Vedle roční štace „medvídka“ nám o letních měsících dělal dlouhodobou společnost také Peugeot 308. S moderní dieselovou patnáctistovkou je to prima společník.
Jiz ohrana pisnicka, auto bych si nekoupil prave kvůli kokpitu, pohodlne abych videl budiky sem si nesedl, obracene rucicky to byl fail jak krava 8-s a kdyz sem se rozvalil, volant mi temer hladil pandero >:D kupovidu mi moc nevadilo dotekove ovladani, clovek neco nastavi a pak uz se v tom moc nehrabe a zbytek obstaral volant.
Ale ohlucneni, řízení, pohodlí bylo na mnohem mnohem lepší urovni nez rapid
Tak, Rapid je lowend, ať si říká kdo chce, co chce, nemůže se rovnat mainstreamu. Jezdil jsem jak v prvních verzí, tak i v MY2018 a pořád stejný.. možná ta starší verze bouchala víc. Na druhou stranu, Rapid má úplně jiné zaměření, má pro kupce "značkový" label, protože je to od Škodovky, umí vypadat i dobře a dává navíc něco za rozumnou cenu.
Kokpit 308 se mi taky moc nelíbí, je to škoda, protože jinak 308 vypadá docela dobře a má super motor ve své třídě.
Lebo v aute treba normalne sediet, nie sa rozvalovat. To je casta chyba. Druha vec je, ze ci si v tom clovek pohdlne sadne, lebo ja nie som vysoky a suchal som hlavu. Potom ze ludia kupuju suv :-)
Nechápu pořád ty stížnosti. Podle mě si akorát tak stěžují lidi, co s tím nikdy nikam nejeli. Ano na první posaz to byl nezvyk, ale po pár km jsem neměl problém s ničím. Ani hlava se nedotýkala stropu (měřím 193cm), ani s výhledem na budíky nebyl problém, pozice za volantem taky dobrá. Osobně bych preferoval jen trochu větší volant (kvůli výhledu na budíky je menší než kdekoli jinde a tak je spíš do ženských rukou, než pro chlapa) a možnost měnit klimu otočnými ovladači, nebo alespoň ihned bez přepínání. Jinak ale to auto nemá objektivně chyby :yes: Já jel ještě se starší 1.6HDi/96kW a motor byl velmi povedený, jak zátahem, tak spotřebou. :yes:
Někomu to může vadit, mně třeba vadilo podsvícení u i30 a někomu to přišlo v pohodě. Spíše mi vadí u 308 jiné věci, jako otvírání nádrže klíčkem, chrápající couvací kamera, nenastavitelné pásy nebo otravný startstop.
To nejde ani v menu vypnout? Já mam třeba fyz. tlačítko, ale i v menu nějakou položku, ale to jsem zkoušel vypnout/zapnout a žádný efekt jsem nepozoroval.
prave ako pises ozzy.. ten i-cocpit proste nesadne kazdemu ... ja som jazdil len malou kamaratovou 208-ckou a tam mi vcelku sadol... .. maly volant je paradny ... a iste v novej 508 bude ten i-cocpit este "namakanejsi" a sadne este vacsej skupine zakaznikov... ale aj ja sa priznavam otvorene ze pri kupe auta som 208 uz hned kvoli i-cocpitu vylucil... nakolko s autom jazdi obcas aj otec.. bracha a pod ( a kazdy mame inu vysku a proporcie a je lepsie ak teda je kokpit klasicky v tomto smere ).... a aj do buducna v pripade potreby iste lahsie predam "klasiku" ako i-cocpit.... hoc predsa len ten najhlavnejsi dovod bol ten aby v aute nebol trojvalec a pezo toto nesplnoval ... ale to uz je na inu debatu zase... kazdopadne i-cocpit moze byt zaujimavy ( a mozno s nim peugeot predbehol dobu ) ale ako vravis.. toto uz kazdemu proste nesadne... moj bracha ma napriklad 186cm a tiez ktovie ci by mu i-cocpit v 208 sadol ( ked tebe nesadol )... kdezto ja mam o 9 centi menej na vysku uz ako on a slo to u mna v poho aj ked klasika je proste klasika :yes:
Nemyslím si, manželka si taky na výhled nestěžovala a měří 168cm. Spíš jde o to, že to většinou kritizují lidi, co by si Peugeota stejně nikdy nepořídili a jen stupidně hejtují. Ne všichni samozřejmě ale většina určitě. Podobně to má VW a další značky. Když se internetoví kovbojové a ubožáci mají čeho chytit, je zle >:D
Mám 178 cm a problém žádný nemá. Moje žena má 165 cm a problém také nemá. tak nevím. Je to ohrana písnička, zejména těch, co auto dlouhodobě nezkoušeli.
Tí čo im nesadne posed po odskúšaní majú postupovať ako? Kúpiť auto za pol milióna a čakať či sa to poddá?
Nie je to len obohratá pesnička tých, čo nevytiahli nos ku konkurencii?
Spíše se jedná o nastavení sedačky a volantu. Dcera má 160 a tvrdí, že je to super. Dle mého názoru, to nevyhovuje těm co jsou zvyklí sedět na podlaze a na dlouhé ruce.
Vůz s motorem 1.5 BlueHDi ten, kdo si myslí, že v té době je
Vypadá hezky článek ACZ, ale vynikají nízkou spotřebou, slušným výkonem ale i vyšší pořizovací cenou. Bohužel mnoho řidičů, kteří mají pod kapotou přeplňovaný vznětový motor neví, jak s ním správně jezdit.
Nechápu co se všem nelíbí, měřím 190cm a nemam s nicim problem libi se mi uklizený design, a to že je otáčkoměr otočený no a co?? Budíky jsou pěkné, za mě ale jedině EAT8 (automat hdm 8 stupnu) >:-[]
Já mám necelých 180 a vidím všechno bez problému. jelikož trávím v autě každý den 3 hodiny vnímám spíše výhodu i cocpitu v tom, že je vše v zorném poli a nemusím na budíky přeostřovat. Akorát ručičkový rychloměr je dle mého názoru zbytečný, jelikož není dobře čitelný a je dublovaný digitálním který je naopak super.
Ach jo. Je potřeba tu po tisící začínat debatu o tom, že nemalá část řidičů má problém s posezem a výhledem na budíky v Peugeotech? Ok, ty nemáš. Prima. Já mám, a dost jiných taky. A dost lidí ne. Je na tom něco k diskuzi? Já někde tvrdím, že na budíky nevidí nikdo? To jen někteří zarytí fandové Peugeotu mají pořád potřebu vykládat, že je to tím, že ti druzí neumí v autě sedět, eventuelně neví, jak je to skvělé a výhodné mít volant v klíně.
Prostě je holým faktem, že i-cockpit nevyhovuje každému. Nikdy nikde jsem nenapsal, že nevyhovuje nikomu. ;-)
Nevím, že je dané nějaké všeobecně přijímané uspořádání, ale znám už dost lidí, kteří si koupili Peugeota právě pro jeho řešení.
A proto je na světě tolik značek aut, každý si vybere co se mu líbí, co mu vyhovuje. Jinak by tady byla jedná velká šeď...
Asi malo ludi si to kupi prave kvoli tomu usporiadaniu, ide o to, ze aj ked si to kupia, casom zista, ze to je lepsie. A pre spiatocnikov bude casom Opel alebo Citroen.
Diskuze až sem po Váš příspěvek mě hodně pobavila. Zastánci vs. odpůrci. A já pořád: proč někdo přichází s konceptem, který nevyhovuje každému, který má navíc objektivní nevýhody (malý nekruhový volant) a navíc ten koncept udržuje při životě i přes to, že mu kvůli němu utíká - nevím kolik - zákazníků... A v kombinaci s beztlačítkovým ovládáním všeho přes dotykový upatlaný displej + nepříliš pozitivně hodnocené menu infotaimentu je to prostě fail. Vraťte se Peugeote ke klasice a nebudete litovat. Klasika v kombinaci s HUD je pořád to nejlepší, co lze zákazníkovi nabídnout.
Co niektori povazuju za nevyhodu, ini povazuju za vyhodu. Ale nerozumiem kritike - pezot navysuje svoje predaje a i-cockpit ma uz takmer vo vsetkych modeloch, takze teoria o tom ako straca zakaznikov je cista fabulacia, naviac sa neda nijakym sposobom dokazat. S poslednou vetou vobec nesuhlasim a cockpit by som za riesenie s HUD nevymenil.
Nechápu, co se ti líbí. Měřím 190cm a sedadlo si v každém voze dávám do nejvyšší polohy, takže ani v tomhle vozy problém s výhledem na budíky nemám. Nicméně celkový design interiéru je na blití. Přístroje jsou umístěny tam, kde být nemají, otáčkoměr je opačně a namísto tlačítek je nutno šmatlat po nějaké televizi. Volant má odporný tvar a ve voze chybí ruční brzda. Kvůli těmto ohavnostem bych si takový šuplík nikdy nekoupil.
Pěkná recenze! Už předešlý motor 1.6 BlueHDI exceloval ve spotřebě.
Moje kamarádka má právě tenhle P308, meří 170cm a pohrála si více se sedačkou a volantem a vidí na budíky dobře, teda nestěžuje si. Já si auto vyzkoušel projet a se svými 180cm jsem viděl všechny budíky. Navíc ten malý volant je návykový!! :-) Dle mého se Peugeot vydal dobrým směrem, kdo má rád "něco jiného", v I-cocpitu se najde :-) Je vidět i lepší zpracování interiéru, než v předešlých modelech 30X... Říkám si ještě kousilínek a dotáhne to na Golf :-) Ostatně momentálně za krále hatchů považují nový Ford Focus.
Já né Karle, ale dost lidí kolem mě na to dá. Nakonec, všiml jsem si, že i v televizní reklamě je často Made in Germany často vyzdvihováno. To není samosebou.
Neviem, keby sa tomu aspon venoval s tym know how ake ma... ale fakt, ze sa na tuto jednu z najpodstatnejsich kapitol uplne vybodol je alarmujuci... asi to potom fakt spada do skatule... ´´Cos taky čekal od Kolmana?´´
Beru to jako pozitivní zprávu: v rámci benzínových & naftových aut je pořád z čeho vybírat. Nabídka se srovnává a ne každý touží po Golfu. 308 je - podle mého úsudku - vynikající alternativa ze menší pořizovací a provozní peníze.
Buďme rádi, že automobilka Peugeot se snaží v nižší střední třídě konkurovat. Stačí si představit, jak se od sebe budou lišit elektrická auta za 10 let aby bylo jasné, že o nějaké volbě koncepcí a designu nebude už ani slovo. Nebude důvod. Všichni budou mít v piksle baterky z Gigafactory a elektromotor od Siemense či Bosche (sorry, Frantíci nemaj konkurenci). To bude teprve nářez.
A teď si představte, že se na tuhle éru individuální mobility někteří těší...
Ahoj,
dlouho jsem odolával možnosti zaregistrovat se na Auto.cz a účastnit se diskusí, ale po posledním testu P308 mi to nedá.
Věřím, že je to dobré auto, ale zkusil si někdo sednout na zadní sedačky? Vždyť je tam místa jak v jedničkové oktávce? A to se v jiném testu psalo o verzi kombi, že je to ideální rodinný vůz!?!
Není - sice úsporný, přiměřeně rychlý a na místě řidiče či spolujezdce i dostateně pohodlný. Ale když ke všem rodinným věcem naložíte dozadu i děti (anebo mámu s dítětem v sedačce), tak vás budou kopat všichni do zad a je ve finále jedno, na jakou stranu se pohybuje ručička otáčkoměru anebo kolikrát si umím upatlat i-Cockpit při přepínání čehokoliv.
Ano, to vím, mnohokrát jsem to četl. A tak jsem to byl u prodejce vyzkoušet. Situace je stejná, možná o 2 cm lepší, než v případě htb.
Zkrátka a dobře - i v Seatu ibiza je vzadu více místa. A tam si dokonce strčím chodidla pod přední sedadla.
To je zvláštní, protože v rozvoru je to +9cm... osobní zkušeností ale sloužit nemůžu, já patřím k těm zabedněncům, co o i-Cock-pitu nechtějí ani slyšet :-)