Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Auris Touring Sports: První jízdní dojmy

Toyota se vrací mezi kompaktní kombi, po šesti letech od ukončení výroby poslední Corolly přichází Auris, nazvaný Touring Sports.
Zpět na článek
5. 7. 2013 18:14
7. 7. 2013 16:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 7. 2013 16:29
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
5. 7. 2013 19:09
5. 7. 2013 19:59
5. 7. 2013 20:45
6. 7. 2013 09:39
6. 7. 2013 10:21
7. 7. 2013 08:57
5. 7. 2013 21:48
5. 7. 2013 20:53
6. 7. 2013 09:38
6. 7. 2013 11:03
6. 7. 2013 13:25
6. 7. 2013 17:02
8. 7. 2013 08:21
6. 7. 2013 13:44
7. 7. 2013 06:49
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 7. 2013 18:42
SROVNÁVAČKA
Auris 1,6 vs. Golf 1,4 103 KW
Délka - vítěz Golf
Rozvor - vítěz Golf
Šířka - vítěz Golf
Výška - vítěz Golf
Místo v interiéru podélné - vítěz Golf
Šířka ve druhé řadě - vítěz Golf
Šířka vpředu - vítěz Golf
Výška v druhé řadě - vítěz Golf
Kufr - vítěz Golf
Šířka kufru - vítěz Golf
Dojezd - vítěz Golf
0-100 - vítěz Golf
Max. rychlost - vítěz Golf
Design - má smysl to srovnávat? Golf jasný vítěz.
Teď jsme dokázali, že mnohem lepší volba je Golf :yes:
Rozbalit vlákno
62
Avatar - TS141
5. 7. 2013 18:53
Re: SROVNÁVAČKA
má to smysl srovnávat,a víš proč? protože mě se líbí víc ta toyota
Avatar - miromen
5. 7. 2013 19:30
Re: SROVNÁVAČKA
Tak to tě lituji stejně jako Nováka.
Avatar - TS141
6. 7. 2013 10:48
Re: SROVNÁVAČKA
a proč mě jako lituješ? jsem blbej nebo slepej když se mi líbí Toyota?mě se líbí i golf ale ja bych bral toyotu.
5. 7. 2013 19:00
Re: SROVNÁVAČKA
Zabudol si porovnat len taku malickost- spolahlivost: Vitaz Toyota :yes:
Avatar - miromen
5. 7. 2013 19:31
Re: SROVNÁVAČKA
Kde to píšou ?
5. 7. 2013 19:41
Re: SROVNÁVAČKA
V ktoromze uznavanom teste za poslednych 10 rokov dopadol v spolahliivosti VW lepsie ako Toyota???? Nejak si nespominam ;-)
Avatar - miromen
5. 7. 2013 20:20
Re: SROVNÁVAČKA
Nějak to nesleduji ani na to nějak nedám ale pokud budu brát v potaz Auris s Golfem tak podle těch tvých tabulek jsou na tom prakticky stejně. Prostě mezi těmito dvěma vozy bych při výběru nějakou spolehlivost neřeším. Tím se samozřejmě nezastávám toho co zde předvádí Novák. Auris je podle všeho povedené auto jen ten design a to včetně interiéru je nepovedeny. To co designově v poslední době předvádí Toyota je smutné.Ještě přijde na řadu Avensis a je to komplet.
5. 7. 2013 22:01
Re: SROVNÁVAČKA
Který "uznávaný" test máš na mysli ty?
Avatar - Ondore
5. 7. 2013 22:34
Re: SROVNÁVAČKA
Ja by som sa spýtal naopak - v ktorom teste spoľahlivosti vyhral Golf?
5. 7. 2013 23:23
Re: SROVNÁVAČKA
A proč by ses ptal naopak? Augustin napsal že vítězem spolehlivosti je Toyota, tak by to měl něčím doložit.
6. 7. 2013 00:32
Re: SROVNÁVAČKA
Dlouhodobé testy v Autotipu. Například.
Avatar - Ondore
6. 7. 2013 07:18
Re: SROVNÁVAČKA
Autotip nepoznám, od koľko tisíc zákazníkov získali údaje k tomu výsledku, čo spomínaš? Mohol by si sem dať nejaký link?
6. 7. 2013 09:51
Re: SROVNÁVAČKA
Na to jakého machra tu hraješ toho moc nevíš. Co použít věc zvanou internet a vyhledávání?
Avatar - Ondore
6. 7. 2013 12:06
Re: SROVNÁVAČKA
Google som použil, na prvých stránkach to nebolo a fakt mi to nestojí za tú námahu hľadať viacej, tak som slušne požiadal o link, sorry, fakt nepoznám / nečítam Autotip. Machra si nechaj na svojho dedka, ten to určite ocení.
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 02:50
Re: SROVNÁVAČKA
Ty jseš mi ale týpek důležitej ...
Avatar - Ondore
6. 7. 2013 07:33
Re: SROVNÁVAČKA
Prečo som sa pýtal naopak? Pretože nepoznám ani jediný test v ktorom by vyhral Golf, naopak, všade vyhrávajú japonské autá. Ak je toto pre Teba novinka, zrejme si dlhší čas žil mimo civilizáciu, nevadí, dostatok informácií nájdeš aj tu na auto.cz, stačí len čítať.

Niekoľko testov spoľahlivosti, ktoré neposudzujú kvalitu na základe jedného kusu nájdeš napríklad od týchto renomovaných spoločností: TÜV Report, Warranty Direct, DEKRA report, ďalšie nájdeš na spomínanom auto.cz ;-)
6. 7. 2013 07:56
Re: SROVNÁVAČKA
A to jsou testy, nebo statistiky? ;-)
Avatar - Ondore
6. 7. 2013 08:48
Re: SROVNÁVAČKA
Je na Tebe, či za relevantný považuješ skôr presný súčet nepresných čísiel (štatistiku), alebo test náhodného kusu náhodnej nemeckej redakcie ;-)
7. 7. 2013 13:27
Re: SROVNÁVAČKA
Já jen že se mluvilo o testech a ty vyrukuješ se statistikami. Ideální je obojí najednou - tedy statistika z mnoha testů dle více méně stejné metodiky. Třeba u palných zbraní se setkáš s testem, kdy se střílí bez čištění a počítají se závady. Dva tisíce ran se zdá být oblíbený počet. Tím myslím mezi majiteli.
Avatar - Ondore
7. 7. 2013 14:33
Re: SROVNÁVAČKA
Myslel som, že ma len upozorňuješ na chybu, keď som reporty (štatistiky) označil za test (omylom), napokon aj ten smajlík som tak pochopil, ale asi to má pre Teba hlbší význam, keď to opäť riešiš, takže ešte raz:
- áno, máš pravdu, uviedol som odkaz na štatistiky, nie na test
Dôvod:
- test býva obvykle redakčný, keď majú auto na týždeň, prípadne tu máme známy test Auto Bildu na 100.000 km - v oboch prípadoch testujú jedno auto a pre mňa (pre mňa) je takýto výsledok irelevantný
- štatistika je síce tiež nepresná, ale pracuje s významným počtom áut a aspoň nejakú vypovedaciu hodnotu to pre mňa (pre mňa) má. Aj preto som Ti vyššie odpovedal tak, ako som odpovedal.

Edit: Myšlienka štatistiky z mnohých testov je výborná, v zahraničí viď napr. Consumer Reports, pri autách ale znamená, že kým sa nazbiera relevantná vzorka, tak príde minimálne facelift, ak nie rovno nová generácia auta :-)
8. 7. 2013 08:33
Re: SROVNÁVAČKA
Pochopil jsi to původně správně. Jen jsem upřesňoval, co považuji za relevantnější, když už jsi to načal. ;-)

V automobilovém průmyslu má použitelná data výrobce, slušná data může mít ještě distribuční řetěz náhradních dílů. Nějakou představu mají také například velké leasingovky. Pořád tam však hraje roli lidský faktor. Statistiky prasklých žárovek, nebo také majitelů - lemplů moc velkou vypovídající hodnotu nemají.

Pokud jde o testy AB, také je neberu vážně. Je to jen jeden kus. Navíc dost záleží na servisu.
Avatar - Ondore
8. 7. 2013 09:47
Re: SROVNÁVAČKA
Asi som od "novej" diskusie s palcami prvý, ale musím dať klasické: :yes: ;-)
Avatar - miromen
6. 7. 2013 08:13
Re: SROVNÁVAČKA
No a já poznám. No a že by všude vyhrávali Japonci ?

[odkaz]
Avatar - miromen
6. 7. 2013 08:16
Re: SROVNÁVAČKA
*/nejspolehlivejsi-auta-pro-rok-2011-nyn…
Avatar - miromen
6. 7. 2013 08:16
Re: SROVNÁVAČKA
*/nejspolehlivejsi-auta-pro-rok-2011-nyn…
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 02:52
Re: SROVNÁVAČKA
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - miromen
7. 7. 2013 06:23
Re: SROVNÁVAČKA
A koukám další tabulkář. Taková klasika Francouzům a Italům se vyhýbat a ve zbytku se prohrabat. Takže vše při starém.
Avatar - Andromeda
8. 7. 2013 14:19
Re: SROVNÁVAČKA
Nejdříve po tabulkách toužíme, a pak když se nehodí žvaníme ???
Avatar - Ondore
6. 7. 2013 08:56
Re: SROVNÁVAČKA
Sakra miromene, koľko máš rokov, 15? Rešpekt smerom k Porsche, ale neboduje sa len prvé miesto, alebo by si šmahom ruky zhodil výborný výsledok Škody? Dlhodobo sú na špici japonci, to je skrátka fakt, zmier sa s tým. Btw, kupovať si auto podľa nejakej štatistiky je na hlavu, bez ohľadu na to, aká autorita ju vydala...
Avatar - miromen
6. 7. 2013 09:03
Re: SROVNÁVAČKA
Těch Vašich tabulek je víc to jen tak na okraj. A já se právě tabulkami neřídím ani netvrdím kdo je na špici nebo kdo je na konci.
6. 7. 2013 09:42
Re: SROVNÁVAČKA
Já Vám mohu poskytnout svoji statistiku, kterou jsem za léta pořídil v naší rodině.
Passat 2001 - v 65 tisících km vybuchlo turbo, vzalo s sebou motor a katalyzátor. Oprava za 350 tisíc.
Passat 2006 - než ujelo 60 tisíc, 3x zastavil na dálnici a musel být odtažen do servisu.
Toyota Prius 2006 - bez jediné závady prodáno v 105 tisících km.
Lexus RX 400h 2007 - stále držíme v rodině, najeto 97 tisíc km, jediná reklamace byl netěsný světlomet (srážela se vlhkost z vnitřní strany skla světlometu), vyměněno v rámci záruky
VW Sharan 2011 - zatím 2x v reklamaci, jednou kvůli problémům s AdBlue, podruhé s předními brzdovými destičkami. Teď se ozývá při startu od motoru záhadné klepání, budu muset zajet do servisu ještě před koncem záruky.
BMW X5 2012 - zatím ok, pouze při zapnutí vyhřívání zadního okna přestane jít příjem rádia (zřejmě rušení antény v zadním okně)
Takže za mne, když by spolehlivost měla při koupi zásadní váhu, jdu pouze do japonce. Zbytek je loterie.
6. 7. 2013 10:10
Re: SROVNÁVAČKA
Takže žádá přesná statistika ani test :-) Ona totiž žádná neexistuje. Co je spolehlivější auto, to u kterého vyměníš polovinu součástek a pak projde TUV bez ztraty kyticky nebo to o ktere se vubec nestaras a objevi se nejaka prkotina? O tom, že neberou v úvahu vůbec nájezd s výjmkou Dekry ani nemluvě. No a když se podívám jak to vypadá u Golfu vs Auris se zohlednenim najezdu u Dekry, pak je situace nasledujici:
- kategorii 100-150tis km není Auris vůbec k výběru, Golf ano, bohužel ho není s kým srovnat, Aurisu ktere by se dohrabaly pres 100tis. neni dost
- kategorie 50-100tis. km - Auris 88% spolehlivost, Golf 88,8%
- kategorie 0-50tis. km - Auris 93.2%, Golf 93.6%
Takže zdrcující vítězství Toyoty, viď? :-)

PS. Jestli já žil mimo civilizaci, pak radši nechci vědět kde jsi žil ty když nedokážeš vyhledat dlouhodobé testy Autotip/Autobild >:D
Avatar - Ondore
6. 7. 2013 12:12
Re: SROVNÁVAČKA
Žiadna štatistika ani test neexistuje? Uviedol som tu tri! inštitúcie, ktoré si na svojej nezávislosti zakladajú a ktorými prešlo "rukami" milióny vozidiel. Chápem, že nechceš vidieť, že augustin mal pravdu... Kvalita, spoľahlivosť, spokojnosť, tri rozdielne veci, jeden nemecký časopis sa pokúsil dať ich do jednej tabuľky, dáta sú aktuálne (2012), nech sa páči [odkaz]
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 03:23
Re: SROVNÁVAČKA
Je to marný, je to marný, je to marný Ondrášku ... ;-)
12. 7. 2013 00:17
Re: SROVNÁVAČKA
Ne, žádná přesná statistika neexistuje. To by totiž musela obsahovat informace o nájezdu auta (srovnávat jen dle stáří je naprosto k ničemu) a všech jeho opravách. To celé na dostatečném vzorku aut s náhodným vzorkem. To co ty tady prezentujes jsou sesbírané ankety ve které poměrně komicky a nesrovnatelně hodnotí uživatelé subjektivně svoje auta (tobě opravdu přijde vypovídající když respondenti odpovídají ve stylu - uveďte spolehlivost svého auta na bodové stupnici 1 až 10?!? :-) . Co je anketa jistě víš.
Další typ (TUV) vypovídá o tom v jakém stavu přijede auto na kontrolu, vůbec nevíš co se s ním dělo předtím, viz. muj minuly prispevek. Snad je to srozumitelné.
V Autobildu míchají více věcí dohromady, se spolehlivostí to nezaměňuj, stačí když si přečteš co tam vyhodnocují. No ale je zajímavé že co statistika to jiné pořadí, že? :-)

A když napíšu, že podle jediné statistiky, která srovnává poruchy dle nájezdu jsou ty auta stejné to tak nějak decentně přejdeš bez odpovědi. Zvláštní ;-)
Avatar - CommonUser
6. 7. 2013 13:35
Re: SROVNÁVAČKA
Viac ako na TUV, ci Dekru - by som dal na Warranty direct ci JDPower. Na TUV ci Dekru sa nemusi dostat napr. zadrety motor, ze ...
WD aj JD pisu ludia co to vlastnia a viac menej vedia co ich seeeerieee.
A ked si tu vezmem ake auta boli v rodine (5 kuskov priamo u mna), tak najlepsie zatial Toyota. Najlepsie znasa aj nevyhodny rezim - jazda skoro len dialnica a velkomesto - cize vsade zapcha alebo cez 150 km/h. Zamerne nepisem japonci, lebo aj tam su rozdiely. Mazda6 nam pekne spadla z oblakov. Nehovorim nic o ergonomii, pohodliu ci inych attributoch.
Najmenej problemov s celkovym pohonom (motor, prevodovka, ECU, ...) a elektronikou ma Toyota. Na svoje Audi uz radsej nespominam. ;-\
Avatar - Ondore
6. 7. 2013 14:17
Re: SROVNÁVAČKA
Súhlasím s Tvojim výberom, tiež sa mi viacej páčia ich reporty, ale úmyselne som dal 2 nemecké nezávislé autority + odkaz na článok najväčšieho nemeckého motočasopisu. Dal som ich tam, pretože tiež dávajú určitý obraz, aj keď ako Mikesh dobre naznačil, kontroly STK nemusia vyjadrovať závažné poruchy (ani ich nezachytia, nepojazdné auto sa tam nedostane). Štatistiky sú len uhol pohľadu, napr. čachre robia výrobcovia proti štatistikám odťahoviek - poskytujú vlastné bezplatné odťahy vozidiel v záruke a tým sa tam nedostanú...

Celá táto diskusia je od veci, reporty nech si každý prečíta podľa svojho, mne na doplnenie reality pomáha aj takmer milión najazdených kilometrov na rôznych autách od rôznych výrobcov. Ak mikesh a miromen majú nejaké vlastné skúsenosti, nech ich sem pokojne dajú, rád si to prečítam.
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 03:17
Re: SROVNÁVAČKA
[odkaz]
[odkaz]

takže mimo TUV máš nahoře hned dvě statistiky ty střelče , a příště, než začneš být chytrý jak opička na adresu jiných, zkus hledat ...
12. 7. 2013 00:18
Re: SROVNÁVAČKA
Viz výše opičko.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 7. 2013 16:04
Re: SROVNÁVAČKA
TUV napriklad :-)
Avatar - jimmbo205
6. 7. 2013 17:46
Re: SROVNÁVAČKA
Ad Spolehlivost... No nemyslim si, že by malá TSIčka byla nějak zásadně víc spolehlivý než klasická relativně jednoduchá atmosféra... Povíme si po 150 tKm jak na tom budou... Na TSI bych si v tomhle případě nevsadil...
Avatar - PeterLuk
5. 7. 2013 21:33
Re: SROVNÁVAČKA
+ kvalita interiéru, lahšie parkovanie vďaka menším rozmerom, menší záujem zlodejov, pomer cena/výbava, dostupnosť parkovacej kamery...
Golf Variant sa podaril, ale:
BRAVO TOYOTA! :yes: :yes:
6. 7. 2013 16:25
Re: SROVNÁVAČKA
Uvádíš samé subjektivní parametry, které nemůžeš doložit čísly ;-)
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 03:24
Re: SROVNÁVAČKA
A co jsi Ty doložil čísly ??? Rozměry ??? Bože bože ...
7. 7. 2013 10:09
Re: SROVNÁVAČKA
Mnoho velice důležitých údajů ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2013 19:08
Re: SROVNÁVAČKA
ja si myslim ze ludia si v prvom rade kupuju auto take ktore sa im paci a vyhovuje im aj interierom a pocitovym vnimanim teda take v ktorom sa dobre a pohodlne citia .... malokto kupuje auto podla rozmerov a teda podla vysky dlzky sirky a podobnych parametrov.... v prvom rade ide o to ze auto by malo zakaznika zaujat a musi sa v nom clovek citit prijemne a malo by sa mu dane auto pacit .... rozmery su uz vedlajsi faktor ktory nepoukazuje na to ktore auto je lepsie alebo horsie....( rozmery skutocne nie su meritkom kvality ani krasy daneho auta ) ... velky razvor este nie je zarukou ze sa v aute budes citit lepsie a ze bude auto kvalitnejsie a bezpecnejsie a lepsie....

pre kazdeho je ine auto vhodna volba.... pre teba je to golf..... pre ineho auris a pre dalsieho zase astra... a tak dalej a tak dalej--- kolko ludi tolko chuti --- s tym nic nespravis... takze zbytocne vzdy stavias jedno auto do role nejakej jasnej volby.... jasna volba je to mozno pre teba.. ale pausalna jasna volba neexistuje lebo kazdy ma inu volbu a paci sa mu nieco ine ...... ;-)

mne sa auris paci..... tie odstavajuce zadne partie naraznika posobia pri kombiku zrazu podstatne nenapadnejsie a stravitelnejsie ako u hatchbacku.... je to uz akesi vyvazenejsie a zadne partie zrazu nebudia tolko pozornosti... auto ako celok hodnotim kladne... je fajn ze toyota uz upustila od konzervativizmu a zacina produkovat dizajnovo zaujimave a svieze auta.... uz bolo nacase ;-) :yes:
5. 7. 2013 19:30
Re: SROVNÁVAČKA
tak rozmery priestoru vobec niesu druhorade. Napr taky FFIII je pre mna zaujimave auto, vyborny motor ale vnutry velmi tesno. Mat to aspon dlzku +take 3cm, uz v tom aute rok jazdim. Takze tie rozmery su dolezite, ak sa auto nejazdi len na nakupy za prve humno. Aj 2h jazdy sa mozem tlacit, ale ak uz cestujes cez 5h par krat v roku, priestor je dolezity a G7 je naozaj dostatocne velky, pohodlny, konfortny. Dokonca v tomto prekona taku novu Mazdu 6 :-). Na druhej strane sa Mazda chova na ceste istejsie, sportovejsie, ale nemam poriadny motor s manualnou prevodovkou, lebo ten 2l je proste bez turba len slusny zaklad, skoda 2.5l a kombinacie max vybava + automat :-(
8. 7. 2013 08:15
Re: SROVNÁVAČKA
V čem překoná Mazdu 6 ? V prostoru ? To asi těžko.

Podélný prostor vpředu (min/max):
Golf: 850/1.190
Mazda 6: 830/1.080

Podélný prostor vzadu (min/max):
Golf: 610/860
Mazda 6: 720/1.000

Šířka vpředu/vzadu:
Golf: 1.480/1.455
Mazda 6: 1.520/1.480
5. 7. 2013 19:25
Re: SROVNÁVAČKA
mohol by si porovnavat porovnatelne. Uz len to, ze ten golf v kombajne bude stat zaklad cez 21t EUR a este mu bude coto chybat do vybavy toho Aurisa v cene necelych 19t EUR
co do priestoru este skoro hovorit, pretoze papier znesie vsetko, clovek si to musi vyskusat. Inak som uz v G7 sedel a je fakt, ze priestoru tam je naozaj dost a asi malokomu bude tesno.

Aurisu jednoznacne chyba plnohodnotna 1.8 valvematic a potom by to bolo aj po dynamickej stranke pouzitelne po nalozeni 4 osobami a batozinou
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 7. 2013 16:29
Re: SROVNÁVAČKA
TY si myslis, ze chyba. A to je dost malo.
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2013 16:26
Re: SROVNÁVAČKA
Auris zas nemá 4X4 ;-)
Avatar - petrumr
6. 7. 2013 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2013 20:56
Re: SROVNÁVAČKA
A k čemu hybrid? Toto argumentování je velice ale velice hloupé.
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 03:26
Re: SROVNÁVAČKA
A co jsi Ty doložil čísly ??? Rozměry ??? Bože bože ...
7. 7. 2013 10:11
Re: SROVNÁVAČKA
Zaprvé to nepatří pod můj komentář, a zadruhé jsem doložil čísly mnoho důležitých údajů :-!
7. 7. 2013 14:39
Re: SROVNÁVAČKA
Jediny dolezity udaj je rozmer toho, co mas v hlave a sudiac tvoje vylevy je nutne brat mikroskop.
Adamku, zo seba iba robis dementa alebo si to dostal do vienka?
Avatar - salamoon
5. 7. 2013 20:54
Re: SROVNÁVAČKA
pocet odcudzenych vozidiel - vitaz Golf :yes:
6. 7. 2013 16:26
Re: SROVNÁVAČKA
Za to nemůže Volkswagen.
Avatar - Ondore
5. 7. 2013 22:08
Re: SROVNÁVAČKA
Moja baba je lepšia ako Tvoja pretože:
- moja je užšia ako Tvoja
- je nižšia ako ja
- má menší kufor ako Tvoja
- má dlhšie nohy
- je blond
- je inteligentná
- vie šoférovať lepšie ako Ty a Tvoja frajerka dokopy
- pri menšej spotrebe podá lepší výkon
- moja je skutočná, ty ju máš na plagáte nad posteľou

Teraz sme si dokázali, že rozdiely v pár milimetroch medzi dvomi autami, prípadne kufor, ktorý odvezie o jeden príručný kufrík do lietadla viac nerobia auto lepším. Daj vedieť, keď si kúpiš svoje prvé auto, prídem s mojím a porovnáme si, dobre? ;-)
Avatar - CommonUser
6. 7. 2013 13:44
Re: SROVNÁVAČKA
Tak ako Novaku, dneska si este nelestil .... >:-[]
6. 7. 2013 16:27
Re: SROVNÁVAČKA
Nejsem pořád u počítače ;-)
5. 7. 2013 19:09
Je fajn,
že se víc automobilek vrací k tomu nabízet kombíky u svých hlavních modelů. Jsem velký fanda tohoto typu aut. Co mi ovšem vadí je design "batohů". Stále vím mě jímá pocit, že ta auta jsou méně a méně praktická. Chci zpátky staré hranaté tvary jako Astra F, Passat B4, Peugeot 307, Focus 2 a jiná. V tomhle hrozně fandím Škodě a VW. Kombíky jak se patří.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2013 20:11
Re: Je fajn,
v com su najhorsie kombiky H a K? zavist z uspechu korejcov ti neda spavat? lebo klames... zufalo klames a nemas pritom ziadne argumenty ktore by si predlozil...

ja si myslim ze kia ceed kombi aj i30 kombi maju slusny kufor:

[odkaz]
[odkaz]

myslim ze aut s mensim kufrom v rovnakej triede by som nasiel dost.... skus si pohladat a zistis ake klamstvo si napisal
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 22:13
Re: Je fajn,
Tak si zajdi do optiky, nech si zrak změřit znova a nech si napsat nové brýle. Pochybuji, že 525 l v i30 cw / Ceedu SW je méně, než nějakých 430l ve Fabii. Co se týká Aurisu, doporučuji 1,6 Valvematic, oproti htp to pro Tebe bude ÚPLNĚ jiný svět.
Avatar - petrumr
6. 7. 2013 09:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 7. 2013 10:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2013 00:29
Re: Je fajn,
Tak za 1) Brzdi výrazivo, tady nejsi u vás na vsi 2) Pokud vím, v článku se píše i o jízdních vlastnostech a motoru, ne jen o zavazadlovém prostoru.
Avatar - petrumr
7. 7. 2013 08:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2013 21:55
Re: Je fajn,
Nedotklo se mně nic až na to, že za monitorem si hraješ na "mistra světa" a naživo bys byl zticha. Nemyslím si, že to odkud člověk je musí souviset s jeho inteligencí, ale u Tebe to zřejmě platí, budeš "světlou" výjimkou ;-)
5. 7. 2013 21:48
Re: Je fajn,
H a K ťažia hlavne z našich šikovných rúk(výrobné závody v Čechách a na Slovensku) a samozrejme z dizajnu Petra Schreyera-bývalého top dizajnéra VW a AUDI-A hned sa tie autá kupujú ako teplé rožky.
Avatar - salamoon
5. 7. 2013 20:53
preco...
...sa to nemoze volat auris combi? ci je to nedostatocne cool?

inak sa mi auris v tejto karosarskej verzii paci :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2013 21:18
není to spatny... i kdyz ja bych to osobne nechtel
ale co je na tomhle proboha kompaktniho?!
To slovo zaznelo v testu asi jednadvacekrát... pro auto s rozvorem 2600mm bych pouzil ledacos, ale kompaktni teda urcite ne.
Ale jinak auto asi dobry...
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
6. 7. 2013 21:45
Re: není to spatny... i kdyz ja bych to osobne nechtel
To je standardní rozvor u "kompaktů"... kompakt se používá jako synonymum pro C-segment nebo nižší střední...
5. 7. 2013 22:25
krajní výdechy
ventilace na palubce mi strašně připomínají ty ve starých škodovkách :-) auto se mi celkem líbí, s tou jedna šestkou by mi vyhovovalo, i když možná bych zkusil hybrid - ale asi by byl pro mě zbytečný protože bych se stejně nenaučil jezdit tak aby měl smysl >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
6. 7. 2013 09:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
6. 7. 2013 21:52
Re: krajní výdechy
Ta 1.6 bude na takové to domácí žvýkání...
Avatar - rimow11
6. 7. 2013 09:38
pekne
ten hybrid :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 7. 2013 11:03
1.8
Proč se nenabízí motor 1.8 bez hybridu? V čem je problém, když už ho dávají do hybridu? Víte někdo?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CommonUser
6. 7. 2013 13:25
Re: 1.8
Je to debilna politika. V prvom rade politika EU - pokuta za CO2 a v druhom rade Toyoty - aby si kupil Avensis alebo Verso. Avensis na niektorych trhoch nema ani 2.0 Valve.
Snazia sa tlacit na firemnu klientelu cez naftu.
Avatar - petrumr
6. 7. 2013 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 7. 2013 08:21
Re: 1.8
Americká verze Toyoty Corolla bude dodávána s 1.8 Valvematic a CVT převodovkou a pochybuji, že by byla bez klimy. Takže motor tam určitě vleze (základ Aurisu je stejný), jen je to jak psal CommonUser debilní politika Toyoty.
6. 7. 2013 13:44
4x4
škoda, že není v nabídce i čtyřkolka ... jinak se mi líbí :yes: .. škoda, že v první generaci auris kombi neměl ..
Rozbalit vlákno
0
6. 7. 2013 16:19
OT: dotaz k redakci
Proč se mi, když někoho ohodnotím, zobrazí "NaN"? Mohli byste to nějak opravit? Děkuji.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
6. 7. 2013 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2013 20:55
Re: OT: dotaz k redakci
Neotravuj pořád s komunisty. Pod články mimo téma ekonomika nepatří.
Avatar - petrumr
7. 7. 2013 08:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2013 10:08
Re: OT: dotaz k redakci
Mě se to nedotklo, jen mě rozčiluje, když taháš politiku do všeho. Kdybys sem tahal ODS, tak Tě kritizuji také :-!
Avatar - petrumr
7. 7. 2013 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2013 11:48
Re: OT: dotaz k redakci
Verbez je ted v demisi ;-) a doufam, ze jich aspon par zavrou :-)
7. 7. 2013 10:05
Re: OT: dotaz k redakci
Děkuji, už to funguje :yes:
BRAVO REDAKCE :yes:
6. 7. 2013 18:48
Slušné auto
Toyota poslední dobou zrovna neplodí jeden hezký model za druhým, Auris Combi se ale povedl. Jediné dvě výtky mám 1. k nevhodnému tvaru zadních odrazek - opticky zbytečně dělají auto vyšším než je, 2. k příliš mohutnému zadnímu nárazníku. Vypadá to sice originálně, zajímavě, zbytečně ale zmohutňuje už tak velký zadní převis. Zato vepředu je vše v pořádku, dravý výraz autu sluší.

[odkaz]

Interiér bude pravděpodobně stejný jako u hatchbacku - takže jeden z nejlepších ve třídě - Golf už holt není tím suverénním interiérovým vládcem jako před nějakými pěti, deseti lety. Na autosalonu sem z Aurisu pomalu ani nechtěl vylézt. ;-)

[odkaz]

Bravo TOYOTA!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 21:07
z hladiska rozmerov auta
aj velkosti kufra a pouzitych motorizacii ako aj zaujimaveho celkoveho dizajnu ma myslim k aurisu kombi najblizsie prave ceed kombi... obe auta ponukaju skvele atmosfery, maju zaujimavy dizajn ktory je znacne dynamicky a obe auta su z azie a maju skvele meno v europe.... vidim to tak ze zrovna ceed kombi bude najvacsi super tohto aurisu.... urcite nie golf ktory bude oslovovat inu a skor konzervativnu skupinu zakaznikov.... zaujemca o lifestylove kombi bude skor volit auris valvematic alebo ceed gdi ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 21:13
Re: z hladiska rozmerov auta
teda mam na mysli to ze obe znacky su azijske.... samozrejme ceed sa vyraba na slovensku a auris v anglicku.... ;-)
7. 7. 2013 05:16
Designová beznaděj
Vždy (nebo skoro vždy), když se objeví nová Toyota, mě přivádí v úžas naprostá neschopnost jejich designérů. Je to prostě.... ošklivé. Až se bude volit nejméně pohledný kombík nižší střední třídy na evropském trhu, tohle auto nemůže nevyhrát. Vysoký ponton, přerostlé převisy, absurdně bachraté nárazníky - prostě všechno, ale úplně všechno je zde špatně, jako to navrhovalo dítě na základní škole. Je to tak příšerné, že by Toyota měla platit nějakou pokutu, že se na něco takového budeme muset na silnicích a dálnicích řadu budoucích let dívat. Jak je třeba mohlo napadnout stvořit tak hrozné zadní svítilny - vypadají jako nějaký tahavý blivajs natažený na špejlích - opravdu nechutné. A design přístrojové desky - to je taky nekonečná beznaděj. Toyoto, za toto ;-\ Možná jsou Toyoty spolehlivá auta (i když v posledních letech se o tom dá taky s úspěchem pochybovat), ale něco takového si může koupit jen člověk slepý, nebo totálně bez vkusu nebo naprostý designový ignorant... Proti tomu je totiž i Hyundai i30 kombi krasavec >:D A absurdní třešnička na dortu je potom nezbytné slůvko "Sport" v názvu >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
10
7. 7. 2013 05:40
Re: Designová beznaděj
Pletes si pojmy s dojmy. Myslis si, ze pises o designu, ale ve skutecnosti kritizujes vzhled, coz je vsak pouze casti designu.
Nastesti, esteticke vnimani je velice subjektivni. Jak se rika "100 lidi, 100 chuti". Svuj prispevek jsi mohl zkratit na "Nelibi se mi" a vysledek by byl stejny.
7. 7. 2013 05:43
Re: Designová beznaděj
Ano, mohl jsem napsat jen "nelíbí se mi", ale já mám ve zvyku zde svoje názory vždy podložit nějakými fakty ;-) Třeba nelíbí se mi, že ten C sloupek se směrem nahoru prudce rozšiřuje, protože by to mělo být přesně naopak :-)
7. 7. 2013 05:53
Re: Designová beznaděj
Fakta subjektivne vnimana nejsou fakta, pouze pocity. Mohl bych prepsat tvuj text, pouze tve negativni pocity bych prevedl na pozitivni. Napr. vysoky ponton karoserie bych oznacil za elegantni, bachrate blatniky za vysoce efektni a interier za genialni. Designery Toyoty bych nominoval treba na "Red dot". Pritom slohove slozeni tveho textu by se nezmenilo.
Fakta a subjektivni vnimani nelze michat. O to se zde jiz leta snazi jeden (nejmenovany) komik a vysledek je k smichu.
7. 7. 2013 09:18
Re: Designová beznaděj
[odkaz]
vs
[odkaz]

Každému se holt líbí něco jiného, ale říct, že i30 je pohlednější než Auris ... podle mě máš divný vkus.

[odkaz]
vs
[odkaz]

Interiér i ty nejrenomovanější motoristické časopisy označily za perfektní, jen malinký krůček od krále Golfa. Kvalitní materiály, logické umístění ovladačů, skvěle čitelné budíky - obrovský pokrok oproti předchozímu Aurisu. Pokud srovnám designově přístrojovku i30 a Aurisu, vidím zde jasného vítěze. Už volant i30 je naprostá vzhledová hrůza, na pohled laciné stříbrné ozdoby dojem nijak nevylepšují. Tvar výdechů ventilace radši nekomentuji. ;-)

:yes:
Avatar - miromen
7. 7. 2013 09:55
Re: Designová beznaděj
Tomu interiérovému chaosu a celkovému nevkusu ty říkáš povedené ? Tohle se interiéru G7 ani zdaleka nepřibližuje. A ta zadní část jak u HB tak u kombi je až hrůzostrašná. Toyota děla dle mě nejhorší nebo jeden z nejhorších designu. Vzhled Korejců se ti líbit nemusí ale jejich design je vyváženější a celkově je na tom lepe.
7. 7. 2013 10:28
Re: Designová beznaděj
Interiérový chaos? Seděl si v tom autě vůbec někdy? Ergonomicky je palubní deska naprosto vzorná, kvalitou použitých materiálů je před i30 a krůček za Golfem. Není to můj výmysl - přečti si recenzi ve Světě Motorů, AutoTIPu, Auto motor sportu atd.

Říkáš, že korejci mají vyváženější design - dejme si tedy fotky.

[odkaz]
vs
[odkaz]
vs
[odkaz]

Auris zkrátka vypadá jako pravý kombík nižší střední třídy, zatímco Ceed a i30 by člověk nezajímající se o auta řadil jako konkurenci pro Fabii Combi, 207 SW. Vypadají spíš jako přerostlé hatchbacky. Světlomety protažené až kamsi k bočním oknům dělají opticky příď kompaktnější - nehodící se k vozu nižší střední třídy. Až příliš stoupající spodní linka bočních oken má potom za následek prťavé třetí boční okno - což majitelé jistě ocení při parkování. Nepraktické, nehezké. Miniaturní zadní převis Ceedu a i30 Combi jen potvrzuje vizuální kompaktnost modelů.

[odkaz]
Toto je designově vhodný kombík nižší střední třídy.

[odkaz]
Jak jsem říkal - zezadu to nevypadá ideálně, pořád ale mnohem vyváženější a na kombík lépe se hodící design než u Ceedu Combi.

[odkaz]

;-)
Avatar - miromen
7. 7. 2013 10:58
Re: Designová beznaděj
Mě odkazy dávat nemusíš já jsem Aurise vyděl a seděl v něm. Ta zadní část zabiji zbytek auta. Ta zadnice je tak nevyvážena a nepohledná až se člověk lekne. Interiér to je jedna velká katastrofa. Působil na mě jak z moderního obrněného transportéru. To navázaní palubky na dveře hůř snad ani už nejde udělat. Výdechy ventilace různých tvaru ,nevzhledný volant a řadička. A ty 3 displeje kde si každý hraje ne jiné barvičky atd.
7. 7. 2013 11:21
Re: Designová beznaděj
Design zadku ovšem není všechno - souhlasím, že se zrovna nepovedl - zepředu je ale myslím Auris moc pěkným dravě se tvářícím autem, boční profil mi přijde vyvážený, čistý. Zadek zabíjí hlavně ta prohlubeň na kliku kufru - Toyota se zde mohla o***t po Golfu a zabudovat otevírání do firemního loga. Divné, všelijak tvarované zadní světla jsou v dnešní době populární - viz Focus nebo i30. Klasika v podání Golfu, Octavie nebo Astry se mi líbí víc, navíc jen tak nezestárnou.

:-)
Avatar - miromen
7. 7. 2013 11:30
Re: Designová beznaděj
Když jsem zahledl Auris tak jsem si říkal hm to je pěkný moderní design který má šmrnc. Některe nepovedene detaily jsem přehlídl a myslím že nejsou tak podstatné aby staly za zmínku. Jenže čím víc jsem se blížil zadní časti tím to bylo horši a horši. Když to přeženu tak v provoze bych se za tu zadní část styděl a litoval lidi kteří jedou za mnou. >:D
Prostě ta zadní část podle mě zničila celkově design Aurise. Podobně je to i u Civica.
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2013 14:45
Re: Designová beznaděj
Já bych řekl, že zrovna Auris v kombíku je z nových Toyot takové nejmenší zlo. Kdyby to nemělo taková hrozná zadní světla, odrazky a nárazník, tak by to bylo i hezké (v mých očích).
7. 7. 2013 06:49
Tak jinak....
Dobrá, udolals mě, takže jinak: vzhled této Toyoty ve mě vyvolává mimořádně nepříznivé pocity, brrr. A to proto a proto a proto... 8-s 8-s 8-s
Dofám, že teď už jsi spokojen ;-) Ale svůj názor na design nějakého auta tady přece prezentuje kde kdo, nejenom já... Já jenom prostě trpím, když vidím, co ty designéři Toyoty páchají, když by to šlo dělat o tolik lépe - toť vše (a ano, máš pravdu, je to jen můj SUBJEKTIVNÍ názor, ale určitě nejenom můj....)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2013 12:18
paci sa mi auris kombik
v mojej hierarchii kombikov tejto triedy ho radim hned za mojho najvacsieho favorita:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2013 19:46
Spokojenost s Toyotou
Proč dělat svoji vlastní ''srovnávačku''. Na to existuje spousta odkazů.
Zdá se, že to pochopili už i Němci, že Toyota je nejlepší :-)

Volvo vyhrálo jen kvůli tomu, že není zastoupeno mezi malými vozy. Tam přestože Toyota vyhrála taky, tak si zkazila průměr >:D

Myslím, že toto je anketa ze všech nejdůležitější - jak je zákaznk spokojen:

[odkaz]

Auris byl 4. a Golf 9. ;-) z dvaceti kompaktních modelů!

[odkaz]

Jinak Auris Hybrid byl právě označen v dlouhodobém testu na 100 tis. km Auto-Motor-und-Sport označen za nejlepšího ze všech :yes: !!!
I když měl jednu závadu - po 98 tis. km praskla jedna žárovka :-)
Rozbalit vlákno
0