Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Titul Auto roku 2004 v ČR získala Mazda3

Autem roku 2004 v České republice je vůz nižší střední třídy Mazda 3. Rozhodlo o tom hlasování 25 členné novinářské odborné poroty, ve které má jako jediné internetové medium zastoupení i redakce AUTO.CZ.
Zpět na článek
10. 11. 2003 12:50
neregistrovaný "Moi"
10. 11. 2003 13:16
neregistrovaný "Kuba"
10. 11. 2003 13:18
neregistrovaný "Charon"
10. 11. 2003 14:01
neregistrovaný "Tommy"
10. 11. 2003 14:30
neregistrovaný "anonym"
10. 11. 2003 15:29
neregistrovaný "Pepa"
10. 11. 2003 16:08
neregistrovaný "Kuba"
15. 11. 2003 22:15
neregistrovaný ""xy""
8. 12. 2003 15:41
neregistrovaný "rasto"
10. 11. 2003 16:47
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 11. 2003 17:01
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 11. 2003 17:56
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2003 18:02
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 12. 2003 15:33
neregistrovaný "rasto"
10. 11. 2003 13:37
neregistrovaný "karel"
10. 11. 2003 16:49
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 11. 2003 17:22
neregistrovaný "Permon"
10. 11. 2003 18:32
neregistrovaný "Michal"
10. 11. 2003 18:59
neregistrovaný "Palki"
10. 11. 2003 19:06
neregistrovaný "Šumík"
11. 11. 2003 15:07
neregistrovaný "Michal"
10. 11. 2003 21:43
neregistrovaný "caryfuk"
11. 11. 2003 10:42
neregistrovaný "Permon"
11. 11. 2003 11:51
neregistrovaný "empi"
11. 11. 2003 18:22
neregistrovaný "Šumík"
12. 11. 2003 10:40
neregistrovaný "Permon"
12. 11. 2003 11:39
neregistrovaný "empi"
12. 11. 2003 13:04
neregistrovaný "empi"
12. 11. 2003 16:44
neregistrovaný ""xy""
12. 11. 2003 18:34
neregistrovaný "empi"
13. 11. 2003 12:59
neregistrovaný "w211"
13. 11. 2003 22:02
neregistrovaný "Permon"
17. 11. 2003 13:55
neregistrovaný "dabel"
11. 11. 2003 11:44
neregistrovaný "dabel"
11. 11. 2003 09:44
neregistrovaný "bodyia"
11. 11. 2003 11:23
neregistrovaný "Palki"
11. 11. 2003 23:01
neregistrovaný "bodyia"
12. 11. 2003 13:21
neregistrovaný "koroptev"
12. 11. 2003 15:33
neregistrovaný "anonym"
12. 11. 2003 16:34
neregistrovaný "Voyager"
13. 11. 2003 09:24
neregistrovaný "koroptev"
13. 11. 2003 21:08
neregistrovaný "Šumík"
13. 11. 2003 22:09
neregistrovaný "Permon"
14. 11. 2003 16:15
neregistrovaný "Kuba"
17. 11. 2003 13:53
neregistrovaný "dabel"
17. 11. 2003 13:58
neregistrovaný "dabel"
8. 12. 2003 15:56
neregistrovaný "rasto"
13. 11. 2003 22:15
neregistrovaný "koroptev"
13. 11. 2003 23:26
neregistrovaný "Pavel..."
14. 11. 2003 09:09
neregistrovaný "koroptev"
14. 11. 2003 09:36
neregistrovaný "Pavel..."
17. 11. 2003 14:03
neregistrovaný "dabel"
17. 11. 2003 21:40
neregistrovaný "Pavel..."
18. 11. 2003 08:43
neregistrovaný "koroptev"
18. 11. 2003 11:05
neregistrovaný "dabel"
8. 12. 2003 16:06
neregistrovaný "rasto"
13. 11. 2003 18:39
neregistrovaný "roan"
14. 11. 2003 14:08
neregistrovaný "anonym"
14. 11. 2003 14:47
neregistrovaný "Charon"
18. 11. 2003 11:56
neregistrovaný "Mario"
18. 11. 2003 12:41
neregistrovaný "BWM"
21. 11. 2003 11:06
neregistrovaný "Mikez"
neregistrovaný "Moi"
10. 11. 2003 12:50
Přesně
Letos myslím přesně...taky byh takto volil
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Kuba"
10. 11. 2003 13:16
Re: Přesně
Ford muze byt nakonec taky spokojenej. Ma auta na prvnim i druhym miste :-) Vlastne... na prvnim miste ma "jenom" podvozek
neregistrovaný "Charon"
10. 11. 2003 13:18
Re: Přesně
Taky, podle me kdyz vezmu v uvahu vsechna kriteria, nejlepsi a nejhezci auto na trhu. I ja jsem volil Mazdu 3.
neregistrovaný "Tommy"
10. 11. 2003 14:01
Re: Přesně
Jo naprosto souhlasim Mazda3 se opravdu vydařila, báječný design, akorát nechápu co děla fiat Panda na třetím místě
neregistrovaný "anonym"
10. 11. 2003 14:30
Re: Přesně
Je opravdu vidět, že víš, o čem ťápeš. Až nový Ford Focus bude postaven na podvozku Mazdy 3. Ford zatím naštěstí vlastní pouze 33,3% akcií Mazdy.
neregistrovaný "Pepa"
10. 11. 2003 15:29
Re: Přesně
Mazda 3 si toto vítězství jasně zaslouží... Z nominovaných vozů to byla jasná jednička...
neregistrovaný "Kuba"
10. 11. 2003 16:08
Re: Přesně
Jestli to byla reakce na me, tak nahodou vim moc dobre o cem tapu.
Podvozkova platforma nove 3 je pouzita z Focusu. Prvni auto, ktere melo tuto platformu je Focus C-max, dalsi je Mazda 3, a pribude jeste Volvo 40 (ted nevim pismenko), Focus..
neregistrovaný ""xy""
15. 11. 2003 22:15
Re: Přesně
Koukam že si úplně mimo! C-Max stojí na podvozku prodlouženým z "dvojky"!!! Podvozek co ma "trojka" vyvinula Mazda a ten samej podvozek bude mit az NOVEJ Focus!!! Ten podvozek je Mazdy a ne Fordu!!!
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 15:41
Re: Přesně
ford kupi mazdu aby ju zachranil a bude pouzivat ich podvosky ford c max asi nadvarili tu podlahu z mazdy spametaj sa vsetky auta ako volvo mazda ford su na baze focusa to plati aj pre skodu nepouziva nahodou VW podlahu zo skody 120 takto si to ty vysvetlil
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 11. 2003 16:47
Re: Přesně
Ford uz AFAIK vlastni nadpolovicni podil. Zkousim dohledat presna cisla. (Kdyby ti nestacil fakt, ze ma Mazdu uvedenou mezi svymi automobilkami na webu. :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 11. 2003 17:01
Re: Přesně
Sakra sakra, asi jsem to s necim zmotal; vypada to vazne porad na tech 33.4.
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2003 17:56
Re: Přesně
Ale to je prece kontrolni balik akcii, takze je to skutecne vice-mene jejich
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 11. 2003 18:02
Re: Přesně
THNX za info, to mi nedocvaklo. Nicmene ja mel skutekne pocit, ze jsem kdesi cetl/slysel o nakupu dalsich akcii ...
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 15:33
Re: Přesně
je to naopak mazda pouziva podlahovu plosinu z fokusu vies si predstavit auto roku na podlahe mazdy ja nie viac citaj
neregistrovaný "karel"
10. 11. 2003 13:37
bez titulku
Dobry den, rad bych se zeptal na jednu vec: Nevyhrala nekdy Skoda Superb nejaky titul, nebo neco podobneho?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 11. 2003 16:49
Re: bez titulku
U nas mozna ne (nevim), ale v zahranici tech cen par ma. Vzpomenu si treba na CarCheck, kde to vyhrala mezi luxusnimi limuzinami (ne-li celkove) ... Najdes o tom nfo na skoda-auto.cz.
neregistrovaný "Permon"
10. 11. 2003 17:22
Re: bez titulku
Vyhrala, minuly rok vyhrala AUTO ROKU 2003 od ctenaru, nebo jak to nazvat. Novinari volili Mazdu 6. Holt lidi jsou blby, jak mohl vyhrat ten bazmek od VW, to nechapu... hold je to cesky, tak musi kazdy sedlak volit.:-(
neregistrovaný "Michal"
10. 11. 2003 18:32
Re: bez titulku
Skoda Superb: ochrana chodců při nárazu: 0 hvězdiček. to je výhra
neregistrovaný "Palki"
10. 11. 2003 18:59
Re: bez titulku
Tady se někdo baví o tom Pasatu se znakem škodovky jo? :))))
neregistrovaný "Šumík"
10. 11. 2003 19:06
Re: bez titulku
Co máte proti Superbu???? Když dám stranou jeho podobnost s Passatem, tak ji můžu díky svým zkušenostem hodnotit velmi pozitivně. Mazda 6 zas nemá 2.5 TDI, šestikvalt, atd. Mě přijde Superb takovej pružnější v nabídce motorů, výbav, provedení. I když Mazda 6 je super, tahle věc by mi prostě vadila. Ale jinak je pěkný, že vyhrála Mazda 3, je opravdu povedená. Jak jsem již říkal stejně bych si ji nekoupil, neboť její slabinou jsou málo výkonné diesely(benzin zásadně neberu) a výše uvedený nedostatek. Takže klidně přežiju konzervativnost VW, důležitá je max. funkčnost auta..
PS: Ochrana chodců - mě to přijde jako nesmyslná část testu, vždyť stejně když auto v reálu narazí do chodce, tak většinou ve vyšších rychlostech, za jiných podmínek než ve zkušebně....no nevím
neregistrovaný "Michal"
11. 11. 2003 15:07
Re: bez titulku
Já vím. já si taky nekupuju auto podle toho jak ohleduplné je k chodcům, ale přesto.....i normální crash-test zepředu dopadl hůře než u passatu. To opravdu nevím, jak to dokázali, když je to prakticky celý jen passat.
No holt máme jiné názory. já si zase zásadně nekupuji diesely.
neregistrovaný "caryfuk"
10. 11. 2003 21:43
trochu pofiderni
tak nevim,technicky pokrok u mazdy je nulovy,hezky libivy auto na jednu sezonu,stejne jako 6.v cechach je mozny asi vazne uplne vsechno...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Permon"
11. 11. 2003 10:42
Re: trochu pofiderni
Hm, a co si predstavujes pod technickym pokrokem? To, ze ma konecne novy Golf vzadu nezavisle zaveseni misto tozni tyce? To je podle mne vazne technicky pokrok! ALE ten ma Mazda uz zase cca 15 let zpatky Rekni mi v cem tedy spociva ten technicky pokrok? Chces nam tu navykladat ze motor s Millerovym cyklem nebo Wankel vyvinul VW? A pak je dal Mazde, protoze ta je bez technickeho pokroku?
VZPAMATUJ SE!
neregistrovaný "empi"
11. 11. 2003 11:51
Re: trochu pofiderni
Myslim, ze caryfuk se o VW vubec nezminoval. Ale rekni mi, co konkretne prinesla Mazda 3 noveho?
Design - OK, za ten mohla dostat body, ikdyz prelomova byla spis Mazda 6. Ale proc ne - auto je to pekne.
Motory - nic noveho neprinesla.
Karoserie - taky nic noveho, zadne nove vychytavky, obestaveny prostor atd.
Podvozek - zase nic noveho, co by v dane tride jeste nebylo.
Bezpectnost - zase nic noveho.
Nejaky novy technicky elektronicky vynalez - ne.
Takze co?
neregistrovaný "Šumík"
11. 11. 2003 18:22
Re: trochu pofiderni
Souhlas, trojka nepřináší nic novýho, jenom je to vylepšený auto oblečený do líbivýho kabátu, aby zvedl prodeje. Divím se, že v dnešním rozmachu dieselů tam namontujou málo výkonný diesel vzhledem ke konkurenci. Tohlecto nepochopím......
neregistrovaný "Permon"
12. 11. 2003 10:40
Re: trochu pofiderni
Co noveho prinesl novy Golf? Ano, prinesl revolucni nezavisle zaveseni zadni napravy, bohuzel revolucni jen vramci VW,ostatni firmy jej pouzivaji jiz desitky let!!!!!
O.K. Tak si zkus k tem kategoriim co jsi vypsal u Mazdy, dat ostatni auta... a co ti vyjde? V cem na tom bude Frod C-Max lepe? V cem Fiat nebo Renault (Renault ma dokonce stale vzadu torzni tyc) a konecne co noveho prineslo BMW krome aktivniho rizeni? Také nic - design je O.K., motory uuplne stejne jako minula generace, atd.
A viis cim to asi je?.... Ono totiz v dnesni dobe prijit s necim novym jaksi moc dobre nejde a kdyz se to podari, tak na to lidi akorat nadavaji, viz. iDrive v BMW...
neregistrovaný "empi"
12. 11. 2003 11:39
Re: trochu pofiderni
Nevim, co mas porad s tim VW, ale budiz ...
Ford C-Max - jizdni vlastnosti, ktere v MPV stredni tridy zatim nebyly
Fiat Panda - no tak ta posunula meritka sve tridy nekam uplne jinam, design, vyuziti prostoru, motor (1.3 MultiJet), jizdni vlastnosti - podle meho auto, ktere tento rok ve sve tride prineslo nejvic noveho
BMW - nevim, nebudu hodnotit
neregistrovaný "empi"
12. 11. 2003 13:04
Re: trochu pofiderni
Jo a Renault Scenic II prinesl do MPV stredni tridy bezpecnost, jaka v ni zatim nebyla ...
neregistrovaný ""xy""
12. 11. 2003 16:44
Re: trochu pofiderni
Co novýho přinesla? Tak si třeba nevzpominam ze by mel nakdo jinej v tyhle třídě aktivní dalkový světla, že se ti stahnou na tlumený jakmile proti tobě někdo jede!!! a takovehle veci tam ma vic! jo a ten golf? ja nevim me kazda generace prijde uplne stejna!!! a navic maji zastaralou techniku!
neregistrovaný "empi"
12. 11. 2003 18:34
Re: trochu pofiderni
Ja myslel, ze ty svetla se jenom rozsvedcujou/shasinaji tlumene, pokud se meni svetelne podminky (tunel, atd.). Ale OK - treba je to chytrejsi. Ale porad si myslim, ze na Auto roku je to trochu malo - lidi se proste nechali zblbnou hezkym vzhledem.
BTW: Nevim, proc mi tady vsichni predhazujete toho Golfa. Znamena snad, ze pokud si nekdo mysli, ze Mazda 3 nemela byt autem roku, musi byt bezmeznym privrzencem VW, konkretne Golfu?
neregistrovaný "w211"
13. 11. 2003 12:59
Re: trochu pofiderni
Mimochodem:prvni wankel v serii mel v 60.letech NSU co se stal pak casti Audi...
neregistrovaný "Permon"
13. 11. 2003 22:02
Re: trochu pofiderni
Hm, to nikdo nepopira, ale to byl JINY Wankel! Tehdy byla jina doba, bylo jeste pred ropnou krizi a nikoho nezajimala spotreba (tu mel Wankel celkem velkou). Dale puvodni reseni bylo DOST poruchove a pry az polovicka aut se vracela (ty bylo dano nedokonalym technickym resenim a hlavne kvalitou materialu).
Mazda z Wanklu udelala to, co je dnes..... VITEZ ANKETY AUTOMOBILOVYCH NOVINARU: NEJLEPSI MOTOR ROKU 2003 NA SVETE! Nejlepsi motor v kategorii do 3 litru (dokonce porazila i bajecny radovy sestivalec BMW 3.0i) a aby toho nebylo dost byla vyhlasena i Novinkou roku 2003! Ja myslim, ze to staci na to, aby se zde netvrdilo, ze Mazda neinovuje........
neregistrovaný "dabel"
17. 11. 2003 13:55
Re: trochu pofiderni
Ano, prvy seriovo vyrabany wankelov motor bol v NSU Ro80. Vynikal vysokou spotrebou paliva a kratkou zivotnostou. Bohuzial, nikto okrem Mazdy nie je schopny vyrobit taky Wankel, ktory by vydrzal viac ako par tisic kilometrov. Faktom ale je, ze ked chvalime Wankel, mala sa autom roka stat Mazda RX-8.
neregistrovaný "dabel"
11. 11. 2003 11:44
Re: trochu pofiderni
"na jednu sezonu" -> si sa tak trosku asi zdul, vsak? Japonske auto si nikdy nevlastnil, inak by si vedel, ze Japonci su na tom so zivotnostou rovnako ako Europania. No a "technicky pokrok" moze byt samozrejme videny aj v tom, ze Mazda patri v spolahlivosti k absolutnej spicke (spolu s Toyotou).
neregistrovaný "bodyia"
11. 11. 2003 09:44
hodně auta...
... za málo peněz. Mazda se zřejmě začala řídit škodovkářským heslem, skoro 4.5m dlouhý vůz za lehce přes 400t., to určitě klienty přiláká:-/
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Palki"
11. 11. 2003 11:23
Re: hodně auta...
No nevim jestli je přiláká tohle, ale 6 airbagů, rádio, ABS a ty jiný kraviny v základě určitě, dál stoprocentně svojí prostorností a skvělým vzhledem, kvalitou zpracování, spolehlivostí atd, atd, atd,
neregistrovaný "bodyia"
11. 11. 2003 23:01
Re: hodně auta...
Uvidíme na NCAP:-) Ale spolehlivost by tu asi mohla být (viz výsledky MX5 v TUV). Jenom ten design... zepředu dost povedený, ale převisy jsou z profilu moc veliký a zadní část je divná, resp na fotkách to ještě šlo ale face-to-face moc ne (pro mě)
Prostě si myslím, že měl být vyslyšen hlas lidu - k čemu jinak tady ta anketa byla? Pandě bych titul přál mnohem raději a ze všech nominovaných vozů nejvíc.
neregistrovaný "koroptev"
12. 11. 2003 13:21
Re: hodně auta...
mrkni na ten čtyřdvéřák. zezadu vypadá 2x tak dobře (a to je podle mě ten hatch skvělý), jen škoda že čtyřdvéřka nejsou moje parketa. uvidíme jestli přijde kombík.
neregistrovaný "anonym"
12. 11. 2003 15:33
hmmm
stejne to je auto na jednu sezonu,ted tim nemyslim spolehlivosti,ale designem-se to za chvili okouka a bude z toho obycejna hnusna mazda,kterejch je plna cela praha
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Voyager"
12. 11. 2003 16:34
Re: hmmm
A už si zapřemýšlel proč je celá Praha plná Mazd(podle tebe)?Protože jsou to spolehlivé, pěkné a kvalitní auta.
neregistrovaný "koroptev"
13. 11. 2003 09:24
Re: hmmm
pokud se nemýlím, tak je praha plná ještě hnusnějších a mnohem obyčejnějších oktávek a podobných "rádobyauto" výtvorů od vw group. mazda se alespoň ten rok líbí, ale vozový park s wolfsburgu, boleslavi, ingoldstadtu a martorella je hnusnej celý svůj produkční život.
neregistrovaný "Šumík"
13. 11. 2003 21:08
Re: hmmm
Holt máš jinej názor, ale tvrdit, že auta od VW group jsou rádobyauta je hodně ubohý: Prosím tě když se např. podíváš na přístrojovku Meganu a Golfa V, tak každýmu je jasný, že je u VW postatně kvalitnější, hodnotnější materiály. Já jsem si schválně prohlídl Renaulty na autovýstavě v říjnu, ale fakt na nich není nic zajímavýho, je to rychle okoukatelné. Jediný co Renault přináší navíc oproti konkurence je o něco vyšší bezpečnost, ale konkurence není o moc pozadu ani VW. Technicky jsou Frantíci dost pozadu, tam jednoznačně vede VW s Fordem.
PS: Jel jsi vůbec někdy ve VW, nebo kritizuješ jen to s čím nemáš zkušenosti?????
neregistrovaný "Permon"
13. 11. 2003 22:09
Re: hmmm
Ford? Hm, asi neznas lety proverenou zkratku slova Ford, resp. F.O.R.D., takze: Fix Or Repair Daily. (pro anglictiny neznale: pripevnit nebo opravit kazdy den!). A ono to funguje! Znam plno takovych prikladu z okoli kolem sebe a statistiky TUV to take potvrzuji. Takze Frod, prosim ne! Jediny slusny snad mohl byt Probe generace "91 (ten byl totiz jen inak oblecena Mazda MX6)
neregistrovaný "Kuba"
14. 11. 2003 16:15
Re: hmmm
Pokud si dobre pamatuju lonskou TUV, tak mezi auty ve stari 1-3 roky vyhral Focus. Ale podle toho jak jsi tady zcela presvedcive vysvetlil, to urcite bude tim, ze majitele Fordu jsou zvykli vse opravovat denne, takze si to dali do poradku sami nez na TUV jeli.
Ford je druha nejvetsi automobilka na svete a podle toho co rikas, je asi cely svet plny totalnich * a ignorantu, kteri kupuji jenom totalni *.
neregistrovaný "dabel"
17. 11. 2003 13:53
Re: hmmm
Je trosku komicke, ked vyhadzujes JEDINY uspech Focusu... Pozeral si si aj tohtorocnu statistiku TUV??? Asi nie, inak by si vedel, ze Focus sa posunul na uroven Golfu, t.j. niekde v tretine tabulky. Tvrdit, ze VW a Ford su technologicky najvyssie... A co Ta k tomuto vedie? VW nevie spravit poriadny benzinovy motor, OK, diesle nie su zle, ale TraktorDnciInside by uz mohol konecne v akustickom prejave dobehnut konkurenciu. Alebo su snad na spici len preto, lebo vsetci novinari tvrdia hluposti o "hodnotnych plastoch" a za cenu plne vybaveneho auta inej znacky dostanes oholeny "hodnotny" VW? Ford? Cim by sa mohol dostat na spicku? Podvozok Focusu je dobry, OK, preco nie, ale to je asi tak vsetko. Diesle nestoja za nic - starsie urcite nula bodov, nove TDCi maju problemy s kvalitou. Benziny su priemer. Cim by teda mali byt tieto dve znacky spickove?
neregistrovaný "dabel"
17. 11. 2003 13:58
Re: hmmm
oops, sorry, zmiesal som odpoved na dva rozne prispevky. "technologicka spicka" patri samozrejme Sumikovi.
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 15:56
Re: hmmm
mam ford focus 1.8 TDdi gia a 140 000 km bez poruchy tak nerozpravaj blbosti a ten podvozok parada a ta mazda je robena na baze focusu sak mazda patri fordu alebo je to naopak
neregistrovaný "koroptev"
13. 11. 2003 22:15
Re: hmmm
nejsem takové hovado, abych kritizoval něco s čím nemám zkušenosti (golf3, 4, passat variant B5, audi a4 avant). co se týče přístrojovky, měkčený plasty jsou užitý ve stejný míře (dokonce i ta slavná A4 má měkčený plasty jen na vrchní polovině palubky), ergonomie je na stejný úrovni, design palubky je čistě subjektivní a rachotit ti na kostkách (dejme tomu, třeba letenská pláň) začne po 5000km jak renault, tak vw, tak bmw, tak mercedes. také jde o to jakou techniku máš na mysli- pokud zadní čtyřprvek, tak ten japonci strkaj do svých vozů mnohem déle jak ford s vw a nedělaj kolem toho žádný humbuk. renault je na komfort, což je další pro člověka subjektivní záležitost. mám rád v autě ticho.

PS: renaulta jsi sedlal, nebo ho jen kritizuješ podle oka????
neregistrovaný "Pavel..."
13. 11. 2003 23:26
Re: hmmm
Korptvičko , korptvičko och jak jsi ubohej , jak celej Japonskej vozovej park.
Je přeci na každým z nás co se mu líbí , co preferuje , ale navážet se do Německejch aut jen proto , že jsem na Němce alergickej je nejn hloupost , ale i ubohost . Já říkám , ať si každej jezdí v tom co se mu líbía na co má peníze , ale proto už nemusí hanit jiný značky , které se líbí zase někomu jinému..Že jsi prodejce Mazdy a snažíš se tady mlžit a lákat zákazníky na auta z dalekého východu????
neregistrovaný "koroptev"
14. 11. 2003 09:09
Re: hmmm
pavlíku, pavlíku. já jsem pouze reagoval na příspěvek jistého anonyma, který prohlásil, že praha je plná hnusných mazd. hodně si protiřečíš, když se mne snažíš moralizovat ohledně navážení se do značek, stačí se podívat na tvůj úvodní řádek. opravdu fandím japonským vozům, nicméně mé srdce tíhne spíše do krajů galského kohouta. opravdu nejsem prodejce žádné značky, naopak předpokládám, žes to ty a snažíš se pro svou group zachránit co se dá.
a jen tak mimochodem je docela kumšt napsat dva zcela stejné překlepy ve dvou zcela stejných slovech, psaných za sebou. nebo že by to nebyly překlepy???
neregistrovaný "Pavel..."
14. 11. 2003 09:36
Re: hmmm
Víš, mam už trošku starší klávesnici a pokud si nedám větší pozor a nepřitlačím , tak to občas dělá , nedělá to jenom o , ale i jiný písmenka.Já také nejsem prodejce , ale hodnotím auta podle celku a né podle toho jak vypadaj na povrchu..
neregistrovaný "dabel"
17. 11. 2003 14:03
Re: hmmm
Pavle, ked rozpravas o aute ako celku, tak ma prekvapuje, ze si takym zarytym odporcom japoncov. Japonci donedavna mali "nudny" design a mozno trosku menej "komfortnych caciek", ale vynikali spolahlivostou, robustnostou a bezproblemovou prevadzkou. Ked si pozries predchodcu 3ky, konkretne M323, designovo nema v podstate cim uputat. Ale stale je to jedno z najspolahlivejsich aut v danej triede (spolu s Toyotou Corollou). To iste plati o M626 - v statistikach poruchovosti su japonci vzdy na spici a je jedno, ci ide o Toyoty, Mazdy alebo Nissany. A tiez je jedno, ci ide o statistiku poruchovosti ADAC, statistiky technickych kontrol TUV alebo spokojnosti majitelov auto motor und sportu.
neregistrovaný "Pavel..."
17. 11. 2003 21:40
Re: hmmm
Máš určitě pravdu v tom , že patřily japonský vozy ke špičce co se týče spolehlivsti , jenže v současnosti je plno automobilů , které se vyznačují spolehlivosti , konfortem, a dobrými jízdními vlastnostmi, A kdyby vše jak píšeš byla pravda tak si Němci budou víc kupovat Japonská auta , ale pokud jsem nedávno četl prodávaj se víc škodovky , přičemž cena je zhruba už na stejné úrovni jak u Japonskejch aut.
neregistrovaný "koroptev"
18. 11. 2003 08:43
Re: hmmm
osobně si myslím že němci kupují podle jména, nikoliv kvality a hodnoty
neregistrovaný "dabel"
18. 11. 2003 11:05
Re: hmmm
Jasnacka. Bezny Helmut si ale aj tak kupi najradsej MB abo BMW, lebo proste sa musi pred susedmi ukazat, ze je ultraHelmut. Aj ked vsade cita od inych majitelov, ako sa na tych autach sere elektronika a ze pomer cena/"hodnota" auta je biedna, aj tak ostane patriot. K tomu si v testoch ich "odbornych" casopisov precita, ako su ich vyrobky tie naj naj naj a vsetko ostatne su sunky, tak preco to nekupit, no nie? Takisto Golf. V teste nemeckeho AMS testovali Golf V. So 105k dizlacikom a trosku vybavy ich stal bratu 25000EUR (!!!! za tu cenu je plne vybavena Mazda6 so 136k common railom a vybavou vratane xenonov a navigacie!) a samozrejme mu dali tu najlepsiu znamku. Zmagoreni Helmut a Jürgen si samozrejme povedia, ze to tak musi byt a ostanu verni VW
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 16:06
Re: hmmm
vysvetly preco sa japonske tak slabo predavaju na zapadnych trhoch a tam nebol komunizmus maly moznost ich roky kupovat a preco si nemecke znacky drzia aj ojazdene cenu a japonci tak klesaju ked su tak dobre a zober si ze by si si kupil predoslu mazdu novu teraz by si mal sunku a neporovnavaj japonsky diesel fuj
neregistrovaný "roan"
13. 11. 2003 18:39
BMW
No stejně nechápu co se všem nelíbí na novým BMW 5. Ale ono vlastně je to docela jasný, protože z těch zbylých čtyř aut se ani jedno s BMW nedá porovnávat :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
14. 11. 2003 14:08
Re: BMW
konecne nekdo normalni,kdo taky uz davno pochopil,ze petka mela vyhrat a ne zadnej pekac z japonska
neregistrovaný "Charon"
14. 11. 2003 14:47
Re: BMW
Jenze panove - ac uznavam, ze z uvedenych aut skutecne JE nejlepsi, je z uvedenych aut i NEJDRAZSI, takze je holy nesmysl, aby BMW5 vyhralo titul AUTO ROKU v CR....to da rozum...takze souhlasim s porotou - JEDNOZNACNE MAZDA3...nejlepsi pomer cena/vykon(uzitek).
neregistrovaný "Mario"
18. 11. 2003 11:56
Blbost
Proč zase Mazda? Jsou naši novináři opravdu tak omezení, že volí pořád jen to samé auto? Co je na tom autě jiného, než na Mazdě 6, která vyhrála loni. Co přinesla Mazda 3 nového? Za dva roky se za tím autem nikdo ani neohlédne. Její motory navíc vykazují nadměrnou spotřebu. Mezi nominovanými vozy jsou rozhodně daleko lepší vozy, které by si zasloužily pozornost.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BWM"
18. 11. 2003 12:41
Auto roku v CR
Proc musime mit zase nejakou svoji anketu? Nestaci evropska? Asi bude pro vsechny ty, kteri nejsou zvani na hodnoceni COTY, aby meli taky nejakou svoji anketku, co? At zije BMW!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mikez"
21. 11. 2003 11:06
to dabel
Kousek nade mnou se jistý pan dabel rozepisuje, proč si Helmut s Jürgenem koupí tu jejich německou ***. A má naprostou pravdu. Helmut s Jürgenem si koupí tu jejich německou předraženou *** právě proto, že je to německá *** a oni jsou patrioti a jiné *** než německé kupovat nebudou. Tak to vždy bylo a vždy bude. Japonec je kvalitní, o tom není pochyb. Toyota (Lexus), Honda (Acura), Subaru, Nissan, Mazda. To je skoro jedno. Jestli je to spolehlivost elektroniky, motorových částí nebo obecně spolehlivost jako taková, vedou suverénně japončíci. Po ujetí třeba 80.000 km je taková německá *** Passat vedle "trapného a hlavně ne-německého" Accordu uplně vyřízená. Nejlíp to vystihuje liberální trh v USA. Na prvním místě "zasraný japonec" Honda, za ním další Toyota, pak nějaký GM, nějaké to Porsche a až asi na osmém místě BMW. A Helmut s Jürgenem se svým skvostným "fauvéčkem si to můžou jít akorát tak hodit na nejbližší strom. Patrioti.
Rozbalit vlákno
0