V těchto případech je označení svorný diferinciál, především technicky (ale i česky), zcela správné a se samotným překladem to nemá nic společného, viz dostupná literatura k diferenciálům. Tyto svorné diferenciály totiž ve skutečnosti nepracují na principu samosvornosti, takže běžné označení samosvor/samosvorný diferenciál je v těchto případech docela zavádějící. Ne vše co je poměrně běžné, je zároveň i zcela správné...
P.S. Zkus třeba tenhle článek, stačí odstavec začínající slovy: "Než si povíme, jak funguje svorný diferenciál,..."
[odkaz]
Musím přiznat, že jsem opravdu do poslední chvíle nečekal, že tandem Toyota/Subaru opravdu použijí atmosféru 2.0 na 200HP. Jsem příjemně překvapen a potěšen. Zároveň se tímto omlouvám Kylie a uznávám, že zde se trefila.
Tak teď jen, jak a jestli bude řešena nějaké TOP verze. Atmo. nebo turbo ?
Kraasne kupatko, tohle se moc povedlo, tohle auto vlastne uz ted nema konkurenci, nikomu se nepodarilo udelat takto kompaktni sportacek, parada. A ta atmosfera, smekam!
Btw tunit auto, ktere je zatim jen v katalogu, to snad zmaknou jen japonci >:D
Toyota/Subaru postalvili zřejmě jedno z posledních pořádných aut pro chlapa ( myšleno dostupné auta) . Co se týče oturbené verze tak tu bych čekal ve verzi BRZ STI :-) . A pokud se bude cena pohybovat kolem 800 000 a verze sti kolem 1,1 mio bude to bestseller :-) Adios sportovní limuzíny >:D
Zko a BRZ bych porovnával ,až po tom co bude sdělena cena. Sportovní limuzíny ... to byla narážka na audi. Jakože mají pořád všechno nejsportovnější . A přitom subaru/toyota nedělá moc povyku a vyplavou z toho takováhle auta .