Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tokyo Motor Show 2015: Přehlídka japonských šíleností

Tokijský autosalon byl přímo nabitý výstředními studiemi, ovšem tyhle byste si rozhodně neměli nechat ujít.
Zpět na článek
1. 11. 2015 10:26
1. 11. 2015 15:14
1. 11. 2015 18:29
1. 11. 2015 18:47
1. 11. 2015 20:29
1. 11. 2015 15:36
1. 11. 2015 15:40
2. 11. 2015 10:00
Avatar - Ada je zase tady
1. 11. 2015 10:02
11-ti dílný klikací článek?
Kdo se tu zbláznil? Samozřejmě, že to lidé nebudou číst. Reklamní záměry se konat nebudou. Jinak ty tvary samohybů na první stránce vypadají opravdu ohavně :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
1. 11. 2015 14:59
Re: 11-ti dílný klikací článek?
Tohle je opravdu protivné...
Rád si clánek nechám ujít
Vzhledem k tomu ze jsem se z novinkami Tokyo Motor Show 2015 uz seznámil v minulých dnech aniz bych cekal na ACZ tak si clánek rád nechám ujít. Jsem tak usetren klikání i prípadných "novinárských" Foktovin.
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2015 10:26
Nečtu,...
....nedám ani jeden klik.
Rozbalit vlákno
1
1. 11. 2015 21:00
Re: klikačka? tak jdu klikat ke konkurenci
já též nedal a ještě přiostřím, zajdu udělat 3 kliky na konkurenční web >:-[] btw, kdo nechcete klikačky, choďte klikat ke konkurenci, ono to pak zdejší (snad) přejde.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2015 10:30
Proč šíleností?!
Vždyť tam není ani jeden VW...
>:-[]

Ne,ale vážně:
- v textu první stránky už je to dobře... že mají jiný vkus ještě neznamená, že je to šílené... jen titulek je odporně bulvární.
- jak je to dál nevím, odmítám klikat.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - TeeJay
1. 11. 2015 10:38
Re: Proč šíleností?!
Škoda, musím říct, že jsem se docela pobavil. :-) Jen to mělo možná vyjít včera, na Helloween. >:D
1. 11. 2015 19:01
Re: Proč šíleností?!
Když včera ta na HALLOWEEN a né Helloween ;-)
Re: Proč šíleností?!
TeeJay má Helloween. To na neho docela sedí. >:D
1. 11. 2015 21:05
Re: Proč šíleností?!
nooo, posmívat se druhým jojo, to pán umí. Možná lepší hAlloween od toho uživatele, než bongo-bongo day od tebe že?
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2015 10:47
Ty krabičky
připomínající dopravu v kybernetickém městě budoucnosti se mi nechce ani komentovat. Ale hodně zajímavá je yamaha sports ride, má mít hmotnost cca. 700 kg, výkon kolem 100 koní, to máme cca. 140 koní na tunu, což je přitažlivá kombinace. Pokud to bude točit 12tis. jako motorka................ :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Tokyo Motor Show 2015: Přehlídka japonských šíleností
Úvod
Už jste si asi všimli, že Japonci jsou prostě jiní (pokud zrovna nekopírují Alfu Romeo). Jejich vnímání automobilového designu se liší od toho našeho a ne vždy dokáže Evropan docenit a pochopit a uchopit záměry a myšlenky japonských stylistů, kteří ještě stále odmítají ve svých designcentrech pustit k prknu někoho odjinud.

Tohle může být problém, pokud něco čistě „japonského“ zkouší prorazit na trzích konzervativní Evropy. Kde ale invence designérů Nipponu nemůže nikoho urazit, jsou tradiční koncepty pro tokijský autosalon. Zde mohou návrháři popustit uzdu své fantazii bez rizika, že bude výsledek jejich práce vystaven zdrcující kritice.

A nejen to – v řadě případů dokonce i gaidžin zalituje, že některý z konceptů nezamíří z točny rovnou na výrobní linku, zvlášť pokud má v srdci alespoň špetku Japonska. Vybírat letos ty nejzajímavější, potažmo nejulítlejší kreace, nebylo zrovna jednoduché, protože těch vyloženě šílených nápadů bylo poskrovnu a řada z nich zaujala spíše roztomilostí. Ovšem ať tak nebo tak, tady jsou – the very best od TMS 2015, desítka těch nejlepších.

Yamaha Sports Ride
Ptáte se, co dělá tahle „babyZonda“ v seznamu tokijských šíleností? Vždyť na ní je přece všechno správně – design, váha 750 kg, malé rozměry (délka 3900 mm, šířka 1720 mm, výška 1170 mm), konstrukce z karbonu… A ať před zadní nápravu dáte takřka jakýkoli motor, pojede to od „velmi slušně“ po „naprosto bestiálně“.
Inu, šílené je na Yamaze Sports Ride hlavně to, že musel přijít výrobce motorek a ukázat skalním „autařům“, jak se dělá opravdové sportovní auto. A to pohříchu nejen japonským… No dobře, nebylo by to možná tak snadné, nebýt Murrayho konstrukce iStream, ale na tom zase tak moc nesejde, zavedené značky přece také mají své know-how.
A víte co? Držím Yamaze palce, ať nezůstane jen u studie, ať to začnou vyrábět a ať to má obrovský úspěch. Aby se produktoví plánovači automobilek chytali za hlavu. Ale jo, já vím, že je to nereálné, ale bylo by to krásné!

Suzuki Mighty Deck
Mighty Deck odkazuje na miniužitkáček Mighty Boy z osmdesátých let. Zaujme nejen kombinací hranatých a oblých tvarů, ale i cool trojúhelníkovými světlomety. Autíčko s délkou 3395 mm, šířkou 1475 mm a výškou 1540 mm pohání přeplňovaný tříválec 0,66 l, doplněný o elektromotor, jedná se tedy o kei.
Futuristický interiér lze propojit s dřevem vyloženou nákladovou plochou a pořádné prkno si našlo své místo i v předním nárazníku. Není to úžasná stylovka?

Mercedes-Benz Vision Tokyo
Je to pro nejaponskou automobilku rozhodně čest, propracovat se do první desítky toho nejlepšího z Tokia. Ve Stuttgartu projevili skutečně notnou dávku empatie a navrhli velmi japonský koncept Vision Tokyo. Snad jen ty rozměry…
Vision Tokyo je podle samotné automobilky zacíleno na generaci Z, což jsou lidé narození v roce 1995 a mladší. Jde o minivan, jehož interiér má představovat mobilní klubový salonek. Koncept dlouhý 4803 mm, široký 2100 mm a vysoký 1600 mm se pohybuje na 26“ kolech, jejichž středy mohou stejně jako maska chladiče, prahy a část zadního nárazníku zářit modrou barvou.
Interiér je přístupný po vyklopení velké části levé boční stěny směrem vzhůru. Hlavní pozornost je věnována cestujícím na prostorném sedadle, jimž je k dispozici multimediální systém s velkým LCD displejem umístěným na výklopné stěně i holografický systém, schopný promítat trojrozměrné obrazy přímo ve středu interiéru. Spartánské pracoviště řidiče nepřekvapí, jakmile zjistíte, že jde o vůz s autonomním řízením.
K pohonu konceptu slouží F-Cell plug-in hybridní systém, který disponuje nádržemi na vodík vyrobenými z CFRP a bateriemi s možností indukčního dobíjení. Výkon tohoto pohonného systému nebo dynamické schopnosti vozu Mercedes-Benz nezveřejnil, ale uvádí, že celkový dojezd Vision Tokyo je 980 km, z nichž 190 km připadá na baterie a 790 na palivové články.

Suzuki Air Triser
Auto, které vypadá zepředu stejně, jako zezadu – to se hned tak nevidí ani v Japonsku. Malé MPV Suzuki Air Triser s mírami 4200 x 1956 x 1815 mm a třemi řadami sedadel, se opticky sbíhá v masivním středu, aby překvapilo podruhé – v těchto místech není sloupek, ale proti sobě se posouvající dveře.
V interiéru, jenž je kombinací moderny a retra a který lze změnit v ložnici, což by se mohlo zamlouvat zejména randícím Japoncům bez vlastního bytu, najdete žinylkové čalounění, dřevo a chrom. V „karavanové“ konfiguraci lze volant přesunout do vodorovné pozice nad palubní deskou a získat tak prostor navíc. Že řidič neuvidí nic do stran, je detail, i tak je to velmi zajímavý počin. K pohonu slouží motor 1.4 DualJet, pohánějící za pomoci elektromotoru všechna čtyři kola. Je to tedy jedno z mála aut, nepatřících to kategorie kei, která je teď v Japonsku v kurzu i přes intenzivní sabotáže ze strany vlády.

Daihatsu Noriori
Noriori (japonsky nástup a výstup) je minibusem či taxíkem pro vozíčkáře od značky Daihatsu. Osobám s omezenou pohyblivostí nabídne opravdu ten nejsnadnější přístup do kabiny širokými zelenými bočními křídlovými dveřmi na levé straně za pomoci výsuvných plošin. Vzadu jsou další běžné, jen se opět otevírají pojaponsku, tedy směrem vpravo. Když vozidlo zastaví, jeho světlá výška navíc automaticky klesne. Jeho šasi má vpředu dvojité lichoběžníkové závěsy a vzadu vlečená ramena.
Daihatsu Noriori má na výšku 1995 mm a v přídi zamontovaný benzinový tříválec 0,66 l. Víc prostoru prostě už asi z kei nikdo nikdy nedostane. Ale nic z toho, co tu zaznělo, není důležité, hlavní je, že auto vypadá prostě… japonsky. Kulatými rohy trošku evokuje Nissan Cube blahé paměti, je však o světelné roky stylovější. A ty kulaté světlomety, to je žrádlo.

Mitsubishi Emirai 3 xDAS
Koncept Emirai 3 xDAS je hodně futuristický a současně puristický speedster, jenž neposkytuje posádce prakticky žádnou ochranu proti nepřízni počasí.
Pohání jej elektromotor, víc o něm asi nemusíme vědět, zato se na nás sesypala kvanta elektronického balastu v podobě jízdních asistentů. Rozhraní HMI (Human-Machine Interface), jehož prostřednictvím se ovládají takřka všechny funkce vozu, čítá LCD panely před… ehmmm pilotem.
Dotykové displeje mají navíc alternativu v podobě kamer, které monitorují pilotovy ruce. Pokud chce zvýšit například hlasitost hudby, nebo teplotu v interiéru, stačí k tomu patřičná gesta a nemusí nikam ťukat. Kamery pomáhají i při snížené viditelnosti, spolupracují s navigací a data se sama průběžně aktualizují, například rozpustí-li se mlha.
To, co vypadá jako větrný štítek ze starých závodních aut, je ve skutečnosti samočinně nastavitelný head-up displej. Kromě obvyklých údajů umí zobrazovat i trojrozměrné nákresy budov a objektů, což má přispět ke snížení rizika nehod, lidské oči se bez problémů mohou soustředit pouze na silnici. Speciální aplikace také hlídá únavu řidiče a případně vyzve k zastavení, zvládne taktéž její aktuální fyzickou kondici porovnávat s předchozími daty. Měli byste se tedy vyvarovat ranního sexu, také by se vám mohlo stát, že vás auto pošle zpátky do hajan.

Yamaha MotoBot
A zase ta Yamaha, tentokráte za slušně úchylnou záležitost, byť neautomobilovou. Cizinec promine, ale to sem nešlo nedat.
A co to tedy vlastně je, ten MotoBot? Yamaha vyvíjí robota se slibným jménem a přestože se neumí měnit z motorky v robota, střílet rakety a rozdávat autogramy (alespoň prozatím), umí něco úplně jiného - řídit motorku. Konkrétně Yamahu R1M, ale zvládl by určitě i jinou mašinu.

Toyota FCV Plus
Máte pocit, jako byste tuhle věc už někde viděli? Ano, správně, takhle nějak vypadal každý druhý futuristický koncept v osmdesátých letech, přičemž jsme v tom měli už tak 10-15 let běžně jezdit. No, nestalo se. Naštěstí (?).
Toyota FCV Plus není ani hezká, ani ošklivá, je prostě …divná – a tak to přece má být. Ostatně důvodem je, že se jedná o vůz s vodíkovými palivovými články, jak prozrazuje už jeho označení. A ty, jak známo, musí být divné, na to jsou zákony. Palivový článek má auto mezi předními koly, nádrž na vodík pak za sedadly. A kdyby vám náhodou vyletěly jističe, může fungovat jako domácí elektrický generátor, vyrábějící proud takříkajíc z vlastních zásob.

Toyota Kikai
Jak nejlépe popsat Toyotu Kikai? Je to vskutku ďábelský mix garážového hot rodu a bugyny, říznutý řádným steam punkem. Pyšní se odkrytým pushrod zavěšením, ale třeba i kapalinovým ukazatelem palivové nádrže nebo třímístným kokpitem ve stylu McLarenu F1 se sedadlem řidiče vpředu uprostřed.
Přiznané konstrukční prvky zajišťují, že řidič doslova vidí, jak auto pracuje, což společně s bublinovou kabinou vytváří působivý kontrast, jenž má vytrhnout člověka ze zajetí digitálního věku, v němž všechno funguje tak nějak samo od sebe po pouhém stisku tlačítka, popřípadě displeje.
Za tenhle nápad si Toyota zaslouží palec nahoru, ale na vítězství to přece jen nestačilo, tokijské šílenství má před sebou strhující finále.

Honda Wander Stand
Vzpomínáte si ještě na studii Honda Fuya-Jo? Těžko, je to už 16 let a popravdě řečeno na její existenci nejspíš každý rád ihned zapomněl. Byl to totiž určitě jeden z nejšílenějších konceptů v historii automobilismu vůbec – pojízdná „žehlička“ s malinkatými kolečky, ve které byly místo sedadel barové židličky, na nichž se sedělo tak nějak na půl zadku, respektive se spíše stálo. Prostě haluz.
Ovšem zdá se, že Honda má stále nefalšovanou starost o naše hemoroidy a idea sedadel-nesedadel se jí opravdu zamlouvá. Teď je totiž znova použila v konceptu Wander Stand. Jedná se o městské mikropřibližovadlo pro dva, opět ve tvaru nějakého domácího spotřebiče se zakrytovanými koly, čelním sklem, sloužícím jako projekční plátno a dveřmi jako lítačkami do saloonu. Ovládá se joystickem a pomocí dotykové přístrojové desky.
Zakrytí kol má svůj důvod, nenatáčí se totiž. Wander Stand je vybaven důmyslným, Hondou patentovaným systémem Omni Traction Drive Systém, jenž umožňuje jízdu vpřed a vzad, ale i libovolně do stran. Auto (?) má délku 199 cm, výšku 185 cm a šířku 125 cm. Prostě úžasně úchylná záležitost.
Rozbalit vlákno
1
Re: Tokyo Motor Show 2015: Přehlídka japonských šíleností
:yes: :yes: :yes:
Dlho im to nevydržalo...
Včera sme chválili článok za obsah, rozsah aj formu, a vzápätí to takto poserú... Skúšajú našu trpezlivosť? Moje pochybnosti teda boli na mieste. Hrtavosť a nenažranosť neumreli, naháňačka za klikmi pokračuje veselo ďalej... :-! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Re: Dlho im to nevydržalo...
Nezkousejí "našu trpezlivosť". Oni rozhodli ze urcitý pocet clánku bude klikací a je Jim úplne jedno co se o tom píse v diskusích.

Vcereji clánek o detských sedackách nebyl moc ctenársky atraktivní a tak se ho rozhodli nerozdelit.

Jinak od vedoucího redakce Machaly, který se otevrene hlásí ke lži jako k metode své novinárské práce, se nic dobrého cekat nedá.
Re: Dlho im to nevydržalo...
Prvý krok je kopírovanie článku do jedného príspevku. Ak obmedzia dĺžku príspevku, druhým krokom bude ignorácia článku, možno aj diskusie. A tým tretím výmena ACZ za server, ktorý je voči svojim čitateľom aspoň o štipku ústretovejší.
Avatar - Skipper
1. 11. 2015 13:36
Prosba šéfredaktorovi
Tak jsem po určitém odstupu znovu zavítal na ACZ - kouknout se, jestli se náhodou něco nezměnilo. Nezměnilo, kromě jedné chabé redakce šéfredaktora.¨

Vážený pane šéfredaktore. Vím, že hlas jednoho čtenáře nic nezmění. Ale hlas většiny by mohl. Tímto si Vás dovoluji požádat o možnost hlasování, zda Vašim čtenářům vyhovuje nové prosazovaný formát článků a testů (tzv. klikačka).
Jak psali kolegové výše - statistiky počtu kliknutí ještě chvíli vydrží i s nespokojenými čtenáři. Souhlasím i s argumentem, že spokojení čtenáři se nutně nemusí vyjadřovat v diskusi . Jestli chcete zjistit skutečný stav věci a spokojenosti Vašich klientů. tak nejobjektivnějším způsobem je hlasování. Pokud by tento formát vyhovoval většině, tak nám ostatním nezbývá, než se přizpůsobit. Pokud ne, tak je to na pováženou. Mně samotného by výsledky zajímali. Děkuji.
Rozbalit vlákno
2
1. 11. 2015 16:06
Re: Prosba šéfredaktorovi
Souhlasím s hlasováním.
Ze zásady na ty klikačky neklikám a už se rozhlížím po jiných serverech. Ještě chvíli a zanevřu na tenhle server úplně.
Jestli chcou mít kliky, jdou dělat ankety, kvízy, cokoli, soutěže kolik kliků dá kdo za minutu.. Ne rozhodit článek na x-stránek, viz. poslední test Octavie RS vs. RS230.
1. 11. 2015 20:57
Re: Prosba šéfredaktorovi
hlasovat by se mělo 1) o klikačkách 2) o setrvání gilgita zde
Avatar - Skipper
1. 11. 2015 15:14
Palcování
Zajímavé, jak palce přibývají, ale jiný názor jsem tady nikde nečetl. Možná by to chtělo v případě nesouhlasu využívat i své verbální schopnosti... Ve výsledku mi je to vcelku jedno, jen mi je líto, když vidím, že jeden ze serverů, které jsem denně navštěvoval, se rozhodl řezat si pod sebou větev. Taky by mé zajímalo, co je na slušné napsané prosbě o možnost demokratického vyjádření tak negativního, že si zaslouží palce dolů (a to i v případě, že by to byl domácí úkol z redakce) ;-)
Rozbalit vlákno
4
1. 11. 2015 18:29
Re: Palcování
Naivita redakce ve mě vzbuzuje soucit nad ubohostí uvažování. Pokud si někdo myslí, že anonymní a nic neříkající palce dolů pomohou obhájit klikačky, mýlí se. Zvláště směšné jsou v případě tvé korektní žádosti z 13:36. Zde by se přímo nabízela místo palce obyčejná odpověď. To je ale pro "palcaře" už trošku komplikace a nežádoucí připoodhalení identity.

Sleduji reakce poměrně pečlivě a nesetkal jsem se s názorem, že by někdo upřednostňoval klikačku před souvislým textem. Proto je zvláštní počet negativních palců na všechny "protiklikací" příspěvky. Jen za poslední dva týdny ale zahlásili odchod z Auto.cz Mr.Murphy a Wolf66, jen co jsem zaznamenal. No ale také ty, Skippere 17.10. v 21:03. I když s tebou dnes souhlasím, tak přesto až odejdu já, tak se vracet nebudu.
Avatar - Skipper
1. 11. 2015 18:45
Re: Palcování
Rozumím Ti. Koukl jsem se sem s planou nadějí, jestli se náhodou něco nezměnilo. (šlo by to udělat anonymně, z jiného nicku, atd, ale nebudu se na rozdíl od redakce schovávat). Článek jsem nečetl, titulek byl jasný.. Ber to jako poslední, ale asi marný pokus něco změnit.
1. 11. 2015 18:47
Re: Palcování
Ok.
Také myslím, že marný, marný, marný....
1. 11. 2015 20:29
Re: Palcování
Ty palce nahoru máte o de mě. Mám na tu hloupou klikací strukturu určitých článků stejný názor a očekávám 6-8 palců dolu. Podle toho, jak se redakce do zítra vyspí. Btw třeba to zvládnou ještě během večera ;-) >:D
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2015 15:36
Jo
O čem Evropa jen potají přemýšlí, to Japonci realizují...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
1. 11. 2015 15:40
Prius?
Tak dlouho jsem čekal na autosalon Tokyo, až jsem ho zmeškal. Ví se něco nového o Priusu?
Rozbalit vlákno
0
Ako tak pozerám...
...redaktori asi dostávajú príplatky za palcovanie...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Michal Fokt
2. 11. 2015 08:12
Re: Ako tak pozerám...
Proč myslíte, že redaktoři? Osobně nikomu palce nedávám a redakce není velká, takže pochybuji, že i někdo jiný má na takové nesmysly čas.

Nemohli by to třeba být ti, kterým vadí, že se pod každým článkem místo tématu řeší tento nesmysl? Neříkám, že mi toto členění nevadí u testů a to jak z pohledu čtenáře, tak autora, který je omezen nutností ke každé oblasti "něco" o orčité minimální délce napsat, jakkoli to nemusí být ku prospěchu věci. Nicméně takové je rozhodnutí někde nahoře a nesvedu s tím nic ani já, ani deset nespokojených čtenářů v diskuzi.

Na druhou stranu u článku jako je tento naopak mám raději přehledné členění do kapitol, zvlášť když jimi lze díky rozcestníku v úvodu listovat. Asi jsem spíš klikač, než rolovač. ;-)

Můj názor je, že bychom měli na webu o autech diskutovat o autech, ale je možné, že už je překonaný...
Re: Ako tak pozerám...
1.Prečo sa zrazu palcuje tak veľa? Viac ako 10 palcov na jednom príspevku, to bola výnimka. Teraz ich toľko nabehne často v priebehu pár minút.
2.Nikdy doteraz sa v takej miere nepalcovalo dolu, teda záporne. Zaujímavé je, že palce dolu enormne pribúdajú na príspevkoch kritizujúcich ACZ.
3. Ako vysvetlíte, že napr. 90% príspevkov je voči ACZ kritických, ale palce pri nich vyjadrujú presne opačný názor návštevníkov? Chcete povedať, že vaši kritici diskutujú, a zástanci chodia palcovať? Vážne považujete svojich čitateľov za blbcov?

Nebuďte smiešni (to platí aj na celé ACZ). Na palce už stáli diskutéri beztak kašlú, ale je to okaté, a smiešne. Tomu sa proste nedá veriť, že ide o hodnotenia čitateľov - a v diskusiách to už bolo tiež jasne vyjadrené.
Ale už si začíname zvykať, že ACZ si proste všetko obháji a ospravedlní, a čitatelia skrátka nič neznamenajú. Argumentovať prehľadnosťou pri článku rozsekanom na 11 kratučkých odsekov, sorry, to už ani neviem slušne nazvať. Nestačí, že v každej jednej diskusii ľudia opakovane toto riešenie kritizujjú a odmietajú klikať kvôli 20 riadkom? A zase klikať, ak sa chcem pozrieť o pár riadkov dozadu? A zase klikať, keď po tom pozretí chcem pokračovať v čítaní? Tak sakra nech už niekto kompetentný (keď už redaktori za nič nemôžu a nič nezmôžu) pohne zadkom, a nájde lepší (rovnako výkonný a menej nasierací) spôsob, ako nahnať návštevnosť stránok, lebo toto čo robíte je už absolútna ignorácia a arogancia.
Boli časy, keď boli denne diskusie plné, príspevky sa počítali na stovky, nie na desiatky ako teraz, a keď sem chodilo plno fajn ľudí, ktorých už teraz nevidno. Nikto neriešil formát článkov, nikto nekritizoval redakciu. Občas niekto vyzvŕtal redaktora za nepresné alebo neúplné informácie, to blolo všetko. Zamyslel sa v ACZ niekto nad tým, prečo sú veci teraz inak, prečo sa diskutuje na tému práce redakcie a o prístupe ACZ k vlastným čitateľom a prečo sem hromada ľudí jednoducho prestala chodiť? Skúšal niekto nájsť príčinu a odstrániť ju? Pochybujem. Keby ste to spravili, tak by vám bolo jasné, že nie čitatelia sa musia prispôsobiť vašim manierom, ale web sa musí prispôsobiť čitateľom, aby bol žiadaný, aby bol vyhľadávaný, aby bol chválený. Žiaľ, na všetky tieto aktivity prestávate dávať ľuďom dôvody.

Desať nespokojných čitateľov v diskusii... Naozaj? Spočítajte si percentuálne, koľko príspevkov je voči ACZ kritických, a koľko spokojných....
Keď zastavím na ulici 10 ľudí, a všetci desiati mi povedia, že ACZ sa im nepáči, tak výsledok bude, že 9 999 990 Čechom ACZ plne vyhovuje, a len desiatim nespokojencom nie?

P.S. Nepredpisujte nám, o čom máme diskutovať. DIskutujeme o tom, čo nás zaujíma, alebo čo nás trápi. O autách sa poslednou dobou často diskutovať nedá, lebo tie vaše klikačky skoro nikto nečíta...
2. 11. 2015 11:45
Re: Ako tak pozerám...
Souhlasím. :yes:
2. 11. 2015 13:17
Re: Ako tak pozerám...
Já taky ;-)
Avatar - Dylan McKay
2. 11. 2015 16:45
Re: Ako tak pozerám...
Jen dodám, že aktuální čtenost článků je v tisícovkách. Koukal jsem na tu tabuli a článek o Škodovce v tu chvíli četlo 6.000 lidí. Mezi nimi jistě i těch deset statečných :-)
2. 11. 2015 17:11
Re: Ako tak pozerám...
Řekl bych, že těch, co nemají rádi klikačky, bude jistě víc než 10.

Jinak děkuji za tvé palce dolů, dělají mi radost. S loajálností nejdál dojdeš. Jen aby ti doma nepřestala téct voda, protože až vylezeš, bez umytí to nepůjde. :-)
Avatar - Dylan McKay
2. 11. 2015 17:21
Re: Ako tak pozerám...
Škoda že tu není smajlík krčící rameny...

PS: už jsem to psal, klikačky taky nemusím, ale nevztekám se kvůli nim a nevyhrožuju odchodem jinam. To co si tady někteří dovolují by asi nikde jinde netrpěli.
Re: Ako tak pozerám...
Myslíš čítanosť do konca, teda že 6000 ľudí sa prekliká všetkými kapitolami (lebo o tento typ článkov práve ide), alebo na článok bolo 6000x kliknuté (čiže pri počte kapitol 10 by to bolo ideálne 600 ľudí), alebo že bolo 6000x kliknuté na titulok, a tým pádom ani vševediaci nevie, koľko ľudí a čo všetko číta alebo nečíta, alebo má prvú kapitolu článku na pozadí a ďalej sa mu proste nechce...
Sorry, ale 6000 ľudí v jednu chvíľu, fakt si myslíš, že také číslo je reálne?
2. 11. 2015 20:21
Re: Ako tak pozerám...
A neměli bychom spíše začít diskutovat o reklamách? Začíná jich i na homepage být víc než obsahu. O rozvržení u článků je to procento plochy reklam ještě vyšší. Navíc jste zavedli klikací formát a ještě se divíte, že se to lidem nelíbí...

Tj. jak lze diskutovat o autech/obsahu, když ho přes všechny ty reklamy ani neni vidět? >:D Navíc někdy je obsah spíš k pláči, než k radosti nad novými informacemi :no:

Vůbec se nedivím lidem, co si nainstalovali adblock. Navíc diskuse je volné pole pro čtenáře, co vám nastavují zdrcadlo. Píší tedy o tom co se jim líbí a co ne. Michale, nezlobte se na mě, ale o čem budeme a nebudeme diskutovat, nechte laskavě na nás a starejte se o to, aby bylo diskutovat o čem ;-)
Avatar - kosmonaut
2. 11. 2015 10:00
Jen tak dál
Klikačku nečtu, AdBlock běží, článek si rád přečtu zde v diskusi, na fotografie se podívám na nějakém konkurenčním serveru (kde vypnu AdBlock, samozřejmě).
:yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dylan McKay
2. 11. 2015 16:42
Re: Jen tak dál
Vyhledej si všechny ty fotky třeba na googlu a pak si spočítej, kolikrát si kliknul... >:D
Avatar - kosmonaut
2. 11. 2015 18:50
Re: Jen tak dál
Ale to já přeci vím. Jen mi vadí, jakým směrem se oblíbené auto.cz posouvá. A mojí reakcí na klikací kalendář bylo na takové články nechodit, jít přímo do diskuse, dále instalace a aktivace AdBlocku a ještě dávání o tom vědět v diskusi.
Už jsem to psal, když začali články rozdělovat tomu Sochorovi (jak se potom pomátl a psal sprostě čtenářům v soukromých zprávách pod cizími nicky). Když si velení za dělěním článků tolik stojí, ať napíše přímo na hlavní stránce, kde odkazy na články visí, ať napíše ke každému takovému odkazu (k článku rozdělenému na kapitoly), že je takto rozdělen. Např.:

Honda Accord
"Stále dokonalá"
článek rozdělen na kapitoly

Tak nějak. Pak to bude fér. Já na takový článek klikat vůbec nebudu, budu vědět, že je to o kapitolách ,nebudu se ale o tom dále zmiňovat v diskusi. Komu kapitoly nevadí, bude si moct vesele klikat jednu za druhou. Ale na to velení, co tady smaží jak jsou kapitoly oblíbené, nemá odvahu.