skoda ze taketo auticka vymieraju... kedysi sme tu mali barchettu, spider od brery, mazda MX5 ma uz tiez svoj vek.... je skoda ze taketo auta koncia... nevravim ze su to bohvieake lacne a prakticke auta .... ale ak by automobilky sa nehnali le nza luxusom a cim silnejsimi motormi ale ponukali by aj nejake male sikovne sympaticke kabria tak by taketo auta urcite prezili a bolo by ich viac... lenze dnes chce kazdy byt najlepsi najsilnejsi najimidzovejsi a tak nam bohuzial pekne male sikovne kabria vymieraju... som zvedavy ci opat bude aj P208CC podobne ako bola 206CC a 207CC ale ak by nebol nebudem prekvapeny.... bohuzial dnesny svet uz tymto autam nepraje... hnanie sa za eko normami za co najnizsou spotrebou a kdejakymi inymi uchylkami sposobuje ze pekne auta maju problemy....
Tak tak. Spyder se mi moc líbil, jenže ona to byla tak trochu naleštěná bída, technika GM včetně motorů, které byly možná až moc slabé a navíc jejich zvuk jen těžko mohl připomenout staré alfy... A nakonec 159 přišla s podobným vzhledem, přesto nezastínila legendu jménem 156... MX-5 je legenda s trochu metrosexuálním designem, má ho p. redaktor Jungmann. Malé Peugeoty jsem krom 205 GTI neměl nikdy v lásce a cé-céčka tuplem. Měla velký, tlustý a nepraktický zadek... Ale furt krása proti CC Micře. Frantíci teď budou asi preferovat plátěný hard-top (Citroen DS3 Cabrio, Fiat 500... ).
Krok Toyoty udělat kupé a kabriolet považuji za správný. V nabídce měla Celicu a MR2 - auta mladých, nadupanou Supru, 2000 GT. Asi už Japonci pochopili, že ne každý se chce chlubit Priusem a zavedli technologii i do normálních modelů. Stejně tak odhodili nudný nebo příliš výstřední design a zavedli křivky, které člověk ocení až na druhý pohled.