Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Testujeme Audi A6 Biturbo: Ptejte se, co vás zajímá

Nejsilnější dieselový motor pod kapotou Audi A6 má 230 kW.
Zpět na článek
23. 8. 2012 11:11
23. 8. 2012 13:13
23. 8. 2012 18:07
23. 8. 2012 22:09
23. 8. 2012 11:29
23. 8. 2012 12:00
23. 8. 2012 12:37
24. 8. 2012 21:48
23. 8. 2012 12:48
23. 8. 2012 13:37
23. 8. 2012 14:15
23. 8. 2012 14:36
23. 8. 2012 16:26
23. 8. 2012 23:54
24. 8. 2012 00:45
23. 8. 2012 15:36
23. 8. 2012 14:04
23. 8. 2012 18:18
23. 8. 2012 20:24
23. 8. 2012 20:36
23. 8. 2012 21:02
23. 8. 2012 22:28
23. 8. 2012 22:43
23. 8. 2012 23:40
24. 8. 2012 00:44
24. 8. 2012 08:12
24. 8. 2012 13:05
24. 8. 2012 13:38
24. 8. 2012 14:23
24. 8. 2012 19:44
24. 8. 2012 14:08
25. 8. 2012 06:18
23. 8. 2012 12:00
23. 8. 2012 12:14
23. 8. 2012 12:16
23. 8. 2012 12:42
23. 8. 2012 12:39
23. 8. 2012 12:54
23. 8. 2012 13:11
23. 8. 2012 13:14
23. 8. 2012 14:09
23. 8. 2012 13:10
23. 8. 2012 22:14
23. 8. 2012 12:35
23. 8. 2012 14:08
23. 8. 2012 19:01
26. 8. 2012 10:14
26. 8. 2012 11:13
26. 8. 2012 11:22
26. 8. 2012 11:34
26. 8. 2012 12:58
26. 8. 2012 22:04
26. 8. 2012 11:27
26. 8. 2012 11:32
26. 8. 2012 11:39
26. 8. 2012 12:56
26. 8. 2012 13:07
27. 8. 2012 07:45
26. 8. 2012 13:08
26. 8. 2012 22:08
27. 8. 2012 11:27
28. 8. 2012 02:43
28. 8. 2012 12:58
23. 8. 2012 20:43
23. 8. 2012 20:50
23. 8. 2012 21:20
26. 8. 2012 10:17
23. 8. 2012 12:39
23. 8. 2012 13:14
23. 8. 2012 13:48
23. 8. 2012 14:15
23. 8. 2012 16:47
23. 8. 2012 18:31
23. 8. 2012 20:24
23. 8. 2012 18:25
23. 8. 2012 19:22
23. 8. 2012 20:18
23. 8. 2012 21:08
23. 8. 2012 21:17
23. 8. 2012 21:45
23. 8. 2012 22:03
23. 8. 2012 22:32
23. 8. 2012 23:29
24. 8. 2012 06:23
24. 8. 2012 08:23
24. 8. 2012 07:40
24. 8. 2012 13:14
Avatar - zdravy rozum
23. 8. 2012 11:11
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
23. 8. 2012 13:13
Re: Otazka
Nerovnoměrný, rozdíl až 800kg...

Taky nosníky jsou vylehčený a auto zabíjí ještě před nabouráním...
Avatar - zdravy rozum
23. 8. 2012 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 8. 2012 22:09
Re: Otazka
Když ta čísla od sebe odečteš, vyjde ti tvoje IQ.
Avatar - zdravy rozum
26. 8. 2012 10:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
26. 8. 2012 10:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
26. 8. 2012 11:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
26. 8. 2012 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 8. 2012 11:29
co me zajima
zajima me videotest! Prosim Vas na kolenou, udelejte ho.... Strasne to tady chybi...
Rozbalit vlákno
2
23. 8. 2012 21:38
Re: co me zajima
tu mas vratane porovnania s 5kou na slalome

[odkaz]

tato audina je podla mna prva, ktora sa uz dokaze vyrovnat konkurencii.
Avatar - white label
23. 8. 2012 21:53
Re: co me zajima
Tejto audiny A6 áno, ovšem pouze s jedním turbem, stejně jako u 530d.
[odkaz]
23. 8. 2012 12:00
zvuk
Mna by zaujimalo, ci je toto este server o autach, alebo o showbize a insitnej ekonomii.

Tiez by ma zaujimalo, ci ma zvuk benzinoveho osemvalca naozaj motor (video s pohladom pod otvorenu kapotu by nebolo zle), ci nejde uplnou nahodou skor o zalezitost naladenia vyfukoveho potrubia.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - MarTin1
23. 8. 2012 12:37
Re: zvuk
Zvuk "jako benzinovy osmivalec" ma na svedomi "reprak" u vejfuku...ja nevim no...ale zajimalo by me to na videuu, protoze znam x expertu co rekne ze u V6 dieslu nepozna rozdíl nafta benzin.
Avatar - Mireon
24. 8. 2012 21:48
Re: zvuk
Ten reprák je tam z jiného důvodu než u BMW. U audi upravuje hlasitost ne zvuk jako u BMW. Zvuk je opravdu parádní. I když jsem odpůrce naftových aut tak tohle by se mi líbilo. Dokonce víc než 550d. Vím že je silnější no a co. BMW nemá emoce a jsou to obě úplně normální auta žádný sporťáky.
Avatar - white label
23. 8. 2012 12:48
Re: zvuk
Ten dotaz ohledně zvuku myslíš vážně..., mechanický zvuk samotného dieselového motoru nemůže být logicky shodný s mechanickým zvukem benzínového motoru. Podobně jako třeba dvoutakt bude mít vždy jiný zvuk, než čtyřtakt.
23. 8. 2012 13:16
Re: zvuk
"Ingolstadtský superdiesel se... prozradí zvukem, který bez nadsázky připomíná benzinové osmiválce."
Avatar - white label
23. 8. 2012 13:37
Re: zvuk
A jestlipak víš co znamená slovo "připomíná"... a jaký je rozdíl mezí "znít stejně" a (pouze) "připomínat"? ;-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 14:15
Re: zvuk
Píšu o zvukovém projevu motoru i všem co s tím souvisí.
23. 8. 2012 14:36
Re: zvuk
Zase plno spekulací od lidí, co v taom autě v životě nejeli a je jedno jestli jdenyní o Audi nebo jindy o Kiu. Zapadněte do nejbližšího salonu a nechte se aspoň svízt, pak tu teprve vynášejte ta vaše moudra... Házet na všechno špínu je koukám skvělá česká vlastnost. :no:
Avatar - white label
23. 8. 2012 16:26
Re: zvuk
Hoď se do klidu Cipísku, nebo si promluvím s Rumcajsem.
Samozřejmě, že jsem A6 i s touto motorizací řídil, konkrétně v Allroadu, jinak bych se k tomu konkrétně nevyjadřoval. Kde tady na všechno hážu špínu? Jestli máš svoje dny tak si vem prášek a stav se, až budeš v klidu..., jo abych nezapomněl, pozdravuj i Manku. ;-)
23. 8. 2012 23:54
Re: zvuk
TY VOLE! :-) To nebylo právě na tebe, ale na ty ostatní co zase říkaj jak je vše špatné jen proto že je to Audi. Takže se na Rumcajze i s Mankou vykašli, zakázali by mi televizi! >:D
Avatar - MarTin1
23. 8. 2012 15:36
Re: zvuk
:yes: :yes: kazdopadne dnesni primovstrikove benziny cvakaji podobne jako nafty...ale nepoznat rozdil mluvi za vse u "odborniku".
23. 8. 2012 14:04
Re: zvuk
Nevim jestli zvuk pripomina osmivalce, ale na diesel je vynikajici. I pri otevrenem okenku, nejen pres repro.
23. 8. 2012 18:18
Re: zvuk
Elektronický rezonátor ve výfukovém potrubí těžko ovlivní mechanický zvuk motoru. Tam je to spíš otázka utlumení, aby nenarušil jinak celkem příjemný zvuk linoucí se z výfuku. Pokud dáš mikrofon pod kapotu, tak diesel pozná snad i hluchý. Viz zdejší video 640d, to jsem málem spadl ze židle - tohle už prosím nedělejte. ;-)

Takže, jedna věc je otevřená kapota, druhá zavřená, a také je rozdíl mezi startem, volnoběhem a projetím okolo.
23. 8. 2012 19:58
Re: zvuk
Tebe asi tiez nic nehovoria pojmy ironia a sarkazmus :*)
23. 8. 2012 20:24
Re: zvuk
A tobě asi nic neříká emotikon. :-)
23. 8. 2012 20:36
Re: zvuk
Aspoň jeden inteligentní a pravdivý názor... Mám s tímto motorem najeto asi 1000km v novém Allroadu a motor uvnitř buď vůbec neslyšíš,nebo ve sportovním režimu slyšíš reprák,který imituje sportovní zvuk motoru. A nutno říci,že ho imituje opravdu věrně. Ten rozdíl oproti benzínovému osmiválci je opravdu prakticky nerozeznatelný. Na to, že je umělý v praxi ani nepomyslíš :-) A při volnoběhu není slyšet motor vůbec... Ještě jednou podotýkám,že se bavím o zvuku v kabině. Dost často jsem se nechával unášet vytáčením motoru na neutrál v kolonách :-)
23. 8. 2012 21:02
Re: zvuk
Ten "reproduktor" ve skutečnosti neimituje zvuk motoru, přehrává nějakou harmonickou oscilaci, která díky interferenci mění přirozený zvuk motoru. Elektronický by měl být kvůli tomu, aby mohli snadno přizpůsobit zvuk režimu. Mělo by to jít i mechanickou cestou. Milltek myslím elektroniku nepoužívá.
Avatar - Ronault.
23. 8. 2012 22:28
Re: zvuk
Zní to sice hezky, pánové, ale upřímně... příjde mi to jako "píchat s androidem"
Avatar - white label
23. 8. 2012 22:43
Re: zvuk
A jaké to bylo...? :-O :*) >:D
Avatar - Ronault.
23. 8. 2012 23:40
Re: zvuk
Já s ní, na rozdíl od tebe, nejel >:-[]
Avatar - white label
24. 8. 2012 00:44
Re: zvuk
A já jsem zase ještě nepíchal s tím androidem... >:D
24. 8. 2012 08:12
Re: zvuk
Ale jo, celkem Ronaultův povzdech chápu. Představ si to za 20 (?) let, že stojiš na světlech ve veteránské vette a mladík vedle v nějakém elektronesmyslu přes iphone 17 vybírá zvuk motoru pro správný odpal na zelenou a říká ti, ať mu přes xblůhypertůt pošleš ten svůj zvuk, že to docela ujde. To je smallblock ty troubo ! >:D >:D
24. 8. 2012 13:05
Re: zvuk
Tak jestli zatím zvukem stojí opravu elektronika, tak to je pro mne zklamání. Figurka a Ronault mají recht, tohle není nic pro mne :-(
24. 8. 2012 13:38
Re: zvuk
I na tom u Audi pracují. Umělé generování zvuku motoru pro elektromobily. ;-) Tohle je spíš důsledek naší potřeby po kompromisech. Proč si myslíš, že je tam vůbec drive select? Ono by se to dalo vyřešit čistě mechanicky, jen by to bylo finančně na jiné úrovni. Kdo si u dieselové Audi připlatí za výfuk několik tisíc €? Takhle budou mít lepší zvuk všichni a kdo chce, může si tam nechat dát něco lepšího. Neoficiálně. Není to ideál, ale vedle řady posilovačů a vůbec řízení je to jen drobnost.
24. 8. 2012 14:23
Re: zvuk
Jistě. Tohle všechno chápu a akceptuji. Je to jen trochu staromódní postesk člověka, který nebere auta jen jako dopravní prostředek. Proto jsem také jako kontrast použil výraznou old school vette. ;-)
24. 8. 2012 14:08
Re: zvuk
Stejně budou s časem spalovací motory utichat. Zvuk je jen ztracená energie. Připočti si k tomu emisní normy. Takže v tomhle směru máme spíš smůlu.
Avatar - MarTin1
25. 8. 2012 06:18
Re: zvuk
:yes: :yes: :yes: >:D >:D
23. 8. 2012 12:00
dotaz
slo by srovnat aspon subjektivne jestli to mas tu pridanou hodntu proti standardni 180kW verzi? pravda je to 50kW a 70Nm navic ale stoji to za ten priplatek ktery je a ted me opravte 200k czk, mozna vic? A video test zni hodne zajimave.
Rozbalit vlákno
36
23. 8. 2012 12:02
Re: dotaz
Oproti standardnemu TDI ten vykon urcite pocitis. Skor by som sa spytal, ci to ma zmysel oproti 3,0 TFSI: po prejdeni kolkych km sa vrati rozdiel vo vyssej cene.
23. 8. 2012 12:14
Re: dotaz
no 3,0 TFSI ma 440Nm a TD ma 650Nm a to musi byt poznat. Kdo to auto bude mit jako dalnicni express a nalita mraky km vezme TDI a kdo ho bude mit pro radost vezme TFSI
23. 8. 2012 12:16
Re: dotaz
i kdyz obe jsou uz tak drahe ze to asi pripadny majitel nepocita jestli se mu to vrati nebo ne.
23. 8. 2012 12:42
Re: dotaz
Počítá. Majitel jediného BiTDI, které znám, jej má na bleskové přesuny po dálnicích, hlavně tedy DE. A ono je otravný s benzínem tankovat každou chvíli, oproti naftě totiž při 200 km/h žere jako prokopnutý.
Ve finále se navíc na naftě ušetří (zkus prodat benzínovou A6), kupující si tak může dopřát mnohá extras v podstatě zadarmo.
23. 8. 2012 12:39
Re: dotaz
Ten rozdíl v točivém momentu se celkem stírá díky/kvůli rozdílnému zpřevodování...ve finále jedou pocitově oba hodně podobně, rozdíl nestojí za řeč. Automat si tam stejně navolí optimální rychlost sám.
Za mě rozhodně ale nafťák.
Avatar - white label
23. 8. 2012 12:54
Re: dotaz
3,0 TFSI není zvlášť povedený motor, 5er i Ečko mají aktuální benzíny lepší. Pocitově poměrně snadno poznáš, že BiTDI má více "síly", než 3,0TFSI, navíc má každý z nich úplně jinou převodovku, jak konstrukčně, tak počtem přev. st.
23. 8. 2012 13:11
Re: dotaz
...kde máš toho souputníka, co tvrdil, že neznáš nic jinýho než obhajovat Audi? :-)
23. 8. 2012 13:14
Re: dotaz
V benzínu a A7 jsem jel jen velmi krátce na předváděcí jízdě - zde po všech stránkách spokojenost, bohužel to je při exaktním srovnávání zcela irelevantní.
Možnost porovnat ta auta bok po boku nemám, tak ti budu věřit. V BiTDI mám nějaký ten tisíc (noo asi dva...) hlavně na dálnici odježděn a neumím si představit, jak ho ještě vylepšit, TFSI se mi zdálo i při obsazení třemi lidmi minimálně stejně živé. Osmistupňový Tiptronic mi je sympatičtější projevem než jakýkoli jiný automat, navíc k podobné naftě by se stejně DSG nehodilo.
23. 8. 2012 14:09
Re: dotaz
3.0 BiT jasne nejlepsi volba do A6, lepsi nez 3.0 TFSI. U BMW ta volba tak jasne neni ;-)
Avatar - Johny.Rico
23. 8. 2012 13:10
Re: dotaz
3.0 TFSI bude oproti tomu chcíplina. Měl jsem ho v A7 a .. no, dostatečné, pokud mi rozumíš... ;-\
23. 8. 2012 22:14
Re: dotaz
Nerozumím.
Myslíš stejně dostatečné, jako to uváděl kdysi RR u motoru v kolonce "výkon"? :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 8. 2012 13:38
Re: dotaz
Proti TFSI je to jasné: benzinový motor není ani tak silný, ani tak působivý. Zní to divně, pro milovníky starých pořádků to může být i špatná zpráva, ale prostě tak to je...
Avatar - white label
23. 8. 2012 12:35
Re: dotaz
Jak si přišel na rozdíl 200k? Reálný cenový rozdíl je zhruba poloviční.
23. 8. 2012 14:08
Re: dotaz
Stoji to za to. Rozdil poznas nejen ve vykonu (tady naopak az tak dramaticky ne), ale hlavne podle chovani - ma lepe vyuzitelny a samozrejme vetsi tocivy moment, dobry zatah, rozumi si lepe s prevodovkou a navic vyborny zvuk.
Cena BiT je 1.444 mil a 1.338 stoji 180 kW, coz je krasnych 100 tis. a navic 8-stupnova prevodovka.
23. 8. 2012 19:01
Re: dotaz
A7 má 8 stupňový tiptronic i u 180 kW verze. 180 kW je pořád levnější než 3.0 TFSI a příplatek za 230 kW je 3700 €.
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2012 10:14
Re: dotaz
bohuzial nema. je tam 7° DSG.
hovorim preto bohuzial, lebo kamarat mal na ruke A7 s tym motorom 180 kw, a keby bola so ZF 8° HDM, bral by ju...
ZF 8 - je zatial len pre A8-vsetky Quattra, motor BiTDi-vsetky Audi, a po novom aj v Q5 - 180 kw TDi, a cuduj sa svete aj 2,0 TFSI 165kw / 225k. obe Quattra :-) samozrejme...
26. 8. 2012 11:13
Re: dotaz
Změnu prováděli nedávno (pár měsíců zpět). Dříve tam byl S tronic, dnes je tam tiptronic. Podobných změn se dostalo například i Q5, tiptronic dostal 2.0 TFSI i 3.0 TFSI. Je to opravdu vtipné, protože TDI zůstal S tronic. Takže benzíny mají komfortní převodovku a diesely sportovní. >:D

Tvůj kamarád měl prostě smůlu.
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2012 11:22
Re: dotaz
hmmm, o tom, ze do Q5 3,0 TDi a 2,0 TFSI zrazu zacali davat ZF8° som sa dozvedel lahko, a teraz Ty hovoris, ze to zacali davat aj do A7... tak uz len cakam kedy to daju aj do A6 / 180 kw TDi / , lebo to by bol 1 z najlepsich dovodov pre mojho kamosa ktory chce Allroada s tymto motorom, ale chce ZF 8° ...
joooo, a aj v A4, A5 je uz s 3,0 TDi a 2,0 TFSI - obe Quattra ZF 8° :-O - od Faceliftu...
Avatar - white label
26. 8. 2012 11:34
Re: dotaz
Znovu opakuji (viz úvod tvé reakce), že do Q5 3,0TDI 180kw se dává stále S tronic, 8st. tiptr. v žádné dieselové Q5 zatím není, leda počkat na SQ5 s BiTDI.
26. 8. 2012 12:58
Re: dotaz
Já jsem si tedy tiptronicu u A4/ 5 nevšiml.
Avatar - white label
26. 8. 2012 22:04
Re: dotaz
Taky se aktuálně do A4/A5 zatím žádný (natož 8st.) tiptr. nenabízí, nick AUDIRS6 v tom má trochu hokej. ;-)
Avatar - white label
26. 8. 2012 11:27
Re: dotaz
Nemáš úplně pravdu. A7 ji nově skutečně má i k verzi 3,0TDI 180kW, zatímco Q5 má k této motorizaci S tronic. U Q5 mají 8st. tiptr. aktuální benzíny, tedy ten který uvádíš (2.0 TFSI 165kW), dále hybridní 2,0 TFSI 180kW a 3,0 TFSI 200kW. S dieselů ji zatím má mít (u řady Q5) pouze přicházející SQ5 s BiTDI 230 kW.
A kromě vzpomínané A8 má aktuálně u všech motorizací 8st. tiptr. i Q7.
Tož tak. ;-)

edit: teď vidím, že MT už mě předběhl, ale shrnul jsem to malinko více ze široka.
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2012 11:32
Re: dotaz
ok, ok, neviem, ale vypada to tak, ze sudruzi ktori pisali o Facelifte A4, A5, Q5 sa asi pomylili ked vdaka nim som mal info o ZF 8° miesto DSG 7°... toz pardon, ale Q7 mala ten 8° Aisin, nie ?
Avatar - white label
26. 8. 2012 11:39
Re: dotaz
Ohledně 8st. tiptr. u Q7, Audi dodavatele jako vždy neuvádí, ale nepřijde mi moc logické, že by měli na jeden druh převodovky (8st. tiptr.) dva různé dodavatele.
26. 8. 2012 12:56
Re: dotaz
Slyšel jsem, že Porsche používá Aisin, myslím, že pro Hybrid. Takže je možné, že hybridní Audi s tiptronicem mají jeden a klasické mají druhý. Nebo to mají ještě jinak rozdělené. Ale tím, že to VW Group neuvádí, je v tom celkem bordel. :-)
26. 8. 2012 13:07
Re: dotaz
Asi myslíš tenhle článek, ne? [odkaz]

Zmiňují se tam o tiptronicu pouze pro Q5
27. 8. 2012 07:45
Re: dotaz
Q7 na ZF8st... vychadzam teda zo slov predajcu...
26. 8. 2012 13:08
Re: dotaz
Když už jsme u 2.0 TFSI 165 kW, to je ten motor, který by mělo dostat nové GTI. :-)
Avatar - white label
26. 8. 2012 22:08
Re: dotaz
Je to možné, čekal bych logicky (vzhledem ke konkurenci) spíš výkon kolem 240-250 PS, ale asi zase potřebujou "výkonovou rezervu" pro edition 40 (zřejmě 240PS v r. 2016) a hlavně pro dostatečný rozdíl výkonu proti příštímu Golfu R.
27. 8. 2012 11:27
Re: dotaz
Jeho výkon celkem sedí na původní odhady (kolem 230 koní) a jde o 3. generaci EA888 2.0 TFSI (má integrované svody, signaturu téhle generace), což je ten motor, který by tam měl patřit z evolučního hlediska. Klidně tam mohou dát něco silnějšího, ale pokud se budou držet zvyklostí, tak tam bude tenhle. Otázka je, co dostane nové R, protože jeho motor přímého nástupce nemá. Na všechny výkonnější verze používali pořád EA113 (včetně Edition 35), který má větší potenciál a není tak optimalizovaný na spotřebu. Teoreticky se tu otevírá možnost podladěné R5. Nebo si pohrají s EA888. Jsem zvědavý. :-)

Tedy, on možná nebude úplně stejný, nejspíš mu bude chybět valve lift, bude mít trochu jiný průběh; motory pro VW zatím bývaly trošku ošizené. Nicméně jde o horkou novinku, takže neočekávám, že během pár měsíců připraví novou verzi.
Avatar - white label
28. 8. 2012 02:43
Re: dotaz
Kde je EA888 a kde je naopak základem EA113 samozřejmě vím. Možnosti, že by dali do Golfu R R5T z Audi RS3 (i kdyby mírně podladěný), moc nevěřím. Ale kdyby tam nakonec přece jen šel měl bych velký důvod přejít z GTI na eRko. ;-)
28. 8. 2012 12:58
Re: dotaz
Ona je to více méně otázka toho, jaký motor bude mít S3. Audi může jít tak i tak. Je to celkem nepravděpodobné, ale byla by to vražedná kombinace. :-)
23. 8. 2012 20:43
Re: dotaz
Cenový rozdíl je přesně 106.000,- Kč. A jestli za to dáš v reálu 1,9, nebo 2 mega už většinou lidi neřeší. Aspoň ti,co na to opravdu mají... Rozdíl je znát určitě. Na druhou stranu v A6 ti ta dynamika tak impozantně nepřijde. Odhlučnění i při 250 naprosto dokonalé,auto na dálnici při těchto rychlostech drží suveréně směr... Připadá ti,že jedeš polovinu... A s dynamikou je to podobné. Auto čumák nezvedá,při prždění neponořuje... Prostě prémiová vyšší střední :-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 20:50
Re: dotaz
Ano, rychlost i dynamiku vnímáš nejvíc při pohledu na tachometr a okolní vozy. ;-)
Jaký rozměr pneu máš na tom Allroadu?
23. 8. 2012 21:20
Re: dotaz
Je to skoro až nebezpečné. Člověk by mohl při 130 usnout, nebo hůř, unudit se k smrti. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2012 10:17
Re: dotaz
presne :yes: uz by aspon u nas tak ako v Reichu mohli na tych "lepsich" -novsich usekoch dialnic povolit 160. no a potom ked mas tacho180, tak je to uplne OK...
Avatar - ORBiTH
23. 8. 2012 12:39
??
Zdravím, mňa vždy u nových áut zaujíma hlavne kvalita výroby a následná poruchovosť, čiže, kolko km už tú A6 testujete, do kedy a potom prípadný výpis poruch..
To BiTDi vyzerá na papiery a určite aj v reále zaujimavo, ale nový motor v novom aute
s 2-stupňovým preplňaním, aby to vydržalo aspoň 200k
:-!
Rozbalit vlákno
2
23. 8. 2012 13:14
Re: ??
Většina prémiových výrobců modifikuje tak průběžně svoje modely, že se nedá napsat zcela jasně...nový motor+nový auto=průšvih ve spolehlivosti...
23. 8. 2012 13:48
Re: ??
vsechno se testuje stejne teda osobni auta 250K, dodavky 400K atd az po tezke nakaldaky na 1mil km
takze tento motor je otestovany min na tech 250k km
Avatar - Johny.Rico
23. 8. 2012 13:09
Zvuk + spotřeba
Nic víc mě nezajímá, neb všichni víme, že tohle auto je tech. na špičce, výkonové taky. Takže se pořádně prosíííím, prpsííím zaměřte na zvuk a spotřebu. Video se zvukem by bodlo ;-)
Děkuji(em) :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
23. 8. 2012 14:00
Re: Zvuk + spotřeba
Zvuk máš tady. V pravém horním roku je proklik na sound S6 s V8 TFSI, rozdíly opravdu velké nejsou.
[odkaz]
A spotřebu tady
[odkaz]
Avatar - Johny.Rico
23. 8. 2012 14:23
Re: Zvuk + spotřeba
To je přesně ten zvuk, co jsem hledal. Nááádherný!
Dík za odkaz i na tu spotřebu, díky moc!
23. 8. 2012 14:41
Re: Zvuk + spotřeba
Teda jestli to je zvuk bez jakékoliv elektronické fičury upravující zvuk, tak smekám! :yes:
23. 8. 2012 13:40
Srovnání s BMW
Mě osobně by zajímalo alespoň přibližné srovnání s konkurenčním motorem 35d/40d od BMW, spotřeba, kultivovanost, rychlost reakce na plyn apod. Ideálně kdyby bylo to srovnání s nedávno testovaným BMW 640d
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 8. 2012 13:45
Re: Srovnání s BMW
Taková auta bývají v novinářských flotilách většinou krátce a je o ně velký zájem. Proto se nám až na úplné výjimky [odkaz] bohužel nedaří získat je ve stejnou dobu. Čili nepřímé srovnání možné je (a určitě se v testu objeví), ale přímá konfrontace (včetně společných fotek) bohužel nebude.
23. 8. 2012 13:58
Re: Srovnání s BMW
To je mi jasné, nepřímé srovnání stačí, jenom by mě prostě zajímalo, který motor na Vás udělal lepší dojem, BMW tu bylo v testu nedávno, věřím, že ho ještě máte v živé paměti :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 8. 2012 15:39
Re: Srovnání s BMW
Na mě osobně - jednoznačně 3,0 TDI :yes:
23. 8. 2012 20:48
Re: Srovnání s BMW
Já bych spíše ocenil srovnání vs 535d vs 550d. Taky by mě zajímalo srovnání vs 535i a 550i, tohle mi prostě chybí. Řada 6 mi nepříjde adekvátní ke srovnání. A samozřejmě E350cdi
Avatar - positivemind
24. 8. 2012 09:33
Re: Srovnání s BMW
Tak 550i bude jinde než 535i... nevím co očekáváš. Spotřeba bude vyšší, zvuk brutálnější, prestiž větší, předek bude těžší, gumy odejdou dřív :-)
24. 8. 2012 10:44
Re: Srovnání s BMW
To je jasné, špatně jsem se vyjádřil. Měl jsem to namysli takto 3.0biTdi vs 535d, biTdi vs 550d, a pak mě zajímalo, jak hodnotí biTdi vs. nedávno testované TFSI a 535i ve srovnání s těmito motory... Pokud by se jim povedlo srovnat i s E350Cdi bylo by jen dobře.
Jinak, musím říct, že při běžném ježdění téměř nepoznáš rozdíl 535i a 550i, chleba se láme trošku dál.
Avatar - positivemind
24. 8. 2012 09:34
Re: Srovnání s BMW
I ve srovnání s F10 535d? Nebo s E60?
Avatar - Ham.
23. 8. 2012 16:12
Re: Srovnání s BMW
[odkaz] tady máš srovnanou celou třídu třílitrových dieselů.
23. 8. 2012 14:13
Chovani, srovnani
O motoru se zminte jen kratce, je to perla.

Zajima:
- chovani v zatackach + rizeni oproti predchozi generaci a oproti 5er
- srovnani s BMW, prip. MB (byt nema takovy motor) - nejen motorove a jizdne, ale treba i prostornost. I kdyz subjektivne...
- jak je to s hlukem od kol
- rozdily mezi ostatnimi motory v A6/A7, ktere jste testovali

Diky
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2012 14:15
dotaz
mna by len zaujimalo, ci to dostatocne "táhne vocpodu" ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2012 14:22
Adekvátní ojetina
Audi se mi moc líbí, ale chtěl bych za ty peníze prostě něco lepšího. Zajímalo by mě jaký ojetý vůz by jste na místo tohoto audi brali vy ?
Rozbalit vlákno
22
23. 8. 2012 14:44
Re: Adekvátní ojetina
octaviu 1,9 TDI...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 8. 2012 15:41
Re: Adekvátní ojetina
Podstata myšlenky ve včerejším testu, na kterou zřejmě narážíte, se s tímot Audi A6 dokonale míjí. Je to tak dobré auto, že není potřeba hledat nějaké lepší, avšak v ojetém stavu.
23. 8. 2012 15:44
Re: Adekvátní ojetina
[odkaz] - takže tohle není lepší auto. Má sice pár let, ale stojí tolik kde tohle auto začíná. Navíc ten dvanáctiválec ? což ?
23. 8. 2012 15:57
Re: Adekvátní ojetina
Další z těch co nechápe, že na Porsche, bentley, Ferrari apod. nestačí mít jen na nákup a provoz jako u běžnýho Audi nebo BMW... Kolik ti je?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 8. 2012 16:03
Re: Adekvátní ojetina
To je nepochybně pravda. Ale jde o to, že nadprůměrně dobře vybavená A6 s tím nejlepším "běžným" motorem je tak dobré auto, že není nutné hledat ojeté alternativy.
Avatar - Ham.
23. 8. 2012 16:08
Re: Adekvátní ojetina
Bentík by tě finančně sežral, ani polobotky by po tobě nezbyly. Nová A6 bude provozními náklady zcela jinde. Takže hodně praštěná alternativa.
23. 8. 2012 16:20
Re: Adekvátní ojetina
což by ojetý s-max potencionálního kupce dacii lodgy asi taky ...
Avatar - white label
23. 8. 2012 16:30
Re: Adekvátní ojetina
Mezi tří, čtyř a pětihvězdičkovým hotelem taky není takový rozdíl, jako když si vezmeš rovnou presidentské apartmá. ;-)
Avatar - Ham.
23. 8. 2012 16:32
Re: Adekvátní ojetina
:yes: správný příklad
23. 8. 2012 18:54
Re: Adekvátní ojetina
:yes:
23. 8. 2012 16:34
Re: Adekvátní ojetina
To jsi o řády jinde...
Avatar - Ronault.
23. 8. 2012 19:18
Re: Adekvátní ojetina
Nemyslím. Servisní prohlídka na Logana cca 2000 kč, vstřiky na S-maxe 40t Kč minimálně, to jse řadový rozdíl. Pro kupce vozu za 350t Kč to jsou dvě celé výplaty. Jaké výplaty má člověk kupující auto za cca 2-2,5M? Asi větší, ne?

Porovnávejme ty řády dle pohledu do peněženek kupujících.
23. 8. 2012 20:31
Re: Adekvátní ojetina
nehledě na pneumatiky (aneb malá kola na dacii mají svůj důvod, což tady asi nikdo nevidí) a například i poviné ručení a nebo havarijní pojistku v případě leasingu. Což bude velmi častý způsob nákupu jak ojetého auta za 300t tak i dacie.
Avatar - white label
23. 8. 2012 20:43
Re: Adekvátní ojetina
Tady se ale porovnávala rozdílnost (u pořizovacích a provozních nákladů) dvou dvojic, tedy 1. dvojice je A6 a Bentley C GT a 2. dvojice je Logan a S-MAX.
A v tomto ohledu je srovnán Loganu s A6 docela irelevantní.
23. 8. 2012 20:52
Re: Adekvátní ojetina
Koukám, že ti tahle dvojice nedá spát >:D
23. 8. 2012 16:01
Re: Adekvátní ojetina
Nový je vždycky lepší. Ale pokud bych bral alternativu k nové A6 (sedan, benzín), tak za 1,5 mil. seženeš 2-3 leté Quattroporte a jako bonus jezdíš ještě o ligu výš :-)
Avatar - petrumr
23. 8. 2012 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2012 06:18
Re: Adekvátní ojetina
A co CigiGo? :-)
Avatar - positivemind
24. 8. 2012 09:35
Re: Adekvátní ojetina
A co třeba 5x citigo?
23. 8. 2012 17:16
Re: Adekvátní ojetina
>:D :yes:
Avatar - rohYpnol
23. 8. 2012 16:47
Zajímá mě
proč se mám ptát, co mě zajímá, když mi na to v testu stejně nikdo neodpoví >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
7
23. 8. 2012 17:14
Re: Zajímá mě
protože takhle budou dva články místo jednoho ;-) A ve finále se dozvíš, že lepší je si koupit 25 let starého Jaguara :-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 17:23
Re: Zajímá mě
>:-[]
To už snad dnes nehrozí ani od Lukáše... ;-)
23. 8. 2012 17:33
Re: Zajímá mě
Nikdy nevíš :-)
23. 8. 2012 18:31
Re: Zajímá mě
Tak tady s tebou musím souhlasit, proč se ptají, když nakonec stejně na nic neodpoví a napíší další "sterilní" článek ;-)
Avatar - Ronault.
23. 8. 2012 19:19
Re: Zajímá mě
Klik, klik, klik, klik... a je to... ;-)
23. 8. 2012 20:24
Re: Zajímá mě
No nejspíš zrovna tento číst nebudu >:D
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2012 20:36
Re: Zajímá mě
podle mě je článek DÁVNO napsán >:D 8-s :no:
23. 8. 2012 17:56
Reálné zrychlení
Mně by zajímalo reálně změřené zrychlení, stačí nějaká prachsprostá aplikace na mobil. Jestli je to vylhané jako všechny super čísla u 550mXdYz
Rozbalit vlákno
21
23. 8. 2012 20:41
Re: Reálné zrychlení
O měřeném čase nevím, ale někdo je porovnával vedle sebe a byla prakticky stejně rychlá. Určitě by to stálo za to, hlavně s performance metrem, ale tak nějak pochybuji, že ACZ sežene M550d. Ale čas by změřit mohli.
Avatar - white label
23. 8. 2012 20:48
Re: Reálné zrychlení
Neblázni, to by Kylie nikdy nepřežila, jak by mohla být prakticky stejně rychlá, když se za:
1. jedná o srovnání koncernového vozu s nekoncernovým
2. nejen konstrukčně jsou tři turba logicky víc, než dvě.
:-O :*) 8-s >:D
23. 8. 2012 21:13
Re: Reálné zrychlení
Hlavní rozdíl je podle mne pocitový, už u 35/ 40d. Audi působí víc cestovně, ležérně, dalo by se říct. Ale objektivně je hodně rychlá.
Avatar - positivemind
24. 8. 2012 09:38
Re: Reálné zrychlení
Špatně labele, správně je to:

1. JEdná se o SROVNÁní "koncernového" vozu s NEkoncernovým
2. "NEjen" konstrukčně jsou TŘI turba víc než dvě.

Citroen POWA!
23. 8. 2012 21:01
Re: Reálné zrychlení
[odkaz]

Máš pravdu, se zrychlením jsou na tom oba téměř stejně.
23. 8. 2012 21:08
Re: Reálné zrychlení
Klidně bych tomu věřil, v tom dieselovém supereMku jsem jel a je to nafouknutá bublina... ale jestli je to stejně rychlé jako ta Audi, tak to je teda pěkný trapas...
23. 8. 2012 21:21
Re: Reálné zrychlení
Nevim jak moc jsou cisla vylhana, ale ja pravda, ze 550d na me zdaleka neudelala takovy dojem jak casto prezentuje BMW a nekteri novinari. Za tucny priplatek velmi male rozdily - jel jsem v jednom dni s 535d, 550d a A6 BiT, nasledne jsem mel na vikend 550d a BiT.
Celkove na me nejlepe pusobi BiT - hlavne zvukem, ostatni rozdily jsou v podstate zanedbatelne. Mozna ale prekvapive v interieru me vic oslovilo BMW (coz doted byla vec neslychana), ale mozna to bylo konkretnimi barevnymi kombinacemi.
A celkove nevim co si mam koupit :-) Takze davame dalsi kolo a vikend s BiT a 535d, at uz se konecne rozhodnu. Nicmene mezi BiT a 550d jdu do BiT - kvuli cene.
23. 8. 2012 21:33
Re: Reálné zrychlení
Kde je mozne si pujcit M550d?
Avatar - white label
23. 8. 2012 21:36
Re: Reálné zrychlení
V dieselové ///M půjčovně! >:D
23. 8. 2012 21:43
Re: Reálné zrychlení
Tak to je na houby. Minule mě tam nepustili, prej trouby, co nenosí Lédrhózn nevidí rádi.
No nic, i kdybych na něj měl, nekoupil bych si ho, víš jak. >:-[]
Avatar - Mireon
24. 8. 2012 22:04
Re: Reálné zrychlení
No taky jsem jel 550d BiTDI. A docela jsem se divil i rozdílu ve spotřebě. 550d si bere o dost víc. Však už to myslím v Evu napsali že kdyby jeli za sebou 550d a M5 tak spotřeba bude téměř shodná. Akorát že M5 bude mít velkou výkonovou rezervu.
Avatar - Ham.
23. 8. 2012 21:24
Re: Reálné zrychlení
Proč trapas, pořád je to nejrychlejší diesel a stačí většině benzínů. Že nestačí M5 nebo 550i to snad nikdo neočekává. Na druhou stranu mají tyto diesely při rychlostech přes 200 pořád přijatelnou spotřebu a ne prostřelenou nádrž.
23. 8. 2012 21:32
Re: Reálné zrychlení
No vidíš. Já bych to zrovna očekával, když podle uváděných hodnot by to mělo být nastejno. A s tou spotřebou - v nějakém testu to žralo při dynamické jízdě 22 na sto...
Avatar - white label
23. 8. 2012 21:35
Re: Reálné zrychlení
22 na sto sice vypadá hodně, ale podstatnější by bylo srovnání se spotřebou u 550i při stejném režimu.
23. 8. 2012 21:45
Re: Reálné zrychlení
Diesel je diesel a benzín je benzín. Diesel nikdy nemůže vtáhnout do hry takovým způsobem, jaký to dělá benzín. Ten zvuk, ty reakce. Kdybych chtěl moc šetřit, tak si koupím M5 E60 a přestavím ji na plyn:-)
23. 8. 2012 21:30
Re: Reálné zrychlení
Na autoforu (tedy daleko mensim serveru) uz panove Janda a Mihalik M550d testovali, myslim, ze by nebyl problem ani tady. Na ceskych znackach uz jich par jezdi, tak snad nejakou sezenou. :-)
23. 8. 2012 22:05
Re: Reálné zrychlení
Jo, jezdí. Před více než měsícem vylezu z budovy fakulty a koukám hned před vchodem šedá M5 :-) ... 50d :-( Tak jsem nasedl a odjel. >:-[]
23. 8. 2012 22:07
Re: Reálné zrychlení
Doufám, že do ní! >:-[]
23. 8. 2012 22:09
Re: Reálné zrychlení
O auto vedle jsem měl svého mazlíka. ;-) Nevím, komu patří, ale na tomhle místě stává CL 63 AMG.
23. 8. 2012 22:12
Re: Reálné zrychlení
U nás před školou jsou také pěkná auta, inu odboráři mají nahrabáno >:-[]
Minule jsem viděl hostujícího profesora z IT přijíždět s Quattroporte - to byl dojem. :-)
Uf, o škole mi ani nemluv, už teď mi je zle...i když, kdoví co bude.
23. 8. 2012 22:08
Re: Reálné zrychlení
Neříkám, že ta auta nejsou, jen nevěřím, že ho ACZ sežene. ;-)
23. 8. 2012 18:25
Dôležité!!!
Ja by som si ho rád na týžden požičal, vopred ďakujéééém!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
23. 8. 2012 19:22
Pár otázek
1. Vleze se mi v interiéru někam alespoň 1,5 l petláhev? A tím nemyslím dveře, ty se u konkurence taky nepočítají.

2. Už to zde padlo, ale co takhle bez pohledu na následné servisní náklady zakoupit za stejné peníze ojetého?

3. Narvu do toho auta nějak kolo? Nebo třeba 2-3? Vím, že to není až tak podstatné, ale když ono se řeší i nepodstatné věci u jiných tříd, kde to podstatné je.

4. Má to škrabku na led pod víčkem a jiné zimply kléver vychytávky?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - rohYpnol
23. 8. 2012 21:53
Re: Pár otázek
Má to měkčené plasty nebo jen dřevo či hliník?
23. 8. 2012 21:56
Re: Pár otázek
Popřípadě bych se chtěl zeptat, kdybych propagoval svoji automobilku, kolik že by to u vás tady stálo ? Spíš ale začnu s autobazarem ... to tady taky jde ne ? >:D
Avatar - white label
23. 8. 2012 22:01
Re: Pár otázek
Z majitele automobilky se vyklubal prodavač z autobazaru... >:-[]
To mi připomělo Chorvatsko, tam je taky každý plavčík hned virtuálním kapitánem lodi, hlavně když potká pěknou Češku. >:D
23. 8. 2012 22:46
Re: Pár otázek
což o to já jednou vlastnil jachtu >:D
Avatar - white label
23. 8. 2012 22:53
Re: Pár otázek
A stála aspoň zato, myslím ta holka k vůli které jsi tu jachtu "vlastnil"? ;-) >:-[]
23. 8. 2012 23:05
Re: Pár otázek
každá za to stála >:D
23. 8. 2012 22:40
Re: Pár otázek
škrabka pod víčkem nádrže ...:-) tahle "supa cool" Rapid vychytávka ti bude asi k prd když ti přimrzne víčko nádrže .....Muj názor na tohle je, že je to zbytečnost, lézt do nádže pro škrabku když jako první vždycky jdeš do interiéru nastartovat zapneš si topení atd.... :-) takže škrabka "staromódně" v autě :))

Do limuzíny dáš kolo vpohodě ale musíš sudnat (teda alespoň vetšinou) pření kolo a to bych řek že bude stejné u všech limuzín.

Pití jedině do dveří, tam se vejde 1,5 l (dneska asi celkem standard tech 1,5l bych řekl) nevim kam jinam by sis ho chtěl dávat vedle, řadicí páky automatu aby ti trčelo jako anténa ? :-)
Avatar - Ronault.
23. 8. 2012 23:38
Re: Pár otázek
Nečekal jsem, že by někdo můj příspěvek vzal zcela vážně >:-[] >:-[]
23. 8. 2012 23:44
Re: Pár otázek
Mňa by zas zaujímalo, ako je to s montážou ťažného zariadenia, odkedy som videl chlapíka v A7, ako za sebou ťahá vozík s klietkou na prasa, považujem to za nedeliteľnú súčasť výbavy auta tejto triedy :-) .
Avatar - white label
24. 8. 2012 00:54
Re: Pár otázek
Možná častěji jezdil "jakprase", tak to aby se i na cestách cítil jako "doma"... :-O >:-[]
Avatar - positivemind
24. 8. 2012 09:48
Re: Pár otázek
Bod 4 mě dostal :-! :yes:
23. 8. 2012 20:18
ako to tahne ???
TAHNE TO VOCPODU ?!!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - rohYpnol
23. 8. 2012 21:54
Re: ako to tahne ???
jezdí to za 4,5 l při 200 km/h?
Avatar - white label
23. 8. 2012 21:57
Re: ako to tahne ???
Při 200 km/h za 4,5 l určitě, ovšem na každých 30 km. ;-)
23. 8. 2012 22:18
Re: ako to tahne ???
kopec nekopec >:-[]
23. 8. 2012 23:46
Re: ako to tahne ???
to by som ocakaval az po nacipovani. to by malo znizit spotrebu a zaroven zvysit vykon... mohli by z redakcie napisat, ci sa nahodou nemylim. len chcem vediet, ci to taha vocpodu aj bez cipu alebo to hned treba nacipovat.
Avatar - white label
24. 8. 2012 00:51
Re: ako to tahne ???
Musíš to tvrdě čipnout co nejdřív a hned dvakrát (logicky proto, že je to BiTurbo!!). Pak to začne lítat i bez křídel a trhat asfalt už 50 ot./min. Jo a nezapomeň pak pravidelně odebírat přibývající naftu z nádrže, ať ti zbytečně nepřeteče. :yes: ;-)
24. 8. 2012 08:03
Re: ako to tahne ???
nafta bude pribudat len pri brzdeni motorm, takze pri dojazde na krizovatku vyraduj a nebudes mat problem >:D >:D
24. 8. 2012 12:40
Re: ako to tahne ???
dikes za odpovede. takze hadam to niekde zozeniem trosku ojazdene a lacnejsie a potom budem vozit v kufri kanister, do ktoreho budem odcerpavat naftu. zatial kym budem hladat v inzeratoch, sa poobzeram v tescu po nejakych pedaloch, kobercekoch, koncovke vyfuku, foliach a mracitkach na svetla. potom to zaveziem ku znamemu na dedinu, aby mi to teda dvakrat nacipoval a aby sme urobili vsetky upravy. nech to aj nejako vyzera, ked uz to bude mat ten spravny zatah. inak, chcel by som aj samolepky na to dat take ako mala ta oranzova supra vo fast & furious, ale neviem kde by som ich zohnal... no dalsi znamy ma vraj nejake zvysky samolepiacich folii, co sa davaju na steny, tak ked tak nieco z toho vymyslime...
Avatar - white label
24. 8. 2012 12:51
Re: ako to tahne ???
Tak to pak bude super coolcar i uberauto v jednom! :yes: ;-)
Avatar - petrumr
23. 8. 2012 21:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
23. 8. 2012 21:17
Re: čeština
Kdy jsi naposledy seděl v Audi? :-! Sice nejde o zrovna nejinteligentnější lokalizaci, ale česky umí.
Avatar - petrumr
23. 8. 2012 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 8. 2012 22:03
Re: čeština
Tak jsi to snad viděl, ne? Neboj, nepřestali MMI překládat.
Avatar - Ronault.
23. 8. 2012 22:32
Re: čeština
Audi 80 neměla MMI >:-[]
24. 8. 2012 07:38
Re: čeština
Reaguješ na článek o AUDI a ne o BMW. I když pokud by testovali BMW, tak je ta otázka úplně stejně zbytečná. Jinými slovy v AUDI naprosto běžně čeština, BMW nás (český trh) má těžce na háku.
24. 8. 2012 07:40
Re: čeština
U BMW je to škoda, ale snad otázka času. Už jsi zkusil ty maníky s češtinou? Mmchdm, mám češtinu v autě defaultně, ale občas jsou to výrazy k pousmání :-)
Avatar - positivemind
24. 8. 2012 09:50
Re: čeština
Ty don't speak anglicky?
24. 8. 2012 13:14
Re: čeština
Spíš bývá zajímavější, když máš v telefonním seznamu záznamy s diakritikou, popřípadě se ti snaží přečíst českou SMS. :-)
24. 8. 2012 14:18
Re: čeština
Děláš, jako by na tom záleželo. To vůbec není podstatné. Podstatné je to, jak se automobilka, která vyrábí tzv. "prémiové" vozy (i když po zkušenostech s některými modely BMW bych byl s výrazem "prémiový" hodně opatrný), chová k zákazníkovi. AUDI je mi sympatické stylem, jakým se profiluje vůči zákazníkům. BMW jakoby pořád žehralo na to, že má svou síť fanoušků. Už jsem to psal jinde, dneska vůbec zákazníkovi vyšší střední třídy nedělá problém migrovat mezi značkami. A to si BMW jaksi neuvědomuje. Já například nejsem fanouškem ani BMW ani AUDI, ale pokud se ke mně prodejce bude chovat excelentně, pokud dostanu češtinu i s diakritikou, perfektní servis apod, tak velice rád zapomenu na nějaké špičkové motory BMW nebo ideální rozložení hmotnosti mezi nápravami. Najednou sedím v A6 a ani nevím, jak se mi to stalo ;-)
23. 8. 2012 22:28
REalny pocet zarezu
Me by zajimal priblizny pocet realnych zarezu s timhle autem ;za jednu noc napr. Na Stodolni vekova hranice 15-28 max.m, spotreba gum atd-prumerna diky :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2012 09:44
diskusia o ničom
99percent príspevkov alebo otázok je o ničom chlapi nechajte to už tak a pýtajte sa veci, ktoré vas naozaj na aute zaujímajú. Mna zaujíma kedže uvažujem o kúpe či mám investovat cez 3tis. euro do vzduch. podvozku diferenciálu a tlmičov alebo si vybrat len tlmiče kedže vami testované cls 4matic ste odporučili bez airmaticu ak teda testm audi má všetky tieto podvozkové prvky zatial dik.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 8. 2012 10:43
Re: diskusia o ničom
Audi si dalo u A6 na naladění podvozku opravdu záležet, takže vzduchové odpružení můžu jednoznačně doporučit - je o pořádný kus dál než Mercedes. Hlavně s 20palcovými koly má tato volba velký smysl (u CLS by to paradoxně bylo asi naopak...)
ALE tato A6 má paket S line a nemá vzduchový podvozek. Je sice hodně tvrdá, ale není nepohodlná. I takto to auto funguje velmi dobře, a to i na nekvalitním povrchu.
A jestli vás zajímá rychlá jízda v zatáčkách, má smysl připlatit si za sprotovní diferenciál. Alespoň tedy v kombinaci s nastavitelným posilovačem řízení, který působí synteticky, ale ostře, a autu prostě subjektivně schází ten impuls "postrčení" do zatáčky zadními koly.
24. 8. 2012 13:29
Re: diskusia o ničom
U Audi bych volil příplatky. Celkem u nich platí, že více je lépe. Peněženku to nepotěší, ale je to intuitivní. Sportovní diferenciál určitě, pokud ti nejde čistě o dálniční stroj, pak jsou to vyhozené peníze, a pokud chceš velká kola, pak určitě vzduch. Zkrátka záleží, co od toho auta očekáváš, jaký máš styl.

Nicméně A6 se už nějakou dobu prodává, takže to není problém vyzkoušet. Tady na tom kusu je podle mne zajímavý hlavně motor a převodovka. To by mělo být hlavní náplní článku.
Avatar - Pete75
24. 8. 2012 13:30
Re: diskusia o ničom
Ahoj, mám A6 3.0 BiTDI Avant, Sline paket int+ext, sportovní podvozek + vzduch, komplet Drive select, sportovní diff., 20" kola.

Před tím A8 (předchozí gen, 4.2 TDI, vzduch podvozek, 240kW, 19" kola) a před tím A6 (Avant, 3.0 TDI, 205kW chip URTUNING, ocel podvozek s pružinami Eibach, 19" kola).

Motoricky je tahle nová A6 vyrovnaná té A8, subjektivně maličko rychlejší... Zvuk je nádherný a vůbec mi nevadí, že je to díky laděnému výfuku. Při pohledu na spotřebu při cestování po dálnici v rychlostech 180-200 km/h je to zřejmě oproti TSFI rozdíl :-)

Nejvíc mne ale překvapil podvozek, protože tak komfortní jízdu nenabídla ani A8. Čekal jsem docela žebřiňák (kombinace sníženého přitvrzeného podvozku a 20" kol), ale je to na 9/10 (když řekneme, že 10 se nedává z principu nikomu). A sportovní diferenciál výrazně pomáhá autu zatáčet, žádná nedotáčivost, ale výborně čitelná a čekaná velmi mírná přetáčivost a podpora na výjezdu ze zatáčky.

Zkrátka, pro mne nejlepší kombi v této třídě.
Avatar - Johny.Rico
24. 8. 2012 19:30
Re: diskusia o ničom
:yes: Dodej recenzi prosim.
Avatar - zdravy rozum
25. 8. 2012 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2012 13:59
Náhradní díly
já bych byl opravdu rád, kdyby ste v testu zmínili kolik stojí náhradní díly. Třeba brzdy(pro každou nápravdu vzlášť), pneumatiky nebo kolik oleje se leje do motoru(kolik stojí, jak často), .......?

Ono totiž když tady čtu diskuzi a vidím jak se všichni hádají kolik stojí slabší verze a jestli benzín nebo diesel, tak je vidět, že nikdo nezohledňuje další náklady. Ono je pěkný jezdit s dieselem o 3litry níže než s benzínem ale brzdy a pneumatiky budou ubývat podobně na obou verzích a typuji tak 75tis. výměna brzd jenom na přední nápravě. To je potom člověku úplně jedno za kolik jezdí a s velkou nádrží nebude člověk zase o moc častěji na čerpací stanici.

Nevím kde se bere ta hloupost dnešních kupujících(to platí i o bazarech), že jenom koukají na sílu motoru a spotřebu a vůbec si neuvědomují že tam třeba mají dost atipický rozměr pneu, který je bude stát majlant, atd..........

edit: další věcí je povinné ručení, havarijní, proti odcizení, vandalizmu, ...
Rozbalit vlákno
8
24. 8. 2012 14:22
Re: Náhradní díly
V tomhle případě je pro diesel silným argumentem převodovka. Alespoň podle mne.
24. 8. 2012 15:13
Re: Náhradní díly
no při tom krouťáku vydrží spojka déle, ale rozhodně nevydrží věčně a potom to taky bude ranec!!!
Avatar - Ham.
24. 8. 2012 15:37
Re: Náhradní díly
U A6 je to s motory celkem prosté,
2.0 TFSI, 2,8 FSI a 2.0 TDI jsou motorizace v dnešní době již dost slabé do prémiové vyšší střední třídy (nic proti, 2.0 TFSI asi německému důchodci poslouží dobře, ale na převážně dálniční lety kde se tato třída vyskytuje nejvíc to není ani zdaleka optimum)

Zbývá 3.0 TFSI, 4.0 TFSI a 3.0 TDI a 3.0 BiTDI

3.0 TFSI je slušný motor ale při rychlejší jízdě je rozdíl ve spotřebě proti 3.0 TDI velký, na německé dálnici při jízdě ustálených 200-220 je ten rozdíl cca 7-8 litrů, benzin pojede za 21, nafta za 13. Servisní náklady jsou zhruba stejné (jestli se někam lije o litr oleje víc je v celkových cenách servisu putýnka).

Takže 3.0 TDI (řekněme dneska standard) nebo BiTDI (nadstandard) je jednoznačně lepší volba než 3.0 TFSI

No a zbývá 4.0 TFSI, což je volba pro fajnšmekry, samozřejmě nejvyšší provozní náklady (jak servisní tak provozní), ale ve své třídě dnes nejlepší motor s ještě daleko lepšími parametry než nafta.

Takže pro nejčastější použití je asi rozhodování mezi těmito třemi motory. Pro toho kdo najede málo, nelítá moc po dálnici a musí kalkulovat vše co naznačuješ ty je volba také jasná 2.0 TFSI.
24. 8. 2012 15:58
Re: Náhradní díly
ten Váš výpočet spotřeby je dost divný:
1) na dálnici se stále nepohybujete 200km/h, protože těch míst kde je to neomezené není zase až tak moc. Potom tady máte zatáčky a ostatní auta na dálnici, které Vás mohou zpomalit.

2)nejezdíte pořád po německé dalnici, ale také jezdíte ve městě a v jiných státech, kde 200km/h nemůžete.

Sečteno a podtrženo, záleží na KOMBINOVANÉ spotřebě a tam rozdíl 7-8litrů rozhodně NEBUDE!!!
Avatar - Ham.
24. 8. 2012 16:03
Re: Náhradní díly
V kombinované spotřebě bude rozdíl 4 litry, což na tom co jsem uvedl vůbec nic nemění.
24. 8. 2012 16:13
Re: Náhradní díly
napsal ste že: "Takže 3.0 TDI (řekněme dneska standard) nebo BiTDI (nadstandard) je jednoznačně lepší volba než 3.0 TFSI"

potom ste napsal, že: "V kombinované spotřebě bude rozdíl 4 litry, což na tom co jsem uvedl vůbec nic nemění."

Takže pokud bude rozdíl ve spotřebě 4litry, tak nechápu v čem je diesel "jednoznačně lepší" než TFSI, když ve srovnání s serviisem je rozdíl ve spotřebě zanedbatelný.

například brzdy(60-80tis.): [odkaz]

jedna pneumatika Vás výjde na nějakých 7-8tisíc, takže pokud Vám sada(zimní+letní) vydrží nějaký 3roky, tak to máte dalších zhruba 60tisíc. za pneu.

takže mě znova vysvětlete proč ste napsal: "jednoznačně lepší"???
Avatar - Ham.
24. 8. 2012 16:42
Re: Náhradní díly
4l.x40kčx1500 (150000nájezd)= 240 000,- Kč úspora na palivu, na servisu budou náklady plus mínus stejné, pořizovací cena slabšího dieselu je o 10k nižší, silnějšího o 95k vyšší. Takže u slabšího dieselu si mohu nacpat auto dodatečnou výbavou za čtvrt mega a jsem na stejných nákladech, u silnějšího dieselu si nacpu auto dodatečnou výbavou za 150k a mám ještě silnější motor, co je na tom složitého? Gumy, brzdy, tlumiče měním stejně často u benzínu i u nafty, ceny jsou stejné.
Avatar - Dinar
24. 8. 2012 16:43
Re: Náhradní díly
Z hlediska nákladů na servis jsou dnes auta ve srovnatelných motorizacích benzin-nafta prakticky nastejno. Stejný servisní interval, cena za prohlídku stejná, optřebení komponent stejné, benz. turbomotory stejně komplikované jako dýzly, váha aut srovnatelná - opotřebení brzd tím pádem taky. U výkonných verzí, se kterými se jezdí svižně, je ekonomika provozu na straně dýzlu, čistě díky nižší spotřebě. Volba benzinu je ryze citová záležitost, zvuk, charakter. ;-)
24. 8. 2012 15:41
Se v audi p*srali?
Stredovej panel je jak z bavoraku a dvere ztou linkou pres palubku vypada jak v insignii nebo astre......kde je original design od audi sakra??
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2012 19:21
Zlepsenie recenzii
Bolo by fajn keby auto.cz urobilo aj porovnanie takych veci ako namerane udaje o zrychleni 0-100 km/h 0-200 Km/h hlucnost vnutri, vonku pri roznych rychlostiach a takto si kazdy moze skomparovat namerane hodnoty s konkurenciou teda tu sa mozme bavit o 535d xDrive..nieco ako robia Autobild, Auto Motor und Sport a pod..recenzia zalozena na subjektivnych pocitoch a nasledne hodnotenie neni to prave..vergleich testy su to co kazdy z nas rad cita, BMW vs. Audi vs. Mercedes..

Konkretne je na motor BiTDI pocut chvalu a dobre recenzie, zvuk je krajsi ako 35d/40d
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 08:06
Re: Zlepsenie recenzii
Pro redakci bude nejspíš docela problém dát dohromady k testu tohle audi s 535d,například. Je to trochu jiná novinářská dimenze než třeba AMS, myslím z hlediska možností.
Jinak BiTdi je naprostá špička, jako odpověď na 35d víc než dobré, s tou zvukovou fičurou jako bonusem bude nejspíš A6 bitdi lepší volba než 535xd. Kdo chce dýzlové maximum, musí sáhnout po M550d to je zas ještě o kousek jinde. ;-)
27. 8. 2012 21:06
Re: Zlepsenie recenzii
suhlasim M 550d xDrive je kazdopadne sperk, treba zase uznat ze BMW je v 3l sestvalcoch majstrom, staci pozriet vysledky v Engine of the Year..

kazdopadne skor som myslel ze ked to aj nebudu klasicke porovnavacie testy tak je potrebne pri kazdom aute uskutocnit urcite merania prave tych parametrov a dynamiky, ktore si potom mozes porovnat v ramci dalsieho etstu, ked sa napriklad o 4 mesiace bude testovat BMW Gran Coupe 640d xDrive (ktore sa zatial ako 4x4 nevyraba)

Audi fakt uvedeny trik so zvukom vysiel vo viacerych recenziach, testoch sa rozplyvali nad tym ako sa da diesel aspon cez vyfuk oklamat..

k tomu triturbu BMW snad len tolko, ze kazda tech. specialitka je narocnejsia na prevadzku a zaobchadzanie, takze pokial ide o spolahlivost asi bude platit teoria pravdepodobnosti poruchy viac ako u klasickeho turba alebo biturba,,je zrejme ze dieslom patri buducnost..