Toyota Aygo Crazy: zábava na prvním místě
Toyota Aygo Crazy vznikla podle starého receptu, kdy se smíchá malý lehký automobil s výkonným motorem. Pod přední kapotou budete u tohoto konceptu marně hledat zážehový litrový tříválec s výkonem 50 kW (68 k) a točivým momentem 93 Nm, protože pohonná jednotka se přestěhovala na místo zadních sedadel. Aygo Crazy má před zadní nápravou uložen motor 1.8 VVT-i, který používají například modely Celica a MR2. Tento čtyřválec je v konceptu doplněn o turbodmychadlo a poskytuje nyní výkon 147 kW (200 k) a točivý moment 240 Nm.
Malý městský automobil má vedle motoru z modelu MR2 také pětistupňovou manuální převodovku a přední i zadní nápravu. Vedle změn na technice jsou viditelné i úpravy karoserie, která dostala zcela nové nárazníky, navazující na extrémně rozšířené blatníky a prahy. Vzhled malého sportovce doplňují průduchy za dveřmi, spoiler nad zadním oknem a sedmnáctipalcová litá kola obutá do pneumatik o rozměrech 225/45 R17. Interiér s ochrannou klecí, sportovními sedadly se čtyřbodovými pásy a dvoubarevným čalouněním je dílem společnosti O'Rourke.
Dvoumístný koncept se může pochlubit hmotností 1050 kg, která společně s výkonným motorem a sportovním podvozkem přispívá k dosažení maximální rychlosti přes 200 km/h. Podle tvůrců Toyoty Aygo Crazy není maximální rychlost tím nejdůležitějším, ale při tvorbě tohoto vozu šlo především o vyvinutí zábavného automobilu, který má zároveň připomínat závodní speciály legendární skupiny B.