Diskuse

Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané

18.5.2018

Subaru XV a Toyota C-HR se neřadí ani mezi hatchbacky, ani mezi SUV. Testované vozy mají benzinové motory, převodovku CVT a pohon všech kol. Takovou kombinaci jinde nenajdete.

 

  • 97 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 18.05.  13:12

    Auta k ho..u

    Pardon, Subaru se mi líbí, jako jeden z mála moderních crossoverů, kteří nejsou ani ryba ani rak, je pro mne XV sympatické, ale testovaný model je až tragicky poddimenzovaný a ani kecy o spolehlivém atmo motoru a super převodovce by mi nepřesvědčili za to vysolit požadovanou částku. S dvoulitrem už by mi takové auto nevadilo, ale pořád tam je ta cena.

    Toyota - pro mne ošklivé, tragicky pomalé a ještě příšerně drahé - tady má Subaru alespoň navrch v podobě možnosti dvoulitru, kdežto CH-R jen hybrid.

    A pak se tady brečí nad downsizingem a bojuje proti koncernu, hlým faktem zůstává, že těmto dvoum produktům moderní Japonské školy ujede "blbý" Karoq s tříválcovým TSI....a to všude i ve spotřebě a ceně. Něco na tom asi bude, ne? :-)
    • 57 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 18.05.  13:23

      « Re: Auta k ho..u

      A co řikáš na přicházející Subaru hybrid = s technikou od Toyoty ale vlastnim boxer motorem? ;-)

      Ať píšeš cokoli = s těma moderníma produktama se bude jezdit líp a příjemnějš = než s Kaďákem = C-HR sem zkoušel a hodně dobrý :yes:

      XV ne ale s Foresterem se jezdí tak docela dobře :-)
      • 44 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 18.05.  13:26

        « Re: Re: Auta k ho..u

        Neznám nový hybrid, ale pokud autu dodá více, než 100k a dynamiku odpovídající ceně auta, tzn alespoň na úrovni té 1.0TSI, pak sem s tím.

        Proč ? Já zase jezdil s Karoqem, pravda 1.5TSI, ale určitě jsem se s ním nijak netrápil, takže na tyto dva podmotorované angličáky, to bude určitě stačit. Ještě, že Subaru je alespoň pohledné.

        S Forestrem se jezdí dobře - také jsem jich pár projel, ale Forester začíná s trochu jiným motorem, cenou i užitou hodnotou.
        • 14 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 18.05.  13:41

          « Re: Re: Auta k ho..u

          Já ho taky eště neznám = je to blížící se novinka. Ale 4x4 zůstane = no sem docela zvědavej

          Nevim teda jak jezdíš = ale dynamiku ti v reálnym provozu dá dostatečnou i Prius. Rozdíl je že se ti s nim jezdí líp než s tou 1.0 krabící od mlíka. Ale chápu že pro někoho může bejt vteřina větší dynamiky = jako důležitější :-|

          C-HR neni jen pohledná je [odkaz] :-)
          • 41 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.05.  13:45

            « Re: Re: Re: Auta k ho..u

            Jak jezdím ? Občas se potřebuji zařadit z pruhu do pruhu, mezi rychleji jedoucí auta, nebo vyjet na hlavní... a auto s dynamikou výše testovaných, už to má jistě problematičtější i než ten tvůj Auris... to snad musíš i ty z měřených čísel pochopit, vždyť takto zrychlovala Fabie HTP a i když se s ní jezdit dá, tak u auta za 600, potažmo 700 tisíc, v roce 2018, mi ta dynamika příjde hodně tristní.. SorryJako.

            • 26 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 18.05.  13:54

              « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Nojo = a s Priusem se holt nezařadíš = a na hlavní prostě nevjedeš = vidíš to furt jak jich stojej mraky kolem dálnic :-)

              Trestně stíhanej estébák král tunelů z 90. let zvanej SorryJako = bez důvěry v demisi = má prej vejvar asi 1479 milionů měsíčně :yes: >:D
              • 60 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 18.05.  14:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Hm, asi už nemá cenu pokračovat, protože si jaksi nepochopil, že se tu neřeší ani Prius vs konkurence, ani Auris vs konkurence, ale testované auta s dynamikou na úrovni Felicie.

                A Babiš, ač víš, co si o něm myslim, může za zoufalou dynamiku Toyoty a Subaru jak? >:D
                • 13 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 18.05.  15:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Babiš a komunisti = můžou za fšecko >:-[]

                  Hele měl sem pučenou Corollu 1.6 už dvacet let nejrodávanější auto na planetě = nevim teda z hlavy 0-100 ale to po čem voláš je totálně nedůležitý = v reálnym provozu. Naopak v reálnym provozu každou minutu každej kilometr oceníš jiný věci = než zrychlení za xy = jestli si to doteď nepochopil, za a) nevim kde jezdíš a za b) jak asi zrychlovala Laguna 88 kW a Jetta 75kW a Mondeo 85kW ;-)

                  Nevim jak to XV tam bych šel do 2.0 nebo spíš počkal na hybrid ale ten R4 1.2 85kW je jízdně příjemnej motůrek = představa že stojíš u těch krajů dálnic apod. Ale možná fakt věříš že 85 kW v C-HR funguje úplně jinak než ve starý Laguně Mondeu a Jettě :-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 18.05.  15:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    Odpovím to na to jednou jedinou otázkou.... Jaký je rozdíl v ceně Corolly 1.6 a těchto dvou? Napovím, že bys k té Corolle měl skoro ještě jedno Aygo...

                    A jak zrychluje a jede dvoulitrova nafta s 300NM oproti htp? Věř mi, že ten rozdíl je o parník. A Jetta byl základ s cenou od tuším 500 tisíc v roce 2006 a ještě s lepšími parametry, než tito dva borci.
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 18.05.  17:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                      Odpovim ti na to jedinou otázkou = fakt bereš auto = podle zrychlení a ničeho jinýho? :-)
                • 02 Reagovat !

                  foto J-W

                  J@W 18.05.  17:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Ha, ha, já už vím jak může Hrabiš za zoufalou dynamiku Subaru a Toyoty........................... leje nám do benzínu ten povinnej alkahóól. :-)
                  (teda teprve bude lejt)
                  • 22 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 18.05.  17:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    A i proto že vydělává na každym litru každý značky prodanym na území státu kterýmu šéfuje jako premiér = vydělává 1479 milionů měsíčně

      • 26 Reagovat !

        foto Inferius

        Inferius 18.05.  13:28

        « Re: Re: Auta k ho..u

        že Karoq s nějakým udýchaným 3válcem bude mít lepší spotřebu? Možná tak ve snu a nemluvě o životnosti...
        • 53 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 18.05.  13:34

          « Re: Re: Re: Auta k ho..u

          Obávám se, že ten sen není tak nereálný.... a životnost ? To mě jako kupce nového auta fakt nezajímá, jestli Subaru bude za 20 let a 400 tisíc km ještě jezdit. Já vím, je to asi tvrdá rána, ale je to tak... jsou to slabé podmotorované mrchy :/ samotnému je mi to v případě Subaru líto, protože ta auta mám rád a naštěstí se dá pořád koupit i silnější.
        • 41 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 18.05.  13:44

          « Re: Re: Re: Auta k ho..u

          A proč by neměl? Třeba už díky tomu, že se dělá jen jako 4x2 a váží o hodně méně.
    • 31 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 18.05.  13:34

      « Re: Auta k ho..u

      Jj, za mě XV vcelku pěkný auto, uvnitř dost pěkný, zřejmě super podvozek, ale ten základní motor opravdu ani za nic. Ani pro manželku.

      K nadpisu testu - k Toyotě je "mimozemšťan" trefný (v dobrým), ale XV? Bez ohledu na líbí/nelíbí je to naprostá pitomost. Nic tak výstředního na Subaru nevidím.
      • 33 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 18.05.  13:38

        « Re: Re: Auta k ho..u

        Souhlasím, ale tehle fakt si Japanofilové nepřipustí a budou se do mne opírat, argumentovat dokonalou technikou a spolehlivostí, ale nepřebijí fakt ,že je to auto dynamicky na úrovni prvních SUV před skoro 20ti lety..

        Víš co by se líbilo mne? Kdyby bylo XV více kombi... to by mohlo být super auto :-)
        • 32 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 18.05.  13:46

          « Re: Re: Auta k ho..u

          Na to mají Outback. :-)
          Jen tak jsem na něj koukl, a nikdo mi nevymluví, že to CVT příšerně žere výkon. 2,5i, 129kw , a hodnoty 10,2 s, 198kmh.
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.05.  13:50

            « Re: Re: Re: Auta k ho..u

            Jezdil sem se starým 2.5l Outbackem a to auto mělo koule.. s MT :-) Naprosto dostačující motorizace ve všem.
            • 13 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 18.05.  14:03

              « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Teta neteta měla Subaru Legacy 2,5 = moje první auto na kterym sem se učil jezdit :yes:

              Na tu první se holt nezapomíná :-)
              • 50 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 18.05.  14:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                A víš, že to není šestiválec? >:D Já jen, až budeš zas říkat, že jezdíl 2.5 V6 >:D >:-[]
            • 21 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 18.05.  14:12

              « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              To bývalo pěkný auto. :yes: Pokud dobře pamatuju dokonce i bezrámový skla?
              Dnes je to (pro mě) spíš ošklivka.
              • 12 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 18.05.  14:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Jo to Legacy 2,5 mělo bezrámový skla = pamatuju jaký brikule sme s tim dělali na sněhu :yes: :-)
          • 04 Reagovat !

            foto AnGeor

            AnGeor 18.05.  20:30

            « Re: Re: Re: Auta k ho..u

            no a ted jedna z realneho sveta, kdyz s outbackem nekam jedu, tak jsme vetsinou na palube 4ri a pes, obcas rakev na strese, tempomat na 150 a obvykle me predjedou tak 4ri auta... kde jsou vsichni ti co jim to jezdi jako ty formule?
            • 50 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 18.05.  20:34

              « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              V reálném světě umí jet po dálnici 150 téměř každé osobní auto prodávané v Evropě. Jestli dynamiku posuzuješ podle toho, kolik aut tě při 150kmh předjede na dálnici, tak seš dobrej.
              • 21 Reagovat !

                foto AnGeor

                AnGeor 19.05.  21:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                to byla reakce na to zrani vykonu, uz minule jsem ti tady daval odkaz na wrx cvt vs mt kde je rozdil v akceleraci pul sekundy, ale to je asi jedno, lepsi je co jedna pani povidala, protoze pochybuji, ze mas osobni zkusenost...
                • 30 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 19.05.  21:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Osobní zkušenost s CVT mám, dokonce se dvěma. Celkem jsem je měl asi 3 roky, a žádná trága to nebyla. Byly hlučnější, trochu víc žraly (+1litr?) a že ubírají nějaký výkon, to je faktem. Kdybych chtěl konkrétní auto, dobře fungující CVT bych zvládl. Ale nebudu tvrdit, že nemá nevýhody, a že neškodí už tak slabým motorům některých Subaru.
                  • 10 Reagovat !

                    foto AnGeor

                    AnGeor 19.05.  21:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    no ono zalezi jaka CVT, ja mel chvili Nissan Murano s tim sestivalcem a CVT a to byla tragedie... dnes ty prevodovky jsou uz jinde, hlucnejsi nejsou uz par let a spotreba je podobna, dokonce kdyz se jeste prodaval outback s MT tak mel tabulkovou spotrebu o nejake to deci vyssi. a ano, 1.6 je slaba, ale to by byla i s manualem?
        • 10 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 18.05.  13:47

          « Re: Re: Re: Auta k ho..u

          Otázkou zůstává, co by provedla s dynamikou Subaru, namísto CVT, 6MT převodovka i za cenu "vypuštění" systému eyesight z nabídky (který bez CVT nefachčí). Vím, utopie, ale i tak by mě to docela zajímalo.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.05.  13:49

            « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

            Jo, to by mne taky zajímalo, možná ještě více u nové Imprezy :-)
            • 20 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 18.05.  15:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Třeba i tam, proč ne. V jakémkoli atmo motoru současných "kompaktních" Subaru. Ať mi nikdo neříká, že auto tím nebude alespoň o píď, nebo dvě, zábavnější. Takhle, nechci rýpat, ale vynikající podvozek si zaslouží alespoň "slušný" pohon (třeba tu jejich 1.6T)
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 18.05.  15:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Naprosto souhlasím.
                • 10 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 19.05.  08:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Dnes se už těch testů XV se základním motorem 1.6 "vyrojilo" trošku víc. Schválně jsem si třeba tento pustil přes sluchátka, ať se dá relativně hodnověrně "ochutnat" akustickou pohodu na palubě. Testující člověk je z auta nadšený až nad očekávání, což mu neodpírám, ale ten kravál při plné akceleraci je docela dost vysoký.

                  [odkaz]
          • 51 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 18.05.  14:02

            « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

            Eyesight - vyjetí z pruhu, prekolizní systém, adaptivní tempomat - to vše umí i ostatní automobilky, a zvládají to i bez CVT. Takže pro mě jen neschopnost Subaru. Auta se špičkovými podvozky a až na výjimky s mizernou dynamikou. To je pro mě holý fakt.
            • 04 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 18.05.  14:05

              « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Zajímavý že tyhle extrémní nároky na dynamiku = maj teoreticky řidiči = co v reálu jezděj spíš jako ty a asi Ozzy :-)
              • 30 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 18.05.  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Jak víš, jak já jezdím v reálu ? >:D Já narozdíl od tebe vím, jak v provozu funguje auto, co zrychluje na stovku kolem 13s (míval sem HTP Seata) a taky vím, že bych za něj 600 tisíc rozhodně nedal. Co na tom nechápeš ?
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 18.05.  14:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Tak to nevim = takovym sem asi nikdy nejezdil. Určitě ne jako řidič :-)
                  • 40 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 18.05.  15:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    A právě proto nechápeš o čem tu celou dobu mluvím.... A to v ceně 600-700tisic
                    • 10 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 18.05.  15:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                      Budu parafrázovat svůj dojem z projížďky s nejmenovaným vozem nejmenovaného diskutéra na minulém srazu = viz já:
                      Už vím, co chybí Insignii... dalších 250k :-D
                      • 10 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 18.05.  15:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                        Tipuji nejmenovaného freda a čtyřlístek?
                        • 10 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 18.05.  17:33

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                          Bingo :-) , ještě teď jsem uchvácen... asi už jsem dlouho neseděl v pořádným autě.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 18.05.  15:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                        Ale v Insignie nevŕžíš koně zlatem >:D
                        • 10 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 18.05.  17:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                          Cože to s nima nedělám :-) ?
                          • 01 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 19.05.  16:28

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                            Nevážíš koně zlatem, jako tady... T9..
                • 10 Reagovat !

                  foto Rasto

                  Rasto 18.05.  23:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Ono tie časy zrýchlenia nemóžeš porovnávať s HTP - teda môžeš, ale pocitová dynamika tomu neodpovedá. Totiž CVT (aspoň to od Toyoty), nie je schopné v nízkych rýchlostiach sa dosť razantne odpichnúť - teda auto stratí pri štarte (preto do novo predstavenej CVT dali prvý priamy prevod, ktorý by to mal vylepšiť). Potom pri 60-70 by som povedal, že je oproti manuálu pocitovo lepšie - zmerané to nemám. Každopádne viem porovnať 2.0 HDI 80kw v p406 s 1.6 CVT v Corolle. Čo sa týka predbiehania, je to s Corollou oveľa rýchlejšie - tam kde som sa s peugeotom neodvážil obiehať s Corollou zvládam - takže dynamika je dostatočná.
                  Podľa mňa problém nie je, že by bol motor na auto nedostatočný, prúser je, že Toyota neponúka nič výkonnejšie čo je hanba. Ako ok, že nemajú ekvivalent 2.0TSI, ale potrebovali by určite aspoň ekvivalent 1.5TSI - snáď teraz vyzerá, že s novým 132kw hybridom to príde.
                • 10 Reagovat !

                  foto Saab

                  Saab 21.05.  12:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Až na to, že HTP nezrychluje za 13 vteřin, ale za 15-16 podle verze. Za 12 vteřin to měla Fabie 1.4 16V.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 21.05.  13:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    Ozzy v odkazu je pro tebe zajímavá tabulka zrychlování a pružnosti [odkaz] pro tebe: častějš takže důležitější je pružnost = i když koukáš na skoro nikdy nepoužívanou hodnotu 0 až 100 :-)
              • 20 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 18.05.  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                "extrémní" >:D >:D >:D
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 18.05.  14:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Jo extrémní = myslim že v reálu = jezdim asi spíš dynamičtějš než ty = možná o dost ;-)

                  Takže = extrémní >:D >:-[]
                  • 01 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 18.05.  14:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    S Aurisem to ani jinak nejde. :yes:Tak aspoň to vím, že jezdím děsně pomalu. Kde jinde se to dozvědět, než na diskuzi Auto.cz

                    • 11 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 18.05.  14:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                      To si o sobě psal sám = řikal si to přímo mě = že si spíš defenzivní řidič :-)

                      Se 100kW autem nižší střední = jezdíš prostě normálně. Nevyčníváš = prostě běžný auto v provozu. Milej bonus je trochu nižší spotřeba = než má většina aut okolo
            • 02 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 18.05.  15:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Vím, jedno takové jsem řídil a bylo paradoxně levnější. Navíc, neměl jsem při tom strach, že mi praskne ušní bubínek, nebo, že dokončím predjíždění v protijedoucím autě.
              Tady byla prostě priorita vyladit systém tak, aby se po zastavení auto "samo" rozjelo. Na odpovídající dynamiku se zapomnělo.
            • 04 Reagovat !

              foto AnGeor

              AnGeor 18.05.  20:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              ano, jenze rozdil je v tom, ze eyesight opravdu funguje ;)
              • 12 Reagovat !

                foto Jopino

                Jopino 18.05.  21:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Funguje, o.k. To nepopírám, ale za jakou cenu? Za cenu podprůměrné dynamiky. Tudíž auto sotva pro pohodáře, nebo fandy značky.
              • 41 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 18.05.  21:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Tak jasně. Co by fandové skvěle jezdících Subaru neobětovali pro hlídání pruhů a adaptivní tempomat, toliko vlhké sny každého nadšeného řidiče.
                Tyhle okecávky, to je fakt k pláči.
                • 01 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 19.05.  00:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  :-) :yes:
                • 03 Reagovat !

                  foto AnGeor

                  AnGeor 19.05.  21:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  nuti te nekdo kupovat to auto s 1.6kou? nebo? k placi jsou spise ty tve plky porad dokola... stejne pocity bez sobni zkusenosti u kazdeho testu subaru, kdyz te to tak stve, proc to ctes?
          • 22 Reagovat !

            foto AnGeor

            AnGeor 18.05.  20:32

            « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

            muzu ti rict, ze absolutne nic. na youtube muzes najit videa wrx CVT vs MT a to zrychleni je vice mene stejne, jestli tam je pul sekundy ve prospech MT tak je to moc...
            • 11 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 18.05.  20:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Jenže WRX má nějaký točivý moment, kdežto ty současné atmo 1.6 a 2.0 jím neoplývají. A jak jistě všichni víme, CVT + motor s malým točivým momentem = nuda v Brně a kravál. Tak to prostě je.
              • 10 Reagovat !

                foto AnGeor

                AnGeor 19.05.  21:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                "vsichni vime" je prave ten problem, par lidi tady ma osobni zkusenost, ostatni si mysli ze je to prevodovka ze skutru ;)
                • 30 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 19.05.  21:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Nesmíš házet všechny do jednoho pytle, neboť jsou zde i diskutující, kteří si ten čas najdou a zajdou se na auta podívat, projet se. Několik čerstvých zkušeností s CVT mám (HR-V, Jazz, Civic 1.5T a v ostravském Subaru i s předváděčkou základní 1.6). Proto mohu s klidným svědomím a vědomím říct, že pokud jsem dosud tvrdil, že HR-V je sice s CVT velice plynulé na rozjezdy, ale dynamicky mimo město sotva použitelné, tak tohle auto je na tom úplně stejně. Do města klidně (tam ale skoro nevyužiju 4WD), ale na pravidelné výlety by mi takové auto moc velkou radost nedělalo. Nepopírám, že není pěkné, že má skvělý podvozek, ale CVT s tímto motorem ne. Řve a nejede.
                  Na druhou stranu s CVT v Civiku 1.5T žádný problém. Točivý moment už slušný docela dole a nenutí motor při potřebě okamžité dynamiky tlačit jeho otáčky do nebeských výšin, kde ta Subaří 1.6 řve jak podsvinče. Takže principiélně CVT, proč ne. Ale chci, aby auto nepozbylo veškerou dynamiku a aby mi zvuk motoru netrhal uši. A tohle je u maloobjemových atmosfér s CVT docela problém. Kdyby ten motor alespoň více odhlučnili.
                  • 10 Reagovat !

                    foto AnGeor

                    AnGeor 19.05.  21:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    psal jsi "vsichni vime" a takove ty obecne pravdy vetsinou moc pravdami nejsou, ze jo ;)
                    Vsak u XV mas moznost slusneho dvoulitru?
                    • 11 Reagovat !

                      foto Jopino

                      Jopino 19.05.  22:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                      Tohle nelze paušalizovat, tedy pokud se tady neprezentují úplné bláboly.
                      Nevím, u XV 2.0 Eyesight znám jen papírové parametry a ty zrovna dynamicky nevypadají. Možná by člověk změnil názor po svezení, ale demo tady neměli.
                      A teď si nejsem úplně jistý, zda bych dal cca 700.000 za tohle, nebo za novou generaci CR-V. Za podobné peníze o kus větší a dynamičtější auto. Tohle tu ale teď nevyřeším :yes:
                      • 10 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 19.05.  22:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                        To vyriesis tym, ze si kazde na den pozicias :-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Rasto

                        Rasto 19.05.  23:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                        Tak je to proste auto v plnke - súčastné CRV s automatom a v plnke stojí okolo skoro mega cenníkovo takže ten rozdiel triedy tam stále je... (s 0-100 za 12.3s) - proste, ked niekto nechce výbavu a 4*4 kúpi si CHR za 500 000 - takže tieto porovnania mi prídu odveci trocha.

                        Z tvojich príspevkov mi príde, že vravíš, že HRV 1.5CVT nejde len vrčí, a s manuálom si spokojný. JA mám zas Corollu 1.6 CVT 97kw a šiel som aj s manuálom, a práve naopak s manuálom by som to nikdy nekúpil, s CVT nevravím, že je to trhač asfaltu ale stačí a som spokonjný - teda presne naopak :D.
                        • 20 Reagovat !

                          foto Jopino

                          Jopino 20.05.  01:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                          Kdybych měl vybírat auto, vypustil bych interiér v kůži, strešní okno, které vyloženě nepotřebuji a taky - vypustil bych biturbo diesel, jelikož mám do práce 9 km (chci benzín). Takže, nepotřebuji ani Lifestyle, ani Executive (bez automatu), ale Eleganci+, která u dosluhující CR-V nestojí milion, ale ani 750.000 Kč. Nic jsem nesrovnával. Bavím se tu o možnosti výběru a ten je u mě nasnadě.
                          Ano HR-V s CVT má sotva průměrnou dynamiku. Nejsem totiž fanatický zastánce oblíbené značky, ale realista. Do města o.k., ale já rád jezdím i na výlety a mimo město mi CVT s nízkým točivým momentem prostě nevyhovuje. S 6MT naopak takový problém nemám, vždy vím, jaký mám PP a mám přehled nad otáčkami. A taky je auto o poznání svižnější (pružností i zrychlením, které je mimochodem reálně pod 10s z 0-100 km/h) a hlavně, s 6MT není HR-V tak uřvané.
                          Ano, 1000 lidí, 1000 chutí, souhlas :yes:
                          • 12 Reagovat !

                            foto Rasto

                            Rasto 20.05.  09:43

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                            Jasné, to že Toyota ponúka CHR-ko so 4x4 len v plnke a s automatom je druhá vec... Ale keď to dorovnáš s CRV tak tam ten rozdiel triedy v cene je - to bol môj point.

                            No mňa práve na manuále a nízkom točivom momente štve, že musíš podradzovať aj pri radení sa do pruhov v meste - lebo keď tam máš 1500 otáčok, tak sa s tým nedá pohnúť - to CVT elegantne a okamžite vyrieši. Teda za mňa manuál len s turbom, inak je to nepohodlné vozenie, s ktorým musíš plánovať aj preradenie do pruhu :D.
                            • 04 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 20.05.  09:52

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                              Manuál klidně k atmosféře ale hlavně dneska má smysl už jen k [odkaz] apod.

                              Pro skoro všechno ostatní je automat už lepší volbou. Včetně CVT = na takový to běžný denní ježdění = nic lepšího zatim nikdo nevymyslel

                              Chápu že to nechápou ostrý dynamický střelci = který se nakoncentrovali do diskuzí na ACZ = pro ně je i tohle [odkaz] málo. Ale my obyčejný řidiči co máme maximálně stotisícovou zkušenost s šestiválcem v benzínu = nám to prostě stačí :-)
      • 42 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 18.05.  13:49

        « Re: Re: Auta k ho..u

        Je to motor typu "Cena uz od". Zbytocne to riesit. Niekomu to postaci, kto nevyzaduje dynamiku a chce usetrit. Je to len volba, ale niektori jedinci to stale nechapu. Rovnako ako litrove trojvalce vs. vacsie motory.
        • 23 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 18.05.  13:51

          « Re: Re: Re: Auta k ho..u

          Cena již od by musela být tak 400 - 450 tisíc. Nikdo nerozporuje cenu "již od", ale to "od" je dost vysoko.
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 18.05.  14:01

            « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

            Za 400-450 tisíc si dneska koupíš Polo nebo Fiestu ;-)
            • 40 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 18.05.  14:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Ano a budou mít lepší dynamku, kolem 500 se dají koupit právě ten Karoq, nebo Kuga 1.5EB, Honda CR-V 1.6D, Mazda CX5 2.0i Za cenu XV je Forester s dvoulitrem... takže auta s touto dynamikou a motorem tak za 450 >:D
              • 04 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 18.05.  14:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Hele začínám fakt chtít = tě vidět jak jezdíš :-)
                • 30 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 18.05.  15:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Ok, jsem na víkend slaměnym vdovcem, tak se stav a Vem s sebou ten Karlův Blue Label když ti nejede
              • 12 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 18.05.  15:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                " Za cenu XV je Forester s dvoulitrem... " - co samozrejme nie je pravda. Jedine tak najlacnejsi Forester a najdrahsie XV. Co je uplne bezna vec u kazdej automobilky.Minulu generaciu myslim boli k sebe cenovo blizsie.
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 18.05.  15:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Cca 540 novy Forester 2018.... Skladovky
                  • 10 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 18.05.  23:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                    • 20 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 19.05.  16:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                      Mrkni na Sauto na skladovky
                      • 21 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 19.05.  22:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                        To prave nechcem. Zaujimaju ma oficialne ceny, to je pre mna meradlo. Lebo takto mozes kazdy den prechadzat x dilerov.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 19.05.  22:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                        A inak pozrel som a najlacnejsi je tam Forester MT od 599000 vyssie.
                        Co je ale i tak slusna cena.
                        • 01 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 21.05.  12:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                          Ano 599 = cena XV s 1.6..
            • 40 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 18.05.  14:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Za 450 tisíc koupíš Octavii, dokonce i 1.4 TSI.
              • 14 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 18.05.  14:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Active = neb sem viděl reklamu na Hyundai = vim že se tam připlácí i za volant ne? :-)

                Ke kdy má 1.4 skončit?
                • 30 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 18.05.  14:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Nene, Fresh a Trumf.

                  Kdy má skončit, to nevím. Do září určitě.
          • 11 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 18.05.  15:53

            « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

            Skus si zarovnat vybavy a funkcionalitu. Som to sice v tomto konkretnom nerobil, ale ceny sa velmi rychlo zrovnaju a potom to vyzera naopak. No ale este som nevidel Polo s permanentnym 4x4...
            A ak niekto operuje s argumentom, ze za tu cenu kupi Polo/Fiestu/Fabiu, no tak nech si ju kupi a bude pokoj :-)
          • 11 Reagovat !

            foto AnGeor

            AnGeor 18.05.  20:34

            « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

            bs... cenu od stanovuji nejace ekonomove a ne nekdo, kdo si mysli ze by to melo byt 400 tycek, protoze skovka stoji jiz od.... se prober
        • 40 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 18.05.  13:58

          « Re: Re: Auta k ho..u

          Samozřejmě, nikdo nepopírá, že je to jen základ. Jen je to kupodivu dynamicky o dost větší bída, než ten tříválec.
          • 40 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.05.  14:01

            « Re: Re: Re: Auta k ho..u

            A dražší...
            • 11 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 18.05.  15:59

              « Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

              Mozes mi prosim uviest, kde si videl cenu motora 1.6 od Subaru a 1.0 od VW ?
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 18.05.  16:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                Cena tohoto XV začíná a 590 je to v testu, kolik stojí tsi si najdeš.
                • 11 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 18.05.  23:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta k ho..u

                  Pytam sa na cenu motora.
                  Pretoze ako je modou sa vyberie osadeny motor a na zaklade neho sa hodnoti cele auto a jeho cena.
          • 10 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 18.05.  15:58

            « Re: Re: Re: Auta k ho..u

            Ano je, ale to je druha vec.
        • 20 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 18.05.  14:18

          « Re: Re: Auta k ho..u

          V podstatě proč ne, na takové to běžné ježdění po okolí bude stačit, i když spotřebou taky neoslní a nevím, jak dobře si taková slabší atmosféra rozumí s CVT. Otázkou je, jestli to cílové skupině auta za 700 tisíc stačí.
          • 11 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 18.05.  23:33

            « Re: Re: Re: Auta k ho..u

            To auto stoji 700 s tym motorom len v top vybave (ktora je imho zbytocna). Jasne, ze lepsie ubrat vybavu a kupit za tu istu cenu dvojliter.
    • 21 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 18.05.  13:44

      « Re: Auta k hownu!!! Tak jest.

      Test jsem jen přelétl, což ovšem bohatě stačilo k tomu, abych si pomyslel přesně to, co píšeš v nadpisu.

      Jako nějakýmu pantátovi který se potřebuje občas dostat k nějaké hůře dostupné nemovitosti to XV může relativně dobře posloužit. Ale objektivně vzato, tyhle konkrétní vozy nejsou dobré. Ať už jdou japka s těma CVTčka dopryč!
  • 31 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 18.05.  13:25

    V dnešní době jsou tyto auta úplně

    jízdní mrzáci. Srdce auta je motor a pokud je zabitý převodovkou tak bych raději volil i něco z PSA, kde je celkem povedený tříválec doplněný o Aisin. Interiér naruby nebo cirkus no a co, aspoň to slušně jede.
    • 20 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 18.05.  23:31

      « Re: V dnešní době jsou tyto auta úplně

      CVT nie je na drag race - vo vyššej rýchlosti ale dynamiku auta nijako neničí, skôr ju maskuje. Ako vravím, kto chce si Subaru kúpi so silnejším motorom a Toyota to má holt blbé a ponuka motorov je slabá.
  • 06 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 18.05.  13:27

    ?

    Este som necital, necham si ku kave (aj samozrejme tie vylevy o CVT), ale porovnavat dve auta z uplne inej kategorie, resp. zamerania ? Az by som povedal, ze to je urazka XVcka.
    Cerstva chutovka - [odkaz]
  • 20 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 18.05.  13:49

    nove XV

    sa mi paci... ale popravde ono svojim DNA a zamernaim bude konkurovat skor Eclipse Crossu ale nie mestkej brucho po zemi tahajucej C-HR ktora je podla mna svojim zameranim ( styl a imidz ) presny opak XV-cka ( jazda a teren ) .... inak C-HR mi stale nejde do oka... predok je nadalej opticky zavality tucny a pritazky .. svetla takisto zbytocne monstrozne ( dnes sa taketo nieco uz nenosi ) ... ale uspechu C-HR samozrejme chapem ... subaru je ale pre mna z tejto dvojice tym vhodnejsim a lepsim vozom aj ked v priapde subaru to chce urciet uz aspon 2 liter.... ta 1,6tka musi byt slabucka v takomto 4x4 aute.. nic v zlom ale aj z ineho bezneho hatchu s beznou 1,6tkou uz viem ( lancer sportback ) ze tu ak chce clovek v 1,2 tony tazkom aute mat kusok aj vykonovu rezervu ( obzvlast v aute s 4x4 ako je subaru to plati dvojnasobne ) tak to chce uz proste viac vykonu .. tu jednoznacne ako jedinu alternativu vidim teda aspon ten 2 liter v pripade subaru... naoapk mestskej C-HRke ktora nema moc jazdecke a terenne ambicie a ani netrhaa rekordy v kabine co sa tyka priestoru tak tej 1,2ka v turbe bude v poho.. dokonca tu je prave tento motor snad idelalom ;-) ... takze za mna urcite subaru ale samozrejme aspon s 2 litrom uz :-) ... PS ( tesim sa do buducna aj na porovnanie XV 2.0 - Eclipse Cross 1,5T )
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 18.05.  13:55

      « nove XV

      "ale nie mestkej brucho po zemi tahajucej C-HR ktora je podla mna svojim zameranim ( styl a imidz ) presny opak XV-cka ( jazda a teren )" a "mestskej C-HRke ktora nema moc jazdecke a terenne ambicie" - necakal by som, ze to pochopis prave ty a ostatni minuskari tusim nie :yes: :-)
      C-HR prevzalo status "UFO" od Hondy Civic. Tam to slovo mimozemstania uplne sedi. Nevravim ale, ze sa mi nepaci. Pre mladu dvojicu fajn auto.
      • 11 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 18.05.  14:01

        « Re: nove XV

        C-HR je hlavně výborně postavený auto na super platformě. Skvěle odhlučněný = jel sem teda jen hybrid tuhle R4 1,2 Turbo verzi nevim

        No a do C-HR možná časem dorazí i silnější hybrid 2.0 čet sem 126 až133kW = aspoň do Lexusí verze C-HR jo = UX250h

        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 18.05.  14:15

          « Re: Re: nove XV

          o kvalitach C-HR ako auta nemam najmensich pochyb... urcite to bude bezpecne komfortne a kvalitne auto... ale ma uplne ine priority ako XV ... XV nehra az tak na styl zase ale v reale bude podla mna z tejto dvojice tym pouzitelnejsim autom ... len ano tam to chce uz aspon 2 liter...
      • 20 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 18.05.  14:05

        « Re: nove XV

        prave som to chcel napisat ze tu k C-HR mi ako konkurent viac pasuje honda HR-V ( aj ked ta nema 4x4 ) ako nejake XV ktore to uz dokaze v reale natriet aj skutocnym "terenakom" ...

        ja by som to porovnal takto: HR-V vs C-HR ( obe s FWD ) ....a potom dvojicu XV 2.0 vs Eclipse Cross 1,5T ( obe s AWD ) :yes: ale XV vs C-HR to su dva uplne odlisne svety a sam si neviem predstavit vyberat si v reale prave z tejto dvojice... to skor fakt medzi XV a Eclipse Cross by som vahal ale vyberat si medzi C-HR a XV to snad ani nejde... to je ako vyberat si medzi swiftom a aronou ... aj ked samo porovnat sa da dnes vsetko so vsetkym :-)
        • 02 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 18.05.  14:24

          « Re: Re: nove XV

          Ale prdlačky, typický ženský crossover. Impreza nenabízí nic navíc, má pohon á la Haldex. Takže si kupec bude vybírat v cenové hladině XY a nemá důvod jeden nebo druhý model vynechat (alespoň ne u nás)
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 18.05.  14:43

            « Re: Re: Re: nove XV

            XV ma predsa len citelne vyssiu svetlost ako C-HR ... a kusok je aj vacsi a asi aj priestrannejsi .... C-HR posobi ako maly plaziaci sa tank a jeho kasna nema jediny uchopitelny detail a krivku ... nie zeby sa mi vyslovene nepacila ... je to urcite super auto a uspech je tu jasny... dokonca mi pride fakt v reale stylove a nie gycove to uznavam.... styl sa toyote podaril a cielenie na zakaznikov hladajuci netuctovy cross zabera... ale ak clvoek hcce kusok aj mimo cestu tak urcite z tejto dvojice je XV ina liga...
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 18.05.  14:49

              « Re: Re: Re: Re: nove XV

              Jsou to přád jen crossovery, jde hlavně o to, nepodřít si o obrubník nárazníky.
              • 20 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 18.05.  14:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                ale aj tu plati ze nie je crossover ako crossover .... s XV by som sa nejakeho toho terenu bal asi menej ako s C-HR ... ale jasne.. mat taketo auto tak v terene s nim asi aj tak moc nejazdim... :*) ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 18.05.  15:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                  Myslím, že C-HR s AWD a 1,2T na tom nebude o moc hůř než XV ;-) Obě mají podobný systém, XV i díky světlé výšce projede víc to ano.
                  • 10 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 18.05.  15:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                    tak tak... a nejde len o svetlost.. ale aj o najazdove uhly ... C-HR je ako taka ropucha... uz len vyplazit jazyk a ulovit s nim zakaznika ;-) .. v dobrom srandujem .. ale ta masivna zaoblena predna cast v kontexte s sikmou zadnou castou mi fakt pripomina nejaku zabu pred skokom ... alebo lovom ( zakaznikov ) :-) ... :-|
                  • 10 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 18.05.  16:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                    Tomu fakt never, ze tie AWD systemy su porovnatelne a ze je to len o svetlej vyske.
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 18.05.  14:20

      « Re: nove XV

      Eclipse Cross mi připadá jak bratr Lady Vesta...ale hlavně:

      Světlá výška:
      C-HR 180mm
      Eclipse Cross 183mm

      Ty 3mm je rozdíl mezi tahá a netahá břicho po zemi? ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 18.05.  14:24

        « Re: Re: nove XV

        to je nejaka zla ciselna inerpretacia... lebo v reale je vserko inak :*) ;-) [odkaz]
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 18.05.  14:25

          « Re: Re: Re: nove XV

          Údaje výrobců.
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 18.05.  14:27

          « Re: Re: Re: nove XV

          Světlá výška není o vzdálenosti prahů od vozovky, ale nejnižšího místa podvozku.
          • 01 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 18.05.  14:31

            « Re: Re: Re: Re: nove XV

            je mi to jasne... ale aj tak celkovo ma ten podvozok mitsu vyssie nie? tu a tam sem tam kdesi nieco z podvozka jasne ze trci a znizuje svetlost ale celkovo je Eclipse Cross vyssie posadeny ... a urcite aj v terene bude lepsi
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 18.05.  14:28

        « Re: nove XV

        V testu píší o sv. výšce C-HR 155mm. A to je na tuto kategorii skutečně "břicho na zemi".
        Pokud to tedy mají správně? ;-) Najít s.v. na stránkách Toyoty je dost náročné.Tobě se to povedlo? :-)
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 18.05.  14:35

          « Re: Re: nove XV

          je mozne ze tych 180mm je najvyssia svetlost a tych 155 najnizsia :*) aj ked takto sa to asi nerozlisuje :-)
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 18.05.  14:42

          « Re: Re: nove XV

          Povedlo se mi najít údaj ze Světa Notorů.

          Poslední stránka: [odkaz]
          • 30 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 18.05.  14:43

            « Re: Re: nove XV

            To mě taky. V tomto testu . >:D A teď který svět kecá?
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 18.05.  14:44

              « Re: Re: Re: nove XV

              >:D
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 18.05.  14:46

              « Re: Re: Re: nove XV

              Tohle jsou údaje z Tipcars:

              rozměry a hmotnosti
              délka (mm)4360
              šířka (mm)1795
              výška (mm)1555
              rozvor (mm)2640
              rozchod kol vpředu (mm)1550
              rozchod kol vzadu (mm)1550
              světlá výška (mm)180
              provozní hmotnost (kg)1455
              • 11 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 18.05.  14:48

                « Re: Re: Re: Re: nove XV

                na "autobiblii" dostala C-HR len 3 a pol hviezdy z piatich .... aj ked az prvykrat dnes vidim takuto stranku >:D
              • 20 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 18.05.  14:51

                « Re: Re: Re: Re: nove XV

                180mm je na městskou stylovku v pohodě.
                Najít tak důležitý údaj na stránkách výrobce (ceník, katalog) je asi nemožné. ;-\
                Ale nejsou v tom sami. Do pr.dele, v dnešní době, kdy každý hledá na netu.... 8-s 8-s
                • 21 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 18.05.  15:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                  tu som dokonca nasiel svetlost C-HRky len 150mm [odkaz] a XV ma udajne az 220mm :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 18.05.  15:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                  PS: tam su vo videu ale este asi udaje predosleho XV ... vzhladom aj na cisla kasne
                • 10 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 18.05.  16:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                  Pokial ma Honda CR-V dnes uz len 165mm, tak je mozne vsetko. A to je prezentovana ako SUV. To byvalo kedysi jedno z prvych aut, na vylety mimo cesty.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Jopino

                    Jopino 18.05.  20:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                    Bejvávalo, CR-V 2019 bude mít u zážehové verze 4WD docela slušných 208 mm.
                    • 20 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 18.05.  20:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                      Im to trochu trvalo, nez im to doslo, ze to bolo skor trapne :-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Jopino

                        Jopino 18.05.  21:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                        Třeba ano, nepopírám. Ale i když to bylo jen 165 cm, po světě se CR-V 4G prodalo strašně moc, což odcházejícímu modelu nelze upřít.
                      • 11 Reagovat !

                        foto Jaros71

                        Jaros71 19.05.  10:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                        HONDA se z kombíku s designem SUV stává opět klasickým SUV !!! >:D :yes:
                        • 10 Reagovat !

                          foto Beefcake

                          Beefcake 19.05.  21:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                          To sa este uvidi po otestovani pohonu napr. v Car Question na YT.
                          • 01 Reagovat !

                            foto Jopino

                            Jopino 19.05.  22:04

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                            Real time poslední generace udělalo velký posun vpřed, téměř obdoba S-AWD.
                            Bez urážky. Jedno Ti ale řeknu už dnes. Na rozdíl od zde prezentovaného, bude mít CR-V 5G motory s výkony od 172 do 215 PS (240-315 Nm.), o čemž si může "Subaru" v EU nechat jen zdát. A k tomu i celý balík bezp. asistentů, které fungují bez CVT :yes: >:-[]
                          • 01 Reagovat !

                            foto Jopino

                            Jopino 19.05.  22:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                            Real time poslední generace udělalo velký posun vpřed, téměř obdoba S-AWD.
                            Bez urážky. Jedno Ti ale řeknu už dnes. Na rozdíl od zde prezentovaného, bude mít CR-V 5G motory s výkony od 172 do 215 PS (240-315 Nm.), o čemž si může "Subaru" v EU nechat jen zdát. A k tomu i celý balík bezp. asistentů, které fungují bez CVT :yes: >:-[]
                            • 10 Reagovat !

                              foto Beefcake

                              Beefcake 19.05.  22:29

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                              XV je ale o kategoriu nizsie nez CR-V, to by si musel zrovnavat s Foresterom. Alebo potom XV vs HR-V, co je si dovolim povedat megafail v nasich koncinach.
                              Uvidime, ked budu fakt realne tie nove merania spotreby a na zaklade toho aj kalkulovane flotilove emisie, a tym padom aj nove vypalne pre automobilky, ako sa to utrasie. Lebo Honda nemam pocit, ze by ich u nas mohla nahnat malymi motorcekmi. Ci zdvihnu ceny alebo zosekaju motory, lebo moc neverim, ze tie motory budu zazracne usporne.
                              Je len dobre, ze je kazde auto ine. Ak by mali Subaru aj zodpovedajuce motory jazdnym vlastnostiam, potom by uz nemali ziadne slabiny :-) Ale mozno by stali o 25% viac.
                              • 10 Reagovat !

                                foto Jopino

                                Jopino 19.05.  22:41

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                                S HR-V to porovnávat nemůžu, nemá v EU 4WD. I když bude v nastávajícím FL turbomotor z Civiku, nevěřím, že tu "pošlou" i realtime WD. Forestra jsem vypustil záměrně. Přesluhuje.
                                Nepopírám, že se tady ještě odehrají asi pěkné šachy související se reálnou spotřebou a potažmo emisemi, ale nemyslím si, že zrovna pro Hondu bude WLTP zásadní problém. Motory totiž reálně úsporné být umí. Uvidíme.
                                • 20 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 19.05.  23:07

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                                  Prodeje novýho Foresteru [odkaz] začínaj 31. května [odkaz] pravda ne u nás

                                  • 20 Reagovat !

                                    foto Sumi2000

                                    Sumi2000 20.05.  00:49

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nove XV

                                    SUPER... Forester je fajn SUV ! :yes:
  • 23 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 18.05.  15:49

    cvt neprežije

    celkom normálny výkon motora cvt zabíja, kvíli do vysokých, spotreba priemer. Aký je dôvod na právo na život pre cvt? Viem, že sa tu vždy nájde niekto, kto napíše, že je to v pohode, ale nie je. Šialené ceny za neprémiovku pri tej dynamike, veď tojo stojí jak 2 svište. Obyčajne nižšie výkony obhajujem, ale tu teda nebudem.
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 18.05.  15:54

      « Re: cvt neprežije

      ale napr v mitsu funguje fajn [odkaz] az prekvapivo zivo... udaje vyrobcu tu tentokrat vyzeraju pesimistickejsie ako realita... asi to chce skusit ... ale cvt si chvalia aj u vacsieho outlandera .. osobne by som v SUV CVT bral ... tu mi pride opodstatnena .. uz samozrejme v malom aute by som ju nechcel
    • 11 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 19.05.  10:23

      « Re: cvt neprežije

      AUTOMAT máme nyní ve firemní Mazdě CX5 DIESEL 150k...auto jede slušně , jen automat bohužel moc nestíhá , řadí pozdě , pak podřazuje moc a motor víc vytáčí.
      Spotřeba jde nahoru..lepší volba je určitě manuál.
      Nebo jiné automatické převodovky...s tiptronikem od Audi v Q5 tyto problémy nemáme.
    • 22 Reagovat !

      foto Jopino

      Jopino 19.05.  22:03

      « cvt neprežije

      S CVT nemám problém, pokud má AUTO dostatek točivého momentu :yes:
  • 16 Reagovat !

    foto Horst-Fuchs

    Horst Fuchs 18.05.  16:36

    Dynamika

    Když si tak prohlížím naměřené údaje zrychlení spolu s všeobecným nářekem na CVT, nedalo mi to a porovnal jsem údaje s "manuálním" Karoqem 1.0 TSI:

    0-100: Subaru 12,7 Toyota 12.2 Karoq 10,8
    60-100: Subaru 6,7 Toyota 6,6 Karoq 7,8 <- docela zajímavé
    80-120: Subaru 9,2 Toyota 9,3 Karoq 8,9

    Karoq je přitom jen předokolka a mnohem lehčí (díky čemuž je lepší z 0-100), pružné zrychlení beru u něj při měření na IV, kdy bylo nejkratší.
    V tomto srovnání mi japonská dynamika nepřipadá úplně tragická.
    • 81 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 18.05.  16:51

      « Re: Dynamika

      No jenže u toho Karoqu uvádíš pružné zrychlení na pevné převodové stupně, kdežto Japonci mění převod, protože jsou to automaty. Stačí abys třeba u toho 60-100 u Karoqu podřadil na trojku nebo dokonce na dvojku (ty uvádíš zrychlení na 4 st. kdy zrychlení rozhodně není nejkratší, čtyřka jede v omezovači 185, trojka jede 145, dvojka 100) a Karoq s manuálem ujede rozdílem parníku.
      • 110 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 18.05.  19:26

        « Re: Re: Dynamika

        Nic to nemění na faktu = že Karoq je při běžný jízdě nejpomalejší

        A že CVT je při běžný jízdě nejpříjemnější

        • 82 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 18.05.  19:44

          « Re: Re: Re: Dynamika

          Nikoliv, Karoq je při běžné jízdě s náskokem nejrychlejší protože 0-100 je o skoro 2 sek. rychlejší než Subaru, v 60-100 je rychlejší o 1,5 sek. a v 80-120 je rychlejší o 1,9 sek.
          A CVT je automat příjemný možná pro nějakého masochistu vyžívajícího se v kvílení motoru v okamžiku kdy se nic neděje. HDM automaty i dvojspojky jsou daleko příjemnější. CVT je velmi levné řešení ospravedlnitelné u skútrů (DAF jej kdysi začal používat protože byl výrobně levnější než manuál), které je navíc omezené jenom pro slabé motory protože motory i s průměrným krouťákem jej zlikvidují.
          • 09 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 18.05.  19:47

            « Re: Re: Re: Re: Dynamika

            Jednoznačně nejlepší je HDM = o tom žádná. A je fantazie že dneska je krátká chvilka kdy si kvalitní 8st. HDM můžeš koupit i v nižší střední k motůrku 1,2 PureTECH

            Ale z cenovejch důvodů je to jen krátký přechodný období = v levnejch autech = což je většina = budou dál převládat 2spojky a v japonskejch autech CVT

            A japonci do nich v takový míře šli = protože jim to pro běžný ježdění vychází jako nejlepší možnost = a já souhlasim

            Výkonný motory, drahý auta atd. = to je jinej příběh. Mluvim o drtivý většině vyráběnejch aut = přibližovadel
          • 23 Reagovat !

            foto AnGeor

            AnGeor 18.05.  20:26

            « Re: Re: Re: Re: Dynamika

            jenom pro upresneni, Forester XT je slabe auto? 240k/350Nm?
            • 24 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 18.05.  20:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

              350 Nm (maximum pro CVT) není v dnešní době nic extra. Řada běžných dieselových dvoulitrů má víc, takže ve Forestru musí být uměle zmrzačeny na těch 350. Benzínový dvoulitr by asi také nebyl dnes problém aby měl víc než 350 Nm a 177kW. Šestiválce pak "díky" CVT nepřipadají vůbec do úvahy.
              • 23 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 18.05.  21:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                Das aj nejaku paradnu teoriu, preco teda Skoda v Kodiaqu 2.0TSI motor obmedzila na 132kW a 320Nm, ked je tam paradna a megaodolna dvojspojka ? Schvalne tento priklad, aby to pochopil uplne kazdy....
                • 52 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 18.05.  21:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                  Teď střílíš hodně vedle. Určitě ne kvůli převodovce. Ta je tam nejsilnější a auto s ní může tahat až 2,2t.
                  • 23 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 18.05.  21:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                    Bingo. Ja viem. Ale podla simpanza to Subaru spravilo prave preto ( ve Forestru musí být uměle zmrzačeny...). Sorry, ale to sa uz fakt neda citat.
                    Kde je clanok o Subaru, tam sa uplne ignoruju vsetky klady aut a nie je ich malo a melie sa len ta o CVT a prinasaju sa kadejake nezmyselne teorie a porovnania. Od ludi, co s tym nemaju ziadnu skusenost a len na zaklade precitaneho.
                • 21 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 18.05.  22:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                  Proč parádní teorii? Kodiaq jezdí s 2.0 TDI 400 Nm, letos vyjede s 2.0 TDI s 500Nm, takže dvojspojka určitě není limitem pro sílu motorů. 2.0 TSI 132kW je motor s Millerovým cyklem zaměřený na flotilové emise, převodovka určitě není omezením a důvodem proč používají slabý dvoulitr, kdyby to bylo na převodovce, tak tam klidně mohou dát třeba 2.0 TSI 228kW 400 Nm. Subaru výš než 350 Nm jít nemůže (maximum toč. momentu na vstupu od motoru převodovky TR580 je právě těch 350 Nm a je to maximum, kterého jsou CVTčka obecně schopné dosáhnout plus mínus pár Nm), motorově by jistě nebyl problém jít výše. HDM ani dvojspojky takové omezení nemají.
                  • 13 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 18.05.  23:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                    Aj citas, co som napisal ? Pytam sa na benzin. A cakam na teoriu, preco ma Kodiaq o 45kW menej z toho isteho objemu. Aha, takze tuto su to flotilove emisie. Ospravedlnene...
                    Mimochodom "Šestiválce pak "díky" CVT nepřipadají vůbec do úvahy." - 6valec Outback 3.6 ma tiez CVT.
                    Motas to dokopy - TR580 je ta slabsia, aj ked novsia. V XT je udajne TR690 "HCVT".
                    A preboha naco by pri SUV isli nad 177kW ? Aby to nikto nezaplatil a porovnavalo sa to potom pre zmenu s hothatchmi ? Uz takto musel ten motoro skoncit a problemy podobneho typu ma aj atmosfera 2L.
                    A este nieco k tym CVTckam obecne. Ked obecne - tak obecne. Co myslis, ake prevodovky sa uz dlho pouzivaju v najvykonnejsich radach traktorov ? Aj ked konstrukcne asi trochu ine ? A ake su tam cisla momentu ? A co bola kedysi snaha presadit v F1 ?
                    • 21 Reagovat !

                      foto Simpanz

                      Šimpanz 19.05.  00:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                      A na co chceš nějakou teorii, nějak nerozumím tvým myšlenkovým pochodům. Ano, benzín v Kodiaqu má menší výkon než v Subaru, nicméně nevím jak to souvisí s tím co jsem psal a sice, že CVT má omezení v točivého momentu motoru a více jak 350 Nm neumí přenést (to není žádná teorie, ale praxe CVT převodovek).
                      Nikde netvrdím nic o výkonu, nad 177 kW jít jistě nemusí, pouze tvrdím, že mají problém se silou nebo chceš-li s toč. momentem motorů a nemohou jít nad 350 Nm, protože CVT silnější motory nezvládá a to je třeba u dieselů docela nízký limit.
                      • 13 Reagovat !

                        foto AnGeor

                        AnGeor 19.05.  21:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                        hmmmm, trosku ti v tom nehraje 2.4L turbo co je v ascentu s CVT a ma temer 380nm? tak jak to je? muzou? nemuzou? dovolil jsi jim to, nebo se te neptali?
                        • 30 Reagovat !

                          foto Simpanz

                          Šimpanz 20.05.  00:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                          Psal jsem 350 plus mínus pár Nm. 277lb-ft je 376Nm, máš snad pocit, že 376 je zásadně víc? Je to o 7,5% víc. Jestli chceš bazírovat na takové marginalitě, tak good luck.
                          Vidím, že Subaristé nejsou schopni unést prostý technický fakt, že technologie CVT je limitována na nižší točivé momenty a je omezená někam kolem 350 Nm, dobře geniální Subaru se dostalo až na závratných 376Nm, bez mého povolení, asi nějaký dobrý oddíl.

                          Přímý konkurent Ascentu Mazda CX-9 používá velmi podobný motor, s výkonem o 10hp nižším (250 vs 260 hp), ale přesto naplno využívá jeho potenciál co se týče toč. momentu (zcela logicky, protože jde o velká a těžká SUV a spíš než hodnota max. výkonu je žádoucí pořádný točivý moment) a motor pouští na 310 lb-ft, tedy 420 Nm. A víš proč? Protože nemají CVT ale pořádný HDM automat, který když budou potřebovat přenášet ještě větší toč. moment, tak klidně HDM postaví na 600Nm a pojedou dál. Subaru, pokud bude bazírovat na CVT, bude jím vždy limitováno.
              • 24 Reagovat !

                foto AnGeor

                AnGeor 19.05.  21:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                ale ve statech si muzes koupit outback 3.6R a svete div se, ma CVT.... tolik k teorii, neco z praxe?
                • 40 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 20.05.  00:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                  Ano, se starým dobrým, atmosférickým B6, který má maximum na 335 Nm, Myslíš, že by byli schopni dát k CVT nějaký moderní přímovstřikový lehce turbený třílitr s 300-340 hp a 450 Nm?
              • 10 Reagovat !

                foto Saab

                Saab 21.05.  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

                Doporučuji předtím než začneš plácat blbosti si uvedená fakta ověřit. Limit pro CVT je 400Nm a ne 350 a i ten pokud vím byl překonán. Tuším, že LUK měl nějakou CVT s 500 Nm. Stačí se kouknout na informace o Multitronicu (=CVT) od Audi, tam je uveden limit 400Nm. A příkladem CVT se 400 NM je i Subaru:

                "Agregát 2,0 GT DIT je dvoulitrovým přeplňovaným čtyřválcem typu boxer s přímým vstřikováním. Jednotka je naladěna na výkon 221 kW (300 k) v 5600 min-1, vrchol točivého momentu 400 Nm je dostupný mezi 2000 a 4800 min-1.

                Síla motoru je prostřednictvím převodovky s plynule měnitelným převodem posílána na všechna čtyři kola."
                [odkaz]
          • 14 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 18.05.  21:01

            « Re: Re: Re: Re: Dynamika

            Preboha, to je fakt strasne citat od ludi take blaboly.
            Skus si pozriet technicke info a prierez Lineartronicom, co tam vsetko je a preco a s cim sa pocita. A potom si este pozri, kolko stoji nahradny diel klasicka spojka a Lineartronic.
            Lineartronic a HDM ma vyhody, ktore dvojspojka nikdy mat nebude.
            Mimochodom mne cukava dvojspojka teda vobec neprisla prijemnejsia. Zrejme asi vtedy nepochopila, co som s plynom zamyslal.
    • 60 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 18.05.  17:30

      « Re: Dynamika

      Dobře, neschopnost pracovat s převodovkou vykompenzuje CVT lépe než turbo s manuálem. To tak nějak vyplývá z principu automatu.
    • 71 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 18.05.  17:49

      « Re: Dynamika

      Zajímavé, Karoqu stačí střední otáčky, aby jela jako řvoucí CVT. To jsi vlastně chtěl říct
      • 18 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 18.05.  19:27

        « Re: Re: Dynamika

        Ne = dneska střílíš fakt slepejma >:-[]

        Viz já 19:26
      • 21 Reagovat !

        foto AnGeor

        AnGeor 18.05.  20:28

        « Re: Re: Dynamika

        rvouci 4 valcovy boxer vs kvilici mixer, your choice >:D
    • 05 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 18.05.  18:08

      « Re: Dynamika

      CVT mi prave u 4x4 aut dava zmysel ( ale nenarazam teraz na dynamiku ale na jej sposob fungovania ) .. teda ak ist do auta ako XV outback alebo eclipse cross ci outlander tak tam jednoznacne by som chcel CVT ... samozrejme kto sa chce pretekat na dialnici alebo v terene bude maximalne raz rocne tak tam manual bude lepsi ;-)
      • 40 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 18.05.  20:23

        « Re: Re: Dynamika

        Jel jsi někdy v něčem s CVT?
        • 12 Reagovat !

          foto AnGeor

          AnGeor 18.05.  20:28

          « Re: Re: Re: Dynamika

          a ty jsi od posledne nejake to Subaru s CVT zkusil? nebo? nabizel jsem ti jizdu... ale stale si trepes to svoje... :no:
          • 21 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 19.05.  05:10

            « Re: Re: Re: Re: Dynamika

            Máš pravdu, pro tvůj klid to udělám. Já si to kvílení užiju ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto AnGeor

              AnGeor 19.05.  21:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dynamika

              v pohode, jestli si porad myslis, ze CVT kvili...
          • 21 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 19.05.  05:27

            « Re: Re: Re: Re: Dynamika

            Shodou okolností jsem se kouknul na test Chvaly s Outbackem...i přes jeho shovívavost chválí Subaru jen v rámci ostatních CVT. Naštěstí jezdím kolem šourůmu, tak to kvílení nezabere moc přípravy ;-)
  • 04 Reagovat !

    foto jano2058

    jano2058 18.05.  20:46

    subaru vs toyota

    obe autá sú super, konečne dobrý výber do porovnania :yes: :yes: :yes: velmi tazko by som sa rozhodoval ale asi hybrid... :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 19.05.  10:25

      « Re: subaru vs toyota

      Za mne SUBARU ! Ale rozhodně silnější motor a manuál..benzín 2.0 nebo diesel !
  • 33 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 19.05.  10:13

    Clanok

    Konecne som si precital clanok a opat raz po precitanom nechapem niektore protikladne hodnotenia.
    Vysvetli mi vsak niekto konecne, aky je rozdiel medzi dynamikou motora a pruznostou ?
    Chvalabohu, ze sa do vybav nasilu netlaci navigacia za tie pekelne priplatky (ci uz dobrovolne alebo skryte v cene). V dnesnej dobe mobilov a mirrorlinkov. Je to len plus a nie minus, ked vo vybave nie je.
    " Manuální volba virtuálních stupňů v XV chybí, tudíž nelze porovnat pružnost motorů při našem tradičním měření. " - chvalabohu, aj ked sa evidentne nepoucili, s tym ich "tradicnym" meranim.
    Co ma prevapilo, ze napriek turbu a 35Nm naviac, co nie je malo - o 20% viac, ma Toyota "Zrychlení 60-100 km/h/80-120 km/h" na rovnakej urovni. A rovnako aj 0-100 su velmi blizko, kde vsak Toyota podvadza papierovym udajom a XV je naopak zbytocne pesimisticke.
    "při klidné jízdě jsme s ní cestovali za 6,5 l/100 km, se subaru za 7,3" - pri kludnej jazde po okreskach chodi 2L krabica Forester za 6, takze az tak kludna jazda to nebola :-) Asi to bola "novinarska" kludna jazda.
    No a na zaver by ma zaujimalo, na zaklade coho je pri CVT hodnotene "Řazení".
    No a ak sa niekto bude stazovat, ze XVcko je drahe, tak mu staci pripomenut C-HR - este drahsie auto a menej pouzitelne. Ale to sa asi netreba cudovat, aj RAV ma velmi optimisticky nasadenu cenu.
    Howgh.
    • 40 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 19.05.  11:00

      « Re: Clanok

      Zdvihám rukavici ;-)
      - že do výbav netlačí navigaci může být klidně pro někoho fajn, ale jen potud, pokud si za ni můžu samostatně připlatit. Pokud si kvůli takové (relativně základní věci) musíš koupit nejvyšší výbavu, tak to žádná výhoda není. U mazdy je (nebo byla) navi vždy solo, nebyla ani v nejvyšší výbavě, ale stojí 12,5tis. - super rešení!
      - nemožnost porovnat pružnost u automatu na pevně zařazené stupně - souhlas, de.bilita
      - že jejich klidná jízda neodpovídá spotřebou té tvojí, je úplně jedno. Podstatné je, že by měli jet s oběma auty +- stejně a dá se to pak vzájemně porovnat.
      - mě přijdou ceny XV taky vcelku ok. Nikdo nemůže čekat, že technicky slušné auto plné výbavy bude stát 500tis.
      Jediný problém celého auta (mojí optikou) je v motorech, kdy podle papírových údajů je vrchol v rámci konkurence stěží průměrný. Ceny bych skousl, CVT nejspíš taky.

    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 19.05.  11:11

      « Re: Clanok

      Ještě k té pružnosti vs. dynamice- zásadní rozdíl v tom asi není, ale pamatuju na Top Gear, kde postavili proti Impreze WRX nějakýho "žebráka" a nechali je oba rozjíždět snad na trojku (?) - no a ač snad nikdo nepochybuje o skvělé dynamice WRX, tak její pružnost byla v tu chvíli tragická a prostě to vůbec nejelo. :-)
      Zkoušel jsem najít na YT, ale neúspěšně. ;-\
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.05.  12:26

      « Re: Clanok

      V jiných testech tohoto XV jsem četl o shodné spotřebě 8,5 litru, s šesti bych asi běžně nepočítal. Jak píše Karel, podstatnější je srovnání, které má větší výpovědní hodnotu než velmi vágní termín "klidná jízda."

      Podobné zrychlení 60-100 a 80-120 by mě překvapilo jen u manuálu, tady je to vzhledem k téměř shodnému výkonu a vyšší váze C-HR odpovídající.
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 19.05.  16:13

        « Re: Re: Clanok

        Neni to spíš přesně obráceně? Tou klidnou jízdou většina lidí jede 99% času = neni tohle ta důležitá část? ;-)
      • 12 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 19.05.  20:58

        « Re: Re: Clanok

        So 6 po okreskach kludnou jazdou (klobuk) mozes uplne v pohode pocitat, toboz s 1.6l.
      • 12 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 19.05.  21:41

        « Re: Re: Clanok

        Samozrejme ale dlhodoby priemer okolo tych 8 bude.
  • 06 Reagovat !

    foto bubulak

    bubulak 19.05.  16:19

    CVT

    Tak v diskusích se hodně špíny hází na CVT, ale problém je podle mě jinde. Prostě do podmotorovaných aut, což jsou zde bohužel oba exempláře, nepatří žádný automat. Motor, co už tak nemá výkonu na rozdávání, ten automat prostě zabije a výsledkem jsou pak taková ubohá čísla jako na stovce za 13. S tím se opravdu jezdit nedá. A že si za takovej zgreb Toyota řekne 700 tyček, to už je opravdu na psychiatrickou léčebnu.

    Mimochodem, tohle je podle mě příčinou stále nízké obliby automatů v Evropě, když se to dává do zdejších trapných motorizací, tak to prostě nejede a z toho vzniká ta lidová moudrost, že automaty nejedou.

    Jinak si ale myslím, že CVT, má-li motor alespoň trochu slušný výkon, což je přinejmenším 100 kW, vůbec není špatné řešení. Tuto převodovku znám z Avensisu, kde se pojí s dvoulitrem a oproti konkurenci rovněž s dvoulitry, ale HDM (Mazda 6, i40, Accord) ta Toyota jede nejlépe. Plus třeba ve městě je to super komfortní řešení - tak plynule DSG ani HDM prostě nejede.
    • 14 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 19.05.  20:32

      « Re: CVT

      Panejo, to jsou teda blitky.
      • 31 Reagovat !

        foto bubulak

        bubulak 19.05.  21:43

        « Re: Re: CVT

        Co konkrétně z toho, co jsem napsal, je podle vás nepravda?
        • 61 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 20.05.  00:54

          « Re: Re: Re: CVT

          Já ti neupírám tento názor... sto lidí sto chutí.
          CVT podle mne je sotva průměr..prostě řadí blbě a dost to s ním žere :-)
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 21.05.  08:01

      « Re: CVT

      Jako že Avensis 2.0 CVT jede líp než Mazda 6 2.0G HDM?
      • 05 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 21.05.  08:30

        « Re: Re: CVT

        A jede eště líp Pažout 508 = když má EAT8? :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 21.05.  09:47

          « Re: Re: Re: CVT

          508 nemá dvoulitrovou atmosféru... a už vůbec ne jako top benzínový motor (zdravíme Avensis). Ta 2.0CVT by možná držela krok s tou 1.2PureTech... jestli tam teda Peugeot tak slabý motor vůbec dá :-)
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 21.05.  09:54

            « Re: Re: Re: Re: CVT

            Asi nedá = i když těch 100 kW by možná stačilo. Ke všemu ale bude 8st. Aisin. Koukám že 3 nafty = 130, 160, 180 koní a 2 benzíny 180 a 225 PS

            Jinak má drobná zkušensot s CVT a už docela slušná s eCVT = na běžný denní popojíždění nic lepšího není

            Myslim v levnějších autech = nějaký 8st. ZF a 10st. Aisin a 9st Mercedes = rozhodně smysl maj ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 21.05.  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: CVT

              Tak obecně není nikde nic lepšího, než co máš/jezdíš ty :-) To jsme tady všichni už slyšeli mockrát >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 21.05.  13:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT

                Přes tvý opakovaný ujišťování že si dochodil základku = si nejsem úplně jistej ;-)

                Mě to přijde normální = si pořídit to co považuješ za nejlepší. Proč to dělat naopak? :-)

                CVT o kterym je řeč nemám a nikdy sem neměl = i když tobě to asi zní podobně jako eCVT = což je technicky něco dost jinýho

                Ale obě sou na takový to běžný ježdění = drtivě lepší než..

                Nemám ani ZF8HP ani 9G-tronic ani Aisin AWR10L65

                Takže všechno cos napsal = je bulšit = tak jako už mockrát ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 21.05.  13:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT

                  Mě také přijde nejlepší, pořídit si, co považuji já za nejlepší. Jen asi mám takový dar (jako naštěstí ještě dost zdejších diskutérů), který tobě chybí.

                  Říká se mu tolerance k jinému názoru. Co je tedy nejlepší pro mne, nemusí vyhovovat druhému.

                  A navíc netrpím nejistotou svého ega a tudíž nemusím pořád všude a všechny přesvědčovat, že jsem si já vybral to nejlepší a do té doby, než to všichni uznají, nedám pokoj.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 21.05.  13:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT

                Co je obecně lepšího = sem dokonce napsal v příspěvku na kterej reaguješ >:D

                Opakování matka (tady je cizí slovo který nemáš ve slovníku :-) ) [odkaz]
                • 01 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 21.05.  13:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT

                  Lepší v obecné rovině se nerovná Lepší pro tebe. Pro mne je nejlepší manuál..... Běž se radši přesvědčovat prodavačku v obchodě, že CVT je nejlepší, třeba tomu nerozumí a ujistí trochu tvého nevyrovnaného ega ;).
          • 10 Reagovat !

            foto bubulak

            bubulak 21.05.  17:17

            « Re: Re: Re: Re: CVT

            Jel jste v tom někdy? Samozřejmě, 2.0 TSI nebo Ecoboostu se to nevyrovná ani náhodou, ale mezi atmo dvoulitrama od konkurence to je furt nejlepší. A v porovnání s takovými těmi 1.4 - 1.5 turbo, to je na dlouhou debatu. Mně osobně ten atmosférický dvoulitr vyhovuje více. A s CVT je to ve městě naprosto nepřekonatelné, takhle plynule prostě žádný jiný automat nejede. Na dálnici ok, jen se s tím člověk musí trošku naučit. Na řezání okresek to samozřejmě není (ale to asi žádnej automat, ne?).

            Jinak samozřejmě, to, že je tento motor vrchol nabídky je fail Toyoty. Měla by mít jako Mazda ještě jednu úroveň nad tím. Ale to nic nemění na tom, že na bežný komfortní ježdění to stačí (a to včetně dlouhých dálničních přesunů).
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 21.05.  22:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: CVT

              Ne, u Avensisu jsem tak nějak neměl důvod. Zajímavá pro mě je ta šestka, tam jsem ten dvoulitr s manuálem projížděl dost důkladně... ten má stovku za 9.1. Jak mě automat nezajímal, tak jsem netušil, že AT má dost bídných 10.2s... stejně bych si ale vsadil spíš na tu šestku, přece jen je lehčí a silnější, i když ne o moc.

              Proti koncernové 1.4TSI 110kW je ta Mazda docela vyrovnaný soupeř, co jí chybí na krouťáku nějak dotahuje špičkou výkonu. Ale dnešní 1.5t (třeba konkrétně u toho Peugeotu) mají spíš 180k... a pak už asi není dlouhá debata potřeba :-).
      • 10 Reagovat !

        foto bubulak

        bubulak 21.05.  17:08

        « Re: CVT

        Ano, jezdil jsem s oběma a mám to vyzkoušeno. A papírové údaje to také podporují, byť má M6 o pár kW navíc.
  • 02 Reagovat !

    foto janpww

    janpww 20.05.  16:32

    test

    Test
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 26.05.  14:01

    Spotreba

    Mimochodom v Impreze s tymto 1.6 vysiel novinarom Autobildu priemer spotreby 6.4L po 650km. Udajne svizna jazda aj so zapchami.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vybíráte štěně pod stromeček? Chovatelka radí, jak nenaletět šmejdům z množíren

Vybíráte štěně pod stromeček? Chovatelka radí, jak…

Rozhodli jste se pro pořízení štěňátka jako živého dárku a teď přemýšlíte, jak správně vybrat? Pokud už jste…

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance? Otrávené ksichty divákům neušly!

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance?…

Po dvou letech »kralování« předal Zdeněk Piškula (20) žezlo dalšímu vítězi StarDance Jiřímu Dvořákovi (51) a…

 

iSport.cz

Další Čech v Americe! Kanonýr Ondrášek odešel z Polska do Dallasu

Další Čech v Americe! Kanonýr Ondrášek odešel z…

V roce 2018 v zámořské MLS zářil Bořek Dočkal, následující rok může patřit jinému hráči. Útočník Zdeněk Ondrášek…

Tvrdík o Slavii: Zatím nejhezčí sezona. Náš odchovanec Král stojí o satisfakci

Tvrdík o Slavii: Zatím nejhezčí sezona. Náš…

První místo v lize, postup do jarní části Evropské ligy. Ve Slavii mohou být s podzimem více než spokojení, tomu…

 

Reflex.cz

Viliam Buchert: Evropa postrádá alfa samce či alfa samici typu Trumpa, Putina nebo čínského Si Ťin-pchinga

Viliam Buchert: Evropa postrádá alfa samce či alfa…

Někdy může mít i Miloš Zeman pravdu. V nedávném rozhovoru pro ruskou televizi NTV řekl, že v EU postrádá silné…

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil prezident Václav Havel

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil…

Žádný jiný fotograf neznal Václava Havla tak dobře jako Oldřich Škácha. Od 70. let zvěčnil prvního…