Presne si to vystihol, škoda že to takto neurobili už na začiatku. To je jediné, čo mne chýba aj keď svietim stále, lebo svetlá sa nedajú vypnúť, nemenil som zatial ani jednú žiarovku za dva roky.
Je vidět, jak toyota tlačí skzr detaily (optika) avensis do lexusovna, otázka, jestli to pomůže, avensis je designově konzerva konzerv, s tím tvarem zadní části ve tvaru rovného stolu se sice vymyká aktuálnímu proudu "dynamického" designu ostatních ve třídě, přesto tomu autu chybí nějaká jasná, definující, linka, není se okem čeho chytit, prostě projelo nějaké auto.
Ja by som z bocneho profilu na Avensise nosnu linku este nasiel, ale na new Passate ani mikroskopom - to je dan za univerzalny dizajn, nadcasovy, ako s oblubou niektori konstatuju ;-)
Hm, další nemocný, vwobie je hrozná nemoc, jakmile jednou posedne mozek postiženého, neubrání se tento a volkswagen cpe a cpe všude... :-! Ale pořád doufám, že podobně postižených bude ubývat a budeme schopni vést diskuse o jiných značkách bez plevelu "strčtamvw" příspěvků.
Jinak, odpověď na otázku nadčasovosti designu avensisu dostaneš v jeho příští generaci, která nebude mít s tou současnou společnou jedinou linku, stejně jako generace tato nemá s předchozí. ;-)
VWobie? Chlape chlape, nadrzanie vwybranej automobilke Ti zacina nejako pretekat cez hlavu, ja s mojimi necelymi 800 prispevkami sa o VW zmienujem doslova parkrat, nie si tu prvy piatok a toto si si mohol vsimnut. To tu mame borcov, ktori zmienia VW uplne vsade a maju desattisice prispevkov - uups, zabudol som, pochvalne ody su pripustne a to uz uchylka nie je :-! Obrat prosim svoju snahu tymto smerom a ver, ze budem prvy, co oceni nezaplevelene diskusie.
Porovnanie VW a Toyoty z mojho pohladu tak odveci nie je, obe automobilky sa usiluju o to, aby oslovili co najsirsiu skupinu zakaznikov a o tvorbu dizajnu, ktory bude prijatelny pre co najvacsiu skupinu ludi. Kazda z nich na to ide inak, to, ze Teba oslovuje unifikacia vo VW a mna roznorodost u Toyoty - co na to povedat, mne skratka nevadi, ze aktualna Camry ma niekolko roznych masiek, mne nevadi, ze sa jednotlive rady daju odlisit na prvy pohlad a ze tu nemame akysi AygoAurisoCoroloAvensi-face.
Este maly dovetok k Tvojemu prvemu prispevku. Avensis do lexusovna - to priznavala samotna automobilka pri uvedeni sucasnej generacie, napr. snahou o co najtichsi interier. A dtto sa omielalo pri uvedeni Passatu, ze ziskal masku Phaetona, takze preberanie z vyssich rad je snad normalne a opat si obe automobilky mozu podat ruky, otazka je, ci si ludia zvolia radsej to ticho, alebo look, to nechajme na nich, co povies? ;-)
LEDy su in, aspon je ludi vidiet, tak nech to kludne auta maju ;)
S tichostou maximalne suhlasim, T27 je neskutocne tiche auto. Spolahlivost - ukaze cas, T25 bola vysoko nad priemer, podvozok - no su aj lepsi ;) Skoda len, ze Toyota aspon v PL ma tak sialene ceny za to auto...
jedna lastovicka leto nerobi, poznas to :-) ja som mal T25 a tiez vsetko bez problemov, no statisticky to je dost mala vzorka ;) pokial sa udrzi T27 na urovni T25, tak to bude jednoznacne spolahlive auto. ;-)
Veľmi podarené omladenie, Avensis konečne pôsobí dynamicky. Súčasný dizajn Toyot mi vôbec nesedel, ale s novým Yarisom či fl. Avensisom sa to začína meniť. :yes: