Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Testujeme nový Opel Insignia Grand Sport! Ptejte se, co vás zajímá

Za prvními testy nové vlajkové lodi automobilky Opel jsme nemuseli daleko, probíhají v okolí Frankfurtu nad Mohanem. Máte dotazy? Nebojte se zeptat!
Zpět na článek
21. 3. 2017 17:19
21. 3. 2017 17:19
21. 3. 2017 17:23
21. 3. 2017 17:26
22. 3. 2017 07:16
21. 3. 2017 17:27
21. 3. 2017 17:32
22. 3. 2017 08:36
22. 3. 2017 08:51
22. 3. 2017 09:07
22. 3. 2017 09:12
23. 3. 2017 09:26
23. 3. 2017 22:46
21. 3. 2017 18:33
21. 3. 2017 18:53
22. 3. 2017 11:54
21. 3. 2017 19:54
21. 3. 2017 19:58
21. 3. 2017 20:48
21. 3. 2017 20:40
21. 3. 2017 20:51
22. 3. 2017 08:01
22. 3. 2017 13:33
22. 3. 2017 21:09
21. 3. 2017 21:00
22. 3. 2017 08:02
22. 3. 2017 08:00
21. 3. 2017 22:45
22. 3. 2017 06:47
22. 3. 2017 08:59
22. 3. 2017 09:11
22. 3. 2017 13:04
22. 3. 2017 07:46
22. 3. 2017 07:47
22. 3. 2017 08:56
22. 3. 2017 11:27
22. 3. 2017 11:46
22. 3. 2017 12:33
23. 3. 2017 00:20
22. 3. 2017 11:47
22. 3. 2017 12:59
21. 3. 2017 17:10
Technická data
Pokud je pravda o snížené hmotnosti, pak mi udávané parametry zrychlení připadají velmi konzervativní a Opel reálně bude rychlejší, nebo jsou převody tak těžké, že se to na dynamice negativně podepisuje.
Komfort ve třídě dnes udává Mondeo a má naopak horší řízení než Passat, jak si stojí Insignia? Jak funguje na velkých kolech?
Rozbalit vlákno
2
21. 3. 2017 18:03
Re: Technická data
Co se týče dynamiky, tak mě to také dost překvapilo v souvislosti se snížením hmotnosti. Pro představu tady je video 2 litrového turba [odkaz] Za mě dost vlažné.
22. 3. 2017 09:01
Re: Technická data
V tom videu radi automat na dalsi kvalt pred sesti tisici otackami, to asi nebylo nejlepsi mozne zrychleni... ale 260 konim to moc neodpovida...
Avatar - Bazalt
21. 3. 2017 17:19
Sport RS atd
Sport, RS atd, tyhle modely miluju. Každý s motorem o výkonu, který má 20 let starý základní šestiválec v rodinném MPV v USA, Australii, N. Zelandu...
Rozbalit vlákno
5
21. 3. 2017 19:07
Re: Sport RS atd
Myslíte i RS modely od Audi? :-)
Avatar - Bazalt
22. 3. 2017 14:51
Re: Sport RS atd
ty ne :-) Není RS jako RS :-)
21. 3. 2017 21:27
Re: Sport RS atd
A maximální povolená rychlost v těchto zemích je 100-110 km/h. A teď babo raď - co je lepší? Mít káru co jede a jet nemůže, nebo káru co může a nejede? Protože i když nejede, tak docela jede, a může:)
Avatar - Barrichello
22. 3. 2017 14:30
Re: Sport RS atd
Jenže tady ty káry jet můžou, teda myšleno některé země Evropy. >:D
Avatar - Bazalt
22. 3. 2017 14:54
Re: Sport RS atd
to jsem taky nikdy nepochopil... mít V8 a jezdit sotva stovkou. Ale ten zvuk :-)
21. 3. 2017 17:19
Frankfurt
Honzo, trochu to projed a stav se za mnou do Würzburgu. Daleko to není :-! >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bazalt
21. 3. 2017 17:19
Kupte si Opel, nebudou
Kupte si Opel, nebudou :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2017 17:23
Otazka
Ked tak vidim tie prve tri fotky, napada ma otazka - bude aj Insignia jazdit s odrezanou zadnou polovicou kasne ako kedysi stara Vectra v kobre 11? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
21. 3. 2017 17:26
Sedačky
1. Mají sedačky vepředu dostatečně vysoká opěradla? Dostatečně pro osobu vysokou 185 cm. Podle fotografií mám dojem, že opěradla byla proti současné generaci zkrácena.

2.Proč není v ceníku varianta 2,0 TDCI s 4x4 a 8AT? Nebo alespoň 6AT?
A bude? Kdy?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
22. 3. 2017 07:16
Re: Sedačky
To by mne také zajímalo, jaký automat dostane jednoturbová a dvouturbová nafta. A PS jak svítí světla?
Avatar - iudex
21. 3. 2017 17:27
Otázky
Keďže ma Insignia zaujíma ako potenciálny budúci obyvateľ mojej garáže, zaujímalo by ma:
- Aký je komfort jazdy, tlmenie a pruženie s danými diskami/pneu. Ak budete jazdiť na viacerých modeloch, aký je rozdiel medzi jednotlivými podvozkami a kolesami (na autoexpresse 20" disky s adapt. tlmičmi kritizovali, kdežto základ na 17kach chválili);
- či sa zlepšila agilita podvozku, ako sa javí v porovnaní s priamou konkurenciou (Superb, Passat, Mondeo);
- aký je priestor v interiéri nielen na kolená, ale i na hlavu a ramená,
- ako sa sedí v základných sedadlách vs. ergonomických, ako podopierajú stehná vysokému vodičovi (mám ešte o pár cm viac, ako Honzo),
- aký je výhľad z auta, prehľadnosť karosérie a manévrovanie v meste,
- aké je spracovanie interiéru (opäť v kontexte konkurencie),
- dynamika benzínu 1,5turbo (ak ho vyskúšate),
- ako pôsobia menej vybavené exempláre (ak sa k takým dostanete).
Ďakujem.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - fOE
22. 3. 2017 08:36
Re: Otázky
- sice nemlati, ale superb s DCC a upustenym vzduchem z pneu je komfortnejsi
- ano, ale hur nez superb
- ano, ale hur nez superb
- dostatecne, ale konkurence, treba superb, to umi lip
- podobna jako u superbu
- spickovou uroven skodovek nedosahuje
- superb s 1.4tsi je proti tomu raketa
- ne tak hodnotne jako superb

Nemas zac. >:-[]
23. 3. 2017 09:26
Re: Otázky
...uz vieme, ze tvoje 1 auto bola Skoda 120 a uz si sa dopracoval k octavke :-) Superb je pre teba neskutocny sen. U nas mame na to vyjadrenie: kapustovy zbohatlik >:D >:D >:D
Avatar - removed
23. 3. 2017 22:46
Re: Otázky
A ty jsi evidentne zakomplexovanej blb
Avatar - Googlit
21. 3. 2017 17:33
Zeptejte se zda už vyřešili klepání TURBO BENZÍNŮ
Zeptejte se prosím jestli už dořešili klepání turbo benzínů (LSPI?). Nejen od nás ale i z Polska, Slovenska, Británie a dalších zemí je hlášeno z turbo benzínů hlasité kovové bouchání, trhání, pokles výkonu atd. a to vše bez toho aby Opel alespoň nějak naznačil že dojde k vyřešení - týká se to jak nové Astry tak Corsy, takže se dá předpokládat že to bude dělat i Insignia. Prodejci hrají mrtvé brouky a auta vracejí s tím že se závada neprojevila a vypadá to na pořádný průser.

Viz. tady [odkaz]

A taky názorné youtube video tady: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
21. 3. 2017 20:33
Re: Zeptejte se zda už vyřešili klepání TURBO BENZÍNŮ
Vsak odpoved mate i na youtube v komentarich - staci zajet do servisu a nechat prehrat SW na ECU...
Avatar - Googlit
22. 3. 2017 10:15
Re: Zeptejte se zda už vyřešili klepání TURBO BENZÍNŮ
Koukni se do té diskuze, stačí třeba jen na konec. Nic není vyřešené. Motory mlátí a ztrácejí výkon dál.
Avatar - removed
21. 3. 2017 18:33
sky otázky
Zdravím do Frankfurtu pod Pohanem
Zajímala by mě spousta věcí, ale především:
Řízení – přesné, gumové, kormidlo
Tělesné spojení vozidlo + řidič + silnice
Podvozek – tupý, komfortní, zákeřný
Reakce automatu ve standardním jízdním módu – mdlé, zbrklé, přesné (automatický i manuální režim)
Hluk v kabině, především od zadních podběhů
Čitelnost a přehlednost infotaimentu a ergonomie
A spousta dalších věcí… v zásadě, zda je vozidlo použitelné pro cestování na dlouhé cesty po silnicích všech kategorií.
Přeji hezké svezení
MT
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2017 18:45
Ja by som rád vedel
1. Dá sa nejak skontrolovať, koľko kvapaliny v nádržke ostrekovačov ešte je? Doplním nádržku ostrekovačov bez toho, aby som si zašpinil ruky alebo pooblieval pol motora?

2.Dočiahnem zozadu na koniec kufra (k zadným operadlám) bez toho, aby som nohavicami poutieral zadný nárazník?

3. Ako vysoko je nad cestou predné "lízatko", neodtrhnem ho o prvý vyšší obrubník?
Rozbalit vlákno
8
21. 3. 2017 21:06
Re: Ja by som rád vedel
ad 1) to je spis otazka na tvou sikovnost, ne? jestli se dokazes na zachode vycurat aniz by ses udelal, jiste zvladnes i nalit vodu do ostrikovacu ;-)
22. 3. 2017 18:15
Re: Ja by som rád vedel
Smej sa, ale nie je to vždy samozrejmé. Stačí, aby bolo hrdlo nádržky ostrekovača trochu viac "utopené" a okolo bolo menej priestoru - z bežne dostupných balení proste musíš liať opatrne; fľaše aj bandasky majú krátke hrdlo (česť výnimkám s nasúvacím predĺžením, ale tých je minimum) a chtiac-nechtiac musíš z plnej nádoby liať z výšky niekoľkých centimetrov - nehovor mi, že nenaleješ aj vedľa. Čím väčšia bandaska, tým horšie. Plus zabudol som sa opýtať na objem nádržky - nemám väčších nervov, ako keď mi v trojlitrovej fľaške ostane jedno-dve deci kvapaliny, ktoré sa už nevojdú. Buď ich musíš oželieť a zahodíš to aj so zbytkom kvapaliny, alebo vláčiš skoro prázdnu fľašku v aute a lieta ti v kufri, kým niečo ostrekovačmi neminieš a nemôžeš to doliať.

Moje otázky sú o užívateľskej prívetivosti auta, nie o tom, či obsluhuješ auto šikovnejšie ako čúraš... ;-)
22. 3. 2017 21:06
Re: Ja by som rád vedel
neboj se, to vis, ze se i mne voda do ostrikovacu ze standardnich kanistriku naleva blbe, sem tam kousek cakne vedle, pricemz pri curani jsem se jeste nikdy neudelal ;-)... takze to ber jako for...

a co se tyce toho tveho dotazu na delku kufru, no tak to si snad pri pohledu na to auto odpovis sam, ne? to si musis koupit nejaky klasicky hatch nebo mensi suv, abys nemel metr dlouhy kufr, na jehoz konec prostesnadni nedosahnes ;-)
23. 3. 2017 07:37
Re: Ja by som rád vedel
Všetko je fór.
Avatar - removed
21. 3. 2017 21:59
Re: Ja by som rád vedel
edit: zbytečné rejpnutí
22. 3. 2017 18:08
Re: Ja by som rád vedel
Nevadí, mal si to nechať, sranda musí byť. ;-)
Avatar - removed
22. 3. 2017 21:15
Re: Ja by som rád vedel
;-) :yes:
21. 3. 2017 18:53
Svetla
Pokud budete jezdit i v nocnich hodinach, pak by mne zajimalo srovnani se matrixovymi svetly Audi a Mercedesu stejne jako s klasickymi LED Passatu ci xenonu Superbu. Dekuji.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
22. 3. 2017 11:54
Re: Svetla
Předpokládám , že auto už má adaptivní full LED světla..jak fungují ?
Avatar - Marblik
21. 3. 2017 19:24
Pocitová kvalita a robustnost
Dobrý den,

zajímal by mě Váš názor na tyto dotazy. Jak Insignia působí ve srovnání s předchůdcem co se týče kvality zpracování a celkového sestavení vozu. Předchozí model byl pocitově robustní a působil jako jednolité auto. To se samozřejmě projevilo v trochu těžkopádné jízdě. Jak je na tom novinka, je agilnější? A neztratila tím pádem něco z tohoto dojmu.

Podobný jev jsem zaznamenal u nové Astry. Redukce hmotnosti, lepší jízdní vlastnosti, ale na druhou stranu pocit bytelného a jednolitého auta se tak trochu vytratil.

Děkuji za odpověď.
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2017 19:54
Komfort
Jak je to s odpružením a odhlučněním ?
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2017 19:58
Prevodovka
Mal by som jednu otazku ak sa Vam dovolia aj pytat. Ako to bude s tou osemstupnovou prevodovkou dalej, ked ju tak velmi hlasili a dali ju k jednemu motoru?? Ci pridu aj ine motorizacie (lebo to co predviedli je tragikomedia) a ci tu prevodovku vazne nebudu okrem toho jedneho motora montovat aj k inym motorom. Lebo podla mojho nazoru a to som cakal s velkymi ocakavaniami na tuto insigniu, je to obrovske sklamanie co sa tyka motorov a toho osemstupna. Dakujem
Rozbalit vlákno
3
21. 3. 2017 20:29
Re: Prevodovka
8 kvalt bude dostupný s: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop, B 2.0 DTH, 125 kW / 170 KM Start/Stop, D 2.0 DTR, 154 kW / 210 KM Start/Stop
21. 3. 2017 20:48
Re: Prevodovka
A kedy to bude?? Mas to overene?? Lebo v cenniku u nemcov su seststupne :'-( . Dakujem
22. 3. 2017 06:42
Re: Prevodovka
Ano. Německý konfig zatím obsahuje pouze to, co je dostupné při náběhu výroby. Další věci se v něm objeví, neboj....
Avatar - Twingo
21. 3. 2017 20:38
levnější model
Přeji hezký den. Rád bych se zeptal:

- Jak vypadají méně vybavené modely (pokud tam budou k vidění)?

- Jaké ja zpracování interiéru?

- Jaký má člověk pocit z auta, na fotografiích působí subtilnějším dojmem než minulá generace. Jaký má člověk pocit z interiéru?

- Bezpečnostní výbava vozu.

- Jestli má nová insignia nějaký zajímavý prvek? Prvek, který konkurence nenabízí a právě kvůli němu je Insignia zvláštní.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
21. 3. 2017 20:40
Otázky!
Také bych měl otázky! Vezměte si, že nasněží! Jaké obrazce se pak objeví na kapotě nové Insignie? A druhá otázka! Jakých je 19 správných způsobů přistoupení k pravým zadním dveřím u nové Insignie? Děkuju!
Rozbalit vlákno
7
22. 3. 2017 08:01
Re: Otázky!
Karlos, kosmonaut má pravdu. Na tuhle jízlivost si redakce zadělala svou vlastní hloupostí ;-)
Avatar - _Karel_
22. 3. 2017 13:33
Re: Otázky!
Ale houby. Když napíšou trapárnu typu "obrazce na kapotě", pak je na místě jim to dát sežrat.
Ale proč to psát sem? Jsi nespokojený, že dává Honza možnost se dopředu zeptat, co koho zajímá na Insignii? Nebyly obrazce na kapotě článkem T.Dusila? Co s tím má H.Mička?
Všechno má své místo, a tady tedy nevidím žádný důvod ke kritice. Ten bude, pokud třeba autor nechá půlku otázek nezodpovězených.
22. 3. 2017 21:09
Re: Otázky!
... to jsem zvedav, jestli redakci zkritizujes, az nezodpovi (predpokladam) kosmonautuv dotaz ohledne obrazcu na kapote >:-[]
21. 3. 2017 21:00
Re: Otázky!
To nebylo legrační. Spíš trapné a zbytečné. 8-s
22. 3. 2017 08:02
Re: Otázky!
Určitě méně než články na které kosmonaut naráží a které byly odrazem toho, co si myslí redakce o nás čtenářích, zákaznících :-)
22. 3. 2017 08:00
Re: Otázky!
Snad to nebude dlouhodobý směr redakce ;-)
21. 3. 2017 21:06
Hromada dotazů
Dobrý den,

dopředu se omluvám, pokud následující dotazy již byly položeny, ale nemám čas na čtení diskuze. Tedy:
1.) reakce motorů na pokyny plynovým pedálem
2.) reálná využitelnost zavazadelníku
3.) jízdní dynamika u zkoušených motorů - zrychlení, pružnost
4.) přesnost, preciznost řazení u manuálu
5.) tuhost? tvrdost podvozku?
6.) fungování 8st. automatu?
7.) chování nového 4x4 systému
8.) kvalita materiálu a zpracování interiéru
9.) odhlučnění
10.) nesnáším adaptivní tempomat, a proto mně zajímá, zda se dá tu "adaptivnost" vypnout nebo zda bude možné objednat insignii v plné palbě, ale bez adapt. temp.
11.) výhled z auta (hlavně přes zrcátka a A sloupky)
12.) pokud budete jezdit v noci - jak fungují nové IntelliLUX světla

Snad je to všechno >:D

Většinu věcí určitě zmíníte tak jako tak :-)

Předem díky, a přeji zážitek z jízdy!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ole_18
21. 3. 2017 22:45
Test svetiel
Spravte uz konecne niekto poriadny test svetlometov, je ich ako safranu. Takze to rovno mozte prelozit aj do ENG pre cudzojazycnych. ;-)

Porovnanie napr.
Matrix(Audi), Matrix/InteliLux(Opel), MultiBeam(MB), i-ActiveSense LED(Mazda) , LED(VW, Seat, Skoda), Laser(BMW) ...pripadne dalsie zaujimave (mozno Porsche alebo ina spicka, ci je rozdiel badatelny)
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2017 06:47
Bose
Prémiový sound Bose kvůli subwooferu nelze kombinovat s rezervou, pouze lepící sadou. Pokud bude takový vůz k dispozici, můžete nafotit jak je řešeno provedení subwooferu a zda by šlo nějak jednoduše vyjmout? Děkuji.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
22. 3. 2017 08:59
Re: Bose
No a keď aj vyberieš ten subwoofer ... basy ti budú robiť streďáky a výškače v kabíne? >:D
PS : kedy a s čím bude 8 kvalt. vieš a toto nie? hmmmm
22. 3. 2017 09:11
Re: Bose
Pokud tu rozhoduješ na co se můžu zeptat, tak samozřejmě beru dotaz zpět. Hmmmm.
Avatar - wakantanka
22. 3. 2017 13:04
Re: Bose
o tom čo sa môžeš opýtať samozrejme nerozhodujem, ale ak máš hodnoverné a zaručené informácie ku kombináciám prevodoviek a motorov, tak sa divím, že nemáš info o nejakom subwooferi :-)
22. 3. 2017 07:46
Otazky
1. Celkovy priestor v kabine sa zlepsil? Hlavne na kolena zadnych pasazierov. Ale aj v predu som si pripadal ako v tanku, strasne zle vyuzitie priestoru.
2. Znizila sa realne hmotnost? Viem ze na prezentacii to asi nebudete vazit ale do buducna by to bolo zaujimave.
3. 8-kvalt automat ako radi, porovnat pripadne so ZF alebo Aisinom, preco nie je v ponuke k slabsiemu benzinu?
4. Hrana kufru uz dufam netrci tak strasne von, ked som sa naciahol (mam cez 2m) tak som nedociahol na koniec kufra, mozno ak by som si totalne zasral nohavice tak to dam, dvere kufra su hadam tensie ako na predchadzajucom modeli lebo tam boli strasne hrube a oberalo to kufor o priestor
5. Porovnat zakladny podvozok a Flexride ci sa oplati priplatit
6. Porovnat zakladne svetla a Matrix, co tam je vlastne zaklad halogen? Jasne, ze Matrix bude lepsi ale mohli by ste zhodnotit ako svieti zaklad.
7. Dynamika nevyzera nejak oslnujuco na papieri, skuste aspon nieco namerat ci si Opel nechava rezervu alebo budu tie hodnoty horsie.

Celkovo predchodca bol pekne, dobre jazdiace auto ale pri tej velkosti (kombi 4,9m) velmi malo miesta a maly kufor (max priemer).
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2017 07:47
OPC bude kdy?
Dobrý den, rád bych věděl, kdy se na trhu objeví Insignia ve verzi OPC a s jakým bude motorem/výkonem. Mám Insignii 2.8V6 a startovní nabídka benzínových motorizací je pro mne zklamáním.
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2017 08:56
Misto
Je v tom vevnitr misto?
Predchozi gen byla velka zvenku jak mondeo a vevnitr mensi nez golf...

Existuje nejaky duvod si to poridit misto mondea/passata?
Jediny duvod predchozi gen. byla cena, jinak plosne komplet vsechno horsi...
(Jo dalsi duvod mohla byt verze OPC, to bych jeste pochopil, pokud je nekdo magor s V6 opelem co jezdi za 13 na sto...) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - frogman
22. 3. 2017 10:04
Prečo je tak pomalá?
Insignia čo má 260 koní potrebuje na stovku 7,3s? 8-s Táto hodnota skôr pripomína moju Mazdu 6. (175 koní, 7,9s.)

Passat s 220 koňmi to dá za 6,7s a keď má 280k tak mu stačí 5,5s.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
22. 3. 2017 11:40
Re: Prečo je tak pomalá?
Opel udáva zrýchlenie za 6,9s, to mi príde na strednú triedu atakujúcu 5 metrov a s 8st. automatom primerané. Je ale pravda, že Pasat/Superb udáva lepšie cifry, tipujem teda, že najskôr to bude v 8st. automate, ktorý jednak do stovky radí viackrát ako 6st DSG, jednak DSG radí rýchlejšie.
Na druhej strane Mondeo s 2,0EB a 6st. automatom dá stovku za 7,9s. Takže Insignia je niekde medzi.
23. 3. 2017 00:18
Re: Prečo je tak pomalá?
Vykon je vicemene irelevantni, protoze je odvozen od tociveho momentu.
Tocivy moment na kole je odvozen od zvoleneho prevodu.
Dlouhe zprevodovani muze zabit jakykoliv vykon, kdyz na to prijde.
Sice se delaji stale silnejsi motory, ale take se kvuli spotrebe davaji stale delsi prevody...
No a jsme doma proc 260k (navic bez 4x4) ma zrychleni na sto za 7s a pritom 280k Superb/Passat 4x4 ma jen 5.5s... :-)
22. 3. 2017 11:27
LCD
Ja len tak kratko:
Da sa vypnut LCD infotainmentu uplne, alebo sa da len stmavit?
Je nezavisle na stiemavani pristrojoveho panela?

Skuste sa s tym pohrat. Ja u mna LCD vypinam uplne a pristrojovy panel mam na minime.
Neznasam ked mi vsetko svieti do oci :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
22. 3. 2017 11:46
V6
Je stále v plánu po spojení s PSA ještě V6?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
22. 3. 2017 12:33
Re: V6
Prevzatie Oplu koncernom PSA nemá nijaký vplyv na Insigniu, to je hotové auto s ukončeným vývojom, takže o OPC už muselo byť dávno rozhodnuté a či v ňom bude V6 alebo nebude, Peugeot podľa mňa nijako neovplyvní.
23. 3. 2017 00:20
Re: V6
Jinak tenhle Opel je jakoze opravdu Opel nebo je taky vyvinuty v americe jako Buick stejne jako minula generace?
Avatar - Sumi2000
22. 3. 2017 11:47
Budíky...
SUPER !
OPEL má stále budíky a ne šílený digidisplay jako koncern VW :yes:
Ne každý je fanda playstationu a xboxu v autech..!
Krásná nová Insignia....jen škoda že padá pod francouzskou vládu.
Aby to nebyla Oplí labutí písen'... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LuCZiano
22. 3. 2017 12:59
Spolupráce
Je už insignie výsledkem spolupráce PSA x Opel, tak jako např Crossland X - tam jsou tuším podvozky a motory...
Díky
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
22. 3. 2017 15:45
Re: Spolupráce
Dobrý den,

odpovím rovnou tady. V zásadě spolupracují už několik let, což bude patrné hlavně na nové Zafiře crossover prodávané verze stávajícího MPV. Podle neoficiálních informací by měla z Opelu Insignia vycházet i nová generace Peugeotu 508, který uvidíme příští rok na podzim.
22. 3. 2017 22:44
Dotykový panel - používání
Zdravím,

jak se chová dotykový panel? Zajímá mne:
1/ rychlost vlastního integraveného systému
2/ rychlost při použití CarPlay

Rychlostí myslím - odezva systému a displeje.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2017 23:41
Chovanie volantu
Zaujímalo by ma, ako sa chová posilovač riadenia resp. volant? Snáď nie je taký ako v predchádzajúcej generácii Opelu Astra, veľmi jemný okolo stredovej pozície s veľmi veľkou citlivosťou na pohyb okolo stredovej pozície a s malým odporom pri pohybe v natáčaní?Proste zvláštne preposilovaný s nejasnou odozvou od vozovky. Druhá otázka je ohľadne chovania motoru B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM. Nemá problémy s trhaním a stratou výkonu pri akcelerácii (známy problém u niektorých motorov Opel-u) a aká je jeho reálna spotreba? Dá sa jazdiť na dialnici rozumne do 7.5l a mesto do 10l? Pochopiteľne pri ekonomickom štýle jazdy so zameraním sa na spotrebu, alebo sú údaje od výrobcu veľmi optimistické a spotreba sa reálne šplhá ďaleko vyššie - podotýkam pri rozumnej ekonomickej jazde? Ďakujem.
Rozbalit vlákno
0