Ve vší tichosti se u dealerů Toyoty nedávno objevila Toyota Corolla. Nemalé investice do reklamy na Auris způsobují, že tříprostorovou novinku jen málokdo zaregistroval. Tady je.
Tak to bych netvrdil. Vnitrek vypada trochu lepe, ale zvenci, to je teda sila. Mam pocit jako by designer delal ten zadek z nejake hmoty ktera mu porad nekde pretekala, viz hodne divne tvarovany naraznik a svetla. Kdo videl to auto v realu vi o tom svoje. To uz radsi Auris.
Honda City se s "Corolkou" neda srovnavat uz proto, ze jde o auto z jine tridy.
Ac Hondista, musim priznat, ze tahle Corolla je opravdu velmi designove povedena. Je hezci nez Auris.
myslíš spíš FJ Cruiser .... když 45 tak FX45 ale to je infiniti ... ;-) .... jinak dajbych hlavně nabízí nej landcruisera všech dob teďka ... HZJ 78/76 :yes:
no ja neviem stará corolla sedan, nová corolla sedan, stará corolla hatchback, auris ... keby človek nikdy tie autá nevidel, tak by nevedel, ktorý je nový a ktorý starý model .. nuda nuda nuda
Po zklamání Auris je tu zklamání číslo dvě.
Americký look na ohranou notu, ne přiliš vzdálený designu Mazdy. Kousek z Lexusu, kousek z trojky, kousek ze City a nové auto je na světě. Škoda, Corolly se mi líbily...
Auris a corolla sedan su dost odlisne, napr. auris ma kopec miesta na nohy vzadu kdez to sedan ma malo ako v Civic hatchbacku. Auris ked ma automat vyzera super. Aj ked auris oproti corolle povodnej ma +200kg. Ale tento sedan je pekny a trosku bije do lexusov, moj nazor.
Nabízejí tak leda na svých netových stránkách.Chtěl jsem ji, sice rozhodnutí den ze dne...a nejsou.Přitom to sekají v konst. výbavách, krom barvy se nedá nic skládat. Jsme pro Toyotu asi nezajímavý trh a pak je třeba se nevášnit, že lidé koupí Šáde či VW.Podobný ne-sortiment má i Mazda. Téměř domácí Hyundai - přijde nám domů reklama a pozvánka,jak dávají profesní slevu i na "i30",ať přijedeme,druhý den jedu,mají 2 auta,jednu předváděčku(neprodají),druhé na saloně(neprodají),výbava a motor,které ne každý chce,tj. 1,4 benzín a s úsměvem - objednejte si a za 5-6 měsíců to bude(možná,trochu mezi řádky).Jo,ale jiné.Omlouvám za malé OT,ale to je realita.Jinak je tahle toyotka fakt hezká a podařená a :yes::yes::yes:
V roce 2004 jsme koupili TOYOTU AVENSIS 2.0 VVTi. Máme najeto cca. 100 000 km a už se vyměňovalo celé přední řízení, několikrát čepy, ted to budou celé přední světlomety, protože jsou prostě propálené. Toyotě fandím, ale tohle mě připadá na tuto značku prostě trochu neobvyklé. Tohle bych možná čekal u Opelu či Citroënu, ale ne podle všech studii od nejspolehlivější značky. Toyota Auris - výtky jsou na kvalitu vnitřního zpracovaní - no kde to jsme?? Toyota měla vždy zpracovaní na úrovni VW a spolehlivostí byla daleko před německými značkami. Toyota by se měla zlepšit!! ;-)
To vieš, keď sa to už vyrába poväčšinou v Európe. Tiež som počul, že Corolla hatchback (vyrábané v Japonsku) sú kvalitnejšie ako sedany a kombíky varobené v Turecku ...
Ten podvozek bych spis pripisoval kvalitam ceskych silnic, ale ty svetla jsou divny. Nicmene Avensis je svoji spolehlivosti v TOP10, takze celkove ma moc dobrou povest.
Jinak tem kritikum tam nahore bych chtel vzkazat. Podivejte se na predchozi generaci a kritizujte jak chcete, nebudu se s vama prit. Tahle nova generace je ale par sedmimilovych kroku daleko. Je to videt na reakcich verejnosti..
Pán z Toyoty mi tvrdí,že auto z Turecka je kvalitnější než z GB,neb v Turecku si lidé víc váží,resp.považují,že mají práci u Toyoty,navíc živí velkou rodinu,tak hlot to asi tak neflinká...Jinak sedany jsou i z Japonska.Zatím. ;-)
Před týdnem jsem se vrátil ze států. Právě Corolla sedan je tam snad nejrozšířenější auto mezi nejchudší (motorizovanou) vrstvou obyvatel. Sám jsem ji měl na 14 dní půjčenou a najel jsem s ní přes 6000 km. To auto nemá, čím nadchnout. Naprosto nevýrazný design, měkký podvozek, nekomunikativní řízení, tvrdé plasty v interiéru, mizerná výbava... překvapí snad jen relativně prostorným interiérem a obřím kufrem. Ale jsou tu dva faktory, proč je tak nesmírně úspěšná - cena a spolehlivost. V tom nemá konkurenci.
Když se dívám na novou Corollu, jsem si 100% jistý, že ve státech to bude trhák. K ceně a spolehlivosti se evidentně přidává zvýšení kvality po všech stránkách, od estetické "hodnoty", až po lepší materály. Uvidíme, jak zareagují evropští zákazníci. Toto auto (vzhledem k tomu, co se od něj očekává), nemá chybu :yes:
Ja nehovorím teraz o tom, v akých autách sa vozia. Iba o tom, prečo je tá Toyota aká je. Nemaj obavu, v takom vyhotovení ju do Európy nedovezú. Vedia, že tu letia tvrdšie a precíznejšie podvozky, strmé riadenie a mäkčený povrch palubovky...
Pro ty, kteri to nevi, dodavam, ze americka verze bude vypadat jinak. A na tuto novou evropskou generaci uz evropani davno zareagovali. V Cechach se predstavuje jako v jedne z poslednich zemi..
Současná generace se bude v USA prodávat nejméně do jara 2008, pak nastoupí nová (jako modelový rok 2009) a je velmi pravděpodobné, že se bude shodovat s evropskou/japonskou verzí
mam ho a je skvele...1.6 dual VVTi...spotreba je nizsia o litrer oproti Octavi 1.6 MPI - zatial lebo auto je len v zabehu ratam ze priemerku budem mat okolo 6-6.5 l/ 100 km...s ocvtaviou som mal 7.5
Pekné, vkusné šmrncovné. Akurát že typická Japonka. Obzriem sa za ňou síce, ale neviem, ktorá to je, všetky sú na prvý pohľad rovnaké. Pre Európana takmer bez identity. :-)
Corolla nikdy nebola ikona designu a ani nebude.To nechajme na ital design.Ma odviest z bodu A do bodu B a pri tom sa nema pokazit a tak to bolo a bude.Ked mas par penazi navrch tak si to nekupis mozno zene do obchodu alebo dcere k 18 narodkam.Na tom nezalezi.Pozrime sa zase na predajne cisla je to najpredavanejsi automobil na svete.Uz si nespomeniem na predane kusy to si kazdy najde sam.Vacsina ludi nema nahrabane na lexus ale S klasse potrebuju spolahlive a lacne auto tak ho maju mat.
Sorry ze odbacam toto musim napisat.Dnes som ujel par kilakov za S 320 Cdi a som nechapal ten cmud z tych dvoch vyfukov to bolo fakt hrozne uplne cierny oblak zakazdym ked zmackol plyn.Za passatom to vidim vzdy alebo za aviou a starym tranzitom.Za S kom som to ale necakal.To bi asi nepreslo emiskou v US...Never mind...
Docela jsem litoval, že se Toyota vzdala názvu Corolla ve prospěch Aurisu, ale teď to vypadá, že si ten název Japonci nechali pro tu hezčí část modelové řady :-) Pro mě je jak exteriér tak interiér Corolly daleko lepší než ten u Aurisu.
ako sorry, ale Auris ma aspon svoj nezamenitelny design. Tato nova Corolla je nudne auto, zlepene z designu troch znaciek .......a navyse je to skoro verna napodobnenina Hondy City 8-s
a tym co kecaju o designe interieru odkazujem len tolko, ze Corolla ma tie iste sedacky, tu istu pristrojovku, tie iste stlpiky, calunenie, plasty ako Auris. Dokonca aj stredovy panel je rovnaky...s tym rozdielom, ze ho napretiahli tak daleko ale ho skrojili dole. Este aj odkladacie skrinky, volant, plasty na spdku palubnej dosky su identicke. Akurat, ze madla dveri spravili trosicku ine, no v podstate je to to iste. Ten stredny panel je nudne ukonceny ako u 99,9 percenta europskych aut. Cuze nuda, nuda a zase nuda.
Vysoce kvalifikovaný názor. :no: Středový panel je jiný, mnohem pečlivější zpracování auta jako celku,lépe tlumí nerovnosti vozovky,je stabilnější v zatáčce,uvnitř tišší, počínaje aerodyn. hlukem přes valivý od pneumatik,tuhá karosérie-nikde žádné vrzání,auto lépe drželo zvolenou stopu.Nevím,jestli jsi ta auta zkoušel,já jezdil s oběma,stejné motory, Corolla byla vyrobena v Japonsku a dost těžko se hledala chyba.U Aurise bych napsal seznam...dlouhý. Co je chyba Corolly?Třeba že v základu bez příplatku byla vyhřívaná sedadla,zdarma metalíza, zdarma litá kola atd. a nebyla to předváděčka.To je přijatelná chyba.Bylo to ryze privátní svezení,na mé přání. Tak zkusme neplácat,pokud jsme v tom nejeli. :-!
Zatím jsou z JAP,ale továrna pro EU je v Turecku a co vím od lidí z Toyoty,je dobré Turky nepodceňovat,protože na rozdíl od lidí v Toyotě např. v GB, se Turci snaží,neflinkají,zato černý anglán na to docela kálí...byť jsou i výjimky.Je to jako podceňovat KII ze Slovenska.Je hodně pečlivě udělána a leckdo by se moh jít přiučit.Svět se mění,asi tolik. :-!
Sedan se začne též vyrábět v Turecku (Toyota Motor Manufaktur Turkei) A rozhodně bych je nepodcenil... Měl jsem tu čest a je to tam tedy doslova mazec... Téměř žádné roboty vše ručně,neuvěřitelné pracovní tempo a kvalita je číslo 1!!! Za to vše velmi dobré pracovní ohodnocení... Sám jsem měl spoustu aut Avensis,Yaris,OctaviaI,OctaviaII,FabiaI,… 6,Saxo,407,206,207,307,GolfIV,Astra G,Vectra C.... Žádné auto mě vyloženě nezklamalo ale fakt je že francouzi auta moc neumí,japonci jsou pečliví ale poslední dobou šla hlavně Toyota trochu dolu,VW a Škoda takový průměr,Fiat celkem překvapil je v některých věcech (hlavně interier-dodělej doma) ale jinak dobrý,A Opel se hodně snaží a myslím že v současné době patří k tomu nejlepšímu. Např. Vectra C doposud snad největší spokojenost.Někdo na Opel nadává ale to je spíš zkušenostmi s auty okolo r.v. 1990 Jediné do čeho bych nešel je Čína!!!! To je otřes... Možná na oko ujde ale bezpečnost atd. někde na úrovni Škody 105
Marian
Sedan se bude vyrábět v Turecku (Toyota Motor Manufaktur Turkei) A rozhodně bych je nepodcenil... Měl jsem tu čest a je to tam tedy doslova mazec... Téměř žádné roboty vše ručně,neuvěřitelné pracovní tempo a kvalita je číslo 1!!! Za to vše velmi dobré pracovní ohodnocení... Sám jsem měl spoustu aut Avensis,Yaris,OctaviaI,OctaviaII,FabiaI,… 6,Saxo,407,206,207,307,GolfIV,Astra G,Vectra C.... Žádné auto mě vyloženě nezklamalo ale fakt je že francouzi auta moc neumí,japonci jsou pečliví ale poslední dobou šla hlavně Toyota trochu dolu,VW a Škoda takový průměr,Fiat celkem překvapil je v některých věcech (hlavně interier-dodělej doma) ale jinak dobrý,A Opel se hodně snaží a myslím že v současné době patří k tomu nejlepšímu. Např. Vectra C doposud snad největší spokojenost.Někdo na Opel nadává ale to je spíš zkušenostmi s auty okolo r.v. 1990 Jediné do čeho bych nešel je Čína!!!! To je otřes... Možná na oko ujde ale bezpečnost atd. někde na úrovni Škody 105
Marian