Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota GT86: Nástupce Hachi-Roku potvrzen!

Spekulacím, zda Toyota vyvíjí nástupce sportovního kupé GT86, může být učiněna přítrž. Ano, je to tak!
Zpět na článek
14. 10. 2014 16:38
14. 10. 2014 20:39
14. 10. 2014 21:52
15. 10. 2014 07:47
15. 10. 2014 08:28
15. 10. 2014 08:42
15. 10. 2014 09:39
15. 10. 2014 10:11
15. 10. 2014 11:26
15. 10. 2014 11:29
16. 10. 2014 11:23
15. 10. 2014 11:37
15. 10. 2014 12:28
15. 10. 2014 14:16
15. 10. 2014 12:58
15. 10. 2014 12:30
15. 10. 2014 10:35
15. 10. 2014 11:40
15. 10. 2014 14:15
16. 10. 2014 11:58
15. 10. 2014 14:10
15. 10. 2014 09:38
Avatar - Dinar
14. 10. 2014 16:38
No,
tomu říkám dobrá zpráva. Chybky se vychytají, design se vylepší, a hlavně dostupná zábavná zadokolka zůstane. Přístupy k posílení sport image značky jsou různé, a je vidět, že i v Japonsku, musím říct, že tento ve stylu neokázalé malé zadokolky je mi sympatičtější než bombastická masáž nejrychlejší (možná někdy) předokolkou na ringu, co vypadá jak vystřižená z tuzerova snu. Bravo Toyota! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Choochoo
14. 10. 2014 20:39
Re: No,
Tuzeri sni jine sny, spise na tema jak udelat z Golfa sportak, tam se to kycovitymi kridly jen hemzi >:D
Pobavils :yes:

Jinak Toyota bravo, jsem zvedav na pohon, jestli bud uz vlastni nebo zase spoluprace s jinym vyrobcem, treba BMW
14. 10. 2014 21:52
Re: No,
Že by to byl 1,6 D-4D? :-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2014 07:47
Re: No,
GTI žádné kýčovité křídlo nemá, CTR ano... A vo tom to je, čůčo. ;-)
Avatar - Choochoo
15. 10. 2014 08:28
Re: No,
Ty nevis co chces, jednou mluvis o vasem tuzerskem snu [odkaz]
a jednou zas o seriove tuctove krabici se silnym motorem. Pak najednou mluvis o designovem sportaku, designovem HH v podobe CTR ;-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2014 08:42
Re: No,
Tuzerův sen = křídlo jaksfiňa, CTR křídlo v základu = splněný tuzerův sen. Je to prosté, čůčo. ;-)
Avatar - Emel
15. 10. 2014 09:39
Re: No,
Nějak se v tom ztrácím... jaký je principiální rozdíl mezi tuzerským snem a designovým HH? A co je to designový sporťák?
Avatar - woody-alien
15. 10. 2014 10:11
Re: No,
...a na otázky odpoví třeba Petr Janda: [odkaz]
;-)
15. 10. 2014 11:26
Re: No,
On ale na žádnou neodpověděl, jen přidal desítky dalších :-)
Avatar - woody-alien
15. 10. 2014 11:29
Re: No,
No právě, Choochoo taky ne. ;-)
Avatar - Choochoo
15. 10. 2014 11:37
Re: No,
Ale neztracis, jen si proste nechces pripustit, ze se da sportovni auto udelat po jinak, lepe, nez, ze do tuctove krabice strcis silny motor. To proste po designove strance nepusobi na nikoho jako sportak, dokud si neprecte zkratku na masce a nevi co ta zkratka znamena. Do te doby si muze myslet, ze ty velky kola tam soupnul nejaky tuzer.
Avatar - Dinar
15. 10. 2014 12:28
Re: No,
Jo, je to vo sportu, 280 nebo 300 koňová předokolka prostě musí mít pořádný křídlo, protože přítlak voe. Ty zatím nepřekonané a reálně existující nejrychlejší varianty HH, tedy megane RS a cupra jsou bez těch křídel jen těžko ovladatelné. >:D
15. 10. 2014 14:16
Re: No,
To je jako kop do kulí >:D :yes:
Avatar - Emel
15. 10. 2014 12:58
Re: No,
Sportovní auto = zadokolka, kupé, samosvor = GT-86, to je jedna disciplína
Univerzální auto = hothatch předokolka s konzervativním designem = GTI, to je druhá disciplína, klidně tomu říkejme tuctová krabice se silným motorem (a třeba taky samosvorem a velkejma kolama)

Až sem tomu rozumím. Ale dál už ne. Jaký tuzer? Pokud nějaké auto vypadá jako dílo tuzera, pak je to daleko spíš TypeR než GTI... GTI přece vypadá jako nudná krabice... díla tuzerů obvykle vypadají jako ufo ověšené křídlama ;-) .
Avatar - Dinar
15. 10. 2014 12:30
Re: No,
Designový HH >:-[] >:-[] :yes: Nová kategorie nejspíš, ve spojení s CTR věta do Zlatého ventilku. ;-)
Avatar - woody-alien
15. 10. 2014 10:35
Re: No,
Nevím, proč do Dinarem nastoleného "souboje" pompézní předokolky se střízlivou (no i když, ten Aeropack je úlet) malou zadokolkou taháš Golfa. Takovejch obrázků zprzněných aut ti sem nahraju tuny. [odkaz]

Golf se staví jaksi stranou honby za nejrychlejším kolem na NS i za co nejvyšším výkonem. Jede si svojí vlastní kategorii, vylepšuje tu méně, tu více ale pořád. Může se vám to nelíbit, můžete žvanit o oVWcích a tuctových krabicích, ale skutečnost je taková, že momentálně proti němu, vy sporťáci, ani nemáte co postavit. A na hypotetická (až někdy) vítězství se tady nehraje... ;-)

A mezitím, co u Hondy vyrábí "ďábelské" reklamy na lepší budoucnost, VW v tichosti vystřihne R-ko, z kterého se testéři můžou chválou počůrat.

Ale nenech se mýlit, já budu opravdu rád, jestli se povede Hondě i jiným automobilkám oprášit zašlou slávu zábavných aut pro radost. Znáček na kapotě pro mě nehraje zásadní roli. U vás si tím ovšem nejsem jist.
Avatar - Choochoo
15. 10. 2014 11:40
Re: No,
Dlouhy prispevek, ale uplne na jine tema. Koukam, ze ses v tom ztratil jeste vice nez Emel. Nebo se nekde bavis o designu? ;-)
15. 10. 2014 14:15
Re: No,
S tebou se dá bavit o čemkoliv, stejně vždy reaguješ podle schématu "Honda je nejlepčí a když ne, tak už zejtra bude!".
Holt každej cirkus musí mít kašpárka, je fajn, žes to na sebe vzal >:D
Avatar - white label
16. 10. 2014 11:58
Re: No,
Je to přesně tak. Aktuální Golf R (alias "nudná/tuctová krabice" bez křídla) umí 0 - 100km/h pod 5 sekund a nudně rozhodně nejezdí (naopak), a to i bez křídla, viz EVO, SPEED, TG, Autocar...
A zatímco u Hondy se dál nekonečně potí nad tím, jak překonat čas (na severní smyčce) pomalu odcházejícího MRSC, u VW už mají funkční prototyp Golfu R400. který dává stovku pod 4 sekundy.
Citace z posledního čísla TopGearu k super výkonným "okřídleným" fwd hh:
"...ze světa hh udělaly jen hloupé závody o to, kdo na přední kola pošle větší výkon. A s těmi křídly nebo průduchy zašly v intencích superhrdinovských kostýmů až moc daleko. Golf R tomu udělal přítrž dospělejším stylingem a dokazuje, že 300 koní dostanete na asfalt nejlépe s pomocí pohonu všech kol. A můžete s ním vyrazit i do hobbymareketu."
První dvě věty tesat do žuly!
15. 10. 2014 14:10
Re: No,
Počkej, až do toho zamontují 2,0 TFSI + DSG, to ti z toho praskne choorak >:D
Avatar - Emel
15. 10. 2014 09:38
Tesat do kamene
V minulosti jsme ukončili výrobu takových vozů, například Celicy a nechceme je ztratit znovu. Po čase to škodí image.

Kéž by k něčemu podobnému došli i manažeři u konkurence...
Rozbalit vlákno
0