Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota C-HR odhalila kompletní ceník. Levná není!

David Bureš
Diskuze (58)

Excentrický crossover od Toyoty není právě levný, kompenzuje to ale bohatou výbavou. Už v základu nechybí adaptivní tempomat či aktivní řízení pro jízdu v pruzích.

Úspěch Nissanu Qashqai nedal Toyotě spát, a tak se největší japonská automobilka na světě nyní vytasila se svým kompaktním crossoverem. Nový model C-HR nyní odhalil kompletní ceník, první exempláře velice excentrického vozu dorazí k prodejcům ještě během letošního roku.

Už dříve Toyota přiznala, že základní cenovka CH-R bude s benzinovým motorem 1.2 Turbo o výkonu 85 kW stát 489.900 korun, nyní však už známe i výbavu výchozí verze Live.

Ta je bohatá, a tak kompenzuje jinak vcelku vysokou cenovku. Už v základu vůz disponuje i takovými prvky, jako je adaptivní tempomat, aktivní řízení pro jízdu v pruzích nebo multifunkční volant.

C-HR dále nechybí sedm airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, rádio, senzor šera, elektrické stahování oken vpředu i vzadu nebo elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka. Klimatizace je ale „jen“ manuální, zatímco 17palcová kola jsou ocelová.

Druhý stupeň Active je už možné pořídit i v hybridním provedení, které kombinuje zážehovou osmnáctistovku (72 kW) s elektromotorem (53 kW) o systémovém výkonu 90 kW. Výbava v tomto případě navíc zahrnuje dvouzónovou automatickou klimatizaci, rozpoznávání dopravních značek, mlhovky, dešťový senzor, vyhřívaná přední sedadla a zadní parkovací kameru. Součástí Active je i multimediální systém, věnec volantu obšitý Nappa kůží nebo 17palcová kola z lehkých slitin.

Stupně Dynamic a Executive myslí hlavně na stylový vzhled, přičemž druhý z nich k výbavě přidává i vyhřívaný volant, sledování mrtvého úhlu, elektricky sklopná zrcátka, čalounění kombinující látku s kůží nebo inteligentní parkovací asistent.

Pro obě vrcholné varianty je pak k dispozici také několik výbavových balíčků. LED paket za 30.000 korun znamená diodová světla vpředu i vzadu (včetně mlhových), paket Premium za 45.000 Kč potom hudební systém JBL s osmi reproduktory a navigaci. Samotná navigace se k multimediálnímu systému dá dokoupit za 17.000 korun.

K přeplňované dvanáctistovce je za příplatek 50.000 korun dostupná i bezstupňová převodovka Multidrive S. Ve vrcholné verzi Executive je pak k 1.2 Turbo v kombinaci s CVT možné za 60.000 korun dokoupit ještě pohon všech kol.













Toyota C-HR – vybraná technická data a české ceny
Motor 1.2 Turbo 1.8 Hybrid
Zdvihový objem [cm3] 1197 1798
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW] 85 90
Převodovka 6M (CVT) CVT
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9 (5,9) 3,8
Cena Live [Kč] 489.900 -
Cena Active [Kč] 534.900 629.900
Cena Dynamic [Kč] 579.900 674.900
Cena Executive [Kč] 609.900 704.900
David Bureš
Diskuze (58)
29. 9. 2016 23:49
Asi ne
Vypada podarene, ale ze by me to presvedcilo ke koupi takovehle Toyoty oproti levnym ozkousenym skodovkam z autobazaru, to se rict neda :-!
28. 9. 2016 19:31
Re: motory
PS: Podle prodjce: Compact Hybrid Revolution, ptž “C-HR” stands for “Coupe – High Rider,” prostě nedává smysl. >:D
Avatar - Jopino
27. 9. 2016 18:30
Re: Rozporuplné - avšak důstojně
Díky za koment. Auto mě zaujalo docela dost, mám rád lexusoidní tvary, a právě proto mě bude zajímat reálná podoba face to face. Ještě jednou díky :yes:
Avatar - CommonUser
27. 9. 2016 16:02
Re: ???
Webpaja, chapes co je rychlobezka, ze jo ...
A co si to mal za 1,4 tsi ? V akom aute ?
27. 9. 2016 13:15
Re: ???
Tak o dynamice nemluvim, ale ze by zral 1,6 Valvematic vice je nesmysl, kor o litr. Jen se to chce naucit jezdit, ty motory maji spotrebu cca shodnou. Ta tvoje dynamika o tridu lepsi je samozrejme vykoupena vetsi spotrebou, proto take kazdy vi, ze je spotreba u turbomotu na dynamicky styl jizdy hakliva. A ze je koncernovy motor bez problemu je dobra bajka. Jinak nemam pripominky a souhlasim s tebou ve vsem >:D