Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota FT-86 dostane motor 2,0 (147 kW) a svorný diferenciál

Uhlídat data o novince před její oficiální prezentací je jednoduše problém. Ani Toyotě se to s jejím kupé FT-86 nepovedlo.
Zpět na článek
2. 11. 2011 07:08
2. 11. 2011 09:49
2. 11. 2011 08:25
2. 11. 2011 10:41
2. 11. 2011 12:17
2. 11. 2011 15:26
2. 11. 2011 17:02
2. 11. 2011 22:10
3. 11. 2011 13:10
3. 11. 2011 16:35
3. 11. 2011 19:47
Avatar - KANKUNEN
2. 11. 2011 07:08
Tady patří
Ano do takového auta patří atmosféra
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 2011 09:49
Re: Tady patří
To možná jo, ale jako základ. Myslím že by jí prospěla i oturbená verze někde kolem 250-300k ;-) Ať si každý vybere :yes:
Avatar - white label
2. 11. 2011 08:25
automat
Jaký "automat" tam alternativně bude, doufám, že spíš nějaká dvojspojka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
2. 11. 2011 10:41
Re: automat
Někde jsem slyšel o možnosti řadit pádly pod volantem... no, do takového auta bych bral stejně manuál :-).
2. 11. 2011 09:48
svorný diferenciál
ty nadpisy snad vymýšlí překladač na googlu :no:
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2011 11:33
Re: svorný diferenciál
to víš, třeba je na jeho funkci přidržovat páčku vedle řadící páky a tak to bude spíš řidič-svorný diferenciál, než samo-svorný?:)
Avatar - white label
2. 11. 2011 15:00
Re: svorný diferenciál
viz má předchozí reakce z 15:00
Avatar - white label
2. 11. 2011 15:00
Re: svorný diferenciál
V těchto případech je označení svorný diferinciál, především technicky (ale i česky), zcela správné a se samotným překladem to nemá nic společného, viz dostupná literatura k diferenciálům. Tyto svorné diferenciály totiž ve skutečnosti nepracují na principu samosvornosti, takže běžné označení samosvor/samosvorný diferenciál je v těchto případech docela zavádějící. Ne vše co je poměrně běžné, je zároveň i zcela správné...

P.S. Zkus třeba tenhle článek, stačí odstavec začínající slovy: "Než si povíme, jak funguje svorný diferenciál,..."
[odkaz]
2. 11. 2011 12:02
Uznání a omluva
Musím přiznat, že jsem opravdu do poslední chvíle nečekal, že tandem Toyota/Subaru opravdu použijí atmosféru 2.0 na 200HP. Jsem příjemně překvapen a potěšen. Zároveň se tímto omlouvám Kylie a uznávám, že zde se trefila.
Tak teď jen, jak a jestli bude řešena nějaké TOP verze. Atmo. nebo turbo ?
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2011 12:17
Subaru BRZ STI
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pario
2. 11. 2011 15:26
Cena
Všimol som si v tom katalogu cenu 2 600 000 JPY. To je približne 25 000 Eur. Idem šetriť :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2011 17:02
Povedene
Kraasne kupatko, tohle se moc povedlo, tohle auto vlastne uz ted nema konkurenci, nikomu se nepodarilo udelat takto kompaktni sportacek, parada. A ta atmosfera, smekam!
Btw tunit auto, ktere je zatim jen v katalogu, to snad zmaknou jen japonci >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2011 22:10
Bomba.
Toyota/Subaru postalvili zřejmě jedno z posledních pořádných aut pro chlapa ( myšleno dostupné auta) . Co se týče oturbené verze tak tu bych čekal ve verzi BRZ STI :-) . A pokud se bude cena pohybovat kolem 800 000 a verze sti kolem 1,1 mio bude to bestseller :-) Adios sportovní limuzíny >:D
Rozbalit vlákno
3
3. 11. 2011 13:10
Re: Bomba.
Jasně, tohle má konkurovat sportovním limuzínám... >:D Jestli jsi si nevšiml, tak něco podobného už zde je (Z).
Avatar - white label
3. 11. 2011 16:35
Re: Bomba.
To víš, přijede tohle Toybaru se Subota a divize M/AMG/RS a další to můžou rovnou zabalit... a Zetko jakbysmet... >:-[]
3. 11. 2011 19:47
Re: Bomba.
Zko a BRZ bych porovnával ,až po tom co bude sdělena cena. Sportovní limuzíny ... to byla narážka na audi. Jakože mají pořád všechno nejsportovnější . A přitom subaru/toyota nedělá moc povyku a vyplavou z toho takováhle auta .