Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Titul World Car of the Year 2008 pro Mazdu2

Z původního seznamu třiceti devíti vozů z celého světa byl vítěz vyhlášen dnes na New York International Auto Show.
Zpět na článek
20. 3. 2008 20:02
20. 3. 2008 20:18
neregistrovaný "em.tom"
20. 3. 2008 20:26
20. 3. 2008 20:38
neregistrovaný "BeranK"
20. 3. 2008 21:03
20. 3. 2008 22:49
neregistrovaný "yaroukh"
21. 3. 2008 09:28
neregistrovaný "silvergun"
20. 3. 2008 21:17
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 3. 2008 21:32
anonym
20. 3. 2008 22:10
anonym
21. 3. 2008 03:11
neregistrovaný "long live mazda"
21. 3. 2008 15:13
anonym
20. 3. 2008 21:46
neregistrovaný "Zlý Soused"
21. 3. 2008 01:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 3. 2008 09:15
neregistrovaný "Edison M."
21. 3. 2008 14:24
neregistrovaný "Jordi"
21. 3. 2008 15:59
neregistrovaný "mackie6"
20. 3. 2008 20:02
hm
Mazda 2 je urcite dobrym autom a zasluzi si uznanie, len neviem, ci az taketo. Ale nech. Snad to nie je len motoristicko-politicky tah (znizovanie hmotnosti)... :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "em.tom"
20. 3. 2008 20:18
Re: hm
I kdyby byl, tak právě tímhle směrem se musíme ubírat. Ropa stojí přes 100 USD/barel a pokud budou na še auta větší a těžší, zákonitě budeme potřebovat víc benzínu, nebo nafty. Ono takové Mondeo kombi je takový mamut, že by mělo asi dostat titul ropák roku.
20. 3. 2008 20:26
Re: hm
Prave pre toto je mi Mazda 2 sympaticka, len neviem, ci je to takyto titul. ;-)
neregistrovaný "BeranK"
20. 3. 2008 20:38
Re: hm
A v čem je ropák roku? Myslíš, že velký auto musí být takový žrou energie jenom proto, že je velký? To platí možná v Americe, ale ne tady - diesely jsou úsporné a benzíny taky nežerou tolik.
Avatar - T613
20. 3. 2008 21:03
Re: hm
Bursík to říkal, tak to musí být pravda. Co na tom, že cena ropy stoupá kvůli napětí na Blízkém východě a spekulantům ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
20. 3. 2008 22:49
Re: hm
Moc rád si přečtu, čím svoje zábavné tvrzení o mamutovi a ropákovi roku podpoříš. Nestyď se. :-)
neregistrovaný "silvergun"
21. 3. 2008 09:28
Re: hm
nerad se k tomu snižuji ,ale TY se v autech asi moc nevyznáš .. Mondeo kombi ropák roku ??? velké auto neznamená velká spotřeba . Lidé ve Fabiích mají stejnou spotřebu , jakou mají o dvě třídy větší auta .
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 3. 2008 21:17
"Kazda mazda"
Tak tohle je tedy Mazda která oslní???
PS: Tam vždycky seděl Lorenz.... :-!
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 3. 2008 21:32
Trapné
Nemôžem tomu uveriť. Zaslepenci. :no:
Rozbalit vlákno
3
anonym
20. 3. 2008 22:10
Re: Trapné
ty najvecsi:no: :no:
neregistrovaný "long live mazda"
21. 3. 2008 03:11
Re: Trapné
toto moze napisat iba niekto, kto v nom nikdy nesedel... ja sa v tejto "trapnosti" vozim rad >:D kto neriadil, nepochopi...
anonym
21. 3. 2008 15:13
Re: Trapné
Sedel som a príjemne ma prekvapila. ;-)
neregistrovaný "Zlý Soused"
20. 3. 2008 21:46
mazda 2
Nepochybuju, že je Mazda 2 velmi kvalitní auto, ale mě se prostě tenhle rozplizlý design nelíbí, stejně jako se mi nelíbí nová Fiesta. Za zatím nepřekonanou stylovku v subkompaktech považuju nový Swift. Ale jinak každému soudruhovi podle jeho gusta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 3. 2008 01:35
Mazda 2 je unikat
Vyhralo auto, ktore ide proti vsetkym. A vyrobit auto, ktore ma menej ako tonu a je rovnako bezpecne ako ovela tazsie auta vyrobene specialne pre crashtesty, a navyse je fun to drive je umenie. A sorry, ale zatial to ziadna ina automobilka nedokazala. End of story. Mozeme s tym nesuhlasit, ale to je asi tak vsetko, co s tym mozeme robit.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
21. 3. 2008 08:02
Re: Mazda 2 je unikat
Jen se obávám, že ani stovka titulů jí u nás, v Evropě, k větší slávě nepomůže. Tady se naopak oslavuje mastodontnost, nikoli úspornost; k tomu také jakási pseudoprémiovost německých značek. V červené či stříbrné barvě je nádherná (takové dva kousky jezdí po Brně).
Avatar - delphino
21. 3. 2008 08:32
Re: Mazda 2 je unikat
mě se víc líbí v té zelené :-) a myslím, že to mazdě pomůže v prodejnosti mezi konkurencí: 207, punto, corsa, fiesta ...
Avatar - Blue Sun
21. 3. 2008 09:54
Re: Mazda 2 je unikat
Přál bych jí to. Jedovatou zelenou jsem ještě neviděl živě, jen na fotkách. Jenže právě tahle konkurence, mimo Fiestu, je poněkud přefouknutá...
Avatar - Falco
22. 3. 2008 12:46
Re: Mazda 2 je unikat
V Evropě se oslavuje mastodontnost?! Víš kde vznikla kategorie mini?
PS: V Americe se dvojka ani neprodává.
neregistrovaný "Edison M."
21. 3. 2008 09:15
Re: Mazda 2 je unikat
Naprosty souhlas a jsem nadmiru stastny, ze s ni muzu denne jezdit a uzivat si to "fun to drive", protoze u auta za takovou cenu je to az nevidane, je to proste nesmirna radost...Mazda2 si to zaslouzi pravem :yes: . A co se prodeju tyce, podle poslednich zprav od nekolika velkych prodejcu, se Mazde2 (jakozto uz jen tim, ze je to Mazda) v prodejnosti nevidane dari (tak jako CX-7), takze si myslim, ze na konci tohoto roku se muzeme tesit na zajimava cisla :-)
21. 3. 2008 10:06
Je 2-ka naozaj lahsia?
Je sucasna 2-ka lahsia ako jej predchodca? Je skutocne predchodca sucasnej 2-ky 2-ka I. generacie? 2-ka I. chcela byt vacsia ako konkurencia, aj ked bola blizsia pribuza Fiesty III., castejsie ju media porovnavali s Fusionom. A teraz sa v Mazde rozhodli zo sirokeho spektra malych modelov ponuknut v Europe tento model, pricom v sulade s jej novym oznacovanim modelov, ju opat nazvali 2-kou. Je to jej nastupca na Europskom trhu, ale....
Pozname velmi vela dalsich prikladov, ked automobil sa oproti rovnomennemu starsiemu modelu zmenensil. Prakticky sem patria vsetky americke automobily cias nedavno minulych. V 80-tych a 90-tych rokoch bezne este nosievali tradicne mena, pod ktorymi sme ich poznali uz v 50-tych rokoch.
Chevrolet Lumina,.... Buick Skylark, Century,... Oldsmobile 88, 98...., Cadillac Seville, DeVille...., Lincoln Continental,....to je len par prikladov od GM a Forda.
Hovori Vam nieco Mitsubishi Carisma? Viete, ze o triedu mensi model Lancer sa na niektorych trhoch predaval vo vrcholnej verzii pod menom Carisma?
Trieda S z roku 1998 od Mercedesu bola tiez lahsia ako predchadzajuce S-ko.
Zaujimala by ma tiez porovnanie hmotnosti posledneho Superbu zo 40-tych rokov a toho z roku 2001.
V myslienke prvej 2-ky pokracuje nadalej Mazda Verisa. Je snad americka limuzina Fusion prikladom zvacsovania rozmerov (oproti europskemu Fusionu)?
Mazda 2 II. nie je lahsia ako predchodca. Iba ak je lahsia ako 121 III.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jordi"
21. 3. 2008 14:24
Re: Je 2-ka naozaj lahsia?
O nikoliv. Je to skutecne nastupce vysoke Mazdy 2, tady v Japonsku zvane Demio (i tato nova se tu jmenuje Demio). Verisa je svebytny vetsi Vmodel vyrabeny paralelne se starym i novym Demiem. Uz par mesicu chodim tady do prace kolem prodejce Mazdy, takze overeno je jaksi na vlastni oci.
Kupodivu "stare" Demio tu bylo ohromne popularni, spolu s Hondou Fit (Jazz) tvori znacne mnozstvi mistniho vozoveho parku. Nove Demio zas tak casto na ulici nepotkate ani tady v Tokiu a okoli, ale o to vic vynikne v anonymnim davu mistnich povozu povetsinou nenapadneho vzezreni.
Zelena ji opravdu moc slusi a v bile, na japonskych ostrovech tolik oblibene barve, ohromne vyniknou jeji ostre bocni linie.
Zkratka, k mistnim realiim se ohromne hodi, otazka je, co to udela v Evrope, kde dost casto japonsky automobilovy design az tak nevyzni (mam na mysli jakousi subtilnost, hranatost, az jakousi uniformnost japonskych staveb a mistnich realii vubec, ktera dava vyniknout takto tvarovanym vozidlum, zatimco tezkotonazni Evropa potrebuje krivky prece jen jineho kalibru...)
22. 3. 2008 11:38
Re: Je 2-ka naozaj lahsia?
Ano, ja viem, ze sa v Japonsku vola Demio, ale podla mna to este nie je dokaz o tom, ze by to bol nastupca. Ano, uvolnil jej vyrobne linky asi, vola sa rovnako, predava sa namiesto nej.... ale kupia si ju ti isty ludia, alebo pre ten isty ucel?
Ako som uz napisal, takych "nastupcov" uz bolo v minulosti viac. A na rozdiel od Mazdy 2, zrejme aj mierili do tych istych segmentov trhu a k tym istym zakaznikom.
neregistrovaný "mackie6"
21. 3. 2008 15:59
Mazdám docela fandím, akorát nechápu
proč auto do města nemá ochranné lišty. Šetříme ať to stojí, co to stojí?
Rozbalit vlákno
0