Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Auris končí! Nahradí ji Corolla

Po dvou generacích se Toyota rozloučí v Evropě s modelem nazvaným Auris. Nástupce opět ponese osvědčené jméno Corolla.
Zpět na článek
28. 8. 2018 11:58
28. 8. 2018 15:02
29. 8. 2018 13:16
28. 8. 2018 17:32
28. 8. 2018 18:48
29. 8. 2018 01:16
29. 8. 2018 02:43
29. 8. 2018 12:26
29. 8. 2018 11:19
29. 8. 2018 12:57
12. 12. 2018 06:45
28. 8. 2018 11:58
bola to chyba
značka s dobrým imičom sa mení, len keď imič poebe a nie pre mieru zmeny. Si mysleli, že im nové meno v eu zdvihne predaje a logicky nedvihlo.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 12:17
Re: bola to chyba
Taky nevím, co bylo na Corolle špatného... no do budoucna králem vlásenek nebude Auris, ale Corolla.. jestli bude hybrid >:D
28. 8. 2018 12:33
Re: bola to chyba
Jj, ťažisko ničím nenahradíš >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 15:06
Re: bola to chyba
Nevěři bys = ale doteď sou lidi který si to neuvědomujou >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 15:11
Re: bola to chyba
A proto jezdíš Ravkou... >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 15:20
Re: bola to chyba
1) jezdim obojim = ta RAV4 je taky hybrid

2) u SUV je nízký těšiště = eště důležitější

3) RAV4 je zakladatel kategorie nesuv = RAV4 = Recreational Active Vehicle

4) rozdíl v pneumatikách ti udělá v zatáčce hravě +/- 5 km/h = pocitově bych řek že těžiště víc :-)
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 15:38
Re: bola to chyba
1 - no a ? já vím, že je, viděl jsem ho ;)

2 - jo, ale ty si razil přeci teorii, že SUV je nebezpečné a SUV má vždy vyšší těžiště.. nebo v čem je háček tentokráte ?

3 - hmm ok, na to nevím co napsat >:D Takže Ravka není SUV, píšu si >:D Asi pojmenuju Tiguan jako sedan a pak má i nižší těžiště.. >:D Nebo co si tím chtěl říct ?

4 - jo.. tohle ti nikdo nikdy nevyvracel tak si ušetři písmena :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 16:41
Re: bola to chyba
1. no viz ty 15:11 = furt nižší těžiště :-)

2. háček je v tom = že neumíš zpracovat informace? >:-[]

3. v zásadě si to trefil :yes: >:D

4. hele sem na prezentaci a zrovna mě přesvědčujou že Marantz je to nej = špatnej neni to zas ne = tak nevyrušuj :-)
29. 8. 2018 08:29
Re: bola to chyba
Bod 2. je čo? Že by trochu sebareflexie?
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 09:56
Re: bola to chyba
Viz ty včera 12:33 = tak to prostě je ;-)

Viz já včera 15:20 = že bys to nevěděl? :-)
29. 8. 2018 08:31
Re: bola to chyba
Včera som si v Hornbachu hodil do firemnej dodávky pol tony betónu a hneď som si užíval to ťažisko >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 09:59
Re: bola to chyba
Víš co je nejlepší? Že i to by tak trochu asi fungovalo >:D >:-[]

Ale eště lepší je = že ten jeden ze základních prvků stavby auta = fakt asi doteď neuvědomuješ >:D

Doporučuju mrknout na kapitolu s názvem: Nízké těžiště výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti [odkaz] možná bys mohl zkusit argumentaci typu: Co platí pro BMW neplatí v případě Toyoty >:-[]
Nebo fyzika u levnější a dražšího auta = funguje jinak. Ty určitě něco vymyslíš ;-)
28. 8. 2018 13:27
Re: bola to chyba
Až na drobný detail...prodeje se zvedly hodně (i když to bylo spíš uvedením kombíku, než jménem, na tom vlastně nikdy moc nezáleží, není-li obzvláště blbé).
28. 8. 2018 16:37
Re: bola to chyba
Hlavní problém současného Aurisu je design. Zejména ty obludné zadní svítilny jsou naprosto nestravitelné, stejně jako tvary rohů nárazníků s křečovitě navrženými hranami... 8-s :no:
Avatar - pradeda777
28. 8. 2018 13:45
Re: bola to chyba
Přesně! V Austrálii jméno Auris nikdy nepřijali. Bylo na čase aby se připojila i Evropa... :-!
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2018 20:57
Re: bola to chyba
tak tak... rovnako je fajn za mna ze hyundai sa vzdal mena ix35 a nahradil ho tucsonom... hned mu zvysili "rating" aspon o 30 percent ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2018 20:51
Re: bola to chyba
je fajn ze sa vratili k legendarnemu nazvu ... rovnako ako aj nazov ix35 bol divny .... tucson je hned lepsie ... obecne aj meno sa mi paci vzdy viac ako nejake cisla a skratky

ono sa to nezda ale ohladom predajov aj "spravne meno" moze dost pomoct... dnes rozhoduje kazda doslova blbost .... o to vacsia nechapacka bola ked prisiel zrazu nejaky "auris" miesto "legendy" corolla... ale asi uz prisli na to ze s niektorymi menami sa netreba zahravat ... takze za mna hura... auris.. pardon corolla mi je zase tym padom sympatickejsia.. toyota palec hore

este by mohli nahradit meno yaris menom starlet ... a avensis menom carina ;-) ... ale tu to asi nie je az take horuce ako pri corolle :-|
28. 8. 2018 12:20
Clickbait nadpis a zaciatok clanku
Vazena redakcia, konci nazov Auris, nie model Auris. Zbutocne pomylite ludi, ktori nevedia, ze Auris je Corolla Hatchback. Myslim ze oficialny importer toyota v CR by mal proti takemu nazvu znacne namietky. Dajte to prosim do poriadku.
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2018 13:01
Re: Clickbait nadpis a zaciatok clanku
Takže model Auris v ČR pokračuje v nové generaci?
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 15:13
Re: Clickbait nadpis a zaciatok clanku
Určitě pokračuje v nový generaci Corolla hatchback = jak se jí bude řikat v Evropě = neni moc důležitý = stejně většina lidí ví že to je technicky totéž [odkaz] a to technicky je s novou generací dost zajímavý
29. 8. 2018 02:31
Re: Clickbait nadpis a zaciatok clanku
Reaguju na to co tu vyplodil fsociety. Píše, že model Auris bude pokračovat. Když se bude prodávat Corolla, tak asi ne. Redakce to má napsané dobře, jen nějaký šťoura musí jít občurávat dveře.
Avatar - Bubáq
28. 8. 2018 13:23
... a Putin zase vyhrál!
:-) :-)
Jeho limuzína AURUS se už nebude plést s Aurisem....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
28. 8. 2018 13:43
Re: ... a Putin zase vyhrál!
>:-[] >:D
28. 8. 2018 16:38
Re: ... a Putin zase vyhrál!
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Stefič
28. 8. 2018 14:09
Ošklivost může mít mnoho názvů
V tomto případě můžeme ošklivosti říkat třeba....třeba...naotřelost. Nebo třeba...výjimečnost. Nelžeme si do kapsy...to auto je ošklivé. Možná i proto jich na cestě není moc vidět. Naštěstí...

GTI, kde jsi. Tvoje glosy mi docela chybí
Rozbalit vlákno
76
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 14:27
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Auris tak hrozný není, většinu perel si Toyota nechává pro Lexe >:D V kombiku to docela ujde.
Avatar - Stefič
28. 8. 2018 14:49
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
já ti nevim, jestli to stačí. Chlácholit se tím, že někdo je ještě ošklivější :-) Toyota je prostě v posledních generacích designově nesjízdná. Jako dokážu si představit v garáži ledaco, ale tohle fakt ne >:D
28. 8. 2018 14:54
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Považuji se za evropana a vnější vzhled mi nepřijde ošklivý nebo odpudivý. Interiér a hlavně zapracování infotainmentu s vizualitou československé TV Tesla z počátku osmdesátých let naopak ano.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 14:59
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ten pocit, že máš elektromotor, ale na telku už nezbylo.... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 15:23
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
No pokud nemáš auto na koukání ale ježdění = jedno z toho je přece jen nepatrně důležitější ;-)

Já ho moc nepoužívám [odkaz] kamera je fajn = jinak navigaci až na vzácný výjímky nepoužívám = no jak moc ho používáš ty?
Elektromotor využíváš furt = a po 22 tisících můžu říct že spotřebu fakt sníží.
A samozřejmě = sníží i těžiště :-)

Elektromotor je bomba na každym semaforu = jak když před nim poskakuješ tak když od něj chceš odpálit = maximální výkon od první vteřiny je znát = v případě Aurisu 60 kW a 207Nm
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 15:33
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ok, tak pojďme udělat ten sprint proti naftě, už se o tom bavíme rok ;) Klidně ze semaforu. Proti Mondeu v naftě, ok?
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 16:45
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Do těch městskejch 50 km/h? Možná by ses divil = většinou bejvám nejrychlejší :-)

Bomba který sem se zatim nenabažil je zajíždění do garáže nebo než dojedu z garáže na hlavní = absolutní ticho, jen na elektřinu

Otázka proč to k čemu po 20 letech výroby postupně přecházej všechny automobilky = aktuálně asi definitivně poslalo do háje naftu Porsche = proč to lidi jako ty spíš dráždí?
Po pár autech s kterejma sem měl možnost jezdit a 2 který aktuálně vlastnim = neznám nic lepšího. Skoro samý plusy [odkaz]
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 16:48
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ok do 50ti a klidně i do stovky ;) Bereš to? :-)

Mne to nedráždí, myslím, že mam více než reálnou šanci ti zakouřit naftou pod nos a když vyhraješ, ok pak už přestanu reagovat na ty tvé plky tady >:D
28. 8. 2018 19:40
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Dívám se, že jsi až z Kladenska. Jezdíš někdy na Moravu? Brno a okolí? Jsem ochoten předvést možnosti hybridu. Když pojedu někdy autem za Prahu, tak se ozvu a můžeme si ukázat možnosti našich aut. Mondeo jsem měl možnost párkrát řídit s nafťákem okolo 92 kw, nevím přesně. Nejelo to vůbec špatně. Mondeo je krásně pohodlné auto snad ve všech verzích. Zároveň si troufám tvrdit, že většinu běžných naft (tím myslím, co soukromě většinou lidi pořídí soukromě, tedy ne nejsilnějších verzích), naprosto bez problémů ujedu nejen na semaforech, ale i v pružném zrychlení. Klidně tvou výzvu přijmu. Je jedno kdy to bude. Jakmile pojedu na výlet tvým směrem, ozvu se a rád se s Tebou setkám. ;-)
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 20:19
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ahoj, abych to uvedl na pravou míru, tohle klání není o popírání hybridů, ale o našem dlouhodobém boji, kdy jeden z nás není ochoten uznat, že diesel má i svá pozitiva především na dálnici a na nájezdech. Nemám potřebu si pomerovat přirození, nejsem ten, kdo tady píše už poněkolikáté, jak hybrid všem ujede >:D ani Mondeo... Původně jsem chtěl, aby Sakra ukázal, jak ujede na dálnicinim nájezdu služebnímu Superbu, ale on to převedl radši na semafory, kde má logicky více šanci, ale Superb nám tento týden prodali :/ Tak jsem dal dnes do placu své Mondeo. Zkusit to můžeme, v přátelském duchu, na stovku si věřím, na 50 to bude hodně těsně... Ale třeba se mýlím :-) Ja pozitiva hybridů nepopírám. Jsem si jist, že Sakra by nikdy naživo nedorazil >:D Ale až ho zas potkám, tak ho asi oslovim >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 10:02
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ty si děsnej blábolil = kdo po víc jak 200 tisíc km letos prodal C5 2.2 HDi = neřiká ti to něco? >:-[]
28. 8. 2018 20:12
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ozzy neeee, z 0 na 60 Te podela skoro kazdy hybrid, ty lepsi o parnik. Prohrajes a uz se Sakry s nizkym tezistem a “rikal to Vaculik tak je to pravda!” nikdy nezbavime..:-)
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 20:21
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Já chtěl 0-100 a chci vidět Sakru, porážku přijmout umím ale myslím, že i do 60 ti bych nemusel být o moc pomalejší :-)
28. 8. 2018 21:10
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Zrychlení 0-60 a 0-100 jsou odměřená, takže celkem zbytečné to zkoušet. Je úplně jedno s čím přijedeš, tento hybridní Auris nestačí ani na papírově slabší auta a je celkem jedno, jestli je to 0-60 nebo 0-100.
slabší benal
[odkaz]
stejně výkonný benal
[odkaz]
stejně výkonný diesel
[odkaz]
o něco výkonnější diesel v daleko těžším Mondeu (u 0-60 je váha na předních kolech spíše výhoda, protože lepší trakce)
[odkaz]
i ty nejslabší základní motory si tento hybrid dají k snídaní, na světlech, na dálnici ve 160, kdekoliv
[odkaz]
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 21:15
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
On hodně spoléhá na automat při reakci na semafory, ale já si myslím, že dieslový dvoulitr by mu měl být rovnocenným soupeřem.... a co třeba 4x4 a taky automat ?
28. 8. 2018 21:23
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Tak proti 4x4 vůbec nemá šanci, lhostejno zda s automatem nebo manuálem (pokud řidič není poleno), čtyřkolka má trakci právě v 0-60 daleko lepší než jakýkoliv předohrab.
Hybridní Auris nestačí ani na almaru jako je SUV, s daleko slabším motorem, s předním pohonem a s manuálem.
[odkaz]

A díky vysokému těžišti nasype hybridnímu Aurisu v zatáčkách na handligové dráze 9 sec. >:D
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 21:26
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jsi zlej ! >:-[] >:D

Jen škoda, že semaforovej kovboj radši mlčí... a výzvu opět nepřijal... myslím, že kdyby nebyl Hamunasakra, tak by se našlo více uživatelů a mohl se udělat takovej minitest s různými vozidly a rozlousknout to jednou pro vždy :-)
28. 8. 2018 21:30
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Prý ten hybrid díky nízkému těžišti sedí jak přibitý. Tedy doslova, ani se nehne. >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 21:31
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
>:D Já věřím, že s tím elektromotorem ve městě to bude živé, ale také věřím, že třeba ten Fokus, co si dával do srovnání by si ho povodil na okrsce, popřípadě třeba dvoulitrový Golfík :-)
28. 8. 2018 21:40
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Vzhledem k tomu, že si ho na okruhu povodí SUVčka, tak stavět proti němu na okresce FoFo nebo Golf je jako jít s kanónem na vrabce. Tady jenom pro dokreslení jakou rychtu dostane od 4x4 v malých rychlostech ve městě, 0-60 přes sekundu, to už je hodně velký rozdíl.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 21:43
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jdu pro Atecu >:D
28. 8. 2018 21:51
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
No pokud by ti šlo o rychlost/dynamiku v jakémkoliv pojetí toho slova, tak Leon nebo libovolný HB konkurence (tedy vyjma toho Aurisu) bude ještě daleko rychlejší než ta Ateca, to je pořád jenom SUV. Zkoušel jsem jak tento Auris, tak celkem nedávno hybridní C-HR a popravdě línější auta ve svých třídách neznám. Určitě mají ve městě příjemnou spotřebu, proti tomu ani popel, ale je to za cenu dynamiky, kterou bych nazval 100% antikoncepce vůči jakýmkoliv trochu dynamičtějším zážitkům řidiče.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 22:10
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Je mi to jasné, já vím, nějaké auta nižší střední jsem jel a postupně občas projíždím, takže tuším >:D Ale já jsem se svými vozidly spokojený, takže asi měnit nepotřebuju :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 10:06
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
No a já holt po praxi desítkách t. km souhlasim s Rasťo Chvalou a teď aktuálně s Vaculíkem = ale třeba tomu fakt rozumíš líp :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2018 13:57
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Trochu k věci [odkaz]
29. 8. 2018 09:55
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Tak to tu atecu musel riadiť nejaký jazdec F1, keďže aj Leon 1.0TSI prehráva na okruhu i 2 sekundy. www.zeperfs.com/…uel6705-6013.htm

Časy na okruhu by som teda bral celkom s rezervou.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2018 13:56
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Tak a teď se přepni z toho přeměřování = do reality. Jak reálně jezdíš = na to je postavenej Prius = a jeho pohon ;-)

Myslim že takovej reálnej záznam z kamer = tisíc popojíždění a rozjíždění tebe a mě s hybridama = by tě možná dost zaskočil :-)

Kdyby k tomu bylo možný dodat v tu chvíli měřený emise z vejfuku = bylo by to dokonalý ;-)
29. 8. 2018 09:07
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
S ohľadom na to, že tá Ateca bola na okruhu rýchlejšia ako Leon s rovnakým motorom, alebo silnejšia O3, tak ten okruhový test nemá žiadnu vypovedaciu hodnotu. Lebo podmienky môžu byť výrazne odlišné. Na tak dlhom okruhu ti 10 se***vý rozdiel spraví už len či ideš na tenkých ECO gumách, alebo na niečom ako Michelin PS4 v maximálnej šírke pre daný model. O vplyve počasia ani nehovorím.
29. 8. 2018 09:16
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jasne, že ide hlavne o automat. Vieš sa pohnúť rýchlo bez toho aby si sa nejak sústredil na spojku. A elektrika tomu dodá razanciu aj keď nedávaš plný. S pridávaním plynu už rastie viac hluk ako dynamika. Ale väčšina ľudí sa na križovatkách nesústredí, alebo sú zvyknutý pohýnať sa na veľmi malý plyn. Takže v 90% prípadoch sa pohneš rýchlejšie ako vedľa stojáce auto a stíhaš sa predeň zaradiť ak sa napríklad zužuje cesta.
Horšie to je ak sa potrebujem zaradiť do naozaj úzkeho priestoru. Tam jasne cítim oneskorené naskočenie spalováku. Pred tým som mal na daily use Imprezu a keď som sa niekde potreboval zaradiť naozaj na tesno mal som to viac pod kontrolou, ale takéto situácie nezažívam často a celkovo som s hybridom na ten účel ako ho využívam spokojný.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2018 13:52
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
V zásadě jo = celej hybridní systém Toyoty je tak vymyšlenej a teď sme v 5. generaci = v Aurisu je 4. v Yarisu 3. = C-HR a Prius 5tá

Pro jízdu ve městě nic lepšího zatim neni. Variátor je přesnej opak než tu občas někdo píše = ne běžný městský a příměstský ježdění nejlepší automatická převodovka

Tak jo = spojení elektromotoru 60kW kterej jede narozdíl od spalovacího motoru kterej musí dojít do nějakejch otáčdek v první vteřině naplno a převodovky = no nic lepšího zatim neni. Proto to dneska řikaj lidi jako Rasťo Chvala nebo teď aktuálně VAculík
Jeho seznam 18 nejlepších aut a k nim motorizací = naprosto neodpovídá názorum na ACZ = čim to bude? :-)
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 14:57
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Osobně by mi nějaká Corolla jako druhé auto asi nevadila, ale do města už je moc velká a nemáš moc na výběr motorizace, jednašestka atmo asi dobrý, ale do takového provozu to nebude nejlevnější co do spotřeby.

Auris už je trochu kompaktnější, kombik je asi hezčí. Nevím, nepotřebuji dvě kombi. A navíc zase je tam jediná motorizace a to ten hybrid, jinak to asi nestojí za řeč a musí se to vážit i cenou.

Takže relativně bych ta auta asi nějak snesl, ale pak se na to podívám z pohledu otevřeného trhu, kdy nemusím nutně brát Toyotu a je vymalováno.

Mimo hybrid sice cenou může atakovat hodně konkurence (kombik či sedan/Corolla se dá sehnat kolem 400 s 1.6), ale nebude za ty peníze lepší třeba Astra s 1.4T ? A tak dále...
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 15:26
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Dám ti ránu = Vaculík nedávno zveřejnil doporučený auta = v každý třídě tři = Auris doporučil jak s hybridem 1.8 tak s 1,2 Turbo = ten hybrid upřednostnil

Pro někoho to bude rána = pro někoho smrt = místo Pašíka doporučil C5 2.2 HDi >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 15:36
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Auris s hybridem není zlý, to ani nikde netvrdím, jen za jeho cenu mohu mít stejně či více výkonné a mnohdy i lépe jezdící a hezčí auto. Tam už je výběr veliký. Do města ok, ale na kombinované cesty... ale o tom tady už taky mluvíme po stopadesáté... zatímco já chápu použití po Praze, ty nechápeš, že auto pro jiné, kombinované použití, může být lepší třeba turbobenzín, nebo nafta...

P.S s C5 nemam problém, ale je to už trochu zastaralé auto které dožívá. Pašíka jsem si taky nevybral...
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 16:47
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Nepopírám výběr = řikám Vaculíkův závěr

Na kombinované cesty [odkaz] ale s tim nemám moc zkušenost. Teď se chystám do Británie = Ravkou :-)
Avatar - WinDiesel
28. 8. 2018 16:53
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Tak abys nedostal pokutu za světlomety, které tam špatně svítí. UK policemeni jdou po Evropanech jako holubi po flusu.
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 19:18
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Mám přelepky = už sem tam autem byl
28. 8. 2018 20:44
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
je vidět, že papouškuješ co jsi kde přečetl. Byl jsem tam dvakrát a žádný problém jsem nezaznamenal. Otec který tam žije a jezdí denně, tak mi řekl, že co tam žije, tak se nesetkal s policejní kontrolou. Jen pro úplnost, žije tam už 12 let a ve městě velikosti něco mezi Brnem a Prahou.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 21:32
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jak se jezdí s naším autem tam? Já jezdil akorát v Irsku, ale měl sem místní auto (v naftě samozřejmě >:D ) a zezačátku to bylo peklo >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 10:05
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Na začátku nic moc = 2proudej kruhák je docela o nervy = ale teď jedu po dálnici až kus pod Manchester = a jedeme 2 = uvidim jestli projde muj návrh že já odřidim kontinent.. ;-)
28. 8. 2018 17:09
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Čo si predstaviť pod kombinovaním používaním? Väčšina ľudí jazdí každý deň tú istú trasu do práce a par krát za rok na dovolenku. Ak tá pravidelná trasa neobsahuje diaľnice, ale len pomerne plne vidiecke cesty a obce, tak je hybrid lepší. A kvôli štyrom cestám na dovolenku nebude kupovať naftu.
No ale samozrejme máš veľkú skupinu ľudí, ktorý sa rozhodujú emotívne a tam je každý argument zbytočný.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 17:17
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jsou lidé, kteří jezdí různé trasy, kombinace dálnice, okresních silnic i měst. Tam už je na pováženou, jestli nebude lepším společníkem diesel, nebo turbobenzín. Za 0,5M je v nižší střední už solidní výběr a nespočet konkurence Aurisu v hybridu. Já jsem chvíli přemýšlel, jestli při mých cca 20-25 tisících ročně nevzít benzín, ale jakmile auto naložím, tak diesel prostě vede a nějaký 150k turbobenzín i když docela jede dobře, tak ve velkém autě taky docela papá.
28. 8. 2018 20:07
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jenže to už dneska není tak jednoznačné. Rozdíl ve spotřebě třeba OIII 110kW v dieselu a benzínu je zhruba 0,85 litru (Spritmonitor). U 1.6 TDi vs. 1.0 TSi, oba 85kW, jde dokonce zhruba o pouhé 3 deci. Což jsou i finančně zanedbatelná čísla, navíc pokud je porovnám s rozdílem kupní ceny a běžné roční pojistky.

A podobně, pokud mám jezdit s hybridem za 5 - 5,3 (viz. odkaz kdesi tady v diskuzi) a se silnějším benzínem totéž za 6 - 6,5, tak v TCO v delším horizontu bude taky rozdíl zanedbatelný.
28. 8. 2018 19:40
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Při koupi auta se rozhoduje téměř každý především emotivně, protože pokud by se měl člověk rozhodovat zcela racionálně a ekonomicky, tak by skoro všem objektivně stačil Logan nebo Citigo, což samozřejmě platí i pro mne. A spousta lidí pak má i potřebu svůj iracionální a subjektivní výběr nějak racionálně zdůvodňovat místo toho, že řeknou, že ten "nesmysl" prostě chtěli ... ;-)
28. 8. 2018 20:58
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Je to tak. Emoce rozhodují. Já třeba nebýt okolností, tak jsem pořídil Prius. Okolnostem se chtělo jinak a musel jsem koupit auto. Nechtělo se mi kupovat ojeté a v danou dobu to nešlo jinak, koupil jsem auto. V podstatě prius technicky, avšak v jiném kabátě a levněji. Nelituji. Auris je super uživatelsky příjemný, pohodlný a komfortní.
Spotřebu extra neřeším, ale pro puntičkáře, ještě jsem se nedostal přes 6l ani v zimním, ani v dravém režimu. Dlouhodobě mám 5,6l. Je to fajn bonus ;-) :-!
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 21:26
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Nechci rýpat, ale tohle zvládne i stejně velký dvoulitr v naftě ;) Po městě to chápu, na kombinovaném provozu se ty rozdíly smazávají.
29. 8. 2018 21:39
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jasně, naftaři mi budou oponovat, že to zvládnou líp. Ok, nepřu se. Podotýkám a někde jsem to tady psal, jezdím v drtivé většině dálnici! Že to někomu přijde nelogické? Jeho problém. Já vím, že se dá jezdit za pár korun i po dálnici. A ve městě je to naprostá pohoda :-! :-) Proč jsem volil hybrid? Z důvodu prokazatelné spolehlivosti ve všech režimech jízdy. Pak také kvůli neskutečně komfortnímu ovládání, chcete li uživatelské přívětivosti. Pro mně je podstatné, že tuto techniku dneska dostaneš za super peníze, když porovnáš podobné výbavy u nafty vs. hybrid od Toyoty. Máme však naštěstí vždy možnost volby. Trh je pestrý a každý ať si vybere dle svého gusta ;-) :-!
28. 8. 2018 23:59
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
To je ale hodne. Schvalne jsem se dival na test, mesto bez omezovani kolem sesti litru, pet a mene kdyz jezdis jak p.. Ja s CNG jezdim ciste mesto do 4,5, vubec se neomezuju a na spotrebu nejezdim a kilo toho tankuju za 22kc. Navic ta zazracna spotreba plati i na dalnici, kde letis celou cestu 180 a nedostanes se ani okamzitou spotrebou pres 9.

Takze co se tyce spotreby, zadny zazrak.

Schvalne jsem se na to dival, protoze jsem taxikar a ted mam pujcenou Octu ma CNG, ale chci si koupit neco sveho. Cenove Auris Hybrid je v podstate uplne to same, koukam se na rocni auta ale abych jezdil po meste za 5-6 litru benzinu, to si muzu koupit rovnou diesel, CNG je naklady uplne nekde jinde. Pohadky o spolehlivosti neresim, neni duvod aby se na jakymkoli aute delalo cokoli podstatneho do 250 tis km, pak jde stejne pryc a starsi auto nez pet let mit v podstate stejne nemuzu. Navic v tom testu psali, ze interier vrze uz po 60 ti tisicich..
29. 8. 2018 06:49
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Hybrid bude vždy viac závislý od štýlu jazdy. A tým nemyslím, že musíš jazdiť pomaly. To ja nejazdím. Napríklad dnes ráno som neúmyselne vyprovokoval jedného taxikára, ktorý potom ďalšie dve križovatky nechával spojku v zábere, aby sa pohol rovnako rýchlo. Mne stačí pri jazde predvídať, využívať spomaľovanie rekuperáciou a nepretekať ku každej križovatke ako ten ranný, čo to hnal až pred semafor aj keď v tom smere nie je zelená vlna. A hlavne som si zvykol využívať jazdu na elektriku, bez toho aby si bol brzda premávky. Netreba veriť sprostostiam o pomalom rozbehu na elektriku, ako to predvádzajú v testoch. Svižný odpich, potom povolíš plyn a po rovine ideš 2km bez spalováku a držíš si 60 tachometrových. Nejazdím diaľnice, ale okresky a obce jazdím rýchlosťou 10 nad limit podľa tacho. Pri dlhodobej spotrebe 4,2 podľa tankovania. Zimná spotreba je tak 4,6 lebo spalovák je aj hlavný zdroj tepla a často beží aj keď auto stojí. Spotrebu zvyšuje aj poskakovanie so studením motorom, kedy sa spalovák musí najskôr ohriať kým auto začne fungovať ako hybrid.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 10:10
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Mám na krátký trase do obchodu rozdíl 9 litrů >:-[]

Když sem odněkud jel a zahřátej motor a plná baterka = spotřeba směr domu 1,9 = to je rekord a náhoda ale občas se to tak sejde. A naopak se studenym autem pedál na podlaze venku 30°C klima naplno = 10 a něco >:D

Ale dlouhodobě dvouletý auto = průměr pod 5
29. 8. 2018 10:58
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Jojo pridávam svoje postrehy - SK-HR skoro 1200km po diaľnici 130 km/h podľa GPS. Inak kde sa dá 5km nad limit podľa GPS žiadna eko jazda.
Auris TS HSD: 5.5 podľa PP (ukazuje ale menej, teda reál bude okolo 5,7 - 6.1).
Corolla 1.6 CVT + 2 bicyke za autom: 8.4l/100km vypočítaná.
Mondeo 2.0TDCI: 5.9l/100km podľa PP, netuším ako je presný.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 13:01
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Příští měsíc ti přidám RAV4 hybrid = Praha - kousek pod Manchester = přes 3000 km

Zatim nejdelší trasa Praha-Ostrava-Praha 5,9 l = tam i zpátky horem ne po D1
29. 8. 2018 21:58
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Já Ti Tvůj pohled na věc neberu.
Živíš se jako taxikář a pokud skutečně měníš auto po pěti letech, pak je vše ok. Neřešíš následné náklady na servis, které odnese někdo jiný. v mém případě se dívám racionálně do budoucna. Auto mi nevydělává, jen se vozím ;-) Rozhodně se ho po pěti letech nezbavím. Můj plán je tak na 10 let minimálně. Vsadil jsem na tento pohon, protože léta ukázala, že s ním nejsou žádné problémy. To u mého předešlého vozu nemůžu potvrdit.
Zatím nemám najeto 60 tisíc, tak nemůžu potvrdit nebo vyvrátit, že něco vrže. Hlavně mi v autě hraje hlasitě rádio, nebo oblíbená hudba, takže i když něco bude vrzat, stejně to přes libé zvuky neuslyším :-)
28. 8. 2018 16:43
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
A co mi je potom, jaká auta doporučil Vaculík? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 16:50
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Taky odpověď :yes: >:D

Kdo by od tebe čekal = něco jinýho >:-[]

Ale sou takový = co si myslej že zrovna Vaculík rozumí autum a technice = vo něco líp než ty. No věřil bys tomu? :-)
Avatar - WinDiesel
28. 8. 2018 16:54
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
On je jednooký mezi slepými ale zas až taková sláva to není :-)
Avatar - KANKUNEN
28. 8. 2018 18:26
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Že vás to baví, reagovat na Hamunu při masturbaci nad strýčkovou garáží.
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2018 19:21
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Martin Vaculík není muj strejda = b l b e
28. 8. 2018 23:47
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ale chtěl bys, viď? ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 10:08
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Boha proč? ;-\

Mám radši svýho = ultrabohatýho >:-[]

Vaculíka mi stačí číst = a nevymejšlet kraviny že autum rozumim líp než on nebo mám lepší přehled než on ;-)
29. 8. 2018 02:41
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Rozumět může, degraduje ho jeho chlebíčková servilita.
29. 8. 2018 02:34
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Vaculík, Vaculík... To je ten prodejný frajer, co za pytlík bonbonů psal v SM eseje, kde doporučoval všem novou Fabii za 300 místo "falše" v podobě ojetin?

Takže teď dostal bonbonieru od Toyoty? Tak to je důvěryhodné ;-) >:D
28. 8. 2018 18:26
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
"Designově nesjízdná Toyota" - tak to je fakt perla, výstižněji to říct nešlo. >:D :yes: :yes: :yes:
28. 8. 2018 19:24
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
No vidíš! Co je pro Tebe "designově nesjízdné" je mi docela u zadku, v momentě, kdy si projedu Tvůj autopark ;-)
28. 8. 2018 23:48
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Můj autopark se skládá z aut, které jsou Evropany všeobecně považovány za jedny z nejhezčích ve svých segmentech, ty chytráku! :-)
29. 8. 2018 22:10
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Taky jsem nereagoval na Tebe ;-) Nějak mi nedochází co Evropan všeobecně považuje za jedny z nejhezčích v segmentech >:D Každý máme svůj vkus a nebudu nikomu vnucovat svůj. Považovat však dvojkovou fábii za hezké auto chce opravdu dost odvahy ;-)
29. 8. 2018 22:28
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Arese, omlouvám se, ztratil jsem se ve vláknech :-) má reakce měla být původně na Stefiče a nějak ses mi do toho připletl ;-) :-!
31. 8. 2018 00:11
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Omluva se přijímá, to se může ve zdejší diskusní džungli stát každému. Ale že jsi mě nadzvedl! ;-)
28. 8. 2018 14:50
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Každý máme svůj pohled . U Toyoty jsem vždycky oceňoval spolehlivost a servisní služby. Poslední Auris se mi líbí, podobně jako se mi líbila poslední Corolla hatchback, kterou jsem vlastnil. GTI a jeho kecy mi nechybí.
28. 8. 2018 16:39
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Přesně tak, současný Auris se svými šílenými hranami na nárazníích a zadních svítilnách je prostě škaredý. Tečka. Taky design palubky je doslova odpudivý. Jak si tohle může nějaký Evropan koupit?8-s Na druhou stranu uznávám, že třeba Aygo po posledním faceliftu může nějaké mladé slečně připadat zajímavé, mě osobně po stránce designu z Toyot nejméně vadí GT86 a současná Corolla sedan. Nejsou to žádné designérské zázraky, ale koukat se na to dá... Naoopak když jedu za současným Aurisem a musím se koukat na ty zadní lampy, tak doslova trpím... 8-s
28. 8. 2018 20:23
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
A GTI. Jeho příspěvky, to bylo něco! Jen si myslím, že to byl uměle vytvořený přispěvatel z redakce. Někdo ze zdejších redaktorů, jen díky extra potenciálu dostal povolení "hejtovat" diskuze. Přestože to uměl excelentně, tak to po určité době jakoby "vyčuchlo" a dostal stopku, nebo nechtěl on sám. Rád bych se s ním však setkal osobně.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2018 21:37
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Nebyl, byl živý a reálný :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 10:12
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Byl? :-|
Avatar - white label
29. 8. 2018 11:19
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Tady byl. Jinak je samozřejmě dál.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 12:58
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Chápu že ho místní žvásty kam se ACZ propadlo už nebavěj
Avatar - white label
29. 8. 2018 11:25
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Byl jsem jedním z několika.mistnich uživatelů kteří se s ním setkali osobně a redaktor zdejší redakce to nebyl určitě. Takže jako teorie spiknutí zajímavé, ovšem mimo realitu.
29. 8. 2018 22:18
Re: Ošklivost může mít mnoho názvů
Ok, já to beru. Rozhodně jsem nechtěl rozvinout nějakou "teorii spiknutí", jen mi připadlo, že na to jaký to byl častý pisatel, tak najednou, jako když utne zmizel. Na rovinu, někdy mě vyloženě "s.r.a.l." s jeho neochvějnou pravdou ve všem možném, ale zase to uměl krásně čtivě podat, že mu to člověk odpustil. Pokud jsi s ním ještě v kontaktu, tak ho prosím zkus přemluvit, ať se zase vrátí ;-)
Avatar - Rubb
28. 8. 2018 15:02
Mě se líbí
Konečně Toyota, na kterou se dá koukat jak zvenku, tak zevnitř :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
28. 8. 2018 16:47
Re: Mě se líbí
Nová Corolla hatchback se mi taky vůbec nelíbí, automobilovou krásu si prostě představuju úplně jinak. Celé je to takové oteklé a zavalité... Opět nám vnucují násilně působící prolisy na zadním nárazníku a předek snad ani nemá cenu komentovat - celé je to takové asiatsky upachtěné a křečovitě rádoby efektní. A hlavně - to auto nemá jedinou použitelnou motorizaci! 8-s :yes: :yes: :yes:
28. 8. 2018 17:12
Re: Mě se líbí
Tak bočná silueta ma zaujala, zadok je lepší ako súčasný. Ale tomu predku neviem prísť na chuť.
Avatar - Jenik3
28. 8. 2018 21:06
Re: Mě se líbí
Prodavaji toho na miliony (coroly) tak nebudou kvuli evropanum vymyslet evropsky design. Motor atmo 1.6 se toyote osvedcil.
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2018 22:11
Re: Mě se líbí
To si myslím, že není úplně dobrá logika. Pro HB a kombi bude evropský trh důležitý. A 1.6 končí.
29. 8. 2018 10:00
Re: Mě se líbí
jojo a čo mu chýba 1.6TDI? Alebo 1.4TSI podladenú na výkon 1.0TSI? Jediné, čo by mohlo byť je nejaká 1.5Turbo naladená na 100 a 125kw. Aby aj ľudia čo nechcú hybrid mali výkonnejšiu alternatívu.
29. 8. 2018 13:16
Re: Mě se líbí
Tahle nová Corolla hatchback má konečně použitelné motory ;-)
V Evropě bude v nabídce nový hybrid kombinující 2.0 107kW a 80kW elektromotor (současný Auris má 1.8 73kW + 60kW elektromotor) a pro USA a další vybrané trhy bude v nabídce atmosferický 2.0 s výkonem 126kW. Bohužel v Evropě místo něj bude 1.2turbo 85kW ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 13:24
Re: Mě se líbí
To 1.2Turbo je aspoň 4válec = a má přijít i ve verzi s vyššim výkonem

Nejlepší bude asi stejně hybrid = 2.0 hybrid z nový generace motorů s účinností 40-41% působí zajímavě. Do hatchbacku týhle velikosti výkonově přesně akorát
Avatar - rokyta.p
28. 8. 2018 22:21
Re: Mě se líbí
Já s Toyotama nemám problém. I když některé detajly bývají občas trochu "hentai"
28. 8. 2018 17:32
oprava
Ty palce na konci mého posledního příspěvku měly směřovat samozřejmě dolů! >:D
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2018 18:48
Ujde
S výnimkou obludnej čiernej mriežky chladiča je to dobré. Nechápem zmysel týchto šialeností, estetické to nie je, funkčné z veľkej časti tiež nie, tak prečo? V snahe zaujať za každú cenu?
Interiér sa celkom dá. Dizajn ako taký by som mu príliš nevyčítal, nemusí každému sadnúť, ale je trochu iný od konfekcie, a pritom vpodstate klasický. Vytknúť sa dajú farby. Dnes nech je to aké auto chce, okrem výnimiek vyzerá každý interiér ako čiernobiela fotka. Šedá, strieborná, čierna, a tu výber farieb končí. Tragická vizitka doby.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
29. 8. 2018 01:16
N
Nechce sa mi to cele citat. Viete mi strucne povedat, kto ho ma najvacsieho ? :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2018 11:19
Re: N
Ne, ale můžu ti říct, kdo má nejnižší těžiště. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2018 12:57
Re: N
To je díky tomu největšímu = logicky pak má nejnižší těžiště >:-[]

Mička si dělá hlavu s těžištěm dokonce i [odkaz] :-)
12. 12. 2018 06:45
toyota prado
Dizajn ako taký by som mu príliš nevyčítal, nemusí každému sadnúť, ale je trochu iný od konfekcie, a pritom vpodstate klasický. Vytknúť sa dajú farby. Dnes nech je to aké auto chce, okrem výnimiek vyzerá každý interiér ako čiernobiela fotka. Šedá, strieborná, čierna, a tu výber farieb končí. Tragická vizitka doby.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
17. 8. 2019 11:49
I like your Post, it is nice & great overview.
I also write news & reviews about cars, you will find it informative.
Plz check: fairwheels.com
Rozbalit vlákno
0