Dnes se dostáváme se k méně běžnému rozměru s nižším profilovým číslem a vyšší rychlostní kategorií. S tím rostou také ceny. Nejlépe dopadly v testu pneumatiky Continental Sport Contact 2 a Goodyear Eagle F 1 GSD-3.
Jak je to s tema cenama:
Continental 139,- = 6579,-
Goodyear 154,- = 5599,-
Michelin 163,- = 5989,-
Pirelli 149,- = 5599,-
Dunlop 132,- = 5549,-
To se takove Continentaly urcite nevyplati kupovat u nas ... nebo je v tom nejaky preklep?
Ceny v Eurech jsou ty nejnižší, které se v Německu dají pořídit během celého roku (včetně různých výprodejů na konci sezóny). Na stránkách ADAC.de se uvádí cenové rozmezí, ve kterém se ceny pohybují.
Ceny v Kč jsou aktuální ceny v ČR. Během sezóny se i tyto ceny mohou změnit.
aha tak to je naka novinka, f1 jezdi micheliny a bridgestone a v moto gp sem goodyeary taky nevidel, procpak asi?
Uz sem to pochopil dalsi zastance nazoru ze co je americky to je nejlepsi
Zcela určitě japonské, a mimochodem z těch testovaných goodyearů viděl ameriku akorát tak název, jsou to pneu evropských závodů Goodyear včetně vývoje.
Bridgestone patří do jedné skupiny spolu s Firestone (a samozřejmě s řadou dalších značek "pod jednou finanční střechou..."). A pokud jde o pojem "americké gumy", tak pod tím bych rozhodně nechápal "gumy americké značky", ale "gumy pro auta na americkém trhu" (mohou to být klidně Micheliny, kterých jsem v USA viděl prodávat hodně, ale rozhodně to nebyly "evropské Michelinky"). A právě americké gumy v tomto pojetí (tj. pro americký trh) jsou v Evropě úplně na ho...! Neumějí totiž akcelerovat, zatáčet a brzdit!!! Zato dlouho vydrží, snesou provozování na šotolině a zvládají pohodlnou jízdu pomalým tempem v přímém směru...
no vidíš to! já mám zkušenosti s Good Year Integrity pro US trh. zatáčejí skvěle, akcelerují skvěle a brzdí přímo báječně. tuším, že kritika US pneu má zhruba stejné opodstatnění jako kritika US podvozků. pár lidí, co vidělo ameriku jen na obrázku a závidí jen pomlouvá za každou cenu a občas někdo i napíše, jak byl třikrát v Americe, aby svým výmyslům dodal váhu.
S haváriemi Explorerů měla co do činění právě "americká" firma Firestone. Až po výměně několika set tisíc gum se ukázalo, že šlo jednak o nevhodnou kombinaci gumy/vozidlo, jednak o poškození gum vzniklé při výrobě vozidel!
A kdo nevěří porovnání vlastností "evropských gum" s "americkými gumami" (obdobné srovnání platí i pro podvozky), nechť se povozí v Evropě s americkým vozem na amerických gumách. Pak to třeba pochopí, tedy pokud to přežije... Já jsem naštěstí přežil - měl jsem tu čest s Hondou Accord dotaženou z Ameriky na amerických gumách. Ale dobře mi z toho rozhodně nebylo.
PS: V Americe jsem měl tu čest se s pár auty rovněž svézt, přičemž nejvíc jsem toho najezdil s Town Carem. Ovšem tam to člověk nepochopí, neboť se jezdí úplně jinak, než v Evropě!
mno já právě jezdim občas Dodgem Grand Caravan na Good Year Integrity po českých silnicích a ničeho špatného jsem si nevšiml. samozřejmě, že s minivanem co má vysoký těžiště nelze krouhat zatáčky stejně rychle jako v sedanu nebo kupé, ale jinak mi nic nevadilo. Možná proto, že nejezdím agresivně jako většina čechů.....
Nevím, jestli mi to budete věřit, ale jezdil jsem v USA na gumách prapodivné značky, které měly na sobě malým písmenem Made in Czech republic. A pak se v tom vyznej:)
Moc jsem si nestěžoval a bouval jsem v podstatě všechno co přišlo pod ruku. Naježděných kilometrů byla spousta
Vy tady porad jak americky nejlepsi, ale zkuste si tu jezdit rok po tech cestach a budete radi, kdyz tady nezaspite...natoz, abyste vychutnavali kvalitu pneumatik! Jo and by the way, jeste jsem nevidel horsi ridice nez amiky...
další "všudebyl, všechnoznal"
no já to zkouším docela úspěšně. rozhodně je pohodlnější jezdit po těch českejch výmolech plavně s amerikou než se nechat kopat do zadku od nějakýho VW.
Tak to snad nechces rict, ze cesky silnice na tom jsou tak spatne...a ja nevim, ja bych menil i ty vymoly za tady to jezdeni tady! A tady asi bude ten hacek, ty mas rad klidne jezdeni, at se to pekne vlni...a ja si to radsi pripalim a vychutnavam adrenalin. Na com je nemecke auto uplne nej
No, asi to neni na takove urovni, jak ve statech, ale prece, neni to nejhorsi...ale letet po tech kachlickach na D1 je fakt zajimave ve vetsi rychlosti auto je pulku casu ce vzduchu...:)
Tak treba jim tam pak dalsi takovej jak Hitler postavi novou...a vubec...kdo nam udelal tu nasi a proc si k tomu vybral ty velky kachlicky? To asi bylo fakt davno a netusili, ze se tam bude jezdit trosku rychljei nez 50km/h