Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tipy z nabídky serveru Sportovnivozy.cz (40/2012)

V rámci partnerství se serverem Sportovnivozy.cz nabízíme několik zajímavých tipů na vozy ke koupi.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
1. 10. 2012 15:59
Chally a Ferrarí
dneska lehká volba :yes:
Rozbalit vlákno
15
1. 10. 2012 16:06
Re: Chally a Ferrarí
Pro mě zase zajímavá Alpina ;)
1. 10. 2012 16:29
Re: Chally a Ferrarí
Brzy veterán, ale poměr výkon/cena nejlepší. ;-)
1. 10. 2012 18:06
Re: Chally a Ferrarí
A mi se dneska líbí všechno. Kromě 200SX, kdyby bylo bez toho odporného tuningu, tak by se mi asi líbilo nejvíce ze všech. ;-\
Avatar - wladyk
1. 10. 2012 18:51
Re: Chally a Ferrarí
Tuning zničí sportovní vůz a takový už sem nepatří. Od toho jsou tuningové stránky.
1. 10. 2012 23:09
Re: Chally a Ferrarí
Toto není ani tuning, jak tuzing. Z tak pěkného auta udělat takovou prasárnu....nepochopím. To jak vidím docela často mladé kluky s opelem calibra. Když já byl mladý, tak to bývalo opravdu nádherné auto, dokonce si dokážu tvrdit, že je krásnější než leckteré dnešní auta. Jenže z tak krásného auta dokážou "tuningovými" úpravami udělat naprosto škaredý šrot
1. 10. 2012 18:25
Re: Chally a Ferrarí
hmm ja bych bral Ameriku A Alfu
i kdyz 2003 a 70 t km? co ti lidi s tim delali lestili v garazi?:D
1. 10. 2012 18:49
Re: Chally a Ferrarí
Novej lak, jenom kvůli škrábancům.....takže začali tím, že wapkou vystříkali mozek z palubní desky......
1. 10. 2012 18:51
Re: Chally a Ferrarí
Ta Alfa v Brne vylitla do kacirku, jak se to snazili vyhrabat, kaminky odlitavajici od kol odrbaly cely bok.
Ten najezd je v pohode, podivej se, kolik maji GTA najeto. To je auto naklady priblizne srovnatelne s M3...
1. 10. 2012 23:05
Re: Chally a Ferrarí
No ta alfa nemá 70 000km,aji kdyby si to sama přala. Podle "ošoupaného" čalounění na výplních dveří a sedáků to auto má tak dvojnásob. At mi nikdo neříká, že s autem najezdil tak cca 8000km za rok. To snad víc najezdím na kole
2. 10. 2012 06:56
Re: Chally a Ferrarí
Já teda nevim na jakou alfu koukáš ty, ale ta co je nahoře v článku má sedačky měněný (sabelt) a dveřní výplně jak nový, žádný odření tam nevidim. Navíc nevim co je nereálnýho na nájezdu 8000 za rok. Za 1. píše, že to byl showcar, kterej moc dálky nejezdí, většinou stojí před prodejnou a dělá reklamu. Za 2. dá se předpokládat, že 250ti koňová naleštěná alfa neni vlastníkovo jediné vozidlo a za 3. pokud jezdí po městě, nemusín být nájezd vysoký, třeba já jezdim denně, za rok najezdim svym autem kolem 10000km (na dovolenou a delší trasy si beru jiné), ale všechno po Praze.. A pět let staré pražské auto s 50000, je na tom často hůř než to co jezdilo po dálnicích a okreskách a má najeto 150000, takže nájezd vážně neni všechno, důležitějši jsou podmínky.. Taky je to i o lidech, někdo je schopnej vybydlet auto za 3 roky, jinej má i po 15 letech libovku... ;-)
Avatar - cerrbion
2. 10. 2012 08:25
Re: Chally a Ferrarí
me najezd 8000 rocne pripada u takoveho auto dokonce hodne, tohle nebyva auto na denni jezdeni do prace, ale pro zábavu. Vetsinou takovy lidi maji jeste jedno "normalni". Ja najezdim dohromady 17000 rocne a to najedu ve svym okoli nejvic. Mel jsem nekolik let jako druhy auto kabriolet pro zabavu a ten najel rocne max 5000km. takze kdyz jsem ho jako 10ti letý prodaval a mel najeto cca 57.000 km byly to skutecne realne kilometry.
2. 10. 2012 14:38
Re: Chally a Ferrarí
Kamoš má Alfu GT 3,2 V6 a najede rocne max. 5 tis., proto ma jeste jedno auto na normalni jezdeni. Priste premyslej, nez neco napises.
Ja jezdim rocne soukromne cca 35tis. a na vikendy mam misto druhyho auta motorku a ty zas jezdis na kole, kazdej to ma jinak.
6. 10. 2012 20:02
Re: Chally a Ferrarí
Já mám stejně starý GTA a mám najeto 110000km, ale prvních 40000km s tím najel FIAT ČR, já najel nejvíc 12000/rok, ale od té doby co mám na normální ježdění jiné auto, tak max 5000/ročně, je to auto pro zábavu, ideálně na okruh, na těch fotkách teda určitě nevidím žádné opotřebení, naopak, origo stav - ty sedačky ale originál nejsou. Co se týče srovnální s M3, tak výkonově se stejně starou M3 se dá rozhodně srovnávat a ze zkušeností z okruhu se to dá potvrdit, ale nákladově si myslím se dá rovnat spotřebou gum, jednou za 5let dražší výměna rozvodů, dá se samozřejmě nacpat hodně peněz do úprav, ale jinak si myslím, že M3 je na tom podstatně hůř a GTA má navíc při dobré údržbě téměř nezničitelný motor - jak napsali ve smětě motorů - asi nejlepší šestiválec všech dob - dole síla buldozeru a nahoře výkon BMW a to můžu potvrdit. Mohu doporučit - myslím si že cena za takto zachovalý kousek je dobrá a navíc stálá.
Avatar - Nerez
2. 10. 2012 15:38
Re: Chally a Ferrarí
Pro mě Evolution :yes:
2. 10. 2012 19:52
Re: Chally a Ferrarí
EVO best :yes: :yes: :yes: