Diskuse

Toyota Corolla pro Evropu oficiálně: Čtyři benziňáky a jediný diesel

11.7.2013

Toyota oficiálně představila evropskou specifikaci sedanu Corolla. Ve zvětšené karoserii bude pracovat pět motorů od 90 do 140 koní, zkombinovaných se třemi převodovkami.

 

  • 41 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.07.2013  09:48

    Motorová politika

    Veľmi divná motorová politika: ponúknuť tri atmosférické benzíny s tak malými výkonovými rozdielmi (90-97-103 kW) mi nepríde moc logické, rozdiely v dynamike tam budú minimálne. :-O
    • 40 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 11.07.2013  11:07

      « Re: Motorová politika

      Čudujem sa, že to píšeš zrovna ty. Akoby hodnota maximálneho výkonu charakterizovala celý motor. Rozdiel je tam hlavne v otáčkach, kedy je maximálny krútiaci moment dosahovaný, 154 Nm/5200 ot., 160/4400 a 173/4000. Ja si myslím, že spektrum motorov je dostatočne široké pre rôzne potreby. Ešte viac povedia diagramy priebehu momentu a výkonu, určite každá kombinácia motora a prevodovky má svoje určenie a opodstatnenie a rozdiely medzi nimi budú v reáli väčšie jak sa môže zdať. ;-)
      • 24 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 11.07.2013  11:52

        « Re: Re: Motorová politika

        Zní to dobře co píšeš ale takhle to v Evropě už dávno nefunguje, tato motorová politika si říká o neúspěch.
        • 21 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 11.07.2013  12:27

          « Re: Re: Re: Motorová politika

          Tak to je vcelku možné, ale to nie je problém použitej techniky, to je problém stále menších technických znalostí motoristickej verejnosti. Dnešní šoféri a šoférky niekedy nevedia ani to, či majú motor vpredu alebo vzadu, koľko má valcov a prečo treba prehadzovať kvalty... Priebeh krútiaceho momentu, jeho využívanie a podobné záležitosti sú už privysoká fyzika v dobe, keď za volant môže sadnúť hocijaký blbec...
    • 26 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 11.07.2013  11:17

      « Re: Motorová politika

      Ano, Corolla dostala pět základních motorů (1.8 s CVT možná nepojede ani tak jak 1.6 s manuálem). Jediná nafta s 66kW to je také hodně mimo. Tento rozsah motorizací dnes nestačí ani ve třídě malých aut, na nižší střední je to bída s nouzí.
    • 20 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 11.07.2013  11:19

      « Re: Motorová politika

      Souhlasím, motorově žádný zázrak, malé rozpětí a podivná politika s pidi dieslem.
      • 12 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 11.07.2013  11:56

        « Re: Re: Motorová politika

        To není politika, oni prostě nemají diesel 1,6, který do této třídy patří (ovšem většina konkurentů přidává i diesel 2,0). Tím se i s divnou paletou benzínů odsuzují na pokraj zájmu.
        Možná že jsou motory 1,2 a 1,4 TSI poruchové, pocitově ale "jedou" a kupující je "berou". A co se týče dieselů, nižší střední třída nabízí často 1 motor obsahu 1,4 1 až 2 o obsahu 1,6 a minimálně 1 o obsahu 2,0.
    • 10 Reagovat !

      foto mario79sk

      mario79sk 11.07.2013  11:39

      « Re: Motorová politika

      tak tak, tesil som sa, ze aspon tam daju 1.8 valvematic s MT, ale ani to nie. taktiez 2.0 D-4D vynechali. skoda ze sa takto odpisali motormi.
      • 21 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 11.07.2013  11:58

        « Re: Re: Motorová politika

        Příští rok tam určitě dají nový diesel 1,6 ze spolupráce s BMW, a co se týče benzínů, myslím že na turbobenzínech dělají ale chtějí je mít vypiplané.
        Příští rok začíná Euro 6, ideální příležitost pro uvedení turbobenzínů i 1,6 D4-D.
      • 00 Reagovat !

        foto Mirec38

        Mirec38 11.07.2013  20:01

        « Re: Re: Motorová politika

        vidim to presne rovnako, diesel nechcem a benzin by som bral jedine 1.8 Valve
    • 22 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 11.07.2013  11:51

      « Re: Motorová politika

      Proto se Coroll mnoho neprodávalo a ani mnoho prodávat nebude.
      • 10 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 11.07.2013  12:13

        « Re: Re: Motorová politika

        Na druhou stranu, taková Elantra se nabízí pouze s jediným motorem, benzínovou 1,6 a neprodává se úplně špatně.
    • 11 Reagovat !

      foto mozgog

      mozgog 11.07.2013  13:30

      « Re: Motorová politika

      důvodem bude cenová politika, umožní jim to prodávat Valvematic dráž, Valvematic je v současnosti asi nejlepší (nebo jeden z nejlepších) benzínových motorů v této třídě, proto bude ve standartu o trochu horší motor a Valvematic bude za příplatek
  • 41 Reagovat !

    foto chup44

    chup44 11.07.2013  10:10

    Atmosféra

    Ja som zástanca atmosferických motorov a som rád že v Japonsku majú rovnaký názor ale ako písal iudex,tie výkonové rozdiely nie sú moc veľké a navyše jeden diesel pre Európu je veľmi "odvážny" krok...Nerozumiem prečo tam nedali ich 2.0 D-4D. Ale v Toyote rozmýšľajú hlavou a asi to tak spravili preto aby nejakým ťažkým dieselom nenarušili životnosť ostatných častí...Predávať bude hlavne dobré meno,spoľahlivosť a podľa mňa aj podarený dizajn :-)
    • 03 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 11.07.2013  11:59

      « Re: Atmosféra

      Takhle to v Evropě nefunguje, ale pro mne za mne, ať si to Toyota klidně myslí. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto praptak

        praptak 11.07.2013  23:57

        « Re: Re: Atmosféra

        Evropa, co se týče motorové politiky, už dlouhodobě funguje podivně. 8-s
  • 22 Reagovat !

    foto dal

    dal 11.07.2013  10:15

    design

    Vypadá o moc lépe a vyváženěji než Auris. Za mne :yes:
  • 34 Reagovat !

    foto Kneblis

    Kneblis 11.07.2013  11:04

    Na jednu stranu dobré na druhou ne

    Je dobré, že japonci jedou ve starých kolejí s atmosferickými benzíny, protože tyto motory jsou spolehlivé narozdíl od poruchových TSI.
    Na druhou stranu stejně bych si vozidlo nezakoupil, protože diesel má velice malý výkon pro dnešní dobu nepoužitelné vozidlo s tímto motorem a od benzínu bych se spokojil s 1.8 se 103kw což už docela ujde, ale i tak by nebylo na škodu aby byl v nabídce nějaký benzin s výkonem min. 120kw.
    • 74 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 11.07.2013  11:10

      « Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

      Corolla tiež nie je žiadny športovec, nechápem, čo sa všetci držíte len maximálneho výkonu, dôležitých vecí u motora je predsa viac. Ver, že ten diesel nebude nejaký zdochliak ale pre rodinné auto to bude dobrá voľba s primeranou dynamikou aj spotrebou.
      • 44 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 11.07.2013  11:21

        « Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

        To sotva. S tím se to auto bude na dálnici trápit, plně naložené to nepojede a už vůbec s tím nepude předjet. To je takový motorek dobrý pro městské pidivozítko a nebo sekačky.
        • 11 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 11.07.2013  12:02

          « Re: Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

          Ta 1,4 D4-D je velmi povedený diesel a bude jakžtakž stačit, ale víc ani ň.
          • 01 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 11.07.2013  14:14

            « Re: Re: Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

            A to je asi to, čo sa od takéhoto auta s dieslom čaká. Octavia SDI disponovala skromným výkonom 51 kW, a tiež si svojich zákazníkov našla.
            • 10 Reagovat !

              foto Bristol

              Bristol 11.07.2013  15:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

              kombík v dieselu bez turba... ;-) vhodný leda pro autoškoly a taxikáře :no:
              • 01 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 11.07.2013  16:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

                Si nejaký pyšný, zdá sa. Teraz nedávno som kdesi čítal článok o Fiate Uno. Základ začínal na 33 kW. Dnes nám je málo dvojnásobok, hoci tie autá nie sú 2x ťažšie...
                Kto nedokáže jazdiť so slabším motorom, silnejšie auto by nemal ani dostať do rúk.
                Akí boli ľudia radi za 120 škodovky, žiguláky, Moskviče a Dacie, dnes kdejaký puberťák ohŕňa nos aj nad 100-koňovým autom... :no:
      • 62 Reagovat !

        foto Mino21

        Mino21 11.07.2013  11:30

        « Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

        Tady budou pořád lidi nespokojení. Kdyby to bylo jako u Aurisu, kde se končí na 97kW šestnáctistovce, bude se brblat, že tam měli dát 1,8/103kW. Tady se dal 1,8/103kW a zas se brble, že tam není třeba dvoulitr se 120kW. A tak bys mohl pokračovat dál minimálně do 200kW, aby to byla "sedanová" alternativa k HH, což už by snad většině stačit mohlo.
        • 31 Reagovat !

          foto mario79sk

          mario79sk 11.07.2013  11:44

          « Re: Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

          Brble sa preto, lebo ta 1,8-cka nie je s manualom, pretoze s cvt bude dynamika podobna ako 1.6 valvematic s MT.
          a podobne tak dizel, 1,4 motorcek, mozno tak zakladny dizel, ale nie jediny.
        • 10 Reagovat !

          foto Bristol

          Bristol 11.07.2013  15:21

          « Re: Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

          z těch tří benzinových motorů(90-103kW) bych jeden klidně vyřadil...nasadil dvoulitr diesel okolo 90-110kW, jeden vrcholný benzín okolo 120-130kW a tím by to haslo a byla by to vyvážená nabídka...samozřejmě všechny vrcholné modely možné kombinovat manuál/cvt ať si každý vybere, pro silný diesel možnost 4x4, a byla by to nabídka proti které by se nedalo říct křivého slova
          • 01 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 11.07.2013  16:35

            « Re: Re: Re: Re: Na jednu stranu dobré na druhou ne

            Ako som už písal vyššie, operovať v tomto prípade iba hodnotou maximálneho výkonu motora je tak trochu krátkozraké. Rozdiely sú inde.
  • 73 Reagovat !

    foto tesnav

    tesnav 11.07.2013  11:49

    Další Japonecv řadě

    který nenabídne žádný benzínový motor, se kterým by se člověk aspoň trošku "svezl", jen naprosto průměrná a nezajímavá nuda. Z tohoto úhlu pohledu bude Mazda 3 se silnějším dvoulitrem absolutní úlet ....
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 11.07.2013  12:03

      « Re: Další Japonecv řadě

      Asi je to třeba brát jako doplněk k Aurisu, ale jinak máš 100% pravdu. Bravo MAZDA.
  • 30 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 11.07.2013  12:31

    :-)

    Zrovna Evropský trh není pro Toyotu jaksi strategický >:D Jinak auto celkem sympatické ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Peto02

    Peto02 11.07.2013  12:36

    hybrid?

    Hybridna Toyota Corolla nebude? :'-(
  • 20 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 11.07.2013  12:52

    Motory

    To je nějaké divné. Vždyť motory Valvematic jsou nástupci Dual-VVTi už od minulé generace Aurise. To jim ty Dual-VVTi zůstali někde na skladě nebo vytáhli ze skladu výrobní zařízení ? Navíc je trošku na palici nabízet dvě benzínové 1.6ky.
    Nebude to spíše tak, že na méně rozvinuté trhy (Rusko, Afrika, ...) půjdou Dual-VVTi a v EU budou Valvematic ?
  • 00 Reagovat !

    foto milan101

    milan101 11.07.2013  17:45

    Technicke parametre a cennik

    sa daju najst na webe toyota.pl. Predava sa tam len 1,3 MT, 1,6 MT, 1,6 CVT a 1,4 MT. U nas to urcite nebude lepsie.
    Skoda toho 1,8 CVT a hlavne hybridu. Info, ze urcite nebude hybrid je od slovenskeho dealera.

    Ceny su 63k-90k zlotych.
  • 01 Reagovat !

    foto cuisine

    cuisine 11.07.2013  18:33

    hmm

    tak sice Toyotu mám rád, ale tohle je trága - oproti US verzi z mého hlediska nemastné neslané - a motorová nabídka taky nenadchne. Asi si to nějaké zákazníky najde, ale pro mě auto více méně o ničem ... A o tom, že i když Auris už konečně nabízí kombi, tak stejně mu chybí 4x4 pomlčím :-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Podvodníci z podnikatelů „tahají“ desetitisíce za nefunkční rejstřík. Nechybí ani výhrůžky

Podvodníci z podnikatelů „tahají“ desetitisíce za…

Stačí chvilka nepozornosti, zaplacení faktury rádoby úřední podoby, a malér je tu. Drobní řemeslníci,…

Vypěstujte si kaki ze semínek! Nejvhodnější čas zasadit ho

Vypěstujte si kaki ze semínek! Nejvhodnější čas zasadit ho

Vynikající sladké ovoce, chutí připomínající jablko, meloun a meruňky, si v Česku získává stále více příznivců.…

 

iSport.cz

Teď už bez legrace: je Ester Ledecká příbuzná s americkou hvězdou?

Teď už bez legrace: je Ester Ledecká příbuzná s…

PŘÍMO Z KOREJE | Začalo to jako legrační tweet, kterým americká plavkyně Katie Ledecká reagovala na triumf své…

Nehoda ostře o prohře Baníku: Výkon znehodnotil naši veškerou práci

Nehoda ostře o prohře Baníku: Výkon znehodnotil naši…

Kruté vystřízlivění nastalo v řadách vedení Baníku po sobotní domácí blamáži 1:2 se Slováckem. Když kluboví…

 

Reflex.cz

Neuvěříte, že tohle nejsou fotky. Izraelský malíř dokonale zachycuje ženskou krásu a přirozenost

Neuvěříte, že tohle nejsou fotky. Izraelský malíř…

V New Yorku žijící izraelský malíř Yigal Ozeri zpodobňuje ženy v deštných pralesích, modelky v zasněženém…

Nelze být současně rozhodčím i hráčem. Mají se soudci zapojovat do politiky?

Nelze být současně rozhodčím i hráčem. Mají se…

Možná jste také zachytili nedávné vyjádření předsedy Ústavního soudu Pavla Rychetského, že předseda hnutí…