Diskuse

Toyota Auris končí! Nahradí ji Corolla

28.8.2018

Po dvou generacích se Toyota rozloučí v Evropě s modelem nazvaným Auris. Nástupce opět ponese osvědčené jméno Corolla.

 

  • 60 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 28.08.  11:58

    bola to chyba

    značka s dobrým imičom sa mení, len keď imič poebe a nie pre mieru zmeny. Si mysleli, že im nové meno v eu zdvihne predaje a logicky nedvihlo.
    • 50 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 28.08.  12:17

      « Re: bola to chyba

      Taky nevím, co bylo na Corolle špatného... no do budoucna králem vlásenek nebude Auris, ale Corolla.. jestli bude hybrid >:D
      • 50 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 28.08.  12:33

        « Re: Re: bola to chyba

        Jj, ťažisko ničím nenahradíš >:D
        • 09 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.08.  15:06

          « Re: Re: Re: bola to chyba

          Nevěři bys = ale doteď sou lidi který si to neuvědomujou >:-[]
          • 50 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 28.08.  15:11

            « Re: Re: Re: Re: bola to chyba

            A proto jezdíš Ravkou... >:D
            • 110 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.08.  15:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: bola to chyba

              1) jezdim obojim = ta RAV4 je taky hybrid

              2) u SUV je nízký těšiště = eště důležitější

              3) RAV4 je zakladatel kategorie nesuv = RAV4 = Recreational Active Vehicle

              4) rozdíl v pneumatikách ti udělá v zatáčce hravě +/- 5 km/h = pocitově bych řek že těžiště víc :-)
              • 40 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 28.08.  15:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bola to chyba

                1 - no a ? já vím, že je, viděl jsem ho ;)

                2 - jo, ale ty si razil přeci teorii, že SUV je nebezpečné a SUV má vždy vyšší těžiště.. nebo v čem je háček tentokráte ?

                3 - hmm ok, na to nevím co napsat >:D Takže Ravka není SUV, píšu si >:D Asi pojmenuju Tiguan jako sedan a pak má i nižší těžiště.. >:D Nebo co si tím chtěl říct ?

                4 - jo.. tohle ti nikdo nikdy nevyvracel tak si ušetři písmena :-)
                • 08 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 28.08.  16:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bola to chyba

                  1. no viz ty 15:11 = furt nižší těžiště :-)

                  2. háček je v tom = že neumíš zpracovat informace? >:-[]

                  3. v zásadě si to trefil :yes: >:D

                  4. hele sem na prezentaci a zrovna mě přesvědčujou že Marantz je to nej = špatnej neni to zas ne = tak nevyrušuj :-)
                  • 30 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 29.08.  08:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bola to chyba

                    Bod 2. je čo? Že by trochu sebareflexie?
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 29.08.  09:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bola to chyba

                      Viz ty včera 12:33 = tak to prostě je ;-)

                      Viz já včera 15:20 = že bys to nevěděl? :-)
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 29.08.  08:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: bola to chyba

              Včera som si v Hornbachu hodil do firemnej dodávky pol tony betónu a hneď som si užíval to ťažisko >:D
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 29.08.  09:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bola to chyba

                Víš co je nejlepší? Že i to by tak trochu asi fungovalo >:D >:-[]

                Ale eště lepší je = že ten jeden ze základních prvků stavby auta = fakt asi doteď neuvědomuješ >:D

                Doporučuju mrknout na kapitolu s názvem: Nízké těžiště výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti [odkaz] možná bys mohl zkusit argumentaci typu: Co platí pro BMW neplatí v případě Toyoty >:-[]
                Nebo fyzika u levnější a dražšího auta = funguje jinak. Ty určitě něco vymyslíš ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 28.08.  13:27

      « Re: bola to chyba

      Až na drobný detail...prodeje se zvedly hodně (i když to bylo spíš uvedením kombíku, než jménem, na tom vlastně nikdy moc nezáleží, není-li obzvláště blbé).
      • 03 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 28.08.  16:37

        « Re: Re: bola to chyba

        Hlavní problém současného Aurisu je design. Zejména ty obludné zadní svítilny jsou naprosto nestravitelné, stejně jako tvary rohů nárazníků s křečovitě navrženými hranami... 8-s :no:
    • 20 Reagovat !

      foto pradeda777

      pradeda777 28.08.  13:45

      « Re: bola to chyba

      Přesně! V Austrálii jméno Auris nikdy nepřijali. Bylo na čase aby se připojila i Evropa... :-!
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 28.08.  20:57

        « Re: Re: bola to chyba

        tak tak... rovnako je fajn za mna ze hyundai sa vzdal mena ix35 a nahradil ho tucsonom... hned mu zvysili "rating" aspon o 30 percent ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 28.08.  20:51

      « Re: bola to chyba

      je fajn ze sa vratili k legendarnemu nazvu ... rovnako ako aj nazov ix35 bol divny .... tucson je hned lepsie ... obecne aj meno sa mi paci vzdy viac ako nejake cisla a skratky

      ono sa to nezda ale ohladom predajov aj "spravne meno" moze dost pomoct... dnes rozhoduje kazda doslova blbost .... o to vacsia nechapacka bola ked prisiel zrazu nejaky "auris" miesto "legendy" corolla... ale asi uz prisli na to ze s niektorymi menami sa netreba zahravat ... takze za mna hura... auris.. pardon corolla mi je zase tym padom sympatickejsia.. toyota palec hore

      este by mohli nahradit meno yaris menom starlet ... a avensis menom carina ;-) ... ale tu to asi nie je az take horuce ako pri corolle :-|
  • 01 Reagovat !

    foto fsociety

    fsociety 28.08.  12:20

    Clickbait nadpis a zaciatok clanku

    Vazena redakcia, konci nazov Auris, nie model Auris. Zbutocne pomylite ludi, ktori nevedia, ze Auris je Corolla Hatchback. Myslim ze oficialny importer toyota v CR by mal proti takemu nazvu znacne namietky. Dajte to prosim do poriadku.
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 28.08.  13:01

      « Re: Clickbait nadpis a zaciatok clanku

      Takže model Auris v ČR pokračuje v nové generaci?
      • 05 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 28.08.  15:13

        « Re: Clickbait nadpis a zaciatok clanku

        Určitě pokračuje v nový generaci Corolla hatchback = jak se jí bude řikat v Evropě = neni moc důležitý = stejně většina lidí ví že to je technicky totéž [odkaz] a to technicky je s novou generací dost zajímavý

        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 29.08.  02:31

          « Re: Re: Clickbait nadpis a zaciatok clanku

          Reaguju na to co tu vyplodil fsociety. Píše, že model Auris bude pokračovat. Když se bude prodávat Corolla, tak asi ne. Redakce to má napsané dobře, jen nějaký šťoura musí jít občurávat dveře.
  • 05 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 28.08.  13:23

    ... a Putin zase vyhrál!

    :-) :-)
    Jeho limuzína AURUS se už nebude plést s Aurisem....
  • 56 Reagovat !

    foto Stefic

    Stefič 28.08.  14:09

    Ošklivost může mít mnoho názvů

    V tomto případě můžeme ošklivosti říkat třeba....třeba...naotřelost. Nebo třeba...výjimečnost. Nelžeme si do kapsy...to auto je ošklivé. Možná i proto jich na cestě není moc vidět. Naštěstí...

    GTI, kde jsi. Tvoje glosy mi docela chybí
    • 13 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 28.08.  14:27

      « Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

      Auris tak hrozný není, většinu perel si Toyota nechává pro Lexe >:D V kombiku to docela ujde.
      • 64 Reagovat !

        foto Stefic

        Stefič 28.08.  14:49

        « Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

        já ti nevim, jestli to stačí. Chlácholit se tím, že někdo je ještě ošklivější :-) Toyota je prostě v posledních generacích designově nesjízdná. Jako dokážu si představit v garáži ledaco, ale tohle fakt ne >:D
        • 51 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 28.08.  14:54

          « Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

          Považuji se za evropana a vnější vzhled mi nepřijde ošklivý nebo odpudivý. Interiér a hlavně zapracování infotainmentu s vizualitou československé TV Tesla z počátku osmdesátých let naopak ano.
          • 32 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 28.08.  14:59

            « Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

            Ten pocit, že máš elektromotor, ale na telku už nezbylo.... >:-[]
            • 39 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.08.  15:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

              No pokud nemáš auto na koukání ale ježdění = jedno z toho je přece jen nepatrně důležitější ;-)

              Já ho moc nepoužívám [odkaz] kamera je fajn = jinak navigaci až na vzácný výjímky nepoužívám = no jak moc ho používáš ty?
              Elektromotor využíváš furt = a po 22 tisících můžu říct že spotřebu fakt sníží.
              A samozřejmě = sníží i těžiště :-)

              Elektromotor je bomba na každym semaforu = jak když před nim poskakuješ tak když od něj chceš odpálit = maximální výkon od první vteřiny je znát = v případě Aurisu 60 kW a 207Nm
              • 22 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 28.08.  15:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                Ok, tak pojďme udělat ten sprint proti naftě, už se o tom bavíme rok ;) Klidně ze semaforu. Proti Mondeu v naftě, ok?
                • 38 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 28.08.  16:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                  Do těch městskejch 50 km/h? Možná by ses divil = většinou bejvám nejrychlejší :-)

                  Bomba který sem se zatim nenabažil je zajíždění do garáže nebo než dojedu z garáže na hlavní = absolutní ticho, jen na elektřinu

                  Otázka proč to k čemu po 20 letech výroby postupně přecházej všechny automobilky = aktuálně asi definitivně poslalo do háje naftu Porsche = proč to lidi jako ty spíš dráždí?
                  Po pár autech s kterejma sem měl možnost jezdit a 2 který aktuálně vlastnim = neznám nic lepšího. Skoro samý plusy [odkaz]

                  • 12 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 28.08.  16:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                    Ok do 50ti a klidně i do stovky ;) Bereš to? :-)

                    Mne to nedráždí, myslím, že mam více než reálnou šanci ti zakouřit naftou pod nos a když vyhraješ, ok pak už přestanu reagovat na ty tvé plky tady >:D
                    • 30 Reagovat !

                      foto majk162

                      majk162 28.08.  19:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                      Dívám se, že jsi až z Kladenska. Jezdíš někdy na Moravu? Brno a okolí? Jsem ochoten předvést možnosti hybridu. Když pojedu někdy autem za Prahu, tak se ozvu a můžeme si ukázat možnosti našich aut. Mondeo jsem měl možnost párkrát řídit s nafťákem okolo 92 kw, nevím přesně. Nejelo to vůbec špatně. Mondeo je krásně pohodlné auto snad ve všech verzích. Zároveň si troufám tvrdit, že většinu běžných naft (tím myslím, co soukromě většinou lidi pořídí soukromě, tedy ne nejsilnějších verzích), naprosto bez problémů ujedu nejen na semaforech, ale i v pružném zrychlení. Klidně tvou výzvu přijmu. Je jedno kdy to bude. Jakmile pojedu na výlet tvým směrem, ozvu se a rád se s Tebou setkám. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 28.08.  20:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                        Ahoj, abych to uvedl na pravou míru, tohle klání není o popírání hybridů, ale o našem dlouhodobém boji, kdy jeden z nás není ochoten uznat, že diesel má i svá pozitiva především na dálnici a na nájezdech. Nemám potřebu si pomerovat přirození, nejsem ten, kdo tady píše už poněkolikáté, jak hybrid všem ujede >:D ani Mondeo... Původně jsem chtěl, aby Sakra ukázal, jak ujede na dálnicinim nájezdu služebnímu Superbu, ale on to převedl radši na semafory, kde má logicky více šanci, ale Superb nám tento týden prodali :/ Tak jsem dal dnes do placu své Mondeo. Zkusit to můžeme, v přátelském duchu, na stovku si věřím, na 50 to bude hodně těsně... Ale třeba se mýlím :-) Ja pozitiva hybridů nepopírám. Jsem si jist, že Sakra by nikdy naživo nedorazil >:D Ale až ho zas potkám, tak ho asi oslovim >:D
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 29.08.  10:02

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                          Ty si děsnej blábolil = kdo po víc jak 200 tisíc km letos prodal C5 2.2 HDi = neřiká ti to něco? >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto jakubMG

                  jakubMG 28.08.  20:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                  Ozzy neeee, z 0 na 60 Te podela skoro kazdy hybrid, ty lepsi o parnik. Prohrajes a uz se Sakry s nizkym tezistem a “rikal to Vaculik tak je to pravda!” nikdy nezbavime..:-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 28.08.  20:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                    Já chtěl 0-100 a chci vidět Sakru, porážku přijmout umím ale myslím, že i do 60 ti bych nemusel být o moc pomalejší :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Simpanz

                      Šimpanz 28.08.  21:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                      Zrychlení 0-60 a 0-100 jsou odměřená, takže celkem zbytečné to zkoušet. Je úplně jedno s čím přijedeš, tento hybridní Auris nestačí ani na papírově slabší auta a je celkem jedno, jestli je to 0-60 nebo 0-100.
                      slabší benal
                      [odkaz]
                      stejně výkonný benal
                      [odkaz]
                      stejně výkonný diesel
                      [odkaz]
                      o něco výkonnější diesel v daleko těžším Mondeu (u 0-60 je váha na předních kolech spíše výhoda, protože lepší trakce)
                      [odkaz]
                      i ty nejslabší základní motory si tento hybrid dají k snídaní, na světlech, na dálnici ve 160, kdekoliv
                      [odkaz]

                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 28.08.  21:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                        On hodně spoléhá na automat při reakci na semafory, ale já si myslím, že dieslový dvoulitr by mu měl být rovnocenným soupeřem.... a co třeba 4x4 a taky automat ?
                        • 00 Reagovat !

                          foto Simpanz

                          Šimpanz 28.08.  21:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                          Tak proti 4x4 vůbec nemá šanci, lhostejno zda s automatem nebo manuálem (pokud řidič není poleno), čtyřkolka má trakci právě v 0-60 daleko lepší než jakýkoliv předohrab.
                          Hybridní Auris nestačí ani na almaru jako je SUV, s daleko slabším motorem, s předním pohonem a s manuálem.
                          [odkaz]

                          A díky vysokému těžišti nasype hybridnímu Aurisu v zatáčkách na handligové dráze 9 sec. >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 28.08.  21:26

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                            Jsi zlej ! >:-[] >:D

                            Jen škoda, že semaforovej kovboj radši mlčí... a výzvu opět nepřijal... myslím, že kdyby nebyl Hamunasakra, tak by se našlo více uživatelů a mohl se udělat takovej minitest s různými vozidly a rozlousknout to jednou pro vždy :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Simpanz

                              Šimpanz 28.08.  21:30

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                              Prý ten hybrid díky nízkému těžišti sedí jak přibitý. Tedy doslova, ani se nehne. >:-[]
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 28.08.  21:31

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                >:D Já věřím, že s tím elektromotorem ve městě to bude živé, ale také věřím, že třeba ten Fokus, co si dával do srovnání by si ho povodil na okrsce, popřípadě třeba dvoulitrový Golfík :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Simpanz

                                  Šimpanz 28.08.  21:40

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                  Vzhledem k tomu, že si ho na okruhu povodí SUVčka, tak stavět proti němu na okresce FoFo nebo Golf je jako jít s kanónem na vrabce. Tady jenom pro dokreslení jakou rychtu dostane od 4x4 v malých rychlostech ve městě, 0-60 přes sekundu, to už je hodně velký rozdíl.
                                  [odkaz]
                                  [odkaz]
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 28.08.  21:43

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                    Jdu pro Atecu >:D
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Simpanz

                                      Šimpanz 28.08.  21:51

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                      No pokud by ti šlo o rychlost/dynamiku v jakémkoliv pojetí toho slova, tak Leon nebo libovolný HB konkurence (tedy vyjma toho Aurisu) bude ještě daleko rychlejší než ta Ateca, to je pořád jenom SUV. Zkoušel jsem jak tento Auris, tak celkem nedávno hybridní C-HR a popravdě línější auta ve svých třídách neznám. Určitě mají ve městě příjemnou spotřebu, proti tomu ani popel, ale je to za cenu dynamiky, kterou bych nazval 100% antikoncepce vůči jakýmkoliv trochu dynamičtějším zážitkům řidiče.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 28.08.  22:10

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                        Je mi to jasné, já vím, nějaké auta nižší střední jsem jel a postupně občas projíždím, takže tuším >:D Ale já jsem se svými vozidly spokojený, takže asi měnit nepotřebuju :-)
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 29.08.  10:06

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                          No a já holt po praxi desítkách t. km souhlasim s Rasťo Chvalou a teď aktuálně s Vaculíkem = ale třeba tomu fakt rozumíš líp :-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 30.08.  13:57

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                        Trochu k věci [odkaz]
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto Rasto

                                    Rasto 29.08.  09:55

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                    Tak to tu atecu musel riadiť nejaký jazdec F1, keďže aj Leon 1.0TSI prehráva na okruhu i 2 sekundy. www.zeperfs.com/en/duel6705-6013.htm

                                    Časy na okruhu by som teda bral celkom s rezervou.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 30.08.  13:56

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                                  Tak a teď se přepni z toho přeměřování = do reality. Jak reálně jezdíš = na to je postavenej Prius = a jeho pohon ;-)

                                  Myslim že takovej reálnej záznam z kamer = tisíc popojíždění a rozjíždění tebe a mě s hybridama = by tě možná dost zaskočil :-)

                                  Kdyby k tomu bylo možný dodat v tu chvíli měřený emise z vejfuku = bylo by to dokonalý ;-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto Niemand

                            Niemand 29.08.  09:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                            S ohľadom na to, že tá Ateca bola na okruhu rýchlejšia ako Leon s rovnakým motorom, alebo silnejšia O3, tak ten okruhový test nemá žiadnu vypovedaciu hodnotu. Lebo podmienky môžu byť výrazne odlišné. Na tak dlhom okruhu ti 10 sekundový rozdiel spraví už len či ideš na tenkých ECO gumách, alebo na niečom ako Michelin PS4 v maximálnej šírke pre daný model. O vplyve počasia ani nehovorím.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Niemand

                          Niemand 29.08.  09:16

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                          Jasne, že ide hlavne o automat. Vieš sa pohnúť rýchlo bez toho aby si sa nejak sústredil na spojku. A elektrika tomu dodá razanciu aj keď nedávaš plný. S pridávaním plynu už rastie viac hluk ako dynamika. Ale väčšina ľudí sa na križovatkách nesústredí, alebo sú zvyknutý pohýnať sa na veľmi malý plyn. Takže v 90% prípadoch sa pohneš rýchlejšie ako vedľa stojáce auto a stíhaš sa predeň zaradiť ak sa napríklad zužuje cesta.
                          Horšie to je ak sa potrebujem zaradiť do naozaj úzkeho priestoru. Tam jasne cítim oneskorené naskočenie spalováku. Pred tým som mal na daily use Imprezu a keď som sa niekde potreboval zaradiť naozaj na tesno mal som to viac pod kontrolou, ale takéto situácie nezažívam často a celkovo som s hybridom na ten účel ako ho využívam spokojný.
                        • 20 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 30.08.  13:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                          V zásadě jo = celej hybridní systém Toyoty je tak vymyšlenej a teď sme v 5. generaci = v Aurisu je 4. v Yarisu 3. = C-HR a Prius 5tá

                          Pro jízdu ve městě nic lepšího zatim neni. Variátor je přesnej opak než tu občas někdo píše = ne běžný městský a příměstský ježdění nejlepší automatická převodovka

                          Tak jo = spojení elektromotoru 60kW kterej jede narozdíl od spalovacího motoru kterej musí dojít do nějakejch otáčdek v první vteřině naplno a převodovky = no nic lepšího zatim neni. Proto to dneska řikaj lidi jako Rasťo Chvala nebo teď aktuálně VAculík
                          Jeho seznam 18 nejlepších aut a k nim motorizací = naprosto neodpovídá názorum na ACZ = čim to bude? :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 28.08.  14:57

          « Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

          Osobně by mi nějaká Corolla jako druhé auto asi nevadila, ale do města už je moc velká a nemáš moc na výběr motorizace, jednašestka atmo asi dobrý, ale do takového provozu to nebude nejlevnější co do spotřeby.

          Auris už je trochu kompaktnější, kombik je asi hezčí. Nevím, nepotřebuji dvě kombi. A navíc zase je tam jediná motorizace a to ten hybrid, jinak to asi nestojí za řeč a musí se to vážit i cenou.

          Takže relativně bych ta auta asi nějak snesl, ale pak se na to podívám z pohledu otevřeného trhu, kdy nemusím nutně brát Toyotu a je vymalováno.

          Mimo hybrid sice cenou může atakovat hodně konkurence (kombik či sedan/Corolla se dá sehnat kolem 400 s 1.6), ale nebude za ty peníze lepší třeba Astra s 1.4T ? A tak dále...

          • 28 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 28.08.  15:26

            « Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

            Dám ti ránu = Vaculík nedávno zveřejnil doporučený auta = v každý třídě tři = Auris doporučil jak s hybridem 1.8 tak s 1,2 Turbo = ten hybrid upřednostnil

            Pro někoho to bude rána = pro někoho smrt = místo Pašíka doporučil C5 2.2 HDi >:-[]
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 28.08.  15:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

              Auris s hybridem není zlý, to ani nikde netvrdím, jen za jeho cenu mohu mít stejně či více výkonné a mnohdy i lépe jezdící a hezčí auto. Tam už je výběr veliký. Do města ok, ale na kombinované cesty... ale o tom tady už taky mluvíme po stopadesáté... zatímco já chápu použití po Praze, ty nechápeš, že auto pro jiné, kombinované použití, může být lepší třeba turbobenzín, nebo nafta...

              P.S s C5 nemam problém, ale je to už trochu zastaralé auto které dožívá. Pašíka jsem si taky nevybral...
              • 07 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 28.08.  16:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                Nepopírám výběr = řikám Vaculíkův závěr

                Na kombinované cesty [odkaz] ale s tim nemám moc zkušenost. Teď se chystám do Británie = Ravkou :-)
                • 32 Reagovat !

                  foto WinDiesel

                  WinDiesel 28.08.  16:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                  Tak abys nedostal pokutu za světlomety, které tam špatně svítí. UK policemeni jdou po Evropanech jako holubi po flusu.
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 28.08.  19:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                    Mám přelepky = už sem tam autem byl
                  • 20 Reagovat !

                    foto majk162

                    majk162 28.08.  20:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                    je vidět, že papouškuješ co jsi kde přečetl. Byl jsem tam dvakrát a žádný problém jsem nezaznamenal. Otec který tam žije a jezdí denně, tak mi řekl, že co tam žije, tak se nesetkal s policejní kontrolou. Jen pro úplnost, žije tam už 12 let a ve městě velikosti něco mezi Brnem a Prahou.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 28.08.  21:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                      Jak se jezdí s naším autem tam? Já jezdil akorát v Irsku, ale měl sem místní auto (v naftě samozřejmě >:D ) a zezačátku to bylo peklo >:D
                      • 01 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 29.08.  10:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                        Na začátku nic moc = 2proudej kruhák je docela o nervy = ale teď jedu po dálnici až kus pod Manchester = a jedeme 2 = uvidim jestli projde muj návrh že já odřidim kontinent.. ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 28.08.  17:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                Čo si predstaviť pod kombinovaním používaním? Väčšina ľudí jazdí každý deň tú istú trasu do práce a par krát za rok na dovolenku. Ak tá pravidelná trasa neobsahuje diaľnice, ale len pomerne plne vidiecke cesty a obce, tak je hybrid lepší. A kvôli štyrom cestám na dovolenku nebude kupovať naftu.
                No ale samozrejme máš veľkú skupinu ľudí, ktorý sa rozhodujú emotívne a tam je každý argument zbytočný.
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 28.08.  17:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                  Jsou lidé, kteří jezdí různé trasy, kombinace dálnice, okresních silnic i měst. Tam už je na pováženou, jestli nebude lepším společníkem diesel, nebo turbobenzín. Za 0,5M je v nižší střední už solidní výběr a nespočet konkurence Aurisu v hybridu. Já jsem chvíli přemýšlel, jestli při mých cca 20-25 tisících ročně nevzít benzín, ale jakmile auto naložím, tak diesel prostě vede a nějaký 150k turbobenzín i když docela jede dobře, tak ve velkém autě taky docela papá.
                  • 00 Reagovat !

                    foto tesnav

                    tesnav 28.08.  20:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                    Jenže to už dneska není tak jednoznačné. Rozdíl ve spotřebě třeba OIII 110kW v dieselu a benzínu je zhruba 0,85 litru (Spritmonitor). U 1.6 TDi vs. 1.0 TSi, oba 85kW, jde dokonce zhruba o pouhé 3 deci. Což jsou i finančně zanedbatelná čísla, navíc pokud je porovnám s rozdílem kupní ceny a běžné roční pojistky.

                    A podobně, pokud mám jezdit s hybridem za 5 - 5,3 (viz. odkaz kdesi tady v diskuzi) a se silnějším benzínem totéž za 6 - 6,5, tak v TCO v delším horizontu bude taky rozdíl zanedbatelný.
                • 20 Reagovat !

                  foto tesnav

                  tesnav 28.08.  19:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                  Při koupi auta se rozhoduje téměř každý především emotivně, protože pokud by se měl člověk rozhodovat zcela racionálně a ekonomicky, tak by skoro všem objektivně stačil Logan nebo Citigo, což samozřejmě platí i pro mne. A spousta lidí pak má i potřebu svůj iracionální a subjektivní výběr nějak racionálně zdůvodňovat místo toho, že řeknou, že ten "nesmysl" prostě chtěli ... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto majk162

                    majk162 28.08.  20:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                    Je to tak. Emoce rozhodují. Já třeba nebýt okolností, tak jsem pořídil Prius. Okolnostem se chtělo jinak a musel jsem koupit auto. Nechtělo se mi kupovat ojeté a v danou dobu to nešlo jinak, koupil jsem auto. V podstatě prius technicky, avšak v jiném kabátě a levněji. Nelituji. Auris je super uživatelsky příjemný, pohodlný a komfortní.
                    Spotřebu extra neřeším, ale pro puntičkáře, ještě jsem se nedostal přes 6l ani v zimním, ani v dravém režimu. Dlouhodobě mám 5,6l. Je to fajn bonus ;-) :-!
                    • 20 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 28.08.  21:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                      Nechci rýpat, ale tohle zvládne i stejně velký dvoulitr v naftě ;) Po městě to chápu, na kombinovaném provozu se ty rozdíly smazávají.
                      • 20 Reagovat !

                        foto majk162

                        majk162 29.08.  21:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                        Jasně, naftaři mi budou oponovat, že to zvládnou líp. Ok, nepřu se. Podotýkám a někde jsem to tady psal, jezdím v drtivé většině dálnici! Že to někomu přijde nelogické? Jeho problém. Já vím, že se dá jezdit za pár korun i po dálnici. A ve městě je to naprostá pohoda :-! :-) Proč jsem volil hybrid? Z důvodu prokazatelné spolehlivosti ve všech režimech jízdy. Pak také kvůli neskutečně komfortnímu ovládání, chcete li uživatelské přívětivosti. Pro mně je podstatné, že tuto techniku dneska dostaneš za super peníze, když porovnáš podobné výbavy u nafty vs. hybrid od Toyoty. Máme však naštěstí vždy možnost volby. Trh je pestrý a každý ať si vybere dle svého gusta ;-) :-!
                    • 10 Reagovat !

                      foto andy2210

                      andy2210 28.08.  23:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                      To je ale hodne. Schvalne jsem se dival na test, mesto bez omezovani kolem sesti litru, pet a mene kdyz jezdis jak p.. Ja s CNG jezdim ciste mesto do 4,5, vubec se neomezuju a na spotrebu nejezdim a kilo toho tankuju za 22kc. Navic ta zazracna spotreba plati i na dalnici, kde letis celou cestu 180 a nedostanes se ani okamzitou spotrebou pres 9.

                      Takze co se tyce spotreby, zadny zazrak.

                      Schvalne jsem se na to dival, protoze jsem taxikar a ted mam pujcenou Octu ma CNG, ale chci si koupit neco sveho. Cenove Auris Hybrid je v podstate uplne to same, koukam se na rocni auta ale abych jezdil po meste za 5-6 litru benzinu, to si muzu koupit rovnou diesel, CNG je naklady uplne nekde jinde. Pohadky o spolehlivosti neresim, neni duvod aby se na jakymkoli aute delalo cokoli podstatneho do 250 tis km, pak jde stejne pryc a starsi auto nez pet let mit v podstate stejne nemuzu. Navic v tom testu psali, ze interier vrze uz po 60 ti tisicich..
                      • 10 Reagovat !

                        foto Niemand

                        Niemand 29.08.  06:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                        Hybrid bude vždy viac závislý od štýlu jazdy. A tým nemyslím, že musíš jazdiť pomaly. To ja nejazdím. Napríklad dnes ráno som neúmyselne vyprovokoval jedného taxikára, ktorý potom ďalšie dve križovatky nechával spojku v zábere, aby sa pohol rovnako rýchlo. Mne stačí pri jazde predvídať, využívať spomaľovanie rekuperáciou a nepretekať ku každej križovatke ako ten ranný, čo to hnal až pred semafor aj keď v tom smere nie je zelená vlna. A hlavne som si zvykol využívať jazdu na elektriku, bez toho aby si bol brzda premávky. Netreba veriť sprostostiam o pomalom rozbehu na elektriku, ako to predvádzajú v testoch. Svižný odpich, potom povolíš plyn a po rovine ideš 2km bez spalováku a držíš si 60 tachometrových. Nejazdím diaľnice, ale okresky a obce jazdím rýchlosťou 10 nad limit podľa tacho. Pri dlhodobej spotrebe 4,2 podľa tankovania. Zimná spotreba je tak 4,6 lebo spalovák je aj hlavný zdroj tepla a často beží aj keď auto stojí. Spotrebu zvyšuje aj poskakovanie so studením motorom, kedy sa spalovák musí najskôr ohriať kým auto začne fungovať ako hybrid.
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 29.08.  10:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                          Mám na krátký trase do obchodu rozdíl 9 litrů >:-[]

                          Když sem odněkud jel a zahřátej motor a plná baterka = spotřeba směr domu 1,9 = to je rekord a náhoda ale občas se to tak sejde. A naopak se studenym autem pedál na podlaze venku 30°C klima naplno = 10 a něco >:D

                          Ale dlouhodobě dvouletý auto = průměr pod 5
                        • 00 Reagovat !

                          foto Rasto

                          Rasto 29.08.  10:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                          Jojo pridávam svoje postrehy - SK-HR skoro 1200km po diaľnici 130 km/h podľa GPS. Inak kde sa dá 5km nad limit podľa GPS žiadna eko jazda.
                          Auris TS HSD: 5.5 podľa PP (ukazuje ale menej, teda reál bude okolo 5,7 - 6.1).
                          Corolla 1.6 CVT + 2 bicyke za autom: 8.4l/100km vypočítaná.
                          Mondeo 2.0TDCI: 5.9l/100km podľa PP, netuším ako je presný.

                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 29.08.  13:01

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                            Příští měsíc ti přidám RAV4 hybrid = Praha - kousek pod Manchester = přes 3000 km

                            Zatim nejdelší trasa Praha-Ostrava-Praha 5,9 l = tam i zpátky horem ne po D1
                      • 20 Reagovat !

                        foto majk162

                        majk162 29.08.  21:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                        Já Ti Tvůj pohled na věc neberu.
                        Živíš se jako taxikář a pokud skutečně měníš auto po pěti letech, pak je vše ok. Neřešíš následné náklady na servis, které odnese někdo jiný. v mém případě se dívám racionálně do budoucna. Auto mi nevydělává, jen se vozím ;-) Rozhodně se ho po pěti letech nezbavím. Můj plán je tak na 10 let minimálně. Vsadil jsem na tento pohon, protože léta ukázala, že s ním nejsou žádné problémy. To u mého předešlého vozu nemůžu potvrdit.
                        Zatím nemám najeto 60 tisíc, tak nemůžu potvrdit nebo vyvrátit, že něco vrže. Hlavně mi v autě hraje hlasitě rádio, nebo oblíbená hudba, takže i když něco bude vrzat, stejně to přes libé zvuky neuslyším :-)
            • 24 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 28.08.  16:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

              A co mi je potom, jaká auta doporučil Vaculík? >:D
              • 17 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 28.08.  16:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                Taky odpověď :yes: >:D

                Kdo by od tebe čekal = něco jinýho >:-[]

                Ale sou takový = co si myslej že zrovna Vaculík rozumí autum a technice = vo něco líp než ty. No věřil bys tomu? :-)
                • 60 Reagovat !

                  foto WinDiesel

                  WinDiesel 28.08.  16:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                  On je jednooký mezi slepými ale zas až taková sláva to není :-)
                  • 50 Reagovat !

                    foto KANKUNEN

                    KANKUNEN 28.08.  18:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                    Že vás to baví, reagovat na Hamunu při masturbaci nad strýčkovou garáží.
                    • 05 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 28.08.  19:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                      Martin Vaculík není muj strejda = b l b e
                      • 30 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 28.08.  23:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                        Ale chtěl bys, viď? ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 29.08.  10:08

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                          Boha proč? ;-\

                          Mám radši svýho = ultrabohatýho >:-[]

                          Vaculíka mi stačí číst = a nevymejšlet kraviny že autum rozumim líp než on nebo mám lepší přehled než on ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 29.08.  02:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                  Rozumět může, degraduje ho jeho chlebíčková servilita.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 29.08.  02:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

              Vaculík, Vaculík... To je ten prodejný frajer, co za pytlík bonbonů psal v SM eseje, kde doporučoval všem novou Fabii za 300 místo "falše" v podobě ojetin?

              Takže teď dostal bonbonieru od Toyoty? Tak to je důvěryhodné ;-) >:D
        • 20 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 28.08.  18:26

          « Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

          "Designově nesjízdná Toyota" - tak to je fakt perla, výstižněji to říct nešlo. >:D :yes: :yes: :yes:
        • 03 Reagovat !

          foto majk162

          majk162 28.08.  19:24

          « Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

          No vidíš! Co je pro Tebe "designově nesjízdné" je mi docela u zadku, v momentě, kdy si projedu Tvůj autopark ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 28.08.  23:48

            « Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

            Můj autopark se skládá z aut, které jsou Evropany všeobecně považovány za jedny z nejhezčích ve svých segmentech, ty chytráku! :-)
            • 10 Reagovat !

              foto majk162

              majk162 29.08.  22:10

              « Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

              Taky jsem nereagoval na Tebe ;-) Nějak mi nedochází co Evropan všeobecně považuje za jedny z nejhezčích v segmentech >:D Každý máme svůj vkus a nebudu nikomu vnucovat svůj. Považovat však dvojkovou fábii za hezké auto chce opravdu dost odvahy ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto majk162

              majk162 29.08.  22:28

              « Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

              Arese, omlouvám se, ztratil jsem se ve vláknech :-) má reakce měla být původně na Stefiče a nějak ses mi do toho připletl ;-) :-!
              • 10 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 31.08.  00:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

                Omluva se přijímá, to se může ve zdejší diskusní džungli stát každému. Ale že jsi mě nadzvedl! ;-)
    • 32 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 28.08.  14:50

      « Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

      Každý máme svůj pohled . U Toyoty jsem vždycky oceňoval spolehlivost a servisní služby. Poslední Auris se mi líbí, podobně jako se mi líbila poslední Corolla hatchback, kterou jsem vlastnil. GTI a jeho kecy mi nechybí.
    • 23 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 28.08.  16:39

      « Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

      Přesně tak, současný Auris se svými šílenými hranami na nárazníích a zadních svítilnách je prostě škaredý. Tečka. Taky design palubky je doslova odpudivý. Jak si tohle může nějaký Evropan koupit?8-s Na druhou stranu uznávám, že třeba Aygo po posledním faceliftu může nějaké mladé slečně připadat zajímavé, mě osobně po stránce designu z Toyot nejméně vadí GT86 a současná Corolla sedan. Nejsou to žádné designérské zázraky, ale koukat se na to dá... Naoopak když jedu za současným Aurisem a musím se koukat na ty zadní lampy, tak doslova trpím... 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto majk162

      majk162 28.08.  20:23

      « Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

      A GTI. Jeho příspěvky, to bylo něco! Jen si myslím, že to byl uměle vytvořený přispěvatel z redakce. Někdo ze zdejších redaktorů, jen díky extra potenciálu dostal povolení "hejtovat" diskuze. Přestože to uměl excelentně, tak to po určité době jakoby "vyčuchlo" a dostal stopku, nebo nechtěl on sám. Rád bych se s ním však setkal osobně.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 28.08.  21:37

        « Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

        Nebyl, byl živý a reálný :-)
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.08.  10:12

          « Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

          Byl? :-|
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 29.08.  11:19

            « Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

            Tady byl. Jinak je samozřejmě dál.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.08.  12:58

              « Re: Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

              Chápu že ho místní žvásty kam se ACZ propadlo už nebavěj

      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 29.08.  11:25

        « Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

        Byl jsem jedním z několika.mistnich uživatelů kteří se s ním setkali osobně a redaktor zdejší redakce to nebyl určitě. Takže jako teorie spiknutí zajímavé, ovšem mimo realitu.
        • 10 Reagovat !

          foto majk162

          majk162 29.08.  22:18

          « Re: Re: Re: Ošklivost může mít mnoho názvů

          Ok, já to beru. Rozhodně jsem nechtěl rozvinout nějakou "teorii spiknutí", jen mi připadlo, že na to jaký to byl častý pisatel, tak najednou, jako když utne zmizel. Na rovinu, někdy mě vyloženě "s.r.a.l." s jeho neochvějnou pravdou ve všem možném, ale zase to uměl krásně čtivě podat, že mu to člověk odpustil. Pokud jsi s ním ještě v kontaktu, tak ho prosím zkus přemluvit, ať se zase vrátí ;-)
  • 33 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 28.08.  15:02

    Mě se líbí

    Konečně Toyota, na kterou se dá koukat jak zvenku, tak zevnitř :yes: :yes: :yes:
    • 23 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 28.08.  16:47

      « Re: Mě se líbí

      Nová Corolla hatchback se mi taky vůbec nelíbí, automobilovou krásu si prostě představuju úplně jinak. Celé je to takové oteklé a zavalité... Opět nám vnucují násilně působící prolisy na zadním nárazníku a předek snad ani nemá cenu komentovat - celé je to takové asiatsky upachtěné a křečovitě rádoby efektní. A hlavně - to auto nemá jedinou použitelnou motorizaci! 8-s :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 28.08.  17:12

        « Re: Re: Mě se líbí

        Tak bočná silueta ma zaujala, zadok je lepší ako súčasný. Ale tomu predku neviem prísť na chuť.
      • 00 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 28.08.  21:06

        « Re: Re: Mě se líbí

        Prodavaji toho na miliony (coroly) tak nebudou kvuli evropanum vymyslet evropsky design. Motor atmo 1.6 se toyote osvedcil.
        • 01 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 28.08.  22:11

          « Re: Re: Re: Mě se líbí

          To si myslím, že není úplně dobrá logika. Pro HB a kombi bude evropský trh důležitý. A 1.6 končí.
      • 00 Reagovat !

        foto Rasto

        Rasto 29.08.  10:00

        « Re: Re: Mě se líbí

        jojo a čo mu chýba 1.6TDI? Alebo 1.4TSI podladenú na výkon 1.0TSI? Jediné, čo by mohlo byť je nejaká 1.5Turbo naladená na 100 a 125kw. Aby aj ľudia čo nechcú hybrid mali výkonnejšiu alternatívu.
      • 20 Reagovat !

        foto Saab

        Saab 29.08.  13:16

        « Re: Re: Mě se líbí

        Tahle nová Corolla hatchback má konečně použitelné motory ;-)
        V Evropě bude v nabídce nový hybrid kombinující 2.0 107kW a 80kW elektromotor (současný Auris má 1.8 73kW + 60kW elektromotor) a pro USA a další vybrané trhy bude v nabídce atmosferický 2.0 s výkonem 126kW. Bohužel v Evropě místo něj bude 1.2turbo 85kW ;-\
        • 10 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.08.  13:24

          « Re: Re: Re: Mě se líbí

          To 1.2Turbo je aspoň 4válec = a má přijít i ve verzi s vyššim výkonem

          Nejlepší bude asi stejně hybrid = 2.0 hybrid z nový generace motorů s účinností 40-41% působí zajímavě. Do hatchbacku týhle velikosti výkonově přesně akorát
    • 10 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 28.08.  22:21

      « Re: Mě se líbí

      Já s Toyotama nemám problém. I když některé detajly bývají občas trochu "hentai"
  • 13 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 28.08.  17:32

    oprava

    Ty palce na konci mého posledního příspěvku měly směřovat samozřejmě dolů! >:D
  • 15 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 28.08.  18:48

    Ujde

    S výnimkou obludnej čiernej mriežky chladiča je to dobré. Nechápem zmysel týchto šialeností, estetické to nie je, funkčné z veľkej časti tiež nie, tak prečo? V snahe zaujať za každú cenu?
    Interiér sa celkom dá. Dizajn ako taký by som mu príliš nevyčítal, nemusí každému sadnúť, ale je trochu iný od konfekcie, a pritom vpodstate klasický. Vytknúť sa dajú farby. Dnes nech je to aké auto chce, okrem výnimiek vyzerá každý interiér ako čiernobiela fotka. Šedá, strieborná, čierna, a tu výber farieb končí. Tragická vizitka doby.
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 29.08.  01:16

    N

    Nechce sa mi to cele citat. Viete mi strucne povedat, kto ho ma najvacsieho ? :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá posvícení i závod psích spřežení

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

 

iSport.cz

Tyson draží v Česku historii! Kus ringu z legendárního zápasu s Lewisem

Tyson draží v Česku historii! Kus ringu z…

Byla to památná bitva. 8. června 2002 v Memphisské Pyramidě ve státě Tennessee se konal boxerský zápas, který…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…