Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Passat 2,0 TDI DSG - Evergreen číslo sedm

VW se drží staré dobré pravdy, že to co funguje se nemění. Passat nepřekvapuje novými kvalitami, nýbrž dotahuje vše o kousek blíže k dokonalosti. Nebo je to jinak?
Zpět na článek
4. 1. 2011 16:39
4. 1. 2011 18:34
4. 1. 2011 19:22
4. 1. 2011 19:29
4. 1. 2011 19:32
4. 1. 2011 19:43
4. 1. 2011 22:50
6. 1. 2011 08:13
4. 1. 2011 16:56
4. 1. 2011 18:33
4. 1. 2011 19:24
4. 1. 2011 21:32
5. 1. 2011 11:24
4. 1. 2011 22:51
5. 1. 2011 08:18
4. 1. 2011 17:04
4. 1. 2011 23:56
neregistrovaný "Kajfik"
5. 1. 2011 00:01
5. 1. 2011 12:30
5. 1. 2011 17:39
4. 1. 2011 17:32
neregistrovaný "SR20"
4. 1. 2011 18:26
4. 1. 2011 18:30
4. 1. 2011 19:26
4. 1. 2011 23:40
4. 1. 2011 19:16
4. 1. 2011 19:20
4. 1. 2011 19:21
4. 1. 2011 19:23
4. 1. 2011 19:44
5. 1. 2011 08:06
5. 1. 2011 13:06
neregistrovaný "Kajfik"
5. 1. 2011 08:54
5. 1. 2011 09:30
5. 1. 2011 23:39
5. 1. 2011 09:22
5. 1. 2011 09:40
5. 1. 2011 18:38
5. 1. 2011 18:54
5. 1. 2011 21:33
5. 1. 2011 21:49
5. 1. 2011 16:27
anonym
6. 1. 2011 11:51
anonym
5. 1. 2011 20:53
5. 1. 2011 21:51
6. 1. 2011 08:11
12. 2. 2011 07:49
6. 1. 2011 13:01
4. 1. 2011 16:39
Klasika
Žádné vybočení z kurzu, žádné experimenty a výstřelky. Společně s Golfem nejklasičtější z klasiky VW.
Velká pochvala za test, který svou plochostí přesně vystihuje podstatu vozu. Žádné emotivní výbuchy nadšení střídané zamračením nad nedotažením jiné části. Komplexnost, to je to slovo, kterým bych jako jediným charakterizoval Passata. V žádném detailu není lepší než konkurence, ale sladění dohromady s dalšími prvky tvoří neprůstřelný celek.
Není potřeba křepčit nadšením. Zde se sluší "jen" decentně zatleskat a uznale kývnout hlavou.
Rozbalit vlákno
7
4. 1. 2011 18:34
Re: Klasika
Len aby to "čo funguje sa nemení" nedopadlo tak, že aj dvanásta generácia Passatu bude technicky stále to isté auto, poprípade ešte aj s tým istým skeletom...
Avatar - Krispos
4. 1. 2011 19:22
Re: Klasika
12 generaci stejne nahradni dily? Takova dostupnost za hubicku by znamenala zkazu oktavkoveho kultu v CR.... >:D
Avatar - gld
4. 1. 2011 19:29
Re: Klasika
Sen bazárových kovbojov..vlastne počkať, tým už passat je..tak nič >:D
4. 1. 2011 19:32
Re: Klasika
Pokud to bude stačit na třídní konkurenci...
4. 1. 2011 19:43
Re: Klasika
Pokud se prodava, tak opravdu neni natom co menit.

Co se tyce vybavy a tempen jakym se technologie siri za poslednich 5 let, tak do dalsich 10 let nebude uz ani tak moc mozne delat nejake revoluce pokud cena musi byt stale primerena vyrobku....

1.Auta nemuzou rust donekonecne ...
2.SAT NAV a jine vychytavky jsou nekdy lepsi v telefonu ... rychlosti jakym se tyto veci siri a zdokonaluji nez u aut
3.Konstrukce vozu se jeste vice zmonopolni mezi automobilkama na zaklade jejich spoluprace ...
4. 1. 2011 16:56
Vaha
Pred casom som pozoroval ze vsetci pindali na insigniu ze je tazka krava.. Tento 1600kg passatik je zrazu nic?

Len pre porovnanie na konci tabulka:

[odkaz]

Tym nevravim ze insignia je lepsia, na kvalitu passatu sa nechyta ale poukazujem na to ako sa jedna novinarska kacica siri..
Rozbalit vlákno
6
4. 1. 2011 18:33
Re: Vaha
No ja neviem, Opel uvádza, aspoň na svojich stránkach, hmotnosť 1503 kg bez špecifikácie konkrétneho modelu. Čiže by som tejto informácii pre dieslový dvojliter príliš neveril.
4. 1. 2011 19:24
Re: Vaha
Insignia 1.8 by měla vážit 1532, nafta 2.0 CDTi pak 1628 kg. Údaje podle testu v AMS. Záleží samozřejmě na konkrétní výbavě, takové přídavné topení není peříčko...
4. 1. 2011 21:32
Re: Vaha
Pred nejakým časom som čítal test Insignie, kde ju o.i. vážili - a navážili skoro o metrák viac, ako bolo v techničáku. Pre poriadok treba dodať, že v tom Insignia nebola sama, podobné to bolo aj u C5 napríklad.
5. 1. 2011 11:24
Re: Vaha
Tak 2 tyzdne mam insigniu kombi 2.0 cdti 162k 4x4, cosmo. A manual uvadza, ze 2.0 cdti 118kw 4x4 kombi vazi od cca 1900kg do 20xx kg - podla vybavy. A po pravde je to na tom aute citit, ze je tazke.
Na druhu stranu, z mojho pohladu a skusenosti, je to lepsie auto ako passat, samo minula generacia. Sucasna v dobe objednavky nebola k dispozicii, tak isto niektore prvky vybavy passat nemal k dispoziii v min. generaci a tiez som uz cakat nechcel na novu. Spolahlivost zatial neviem posudit a dnes je to aj tazke, kvalita spracovania mi pride min. rovnaka ak nie lepsia. Uvidime casom. Ked presadnem do passata - je vo firme jeden 2.0 tdi 4x4, tak mam pocit o pol triedy nizsieho auta.
Passat ma urcite praktickejsie rieseny interier, ale iba z hladiska odkladacich priestorov, hacikov a podobnych veci, kufor a podobne somariny, ale to nie je pre mna az tak dolezite. V zasade su to porovnatelne auta a zavazi konkretne rozhodnutie majitela.

Ale tie vahy su rozne. Najlahsi sedan v zakl. vybave s 1,6 vazi 1500 kg a rovnaky s 2,0 dieslom (roznych vykonov) 1613-1660 az po benzinov sestvalec 1730 kg.
liftback pridava 15kg a kombi dalsich 15kg.
4x4 pridava pri benzinoch okolo 77kg na vahe, pri nafte 115kg (vsetko podla manualu)
tak isto automat pridava dalsich cca 25kg (udaje sa mierne lisia pri jednotlivych motoroch).
Manual uvadza auta v zakl. vybave a maximalnej. pri maximalnej je to navyse cca 175 kg ku kazdej hmotnosti.

V zasade podla vybavy, typu karoserie, motora moze insignia vazit od 1503 kg do 2098 kg.
5. 1. 2011 08:18
Re: Vaha
VÁŽNĚ?!!! jak jsi přišel na to, že se Insignie na passata "nechytá"? Myslím, že jsi v ní ani neseděl, natož řídil..
Avatar - gld
4. 1. 2011 17:04
O plastoch
Neviem, akú presne majú koncernové mäkčené plasty výdrž, ale zrejme majú pádny dôvod prečo ich nepoužiť v miestach, ktoré budú často v kontakte s vodičom a spolujazdcom. Nič nie je škaredšie, ako olúpané mäkčené plasty..

Ešte k palubovke. Ako bolo v teste spomenuté, displej navigácie je príliš nízko..pozrite si fotky, zbytočne sa tam kŕčovito držia tej dizajnovej postriebrenej linky, namiesto toho aby tam posunuli displej
Rozbalit vlákno
8
4. 1. 2011 23:36
Re: O plastoch
Líbíš se mi! Fakt se mi líbíš, jak věčně olizuješ něco, co nikdy nedolížeš. Leda by si to lízal na "firmu" odečetl si DPH a to se nepočítá...
neregistrovaný "Kajfik"
4. 1. 2011 23:56
Re: O plastoch
Naopak pasat dolé měkké plasty nemá, pač tam by se k tomu lízání museli sklánět... Takže jsou radši tam kde jsou pro okusování hezky na ráně...
Avatar - gld
5. 1. 2011 00:01
Re: O plastoch
ďakujem..tvoj abstraktno-surrealistický pohľad na svet automotive nám už chýbal
Avatar - pocitac
5. 1. 2011 10:00
Re: O plastoch
Bohužel se ale nejdená jen o displej navigace, na tom displeji ovládáš mnohem víc věcí a to, kde je umístěný, je opravdu velmi závažná ergonimická chyba. Prakticky to posunuje ergonimii interiéru Passata do horšího průměru třídy :no:
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 10:43
Re: O plastoch
To není úplně pravda. Pokud se jedná o dotykový display, stačí natáhnout prst z loketní opěrky nebo z ruky položené na řadicí páce. Kdyby byl vysoko, tak by to nebyl takový pohodlný. Je ale pravda, že je to mírně z pohledu.
Avatar - gld
5. 1. 2011 12:30
Re: O plastoch
Čím vyššie sú ovládacie prvky, tým menej musíš klopiť zrak z cesty a tým bezpečnejšie ovládanie...to už ten prstík skôr natiahnem trošku vyššie. Navyše, pri dotykovom ovládaní odpadá možnosť "nahmatať" tlačidlo ako pri klasických prepínačoch.
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 13:27
Re: O plastoch
Základní věci máš na tlačítkách a zobrazení mezi budíky. Takže tam problém nebude. A stejně jako si zvykneš nahmatat tlačítko, tak budeš vědět, kam hmátnout na display.
Avatar - gld
5. 1. 2011 17:39
Re: O plastoch
neviem neviem..stále je to taký kompromis
neregistrovaný "SR20"
4. 1. 2011 17:32
Vyzor nic moc,
ale ergonomicky u mna cislo 1. Ak ma niekto nekonfekcne rozmery ako ja, teda 2 metre, tak sa vojde asi iba do Passatu.
Mazda6 - vsetko sa zda OK, ale nizko polozena horna hrana predneho okna a blizkost lavych dveri.
Mondeo - vysoko sedak, nizky strop, nizky stlpik volantu a lave dvere tak blizko.
Takze ludove vozidlo sa nakoniec ako jedine nehra na coupe a pojme aj vysokych pasazierov.
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2011 08:51
Re: Vyzor nic moc,
Zkus C5, mám 195 cm a je to relativně OK. Passat jsem zkoušel taky, lepší to nebylo.
Avatar - Subaru4ever
4. 1. 2011 18:26
Kufr
Jak proboha nahonili ty litry v kufru, když se jedná o identické auto? To je to opravdu jenom tím, že předfaceliftová verze měla rezervu v základu, kdežto tato po faceliftu si jí nechá zaplatit?

Pokud je to tak, je to marketingovej podvod :no:

Ono obecně měření litrů v kufru automobilkami je jedna velká šaškárna 8-s :no:
Rozbalit vlákno
3
4. 1. 2011 18:30
Re: Kufr
Jak pises, je to tou rezervou (cca 70l) + nejakym tim marketingem.
4. 1. 2011 19:26
Re: Kufr
Ten kufr je měřený bez rezervy.Všechny Passaty B7 v ČR mají standartně plnohodnotnou rezervu.
4. 1. 2011 19:16
TEST 2011
Komplexně dotažený střední (super)mainstream, co více si přát, vždyť jde o referenci dané velikostní i kvalitativní třídy. Po přečtení testu snad i slepému dojde, že pořízení jiného vozu, než je Passat je než plácnutím do vody...

Kvalita auta našla dokonalou odezvu v kvalitě testu. Jen snad je potřeba doplnit na závěr ještě jednu větičku, totiž: Pokud však jezdíš střední mainstream a v garáži neparkuješ Apoštola šestého, Passátního, ani Apoštola sedmého, Sličného, pak ti ten vlak nejen ujel nejméně o dvě stanice, pak ti ten vlak už nepřijede nikdy , neb stojíš na slepé koleji...

Ovšem popravdě si napišme, že ne všichni mainstreamoví střední jezdci si "zaslouží" dotaženost Passata, ne každý také umí tu komplexní odladěnost ocenit, vždyť jen se kolem sebe rozhlédni, málokdo umí pořádně chodit, co bys pak od takového chodce mohl očekávat za volantem? To víš, střední (super)mainstreamoví mistři, ti umí nejen chodit, ti umí hlavně jezdit, jezdí ovšem také výhradně... Passaty.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Krispos
4. 1. 2011 19:20
Re: TEST 2011
Clovek se vyviji a GTI neni vyjimkou. Driv psal supermainstream dohromady, bez bazne a hany. Dneska uz dava super do zavorek a priste ho vynecha uplne >:D
4. 1. 2011 23:36
Re: TEST 2011
Drazí bratři a sestry, jak vidíme, sv. GTi se oddal evangeliu celou svou existencí. >:D 8-s

A přece, jak všichni vědí, také sv. GTi považuje sám sebe za Apoštola Pasrátního Sličného v úzkém slova smyslu. Jisté je, že v dobách raného sličného BRAVWO nikdo neprošel tolik kilometrů jako on, po souši i po moři, jen proto, aby hlásal (super)mainstreamové VW evangelium na slepé koleji.
5. 1. 2011 07:51
Re: TEST 2011
jedná se o novou generaci slova "supermainstream" - nebo že by to byl jen facelift? ;-)
Avatar - guze
4. 1. 2011 19:21
Re: TEST 2011
Pane Bože ty jseš ale kus **......presně na tohle jsem čekal až to sem někdo napíše a v skrytku duše jsem věřil že to budeš zrovna ty...BRAVWO :yes:
Avatar - guze
4. 1. 2011 19:23
Re: TEST 2011
dyžtak jsem reagoval na koment od GTIho....
4. 1. 2011 19:32
Re: TEST 2011
Jak málo ti stačí ke štěstí...
Avatar - guze
4. 1. 2011 19:44
Re: TEST 2011
nj, už je to tak:)
4. 1. 2011 19:46
Kola - podvozek
Podle těch fotografií to vypadá na kola Kansas 8 J x 18, která se ovšem nabízejí pouze v kombinaci s o 15 mm sníženým sportovním podvozkem. Nebo se pletu? Pokud ne, tak je to dost důležitá informace na to, aby byla někde v testu zmíněna. Jinak dobrý (auto i test).
Rozbalit vlákno
2
4. 1. 2011 20:04
Re: Kola - podvozek
Buď se sníženým podvozkem nebo s DCC.
4. 1. 2011 20:25
Re: Kola - podvozek
na auto.cz su pravidelne mylne informacie o rozmeroch diskov a pneu. O tom, ze vobec nekoresponduju s tym, co je na foto je skoda pisat...
4. 1. 2011 20:23
Ta ista chyba dookola
Vo vsetkych testoch su neustale zle rozmery bud diskov, alebo pneumatik, alebo oboch. Aj v tomto...
Vo vybave je napisane: "disk 6,5x16 s pneu 235/45 R17" a v tabulke dole je : "2358/45 R17" :no:
Rozbalit vlákno
4
4. 1. 2011 20:40
Re: Ta ista chyba dookola
Asi nějaká koncernová vymoženost, samozřejmě za příplatek. Ale aspoň to vysvětluje, proč se v testu Superbu "vysvlíkla" pneu, když obují 17" pneu na 16" disky. A to se vymlouvali na přetížení >:D
Avatar - bubucci
5. 1. 2011 10:10
Re: Ta ista chyba dookola
>:-[] :yes:
5. 1. 2011 12:10
Re: Ta ista chyba dookola
:yes: >:D
5. 1. 2011 12:16
Re: Ta ista chyba dookola
Redakcia doplnila vybavu o 18" disk Kansas a opravila technicku tabulku :yes:

Uz len opravit v zakladnej vybave 16" disk so 17" pneu a "plnohodnotné ocelové rezervní kolo z lehké slitiny" ;-)
4. 1. 2011 21:22
Nie je na tom veľa chrómu?
Ten facelift nie je zlý. To auto vôbec nevyzerá zle. Aj keď čakal som niečo viac od "novej" generácie, ale cez to všetko je to pekné. V tej čiernej a v tejto kombinácii interiéru je to veľmi pohľadné. ALE! Je na tom podľa môjho názoru až príliš veľa chrómovaných lištičiek. Hlavne tie na spodku auta, v maske a hlavne v dolnej časti zadného nárazníku je toho až až. Nevyzeralo by to auto lepšie keby toho trošku šetrili??
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
4. 1. 2011 22:21
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
Taky jsem si při pohledu na fotky říkal, jestli je to normální Passat nebo ho už lapl nějký český tuzér s nalepovacími chromovými lištičkami, jak to vidíme často na Octaviích 8-s
4. 1. 2011 22:27
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
:-) :yes:
4. 1. 2011 23:11
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
Cesky tuzer ala GTi se skodovkou to je prava cilova skupina VW. A nezapomen s nim prepocitat pocet chromovanych paprsku na kolech, protoze u Rendlika sice nemate chrom vsude, na to vam nezbylo, ale zase vsude flakate barevne vyblite levne plasty, to je jeste vetsi hnus.

Jinak novy Passrat je karikatura VW designu, kdyz clovek uvidi uvodni fotku s maskou, musi se skoro smat, ty chromové listicky, cim vice pruhu, tim vice Adidas??? >:D

To i na nemecke duchodce to musi byt moc, ne? :no: 8-s
Avatar - Ronault.
5. 1. 2011 01:59
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
Samozřejmě, na Fordech jsou přímo krásné detaily, třeba červené Mondeo s matnými šedými plasty:
[odkaz]
Nebo tady tenhle dřevěný dekor, to snad Ford nakupoval v tuning shopu:
[odkaz]
Tady tenhle chrom kolem bočního blikače je co? Pokus o retro? Úlet číňana?
[odkaz]
Ale abychom nekritizovali jen Mondeo, co taková Fiesta a její výlisky za které by se nemusel stydět ani kdejaký čínský výrobce hraček:
[odkaz]
A nebo nový Focus a jeho snaha být už od pohledu sportovní, takže umělé nasávače na nárazniku bez jakéhokoliv smyslu:
[odkaz]
Kuga a její nepochopitelná díra pod světlem:
[odkaz]
a nebo opět chromový doplněk z 50. let na kynutém designu:
[odkaz]

Sečteno... být fanoušek Fordu, tak mlčím a šoupu nohama když se mluví o designu a vkusu, protože to co dělají někteří majitelé Škodovek za kýče na svých autech a nebo majitelé Renaultů, i když tedy nevím co máš na mysli "flakate barevne vyblite levne plasty", to bys mohl trochu upřesnit, tak je to pořád nic proti kýči, který Ford prodává jako nová auta >:D

Možná bys měl méně dělat deathlifty a více přemýšlet, protože sis asi už tím posilováním a steroidy odprásk i zbytek inteligence 8-s
5. 1. 2011 09:51
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
Interiér Fiesty viz. odkaz, naživo k červené metle nevypadá zle a ženám se to líbí.Chybělo málo a dcera to měla. Asi největší "úlet" je spodní část masky Focusu - šílené otvory,hl. rohy. Kritizoval se pažout, ale to byla nádhera. Jinak je to věc názoru.
5. 1. 2011 22:21
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
Na vsech foto vidim jen +- povedene designerske detaily, tz vyblite barevne plasty ala Renault, tam nevidim ani tuny chromu jako u VW.

Pokud ty ano, mel by jsi navstivit ocare nebo rovnou psychiatra, at ti napise zadarmo bobule na hlavu a oci. >:D
Avatar - gld
6. 1. 2011 00:46
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
Prvé dva odkazy sú čisté dizajnové FAIL-y

kto to nevidí, je slepý alebo zadubený, kam patríš ty? ;-)
Avatar - pocitac
5. 1. 2011 10:06
Re: Nie je na tom veľa chrómu?
:yes: >:D
Avatar - Slavek-TDM
4. 1. 2011 21:32
Zadni lampy
Tak tady je inspirace vic nez zrejma... Jako vejce vejci.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 23:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
5. 1. 2011 09:35
Re: Nizka bepecnost aktivna aj pasivna
konečně víme jak to je
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 09:53
Re: Nizka bepecnost aktivna aj pasivna
Passat B7 má 5* v crash
Avatar - iudex
5. 1. 2011 09:59
Re: Nizka bepecnost aktivna aj pasivna
Presne, a 91% v bezpečnosti dospelých. To je slušný štandard triedy (Mondeo 5* a 81%, Insignia 5* a 94 %).
5. 1. 2011 10:03
Re: Nizka bepecnost aktivna aj pasivna
kdybyste měli zdravý rozum, věděli byste, že je to jinak ;-)
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 10:46
Re: Nizka bepecnost aktivna aj pasivna
Mám pocit, že jeho nick "zdravý rozum" pramenní spíše z jeho nemocné hlavy a kompenzuje si tím holý fakt, že to je u něj přesně obráceně >:D
5. 1. 2011 11:32
Re: Nizka bepecnost aktivna aj pasivna
To zas ne, podle mě jen náhodně generuje slova.
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 12:10
Re: Nizka bepecnost aktivna aj pasivna
Já by jsem řekl, že i "myšlenky" generuje náhodně
Avatar - Flai
5. 1. 2011 08:06
Měnič na 6 CD
proboha není to už středověk ? Takovou bednu jako měnič na 6 cd nahrádí například 500 GB hardisk a to s přehledem ;-) jak je na tom konkurence? ;-\
Rozbalit vlákno
2
5. 1. 2011 08:48
Re: Měnič na 6 CD
Zase na co hardisk, usb vstup stačí, ne? Měnič je příplatková výbava, takže když ho nechceš, tak si ho nepořídíš. Věřím ale, že podíl majitelů passatu, kteří mají hudbu jenom na CD, je pořád dost vysoký.
Avatar - skejpa
5. 1. 2011 10:12
Re: Měnič na 6 CD
Ja mam napriklad jeste spoustu CDcek a to i s MP3kama, kde jich je opravdu dost, takze menic na 6CD bych rozhodne chtel. 500GB hard disk je pekna vec, USB vstup taky ale CD je porad zaklad ;) Pisnicky v originalu si taky vetsinou nekupujes na flashce...
Avatar - iudex
5. 1. 2011 08:23
Iný než stredoeurópsky pohľad
V našich končinách je vzhľadom na objektívnu vyváženosť a kvality Passata, ako i na jeho silnú fan-group odlišný záver ako ten o líderstve v triede neakceptovaný. V iných krajinách (áno, v Británii) je postoj k Passatu omnoho rezervovanejší - viď test Passata 2,0 TDI na autocar.uk:
Volkswagen has the ability and resources to make a car entertaining if it chooses to, so it's clear that it doesn't expect or want those qualities of the Passat. For those whose interest in driving extends no further than it being a requirement of their job or family life, the Passat will prove close to class leading. If it were the equivalent of a fridge or a lawn mower, we'd have no hesitation in recommending one.
The enthusiast, though, will also want something else in the garage to be satisfied.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
5. 1. 2011 08:44
Re: Iný než stredoeurópsky pohľad
Vzdyt v podstate to sam obcas napise i GTI.
Jestli chces verneho sluhu, tedy ekvivalent sekacky nebo lednice, jdi do Passata. Pokud vsak chces v nekterem ohledu neco navic a v jinem jsi ochoten se uskrovnit, hledej jinde. :-)
Autocar je holt zatizen na "britske" vozy, nedaji dopustit na Mondeo a Accord. Docela me prekvapilo, ze Francouze casto ocenuji vic, nez nemecke vozy.

Me tato generace neoslovuje vzhledove, technicky je az na absenci silneho dieselu jako obvykle vse v poradku.
5. 1. 2011 10:15
Re: Iný než stredoeurópsky pohľad
Včera jsem se byl na Passata podívat, první dojem z předku byl mírně "přechromovaný", ale evidentně se to poddá, zato zadek je doslovnou (super)mainstreamovou lahůdkou, ta "phaetovština" katapultovala Apoštola opravdu do pohledových třídních exklusivních sfér. Kupodivu působí uvnitř zcela přirozeně i ty hodiny.
5. 1. 2011 15:29
Re: Iný než stredoeurópsky pohľad
Přesně jak píšeš, předek je lehce vytuzený. Ale není to nic, co by nenapravily antracitové nebo alespoň matné lišty. Třeba je začnou nabízet, přece jen se to nelíbí více lidem.
Zadek je parádní, ze všeho nejvíc mě ale oslovilo otevírání víka kopnutím do nárazníku. Škoda, že to z pochopitelných důvodů nebude i pro kombík.
Ty hodiny se mi nelíbí, člověk si hned vzpomene na Escorta.
Jsou už možné testovací jízdy?
5. 1. 2011 16:24
Re: Iný než stredoeurópsky pohľad
Určitě, jeden stál v prodejně a druhý byl venku připravený na mrazu k akci.
5. 1. 2011 08:38
Vybral jsem si Insignii
tleskám VW, zvolili správný produkt pro jejich cílovou skupinu - manažery 40let+. Konzervativnější a usedlejší design jen těžko pohledat. Vykašlali se na sportovní ambice, kinetické designy a šli cestou opačnou. Za dvě odpoledne designéři vyplodili derivát Phaetonu - milión rovných chromovaných linek či rádoby luxusní analogové hodinky (mj. má babička má podobné na nočním stoku).

+ vnitřní design kufru
+ asistenty řízení
+ jízdní vlastnosti
- usedlý design (nuda!)
- nesmylsná ergonomie palubovky (hodinky výše, navigace pod zorným úhlem??!)
- staré a nudné ovládací tlačítka (světla, páčky pod volantem jak z Oktávky)

Jsem mnohem mladší a mám rád nové neotřelé věci, takže jsem vzolil energičtější a o poznání svalnatější Insignii (s největším vnitřním prostorem ve třídě). Jsem hrdý majitel. ;-)
Rozbalit vlákno
28
5. 1. 2011 08:56
Re: Vybral jsem si Insignii
Nic proti Insignii, ale jak jsi přišel na ten největší vnitřní prostor? Nevýhoda Insignie je právě v tom, že při nadprůměrných vnějších rozměrech (nevýhoda při parkování), je vnitřní prostor přinejlepším průměrný.
5. 1. 2011 09:11
Re: Vybral jsem si Insignii
chtěl jsem říct nejširší, viz technické parametry v recenzi

jistě, s fábií se parkuje nejlépe
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 09:59
Re: Vybral jsem si Insignii
Tak psát u porovnání insignie a passatu o nesmyslné ergonomii passatu je hodně mimo mísu. Ta navigace je opravdu dole, ale u insignie by mohli do základní výbavy přidat "hra - najdi si své tlačítko´"
Avatar - pocitac
5. 1. 2011 10:19
Re: Vybral jsem si Insignii
Na rozmístění ovladačů si zvykneš, za pár dní je najdeš možná i poslepu. Ovšem umístit displej počítače, tak nízko pod zorné pole, to je v dnešní době opravdu velkej přešlap. :no: Je to holt daň za starou přísrojovku. 8-s
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 10:48
Re: Vybral jsem si Insignii
Není to pravda. Na ovládání je to mnohem příjemnější. Na pohled je to možná o něco horší. Na druhou stranu se zase tak moc často na display nedívám. Má to své pro i proti, ale rozhodně to není přešlap.
5. 1. 2011 11:17
Re: Vybral jsem si Insignii
je to především krok zpět z hlediska bezpečnosti, proto se vynalezly head-up displaye ;)
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 11:23
Re: Vybral jsem si Insignii
Pravda. Passat ho má o celých 5-10 cm níž, takže to zaručeně ubere dvě hvězdy v bezpečnosti >:D
5. 1. 2011 20:41
Re: Vybral jsem si Insignii
A je důležitější pohodlně ovládat navigaci a nekoukat na cestu a nebo nebejt línej a dát ruku o deset čísel výš, ale jet bezpečněji?
5. 1. 2011 11:01
Re: Vybral jsem si Insignii
proboha co pořád máte s těmi tlačítky? Fábie má málo tlačítek a neznamená to lépe. To pak nesmíš sedat do poršáka, protože tam by jsis se z těch tlačítek musel zbláznit..
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 11:18
Re: Vybral jsem si Insignii
Nebudeš tomu věřit, ale i to posche Panamera má těch tlačítek maximálně stejně. Možná o něco míň. (počítal jsem to jen tak narychlo)

A to se bavíme o autech co jsou nebe a dudy.

[odkaz]

[odkaz]
5. 1. 2011 11:57
Re: Vybral jsem si Insignii
no jo, spoustu tlačítek spolkne dotykový display :-)
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 12:16
Re: Vybral jsem si Insignii
A právě proto je například u pasatu položen níže. Stačí při opření o loketní opěrku lehce hnout rukou a jsi na display, nebo pokud máš ruku na řadící páce, tak jenom vytrčíš prst. Z tohoto pohledu je to ideální. To, že to má navigaci o něco níže je určitě nevíhoda při potřebě na display více koukat. Ale zase spoustu věcí máš na display mezi budíky a není nutné to natolik sledovat. Takže všechno má své pro a proti.
5. 1. 2011 12:44
Re: Vybral jsem si Insignii
Zrovna jsem to chtěl napsat. Prakticky každá novější navigace už promítá info mezi budíky. Mám taky displej poměrně nízko a je to poslední věc co by mě trápila :yes:
5. 1. 2011 12:04
Re: Vybral jsem si Insignii
To je tak, keď niekomu príde bezpečnejšie a na ovládanie príjemnejšie ak máš na 5 funkcií jedno tlačítko, ako keď by malo mať jedno tlačítko jednu funkciu...

Ja mám skôr pocit, že "raz niekto povedal", že veľa tlačidiel je zlých a tak aj keď sme nikdy neskúsili, budeme to svorne tvrdiť všetci!
Avatar - kari.laz
5. 1. 2011 12:18
Re: Vybral jsem si Insignii
Neboj, s tlačítkama mám své zkušenosti. Nejde o to, že má jedno tlačítlo pět funkcí ale udělat to tak, že jich nemusíš mít 60 ale stačí polovina a obsloužíš to mnohem pohodlněji.
5. 1. 2011 10:25
Re: Vybral jsem si Insignii
Na auta nelze, Martine, pohlížet jako na noviny, ty opravdu stárnou co každý den, u aut se naopak cení ta kotva v čase. To cos napsal o hrdém majiteli Insignie (ve vztahu k Passatovi) si překopíruj a přečti tak za čtyři roky. Passat bude v té době v nejlepších pohledových rocích, Insignie bude naproti tomu působit jako museální kousek. Insignie oslnila první týden, při detailnějším pohledu, zejména přes záď je zřejmé, že je to auto s nejmenším budoucím pohledovým potenciálem třídy.

P.S. Nedomnívej se neznale, že jsi mnohem mladší, než optimální majitelé Apoštola. Totiž všichni jsme v podstatě (po třícítce) stále stejně staří... Rozdíly nehledej ve věku nýbrž ve... vkusu ;-)
5. 1. 2011 11:05
Re: Vybral jsem si Insignii
hmm s tou zádí nesouhlasím, design je (zaplaťpánbůh) věc vkusu, navíc u insignie je oceněn Red Dot.
5. 1. 2011 11:24
Re: Vybral jsem si Insignii
Vydrž čtyři, pět let, pak si to napíšeme...
Avatar - gld
5. 1. 2011 12:40
Re: Vybral jsem si Insignii
Za päť rokov to buchne do bazáru a kúpi novú generáciu, šalamúne..
5. 1. 2011 13:20
Re: Vybral jsem si Insignii
No, hlavně aby to v tom bazáru chtěl někdo také koupit... bazarůne...
Avatar - gld
5. 1. 2011 17:42
Re: Vybral jsem si Insignii
bazároví kovboji to už dáko prehryznú, neboj
5. 1. 2011 10:46
Re: Vybral jsem si Insignii
Mně se trochu zdá, jestli tvá kritéria pro výběr vozu nebyla právě: něco 1/energického, 2/svalnatého a hlavně dostatečně neotřelého a ostatní věci jsi třeba tolik neřešil. Tím pádem jsi u Insignie nutně skončit musel, energická a svalnatá ona jistě je. My vybíráme nový vůz (kombi) už delší dobu, projeli jsme se jak Insignií, tak Passatem (mimo jiné), ale ta Insignie kromě svalnatosti a energického vzhledu nad Passatem v ničem nevítězí - podle mne. Například cestování vzadu (podotýkám, že nejsme manažer 40let+, jsme obyčejná rodina) je v Insignii pro dospělého utrpení (poznámka o největším vnitřním prostoru ve třídě mi tak přijde vyloženě úsměvná). A to my například považujeme za důležitější, než energický vzhled. Takže z mého pohledu, kdybych vybíral jen mezi Insignií a Passatem, ty si nech svaly, já beru čáry a šel bych do Passata, jednoznačně.
5. 1. 2011 11:14
Re: Vybral jsem si Insignii
upřesňuji fakta ke své INSIGNII sedan:

má NEJŠIRŠÍ vnitřní prostor na předních sedadlech, standardní rozvor, oproti Superbu jistě podprůměrnou výšku na zadních sedadlech. Kufr 520L = mírný nadprůměr. Děti plánujeme, IZOFIX k dětské sedačce na zadních sedadlech umožňuje 3x kombinace.

Jestli v něčem ztrácí oproti pašíkovi, tak je to brand IMAGE, kterou Opel projel "úspornou" výrobou zejména v 90.letech. Tohle budou v Čechách dohánět min. 20 let.
5. 1. 2011 14:21
Re: Vybral jsem si Insignii
ad Martin Kat: Já nevím, já nekoukal na rozměry ani nic neměřil, ale seděli jsme v tom s manželkou chvíli na zadních sedadlech při předváděcí jízdě (předtím jsme to samozřejmě vyzkoušeli na místě řidiče:) a oba jsme se nemohli dočkat, až z toho budeme venku. Potřebujeme auto, kde můžou i vzadu dva dospělí přežít delší cestu. A to Insignie na základě osobní zkušenosti není a Passat je na tom lépe. Ono záleží třeba taky na tom (když nejedeš v Superbu), jestli třeba dostaneš nohy pod přední sedačky, což zrovna v té Insignii nešlo. Podobně nás zklamala třeba taky Laguna. Zkoušeli jsme verzi GT, všechno vypadalo docela hezky, ale vzadu se vůbec nedalo sedět, i v našem současném Seatu Altea se sedí lépe.

ad Kajfík: ... jo, jo, máme v nejužším výběru Outbacka... ;-)
5. 1. 2011 19:02
Re: Vybral jsem si Insignii
jojo, není to auto pro každého :-) good luck s outbackem ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
5. 1. 2011 13:06
Re: Vybral jsem si Insignii
Nevím co řešíš, ber Legacy a hotovo ;-)
6. 1. 2011 10:54
Re: Vybral jsem si Insignii
Ono každé auto má svoje pro i proti,tak ti to shrnu.Kamarád má Insignii Cosmo 2.0 CDTI 118 KW AT6 sedan.

Audio-zákládní repro v B7 Higline hraje v čistěji než v Insignii.

Navigace-u Insignie se nedá ukrást,je integrovaná,ale nezobrazují se šipky na Maxi-Dotu,jenom na displeji navigace.

Parkovací asistent-u Insignii jenom stejný sytém jak u MB tj.změří místo a pak na Maxi-Dotu ukáže jak natočit volant.Passat B7 sám,teda musí se to hlídat,zaparkuje jak podélně,tak příčně a sám vyjede z parkovacího místa.

Start-Stop-u Insignie zatím není,B7 je.

Zavírání dveří bylo tišší u B7.Srovnáno s verzí Cosmo.Side assist je v dnešním provozu na dálnicích nutnost.Pokud je někdo zvyklej na ovládání co má koncern VW,tak těžko půjde do Insignie.Když jsem četl manuál,jak se to všechno ovládá,tak vítězí Passat.Sice 3 úchyty ISOFIX je výhoda,ale většinou lidi nemají víc jak 2 děti.Taky nevím,jak do sedanu budeš dávat tu výbavu pro dítě.Co jsem viděl,tak kufr Passatu Variantu na to skoro nestačil,bylo to až o strop.Místa mám v obou autech vzadu dostatek.

Co jsem seděl v obou,tak já bych bral B7.
18. 1. 2011 10:33
Re: Vybral jsem si Insignii
...z uvedeného beru jen toho pokročilého parkovacího asistenta B7, což je fakt prima. Ostatní je hodně subjektivní, pro mě irelevantní (zavírání dveří?? ovládání).

Psal jsem, že dětská sedačka se dá usadit třemi způsoby, nikoliv 3 vedle sebe :-)

Netvrdím přece, že je Insignie nejlepší na světě. Myslím, že patří k tomu nejlepšímu v segmentu.
Avatar - Choochoo
5. 1. 2011 08:54
design
Tak trochu chromove lacine, pripada mi to jako, ze se chtej u koncernu preorientovat po oktavce s dalsim modelem na Cinsky trh. Superb vzhledove jasne luxusnejsi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Aspire
5. 1. 2011 09:30
Re: design
Souhlas, vůbec se mi nelíbí předek toho auta. Můj názor je ten že předchůce vypadal o dost lépe.
5. 1. 2011 09:39
Re: design
Vepředu pěknej škrabák na boty
Avatar - Ada je zase tady
5. 1. 2011 09:16
Fujtajbl
Byl jsem se na tohle auto podivat "in natura". Potencialne zajimavy je samozrejme pouze variant 4 motion se zvednutym podvozkem - jinak vse je spravne (tedy az na "liny" motor s "benzinovym projevem") ale jedna vec me tedy opravdu dostala. Reknu vam otevrene, ty analogove hodiny jsou tedy opravdu ultrahnus, milostiva.

Pripadni zajemci by meli jeste vzit v uvahu, ze se to bude krast a okradat. U minule generace mi ukradli jednou blinkry, podruhe zrcatko, potreti gumy z narazniku, poctvrte sterace. Sel jsem proto do trochu netypickeho Outlandera s motorem VW a mam klid.

Takze - bohuzel - i takove zalezitosti ovlivnuji v Cechach rozhodovani zakazniku, zda si koupi, ci nekoupi jinak naprosto skvele auto.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
5. 1. 2011 09:22
Re: Fujtajbl
Všetko sa dá riešiť. Napríklad švagor svoju X5 pred krádežou zabazpečil montážou falošného servisného konektora pod palubovkou (najčastejšie sa luxusné autá kradnú práve softwarovo) a ten skutočný zašil tam, kde by ho nik nehľadal. Je však pravdou, že do bežného Passatu si normálny človek kúpi tak maximálne Defend-lock, čo je profíkom na smiech.
Avatar - jazva
5. 1. 2011 09:40
Re: Fujtajbl
na X5 sa dá dať aspoň zeder... Na X6 žiaľ nie. Už síce neviem prečo, ale proste ti to tam nedajú. Riešil som to GPS a to druhé zabezpečenie si už nepamätám. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
5. 1. 2011 16:51
Re: Fujtajbl
Hm, pred kradezi blinkru to ale prilis neochrani... :no:
Avatar - gld
5. 1. 2011 18:38
Re: Fujtajbl
drahé auto do garáže
Avatar - Ronault.
5. 1. 2011 18:54
Re: Fujtajbl
Krádež blinkrů? Kde ty proboha bydlíš, že ti kradou i blinkry... 8-s >:D
5. 1. 2011 21:33
Re: Fujtajbl
znamemu odmontovali celne sklo z felicie, dalsiemu zadne dvere (tiez felicia). Mne odmontoval v davnych casoch nejaky fajnsmeker spatne zrkadlo (len samotne sklo s podlozkou, ktora ho drzi v konstrukcii) - opel combo. Z merivy mi zmizli stierace (kupene a nasadene dva dni predtym). Ludia su rozny.
Avatar - Ronault.
5. 1. 2011 21:49
Re: Fujtajbl
No známému vykradli garáž a vystříjali hydraulickými nůžkami páté dveře, dveře, světla atd. Felície, kterou měl jen na lepší jízdy, byla na odpis.

Ale že by bylo běžné takové kradení. Já mám jako druhé své bydtliště byt, který je v místech s velkým výskytem "kofol" a zatím musím odklepat, že vše je na svém místě a to se mi párkrát na předešlém autě bez centrálu podařilo nechat i auto odemčené
Avatar - manitou
5. 1. 2011 11:23
BRATŘI V TRIKU
Čekal snad někdo po zkušenosti s g5 a g6 něco jiného ? Nějakou pecku, designový odvaz, emoce ? To není parketa pašíka, ten má jinou cílovou skupinu, tak mu to nemějme za zlé. Mně osobně se zdá ten půlgenerační facelift - mimochodem skvělý mktg trik - (oproti skvělemu dotažení g6) jako hodně málo, nehodné pověsti značky a modelu. Ale protože mezi cílovou skupinu nepatřím, tak mi to je tak nějak jedno. Kupci nechť si svoji šedou myšku užijí ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2011 15:32
Re: BRATŘI V TRIKU
Projeď si historii Passatu a Golfu a uvidíš, že VW jede strategií tick-tock. Výraznější posun je jen každou druhou generaci. Vždyť takhle je to už třicet let, nechápu, proč se ještě někdo diví. ;-\
Avatar - ManInBlack
5. 1. 2011 15:50
"Objektivnost" testů VW
Nechci autorovi sahat do svědomí, ale nemůžu si pomoct a musím okomentovat tenhle test. Je docela pěknej, pěkně se čte, má hlavu a patu, o tom žádná, ale mám z něj pocit, že je celý v duchu "VW koncern chválit, chválit, chválit". Např. v testech jiných značek aut při stejném barevném řešení interiéru se téměř křičí, jak je to šedá nuda, nebo že řízení je nedostatečně citlivé a měli by s tím něco udělat a kdoví co ještě (tyhle dvě věci mi utkly v paměti). A tady? "Ano, je to šedý, ale koukejte na ty plasty! Jsou měkčený! U kolen ne, ale to nevadí, protože..."
Neříkám, že by se mělo hned všechno kritizovat, ale všem stejný metr.
Rozbalit vlákno
15
anonym
5. 1. 2011 16:27
Re: "Objektivnost" testů VW
Zrovna plasty kolem kolen jsou tam docela kritizovany ;-)
5. 1. 2011 18:48
Re: "Objektivnost" testů VW
museli asi dlho rozmýšľať či sa o tých plastoch vôbec zmienia ale autor tam musel dať istý punc objektivity

pri mnohých testoch áut je takmer celý text len o slabinách i o tých absolútne nepodstatných potom celý test vyznie veľmi negatívne napríklad z posledného testu punta evo 1,4multiair sa zdá že i trabant je lepšie auto škoda také super objektívne testy vôbec čítať
:no:
Re: "Objektivnost" testů VW
Nic jsem dlouho rozmýšlet nemusel. Jestli máte pocit, že jsem Passatu nebo jinému autu nadržoval nebo naopak sestrelil (to se myslím zatím snad nestalo; snažíme se hledat dobré stránky i když auto třeba autorovi jako jednotlivci nesedne), buďte prosím více konkrétní a můžeme to probrat. Od toho tu diskuze nakonec je.
5. 1. 2011 23:35
Re: "Objektivnost" testů VW
Ten pocit mam u VAS casto, hlavne mistr Fokt v tom vede! Tomu sedi jen Honda, VW a Renault a pak dlouho nic. :no:
Re: "Objektivnost" testů VW
To je mi líto. Nevím jak vás přesvědčit o opaku.
5. 1. 2011 23:57
Re: "Objektivnost" testů VW
Nejde o nejake nadrzovani ci potapeni, pouze se mi obcas zda podivne bodove hodnoceni napric testy a redaktory.
Napriklad Passat dostal za jizdni vlastnosti 9 a 9, i presto, ze ma pomerne tupe a nekomunikativni rizeni (neni to vytka, pouze konstatovani). S touto generaci nemam osobne zadne zkusenosti, pochybuji, ze se vsak oproti B6 neco zmenilo. Naproti tomu Laguna GT, ktera prave v oblasti jizdnich vlastnosti exceluje, ziskala pouze 8 a 7, coz se ve vasem schematu hodnoceni rovna podprumeru. Chapu, ze je vam treba blizsi filozofie Passatu, ani to by ale nemelo postihovat jakousi objektivitu.
To, ze Renault ztratil body tam, kde Passat ziskal je pochopitelne, je jednoduse a zcela nepopiratelne v urcitych oblastech horsi. Jizdni vlastnosti verze GT mezi ne vsak rozhodne nepatri.
6. 1. 2011 08:06
Re: "Objektivnost" testů VW
Samozřejmě máš pravdu, viz moje reakce níže...
anonym
6. 1. 2011 11:51
Re: "Objektivnost" testů VW
Patrně lepším modelem bodování sportovních aut je na Autofunu [odkaz] , to s vami souhlasim.
5. 1. 2011 23:29
Re: "Objektivnost" testů VW
JJ presne, to mdle rizeni neni ani uvedeno v minusech na konci, radeji.... >:D

auto.cz leze VW tezce do PRD... znama vec! ;-)
Re: "Objektivnost" testů VW
Doplněno, díky
6. 1. 2011 08:05
Re: "Objektivnost" testů VW
Nebuďme naivní - podle toho jaké médium člověk čte, musí očekávat i jistou "náklonnost" a zaměření článků.
Platí to v magazínech o autech stejně jako v politice - když si koupíte MF Dnes, dá se čekat že bude spíše pravicová, když si koupíte Haló noviny, bude to naopak.

Stejně to funguje u aut. Tento vážený server auto.cz patří do skupiny Axel Springer (viz zde: [odkaz] ) spolu s AutoTipem, Světem motorů a spol. Tudíž je jasné, že se ve zdejších testech budou auta německých značek obecně a skupiny Volkswagen zvláště vždycky hodnotit o něco lépe než auta francouzská, italská, japonská... Není na tom nic zvláštního. Člověk musí ty články (stejně jako cokoliv v AutoTipu / AutoBildu nebo Světě motorů) číst s tímto vědomím a pak je to OK.

Koneckonců, když čtete Autocar, tak zase musíte lehce "filtrovat" cokoliv se týká Land Roveru nebo Jaguaru, jen se Angličanům daří tu svou náklonnost ukazovat trochu méně okatě...
Re: "Objektivnost" testů VW
Budete se divit, ale nikdy nikdo z redaktorů nedostal žádné školení na téma "náklonnost k určitým značkám". Snažíme se psát objektivně.
6. 1. 2011 13:04
Re: "Objektivnost" testů VW
Divit se nebudu a věřím Vám. Jste v redakci všichni dost inteligentní na to, aby vám to došlo i bez výslovných pokynů a školení... ;-)

Ale opakuji - nevidím v té určité "tendenčnosti" (kterou v testech na auto.cz i v AutoTipu zřetelně cítím a vnímám) žádný problém, prostě to patří k tomu danému periodiku.
Re: "Objektivnost" testů VW
Zajímavá konspirační teorie, bohužel nevím jak vás přesvědčit o opaku.
Avatar - Rubb
8. 1. 2011 06:28
Re: "Objektivnost" testů VW
Myslím, že není potřeba nikoho o objektivnosti testů přesvědčovat. Bohužel někteří nemohou zkousnout pravdu a vymýšlejí si pak sami pro sebe různé teorie ;-) Jak by řekl klasik: Chytrému napověz, hloupého kopni >:D
Neexistuje auto, které by se líbilo každému, ale polemizovat o objektivnosti redaktorů, kteří nemusí auta hodnotit podle fotek a dojmů z autosalonu, ale mají opravdu prostor k jejich testování... :-!
5. 1. 2011 20:53
Svetlá
Nechápem prečo VW začal robiť dva druhy zadných svetiel. Sme v dobe, kedy za chvíľu budeme všade svietiť len s LED a oni sériovo dajú žiarovky? A hlavne keď aj minulá "generácia" mala LED?? Fakt vysvetlite mi niekto, načo je dobré nákladne vyrábať dva druhy miesto jedného?
Ale k autu...VW je "klassa", ale mne sa páči omnoho viac minulá gen. čo sa exteriéru týka. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
5. 1. 2011 21:51
Re: Svetlá
Oni těch Passatů neprodají zase tak málo aby se to nevyplatilo. Na tohlůe je VW expert, on ví kde ušetřit. Jistě všichni máme v paměti malé levé zrcátko, protože na něj není v EU norma, takže nemusí být stejně velké jako levé. Ale i to se podařilo některým lidem vtlouct do hlavy jako výhoda a bonus, VW na milionech vyrobených aut ušetřil nějaký ten milion Eur
5. 1. 2011 23:33
Re: Svetlá
Jake byly argumenty pro male zrcatko? Si je dost dobre ani neumim predstavit a to jsem v marketingu delal... >:D
6. 1. 2011 08:11
Re: Svetlá
Prý menší odpor vzduchu >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
12. 2. 2011 07:49
Re: Svetlá
to pak zatáčelo do leva ne? >:D
Avatar - Ronault.
6. 1. 2011 13:01
Re: Svetlá
No třeba něco jako packet aero >:D
6. 1. 2011 09:11
Passátní standard
Passat v půlgenerační obměně je přesně takový jaký by měl být. vyjma již vypsaných drobných prohřešků v interiéru (dělat z níže umístěné navi věc nadmíru nebezpečnou je hloupost) a ne úplně povedené přední části (žebrování masky bych řešil protažením kapoty a ubráním jednoho chromového příčníku), která připomíná hranatého buldočka.
Jinak je tu vše co člověk od střední třídy může v rámci ceny žádat a pro toho, kdo by chtěl něco extra i věci, které se jinde těžko dostanou (byť některé doplňky podle mě figurují v nabídce spíše z prestižních důvodů...ale jsou tam).

Překrásně to vystihl v prvním příspěvku Figurka....Passat je srovnávací rovina pro ostatní, ne ve všem nejlepší, ale zároveň v ničem špatný ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2011 18:54
Passat TDI
Tak vážení piloti Formule VW Passat, rychle koupit TDI, chiptuning a lepit se na zadek všemu co vám na silnici překáží bez ohledu, že jde velmi často o silnější vůz, jehož řidič nemá tu potřebu dokazovat, na rozdíl od Vás že mu to opravdu jede..
Rozbalit vlákno
0