Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tipy z nabídky serveru Sportovnivozy.cz (52/2011)

V rámci partnerství se serverem Sportovnivozy.cz nabízíme několik zajímavých tipů na vozy ke koupi.
Zpět na článek
27. 12. 2011 13:25
27. 12. 2011 22:13
27. 12. 2011 17:00
27. 12. 2011 13:25
hezké výkony
Koukám, že dnes je moderní psát si výkony nad 400 kW a někteří toho hojně využívají. To by mě zajímalo, jak to hoši dělají, že zvedají výkon u už tak předimenzovaných motorů. Papír snese všechno, narozdíl od hliníku (oceli).
Rozbalit vlákno
22
27. 12. 2011 13:35
Re: hezké výkony
Mustangu a M5 věřím. Já spíše kroutím hlavou nad cenovkou u škody fabie. 130 000CZK za 8 let staré, těžce podprůměrné auto...
Avatar - mustafa
27. 12. 2011 14:10
Re: hezké výkony
Ale má tam originální chip od Škody Auto!!!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 12. 2011 14:26
Re: hezké výkony
Tak zrovna u té M5 nevím jak nahnal 50kw bez kompresoru. Fabia RS je těžce podprůměrné auto? >:D Ty jsi dobrý vtipálek. Fabia I byla na svou dobu hodně vyspělá, jedno z nejlepších aut třídy. To ti řekne asi každý, kdo se v autech orientuje. A Fabia RS bylo dobré auto, výkonné, úsporné, dobře vybavené za poměrně dobré peníze na tu dobu. Jen to nebyl žádný HotHatch, to se Škodě moc nepovedlo.
Avatar - Barrichello
27. 12. 2011 16:01
Re: hezké výkony
problém je, že stejně dobrých aut jako byla Fabia I je asi tak 60 dalších v její třídě....a některé sou mooohem lepší, zvlášt z dnešního pohledu jako ojetiny....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 12. 2011 17:28
Re: hezké výkony
Tak zrovna s tebou se o tom asi nemá cenu bavit. V našich podmínkách je Fabia I jedno ze tří nejlepších aut třídy, to je prostě fakt, který ti řekne každý specialista na ojetiny nebo jen znalý fanda aut. Ale i kdyby to bylo tak, jak říkáš ty (což není), tak je naprostá pitomost říct o Fabii, že je těžce podprůměrná.
Avatar - Camaro427
27. 12. 2011 18:48
Re: hezké výkony
JE TO SRAČKA, VŽDYŤ JE TO V NAFTĚ :-( :no:
Avatar - 4hill
27. 12. 2011 22:13
Re: hezké výkony
Jel jsi v tom?
Avatar - Barrichello
28. 12. 2011 09:20
Re: hezké výkony
Jo že je to nejprodávanější, bohužel vůbec neznamená že je to nejlepší. V základu socka výbava kde nic není, šílené plasty halvně tragickej volant, sedačky jak beton, motor 1,9 SDI má horší zrychlení než 1990 Moskivč 1500 Aleko a mohl bych ještě chvíli pokračovat od praskajících žárovek počínaje.....nevím kde konče.

Jedno ze tří nejlepších aut třídy je bohužel trošku nepovedený vtip
28. 12. 2011 10:23
Re: hezké výkony
Na svou dobu byla Fabia I opravdu špička. Jako první dostala novou platformu, měla dostatek motorů i slušné výbavy.

Jmenuj ty sám, jaké bylo v té době (1999) lepší auto. A vyjmenuj aspoň tři.
Avatar - Barrichello
28. 12. 2011 12:53
Re: hezké výkony
A tu paltformu má dodnes, zapoměls dodat že. Jenže datum ukončení vývoje byl rok 1998 a dneska je skoro rok 2012, tak hodně úsměvný fakt který o něčem svědčí :-)
28. 12. 2011 14:44
Re: hezké výkony
Takže žádné "mnoohem lepší" si nevyjmenoval.

Znovu opakuji, reaguješ na výrok "Fabia I byla na svou dobu hodně vyspělá".

Ty reaguješ blbě a mimo. :-! :no:
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 17:29
Re: hezké výkony
Bavíme se o Fabii I, tak proč do diskuze taháš Fabii II? To je argument jako noha :no: :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 12. 2011 17:14
Re: hezké výkony
To je hold celý Barík, když mu došly argumenty, tak začne mluvit z cesty.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 12. 2011 17:19
Re: hezké výkony
Ano má, sice drasticky modernizovanou, ale má. Na dobrých jízdních vlastnostech FII to ale nemá moc vliv a že by nějak ztrácela na konkurenci se říct rozhodně nedá. Tady vidím spíš dobrý tah Škody, než důvod k úsměvům.
Ostatně ani bych se nedivil, kdyby tvé vymodlené ameriky jezdili klidně dvacet let na jedné podvozkové platformě, pokud se tuhá náprava vzadu a nejjednodušíí vinuté pružiny vpředu dají nazvat podvozkovou platformou. Nevím to, ameriky mě nezajímají, ale myslím, že daleko od pravdy nejsem.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 17:35
Re: hezké výkony
Tak tak, jízdně, zpracováním, bytelností atd. byla Fabka ve své době super auto. Škoda, že chyběly trošku lepší benzíny, být v tom v té době TSI, tak naprostá špička třídy.
Samozřejmě RS není typický HH jako Clio RS, ale to už je jiná píseň.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2011 17:32
Re: hezké výkony
Ano, Fabia RS byla s 1,9 SDI.
Proč vůbec taháš do diskuze 1,9 SDI, děláš jakoby jiní výrobci atmosférické motory podobného výkonu neměli v nabídce a jakoby to byl jediný motor v nabídce.
Dokonce se nám tady snažíš nalhat, že u 1,9 SDI bylo důležité zrychlení 8-s :no: :no:

Naopak 1,9 SDI považuji za jeden z nejlepších motorů pro Fabii, tedy pokud řekneme, že nám nejde o výkon, ale o výdrž, protože bez turba byl tenhle motor oproštěn skoro všech možných potíží. To ti dnes potvrdí každý, kdo se opravě aut věnuje, že nejvíce najelo SDI a s minimen potíží.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 12. 2011 17:14
Re: hezké výkony
O tom, že je Fabia nejprodávanější tady nikdo nic neřekl. Na západě nejprodávanější určitě nebyl a jak tam byla ceněná pro své kvality. Základní výbava sociální byla, ale to nebyla tehdy žádná vyjímka. Naopak klad vozu byl, že tehdy si mohl mít výbavu, kterou si jinde nesehnal. Že si za to musel platit, je jaksi logické, ovšem drahé byly Škody jen u nás nebo na Slovensku, jinde to byl cenový tip.
Tragický volant, co je na něm tragického? Já s ním nikdy problém neměl.
Šílené plasty, prosím vysvětli co na nich bylo šíleného?
Sedačky jak beton, ano jsou tvrdší, ale myslím, že to většině obyvatelstva vyhovuje, koneckonců i francouzi dávno přestali dělat otomany a mají taky hezky tvrdé sesle. Že ty potřebuješ ve tvé americe sesli pro stokilovou * je tvůj problém.
Motor 1.9SDI je tajný tip pro zájemce o ojetou Fabii. Motor má neskutečnou výdrž, sežere vše, můžeš ho honit (poté se už hýbe slušně) a i přesto přes 5,5 litrů nejde. Jen po něm nesmíš chtít drag race. Tady jsi hodně přestřelil :no:
Praskající žárovky, ano, známá vada Fábií. Myslím, že to až takový problém není.

No žádné jiné lepší auto z té doby si mi nepředvedl, takže beru, že jsi sklopil uši a tiše uznal svou nevědomost.
27. 12. 2011 17:00
Re: hezké výkony
ja tam vidim dokonce 165 tisic >:D
Avatar - Barrichello
27. 12. 2011 16:01
Re: hezké výkony
Mustang a M5, tady není co řešit
Avatar - CHerokee
28. 12. 2011 00:36
Re: hezké výkony
Mustang není co řešit...ale za ty prachy nový s V8 5.0. a zárukou :-)
Avatar - Barrichello
28. 12. 2011 09:17
Re: hezké výkony
To zas nebude Roush >:D
Avatar - CHerokee
28. 12. 2011 10:41
Re: hezké výkony
Jo no, ale ani slzy (nebo infarkt podle založení) na prvním retardéru ve městě. Ale hlavně za to bude záruka.
Avatar - CHerokee
28. 12. 2011 00:34
Vše předraženo
Vezměmě si to popořadě:

Nissan GT-R black edition - 64 000 km za cena: 1 799 990,- Kč....kdyby ubrali ten milion, pokud byl jeden majitel předtím, tak by se po prohlidce možná dalo uvažovat. Krom toho, že je to ošklivé auto.

Ford Mustang Roush 427R Trak Pak - 2008 1 020 000,- Kč bez DPH > bez DPH? Za 4 roky staré auto s pochybným tuningem nepoužitelným na normální (retardérové) cesty...bláznovina

BMW M5 E60..bylo skvělé auto...145 000 km r.v. 2005 nejspíše vrak. A hooodně drahý servis a opravy včetně dílů. 965 000.- Kč...bláznovina. Za to je nová pěkná trojka.

Mitsubishi CZT cena: 190 000,- Kč najeto: 180 000 km....190 tisíc stojí nové kua a ne vrak.

Škoda Fabia RS najeto: 135 000 km....s těžkým dieselovým motorem vpředu tlumiče a ostatní díly pěkně trpěly už po 40 000. Jezdil jsem v ní. Za cena: 165 000,- Kč jedině po komplet generálce.

Shrnuto a podtrženo...kdo by si koupil byť jediné auto z této nabídky, tak je blázen...a to je jen papír, co teprve při pohledu na (často hnijící) podvozky.
Rozbalit vlákno
5
28. 12. 2011 01:10
Re: Vše předraženo
Nejbrutálněji předražená mi přijde ta M5 E60. Věřím, že je to fajn auto, ale za mega, 6 let staré a s najetými 145t km? To teda děkuji pěkně
Avatar - jurajos
28. 12. 2011 11:06
Re: Vše předraženo
...on je Rousch pochybný tunning? :-O
To by som rád vedel kto z európskych tunnerov (snáď okrem AMG či Alpina) vyrába aj vlastné motory.
Avatar - CHerokee
28. 12. 2011 17:03
Re: Vše předraženo
Tunning má slysl pro majitele vozu, který si ho nechává dělat. Pro dalšího je pochybný, pokud není fabrický. Nikdy člověk nedohledá, co vše se s vozem udělalo, jestli splňuje všechny silniční předpisy, v jakém stavu je motor (většina tunningu zkracuje životnost), padá veškerá záruka na cokoliv atp. Výjimka je fabrický tunning (M Power, AMG, Screaming Eagle u Harleyů).

Mustangy miluju, ale s takto upraveným za tolik peněz bych nechtěl nic mít.
28. 12. 2011 19:05
Re: Vše předraženo
no s timhle se naplno ztotožňuju :yes: u všech bez výjimky mimoňská cena... ale rozhodně tomu kraluje ta skoro sedmiletá M5, která má "prej" najeto 145 000... to možná kdyby byl rok 2007-8. Ale v roce 2012? Za milion by měl člověk doma docela solidní vrak s výhledem oprav na další roky tak za dalšího půl míče min... :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 12. 2011 17:23
Re: Vše předraženo
Naprostý souhlas, nejvíc předražený mi přijde ten Colt, který byl krám už jako nový, natož jako ojetina. M5 se 145tis. je zralá na generálku, i kdyby se s ní jezdilo jen "rychle", což asi nejezdilo, protože to ten polozávodní motor prostě potřebuje.