Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Avensis 2006: premiéra v Madridu

Úspěšný sedan, liftback a kombi jménem Toyota Avensis bude představen na madridském autosalonu (od 25.5.2006 do 4.6.2006) v inovovaném provedení.
Zpět na článek
30. 4. 2006 13:45
neregistrovaný "fire"
1. 5. 2006 10:23
neregistrovaný "headup"
1. 5. 2006 13:48
neregistrovaný "patrik"
1. 5. 2006 16:24
neregistrovaný "VDC"
2. 5. 2006 12:07
neregistrovaný "malir"
2. 5. 2006 23:10
neregistrovaný "VDC"
22. 5. 2006 20:22
neregistrovaný "jurki"
30. 4. 2006 13:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "jan"
30. 4. 2006 15:04
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 16:45
neregistrovaný "pawel"
30. 4. 2006 18:22
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 18:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 18:20
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 19:00
neregistrovaný "jozef77"
30. 4. 2006 21:43
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 08:39
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 09:41
neregistrovaný "jozef77"
30. 4. 2006 20:56
30. 4. 2006 21:17
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 20:10
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 20:23
neregistrovaný "Tom"
30. 4. 2006 21:31
neregistrovaný "jozef77"
30. 4. 2006 14:58
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 18:26
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 19:49
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 20:08
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 10:45
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 18:25
neregistrovaný "Charger"
22. 5. 2006 20:23
neregistrovaný "jurki"
30. 4. 2006 16:29
neregistrovaný "Jenyk"
30. 4. 2006 16:48
neregistrovaný "carmik"
30. 4. 2006 18:25
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 19:54
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 20:06
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 21:15
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 09:21
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 11:07
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 12:41
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 12:54
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:00
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:16
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:16
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:23
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:28
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:45
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 13:54
neregistrovaný "patrik"
1. 5. 2006 14:10
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 14:42
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 14:58
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 21:18
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 21:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 09:02
neregistrovaný "bb"
2. 5. 2006 15:42
neregistrovaný "Charger"
2. 5. 2006 09:19
neregistrovaný "Coulin"
2. 5. 2006 15:44
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 12:10
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:34
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 12:53
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:09
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:17
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:19
neregistrovaný "Charger"
2. 5. 2006 09:07
neregistrovaný "bb"
2. 5. 2006 15:45
neregistrovaný "Charger"
22. 5. 2006 20:26
neregistrovaný "jurki"
30. 4. 2006 19:34
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 18:27
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 4. 2006 18:48
neregistrovaný "mari"
30. 4. 2006 19:52
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 4. 2006 21:05
30. 4. 2006 21:11
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 21:42
30. 4. 2006 21:46
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 21:55
30. 4. 2006 22:00
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:05
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:07
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:11
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:24
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:51
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 23:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 23:11
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 23:22
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 21:55
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:06
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:12
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:13
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:30
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:40
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:54
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 23:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 12:03
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 12:59
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 14:00
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 14:14
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 15:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 15:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 18:33
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 21:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 21:20
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 23:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 14:01
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 21:13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 5. 2006 15:46
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 12:02
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 21:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 21:56
30. 4. 2006 22:02
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:10
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:22
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:41
30. 4. 2006 22:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:51
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 23:57
1. 5. 2006 00:27
neregistrovaný "jazdec"
4. 8. 2006 22:17
neregistrovaný "MUDrc"
1. 5. 2006 00:29
neregistrovaný "ANTIGTI"
1. 5. 2006 00:44
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 12:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 02:03
neregistrovaný "Hanz"
1. 5. 2006 09:55
neregistrovaný "jozef77"
2. 5. 2006 09:59
neregistrovaný "bb"
1. 5. 2006 10:20
neregistrovaný "headup"
1. 5. 2006 13:57
neregistrovaný "anonym"
1. 5. 2006 10:35
neregistrovaný "Brázdič"
1. 5. 2006 12:07
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:28
neregistrovaný "IT"
1. 5. 2006 13:25
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:36
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:48
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:58
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:59
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 16:46
neregistrovaný "Honysek"
2. 5. 2006 19:44
neregistrovaný "jan"
1. 5. 2006 12:46
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 12:53
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 15:40
neregistrovaný "anonym"
1. 5. 2006 19:43
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 19:04
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 19:16
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 19:58
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 20:22
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 20:43
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 21:20
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 19:44
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 19:57
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 20:26
neregistrovaný "Charger"
2. 5. 2006 07:44
neregistrovaný "Brázdič"
2. 5. 2006 08:55
neregistrovaný "Tom"
2. 5. 2006 09:44
neregistrovaný "IT"
2. 5. 2006 19:48
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:51
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 20:02
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:53
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:56
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 20:10
neregistrovaný "jan"
3. 5. 2006 07:28
neregistrovaný "Charger"
neregistrovaný "fire"
30. 4. 2006 13:45
bez titulku
no ten motor teda nic moc, tdi na to,jak je stary je parametrama lepsi
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "headup"
1. 5. 2006 10:23
Re: bez titulku
nepatří to sem ale zeptám se. je velkej problem kdybych dojezdil letní sezonu na zimních gumách? na příští zimu chci totiž kupovat uplně nové a tak chci stávající dojet. nemůžou mi třeba v hicech bouchnout?
neregistrovaný "patrik"
1. 5. 2006 13:48
Re: bez titulku
Už jsem to jednou udělal a nebouchly - akorát ta jízda nestojí za nic, jak tanec v galoších. Podle magazinových testů se navíc v horku na zimních dost drsně prodlužuje brzdná dráha...:-((
neregistrovaný "VDC"
1. 5. 2006 16:24
Re: bez titulku
Hlavne je oproti letnim o dost nizsi odolnost vuci aquaplanningu. :no:
neregistrovaný "malir"
2. 5. 2006 12:07
Re: bez titulku
naopak, zimni maji lepsi odvod vody, takze jizda na mokru je s nimi bezpecnejsi. Nejvetsi rozdil je v tom, ze se zimni smes rychle opotrebuje.
neregistrovaný "VDC"
2. 5. 2006 23:10
Re: bez titulku
Nesmysl
neregistrovaný "jurki"
22. 5. 2006 20:22
Re: bez titulku
Urxite tomu velmi rozumies skus logicky uvazovat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 13:51
Hydra
Kdy Toyota vyrobí normálně vypadající auto. Tohle je hnus.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "jan"
30. 4. 2006 14:26
Re: na co?
zakaznici toyoty jsou znami svoji nenarocnosti, hlavne ze je auto spolehlive odveze z bodu A po bod B. Design a technika staci z roku 1995
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 15:04
Re: na co?
škodovce taky až do r. 1990 stačila technika z roku 1964 >:-[] a i v současnosti si vystačí s 8 ventilovou 1,6 v oktávce :no:
neregistrovaný "pawel"
30. 4. 2006 16:45
Re: na co?
Mohu se zeptat, co je tak zastaralého na osmiventilové technice na čtyřválcovém motoru? A nepoužívá ho zdaleka jen Škoda a koncern VW.
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 18:22
Re: na co?
Já se zas ptám, co je nemoderního na motorech VVTi či D4D nebo na hybridním pohonu modelu Prius, že tu někdo označuje techniku toyoty za techniku z roku 1995
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 18:08
Re: na co?
Tohle není design z roku 1995... Tohle je prostě ošklivé auto.
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 18:20
Re: na co?
:yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "jozef77"
30. 4. 2006 19:00
Re: na co?
O co krajsi je VW Passat? Asi len o ten znak,vsak?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 21:43
Re: na co?
No kdyby to byl jen ten znak, on je hezčí aspoň o dva světelné roky...... ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 08:39
Re: na co?
:yes:
neregistrovaný "jozef77"
1. 5. 2006 09:41
Re: na co?
Prosim ta,vsak skaredsie auto ako novy passat sa dnes snad ani nevyraba,ten starsi este ako tak vyzeral. :-(
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 21:17
Re: na co?
Ošklivých aut existuje mraky. Jde jen o názor.
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 20:10
Re: na co?
Hmm, kdyby vyráběli auto s technikou a designem z roku 1995 tak sou v krachu.. :no:
neregistrovaný "Tom"
30. 4. 2006 20:23
Re: na co?
Toyota (Lexus) a zastaralá technika? Ty musíš bejt slušnej mimoň :no:
neregistrovaný "jozef77"
30. 4. 2006 21:31
Re: na co?
:-! :yes:
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 14:58
Re: na co?
možná čeká, až to normálně vypadající auto vyrobí VW >:-[]
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 18:26
Re: na co?
To jich už vyrobilo paní inženýrko..
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 19:49
Re: na co?
Jedinej hezkej VW byl a je původní brouk...pane Chargere
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 20:08
Re: na co?
Ehm...když myslíte paní inženýrko ;-\
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
1. 5. 2006 10:45
Re: na co?
no možná ještě corrado a multivan (transporter, caravelle) zejména ovšem T2... ale rozhodně to není passat s golfem >:D
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 18:25
Re: na co?
nikdy.. :-!
neregistrovaný "jurki"
22. 5. 2006 20:23
Re: na co?
chcel by som vedeiet aky kybel stoji tebe na chodniku
neregistrovaný "Jenyk"
30. 4. 2006 16:29
Úspěchu Toyoty nerozumím,
asi nejsem ten správný zákazník. Připadají mi ta auta taková..bezpohlavní, něco jako VW. Tohle je od pohledu a i podle toho, co se o tom píše, nudné auto. Jo, spolehlivost, beru, ale je škoda, že to tolika lidem stačí.
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "carmik"
30. 4. 2006 16:48
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
zajdi se s Toyotou také někdy svézt a možná porozumíš
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 18:25
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Ject Toyotou je absolutní nuda!! Jediné modely toyoty, které tě dokázaly svezením uspokojit byly: Supra Mk3, Stará Corrola se zadním náhonem (myslím že to byla poslední Corrola zadohrab), stará MR2 a na víc si nevzpomenu..fakt ne! Kdyžtam pomožte...jinak chápu, že každého uspokojuje jiný typ jízdy..někdo se rád nudí..
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
30. 4. 2006 19:54
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Yaris Turbo, corolla T-sport, Landcruiser 100 po Sahaře :yes:
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 20:06
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Land Cruiser 100 po sahaře? Naprosto souhlasím:yes:...yaris Turbo...hmm, docela dobrý, Corrola T-sport? horší hot hatch neexistuje.. :no:
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 21:15
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Jen si o něm četl, tak si jdi do lednice otevřít pivo... :no:
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 09:21
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Sice nevím, k čemu se vyjadřuješ, ale předpokládám, že ke Corrole...takže ty si takový frajer, že si jel se všema hothatchama?? Samozřejmně, že sem o ní jenom četl a nestydím se za to...stačí mi když v testu hothatchů skončila na posledním místě- tudíž před ní byly takové věci jako Octavia II RS8-s, nebo stařičký Civic Type R...to myslím mluví za vše!!
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 11:07
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
>:D Jen jsem si vzpomenul na test v AutoTipu, kde Passat B5 porazil Volvo V70. Pak na test, kde O2 porazila Passata. A nedávno Mégane Grandtour v SM rozsekal právě Octavii. Dalo by se s nadhledem tedy říci, že Mégane Grandtour je lepší Volva V70 :-). Vím, kritéria byla stanovena patrně jinak, ber to jako vtípek. Nicméně média jsou tvrdě dotována právě automobilkama. A říct po jednom HH testu, že Corrola T-Sport je nejhorší HH na trhu, aniž bych spustil její motor, mi přijde hodně levné a ještě více naivní. Pokud bys hodnotil pouze design, nebo měl všechny HH projeté, nehnu ani brvou. Ale takhle radikální soudy... Představ si, že by si měl načten pouze nějaký Toyota Magazín, jak by test dopadl je jasné, T-Sport by rozhodně poslední nedopadl. To by byl najednou pro tebe nejlepším HH pod Sluncem??? ;-\
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 12:41
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Tak když čteš Autotip a Svět Motorů tak se musíš připravit na to že se dozvíš hodně zajímavé věci.. >:D , no a jinak o Corrole T-sport sem toho přečetl hodně a už tam bylo napsané, že výrazně zaostává za těma nejlepšíma HH a ten srovnávací test to jenom potvrdil- přikládám na něj odkaz:[odkaz] mimochodem ta Corrola je už nová verze s kompressorem.. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:54
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Prosim tě, už jsi někdy nějaké auto vůbec řídil? Nechci se tě dotknout, ale tvé příspěvky na mě působí dojmem 17tiletého chlapce, co čte testy a všemu děsně moc rozumí. Neber to zle.
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:00
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
KDyž myslíš.. ;-\ samozřejmně že sem řídil...ale kde jinde než v testech by ses chtěl dozvědět pravdu, když nemáš tu možnost řídit všechny auta které bys řídit chtěl?? A vím, že se ti navážím do Toyoty, kterou máš očividně rád, ale já to tak cítím... prostě Toyota pro mě nemá kromě spolehlivosti žádný smysl. :-|
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:16
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
:-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:16
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
:yes: :-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:23
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
A kromě spolehlivosti má pro tebe smysl alespoň takový, že existuje a ty se tu k ní můžeš vyjadřovat. Zároveň je to další protipól k tvým oblíbeným značkám... Těch smyslů je vždycky víc ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:28
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
:yes: >:D Jo, máš pravdu..
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 13:45
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Stratosféra, Axel Springer, to je jedno. Já čtu valnou většinu toho co vychází, čistě ze zábavy (nemyslím pro posměch, nýbrž pro relax). Ale rozhodně dám na vlastní zkušenost. Můj současný vůz ve srovnávacích testech obou (i více) vydavatelství v podstatě propadl. Ale já si jej před koupí projel, stejně jako konkurenci, a vyhověl mi v požadavcích nejlépe. Ale nedovolil bych si napsat o autě, že je 5račka, když jsem v něm nejel. To můžu o jeho designu, nikoliv vlastnostech. Takhle slepě věřit a soudit, to mi právě přijde levné a naivní.
neregistrovaný "patrik"
1. 5. 2006 13:54
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
:yes:
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 14:10
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Ehm...napsal jsem, že Corrola T-Sport je ***?? Jen že zaostává za nejlepšíma HH...a to nemůžeš popřít. Nebo si snad myslíš, že patří mezi nejlepší HH?? Jinak chápu že auto se vybírá podle osobních preferencí a nepochybuju, že jsi se svým výběrem spokojený...jenže mám představu o definici slovního spojení Hot hatch a Corrola T-Sport se té definici jaksi nerovná. Jinak taky radši dávám na vlastní skušenost, ale taky čtu valnou většinu toho co vychází, protože prostě nemám čas si vyzkoušte všechny vehicly jak jezdí.. PS: někomu vždycky musíš věřit a co se týče aut, tak věřím Stratosféře ;-)
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 14:42
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
No já T-Sportem také nejel, ale třeba už kvuli své výše uvedené zkušenosti (vlastní názor versus periodika), by mi třeba právě T-Sport seděl nejvíce, nevím. Třeba má podvozek, se kterým bych měl největší odvahu se do něčeho pustit. Znám člověka, kterému absolutně nevyhovují Stratosférou vychvalované BMW a v Mercedesech nejen že se cítí jistěji, ale je i rychlejší. První je totiž dle mého názoru vždy člověk, pak až vůz (samozřejmě kromě DS, Bory, DB-7, Espritu a Talismanu, ty jsou dál než člověk ;-) ). Ano, motoristická redakce by se měla nad subjektivní "problémy s vozem" jedince povznést, ale protože k nim neustále tečou peníze právě od automobilek (rozdílné výsledky testů různých periodik- buď jde o peníze, nebo jiného testmana, tedy již jistá míra subjektivizace), proto jim tolik nevěřím. Takže definice nejlepšího HH, aniž bych v něm seděl pro mne bude, když všechny možná periodika skrz naskrz Světem jedno právě takové zvolí (pokud do všech nepotečou peníze z jedné automobilky >:D), nebo pokud si budu na 100% jistý, že řídím a cítím vůz zcela stejně jako třeba Chris Harris, Tom Hyan, či Ondřej Láník, který tento závěr vysloví.
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 14:58
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
:yes: :yes: chápu...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 21:18
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Ano, Ano VW BORA >:D >:D >:D :yes: :yes: (vím, že myslíš Maserati ;-) - už jsme se tady o tom jednou bavili..)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 21:15
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Stratosféře nevěřím ani vlastní trenky >:D >:D :no:
neregistrovaný "bb"
2. 5. 2006 09:02
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Ty hele koukal jsi někdy co ta tvoje stratosfera vydává za plátky?
Jednou jsem si "omylem" přečetl ve SPEEDu srovnávací test golf vs impreza vs už nevim co a nestačil jsem se divit co ten magor dokázal napsat.... Nemusíš bejt einstein aby ti došlo že to jsou naprosto nesolidní bulvární plátky prostě samé sofistikované a náročné čtení pro čtenáře s IQ do max. 85.
neregistrovaný "Charger"
2. 5. 2006 15:42
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Ehm...jo, většinu věcí, kterou vydávají bych si nekoupil...ALE- co se týča aut tak jim naprosto důvěřuju- SPEED- že se ti nelíbil jeden člá¨nek ještě nic neznamená, ale budiž, když to tak cítíš...CARAUTO- nejstarší automobilový časopis na světě a navíc z Anglie- víš co to je?? To je tradice a X let zlepšování a zdokonalování- žádný bulvár, jen čistě pocity z jízdy- to je časopis pro řidiče!! Né pro důchodce...A navíc brzo od Stratosféry přijde Top Gear...to bude něco >:D :yes:
neregistrovaný "Coulin"
2. 5. 2006 09:19
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Corolla se píše se dvěma l a ne r,víc se nemá cenu k tomu vyjadřovat TTT :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Charger"
2. 5. 2006 15:44
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Jo, máš pravdu.. :yes: to je tím, že o takové věci jako je Corolla se nezajímám...
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:10
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Chargere, kolika Toyotama jsi jel, že víš, že je to nuda? ;-) Někdo se rád nudí. No, tak pokud říkáš spolehlivému a kvalitnímu odvozu nuda, tak potom jo. Já si zase nechám ujít přidržování řadičky, aby nevypadla rychlost, hledání rychlostního stupně, problémů s váhou vzduchu, návštěvám servisů, neočekávaným výpadkům motoru a následné jízdy v nouzovém režimu... Jooo, někdo se rád nudí :-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 12:34
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Jako ject jednou za rok v nouzovém režimu mi tak nevadí, když vím, že mám auto, které mě dokáže ve všech aspektech uspokojit...jinak co se týče řazení to beru jako samozřejmost, že by mělo být přesné a bezporuchové- ostatně tak je to u většiny nadaných aut..a jinak z tvé reakce mi vyšlo zase jenom to, že Toyota je bezporuchová...nic víc..a to všichni ví ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:53
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Vyhýbáš se odpovědi? ;-) Jednou za rok ti to třeba nevadí, ale je zrovna pech, když začneš předjíždět a když jsi na úrovni předjížděného auta, tak se ti to přepne do nouzáku.. naproti tobě kamion... hmm špatný, nemyslíš? Teď konkrétně mluvím o jedné prémiovce německé výroby... Ale co, je to jen jednou do roka, že? :no: Každý má jiné preference a skutečně si nemyslím, že v Toyotě zažiješ nudu, když nebudeš chtít. Stejně tak ji můžeš zažít v čemkoliv jiném... Je to ubohé napsat, že je Toyota nudná. Můžeš to napsat o všem.
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:09
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Sem tu první otázku přehlídl- jel jsem v novém Avensisu, v Carině a v poslední Corrole...K tomu přepnutí do nouzáku při předjíždění, máš pravdu, to musí být hodně nepříjemné...a někteří lidé si nejspíš koupí Toyotu právě kvůli tomu pocitu jistoty, že se jim něco takového nestane...no když někdo chce auto jenom jako dopravní prostředek z bodu A do bodu B a chce si být jistý, že tamdojede, tak budiž..at si koupí Toyotu..ale pro automobilového nadšence nemá Toyota žádný význam (kromě některých vyjímek..) ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:17
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
No, je to tvůj názor a já ti ho neberu... Sice s ním nesouhlasím, ale to je vedlejší.
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:19
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
OK ;-)
neregistrovaný "bb"
2. 5. 2006 09:07
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Uspokojit jo? a to máš vagínu na dálkový ovládání?. Nesji ty mladší brácha GTI? (GTI nic ve zlém, německý auta jsou fakt super.... na schození ze skáli)
neregistrovaný "Charger"
2. 5. 2006 15:45
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
A co jiného bys chtěl dělat v autě, než se uspokojovat?? >:-[]
neregistrovaný "jurki"
22. 5. 2006 20:26
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
Ty * kt corolla mala zadny nahon ziadna
neregistrovaný "Charger"
30. 4. 2006 19:34
Re: Úspěchu Toyoty nerozumím,
S posledníma dvěma větama naprosto souhlasím.. :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 4. 2006 18:27
Octavia II 4*4 s 2.0 TDI. Hurááááá
To je bomba. a někdo přijde o zisky hele. GOOOOOOOOO škoda Octavia II GOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
30. 4. 2006 18:48
Re: Octavia II 4*4 s 2.0 TDI. Hurááááá
no tak dobrý no... Už jsem to četl pod airbagama, Astrou, Toyotou... O půl osmé na Novu se už radši dívat ani nebudu... Rada: studená sprcha a tření froté ručníky ;-) :-!
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 4. 2006 19:52
Re: Octavia II 4*4 s 2.0 TDI. Hurááááá
Tak co, bylo to na Nově? >:-[]
30. 4. 2006 21:05
AVE, AVENSIS
No, tak obrátit přední masku vzhůru nohama a vnucovat to jako inovaci roku... to bych od Toyoty nečekal. Nahoře mě zboural kolega PM >:D :yes: ...to fakt sedí. Jinej kolega přirovnává TTT k VW... Jo, je tam možné vystopovat tu souvislost středního proudu... Akorát, porovnejme kvalitu designu... a je jasné, kdo to umí v tom středním proudu dokonale a kdo to stále ne a ne vypočítat... Zadní blinkry jsou jak boky od valacha. Předek je zoufale nudnej... tak holt se tu budem kasat, jakou má dobrou naftu. Jo, má... ale nemělo by to u auta bejt i tak, že tě uchvátí i když se k němu budeš blížit po svejch na parkovišti?... Pro mne je to jen jedno z dalších neosobních aut ve střední třídě... postrádá styl, výrazovou linii, drajv... nuda, nuda, nuda. :no:
Rozbalit vlákno
54
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 21:11
Re: AVE, AVENSIS
Ta poslední věta, jako bych viděl Passata >:D . Co se týče obrácení masky vzhůru nohama coby inovace roku, moc dobře pamatuji na facelift trojkového golfu. Tam tehdá taky nešlo o nic jiného, nežli o změnu počtu příčných lišt v masce +1. Avensis je dělo. Accord mi sice učaroval více, ale Mazda 6 zase méně. Potkávám jednoho kombiAvensise denně, řídí ho člověk na správném místě a je to vidět. :yes:
30. 4. 2006 21:42
Re: AVE, AVENSIS
Accord je učarovatelný... má evropskej šmrnc, potenci. Jiskra Mazdy se pozvolna vytrácí. Z této trojky má nejméně trvanlivý design. Avensis v kombi je o galaxii vzhlednější, než sedan... ale předek a zadní blinkry jej tak jako tak degradují... :yes: P.S. Trojkovej GURU myslím neprodělal vzhledovou inovaci, neb vyjel rovnou G IV... :yes:
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 21:46
Re: AVE, AVENSIS
Trvanlivost designu coby pojem nesnáším. Pokud vím, obhajují na něm redaktoři SM bezesmyslně oteklý design naší automobilky (příklad). Avensis v kombi je vyvážený jako celek, blinkry neblinkry. Vypadá jako z jednoho kusu, má velmi inteligentně ukrytý sex appeal. P.S. Prodělal, právě tou maskou chladiče. Myslím že tam byla určitá snaha o její úsměv (muhehehe), pokusím se najít fotky, ač sám nevím kde.
30. 4. 2006 21:55
Re: AVE, AVENSIS
Trvalost designu není negativní kategorie... zejména ve středním proudu... možná je to stejné umění, jako vytvořit ikonu vzhledu ve sporťákách... Vycházím totiž z toho, že tak jako "sporťák" je kategorie, o níž se výrobci cíleně snaží, snaží se též o střední proud... v tom ryzím významu. P.S. Jo, možná jsi to trefil, že novej předek má bejt trochu do úsměvu... :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:00
Re: AVE, AVENSIS
Spíš bych řekl, že nový předek má bejt více úsměvný... Ne opravdu, Toyota by se chvíli neměla soustředit na techniku, ale na design svých některých vozů. Zvlášť ve střední je to tragedie. Když už Toyotu tak jedině jako Lexuse. Nejlepší co Toyota udělala je Supra a Celica, až se mi zdá, jako když Toyota nezvládá cokoliv co má víc jak 2 dveře...
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:05
Re: AVE, AVENSIS
Trvanlivost designu není negativní kategorie, ale subjektivní kategorie, stejně jako sám design. Například 3D Mégane, vůz kterému každý "profi" žurnalista sliboval rok sexu a následných pět let vrásek, mi dodnes tahá oči svým směrem. Ale ta Škodovka (příklad) je natolik otekle předvídatelná, že mě nudí už při představení. Pro mne vrásky na celý život. P.S. Tím úsměvem jsem myslel facelift III. Golfa, ale zatím jsem nic nenašel. Možná že šlo o Vento, každopádně jedna z těchto dvou designových básní (bohužel ironie) tímto maskofaceliftem prošla.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:07
Re: AVE, AVENSIS
No jo, ale čím obhájit Avensis (nemluvíme o technice)...?
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:11
Re: AVE, AVENSIS
Viz výše, sedí mému zraku, je vyvážený. Na kombíku není ani jedna křivka špatně (narozdíl od minulé generace).
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:21
Re: AVE, AVENSIS
Aha. No já mám spíš problém se sedanem a hlavně s přídí. A co hůř ten facelift ji ještě tak o 50% zohizdil. Teď je maska ještě ke všemu zkroucená... No těžko to auto dokážu "uchopit".. :-(
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:24
Re: AVE, AVENSIS
Takových aut je, co nedokážu uchopit. Třeba... Passat >:D >:D >:D Ale abych nehanil jen koncern, tak poslední dobou kritizuji Fordy. Aktuální Mondeo, Fiesta, Focus II, S-Max, Galaxy, to jde zcela mimo mě (a to Focus I hatch je žrádlo).
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:37
Re: AVE, AVENSIS
Hmm, kdyby jsme šli proti sobě na ulici, tak se prostě úplně minem. Aktuální Mondeo se mi ani ne nelíbí, ale zkrátka pro mě je tak trochu nuda, něco asi jako pro tebe Passat, současná Fiesta se mi líbí moc, současná (nová) Galaxy se mi líbí dost, S-Max se mi líbí o něco míň. A Focus? Jedničku jsem nesnášel (snad vyjma ST verze). Dvojka se mi líbí hodně, a ve verzi ST tuplem.
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:51
Re: AVE, AVENSIS
Mondeo je sice nuda, ale aspoň mu věřím výraz, Passatu nikoliv. Fiesta byla vzhledově zastaralá už když vyjela, tady je Grande o kilometry dál. Galaxy se mi líbilo na reklamních fotkách zezadu. Na reálných fotkách (live jsem ho neviděl) je to hodně jednoduchý design... vlastně jak to píšu, ten aktuální design Fordu na mne působí- "reklamní fotka, PLESK, nářez, no i když možná ne, teda vlastně vůbec ne, proboha vždyť takhle dělá design VW, apod." A Focus ST, barva je mi šuma fuk, ale ty ozdobičky, 5erepetičky, baňky a kremrole, vypadá jako vánoční stromeček. Pravděpodobně bychom se na ulici minuli, mé oko vždy bude z mainstreamu brát Renault, Alfa, Lancia, Volvo a Saab (ten jen do roku cca 2000).
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 23:03
Re: AVE, AVENSIS
Mé oko bude brát jednotlivá auta. Z tebou citovaných značek jich moc nebude.. A Lancií vůbec jezdí nějak málo, což je škoda...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 23:11
Re: AVE, AVENSIS
V reálu, když vedle něj člověk stojí, tak působí o 50% lépe než na fotce. Tím se tě nesnažím přesvědčit. Jen pro zajímavost. Na AutoPraha '06 [odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 23:22
Re: AVE, AVENSIS
V pohodě, já mám v této kategorii svého favorita:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 21:55
Re: AVE, AVENSIS
Trvanlivost designu je opravdu zvláštní pojem. Nicméně opravdu víc sedí na Škodovku, než na současné Toyoty. Jedině možná Yaris a Aygo. Avensis a Corolla jsou naprosto odpuzující.
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:06
Re: AVE, AVENSIS
Trvanlivost designu, viz má odpověď pro diskutéra GTI. Je subjektivní.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:09
Re: AVE, AVENSIS
Je subjektivní. Z mého pohledu je prostě Toyota Avensis hodně nevzhledná a protože můj pocit trvá už několik let, tak se odvažuji tvrdit, že se mi nezačne líbit ani za 5 let a že pro mě to není "trvanlivý design".
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:12
Re: AVE, AVENSIS
Já se nehádám :-!
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:13
Re: AVE, AVENSIS
Si představ, jak by to bylo na howno, kdyby se všem líbilo to samé. To by byly diskuse. ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:17
Re: AVE, AVENSIS
No, všichni by se plácali ve dvouset příspěvcích po zádech.. >:D Já jen nechápu, proč se lidem Avensis líbí, resp. co se jim na něm líbí, těm kterým se líbí. A to je to co mě zajímá.
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:30
Re: AVE, AVENSIS
Avensis volá: "Že nevíš, kdo mě řídí". A ať je to otec od rodiny, manager, nebo třeba Komenský, ke každému to auto sedí. Avensis má mnoho výrazů, ale jen jednu podobu. To vyváženost celku, to zdání jednoho vytesaného kusu odvádí tuhle práci. A musím uznat, že tutu mnohovýznamovost zvládá lépe než můj prozatím neotřesitelný favorit, Concorde II Grandtour, ke které si toho passatoidního usmoleného hejska zkrátka představit nedokážu.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:40
Re: AVE, AVENSIS
No a možná to je právě její problém. Je vzhledově příliš univerzální a z mého pohledu se jí to nedaří.. C II Grandtour je co? Laguna?
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:54
Re: AVE, AVENSIS
Z mého se jí to daří, heč. A nejsem lepší člověk než ty. Mám jen jiný názor a je to paráda :yes: . P.S. Patrick le Quement se při návrhu Lagu II nechal inspirovat Concordem. A je to vidět :yes: .
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 23:01
Re: AVE, AVENSIS
No já toho Concorda moc nevidím, ale budiž...
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:03
Re: AVE, AVENSIS
Dokonalý popis Avensise. TTTom by to nezvládl lépe :-) Současná generace Avensise, je první, která se mi líbí :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 12:12
Re: AVE, AVENSIS
Kdes nechal oči :-(
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:59
Re: AVE, AVENSIS
Vážně se mi líbí její design. Více v kombi, ale i sedan je pěkný. Je nenápadná, vyvážená, všechno je, jak má být. Přitom dokáže zaujmout. A interiér je přímo ukázkový :yes: Kupovat teď kombík, tak je to vážný adept.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 13:56
Re: AVE, AVENSIS
Brrr..
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 14:00
Re: AVE, AVENSIS
>:D Už vím, čím tě budu strašit, když budeš ZZlobit. Wólpejprem Avensise >:-[] ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 14:14
Re: AVE, AVENSIS
>:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 15:19
Re: AVE, AVENSIS
>:D :yes: brrrr
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 15:21
Re: AVE, AVENSIS
Já ti zase budu pouštět Lonesovo písničky... Takový ty co si pobrukuje strejda Ed, když s oslíkem jede pro karton balenejch vod přes poušť, zatímco oslík zadýchává obrazovky a polstrovaný sedáky >:D 8-s >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 18:33
Re: AVE, AVENSIS
Oslík nic nezadejchává. Nevzpomínáš na chytrej deklík? ;-) >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 21:12
Re: AVE, AVENSIS
Moc ne..
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 21:20
Re: AVE, AVENSIS
Tak to buď rád >:D Lones na něj taky rád vzpomíná >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 23:37
Re: AVE, AVENSIS
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "dCi"
1. 5. 2006 14:01
Re: AVE, AVENSIS
:-) Ještě začnu vypadat jako zarytý Toyoťák :*) .
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 21:13
Re: AVE, AVENSIS
COŽ TAKY JSI!!! >:-[]
neregistrovaný "Charger"
2. 5. 2006 15:46
Re: AVE, AVENSIS
>:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:02
Re: AVE, AVENSIS
Pro tebe to JE "trvalnivý design". Už pět let se ti nelíbí... a to "trvá" ;-) >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 12:12
Re: AVE, AVENSIS
:-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 21:51
Re: AVE, AVENSIS
No i když jsem zpočátku přistupoval k Pašíkovi s určitým despektem, tak naživo mi přijde docela pěkný. Hlavně v černé nebo tm. modré. Je to relativně elegantní auto. Ale Avensis? Není ani sportovní jako M6 či Accord, ani elegantní ani nekombinuje oboje. Je to prostě neumětelsky zaoblená krabice. Prostě Toyota Tropí Trable :-)
30. 4. 2006 21:56
Re: AVE, AVENSIS
:-) ... jo, také mě Apoštol v tmavé modré přitahuje...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:02
Re: AVE, AVENSIS
Mě víc přitahuje spousta jiných vozů, já bych volil možná i tu černou, je to klasika a nedá se s ní nic zkazit ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:10
Re: AVE, AVENSIS
Passat ne. Je vizuálně nedořešený. Abych řekl pravdu (teď šeptám, aby mne GTI neslyšel), opravdu se divím, že takhle nevyvážený design byl pro vůz s natolik jasným image (ať už je v ČR jakkoliv špatné) vůbec použit. Nejhorší na něm (designu Passata) je, že nepůsobí jako záměr, ale jako pouhý výsledek. Ale opakuji (teď už nahlas)- SUBJEKTIVNÍ!!!!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:15
Re: AVE, AVENSIS
Jak to myslíš? Jako že pro ČR měli vyrobit zvláštní verzi Passata s jinou kastlí?
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:22
Re: AVE, AVENSIS
Ta závorka byla jen upřesněním, nikoliv definicí.
30. 4. 2006 22:41
Re: AVE, AVENSIS
Hele :-) já tě slyším 8-s :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 4. 2006 22:45
Re: AVE, AVENSIS
:-) :yes:
neregistrovaný "dCi"
30. 4. 2006 22:51
Re: AVE, AVENSIS
Kdepak, jenom vidíš >:D ;-)
neregistrovaný "jazdec"
1. 5. 2006 00:27
Re: AVE, AVENSIS
snad raz budes mat dost bubakov aby si presiel od plagatov a bicykla aj k skutocnemu autu...potom zacnes mnohe veci chapat inak:-)
neregistrovaný "MUDrc"
4. 8. 2006 22:17
Re: AVE, AVENSIS
Nechápu, co je to nudné auto. Ale vím, že všechny automobilky o sobě tvrdí, že vyrábí dobrá, kvalitní auta. Pokud by však byla jedna značka výrazně lepší, než druh, promítlo by se to v zastoupení na trhu. To se neděje. Podstatný vliv na prodejnost má "domáckost" značky, tedy u nás škodovka, v Rusku žigulík, v Polsku fiat. A do toho mix všech možných gebrauchewagen.
neregistrovaný "ANTIGTI"
1. 5. 2006 00:29
bez titulku
no avensis je tak technologicky a kvalitatívne dobre auto ze by si zasluzilo iny kabat... :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 00:44
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 5. 2006 12:15
Re: bez titulku
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Hanz"
1. 5. 2006 02:03
Děkovačka
Jsem moc rád, že se Vám Avensis nelíbí :-! aspon si svoji bezpohlavní káru snadno poznám na přeplněným parkovišti >:D PS: tahle inovace Toyoty mě taky moc neohromila :no:
Jinak k Passatu - přijde mi nechutně nafouklej, sterilní (hlavně uvnitř) a na 16" kolech je to jak parodie na auto (ale to je podobný i u Accorda, i když je mnohem víc sexy), jo minulej Passat to je jiný kafe :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jozef77"
1. 5. 2006 09:55
Re: Děkovačka
Az na toho Accorda uplny suhlas. :yes:
neregistrovaný "bb"
2. 5. 2006 09:59
Re: Děkovačka
Taky sem rád že si ho poznám akorát těch zelenejch už jezdí nějak moc. Asi bych si to šel hodit mít něco co má dalších 500 lidí na jednom parkovišti (Prasata,fabia a koktávka). Novej pasát mi zvenku (narozdíl od starýho) ani tak moc nevadí ale vevnitř je to jak vietnamská bižuterie - z mého pohledu vrchol nevkusu. Koktávka je furt ta samá nafouklá krabice která prodělala (designově) tak akorát facelift. V toyotě mi chybí aut. alternativa k 6man do D4D (třeba něco jako DSG od WfujV) ale rozhodně mi nechybí ten motor vyvýjený původně do zemědělských strojů TDI. :-! :-!
neregistrovaný "headup"
1. 5. 2006 10:20
gumy
nepatří to sem ale zeptám se. je velkej problem kdybych dojezdil letní sezonu na zimních gumách? na příští zimu chci totiž kupovat uplně nové a tak chci stávající dojet. nemůžou mi třeba bouchnout?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
1. 5. 2006 13:57
Re: gumy
to je uplna p1covina
neregistrovaný "Brázdič"
1. 5. 2006 10:35
Rozhodují fakta
Názorů tady již bylo dost, ale shrňme fakta. Kdo jezdíte často do Chorvatska, tak asi víte na co chci narážet. Odstavené vozy jsou obvykle z koncernu VW a občas nějaký ten francouz. Pokud jde o celosvětové prodeje a jejich nárůst či pokles, tak bude Toyota za chvilku největším výrobcem. Na druhé straně propouštění u Oplu a VW snad není třeba komentovat. Jsem že jsem u Toyoty a ještě u ní asi pár let budu. Mimochodem nedavno mi známý položil takovou otázku..."Víš jak nasbírat nejvíce obchodních kontaktů v movitými lidmi?" a po chvíli mého nechápání mi odpověděl...."tak si kup Oktávku a budeš se scházet každý měsíc v servisu se stejnými lidmi. To třeba já ji mám necelý rok a už jsem měl 23 reklamací :-)" ...dodal s umělým úsměvem.

....jo jsem zaujatý, sám mám Avensise a předtím jsem měl Carinu E a jsem moc rád že jsem tak zvolil. Manželka má Mazdu Premacy a taky celkem dobrá volba. Jediná auta která už jsem definitivně vyloučil z výběru jsou ty Německá. Naposledy jsem do ouže šlápnul před rokem, když jsem ženě koupil Fabii a pro nekonečné problémy jsem ji musel po roce raději prodat. Z Opelu a Fordu jsem po osobních zkušenostech již taky vyléčený.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 12:07
Re: Rozhodují fakta
Hm, zajímavá informace... Zní to věrohodně. A já ti to věřím ;-)
neregistrovaný "IT"
1. 5. 2006 12:28
Re: Rozhodují fakta
To Brázdič: Jo,je to tak.Sice stále tvrdím,že tu pěknou přední masku hezky zmršili,ale za jízdy se na ni člověk nedívá.Ta moje Laguňácká je konečně větší děs...Nevím,jestli se k Fordovi nevrátím,to nemohu tvrdit,ale vím,že příště to bude(za 2 r)nejspíš tenhle Avensis...Přitom se kopu do hlavy,že jsem jej mohl mít doma už 2 roky.Jsem to ale vůl.Nicmémě si to alespoň přiznám,seč na L2 byla zatím jedna prkotina v záruce a po záruce druhá-těsnění(práce asi na 15 minut),kterou udělají souběžně v rámci jejich současné svolávačky(mění sp.válec),ale jde mi o princip.Končím s francouzi.2 roky to přežiji.Japonec až nakonec a pak už natrvalo.
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:25
Re: Rozhodují fakta
Čím dál tím více lidí začíná jezdit s japonci, koukám... To asi nebude náhoda ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:36
Re: Rozhodují fakta
Spolehlivost se vyplácí..
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:48
Re: Rozhodují fakta
:-) Nudná spolehlivost, co? ;-) Jen aby v tom nebylo ještě něco jiného. Nezapomeň, že vždy je těch smyslů víc ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 13:58
Re: Rozhodují fakta
Pamatuju!! Navždy :-) ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 13:59
Re: Rozhodují fakta
>:D :yes: ;-) Hodnej kluk >:-[]
neregistrovaný "Honysek"
1. 5. 2006 16:46
Re: Rozhodují fakta
Já mám už 3. Octavii a ještě jsem žádné obchodní kontakty s movitými lidmi nenasbíral! :-O :-O Že bych si koupil Toyotu??? :-!
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:44
Re: Rozhodují fakta
jezdim kazdy rok do chohrvatska a zatim jsem zadne auta nevidel odstavene snad jen jednou nejakeho favorita.
V poslednich mesicih prave toyota volala nejvic svoje auta zpatky do servisu, zadej v google "toyota rueckruf" a najdes plno zprav jako napr. tuto [odkaz] .
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 12:46
OT: Toyota Aygo soccer :-)
[odkaz]%20gear Yeeah :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 12:53
Re: OT: Toyota Aygo soccer :-)
hokej se Suzuki Swift je lepší.. ;-) >:D Ale i toto je dobrý :yes:
neregistrovaný "anonym"
1. 5. 2006 15:40
Re: OT: Toyota Aygo soccer :-)
je to nuda,ta toyota,kdo nejezdí hodně,ten se znudí.Mám toyotu a kámoš ji nemá a pořád jezdí tam kde mají ty montérky-zelený se šípem,kde motoristy mají rádi,ale nesmí mět japonce,Ti jim peníze nedají. >:D
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 19:43
Re: OT: Toyota Aygo soccer :-)
Co tím chtěl básník říci?? :-O
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 19:04
Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
[odkaz] Že by další zastaralá Toyota nabízená v Evropě? Když tomu nerozumíš, tak o tom nepiš :no: Pročetl sem diskusy, z většiny z Vás mám radost ;-) design, pánové design je tou poslední oblastí o které můžete u Toyoty pochybovat a přitom se totálně neztrapnit.. užívejte si to, dokud to jde.. za pár let nebude prostor, jak to Toyotě alespoň imaginárně nandat, tak do toho, dokud to jde >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 19:16
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
Lexus ruleZZ >:-[] Abys byl kompletní ;-) :yes: :-)
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 19:58
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 20:22
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
BTW ty názory o nudnejch Toyotách... noooo :-) Napiš mi do mejlu tvůj mejl, něco ti pošlu ;-)
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 20:43
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
Posláno ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 5. 2006 21:20
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
dtto ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 19:44
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
Sem myslel, že stíhačky dělají hluk.. ;-\ :-)
neregistrovaný "Tom"
1. 5. 2006 19:57
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
>:D ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 5. 2006 20:26
Re: Hybridní stíhačka přichází do Evropy!!!
;-)
neregistrovaný "Brázdič"
2. 5. 2006 07:44
Škodováci
Může být snad něco nudnějšího, než je Škodovka? Vždycky se bavím jak se Škodovkáři snaží alespoň trochu odlišit tu svojí plechovku od ostatních stejných. Obvykle se to řeší tunou mračítek, spilerů a jinými koncovými světly. Někdy se to ale míjí účinkem a auto vypadá ještě hůř, než když vyjelo z fabriky. Ale hlavně že se vyčlení ze šedého průměru, že? :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
2. 5. 2006 08:55
Re: Škodováci
Dobrej postřeh :yes: Bych řekl, že minimálně půlka lidí, co tvrdí jak je Toyota zoufale nudná, jezdí ve Škodovkách ;-\
neregistrovaný "IT"
2. 5. 2006 09:44
Re: Škodováci
Brázdič:Avensis se mi stále líbí a nemyslím,že je to "šedivé auto s nevýrazným designem".Asi jich jezdí v ČR méně než Škodody,v Japonsku to bude v opačném gardu, resp žádná Škoda.Různé úpravy:myslím, že je dělají postpubertální majitelé.Měl jsem O1,úpravy žádné,teď L2,taky nic a pokud koupím Avensise,zůstane ve var.jak vyjel z továrny v GB.Ono obecně,napříč značkami působí některé úpravy dost úsměvně.To bych zase neházel jen na Škodu.Je jich nejvíc,je větší šance potkat magora s bláznivým křídlem.V případě O1-2 bude stejně většina nových služební a tam se nic zbytečného nedává.Nejvíc se "tuní" Š105-120, Fáva či Felicie.Je fakt,že jen ojediněle je to k dívání.Až bude mít Toyota podíl v ČR jako Škoda,řekněme za 20 let, uvidíme asi také mraky divokých kreací.Přiznávám, že jsem odpůrce těchto úprav,blikajících podvozků,nově kol atd.
Protože je to o Toy.Avensis:měli nechat masku tak jak byla.Podle mne je to podařené auto a moc se mu nemá co vytýkat.Mně se to auto líbí,na masku se dívat nebudu a komu se to nelíbí,ať si jej nekupuje.Tahle kastle bude docela OK i za 6 let,podobně Accord,možná Vectra i Mondeo.U M6 si nejsem jist.Ale čistě subjektivní názor. ;-)
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:48
Toyota: Rückruf für Corolla und Avensis
toyta stahuje corolu do servisu protoze posilnovac brzd muze odejit, co se uz stalo v EU u 8 novych aut!! super kvalita :-)

Grund für den Rückruf sind mögliche Probleme an der Bremsanlage: Ein kleiner Schlauch, der Vakuumpumpe und Bremskraftverstärker verbindet, kann bei hohen Temperaturen schrumpfen, so dass im Extremfall die Bremskraftunterstützung - nicht jedoch die Bremse als solche - ausfallen kann.

Europaweit sei dieses Phänomen bisher acht Mal aufgetreten, ohne dass es dadurch zu Unfällen gekommen sei, bestätigte ein Toyota-Sprecher auf Autokiste-Anfrage.

Betroffen sind den Angaben zufolge europaweit gut 112.000 Modelle der Baureihen Corolla und Avensis, jeweils in der 2,0 D-4D-Variante, aus dem Produktionszeitraum April 2003 bis März 2005 (Corolla) bzw. Februar 2003 bis November 2004. In Deutschland müssen knapp 6.500 Corolla und weitere rund rund 13.300 Avensis in die Werkstätten, wo in rund einer halben Stunde der Schlauch ausgetauscht wird.

Die Halter werden derzeit über das Kraftfahrt-Bundesamt angeschrieben.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:51
Toyota-Rückruf: Offroader
Der japanische Automobilkonzern Toyota ruft wegen möglicher Probleme an der Radaufhängung weltweit etwa 880.000 Geländewagen und Pickup-Trucks in die Werkstätten zurück. In Deutschland sind nach Angaben von Mittwoch (18.5.) etwa 1.300 Fahrzeuge betroffen.

Wie ein Sprecher in Tokio mitteilte, hat es zwei Unfälle in den USA und einen Zwischenfall in Japan gegeben. Menschen seien nicht verletzt worden.

Grund für den Rückruf sei ein "vorzeitiger Verschleiß an der Vorderachse", sagte eine Unternehmenssprecherin von Toyota Deutschland in Köln. In Deutschland seien Fahrzeuge des Typs Land Cruiser 90 aus den Jahren 2001 bis 2003 betroffen. Der Rückruf ist einer der größten von Toyota seit Jahren. Zu den Kosten wurden keine Angaben gemacht.

Der Schwerpunkt der Rückrufaktion liege in den USA. Betroffen sind die Geländewagen- und Truck-Modelle Tacoma (Baujahre 2001 bis 2004), 4Runners (2001 bis 2002), Tundra und Sequoia (beide 2002 bis 2004).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 20:02
Re: Toyota-Rückruf: Offroader
800 tisic Offroader, protoze v japonsku a americe se nadprumernym opotrebovanim napravy staly nehody.
napr. Lexus byl v BBC testovan a po dlouhodobe sportovni jizde v serpentynach mu odesli brzdy, reakce lexusu byla ze jejich zakaznici nejezdi tak narocne :-) rover, opel, renault tuto trasu absolvovali bez problemu.
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:53
Toyota ruft 1,27 Millionen Fahrzeuge zurück
Tokio (rpo). Auch die als zuverlässig geltende Marke Toyota ist von einer Rückrufaktion betroffen - und zwar in ganz großem Stil: Der inzwischen zweitgrößte Produzent der Welt muss rund 1,27 Millionen Autos in die Werkstätten zurückrufen, wie das Unternehmen in Tokio miteilte. Toyota sprach von der bisher größten Rückrufaktion in Japan.

Der Fehler verursache keine gravierenden Sicherheitsprobleme, sagte ein Toyota-Sprecher. Die Kosten der Rückrufaktion wollte er nicht beziffern. Für das Konzernergebnis seien aber keine größeren Folgen zu erwarten, führte er lediglich aus. Die Reparaturkosten für den Schalter seien nicht hoch.

Mit 1,27 Millionen Fahrzeugen werde der japanische Rückruf-Rekord von 1996 übertroffen, hieß es. Seinerzeit hatte Nissan 1,04 Millionen Pkw in die Werkstätten gerufen.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 19:56
Re: Toyota ruft 1,27 Millionen Fahrzeuge zurück
kdyz tu nekdo stale pise o kvalite toyty tak by bylo dobre podotknout ze zadna automobilka v poslednim roce nemusela volat tolik aut zpatky do dilny. Vsechny info jsou sice v nemcine ale jsou to DPA zpravy prevzane z anglictiny a oficialne hlasene z Tokya . Mercedes podobne volal kvuli problemum z elektronikou svoje auta v roce 2004, jen tenkrat se otom vsude psalo ve velkem
neregistrovaný "jan"
2. 5. 2006 20:10
Toyota RAV4-Rückruf: Felgenschwäche
trochu jsem googloval a nejaktualnejsi rueckruf od toyoty je z 25.4.2006 25tisic RAV4 musi zpatky, maji problemy znekvalitnimi kolami- muzou prasknout.
Stale se ptam proc se otom v CZ nepise? chapu ze z toytou moc lidi nejezdi a nikoho to nezajima ale u jinych znacek se hlasila i vymena zarovek!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
2. 5. 2006 23:35
To čumim :-( + pohádka jak Lexus k reputaci přišel :-)
Tak právě nám tu jeden čtenář dokázal, že umí googlovat.. bravo, super výkon! ;-) Googlovat si umíš, ale nechápeš nic ;-\ Nebudu tu psát laciné fráze typu "svolávačky dělá každý" apod. i když je to pravda.. Zkusim Ti to vysvětlit: Toyota je svolávačka téměr prosnulá.. spolehlivost je to, na čem si Toyota zakládá a je to jeden ze základních pilířů jejich úspěchů.. tak že je celkem logické, že si žárlivě střeží pověst výrobce nadprůměrně kvalitních aut.. Toyota si je moc dobře vědoma toho, jak je je pro spolehlivost jejich vozů a pověst u zákazníků důležitá.. jakmile se kdykoliv v historii objevil jen byť jen stín pochybnosti o kterékoli součásti či dílu u kteréhokoli modelu, vždy byla uspořádá svolávací a "podezřelé" díly byly bez odkladů vyměněny - žádné zatajování před zákazníky (skryté chyby výrobků), žádné tajné konspirace jak problém ututlat, ale naopak uveřejnění a promptní uspořádání svolávací akce.. nikdo není dokonalý, každý může udělat chybu - důležité je postavit se k tomu "jako chlap" a problém urychleně vyřešit.. Toyota moc dobře ví, že zákazníci tohle patřičně ocení.. Malá, ale již vpravdě legendární, story o tom, jak Lexus získal svou reputaci. V 80.tých letech to Toyota v USA už docela úspěsně válela, ale byla zapsaná jako výrobce mainstreamových aut, nikdo nebyl ochoten zaplatit za Toyotu 40,000 a více $.. Toyota se rozhodla založit Lexus.. probíhali důkladné přípravy, náročný vývoj bla bla bla.. nikdo (Detroit, Stutgardt..), Toyotě nevěřil, že dokáže postavit auto za které by zákaznící byli ochotni zaplatit víc než těch +- 40,000 $, jménu Lexus se smáli a měli jej za infantilní.. pak přišel LS400, byl to šok, téměř masakr, pár lidem v branži težce zhořkl úsměv (LS400 přišel na trh v roce 1989, už v roce 1990 byl oceněn "Nejlepším importovaným autem roku", ihned vyhrál žebříček spolehlivost J.D.Power a získal spoustu cen, bla, bla).. Detroit (ale i Evropa) si musel myslet, že je to jen zlej sen.. nebyl, byla to tvrdá realita, težkej útok na který byly maximálně nepřipraveni.. všichni čekali, kdy Lexus konečně zakopne, kdy něco selže, kdy se objeví byť sebemenší problém s kvalitou.. jednou to muselo přjit, to je jasné, dočkali se.. byly reportovány dva nezávislé(!) potenciální problémy (tuším že) s navigačním systémem.. všichni si říkali, máme vyhráno, teďka půjdou do hajz.u, ztrátí reputaci, Lexus končí.. Co udělal Lexus? Udělal něco, co změnilo zavedené normy a navždy změnilo přístup k zákazníkům - Lexus udělal svolávačku všech prodaných aut (v té době něco naprosto nevídaného - do té doby byl, když to přeženu, výrobce king a zákazník minimálně poloviční hov.o).. byla to totální machrovačka: za každým zákazníkem přijel frajer od Lexe, vyzvedl si jeho auto, odvezl ho do servisu, kde potencionálně problematické součastky (možná spíše SW) vyměnili a pak mu zpátky přivezl auto až domu aniž by zákazník musel třeba jen hnout zadkem.. to nejlepší nakonec - nebylo to všechno: každé auto bylo kompletně umyté a vyluxované, nádrž byla plná benzínu a ještě každému zákazníkovi nechali na předním sedadle malou pozornost (hodinky, autokosmetiku..).. asi si každý umí představit ten pozitivní šok u současných i potencionálních zákazníků, stejně tak jako vykulené oči manažerů zavedené konkurence.. pak zazvonil zvonec a pohádky byl konec, všechno štastně dopadlo a od té doby Lexus prodejními výsledky ztrapňuje veškerou konkurenci :yes: P.S. aby bylo vidět, že nekecám, tak zkoukněte jaké jsou nejprestižnejší značky v USA viz [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Charger"
3. 5. 2006 07:28
Re: To čumim :-( + pohádka jak Lexus k reputaci přišel :-)
Není čas na pi**viny >:-[] ... Ne, fakt to nemá cenu číst, když na to nemáš celý den, ale jde vidět že víš o čem píšeš.. :yes:
neregistrovaný "IT"
4. 5. 2006 18:59
Re: To čumim :-( + pohádka jak Lexus k reputaci přišel :-)
To Tom: :yes: :yes: :yes: Náš pan Jan bude nejspíš prodejce genitálních Renaultů.To by tak odpovídalo... Byl jsem s autem s pičoidním logem na svolávačce,celá produkce Laguny2 od r.v. 2001-spojkový pedál :no: Vysoce si cením jejich péče o naše blaho,nicméně za 2 roky budu mít také Toyotu.Pro jistotu ;-)
neregistrovaný "genchi"
5. 5. 2006 16:44
Re: To čumim :-( + pohádka jak Lexus k reputaci přišel :-)
chalaniiii, uplne nezmyselna debata, ved ked sa vam nelubi nekukajte nan. osobne mozem povedat ze som mal moznost porovnat prakticky cely segment avensisu... tak ked to vyskusate aj vy, vtedy sa vyjadrujte. avensis je jedno z najlepsich aut, ake si clovek moze kupit. pocit z jazdy je dobry aj u mondea a mazdy6, ale avensis je vpredu. co sa tyka dizajnu, to uvidite az tak za 5r (hovori sa tomu nadcasovost >:D ), a ohladom zvolavania aut do servisu... hmmm no zamysleli ste sa nad tym ze je znamych vela pripadov servisnych akcii u Toyoty, ale je znamy aj nejaky pripad ze by v praxi nieco zlyhalo a nebodaj niekto bol zraneny???? Hmmmmm???? Najdite mi na toto odpoved. A navyse kazdy uz urcite pocul o problemoch s elektrikou v BMW a MB za jazdy a pod... HMMM??? Tak ako???