Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toto je nový Renault Twingo, odhalí se zítra

Renault hned po půlnoci ukáže nové Twingo. Sledujte Auto.cz!
Zpět na článek
13. 2. 2014 18:52
13. 2. 2014 20:30
13. 2. 2014 20:53
13. 2. 2014 18:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:26
13. 2. 2014 19:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:35
13. 2. 2014 19:58
13. 2. 2014 20:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 21:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 21:59
14. 2. 2014 11:10
13. 2. 2014 22:01
13. 2. 2014 22:13
13. 2. 2014 22:05
13. 2. 2014 22:44
14. 2. 2014 11:22
13. 2. 2014 20:32
13. 2. 2014 20:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:40
13. 2. 2014 20:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 22:32
13. 2. 2014 22:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:08
13. 2. 2014 19:13
13. 2. 2014 19:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:29
13. 2. 2014 19:25
13. 2. 2014 19:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 22:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 22:31
13. 2. 2014 22:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 22:51
13. 2. 2014 22:53
13. 2. 2014 23:51
14. 2. 2014 08:18
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 18:52
ciTwingo500
Ne, že by to bylo nepěkné autíčko, je to jen jedna fotka, své kupce s tímto designem najde, ale čekal jsem něco osobitějšího ke jménu Twingo. Tak vypadá jako pěknější Citiho křížené s F500. Alespoň ty mlhovky mohli nechat hranaté tak, jak tomu bylo na studii... Ale co, Renault sází na jistotu...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 19:57
Re: ciTwingo500
Souhlas, já v tom kříženci sice více vidím Up!, než Citigo, ale jinak je to taková 500ka trochu jinak. Ale i když ot není originální, tak výsledek je ucházející, neretro zadek (oproti) Fiatce je vlastně plus.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:12
Re: ciTwingo500
Ano, možná spíše UP!
13. 2. 2014 20:30
Re: ciTwingo500
Já tam vidím něco jiného.
Twingo III
[odkaz]
R5 Turbo
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:37
Re: ciTwingo500
Ta podobnost pouze s Turbou eR Pětkou tam je, ale zpředu pro zěmnu ne. Stejně je ta podobnost s UP zezadu. Čekal jsem po té studii, co kolovala netem, větší odvaz.
13. 2. 2014 20:53
Re: ciTwingo500
Ta podoba s UPem bude dána použitím skleněných dveří, které asi musí být černé. U Twinga jsou kvůli úspoře hmotnosti.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 21:23
Re: ciTwingo500
Mě se to líbí i jako designový prvek, když se to umí. Třeba u C30.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 18:55
Budoucnost
Fiat 500 je roztomilá nostalgie, které bych pro její kukuč odpustil všechno. Ale tohle je auto budoucnosti - malý vizionář s nejkrásnější přídi (nejen) ve své třídě.

Podoba dalšího evolučního článku řady Twingo nemohla dopadnout lépe.

PS: Esteticky nemá Twingo s 500 nic společného. Podobnost je pouze zdánlivá.
Rozbalit vlákno
44
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 19:01
Re: Budoucnost
Sundej pipinové brýle, Ronault to vystihl přímo dokonale.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:03
Re: Budoucnost
Kdepak kolego, tohle nemá s 500 společného vůbec nic. Uvidíš, až budě na světě halda oficiálních fotek.

Proporčně a po stránce rozvržení hmoty je to něco zcela jiného.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 21:27
Re: Budoucnost
Viz zboku. Silueta je dost podobná 500ce. [odkaz]
13. 2. 2014 19:26
Re: Budoucnost
Podobnost je daná tím, že jde o auta stejné velikosti a nejsou hranatá. Twingo vychází z R5 a tam je ta návaznost zcela jasná a ten, kdo není úplně slepý to musí vidět. 500 bych do toho vůbec netahal.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:28
Re: Budoucnost
Přesně tak.
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 19:53
Re: Budoucnost
Zaslepený fanda Renaultu to nevidí, zaslepený fanda Fiatu v tom vidí kopii. Kdo z Vás má pravdu??? O3, Golf a Leon v kombíku jsou stejné auta a přitom se podobají mnohem méně.
13. 2. 2014 19:58
Re: Budoucnost
Tuhle diskusi bych čekal někde ve Vlastě a ne na webu o autech.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:12
Re: Budoucnost
Ale no ták...

Navíc, Twingo je IDEÁL pro městského submisívního muže. Konečně nějaký takto laděný model...
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:14
Re: Budoucnost
městský submisivní muž... Kam ty na tyhle "kidy" chodíš, Kubo? Vy máte nějaký spolek intelektuálů či co? >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:23
Re: Budoucnost
Submisivní muž si nepořídí masivní model, ale obávám se, že nepůjde ani do křehkého Fiatu 500... tohle Twingo je po této stránce ideální.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 20:39
Re: Budoucnost
a ty chceš jako říct, že dominantní muž má teda jen velké auto, jo? Nejsi tak trocfhu s tím sociálně psychologickým míněním trochu vedle?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:41
Re: Budoucnost
To jsem neřekl a ani to nechci říct. Říkám jen to, co vnímám sám... a Twingo to plní (a bude plnit) ideálně.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 21:34
Re: Budoucnost
takže jsi submisivní muž, když to tak vnímáš, jo? >:D

Rozhodně tato to Renault nepojme, to by byla sebevražda, viz WL příspěvek.

A submisivní muži jezdí přecejen v jiných autech. Třeba v Itálii jezdí v malých autech i metrosexuálové a různí nagelovaní týpci, rozhodně ne maminčini mazánci...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 21:42
Re: Budoucnost
Neřekl jsem, že jsem submisivní. Ale co se týká výběru auta - nedovedu si představit třeba dominantně založeného muže v mini autě (tedy, hovoříme-li o svobodě volby - ne o případech, kdy je malé auto z různých důvodů nutností)
13. 2. 2014 21:59
Re: Budoucnost
Proč by ne? Je to spíš o tom, jestli se člověk umí sám sobě zasmát, nebo se bere vážně. Podobné je to u skútrů.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 23:20
Re: Budoucnost
V tomhle s Avantimem celkem souhlasím. Dominantní člověk obvykle dává najevo svoji dominanci, a tedy má-li možnost volby, zvolí spíše dominantněji působící vůz. Samozřejmě, je to o definici toho, co bychom brali jako submisivní a dominantní.
14. 2. 2014 11:10
Re: Budoucnost
Mezi dominantností a touhou se předvádět není žádný přímý vztah. Například submisivní muži se kolikrát stydí za svou submisivitu, snaží se ji skrývat a tak si ji kompenzují, předvádí se. No a někteří to přehání. To nemá nic společného se submisivitou, ale se strachem, že je společnost nepřijme. Bylo by to na dlouho. Malé auto může být problém pro tvoje ego. V malém autě můžeš spíš počítat s narážkami a ukážkami než ve velkém. A bude to pravděpodobně od lidí, kteří se sami snaží schovat. Může to být tedy zocelovací zážitek.
Avatar - white label
13. 2. 2014 21:04
Re: Budoucnost
"Dobrý den, vítejte u Renaultu. Jste-li prototypem městského submisivního muže (pokud nevíte, můžeme se zeptat vaší ženy) , měl-li bychom pro vás nové Twingo, model šitý právě Vám přímo na míru."
"Promiňte, nevím jestli jsem pro tento model dostatečně submisivní, ale obávám se, že pro něj nejsem dostatečně subtilní, přesněji řečeno, jsem pro něj příliš masivní...." :-O >:D
Avatar - white label
13. 2. 2014 21:39
Re: Budoucnost
Uzavřel bych to novotvarem - jednoslovným oxymóronem (neboj, s tebou - Ronem, to nemá nic společného):
Nové Twingo, model stvořený pro "submasivní" muže! >:-[]
Avatar - woody-alien
13. 2. 2014 21:58
Re: Budoucnost
>:D :yes: Takhle se hubí Renault, ne primitivními výkřiky Ádova formátu. Rozjeď tu kampaň a do roka přijde Renault na buben. >:-[]
Avatar - white label
13. 2. 2014 22:06
Re: Budoucnost
Už jsem to nabízel VW. Říkali, že je to sice výborné, ale, že by teď brali spíš něco na Hjondééé. ;-)
13. 2. 2014 22:13
Re: Budoucnost
Naštěstí existují i auta pro masivní muže
[odkaz]
[odkaz]
S Twingem od masivního k submisivnímu muži.
Avatar - white label
13. 2. 2014 22:19
Re: Budoucnost
Ovšem tady to Twingo pro masivní muže působí spíš jako skromná verze "papamobilu", nebo spíš "pápámobilu" pro 4%ní minoritu.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 21:29
Re: Budoucnost
Masivní model si hlavně nepořídí ten, kdo na něj nemá (finance). Submisivní se pro tvoji definice vůbec nehodí, pominu-li to zabarvení, co ji dává.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2014 21:33
Re: Budoucnost
Přesně tak.
Podle mě submisvní muž, když už, tak bude jezdit třeba v Loganu, nebo v nějakém rodinném autě, MPV apod., těžko v malé stylovce, tam spíše nagelovaný frajer.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 21:35
Re: Budoucnost
Submisivní muž může klidně jezdit ve vládní A8 s majáčkem, a není to tak dlouho, co jezdil... ;-)
Avatar - white label
13. 2. 2014 21:48
Re: Budoucnost
No jo, to ale byly jiné časy, resp. spíš Nečasy..., dnes je všechno jinak a směřujeme naopak pouze ke světlým zítřkům... místo sobot budou (pracovní) Sobotky a místo babího léta, budeme mít léto Babišiovo... Co taky jiného čekat v Absurdistánu, kde dostal přednost Zeman před knížetem. ;-)
13. 2. 2014 22:05
Re: Budoucnost
Tak nějak. Pokud má žena 911 a muž Grand Picasso, tak je jasné, kdo je tu submisivní (nebo alespoň domestikovaný). :-) Nicméně velká auta, ani vysoké pozice se se submisivitou nevylučují.
13. 2. 2014 22:44
Re: Budoucnost
Anebo chlapíka s GP auta nějak neberou.
Ono celý tohle vyvozování je dost složitý, když jsem ještě bydlel na P4, tak macho soused, majitel herny a chlap cca 195cm/120kg permanentně dostával čočku od své přitelkyně, která měla sotva metr šedesát. A to jezdil 7er v matu. :-)
Ale to je asi výjimka, jinak jsem to zatím neviděl :-)
14. 2. 2014 11:22
Re: Budoucnost
Proto domestikovaný. :-) Bral jsem to s vtipem. Samozřejmě, že to může být naprosto zapálený otec a o auta nemusí mít sebemenší zájem. Osobně proti tomu nic nemám. První část rozhodně podporuji a druhou... ne každý má rád auta, to je prostě fakt. A klidně může mít domácnost pevně v rukou a žena může skákat, jak on píská.

Znám několik takových písklat, které dokáží zpucovat chlapa levou zadní. A "macho" typy nejsou vždy tak macho, jak se zdá.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 23:15
Re: Budoucnost
Někde se dokonce posilují. Když umí člověk být submisivní u správných otvorů, pak může být na velké auto brzy vyděláno. Bohužel, či bohudík, touto vlastností nejsem obdařen.
13. 2. 2014 20:32
Re: Budoucnost
A to jsem si myslel, že "Věk ženy" nepůjde překonat >:D
Young Urban Professional už neletí, teď je v kurzu Městský Submisivní Muž. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:35
Re: Budoucnost
Divil by ses, kolik mužů je ve skutečnosti submisivních... :-)
13. 2. 2014 20:40
Re: Budoucnost
To jistě ano, ale dost pochybuju, že na takovou skupinu vůbec někdo cílí (mimo výrobce pomůcek pro dlouhé večery) :-)
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 20:48
Re: Budoucnost
To bude slogan, auto pro ty co se rádi podřizují Twingo 3.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 20:52
Re: Budoucnost
Na tuto skupinu cílí hodně lidí... :-) A výrobci pomůcek tam moc nepatří, to je zase jiná skupina :-)
Avatar - woody-alien
13. 2. 2014 22:05
Re: Budoucnost
No...ehm...já myslím, že na tenhle tvůj názor by Renault mohl coby odpověď krásně použít slova Josefa Sudka: "No jo, novináři toho napíšou, to se až člověk diví, co tou fotkou chtěl vlastně všechno říct." >:D
Avatar - white label
13. 2. 2014 22:14
Re: Budoucnost
Prodejce k manželskému páru:
"Twingo je IDEÁL pro městského submisívního muže. Konečně nějaký takto laděný model..."
Žena na to pohotově:
"A dodáváte k němu konečně i podobně laděného muže...?"
13. 2. 2014 22:32
Re: Budoucnost
Ee, toho si musíte "vychovat" sama :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 22:38
Re: Budoucnost
:-) :yes:
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 18:58
500ka je jen jedna
Toto nemá Twingo zapotřebí, když Twingo 1 je už mladou legendou hodnou pokračování se zachováním jednoprostorové karoserie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fe
13. 2. 2014 19:08
viac foto
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
1
13. 2. 2014 19:13
RS
tak ted jen doufat ze na nove Twingo pusti chlapiky z divize Sport aby mohlo vniknout RSko ne nepodobne Twin’Runu , aaaah to by bylo paradni auticko >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:14
Re: RS
V Anglii to budou vynášet do nebes... :-)
Avatar - pumpkin
13. 2. 2014 19:29
Re: RS
To si píš že bude. :-)
Avatar - pumpkin
13. 2. 2014 19:25
Pametáš sa?
Určite si spomenieš na 13. februára 2014
Bolo celé oblepené maskovacou fóliou, v pozadí veľkoplošná obrazovka, postupne tanečníci predvádzali svoje zmyselné pohyby a popritom strhávali fóliu z auta po malých častiach. V pozadí sa premietali odkazy od stoviek ľudí, ktoré poslali cez sociálne siete. Pomaly sa začala odhaľovať podstata tohto parížskeho íventu. Hej, hej, bolo to dosť dlhé odhaľovanie, pri žene by som to už nevydržal...
Áno, vtedy neprajníci predpovedali podobnú kariéru ako mala minulá generácia, ale dnes už vieme, že tam vonku parkuje skutočná legenda.

PS: Píšem z budúcnosti, ale neboj, pivo chutí stále rovnako.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 19:28
Re: Pametáš sa?
Bravo! :yes:

Show byla naprosto strhující. Postupné odhalování, ladné taneční kreace, interaktivní prostředí. Gradace toho všeho před sloupnutím posledního kousku oděvu byla nadpozemská...
14. 2. 2014 08:21
Re: Pametáš sa?
>:D >:D >:D tak to je moc....
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 19:27
aspon z tychto fotiek
treba uznat ze to vyzera vyborne :yes:

avsak klamal by som keby som tvrdil ze v tom nevidim inspiraciu v talianskej F500ke ... je jasne ze F500 je lidrom segmentu ci uz dizajnovym aj imidzovym a je vidiet jasne kde hladal renault inspraciu, nie je to vsak hanba.... je to normalny jav, aj lexus sa obzeral kedysi po mercedese a infiniti po bmw ....

som zvedavy na oficialne fotky zajtra , vyzera to super, tento typ dizajnu sa mi paci, uspech je zaruceny :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - pumpkin
13. 2. 2014 19:34
Re: aspon z tychto fotiek
Pravdupovediac si už neviem v tomto segmente predstaviť nič dáko prudko originálne. Teraz je to už o tom ako to kto zladí a ako sa vie predať. Uvidíme ako sa to podarí Twingu. Predpoklady na to má.
13. 2. 2014 19:38
Re: aspon z tychto fotiek
Ty o Renaultu nevíš vůbec nic, pokud si myslíš, že by se někdy mohli nechat inspirovat nějakým jiným autem jen proto, že je prodejně úspěšné. Tohle nejsou korejci. Pokud vezmeš R5, dáš tomu aktuální designový směr Renaultu a nebudeš chtít udělat retro, dopadne to jako Twinho III. 500 jde jen někde kolem bez povšimnutí designéru Renaultu. Vzpamatuj se!
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 19:47
Re: aspon z tychto fotiek
ja v tom vidim f500 a hlavne zboku ;-) a myslim ze nie som sam

ostatne komentare si nechaj pre seba ;-)
13. 2. 2014 19:56
Re: aspon z tychto fotiek
Vidět tam 500 můžeš. Ale psát něco o tom, že Renault okopíroval 500, protože je prodejně úspěšná, může jen člověk, kterého auta vůbec nezajímají.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 20:32
Re: aspon z tychto fotiek
[odkaz] ;-)

pozeram ze na konkurencnom serveri sa do aut tiez vobec nerozumeju, aj slepy vidi podobnost s F500 co vsak netvrdim ze je zleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee chapes?
13. 2. 2014 20:36
Re: aspon z tychto fotiek
Ty nic nechápeš. Bohužel nejseš sám. :-O
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 20:38
Re: aspon z tychto fotiek
mne sa aspon z toho co vidim nove twingo paci, sice to nie je to prve legendarne twingo ale ani ono sa nestalo legendou za noc..... chce to cas.... toto nove twingo ma rozhodne na to aby napodobnilo uspechy a slavne meno prveho twinga, drzim palce, male auticka maju vzdy moje sympatie :yes:
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 20:01
Re: aspon z tychto fotiek
[odkaz]
Potomek R5 by vypadal takto ne jako Twingo 3
13. 2. 2014 20:10
Re: aspon z tychto fotiek
Kde tam vidíš aktuální designový směr Renaultu? Tohle je spíš nějaké retro.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 20:40
Re: aspon z tychto fotiek
suhlas, hlavne ten C stlpik a hrany jasne odkazuju na minulost :yes: [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 21:31
Městský Submisivní Muž
K diskuzi výše: Masivní model [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
13. 2. 2014 21:52
Re: Městský Submisivní Muž
>:D :yes: :yes:
Avatar - woody-alien
13. 2. 2014 22:00
Re: Městský Submisivní Muž
>:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 22:26
Re: Městský Submisivní Muž
Submisivní muži asi zůstanou nepochopeni... >:D
Avatar - Midlosek
13. 2. 2014 22:14
Má ji obrovskou
8-s :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 23:09
Re: Má ji obrovskou
Aspoň je za co chytit.
Avatar - dal
13. 2. 2014 22:16
Legenda pokračuje!
Vypadá super a určitě zatopí nejen UP!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 23:11
Re: Legenda pokračuje!
Tak v prodejních číslech, vzhledem k tomu, že se dá čekat (asi) příznivější cena než u Up!, asi ano. Zejména pak na středoevropských trzích.
13. 2. 2014 23:15
Re: Legenda pokračuje!
Nevěřím, že by nové Twingo bylo levnější než UP. Twingo míří výš. Je jen otázkou o kolik.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 23:25
Re: Legenda pokračuje!
Já příliš nevěřím, že by dokázal dlouhodobě Renault prodávat Twingo nějak draho, určitě ne v nějaké průměrně vybavené verzi.
13. 2. 2014 23:28
Re: Legenda pokračuje!
U Clia se mu to celkem daří. Navíc VW patří v této třídě mezi ty levnější. Twingo bude spíš soupeřit s 500, Adamem nebo Mini.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 23:32
Re: Legenda pokračuje!
No designem exteriéru určitě může. Myslím, že Mini je trochu jinde. Clio, no moc jich nepotkávám, abych řekl pravdu.
Avatar - moreczech
13. 2. 2014 22:31
Kdo je víc
než RENAULT v mainstreamu ?!? NIKDO !!!

Bravo RENAULT !!! VIvat TWINGO !!!

RENAULT TOUJOURS !!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
13. 2. 2014 22:57
Re: Kdo je víc
CIGI CAGA CIGI CAGA HEJ HEJ HEJ.... >:D
Avatar - white label
14. 2. 2014 00:00
Re: Kdo je víc
Navíc se tady logicky vkrádá otázka, na co vlastně potřebuje skutečně submisivní muž své auto a ještě k tomu úplně nové, to je přece v principu stejné, jako u opravdu submisivní ženy. Jízdní kolo s nákupním košíkem vpředu a dětskou sedačkou vzadu, dejme tomu, ale nové auto? >:-[]
13. 2. 2014 22:39
Je mi to hrozně líto, ale nové twingo si nemůžu pořídit ...
A přitom se mi moc líbí. Je hezké, vypadá i prostorně ( dle řidičů v maskovaném autě ) a navíc ten zadní pohon ! A navíc se rozhodně budu muset poohlídnout po nějakém levnějším autě a co je nejhorší budu ho muset sdílet se svou partnerkou ... Potuď dobrý!

Jenže ouha. :'-(

Vůbec nesplňuji představu o euro normovaném submisivním kadeřníkovi, který má rád cyklostezky, nosí ajfoun a falešné brýle. Mám tedy obavu, že mi twingo odmítnou prodat. BRAVO ! AVANTIME ! tohle bylo fakt legendární :))

P.s: Právě jsem přišel z piňakolády z místního nekuřáckého vogue podniku, ještě to šoupnu na instagram a ... možná je naděje >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2014 22:43
Re: Je mi to hrozně líto, ale nové twingo si nemůžu pořídit
... ta Tvoje definice (falešný brýle, cyklostezky...) mi spíš sedí na hipstery, než na submisivní muže.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2014 23:06
Re: Je mi to hrozně líto, ale nové twingo si nemůžu pořídit
:yes:
13. 2. 2014 23:16
Re: Je mi to hrozně líto, ale nové twingo si nemůžu pořídit
Jo to je docela dost možné ... Ono je to sice prašť jak uhoď, ale to co jsem napsal je mimo ... uznávám >:D
13. 2. 2014 22:51
krasa
Krasa, libi se. Fiat zvladnul 500, Renault zvladl Twingo 3 odkazujici na R5. Jediny, kdo to podle me pohnojil, je Opel. Adam mi nic nerika.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2014 22:53
Re: krasa
opel adam ale aj ford Ka su skutocne out .... ono to dost aj svedci celkovo o tom kde je dnes ford a opel.... su trosku mimo ale oni na to casom pridu ze takto dalej ist nemozu, konkurecia je uz inde
Avatar - white label
13. 2. 2014 23:51
Re: krasa
Adam je prostě absolutně původní originál, stejně jako první muž/člověk na světě vůbec, tam žádné retro logicky ani udělat nešlo...
>:-[] ;-)
14. 2. 2014 08:18
Muhehe....
.... už 5 let tady na ACZ čtu, jak se retrodesign F500 okouká a že se nemá kam vyvíjet.... Realita je taková, že dnes je F500 nejprodávanější auto své třídy a ostatní výrobci jsou tak zoufalí, že jej kopírují....

Zejména ta bílo/černá sportovní varianta Twinga je včetně kol až neskutečnou kopií F500..... Myslím že Twingo a vlastně celý Renault mají dost vlastní tradice, aby se zmohli na něco osobitějšího....
Zas na druhou stranu, možná by se to mohlo vyrábět v Polsku na stejné lince jak pětikilo a Reanult by ušetřil.... Tak jak to dělá Opel s Combem.... 8-s

No, dnes si obligátní palec nahoru zaslouží Fiat za to, že jako jediný uměl udělat autentické citi-retro a taky VW za to, že se po nikom neopičí a jde svojí vlastní (mimochodem velmi zdařilou) cestou.... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
14. 2. 2014 11:57
Re: Muhehe....
Ty to nevidíš??? Tohle má rysy R5. Nic si z toho nedělej, já tam taky vidím rysy 500. Přitom Twingo 1 byla bomba.