Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Endo se představí na IAA ve Frankfurtu

Podle informací serveru Automotive News představí Toyota na IAA ve Frankfurtu konečnou podobu konceptu Toyota Endo. Automobil útočící na pozice Smartu by se měl dočkat sériové výroby už v roce 2008.
Zpět na článek
2. 5. 2007 13:10
neregistrovaný "West"
2. 5. 2007 13:16
2. 5. 2007 15:37
2. 5. 2007 13:23
3. 5. 2007 05:02
2. 5. 2007 15:53
anonym
2. 5. 2007 16:30
2. 5. 2007 16:37
2. 5. 2007 22:46
2. 5. 2007 19:14
anonym
3. 5. 2007 05:07
3. 5. 2007 08:31
anonym
2. 5. 2007 18:59
3. 5. 2007 05:08
3. 5. 2007 07:19
neregistrovaný "patrik"
2. 5. 2007 13:06
Automobilova krasa v minibaleni.
Co k tomu napisat, je to proste nadhera, o cely vesmir nad Smartom, teda co sa tyka dizajnu. Podla mna ma predpoklady na uspech, ak sa bude predavat za primeranu cenu, nie ako Smart. Ocividne vsak na obrazkoch prezentuju iba studiu, palubovka vyzera velmi futuristicky, v reale bude taka sotva, tiez zavesenie dveri, ako bocnych tak aj na kufri mozno ocakavat konvencne, na bocnych dverach by bolo dost komplikovane a tazke, to vzadu vyzera byt celkom nerealne na jedinom pante. Ale inak jedine :yes: , taky sviezi vietor je naozaj potrebny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "West"
2. 5. 2007 13:10
A stlpik
aka je pointa cierneho A stlpiku?! nedokazem to pochopit, ci sa uz jedna o Swift, Roomster alebo cokolvek ine...
Rozbalit vlákno
2
2. 5. 2007 13:16
Re: A stlpik
Ide zrejme o modny prvok dnesnej doby, ovsem optazka je, ako ho tvorca dokaze s celkovym dizajnom auta zladit a ako to potomna okolie posobi. Tuna je to celkom harmonicke, nie? Aj na Fabke by mozno bolo, ak by mala sympatickejsie proporcie...
Avatar - masO
2. 5. 2007 15:37
Re: A stlpik
Rekl bych ze to ma navozovat dojem celistveho skla - skleneny pas bezici od pravych zadnich dveri az po leve zadni dvere (a naopak ;-) ). Proste design nic vic bych v tom nehledal.
Avatar - Blue Sun
2. 5. 2007 13:23
Sedadla
Sedačky teda vypadají nepohodlně už od pohledu, asi jako v tramvaji. Tenká vrstva čalounění. Na druhou stranu se s tím asi nikdo nechystá na dálkové výlety, na to nejspíš takové vozítko nebude.
Co se týká konstrukčního řešení dveří, jako studie pěkné.
Rozbalit vlákno
1
3. 5. 2007 05:02
Re: Sedadla
Skus spatne omrknut sedacky v Skode Joyster Je to studia, nehladaj v nej co nemusi mat... ;-)
anonym
2. 5. 2007 15:53
OTŘESNÉ
to je výsměch designu.už schází jen igráček >:D :no:
Rozbalit vlákno
10
2. 5. 2007 16:30
Re: OTŘESNÉ
>:D >:D :yes: Trefa... Tady je přesně vidět ten rozdíl, pokud porovnáme Smart a tuhle smutnou veverku. Jo... udělat auto, to není jednoduchá věc.
2. 5. 2007 16:37
Re: OTŘESNÉ
:yes: smutná veverka >:D >:D >:D velmi výstižné... :yes:
3. 5. 2007 05:05
Re: OTŘESNÉ
Typicky konzervativne deformovany pohlad vytrenovany nemeckym strohym nudnym dizajnom. Male auticko ma vyzerat sikovne a hravo, a nie sa tvarit ako nieco co nie je.
3. 5. 2007 08:14
Re: No právě...
Nahoře kritizuješ Smart,který je podle mne o kus pohlednější.Tak má vypadat malé auto do města,šikovně a hravě a né se tvářit,co to není... ;-)
3. 5. 2007 09:47
Re: No právě...
Ked si dam fotku tohto a Smartu vedla seba, tak mam presne opacny nazor jak Ty. Smart nevyzera lepsie.
2. 5. 2007 16:34
Re: No právě...
Přesně ;-) >:D :yes:
anonym
2. 5. 2007 19:14
Re: znak
přesně, čím menší auto, tím větší znak >:D
3. 5. 2007 05:07
Re: znak
S tym velkym znakom experimentuju, povedal by som, ini. Staci si vsimnut predne masky VW, alebo napr. noveho Mercedesu C v najvyssej vybave....mam pocit, ze o chvilu budu nosit emblem znacky s priemerom jedneho metra na privesnom voziku...
anonym
3. 5. 2007 08:31
Re: znak
:yes: :-)
2. 5. 2007 18:59
Chyba
V Evropě se samozřejmě vyrábějí seriově menší auta, než je Smart nebo toto budoucí Endo.
Rozbalit vlákno
1
3. 5. 2007 05:08
Re: Chyba
Zrejme myslis francuzske znacky Erad, Ligier a podobne. Ovsem to su vozitka postavene podla specifickych predpisov pre vodicov od 16 rokov, s maximalnym vykonom tusim okolo 4 kW. Tuna sa ale jedna o plnohodnotny automobil.
neregistrovaný "patrik"
3. 5. 2007 07:19
Proč tak příkře
o designu Enda? Vidíme docela typickou figuru a prvky, se kterými kolem r. 2005 experimentují mnozí, především Renault, samozřejmě i Škoda a Suzuki, a do jisté míry také třeba Hyundai (HED-3, Ženeva 2005). Optické zatížení kolmého zadku a jeho "vytrčení" do prostoru, zdůraznění plynulé 3-D hmoty a "sochařské" pojetí, rovná střecha, někdy černé A sloupky, aby kabina vypadala jako otevřené hledí helmy, resp. aby se dalo uplatnit pásové pojetí oken. TMC u Enda celou záležitost usiluje maximálně oprostit na ty nejzákladnější rysy - uvidíme, jestli a co z toho vyleze v produkční verzi. Ve Škodě by si to měli pečlivě prohlédnout jak pomůcku - zjistí, proč zadek Fabie II vypadá tak divně. (vše "imho", jako vždy :-) )
Rozbalit vlákno
0