Ne, že by to bylo nepěkné autíčko, je to jen jedna fotka, své kupce s tímto designem najde, ale čekal jsem něco osobitějšího ke jménu Twingo. Tak vypadá jako pěknější Citiho křížené s F500. Alespoň ty mlhovky mohli nechat hranaté tak, jak tomu bylo na studii... Ale co, Renault sází na jistotu...
Souhlas, já v tom kříženci sice více vidím Up!, než Citigo, ale jinak je to taková 500ka trochu jinak. Ale i když ot není originální, tak výsledek je ucházející, neretro zadek (oproti) Fiatce je vlastně plus.
Ta podobnost pouze s Turbou eR Pětkou tam je, ale zpředu pro zěmnu ne. Stejně je ta podobnost s UP zezadu. Čekal jsem po té studii, co kolovala netem, větší odvaz.
Fiat 500 je roztomilá nostalgie, které bych pro její kukuč odpustil všechno. Ale tohle je auto budoucnosti - malý vizionář s nejkrásnější přídi (nejen) ve své třídě.
Podoba dalšího evolučního článku řady Twingo nemohla dopadnout lépe.
PS: Esteticky nemá Twingo s 500 nic společného. Podobnost je pouze zdánlivá.
Podobnost je daná tím, že jde o auta stejné velikosti a nejsou hranatá. Twingo vychází z R5 a tam je ta návaznost zcela jasná a ten, kdo není úplně slepý to musí vidět. 500 bych do toho vůbec netahal.
Zaslepený fanda Renaultu to nevidí, zaslepený fanda Fiatu v tom vidí kopii. Kdo z Vás má pravdu??? O3, Golf a Leon v kombíku jsou stejné auta a přitom se podobají mnohem méně.
takže jsi submisivní muž, když to tak vnímáš, jo? >:D
Rozhodně tato to Renault nepojme, to by byla sebevražda, viz WL příspěvek.
A submisivní muži jezdí přecejen v jiných autech. Třeba v Itálii jezdí v malých autech i metrosexuálové a různí nagelovaní týpci, rozhodně ne maminčini mazánci...
Neřekl jsem, že jsem submisivní. Ale co se týká výběru auta - nedovedu si představit třeba dominantně založeného muže v mini autě (tedy, hovoříme-li o svobodě volby - ne o případech, kdy je malé auto z různých důvodů nutností)
V tomhle s Avantimem celkem souhlasím. Dominantní člověk obvykle dává najevo svoji dominanci, a tedy má-li možnost volby, zvolí spíše dominantněji působící vůz. Samozřejmě, je to o definici toho, co bychom brali jako submisivní a dominantní.
Mezi dominantností a touhou se předvádět není žádný přímý vztah. Například submisivní muži se kolikrát stydí za svou submisivitu, snaží se ji skrývat a tak si ji kompenzují, předvádí se. No a někteří to přehání. To nemá nic společného se submisivitou, ale se strachem, že je společnost nepřijme. Bylo by to na dlouho. Malé auto může být problém pro tvoje ego. V malém autě můžeš spíš počítat s narážkami a ukážkami než ve velkém. A bude to pravděpodobně od lidí, kteří se sami snaží schovat. Může to být tedy zocelovací zážitek.
"Dobrý den, vítejte u Renaultu. Jste-li prototypem městského submisivního muže (pokud nevíte, můžeme se zeptat vaší ženy) , měl-li bychom pro vás nové Twingo, model šitý právě Vám přímo na míru."
"Promiňte, nevím jestli jsem pro tento model dostatečně submisivní, ale obávám se, že pro něj nejsem dostatečně subtilní, přesněji řečeno, jsem pro něj příliš masivní...." :-O >:D
Uzavřel bych to novotvarem - jednoslovným oxymóronem (neboj, s tebou - Ronem, to nemá nic společného):
Nové Twingo, model stvořený pro "submasivní" muže! >:-[]
Přesně tak.
Podle mě submisvní muž, když už, tak bude jezdit třeba v Loganu, nebo v nějakém rodinném autě, MPV apod., těžko v malé stylovce, tam spíše nagelovaný frajer.
No jo, to ale byly jiné časy, resp. spíš Nečasy..., dnes je všechno jinak a směřujeme naopak pouze ke světlým zítřkům... místo sobot budou (pracovní) Sobotky a místo babího léta, budeme mít léto Babišiovo... Co taky jiného čekat v Absurdistánu, kde dostal přednost Zeman před knížetem. ;-)
Tak nějak. Pokud má žena 911 a muž Grand Picasso, tak je jasné, kdo je tu submisivní (nebo alespoň domestikovaný). :-) Nicméně velká auta, ani vysoké pozice se se submisivitou nevylučují.
Anebo chlapíka s GP auta nějak neberou.
Ono celý tohle vyvozování je dost složitý, když jsem ještě bydlel na P4, tak macho soused, majitel herny a chlap cca 195cm/120kg permanentně dostával čočku od své přitelkyně, která měla sotva metr šedesát. A to jezdil 7er v matu. :-)
Ale to je asi výjimka, jinak jsem to zatím neviděl :-)
Proto domestikovaný. :-) Bral jsem to s vtipem. Samozřejmě, že to může být naprosto zapálený otec a o auta nemusí mít sebemenší zájem. Osobně proti tomu nic nemám. První část rozhodně podporuji a druhou... ne každý má rád auta, to je prostě fakt. A klidně může mít domácnost pevně v rukou a žena může skákat, jak on píská.
Znám několik takových písklat, které dokáží zpucovat chlapa levou zadní. A "macho" typy nejsou vždy tak macho, jak se zdá.
Někde se dokonce posilují. Když umí člověk být submisivní u správných otvorů, pak může být na velké auto brzy vyděláno. Bohužel, či bohudík, touto vlastností nejsem obdařen.
No...ehm...já myslím, že na tenhle tvůj názor by Renault mohl coby odpověď krásně použít slova Josefa Sudka: "No jo, novináři toho napíšou, to se až člověk diví, co tou fotkou chtěl vlastně všechno říct." >:D
Prodejce k manželskému páru:
"Twingo je IDEÁL pro městského submisívního muže. Konečně nějaký takto laděný model..."
Žena na to pohotově:
"A dodáváte k němu konečně i podobně laděného muže...?"
tak ted jen doufat ze na nove Twingo pusti chlapiky z divize Sport aby mohlo vniknout RSko ne nepodobne Twin’Runu , aaaah to by bylo paradni auticko >:D
Určite si spomenieš na 13. februára 2014
Bolo celé oblepené maskovacou fóliou, v pozadí veľkoplošná obrazovka, postupne tanečníci predvádzali svoje zmyselné pohyby a popritom strhávali fóliu z auta po malých častiach. V pozadí sa premietali odkazy od stoviek ľudí, ktoré poslali cez sociálne siete. Pomaly sa začala odhaľovať podstata tohto parížskeho íventu. Hej, hej, bolo to dosť dlhé odhaľovanie, pri žene by som to už nevydržal...
Áno, vtedy neprajníci predpovedali podobnú kariéru ako mala minulá generácia, ale dnes už vieme, že tam vonku parkuje skutočná legenda.
PS: Píšem z budúcnosti, ale neboj, pivo chutí stále rovnako.
Show byla naprosto strhující. Postupné odhalování, ladné taneční kreace, interaktivní prostředí. Gradace toho všeho před sloupnutím posledního kousku oděvu byla nadpozemská...
avsak klamal by som keby som tvrdil ze v tom nevidim inspiraciu v talianskej F500ke ... je jasne ze F500 je lidrom segmentu ci uz dizajnovym aj imidzovym a je vidiet jasne kde hladal renault inspraciu, nie je to vsak hanba.... je to normalny jav, aj lexus sa obzeral kedysi po mercedese a infiniti po bmw ....
som zvedavy na oficialne fotky zajtra , vyzera to super, tento typ dizajnu sa mi paci, uspech je zaruceny :yes:
Pravdupovediac si už neviem v tomto segmente predstaviť nič dáko prudko originálne. Teraz je to už o tom ako to kto zladí a ako sa vie predať. Uvidíme ako sa to podarí Twingu. Predpoklady na to má.
Ty o Renaultu nevíš vůbec nic, pokud si myslíš, že by se někdy mohli nechat inspirovat nějakým jiným autem jen proto, že je prodejně úspěšné. Tohle nejsou korejci. Pokud vezmeš R5, dáš tomu aktuální designový směr Renaultu a nebudeš chtít udělat retro, dopadne to jako Twinho III. 500 jde jen někde kolem bez povšimnutí designéru Renaultu. Vzpamatuj se!
pozeram ze na konkurencnom serveri sa do aut tiez vobec nerozumeju, aj slepy vidi podobnost s F500 co vsak netvrdim ze je zleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee chapes?
mne sa aspon z toho co vidim nove twingo paci, sice to nie je to prve legendarne twingo ale ani ono sa nestalo legendou za noc..... chce to cas.... toto nove twingo ma rozhodne na to aby napodobnilo uspechy a slavne meno prveho twinga, drzim palce, male auticka maju vzdy moje sympatie :yes:
Navíc se tady logicky vkrádá otázka, na co vlastně potřebuje skutečně submisivní muž své auto a ještě k tomu úplně nové, to je přece v principu stejné, jako u opravdu submisivní ženy. Jízdní kolo s nákupním košíkem vpředu a dětskou sedačkou vzadu, dejme tomu, ale nové auto? >:-[]
Je mi to hrozně líto, ale nové twingo si nemůžu pořídit ...
A přitom se mi moc líbí. Je hezké, vypadá i prostorně ( dle řidičů v maskovaném autě ) a navíc ten zadní pohon ! A navíc se rozhodně budu muset poohlídnout po nějakém levnějším autě a co je nejhorší budu ho muset sdílet se svou partnerkou ... Potuď dobrý!
Jenže ouha. :'-(
Vůbec nesplňuji představu o euro normovaném submisivním kadeřníkovi, který má rád cyklostezky, nosí ajfoun a falešné brýle. Mám tedy obavu, že mi twingo odmítnou prodat. BRAVO ! AVANTIME ! tohle bylo fakt legendární :))
P.s: Právě jsem přišel z piňakolády z místního nekuřáckého vogue podniku, ještě to šoupnu na instagram a ... možná je naděje >:D
opel adam ale aj ford Ka su skutocne out .... ono to dost aj svedci celkovo o tom kde je dnes ford a opel.... su trosku mimo ale oni na to casom pridu ze takto dalej ist nemozu, konkurecia je uz inde
.... už 5 let tady na ACZ čtu, jak se retrodesign F500 okouká a že se nemá kam vyvíjet.... Realita je taková, že dnes je F500 nejprodávanější auto své třídy a ostatní výrobci jsou tak zoufalí, že jej kopírují....
Zejména ta bílo/černá sportovní varianta Twinga je včetně kol až neskutečnou kopií F500..... Myslím že Twingo a vlastně celý Renault mají dost vlastní tradice, aby se zmohli na něco osobitějšího....
Zas na druhou stranu, možná by se to mohlo vyrábět v Polsku na stejné lince jak pětikilo a Reanult by ušetřil.... Tak jak to dělá Opel s Combem.... 8-s
No, dnes si obligátní palec nahoru zaslouží Fiat za to, že jako jediný uměl udělat autentické citi-retro a taky VW za to, že se po nikom neopičí a jde svojí vlastní (mimochodem velmi zdařilou) cestou.... :yes: