Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tohle jsou nejprodávanější vozy v Evropě. Jsou mezi nimi i dvě Škodovky, Octavia ale klesá

Hned 28 modelů už letos v Evropě překonalo hranici 100.000 prodaných kusů. Jsou mezi nimi i dvě Škodovky.
Zpět na článek
2. 9. 2017 17:51
2. 9. 2017 19:20
2. 9. 2017 18:30
2. 9. 2017 21:22
3. 9. 2017 10:03
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 17:46
Klesá klesá
Jj Okta i Fabka klesaj

Lowcos Rapid si polepšil o 2 místa = na 53.

Sup spadnul z 54. na 61.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - speedfred
2. 9. 2017 18:29
Re: Klesá klesá
nechtiac som ti v telefone dal :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 18:30
Re: Klesá klesá
Zkusim se s tim vyrovnat :-|

Už sem vyrovnanej = tak už to můžeš smazat :-)
Avatar - woody-alien
2. 9. 2017 20:17
Re: Klesá klesá
Klesá, ale mírně....a scénáře škarohlídů o pádu do hlubin se jaksi nenaplňují. Patřím mezi ty, kterým se facelift nelíbí a rozhodně jsem si na něj nezvykl, ale stran prodejů jsem byl v soudech výrazně opatrnější než místní vševědi.

No a výsledek ? Octa se nám pořád drží v třídní elitě, kousek za Astrou, kousek před Focusem, přičemž jedinou konkurencí, která jí hrozí dotažením, je výrazně rostoucí Megane. Ostatní, v diskusích "mnohem lepší" (308, Leon, nejúspěšnější z japonců Auris) si o tom mohou nechat leda tak zdát. No a pro "nejlepší nejen kombíky všech dob" už to není ani tak otázka snění, jako spíš halucinogenního blouznění. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 20:47
Re: Klesá klesá
Teď si mě zaujal = co si představuješ pod pádem do hlubin? ;-)
Avatar - Emel
2. 9. 2017 22:41
Re: Klesá klesá
Je potřeba definovat pád a hlubiny. Pád bych viděl tak -15% a hlubiny... no, to je asi relativní... z pohledu Octavie bych viděl jako hlubiny vypadnutí z top 5 ve třídě. Udržení se v top 10 celkově není samozřejmost.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 22:51
Re: Klesá klesá
Propad prodejů Golfu je skoro -15% = můžem tomu začít řikat pád? ;-)
Avatar - woody-alien
2. 9. 2017 23:12
Re: Klesá klesá
Pokud je pro tebe 10,9 "skoro" 15, tak by široká veřejnost jistě uvítala, kdybys tvořil třeba sazby DPH. ;-) Ale jo, pro Golf to "skoro" pád je. Jenom mi ten odstup od třetího místa nějak nesedí s tím, kterak si tu relativně nedávno protínal křivky vzestupů a pádů. Nemělo by Clio už sedět na trůně ?
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 23:18
Re: Klesá klesá
To by rozhodně uvítala = hned by byla jedna sazba DPH a razantní snížení sociálního :-)

Clio mě nebere = a podstatnej je trend = a ten už delší dobu vypadá.. ;-)

Já vim že VW se jen tak nedá [odkaz] aspoň tady na ACZ :-)

Uvidíme jaký budou roční čísla = jestli letos už Wulling Hongguang ten Golf dá nebo ne = co myslíš? ;-)
Avatar - Emel
3. 9. 2017 10:56
Re: Klesá klesá
Skoro 11%. Já bych 11 pád neříkal, ale jo, je to dost, takže nebudu protestovat, pokud tomu tak bude říkat někdo jinej.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2017 11:10
Re: Klesá klesá
Je to hraní se slovíčky = 11% je relativně dost = i v procentech i v číslech

Sem spíš zvědavej kde to skončí = jak moc převezmou prodeje SUV teda spíš jejich napodobeniny
Avatar - Emel
3. 9. 2017 11:54
Re: Klesá klesá
Jak říkám, nic proti... pád tomu klidně říkat můžeš. Už ale asi ne pád do hlubin, přece jen, první místo absolutně i ve třídě těžko nazvat hlubinou :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2017 12:05
Re: Klesá klesá
Nemám potřebu tomu řikat hlubina = fakt mě spíš zajímá kam se to celý posune
Avatar - woody-alien
2. 9. 2017 23:14
Re: Klesá klesá
Pád do hlubin ? Já ti nevím. Třeba to, co se stalo s C4 ? :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 23:19
Re: Klesá klesá
Netušim kolik klesly prodeje C4 = ty jo?

Takže propad o tolik % jako má C4 = to je pád do hlubin? :-)
Avatar - Emel
3. 9. 2017 10:24
Re: Klesá klesá
Tuším... a vím kam jít pro čísla
2005: 206.759
2011: 113.565
2016: 46.939
1-6 2017: 19.473 a -32%
(dle carsalesbase, protože focus2move nemá historická čísla)

Výsledkem je 15. místo v segmentu, to jsou ty hlubiny. Takže ano, to je ukázkový pád do hlubin.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2017 10:41
Re: Klesá klesá
Super = a teď pro porovnání zajdi pro stejný čísla třeba toho Golfu. Zajímavý by mohlo bejt i srovnání koncernovýho Pažoutu 307-308 vs C4
Avatar - Emel
3. 9. 2017 10:58
Re: Klesá klesá
308 šla ze 150 v roce 2011 na 200. Golf šel z 494 na 492. 2005 byl Golf 487t.

Jasně že bys tam našel taky nějaké vlny... ale ne propad na čtvrtinová čísla.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2017 11:08
Re: Klesá klesá
No chtělo by to stejný čísla = rok 2005 až do teď

U tý 307-8 je to zajímavý = je to stejná technika a dřív myslim tak zásadní rozdíly nebyly. Golf Leon se prodejně naopak přibližujou

Uvidíme co udělá až na stejný technice bude i Astra ;-)
Avatar - Emel
3. 9. 2017 11:53
Re: Klesá klesá
To není problém, čísla jsou, i když jen z carsalesbase. 2005 byla 307 na 390t... jasně, krize tam udělala u většiny slušný zářez.

Leona bych nechal stranou, SEAT je příběh sám o sobě.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2017 12:07
Re: Klesá klesá
Seat se konečně po letech trochu zvedá = stejně je to zajímavý že používá identickou techniku, dokonce mu dávaj proti škodovce něco malinko navíc a..

A kouknul sem taky na čísla = zatimco Golfu berou čísla SUV a uvidíme kolik T-Roc, C4 vzal nejvíc C4 Cactus = žádný SUV ale jen jiná varianta = 70-80 tisíc ks ročně
Avatar - Emel
3. 9. 2017 15:14
Re: Klesá klesá
Tak C4 je typický crossover, nevím jak myslíš to "jen jiná varianta"... tvarově nemá s C4 společného vůbec nic... rozhodně bys spíš hádal příbuznost třeba Golf a Golf Sportsvan než C4 a C4 Cactus.
Avatar - woody-alien
3. 9. 2017 15:18
Re: Klesá klesá
Když chceš tasit tuhle kartu, tak Golfu neberou čísla jenom SUV, ale taky Golf Plus a následně Sportsvan. Žádná SUV ale jen jiné varianty = klidně i přes 100t ročně.
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2017 22:45
Re: Klesá klesá
Třetí místo v segmentu je v každém případě úspěch.
Avatar - Emel
3. 9. 2017 15:16
Re: Klesá klesá
#4 je Focus a pro něj to podle mě úspěch není... jeho ambice by měla být top 3. Ale vzhledem ke stáří modelu a minimálnímu odstupu od Octavie to není ani žádný průšvih... prostě normální slušný výsledek.
Avatar - Joky
3. 9. 2017 12:47
Re: Klesá klesá
tak ty jen informuješ o pravdě, která je podložena statistikou a ta Škodomilská verbež tě
mínusuje ... to je origo lidský odpad
Avatar - O5kar
2. 9. 2017 17:51
Sice Evropa.
Pro objektivitu by bylo dobré ve statistice uvádět, kolik kterého typu se prodalo v domovské zemi, té které značky.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 18:19
Re: Sice Evropa.
Pro začátek by stačilo přepsat celou tabulku = ne jen prvních 30 ;-)

Když tě zajímaj podrobnosti nečti ACZ který si z nějakýho záhadnýho důvodu řiká nejlepší jízda na webu a mrkni na originál [odkaz]
2. 9. 2017 19:20
Re: Sice Evropa.
Tak nějak nechápu,proč je v titulku zmínka o škodofkce,když článek (pořadí značek,modelů)o škodofkce vůbec není..
2. 9. 2017 18:40
Re: Sice Evropa.
Co na statistice za evropu změní kolik se jich prodalo v domovské zemi?
Avatar - Joky
2. 9. 2017 18:30
doufám, že
Octavia zabere tím správným směrem a spadne tohle auto, který je dobrý tak nanejvýš pro
Český Pepíky a jejich tlusté Mařky do druhé desítky kam patří... .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jpor (RSKa)
2. 9. 2017 20:08
Mercedes C paráda
Konkurencia z D3 sa ani neobjavila v tabuľke :)
A3 je o triedu a par priecok nižšie...
Rozbalit vlákno
2
2. 9. 2017 20:52
Re: Mercedes C paráda
Cčko je z D3 nejlepší tak trochu jenom díky metodě označování modelů jednotlivých výrobců. Merc dává pod C všechny karosářské varianty (sedan, kombi, coupé) kdežto BMW i Audi oddělují coupé do samostatné řady (4er, A5) a ty se pak vykazují samostatně. Pokud se ve střední třídě posčítá 3er a 4er resp. A4 a A5, tak je rázem všechno jinak a Cčko je poslední z D3.
[odkaz]
Avatar - jpor (RSKa)
2. 9. 2017 21:24
Re: Mercedes C paráda
Ups...čo už...
Avatar - Floyd
2. 9. 2017 21:22
twl, to je pád
Kterej ňouma stvořil ten titulek! Vždyť o tom článek vůbec není!! Okamžitě vyhodit!!!

To jste na tom fakt tak špatně, že si ke zvyšování čtenosti musíte pomáhat takovýma lacinýma podpásovkama?!? Je mi z vás zle!!!

Machala dovedl web na samé dno žurnalistiky, je nejvyšší čas si to přiznat. Každý den navíc tuto agónii jen prodlužuje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
2. 9. 2017 21:50
Jak to že
si radostí růžový Korejský soused vede s českým kombíkem v celé Evropě tak špatně??? ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 21:53
Re: Jak to že
Protože se prodává asi měsíc a tohle je bilance za prvních 7 měsíců? :-)
Avatar - Uživatel_5340709
2. 9. 2017 22:21
Re: Jak to že
Ten český kombík neber tak doslova, zjednodušíme to tedy na: "Jak to že si dobrosrdečný Korejský soused se svými značkami vede v Evropě ne moc dobře?"
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 22:26
Re: Jak to že
Fakt netušim = přemejšlim kdy a jestli sem s něčim korejskym vůbec jel :-)

A nejlepší český kombík = je až tahle new generace = u který bych určitej nárůst prodejů docela očekával

Struktura prodejů se mění = nárůst prodejů SUV a propad všeho včetně Golfu bude nejspíš dál pokračovat. Sem docela zvědavej kam to dojde
Avatar - Uživatel_5340709
2. 9. 2017 22:35
Re: Jak to že
Předělat Golf na corssover nebude až tak velký problém. >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2017 22:49
Re: Jak to že
No dyť bude VW Variosport :-)
3. 9. 2017 13:39
Re: Jak to že
J@W , na CORSsover určite ;-)
Avatar - rokyta.p
3. 9. 2017 00:38
Re: Jak to že
bo Korejský soused je picza. Lacinný okopáváč kotníku co nic neumí >:D Lidem už to docvaklo ;-) Gratulace úspěšným :-!
3. 9. 2017 10:03
Re: Jak to že
Hodne me prekvapuje, ze v evropskem meritku je Sportage pred Tucsonem a jeste vic me prekvapuje ten obrovsky propad Tucsonu... Obrovsky myslim v souvislosti s rostouci popularitou SUV...
Avatar - Uživatel_5340709
3. 9. 2017 13:03
Re: Jak to že
Ještě bych doplnil, že určitě časem začne umět, a že je třeba s ním počítat. To ale nemění nic na tom, že v současnosti a blízké minulosti se choval jako kkt.
Avatar - Hombre_71
3. 9. 2017 08:53
Příjemné překvapení
jak dobře si stojí Opel. Je vidět, že podle prodejů v Česku si člověk nesmí dělat falešné závěry
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2017 09:32
Re: Příjemné překvapení
Jak se to vezme [odkaz]
Avatar - Zetti
3. 9. 2017 09:07
Divna statistika
Moje auta v ni vubec nejsou. U Mitsu to chapu, ale BMW?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
3. 9. 2017 11:32
Re: Divna statistika
3ka by se tam dostala, kdyby před léty neudělali z 3ky kupátka 4ku... :-!
3. 9. 2017 13:42
A nebude to s tou Octaviou preto? ...
... lebo z nej už urobili veľkú lopatu a s parkovaním je a bude katastrofa? ;-)
Rozbalit vlákno
0