u nás máme avensis, camry je sice skutečně pěkné auto ale do evropy se moc nehodí-už jen kvůli převodovkám a motorizacím: docela bych chtěl vidět kdo by tu koupil auto segmentu D, se 4-stupňovym automatem, 2.0 atmo, 0-100 za 12s a to všecko za báječným 610 tisíc... ;-)
ale jsem rád že alespoň někde je ještě trh v pořádku a to dokazují prodeje v rusku, asii, arabských a afrických státech a samozřejmě v severní americe :yes: atmo 2.0 je dnes ve střední třídě spíše rarita
V této ruské specifikaci by tu asi moc neobstála, ale kdyby se nabídka motorů a převodovek trochu upravila (diesel, manuál...) No, možná by i pak byla jen do počtu...ale ten design je prostě (téměř) perfektní. :-)
tak zase toyota by mohlá zavést alespoň konfigurátor ;-) nemusel by být takovým problém to auto se dovést když už by to teda někdo chtěl-protože avensis s V6 si člověk tu koupit nemůže a nějaký ten kusový zájem by tu možná byl-jako alternativu k passatům a superbům V6, navíc by to i dobře fungovalo v showroomu jako image maker-i to je velmi důležité-i když takto teď slouží neboi bude slouži GT86
Suhlasim, pekne auticko. Ma jednoduchy a pritom velmi pekny dizajn, ktory pretrva roky a technologie od Toyota budu urcite velmi spolahlive, zvlast ak tu Toyota montuje skor strasie, ale zato osvedcene technologie. Verim, ze by si i v Europe nasla svoje miesto.
No já bych si tedy dnes auto střední třídy se 4-stupňovým HDM nekoupil. Ne že by mi tak vadil ten nízký počet rychlostí, ale především pro jeho očekávatelně hodně ospalé reakce. Ty má i modernější HDM v Avensisu, tohle už bude asi opravdu tragédie. Do off-roadu by to snad ještě šlo, ale do osobáku, když dnes už se používají nesrovnatelně rychlejší automaty s 8-mi stupni???
Jo tak 4st automat je dobrý anachronismus, to projde tak možná v US, ale v Evropě rozhodně ne... :no: Možná je to i záměr, aby lidi kupovali větší motory...
Celkem mě zklamaly výsledky Toyoty v nových amerických nárazových testech. Jejich Lexusy patřily k nejhorším... ty auta skoro nedrží pohromadě. Fakt zklamání, na rozdíl třeba od Hondy. Opět se ukázalo, kdo vyrábí pevná auta z kvalitní oceli - VOLVO, VOLVO a zase VOLVO :yes::yes::yes:
Zklamal výsledek IS - prostě protože to je už staré auto..
..větší zklamání byly NOVINKY - třeba VW (už ne Passat) CC, kterému snad jako prvnímu vozu (v historii testů) "vypadly" dveře
PS: Ale ano - Volvo je "jinde" - a třeba evropské testy NEdokáží (zcela) "odhalit" jeho KVALITY