Podle letošních statistik prodejů nových motocyklů v ČR je letos větší zájem o silnější kubatury než tomu bylo dříve, největšími taháky už tedy nejsou malé padesátky a skútry. Lidé si zkrátka rádi připlatí za „velkou“ motorku.
Chtěl bych zareagovat na Vaši informaci ohledně startování bez sytiče,Startuje se normálně a sytič je zde automatický a před jízdou se musí nechat klesnout otáčky,při kterých běží motor na sytič(cca 1700-1800 ot/min-1) na volnoběžné otáčky(cca 1260 ot/min-1)=cca 5 min,to že je zaplý sytič lze poznat mimo jiné tím,že bliká základní krystal(sygnalizuje volnoběžné otáčky)na LCD ukazateli otáček,až přestane může se vyjet.
Vzhledem ke vstřikování benzínu bych ale nemluvil o sytiči. Jde o jiný režim vstřikování, které je přizpůsobeno běhu motoru za studena. Tento režim je řízen počítačem a nejde tedy o sytič v pravém slova smyslu.
Znám motor z R6,takže i když tento je jinak poladěnej,určitě to bude prima svezení a nová generace Fazera bude dělat čest té původní,která je myslím už legendou malorážek. Jsem moc zvědavý na ten nový Fazer 1000 !
zda bych si ji koupil. Svizna a pohodlna bezpochyby bude, ale ten design se mi jevi trochu rozházený nebo trochu přeplácaný, mám z něj divný pocit. Možná ten naháč s kulatým světlem bude vypadat líp. Hornet je nyní koncepčně starší, ale určitě bych si jej vybral rychleji.
Ahoj Deny VTR
v reálu vypadá líp než na forkáh z auto.cz ... respektive i na fotkách přímo od YAMAHY vypadá dobře ... jediný co na mě v reálném seznámení neudělalo dojem, je ten budík ... je to nějakej plast a vypadá dost lacině a ošklivě ... jinak je to pěkná motorka
Záleží na vkusu, mně zase Hornet nikdy nezaujal, i když je Honda pro mne No. 1. Navíc mám dojem, že přestali dělat polokapotovaného Horneta a já nejsem zastáncem naháčů. Na motorce jezdím na dálnici raději aspoň kolem 150 a to se s naháčem dá těžko. Jinak souhlasím, že přístrojový panel Fazeru není nejpovedenější, ale věřím, že se někomu líbit bude. Mně osobně uchvátilo provedení Fazera ve stříbrné-techno barvě. To je fakt super.
Koupil jsem si ji letos v breznu, najel cca 7000km. Pohodlny, rychla, brzdy slabsi ale ujde to. Papa podle toho jak ji clovek honi 6-7L/100km. Jedinou vadu, kterou jsem vypozoroval je lehka rezonance kolem 6-6500 ot.