Uznávám, že CSL měla s obyč. M3 hodně málo společnýho, ale dát za toto 3mega, může jen máčo. U této se mi nějak nezdají lampy, co pamatuji, tak měly Xenony. Předražený jako kuře v KFC
Tahle ma dost najeto. Jinak CSL s najezdem do 40.000 km se bezne nabizej za ceny tesne pod 130.000 EUR, vzhledem k tomu ta cena zas tak premrstena neni. Otazka spis je, jestli Cesko je ten spravny trh. Tady nema CSL takovy kult jako treba v D nebo UK.
CSL byla oholená verze M3. Xenony měly pouze velmi výjimečně. Já se divím, že to má klimatizaci a rádio. V základu se dělaly bez nich, aby byly co nejlehčí. Dokonce to mělo jen kartonovou podlahu kufru. Cena je za hubičku, vzhledem k tomu, že sehnat originální CSL (tedy nepřestavěnou z obyčejné M3, což mnoho lidí dělalo výměnou nárazníků a kol) je opravdu velký problém.
Nezlobte se, ale mám pocit, že jen rýpete, ale vůbec netušíte, co je to BMW M3 CSL.
Srovnání kuřete v KFC a M3 CSL tě jasně pasuje na odborníka. >:D Zbytek, ohledně výbavy CSL, viz. kolegové.
Aktuální cenu M3 CSL, mimo její kvality, dělá její dostupnost, resp. nedostupnost, bylo jich vyrobeno jen nějakých 1300 kusů.
Je zbytečný se zabývat tím, když někdo nepochopí metaforu. Já se tady za žádnýho odborníka nepasuji a nikdy se nepasoval. Jen jsem si dovolil napsat svůj osobní názor, což vidím že spousta bmwdoprsoubíjců nepochopí. Aspoň jsem si přečetl po 3. majiteli a není uveden servisbuch. Tak se uklidni a i ten tvůj kemo 1358kusů. Vsadím se, že máš na zadku vytetovanou modrobílou vrtulku, aby tvůj starej viděl na čem jede. Fabuluji tady stejně jako ty o mě. Když mě neznáš, tak mlč. Prostě za 3mega je pro mě toto nepřijatelný a pro nějakýho jo sběratele je 1300 kusů masovka. ;-)
Mno, já třeba vytetovanou vrtulku na zadku nemám. Doma mi parkuje Mercedes, ale trochu se zajímám o automobilovou historii a nemusím si rýpnout do BMW pokaždé, když je o něm článek, svými rádoby chytrými řečmi, které se ani nezakládají na znalosti problematiky. Ale což o to, nemusí každý vědět všechno, co je ale zarážející, že místo přiznání chyby ještě někdo začne napadat ty, co na chybu upozorní. To se pak teprve projeví osobní charakter.
A mimochodem to, co jste použil není metafora, ale přirovnání.
Mohl bych vědět jaké chyby kromě češtiny jsem se dopustil ve svém názoru? Akorát jsem napsal svůj názor na konkrétní vůz za 3M. Vidím, že jste stále nepochopili, že se tady nesnažím zničit celou automobilku BMW potažmo celou sérii 1358 CSL. Mimo jiné je mi jedno co máte doma, ale nejsem na rozdíl od vás internet. odborník a nerýpu a doopravdy vím co CSL. Je to tady ztráta času.
Moje volba je stejná. Ale přesto ta cena je obrovská, když přihlédnu k tomu, že auto je ročník 2000. A Wiesmann není v této nabídce jediný, kdo má absurdní cenu. Stačí kouknout na toho bílého Forda. Půl mega za ročník 1993 nedá nikdo. Neprodejné. :-!
jenže to není M3, to je M3 CSL....vyrobilo se jen 1358ks, dnes jich bude možná těch 1300 na celém světě. To už je celkem hezky výjimečný klub vlastníků a za 3 miliony to není tak moc. Většina takto limitovaných aut stojí více. Další důvod takové ceny je to, že tohle auto hodnotu neztrácí, ale naopak nabývá, takže je to i fajn investice