 6. 2014 11:29
9. 6. 2014 15:57
10. 6. 2014 03:48
9. 6. 2014 09:58
9. 6. 2014 10:18
9. 6. 2014 12:23
9. 6. 2014 14:23
9. 6. 2014 14:02
9. 6. 2014 14:25
9. 6. 2014 19:02
9. 6. 2014 20:54
10. 6. 2014 03:51
1. 1. 2015 19:59
10. 6. 2014 12:06
9. 6. 2014 09:20
Rychna
...odhlídnu-li od toho, že podobně koncipovaný auto prostě dnes neseženete (chválabohu Volvo, že si držíš pořád svoje tradiční atributy), pak v tom, aby se V70 stala miláčkem rodin brání jediný.
Příšerně optimistická cena. Jasně, vím, že překročíte-li práh šourůmu a vyřknete označení V70 (u XC70 to zdaleka tak neplatí), prodejce nožem ze švédský oceli ukrojí řádnou porci částky a asistentka začne tancovat ve spodním prádle na stole. Přesto by to stálo za úpravu ceníku. Jsme ve vodách, kde se dá koupit FL M-B E a to už zavání...

Jinak? Ještě než začnou Ji/Riho orgie, zvedám :yes:
Rozbalit vlákno
26
9. 6. 2014 11:17
Re: Rychna
číňan
+
2x RAKER TRYSKA SMARADU
=
FUJTAJKSDÍZL :-) >:D

takže si myslím že vůbec zabývat se popelnicí jako je volvo je sice statečný ale naprosto zbytečný. Zisky stejnak plynou do chiny a €jromani si leda řežů větev pod pérdelí >:D >:D >:D >:D >:D já fandím Škodovce, sice není česká ani příliš hezká ale je ELEKTRICKÁ. Teď jsem SE dozvěděl od jednoho ájendžívolezvývoje, je to únik informací práskl to rád že je to DOBRÁ ZPRÁVA když elektrizuje se OKTÁVA s premiérou ve Frankfurtu a ta cena tobudetečumět [odkaz] [odkaz] :-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D
9. 6. 2014 11:34
Re: Rychna
Bereniko...METELESKU BLESKU! ;-)
Avatar - Francuz
9. 6. 2014 12:13
Re: Rychna
Ono je prijemne ho mat na hate liste, vsetky jeho nicky :-) nemusim citat tie somariny.
Avatar - Ozzman
9. 6. 2014 12:04
Re: Rychna
Běž s tima elektroautama už dopr Minulej tejden mě málem 3x přejel Prius, protože sem ho vubec neslyšel.. fakt super. :no: :no:
9. 6. 2014 09:56
Re: Rychna
Kdo pozdě chodí, sám sobě Poní ;-)
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 10:11
Re: Rychna
>:D nemám náboje >:D
Avatar - Ozzman
9. 6. 2014 10:59
Re: Rychna
Jak to myslíš, že se podobně koncipované auto nesežene (tzn velké kombi v naftě a automatem)? Jen je třeba hledat v mainstreamu. I přesto se dá najít pár aut, co nabídnou prostor, silný dízlový motor a automatickou převodovku. Možná nemají image Volva, ale zase se daj sehnat o pár stovek tisíc levněji.

:-)
9. 6. 2014 11:28
Re: Rychna
Myslím v prémiovější třídě a tohle je apriori tak antisportovní (všichni se tím dnes ohánějí), že mi přijde jako solitér ;-)
Avatar - Ozzman
9. 6. 2014 11:36
Re: Rychna
Potom ano :-) Ale na tý dálnici si s kdejakym pseudosprotovním autem moc nezadá >:D
9. 6. 2014 11:17
Re: Rychna
1,6 mil. Kč za čtyřválcové kombi, které nesnese sportovní svezení? Se u Volva asi cenově zbláznili, ne? Za to není problém nakonfigurovat F31 v 330xd a to je úplně jiná liga.
9. 6. 2014 11:21
Re: Rychna
a kdyz to srovnas s 5-er ? ...
9. 6. 2014 12:29
Re: Rychna
Jak je libo. 520xd Touring (abychom srovnávali obdobné motorizace a typy karosérii) je v základu za 50 tisíc. Nahážu do toho výbavu za dalších 10 tisíc (Mpaket a jsem na ceně toho Volva.
9. 6. 2014 12:46
Re: Rychna
no takze cena odpovida..
ale je bezpredmetnyvse s tebou hadat, kdyz nejdulezitejsi polozka je u tebe m paket... moc vkusny na 520xd...
9. 6. 2014 12:53
Re: Rychna
M-Paket je obecně vkusnej, u 520 spíš nevhodnej ;-)
9. 6. 2014 15:45
Re: Rychna
Mpaket byl příkladem typu výbavy, které bych tam v rámci příplatků za 10k EUR naházel. Zbylo by ještě na další věci. Samozřejmě, pokud bys o takové výbavě neuvažoval (záleží na vkusu každého), tak tím lépe, protože stojí 5k EUR a za to se dá zvolit spousta jiné zajímavé výbavy. To ale není pointa. Pětka za 1,6 (to chápu, jakkoli ten čtyřválec v této kategorie je úlet), ale V70ka za stejné peníze? Jakože když budeš mít na výběr mezi těmito dvěma auty, tak sáhneš po V70ce?
10. 6. 2014 03:49
Re: Rychna
Já třeba ne, ale pěkná řada lidí ano ;-)
9. 6. 2014 12:52
Re: Rychna
Nejsem Volvista, ale chápu, že někdo dá přednost V70 před F10 ;-)
Avatar - grifith
9. 6. 2014 11:28
Re: Rychna
Ona je to taky o něco jiná třída, proto tvoje srovnání mírně kulhá...
9. 6. 2014 11:29
Re: Rychna
No a někdo to sportovní svezení prostě nechce ;-)

Btw.: víš sám, že xdrive je taky trochu zpronevěření klasickýmu dojmu z řízení BMW.
9. 6. 2014 15:57
Re: Rychna
Ano i ne. Stávající dojem z řízení mojí D3ky je prvotřídní (se zadokolkou v tomtéž nicméně nemohu srovnávat), ale srovnám-li se 130i, tak D3ka drží velmi dobře krok (komunikativní, velmi neutrální, až agresivně motokárová). Ale tak připouštím, že D3 není typickou ukázkou BMW. ;-)
10. 6. 2014 03:48
Re: Rychna
Alpinou jsem nikdy nejel ;-\ Beru to jako mezeru ve vzdělání...
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 09:45
Čas ukáže?h
Pokud by kvalita a životnost auta překonala minimálně životnost 3 dnes odlehčených a ošizených aut, tak by ta cena asi nebyla zase tak hrozná!? Čas ukáže!
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Emel
9. 6. 2014 09:49
Re: Čas ukáže?h
Kamarád Volva dlouhodobě provozuje a o těch novějších už není tak přesvědčený... kupříkladu náhon 4x4 u V70 příliš nechválí a údajně je na trhu spousta aut, které jsou už jen předokolky. Jinak asi záleží s čím to člověk srovnává...
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 10:01
Re: Čas ukáže?h
Od roku 2008 přechází Volvo zpět na techniku Ford a pomalu to opravdu přestává být to co to bývalo! Ale úspory a šetření se dnes týkají všech automobilek! Takže nezbývá než se nechat překvapit!?
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 10:11
Re: Čas ukáže?h
co to proboha kecáš? ....
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 10:14
Re: Čas ukáže?h
Ty máš Volvo? Já ano S60 2,5t 154Kw 2009 1,5M!
9. 6. 2014 10:24
Re: Čas ukáže?h
1,5Metru?
To je docela velkej angličák...
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 10:37
Re: Čas ukáže?h
Bohužel ale za 1,5 mil Kč maťo!
9. 6. 2014 12:32
Re: Čas ukáže?h
Tak to je drahej angličák.
Ale neboj, časem se možná i dostaneš za volant, do té doby na základce piluj gramatiku a sloh, pak možná nebudeš tak průhlednej, ono rozeznat děcko od dospělého podle stylu psaní je pro místní brnkačka.
9. 6. 2014 11:12
Re: Čas ukáže?h
A můj taťka přepere tvého :-!
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 11:17
Re: Čas ukáže?h
A mamka dál dočůrá? :yes:
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 14:19
Re: Čas ukáže?h
....ne, jen vymele větší díru... :-!
10. 6. 2014 09:21
Re: Čas ukáže?h
Ty to fakt umíš rozseknout. >:D Jsem málem spadnul pod stůl. >:D
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 10:39
Re: Čas ukáže?h
Manželka má novou V40 T3 9.2013 a co myslíš že to je!? Volvo s podvozkem a motorem Ford Fokus!
9. 6. 2014 10:42
Re: Čas ukáže?h
To samosebou ještě ano. Příští gen už to tak mít nebude ;-)
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 10:48
Re: Čas ukáže?h
Jasně už to budou jen 3 válce!? Jinak původní motory Volvo byly jen 5 válce které dnes ještě někde používá i Ford ( Mondeo, Fokus, Kuga )!?
9. 6. 2014 10:56
Re: Čas ukáže?h
Myslím, že Focus a Kuga už ne, Mondeo tuším nahradilo Ecoboostem taky.
Avatar - Ozzman
9. 6. 2014 11:04
Re: Čas ukáže?h
Jojo, Mondeo dávala tušim 2.3 motor, ale to se snad ani v ČR neprodávalo. Jsou vidět někde na bazarech jenom.
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 11:07
Re: Čas ukáže?h
JJ máš pravdu, ale pokud v těchto modelech byly 5 válce, tak to byly motory Volvo!? V Mondeu byl vyladěn na 162Kw, Fokus ST 220Kw, Kuga 147Kw!
9. 6. 2014 12:16
Re: Čas ukáže?h
Fokus se ve skutečnosti píše Focus a ano, základ těch pětiválcových motorů Ford byl ve skutečnosti Volvo. Konkrétně 2,5 turbo 162 kW byl v C30.
Avatar - kari.laz
9. 6. 2014 13:43
Re: Čas ukáže?h
Focus ST neměl 220KW
9. 6. 2014 14:33
Re: Čas ukáže?h
Neměl.
Focus ST 162kW
Focus RS 224kW
Focus RS 500 257kW
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 14:20
Re: Čas ukáže?h
...tak proč ten, podle tebe jak píšeš, šunt kupuješ? nechápu... proč si nevezmete toho fokuse?
9. 6. 2014 10:21
Re: Čas ukáže?h
Řekl bych, že právě naopak, Volvo od 1999 těžilo ze spolupráce s Fordem, následně od 2009 (Geely) se postupně využívání komponent utlumuje.
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 10:41
Re: Čas ukáže?h
A ty 4 válcové motory jsou Volvo? Bohužel 1,6 T i 2.0 Ford!
Avatar - jazva
9. 6. 2014 10:47
Re: Čas ukáže?h
že to tu budeš obkecávať, nič nezmení na fakte, že si na začiatku napísal úplnú somarinu.
Avatar - Drevokocůr
9. 6. 2014 10:54
Re: Čas ukáže?h
JJ Volvo nějaký čas patřilo Fordu, ale to nebylo zrovna nejlepší řešení! A co přinese spojení s Čainou se ukáže!
9. 6. 2014 12:51
Re: Čas ukáže?h
Zatim ta cinska opatreni at uz je to omezovani vicevalcovych motoru nebo treba velmi zasadni zhorseni kvality audiosystemu pri zachovani puvodnich cen ukazuji spise na snahu prodavat levnou dobre nalestenou bidu draze.
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 14:22
Re: Čas ukáže?h
>:D 8-s >:-[] :yes: :no: Atilo, doporučuji navštívit autosalon Volvo... pak si ale přivaž ruce k opasku, protože se budeš liskat celou cestu domů.
Avatar - Iv8
9. 6. 2014 10:16
Re: Čas ukáže?h
Náhon 4x4 není u V70 v základu. V70 je předokolka, která má i (málo viděnou) variantu s pohonem 4x4. Její derivát XC70 je primárně s pohonem 4x4. :-)
Avatar - Armin Tamzarian
9. 6. 2014 10:27
Re: Čas ukáže?h
Má 4x4 i verze Drive-E?
Avatar - Bubáq
9. 6. 2014 10:44
Re: Čas ukáže?h
Drive-E je zatím bez 4x4. Až do poloviny příštího roku. Pak bude nabízena. Info od importéra z minulého týdne.
Avatar - Iv8
9. 6. 2014 10:47
Re: Čas ukáže?h
V současné nabídce jsou pohony 4x4x u modelu V70 vyhrazeny pouze motorizacím :
T6 AWD 3,0 L
D4 AWD 2,4 L (5válec 133kW)
D5 AWD 2,4 L (5válec 158kW)
a také tyto varianty s úpravou Polestar
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 09:58
Volvo
..není co dodat. Snad jen, Ondřeji, díky za další perfektní test. :yes: Díky Tobě se na tento web opět velmi rád chodím dívat.

Pro webpaja: ta cena je masakr, ale jak tě znám, tak bys přišel s 1 mio na tento kus a odešel ještě po cestě pro něco malého pro asistentku, protože bys uhádal cenu tam, kde ani prodejce netuší náznak ... ;-) >:D
Rozbalit vlákno
3
9. 6. 2014 10:09
Re: Volvo
Děkuji, rádo se stalo. :-)

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - Francuz
9. 6. 2014 12:23
Re: Volvo
Hlavne nech Vam to vydrzi :-) treba vytrhnut ten bulvar :-)
9. 6. 2014 11:27
Kopfrkingl
Auto pro Spalovace mrtvol
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 14:23
Re: Kopfrkingl
...bereniko, jdeš i s tímto na hate....
9. 6. 2014 14:35
Re: Kopfrkingl
myslíš, že je to on/ona/ono/oni/ony? ;-)
9. 6. 2014 14:51
Re: Kopfrkingl
Nejsem berenika, jsem Trollerson Vogelstein - fanda aut a cerstvy vzduch v diskusi
Avatar - Stefič
9. 6. 2014 11:35
Tak nějak nevím...
...ale stále se nemohu zbavit pocitu, že Volvo ustrnulo někde v době před deseti lety. Technicky nevím, ale designově zcela jistě.
U jakéhokoli koncernového modelu zde čtu posměšné příspěvky o nudném designu a podobně, zatímto u této ničím zajímavé krabice (subjektivní názor) s cenovkou z říše fantazie čtu víceméně chválu.
Nemám žádnou osobní zkušenost s Volvem a nehaním auto jako takové, jen vyjadřuji názor, že auto je zastaralé po stránce vzhledu a cena v podstatě nesmyslná.
Možná i proto je jich na našich silnicích vidět minimum (ve srovnání se skutečnou prémií)
Rozbalit vlákno
5
9. 6. 2014 11:40
Re: Tak nějak nevím...
Ve Švédsku jde o nejprodávanější auto vůbec a to s podílem 8% na trhu a obrovským náskokem... Má svoje kouzlo, jen se těžko hledá, pokud lovíš obecně v jiných vodách.
Avatar - Iv8
9. 6. 2014 11:50
Re: Tak nějak nevím...
Proč měnit něco, co je (pro mne) téměř dokonalé a splňuje kupujícímu, který ví co chce a ví co kupuje, jeho touhy a přání. :-) K autu mám jen jednu poznámku a sice tu, že v minulých generacích byly mnohem lépe a estetičtěji zakomponované displeje v předních opěrkách sedadel. Tady ( na fotkách) mi to připadá trochu humpolácké.
9. 6. 2014 12:19
Re: Tak nějak nevím...
Přesně, kolikrát se dobré auto facliftem, nebo novou generací podařilo zcela pokazit, takže pro původní uživatele ztratilo kouzlo a ti šli jinam. Takže Volvo cestou neustálého piplání dělá podle mně jen dobře.
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2014 12:53
Re: Tak nějak nevím...
mne sa prave tento stihly elegantny dizajn paci ;-) ... naopak nepaci sa mi moc ten novy styl aut ktore posobia tlusto ako na steroidoch napumpovane.... aj mercedes S alebo Cecko boli kedysi stihlymi elegantnymi autami... skoda ustupu od tohto smeru.... dnes je to vsetko uz prerastene tucne.... len si zober taku insigniu aky to je tlusty prerasteny svab... nechutne su niektore dnesne auta... elegancia a akasi lahkost uz dnes mnohym autam chyba..... bez urazky.. volvo je ale stale elegantne a stihle... vkusne a sympaticke .... a navyse vobec nestarne .. je to ukazka ako to ma vyzerat.... uz aj nemci v tomto smere zlyhavaju.... ale volvo si stale drzi linie :yes:
9. 6. 2014 13:17
Re: Tak nějak nevím...
Když jsem četl tvoje reakce pod Carnivalem, kterej je o tolik větší než předchůdce, nemohl jsem uvěřit ;-)
Avatar - Volvomatej
9. 6. 2014 14:02
Skvělý
Design se mi hodně líbí a ta cena mi nepřijde tak špatná. S tím autem se musíš projet a potom pochopíš za co dáš 1.6 mil. Sám jezdím v XC70 za 1.6 mil. a musím říct že je to neuvěřitelně dobré auto :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 14:25
Re: Skvělý
....to jsi srdcař ...Volvosrdcař. Jinak parádní auto!!! Je to koráb :yes:
9. 6. 2014 16:06
VÉ JAKO... ŽIVOT
Čekalo se na nové motory a čekalo se na nový automat. Obé, zdá se, se zdařilo. Diskusní plačky nad cenou lze jednoduše odehnat (pravdivým) tvrzením - subprémie, subcena. Samozřejmě, že si můžeš i do Volva nasázet výbavu za čtyři sta tisíc a pak ti vyjde dráž než bavorská pětka v základu. Tohle je ovšem pohled nehodný znalců aut. Tu pětku totiž hravě dotáhneš i ke dvěma miliónům...

U nás nemá V70 na růžích v garáži ustláno, jsme praktici a tíhneme tedy více k (sub)modelu - XC70. Jistě, ovšem postrádat u "bežné" V70 v základu 4x4, to snad už zavání nějakou offroad úchylkou, ne?

Tedy kdo chce Volvo, ví proč ho chce - vysoká (vy-so-ká) míra aktivní i pasivní bezpečnosti, předsazený čelňák koneckonců splní V70/S80 s prstem ve výfuku... Vytknout lze snad jen (k předchozí generaci) trochu umenšená sedadla a plovoucí středový panel, který tlačí do pravé holeně.

Jízdně je to však mistrovsky vybalancované směrem k řidiči, který jezdí dlouhé trasy svým tempem. Je to kára pro vyspělé, pohodové řidiče. Neznamená to však, že auto neumí na silnici odvádět kontrolovatelnou práci. Naopak, tato generace vnesla do jinak tradičně korábovitých jízdních vlastností velmi soustředěný akcent - jízda je komfortní, přesto pevná, nedotáčivost nezáludná, auto je čitelné a umí jít za stopou.

A to nejdůležitější? Vůz má nezaměnitelný charakter, je komplexně jasně a vědomě stavěný, a to jak jízdně, tak směrem k uživatelské přívětivosti, a samozřejmě též s důrazem na jedinečnou skandinávskou estetiku. Je to prostě Volvo, není to nic jiného, a s ničím jiným si to nelze splést. A tak je to dobře, a tak to "ma byt"...

Slogan: S Volvem se nejezdí, s Volvem se... žije. BRAVOLVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - MichalSVK
9. 6. 2014 16:57
Re: VÉ JAKO... ŽIVOT
Pod toto sa môžem iba podpísať... :yes:
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 17:35
Re: VÉ JAKO... ŽIVOT
....ano.... :-! :yes:
Avatar - Emel
9. 6. 2014 17:54
Re: VÉ JAKO... ŽIVOT
Cítím s tím 4x4 narážku na sebe, tak se jako správná husa ozvu:

- když už si koupím 4x4, pak jistě nechci, aby se ten systém rozbil a já jezdil s předokolkou. Ale žádné statistiky k tomu nemám, tak jen taková story typu jedna paní povídala.
- nevidím nic divného na tom, pokud někdo chce V70 AWD a nikoli oplastovanou a zvýšenou XC.
9. 6. 2014 22:53
Re: VÉ JAKO... ŽIVOT
Žádná narážka :-) Jen jsem někde nahoře zachytil letmý dotaz, zda auto jede též na haldexu. Ještě jsem si uvědomil, jak ta červená barva tomu vozu sluší. Zejména zezadu se dobře "zatáhnou" zadní světla.
1. 1. 2015 19:51
Re: VÉ JAKO... ŽIVOT
Plný souhlas. Přes půl roku mám XC70 MY 2014 D5 téměř v plné výbavě a 2 měsíce čipnutou Polestarem. Po předchozím Passatu 2.0 4motion s DSG v RLine jsem se obával především převodovky. Po 30.000 km jsem max. spokojený. Je pravda, že sedačky nejsou tak sportovní jako u Passatu, že převodovka Asian není takový rychlík jako DSG, ale k charakteru auta docela sedne. Světlá výška je skvělá, na mírné náklony v zatáčkách se dá zvyknout; Jako tažné zařízení jsem si tam dal Westfalii (stejné, jako má Passat) s kabeláží Volvo. A je to 100x lepší a hezčí než nabízí Volvo.
Nezávislé topení není sice tak sladěné jako u Passata, ale je úplně stejně funkční, středový panel lehce tlačí do pravého kolena, ale po 4 měsících to již nevnímám. Prostor ve voze je úžasný, kufr je famózní. Interiér je decentní a příjemný, žádná vánoční světýlka jako Audi apod. Rozhodoval jsem se mezi Audi A6 a XC70; Audi A6 si nyní občas půjčuji od kamaráda a stále se utvrzuji v tom, že XC70 byla správná volba. AWD s Haldexem není Subaru řešení, není to ani 4x4 z dílny Audi, ale pro mé potřeby bohatě stačí; Je to mé čtrvté auto s Hadexem v řadě a plná spojenost.
Všechno byly různé VW koncernové TDI dvoulitry.
Volvo je prostě něco jiného než macho styl Audi, BMW, M atd. Je to pohodové, v zimně příjemně teplé auto, které Vás proveze vším a všude a to v naprosté pohodě.
A po Polestaru není problém z auta dostat 200 za hodinu, ale proč ? Kdyby toto byl "cíl", tak rozhodně nemám Volvo; Po sečtení všech investic za poslední měsíce od pořízení jsem sice přes 1,6 mil., ale ... proč ne.
A znalí ještě berou v potaz další faktory, proč Volvo. Ale to nadrženým machistům Audi, BMW, M.. nedojde...
A teď se třeba zblázněte :-)
9. 6. 2014 17:13
Pro ty, co řeší cenu
U Volva jsou po celý rok akční slevy, třeba teď platí sleva na V70 do výroby 200000 Kč + ještě něco se dá ukecat u dealera, takže výsledná cena je kolem 1,2 až 1,3 milionu. A skladové vozy jsou ještě za lepší ceny.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
9. 6. 2014 19:02
100%
Vůz, kde účel, zpracování, estetika a sledění celého vozu hraje excelentní symfonii, kdy každá z vlastností dokonale doplňuje ty jiné... To vše navíc v tak atraktivním pojetí, že zub času si jen láme zuby.

Má V70 vůbec nějaké slabiny? Podle mě ne, Volvo jej udržuje náležitě v kondici a ani po stránce technologií a asistentů neztrácí. S D4 a 8-automatem navíc dotahuje i trend v motorech.

Co je na Volvu nejhezčí? Že se za ničím nežene, nechce být tendenční, nechce být sportovní, nechce se podbízet lacinými liniemi. Navíc i dauertest V60ky dopadl v AutoBildu excelentně, takže není důvod mít pochyby.

Při pohledu na V70 vlastně vůbec netušm, proč bych měl jít pro Audi nebo BMW. Volvo mě zkrátka svým pojetím dokonale oslovuje. Opravdu skvěle, Volvo :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2014 20:54
Re: 100%
volva boli vzdy auta pre znalcov ... ;-) .. auta so skutocnymi hodnotami

tiez sa mi to paci ze volvo sa nesnazi byt supersportove, nepotrebuje x svetielok vpredu a mat narazniky ako z relly aut uz v zaklade ....nehra sa na nieco co nie je.... ono vyznava ovela vyssie hodnoty ..... je to auto ktore povysilo eleganciu a kulturu bytia nad vsetko ostatne... paci sa mi ze nepotrebuje nasilne zakaznikovi vnucovat vizualnymi prkotinkami nieco co by vzbudzovalo pozornost okoloiducich ... volvo posobi tajomne a elegantne, je to skutocne tvoj vlastny svet a zaroven tvoje druhe ja.... na ktore sa vies spolahnut a do ktoreho sa ponoris... volvo pritom dokonale skryva identitu.... a robi to majstrovsky.... volvo je volvo.... znacka pred ktorou som mal vzdy velky respekt
10. 6. 2014 03:51
Re: 100%
Pro znalce čeho? Vykašli se na umělý klišé...
9. 6. 2014 20:21
cena je uplne mimo
40 tisic eur za zakladny a 60 tisic eur za vybaveny? to ako vazne? V com je to volvo 2x lepsie ako napr Mondeo, 508, Insignia alebo Superb? Alebo sa snazia postavit na urovne MB a BMW s tym ze po 2 rokoch maju ich polovicnu hodnotu?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2014 20:44
Re: cena je uplne mimo
a 30 tisic za octaviou tsi elegance kombik ako vnimas? to je ok? alebo je to snad dokonca lacne?

ked moze byt octavka alebo yeti za milion tak moze byt o dve triedy vacsie volvo kludne ... aj za 2 melony ;-) ... a uplne v pohode :yes:
Avatar - Emel
9. 6. 2014 22:16
Re: cena je uplne mimo
1.4TSI Elegance za 21, 1.8TSI Elegance za 23 i 2.0TSI RS za 26 je ok.
Avatar - Ada je zase tady
10. 6. 2014 07:24
Přešlap
Přešlapem výrobce je náhrada klasických přístrojů tím rendlíkovským digitálním hnusem. To tam proboha nemohli nechat ty kulaté analogové přístroje? :no: :no: :no:

Druhým a zcela zásadním přešlapem je šikmý střední panel, který tlačí do pravého kolena v tom nejhloupějším místě! To je zcela zásadní faul, který například v mém případě ten vůz (tedy XC70) vyloučil ze seznamu možných kandidátů na budoucí náhradu toho stávajícího draka. :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
1. 1. 2015 19:59
Re: Přešlap
Panel tlačil. Také se mi to nelíbilo. Ale po půl roce si noha našla malinko jinou pozici a už mi to buďto nepřijde nebo to už netlačí. Takže s odstupen času jsem toto mínus u sebe odškrtnul. T.
10. 6. 2014 08:44
jak to vidím já
ergonomie kabiny za 1, příkladný umístění navigace, sedadla po faceliftu nevim, v s80 takový průměrný, nicméně takovýmu autu chybí k dokonalosti 2válce, o benzín zájem není tak proč neudělat do pořádnýho auta pořádnej motor, podle mě jediný viditelný minus, ale chápu že 45letej fotřík se s těma 4ma nějak popere :-)
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2014 12:06
Užovka?
Docela by mě zajímalo, jak redakce dochází k číslům rozměrů interiéru? Podle tabulky u testu je šířka vpředu/ vzadu u V70 1390/1400, zatímco u poměrně úzkého Rapidu je dle testu Auto.cz 1490/1460, tedy výrazně víc. To mi přijde opravdu naprosto neuvěřitelné.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sgt
11. 6. 2014 10:41
Pohotovostná hmotnosť
No, zdá sa že V70 je pekný mastodont, 1,8 tony je dosť. To si môže podať ruku s C5 ;-)
Rozbalit vlákno
1
1. 1. 2015 20:02
Re: Pohotovostná hmotnosť
Co je na tom dost? Passat 2.O TDI 4motion v automatu má o cca. o 80 kg méně.