obcas to bolo tesne ale tento rok to hamuna vzal jasne do svojich ruk ;-) .. a co posledne dva rocniky.... sa mi zda ze ozzy bol raz uz aj druhy... len neviem ci pred dvoma rokmi alebo pred rokom... alebo sa posledne dva roky anketa nekonala ( ? ) ... kazdopadne slava dnes uz dvojnasobnemu vitazovi a velkemu toyotakovi ;-) a cest vsetkym diskutujucim bez ktorych by ani vitaz nebol vitazom :yes:
ozzyho druhe miesto mam normalne v pamati...... zeby prave pred dvoma rokmi? je to mozne ale tiez to neviem najst :*) ... ved mozno sa este ozve a bude vediet viac.. pripadne ma poopravi ak sa mylim
I kvantita, měřítkem absolutních čísel. Dříve Hamuna tolik neutíkal ostatním a stabilně první místa dávala kolem 5-6 tisíc komentů, dnes je to kolem 3,5 tisíc :-)
Absolutně to bylo v předchozích letech kolem 60 tisíc příspěvků za prvních 20 diskutujících, dnes je to sotva 40 tisíc :-)
Jediný Haumna nevyměkl a je stabilní za celou historii, dokonce naopak zmužněl... doslova >:-[] Gratuluji
Jedna věc je pravda hmatatelná, dokazatelná a já v těchto případech jsem holt nevěřící Tomáš i kdyby mi někdo poslal tisíce správ přes SZ, stejně jako dobře vím kde je Matelko alias 507, že?
Dobré linky >:D většina top lidí je stejná, jen si prohazují pořadí. Dřív někdo vyhrál alespoň nějakou moto knížku pokud si vzpomínám. Tak gratulace těm, kdo jsou na bedně. :yes:
Lol, Hamuna 15 příspěvků za den. Tak to je na 100‰ aktivnější než všichni redaktoři auto.cz a beztak i než všichni redaktoři blesku. Kéž bych měl tak aktivního zaměstnance >:D
tak hamuna to mal tak.. raz hojno a raz hov... teda strasne malo :-) ... aneb.. raz 50 prispevkov za den a potom aj dva tri dni nic ... inak je problem dat aj 20 prispevkov za den? ( po 3-4 prispevky pod 5 clankov denne? .. myslim ze nie ak by len o to slo spravit tu rekord ) ... a razom mas 7 tisic rocne lahoda pohoda ;-) ... ale inak je fajn ze taketo nieco tu zda sa nikto nenahana a diskusie posobia prirodzene... :yes:
Já myslím, že většina firem má tak aktivní zaměstnance. Možná i víc kdyby měli prostor. Jen většina zaměstnanců nemá tak vstřícné zaměstnavatele >:D U nás třeba securiťáci z čisté hodiny pracují 20 min a 40 min mají povinnou přestávku. Tak se to točí celou směnu.
ja som popravde cakal ze tu uz nebudem ... ale kedze poctom padli aj ini ( a niektori aj zmizli uplne za posledny rok dva ) ... tak som opat relativne vysoko vzhladom na to co som cakal ... ved kedysi 2000 prispevkov nebolo ani prva 10tka ( pred tromi rokmi by som bol s tymto mojim tohtorocnym cislom kdesi az na 16 mieste ) .. skratka mam citak ze par ludi tu uz zmizlo ... takze dnes uz staci aj 1000 prispevkov rocne na tu tzv "elitu" co na druhej strane moze znamenat aj pokles istej dlhodobej kvality diskusie ... ktovie.. par ludi tu proste uz "chyba" ... niektori nam chybaju menej ini viac... kazdy to mame inak samozrejme ;-) ...
Zajímalo by mne, kolik diskutérů je stále aktivních od dob spuštění diskusí resp. zavedení povinné registrace pro vstup do diskuse. Jistě by nebylo pro redakci problém zjistit nejstarší (nejdéle registrované) aktivní diskutéry. Jinak vše nej do roku 2019 !!!
ja som tu od roku 2010 ... kedy prisiel sportage predoslej generacie .. na to sa proste nezabuda ;-) ... takze uz 8 rokov... pamatam si ze kedysi tu bola aj akasi roadlook TV ... akesi videotesty ... potom to zmizlo... aj stranka sa zmenila casom ( asi 3-4 roky dozadu ) zo zltej na bielu ... takisto kedysi pod testami nebola mozna diskusia ( nastastie dnes je to uz ok ) ... ale uz je to davno ... cas leti rychlo... rovnako aj diskutujuci sa tiez menia ... a bohvie co nas caka este do buducna... ale momentalny format stranky sa mi pozdava... mozno by som prijal viac porovnavacich testov ( uz tie piatkove su fajn a vdaka aj za ne ) ale chapem ze v praxi to nie je lahke zorganizovat ... na druhej strane mi pride ze v minulosti tu bolo menej reklam a galerky s fotkami sli zobrazit rychlejsie a boli neraz aj prehladnejsie... co sa ale tyka skutocnych veteranov tak fakt neviem kto tu je "od zaciatku" ... ale iste su tu aj taki :yes:
uz to aspon 5 rokov bude co sa pod testami diskutuje ... ale je fakt ze cas leti tak rychlo ze cloveku to pride ako vcera... ved uz o dva tyzdne mam prvu prehliadku auta po dvoch rokoch .... a to som sa ho nevedel pred dvomi rokmi na vianoce dockat ... boze jak to vsetko zbehlo... este dalsie 3-4 roky a uz aby clovek sa opat obzeral po niecom novsom .... no hruza jak ten cas leti ;-):*) .... na 40tku ale uz chcem hybrida :yes:
No... Já jsem tady určitě déle než byla povinná registrace, tuším tak od roku 2006, to tady zůstal Dinar, webpaja, tuším i Emel, ale jiní jako fenomenální GTI nebo Pierro s jeho stodvaciáškem nebo Navtech, tu už nejsou. Pokud se nepletu, tak i whitel label se tu objevil po mně.
Jo a Áda je tu podle mě stejně dlouho jako já a celou dobu tvrdí, že Renault do dvou let zkrachuje >:D
Ale je pravda, že trolla jsme tu dlouho v čele nejaktivnějších neměli...
Pamatuji doby, kdy tu diskuse ani nebyly... to už je pravěk. Pak jsme nadávali na zavedení registrací. Na kapitoly u testů. A ani nevím na co všechno ještě...
Ah, nova wall of shame. >:-[]
Za sebe jsem rad, ze me novorocni predsevzeti z pred dvou let zabralo a (snad ne jen) tohtorocni edice je opet bezemne. :-)
Škoda, že u některých je více někdy méně, než u jiných. Skutečným diskutérům přeji vše nejlepší do roku 2019, těm ostatním přeji více rozumu, a některému méně teček a více osobních setkání se skutečnými auty než jen testů v časopisech, na webu, nebo zkušeností od bratra a kamarádů.
Někdy se nedá číst článek ani diskuze. Zamysleme se nad sebou. Včetně redakce.
v r 2014 prvi traja ( asi aj preto ze to bolo hodne tesne medzi nami ) dostali knihu ... teda aspon dvaja ( lebo ja v tej dobe ako kia_world som si to neprial ) .. ale aspon emel tusim ze ano... myslim ze aspon on si cenu prevzal
Je to asi takhle..
Cos nesmyslně urazil mou pravou žijící mimochodem výborně řídící netetu fakt tupě a naprosto zbytečně sprostě urazil = a odmít říct sorry = a místo toho mi od tý chvíle začal mi místo toho ty mě začal řikat troll = si v mejch očích hodně upad :-!
Tim Soukupem si to rozhodně nevykoupil = ale plusovej bod dostáváš = to jo :-)
Hele s Novym novym rokem = nechceš napsat jen "sorry" = a je to uzavřený?
Že ty něco vyhodnotíš jako [odkaz] protože tomu nerozumíš = neznamená že to je trolling = tohle bys moh pochopit
Opakovaně ti nabízim = že rád vysvětlim = ty ale nechceš
Viz odkaz trolling je "nevhodný příspěvek a neopodstatněná kritika" = to je kdybys to nechápal = něco jako tenhle tvuj příspěvek ze 17:05 = drsný žejo?
Doby, kdy byly diskuse zábavné podnětné jsou za mě dávno pryč. Nemyslím ze by to bylo tím jak stárnu. Spíše upadající obsah diskusí tak nějak ... kopíruje upadající obsah článků.
Za mě je auto.cz mrtvý projekt, chodil sem jen ze zvyku. Můj zájem se obrátil úplně jinam. Internet je plný zajímavých informací o autech. Na auto.cz je těchto informací již pramálo.
Takže těm, kdo mají trpělivost a vytrvalost tu přejí, aby jim redakce alespoň trochu za jejich vytrvalost vyšla vstříc a obsah článků tomu aspoň trochu odpovídal.
Někdejší zapálení do diskusí, chuť podělit se o své dojmy a názory s ostatními a (v dobrém) se i pohádat se časem změnila ve znechucení tím, kam se redakce (?) rozhodla směrovat obsah webu (obsah testů, příšerná videa, rozdělení na kapitoly, slavná Míša, absurdní množství reklamy, množství přejatých článků, články v rozsahu dvou odstavců s doplněním ... vice se dočtete v ... , množství článků ala nova na téma coby kdyby... (jak by vypadala Škoda Superb domíchávač) ...
Následovala etapa marného upozorňování redakce a marný boj za lepší obsah... Etapa neustalého nadávání a nalhavani si, že ANO, bude líp...
Pak přišlo vystřízlivění. A etapa nalezení mnohem zajímavějších zdrojů informací o autech. Ano, ta záliba ve mně je a myslím že navždy ve mně zůstane. Tedy dokud ekodemence zcela nepohřbí automobilový svět...
Sem zavitam jen ze setrvačnosti. I kvůli... Vám, trvalkám v diskusích. Nebo už jen kvůli nim?!?!
"Tedy dokud ekodemence zcela nepohřbí automobilový svět..." - myslíš, že niekto robil taký rambajz, keď paru na železnici nahradila nafta a hneď nato elektrina? Alebo keď lietadlá prišli o vrtule a nahradil ich prúdový motor? Nechápem, čo ste všetci z tých elektromotorov posraní. Jeden pohon možno nahradí iný - čo je na tom? Autá zostanú autami. Zvykneš si.
Porovnavas nesrovnatelné. Kdyby změna přicházela v důsledku přirozeného technologického pokroku, tak bych nic nenamital. Jenže tak to bohužel není. Přechod na elektromobily není důsledkem technologickeho pokroku, ale důsledkem politického rozhodnutí. Elektromobily jsou v danou dobu ekonomický nesmysl, po kterém by nikdo ani nestekl nebýt ekofasistickych hnutí.
Tohle prostě není pokrok. Pokrok se nezakládá na dotacích a uměle pokrivenem trhu plného nesmyslných sankcí za emise. Proč ma mít eGolf poháněný elektřinou z hnědého uhlí výhody proti Golfu TDI??? Ne, tohle není pokrok o kterém tu píšeš.
Oktu v TDI doporučuje i tvůj guru Vaculík >:-[] Takže na tom asi něco bude.
A že si lidé místo dvoumístného roadsteru, nebo kupátka koupí auto, v kterém odvezou i rodinu, to mi rozhodně nepříjde divné. Zajímalo by mne, jestli existuje někde nějaká země na světě, kde taková auta o kterých píšeš prodeji převyšují klasické sedany/SUV/kombíky/hatchbacky... zkrátka auta na více typů zaměření.
Jistě, že to tak nebude a pokud ano, asi to bude výjimka ( a troufnu si tvrdit, že i v takových malých státech budou více prodávány luxusní SUV či sedany, než dvoumístné kupé/kabria), spíš to asi nebude tím, že my jsme zabednění Pepíci, protože to tak je všude na světě i v tom "chudém" a "hloupém" Švýcarsku :-)
Tak je tam veľa miniáut, ale zase Porsche Macan na druhom mieste a v top 10 Range Rover Sport a Bentley Continental to dosť vyvažujú. ;-) A aj poradie značiek hovorí za všetko:
1. Mercedes
2. Audi
3. Porsche
4. Land Rover
5. BMW
Až tak špatný zpracování informací? Mě víc pobavil doporučením C5 >:-[]
Ale lepší guru Vaculík než Clarkson abych se připojil k probíhající diskuzi :-)
Logicky ne = ale kde není postkomunistická nouze = prodávaj se auta pro zábavu = logicky víc
Bože, traveldrive, už zase to debilní demagogické srovnání s přechodem od páry. Když už se chceš k tomuto důležitému okamžiku ve vývoji individuální dopravy vyjadřovat, tak si už konečně uvědom, že nebyla žádná náhoda, že parní stroj byl nahrazen spalovacím motorem a ne elektromotorem. A ty důvody, proč spalovací motor vyhrál (a to bez nějakých drakonických limitů, nařízení a dotací, jen díky čisté poptávce zákazníků!), v zásadě stále trvají - ani po 120 letech se ani zdaleka neobjevila dostatečně efektivní (prostorově, hmotnostně,cenově, kapacitně) možnost, jak v autě skladovat elektřinu do zásoby! A zatím vůbec nic nenasvědčuje tomu, že se tak v nejbližších desetiletích stane! Ten, kdo na to kápne, má Nobelovku jistou! ;-) Než se tak ale stane, jsou elektromobily ve férové soutěži se spalovacím motorem naprosto a totálně nekonkurenceschopné!!!
Otázkou je, a do toho my nevidíme, zda je soutěž skutečně férová. To, že my vidíme nižší cenu a kratší dobu tankování ještě neznamená, že se jedná o férovou soutěž. Zatímco dřív byla snaha přijít první s něčím novým a tím si získat náskok před konkurencí a nějakou výhodu, dnes je čím dál větší snaha rozvoj brzdit a maximálně těžit ze stávajících technologií
Čo zas plačeš? Spaľovacie motory vyhrali, pretože práve v tej dobe ťažba ropy zaznamenala obrovský boom, bolo objavených veľa nových ložísk a ropný priemysel sľuboval obrovské peniaze.
Samozrejme, že nebola náhoda, že para musela ustúpiť. Stroje boli príliš veľké, relatívne málo výkonné a vyžadovali zložitejšiu prípravu. Benzín šiel cenovo dolu a o ekológiu sa vtedy nikto nestaral.
Ukladanie elektriny nezaznamenalo taký pokrok ako spaľovacie motory, to dá rozum, pretože zatiaľ čo vývoj spaľovákov viac ako storočie fičal naplno v neľútostnom konkurenčnom boji, tak vývoj batérií či iných úložísk stagnoval.
Dnes už vývoj beží, a že sa za tých pár rokov nič nezlepšilo, je tvoja domnienka, realita je kúsok inde. Nečakáš snáď, že storočie zanedbaného vývoja niekto dobehne za 10 alebo 20 rokov. Aj keď ktovie.
A tvoja posledná veta - to je už absolútny blud. Jediným problémom EV je kapacita batérií a rýchlosť dobíjania. Tá tvoja "naprostá a totálna" nekonkurencieschopnosť elektromobilu voči spaľovakú je len zbožné prianie tvojho unaveného mozgu.
Presne ako píše kolega vyššie, ak by to bol prirodzený technologický pokrok, tak je všetko v poriadku. Teda elektromobil ako lepší, modernejší, výhodnejší pohon oproti spaľovaciemu motoru. Ak tá doba príde, teda elektromobil bude vo všetkých resp. väčšine ohľadov výhodnejší (výkon, dojazd, spotreba, jazdné vlastnosti, cena), potom trvanie na spaľováku bude naozaj spiatočnícke. Ale dnes (a zrejme aj o rok či päť rokov) má elektromobil toľko nevýhod oproti autu so spaľovacím motorom, že pri tých nevýhodách sa môže vyrábať a predávať iba pre silnú politickú podporu a štátne dotácie (a súčasne silné obmedzovanie spaľovacích motorov), aj to je stále finančne ďaleko nevýhodnejší. Takže nie, zatiaľ to nie je pokrok v štýle para vs. ropa a zrejme tak skoro ani nebude.
Najväčšia nevýhoda malého elektromobilu je jeho cena - a tá môže klesnúť buď politickým rozhodnutím resp. dotáciami (z dôvodu čistejšej dopravy v mestách), alebo hromadnou výrobou (čo tiež možno podporiť dotáciami) - je jasné, že bez výrazného zásahu do "voľného trhu" cena malých EV ťažko nejak výrazne klesne.
Najväčšou nevýhodou veľkého a luxusného EV je krátky dojazd. Dobrou výbavou a vysokými výkonmi voči súdobej konkurencii obstojí, ceny na úrovni 100-200 tis. Eur nie sú v lux. kategórii výnimočné. Tu sa rozdiel pomaly stiera, dojazd Tesiel 400-500 km už nie je taký zlý a táto sféra by sa bez dotácií pomaly zaobišla.
Takže problém tkvie najmä v tom, či je politická (alebo iná) vôľa investovať do budúcnosti a rozširovať infraštruktúru potrebnú pre EV. Pretože čistejšie prostredie v mestách a popri cestách si určite zaslúžime. Tlak voči spaľovacím motorom zo strany úradov ťažko len tak poľaví, a postupná elektrifikácia a príprava podmienok je určite menej bolestná a ľahšie zvládnuteľná ako rýchle nárazové riešenia, keď zrazu Brusel schváli nejaký šialený ekoteroristický zákon.
Napr. u nás vysokým tempom stále frčí výstavba nových čerpačiek, doslova sa o ne potkýňam na každom kroku. Žijem v obci s niečo viac ako 3500 obyvateľmi - a máme tu dve čerpačky. V dedine vedľa ďalšie dve. keby na každej čerpačke pridali zo dve nabíjacie miesta, zakrátko by sieť celkom slušne zhustla. Podobne pri výstavbách nadzemných garáží, ktoré tiež rastú ako huby po daždi. V rámci stavby vyjde el. prípojka určite výhodnejšie ako dostavba. Určite by to pomohlo. Lebo či sa to niekomu páči alebo nie, elektrina nás skrátka neminie a náš nesúhlas a odpor s tým nič nespraví.
Už při předloňském zveřejnění obdobného žebříčku (že by Scala?) jsem si říkal, že bylo fajn se v něm objevit. Loni na něj ale redakce bohužel "zapomněla". Letos naštěstí ne a se svým 13. místem jsem spokojen. Uvídíme, jestli se mi za rok podaří proniknout do první desítky. Pokud ale bude EU stejně nebo ještě více útočit přes limity CO2 na spalovací automobilové motory, je to pravděpodobné. Z tohoto pohledu bych ovšem byl mnohem šťastnější, pokud by se tak nestalo... :-O