Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Tiguan BMT: 1,4 TSI za 499.900,- Kč a 2,0 TDI za 578.300,- Kč

Diskuze (110)
Český ceník Volkswagenu Tiguan obohatily dvě verze s pohonem jen předních kol. Jedná se o motory 1,4 TSI a 2,0 TDI s přívlastkem BlueMotion Technology. Díky zážehovému agregátu je nyní možné pořídit Tiguan pod půl milionu Kč.

Vynecháním pohonu všech kol 4Motion lze při nákupu Tiguanu s motorem 1,4 TSI ušetřit 115 tisíc Kč. Vůz také vykazuje lepší akceleraci a především o 1,3 litru nižší kombinovanou spotřebu (6,7 l/100 km). Podobné výhody se pojí i s provedením 2,0 TDI BMT. Zde finanční úspora činí 88 tisíc Kč, kombinovaná spotřeba se snížila o 1,1 litru na 5,3 l/100 km.

Za výrazným poklesem spotřeby stojí v případě balíčku BlueMotion Technology nejen absence pohonu zadní nápravy a příslušných komponent, ale také systém start-stop, rekuperace kinetické energie a prodloužený 4. až 6. převodový stupeň.

Varianty s pohonem předních kol se dodávají jen s výbavou Trend & Fun. Ta představuje šestici airbagů, ESP, poloautomatickou klimatizaci Climatic, rádio, elektrické ovládání předních i zadních oken, elektromechanickou parkovací brzdu a 16palcová ocelová kola.

Volkswagen Tiguan - ceny zážehových motorů (leden 2010)
Motor1,4 TSI BMT1,4 TSI 4Motion2,0 TSI 4Motion2,0 TSI 4Motion
Převodovka6M6M6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]1390139019841984
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]110/5800110/5800125/4300147/5100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]240/1750-4000240/1750-4000280/1700-4200280/1700-5000
Max. rychlost [km/h]197192201 (197)210 (207)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,39,68,5 (9,9)7,9 (8,5)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,78,08,5 (9,9)8,5 (9,9)
Cena Trend & Fun [Kč]499.900,-614.600636.700,--
Cena Track & Field [Kč]-639.300,-661.300,-691.300,-
Cena Sport & Style [Kč]-648.300,-670.300,-700.200,-

Pro verze s pohonem 4Motion se nabízejí další dvě úrovně výbavy. Track & Field se orientuje na zlepšení praktických a terénních schopností. Přidává proto off-road nárazníky, ochranný kryt pod motorem, podélné střešní nosníky, 16palcová litá kola a komfortní sedadla.

Sport & Style se naopak soustředí spíše na komfort. Nechybí mu například tempomat, zatmavená zadní skla, sportovní sedadla částečně potažená Alcantarou a kůží potažený volant. V tomto provedení naopak Tiguan nemá off-roadové nárazníky.

K výbavě Sport & Style je možné za akční cenu 29.990,- Kč (úspora 66 % proti standardním cenám) pořídit paket R-line. Ten obsahuje 19palcová kola (pneumatiky 255/40), sportovní podvozek, nárazníky R-line, rozšířené podběhy, matně chromovou masku chladiče a přední mlhovky.

Automatická převodovka je za příplatek 43 tisíc Kč.

Volkswagen Tiguan - ceny vznětových motorů (leden 2010)
Motor2,0 TDI BMT2,0 TDI 4Motion2,0 TDI 4Motion
Převodovka6M6M (6DSG)6M
Zdvihový objem [cm3]196819681968
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]103/4200103/4200125/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]320/1750-2500320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]190186 (182)201
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,210,5 (10,7)8,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,46,4 (7,1)6,6
Cena Trend & Fun [Kč]578.300,-666.000,--
Cena Track & Field [Kč]-690.700,-718.800,-
Cena Sport & Style [Kč]-699.600,-727.700,-

Diskuze (110)
30. 1. 2010 18:35
Re: smysl tohohle auta?
Dají se najít jiné auta které požadavky určitě splní, není jich moc protože jsou zbytečně přehlížené, třeba nějaké Subaru nebo Volvo XC70.
No a tvrdit, že někdo nemá vkus když se mu nelíbí obludnost SUV jako je třeba Q7 je docela zajímavé. No nic, je to trendy, cool a velká móda, mít bílé oteklé SUV. >:D
30. 1. 2010 02:40
Re: smysl tohohle auta?
Je to tak, kromě lepšího přehledu na silnici toho SUV pro běžného řidiče moc nenabízí. Mě by se hodilo na vyjetí jedné 300m dlouhé polní cesty do kopce tak 5x za rok, kde s dvoukolkou prakticky nemám šanci. Ale proč hned takovou obludu? Audi A6 allroad nebo Octavia Scout udělají stejnou práci, na tohle ideální auta. Navíc neznám nikoho kdo by jezdil víc do "terénu", většinou jde hlavně o pohon 4x4 případně trochu vyšší světlost, ale ne o velikost auta.
29. 1. 2010 12:58
Re: Palubkaa
..aj zvnútra "klasika folsvágen"...jedna palubka aspoň pre tri koncerové modely... ;-)
29. 1. 2010 12:50
Re: strach a bieda!
Ty si ale pako... 8-s
Naposledy som sa hanbil, že som Slovák, keď tu denne "perlil" Matelko, ale vidím, že niekedy môže byť ešte horšie...
29. 1. 2010 12:49
Re: strach a bieda!
Jen ho nechte, ať se bojí... >:-[]