Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Auris Hybrid v Německu za 22.000 Euro (zhruba 575 tisíc Kč)

Full hybrid Toyota Auris HSD se podle internetové verze německého AutoBildu bude prodávat za 22 tisíc Euro, tedy asi 575 tisíc Kč. První kusy budou dodány v srpnu 2010.
Zpět na článek
27. 11. 2009 09:21
27. 11. 2009 10:37
27. 11. 2009 11:38
27. 11. 2009 16:22
27. 11. 2009 16:44
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 16:58
27. 11. 2009 18:19
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 18:54
28. 11. 2009 15:37
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 11:28
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 15:36
27. 11. 2009 16:41
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 18:22
28. 11. 2009 10:30
27. 11. 2009 18:33
28. 11. 2009 10:35
28. 11. 2009 10:56
29. 11. 2009 10:27
29. 11. 2009 18:02
29. 11. 2009 19:45
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2009 09:21
Běžná cena?
Jo, 22000 €, to je běžná cena hatche nižší střední... V Německu začínají ceny na 16000 € a 22000 chtějí za nejvyšší výbavy v 1,6 benzínu, diesel 2,0 stojí ještě o 2000 € více. Takže zamířili proti nejsilnějšímu dieselu - střílejí do vlastních řad. Absenci dieselové 1,6 tímto nevyřeší, spousta konkurenčních vozů se prodává s úspornými diesely 1,6 v nižších výbavách, tedy výrazně levněji. Např. Octavia 1,6 TDi za 470000 Kč a tady Auris hybrid za 575000 Kč, no, volba je jasná... >:D
Rozbalit vlákno
8
27. 11. 2009 10:37
Re: Běžná cena?
spolehaj ze se najde spousta "BFU" , asi dobre vedej ze se blizej od GM auta jako Volt, Ampera a podobne a pak budou mit s hybridama celosvetove problem a snazej se tak jeste aspon trosku napakovat dokud to jde :-)
27. 11. 2009 11:38
Re: Běžná cena?
No, počítáme s tím, že Auris Hybrid s bude nejspíš nabízet jen s vyšší výbavou (aspoň u Priusu to tak je). Takže jestli tvrdíš, že 22 000 Euro je cena nejvyšších výbav 1,6 benzínů, tak ta stejná cena je pro 1,8 benzín s hybridním pohonem a vyšší výbavou přiměřená, ne? Samozřejmě platí, že se velká část HB prodá s nižší výbavou a cenami pod 20 000 Euro. Ale snad nikdo netvrdí, že Auris HSD přebere prodeje všem konvenčně poháněným HB stejné třídy...
27. 11. 2009 16:22
Re: Běžná cena?
Auris hybrid sa bude predavat s automatom. Ked pozriem ze Octavia 1,6 TDI zacina s automatom na vybave Ambiente za 560tis, tak ten rozdiel v cene nie je vobec hrozivy. Najme ak uvazim ze Auris ma kombinovany vykon 100KW a kombinovanu spotrebu 4,2 l/100km, ziadny dieselovy klepot, automat. Pre mna idealne auto do vacsieho mesta a blizkeho okolia.
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 16:44
Re: Běžná cena?
Přesně o tomhle to auto je. Město a okolí. Je spočítáno, že průměrný řidič ujede asi 50 km denně a to by se dalo bez větších problémů zvládnout téměř výhradně na el.pohon. Takže prakticky žádné emise a mizivá spotřeba a k tomu klid a pohoda na palubě... ;-)
27. 11. 2009 16:58
Re: Běžná cena?
"asi 50 km denně a to by se dalo bez větších problémů zvládnout téměř výhradně na el.pohon."
blbost, po asi 2km mas utrum a zapoji se spalovak, a to jeste kdys dodrzis jista pravidla jako drzet pravacku (nohu) na uzde a moc se nedotykat akceleratoru a neprekrocit tusim 50km/h jako u Priusu ;-) takze s 50km denne na el. se u Aurise rozluc :-)
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 18:19
Re: Běžná cena?
Vidím, že sis odnesl správné informace z testu "Hybridní paranoia"... Možná by ses mohl poohlédnout také po testech, které jsou seriozními testy. Zatímco Prius a potažmo Auris budou auta zaměřená na spotřebu, hybrid v Lexusu RX je primárně určen na podporu výkonu, nicméně i na tomto solidním serveru můžeš pročíst testy Priuse, nebo nového RX... Kromě toho jsem měl na mysli především možnosti varianty plug in, kde lze dobít baterku přes noc ze zásuvky. Takže příště trochu objektivity.
27. 11. 2009 18:54
Re: Běžná cena?
diskuze je pod novinkou s Auris Hybrid, a i v clanku o "Toyota Auris HSD Full Hybrid" se pise "Stejně jako v Priusu budou na výběr tři režimy Eco, Power a EV. Při plně elektrickém pohonu urazí Auris HSD až 2 km rychlostí do 50 km/h, než bude nutné spustit zážehový motor. " proste ani Prius ani Auris nemaj baterky takove kapacity aby si s nim ujel dal nez ty 2km, mozna 3 pokud se budes snazit ;-) 50km bez spalovaciho motoru ujedes leda pokud to bude porad z kopce :-)

navic plas si "Přesně o tomhle to auto je." takze "Kromě toho jsem měl na mysli především možnosti varianty plug in" je krapet v rozporu
neregistrovaný "kropac"
28. 11. 2009 15:37
Re: Běžná cena?
Máš pravdu, tady jsem teda fakt ujel, asi jsem se příliš zahleděl do budoucnosti ...
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 11:28
Vizionář
Ten, kdo prošlapává cestičku to nemá nikdy lehké. Toyotě patří uznání za její odvahu a schopnosti jít svou vlastní cestou a naplnit svou vizi o čistějších vozidlech. Asi je pravda, že hybridy jsou mezičlánkem ve vývojovém procesu a není jasné, zda nejde o slepou uličku, ale zatím se ukazuje, že je to jedna z možných cest ke snížení emisí a čistějším vozům. Když se objevila první auta, lidé se jich báli a nadávali na ta smrdutá a hlučná monstra. Když se před relativně několika málo roky objevovali první diesely pod kapotou osobních aut - byly cílem opovrživých pohledů a dnes? Diesely jsou ikonizovány a vynášeny do nebes, díky své nízké spotřebe a silnému zátahu z nízkých otáček. Nicméně faktem je, že diesel je mnohem škodlivější a produkuje více škodllivých látek, než benzínový motor. Ty tanečka kolem CO2 jsou velmi legrační a veskrze účelové. Nikdo nemluví o NOx, pevných částicích atd atp. Amíci, nebo Japonci jsou jistě velmi ekologicky smýšlející národy a proto v těchto zemích nejsou dieselové motory rozšířené. Ale já si myslím, že počin Toyoty nabídnout dostupný hybrid za cenu srovnatelnou s obdobným vozem je velmi dobrým krokem a držím jim palce. Konec konců drtivá většina připravovaných verzí oststních značek představuje právě kombinaci benzin/elektromotory. S lepší baterie a možnost dobíjení ze zásuvky ještě zvýši atraktivitu těchto aut. Dnes platí slogan, že TOYOTA/LEXUS má již reálně to, o čem jiní sní. Jenom na závěr vývoj benzinových motorů také ještě neřekl poslední slovo a v dlouhodobějším hledisku jsou diesely odsouzeny k zániku právě kvůli své "ekologičnosti".
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2009 15:36
Re: Vizionář
Tanečky kolem hybridů jsou ještě legračnější a Amící a Japíci nesmýšlejí nijak ekologičtěji než Evropané. Hybridy jsou v USA a JAP tlačeny daňovými výhodami jenž jsou připravovány politiky a o politicích si myslím své. (Viz kauza úlev pro vozidla s elektrickým pohonem v USA - díky úlevě se vykoupily prakticky zdarma všechny golfové vozíky). Bez úlev nemají hybridy šanci.
1 . diesely také neřekly své poslední slovo
2 . emisní norma €6 je pro diesely stejná jako pro benzíny a v €5 jsou dost blízko. Opakovat do nekonečna bláboly o škodlivosti MODERNÍCH dieselů je vcelku dost hloupé.
neregistrovaný "kropac"
27. 11. 2009 16:41
Re: Vizionář
Tak to bývá s každou novou technologií, bez podpory se asi těžko může prosadit proti zavedené, masové a tím pádem výrazně výrobně levnější variantě. To ale vůbec neznamená, že je to špatně. Až budou hybridy nabízeti jiné automobilky, technologie výroby se zlevní, Až budou k dispozizi nové generace baterií, bude celé vozidlo lehčí atd. Vzpomínáš si na první mobilní telefon ? Tenkrát sis jistě taky říkal, že to je holý nesmysl a takový telefon, ke kterému musíš tahat baterku v kufru nechceš. Dneska jej má každý a baterky jsou tak malý a lehký, že to ani nevímáš. Bez vizionáře v této oblasti bychom dnes ještě běhali po telefonních budkách. A tím, že před emisemi škodlivin dieselů budeme zavírat oči a nazývat to blábolem nic nevyřešíme. Pokrok se nedá zastavit...
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2009 18:22
Re: Vizionář
Mobil není dobrý příklad. Nebyla to evoluce nějakého již existujícího mobilního systému. A taky nebyl nijak podporován, žádné úlevy na daních nebyly. Přesně naopak - stal se z toho velký byznys, lidi to chtěli.
Naproti tomu o hybridy žádný velký zájem není, hlavě je tlačí "ekologicky smýšlející" zelené mozky, a to za každou cenu. A Toyota? Ta si z toho slibovala prodejní náskok před konkurencí, který se nedostavil a teď je z toho bolí hlava, protože stále prodělávají. A teď to natlačili i do Aurisu, ještě s větším prodělkem a myslí si že to zlomí. Jenže benzíny i diesely hodně pokročily - Auris bude pobit i benzínem, třeba 1,2 nebo 1,4 TSi a hlavně 1,4 a 1,6 turbodiesely, ty již budou brzy se systémem stop-start taky všechny.
Počkej, až se proti sobě postaví v testu Auris HB a Focus 1,6 TDCi nebo Golf 1,6 TDi s pouhým stop-start systémem.
27. 11. 2009 22:04
Re: Vizionář
Tak "hybridy jsou v USA a JAP tlačeny daňovými výhodami jenž jsou připravovány politiky a o politicích si myslím své". Zatimco naftaky jsou v Evrope tlaceny nizsi spotrebni dani na naftu a desitkami let tolerovanou mekci emisni normou, oboji prolobovano politiky. Cist tady prispevky je nekdy fakt legrace.
28. 11. 2009 01:39
Re: Vizionář
Priznivci naftaku se budou usklibat nad hybridy jen do te doby, nez se zacne prodavat hybrid s turbodieselem a "heat recovery" se spotrebou 1.8l. Pak je zacnou milovat.
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2009 10:30
Re: Vizionář
Budou nebudou - u Peugeotu přináší hybrid k dieselu pohon 4x4 (teo je pro Peugeot velký přínos) a baterky tedy uveze diesel hravě, na rozdíl od benzínu.
Dnes ráno jsem viděl na |Primě test BMW X6 full hybrid. Deklarovaná spotřeba 10,8, skutečná 13,4. Samozřejmě v benzínu. Jezdili na rovině a ve městě. I když, pro Ameriku to přínos bude - místo 16 l bude spotřeba 13,5... Když už se mluví o těch emisích dieselů, to asi budou pěkné emise z aut, která spálí 2x až 3x více benzínu než srovnatelná auta v Evropě nafty... Hybrid nehybrid.
30. 11. 2009 01:00
Re: Vizionář
To vis. Tech 12 let vyvoje musi byt nekde videt. Pres vsechna velkohuba vyhlaseni, je v hybridech BMW v pozici Toyoty konce devadesatych let. Ono to totiz neni jenom tak, jak si to predstavovali v evropskych automobilkach. Ze az zacnou byt hybridy v kurzu tak jen pridame baterku a elektromotor a vypalime Japoncum rybnik. Je to slozity problem, jak hybrid nejlepe postavit a jak ho potom kontrolovat, aby byl opravdu prinosem. Japonci potrebovali 12 let. Novy Prius uz se par chytraku pokouselo nechytat na svestkach a i kdyz se snazili delat vse mozne, tak vetsinou skoncili se spotrebou vicemene podobnou te tabulkove - to je lepsi nez naftak. Takze nemuzes cekat, ze BMW hybrid po 3 letech vyvoje bude lepsi nez BMW naftak po 50ti letech vyvoje. Trochu soudnosti.
27. 11. 2009 18:33
Pekne
Jen bych podotknul, ze mam obavu v jednom!

Zavazadlovej prostor v Aurisu neni nejvetsi, a to odradi hodne kupcu! Hatch back je skvela myslenka, ale chapu tento novy hatch back jako prvni vlastovku, nez prijde uplne nova generace vetsiho auris II.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2009 10:35
Re: Pekne
Bohužel Auris jako takový má mnohem více problémů, než jsi zmínil... Opět výstřel Toyoty vedle. Palubní deska z recyklovaných materiálů, která vypadá jako u modelů 10 let zpátky... Nová generace hybridu je skutečně dobrá ale pořád se s benzínovým autem vozí těžké baterky a u tak malého auta to bude na úkor zavazadelníku, jak sji zmínil... :-|
Kdyby dala Toyota hybrid dohromady s malou dieselovou jednotkou, např. 1,6, udělala by lépe. Aby měli zase lidi na výběr...
28. 11. 2009 10:56
Re: Pekne
Super nápad … K těžkým baterkám přihodit těžký diesel …
Avatar - WinDiesel
29. 11. 2009 10:27
Re: Pekne
Bejvávalo, hochu... Tvojí optikou - výborný nápad přihodit ke slabému benzínu 100 kg baterek...
29. 11. 2009 18:02
Re: Pekne
Hu? Metrák? Ale já nemám na mysli českou přestavbu na plug-in mající 100 kilové baterky, ale normální Prius. Baterky Priusu II mají 39 kg, Prius III teď nemůžu najít, ale těžší to nebude. A nevím ,které auto s dieselem má oproti stejně výkonnému benzíňáku motor lehčí :-! … Jo a samozřejmě je výhodnější kinetickou energii zahazovat, nežli ji uschovávat do baterek a znovu využívat >:D
Avatar - WinDiesel
29. 11. 2009 19:45
Re: Pekne
Nu teoreticky jistě, ale nesmírně složitá hybridní soustava spotřebuje spoustu energie na svůj vlastní provoz... Na dálnici je hybrid v pr..., Američaní vytvořili takový pěkný graf srovníní benzínů, dieselů a hybridů... Když tak ho seženu.
Jak Auris tak Prius jsou šíleně nepraktická auta, tedy s hybridem. Kolipak Váží CELÉ hybridní ústrojí??? To totiž nejsou jen baterky. To jsou elektromotory, řídící jednotka, chlazení... Tady je ta schovaná značná hmotnost.
A gólem je nebezpečné vysoké napětí pod kapotou... I když jsou lidi, co si rádi šlehnou... >:D
30. 11. 2009 01:28
Re: Pekne
Prestan uz konecne riakat hybrid a myslet 10 let starou predchozi generaci Priusu. Zjisti si parametry nove generace Priusu a to treba i na te dalnici, novych plugin hybridu, nebo treba jakou Li-on baterku maji hybridy Marcedesu. Nehledej to, reknu ti to - je mensi nez dnesni oloveny akumulator, zhruba stejne tezka a plne tento oloveny akumulator v aute nahrazuje, takze nespotrebuje ani decimetr prostoru navic. Hmotnost benzinu + hybridu uz u novych konstrukci neni vetsi nez hmotnost srovnatelneho naftaku.

A mimochodem, u hybridu neni hmotnost z hlediska spotreby zdaleka tak kriticky udaj jako u naftaku, protoze u hybridu se do hmotnosi akumuluje pri zrychleni pohybova energie, ktera se pri brzdeni z vetsi casti rekuperuje zpet, zatimco u naftaku se s ni jen zahrivaji brzdove desticky. Svet je v pohybu. Je treba sledovat pokrok a ne zit v 10 let starych pravdach.