tomu říkám dobrá zpráva. Chybky se vychytají, design se vylepší, a hlavně dostupná zábavná zadokolka zůstane. Přístupy k posílení sport image značky jsou různé, a je vidět, že i v Japonsku, musím říct, že tento ve stylu neokázalé malé zadokolky je mi sympatičtější než bombastická masáž nejrychlejší (možná někdy) předokolkou na ringu, co vypadá jak vystřižená z tuzerova snu. Bravo Toyota! :-):yes:
Ty nevis co chces, jednou mluvis o vasem tuzerskem snu [odkaz]
a jednou zas o seriove tuctove krabici se silnym motorem. Pak najednou mluvis o designovem sportaku, designovem HH v podobe CTR ;-)
Ale neztracis, jen si proste nechces pripustit, ze se da sportovni auto udelat po jinak, lepe, nez, ze do tuctove krabice strcis silny motor. To proste po designove strance nepusobi na nikoho jako sportak, dokud si neprecte zkratku na masce a nevi co ta zkratka znamena. Do te doby si muze myslet, ze ty velky kola tam soupnul nejaky tuzer.
Jo, je to vo sportu, 280 nebo 300 koňová předokolka prostě musí mít pořádný křídlo, protože přítlak voe. Ty zatím nepřekonané a reálně existující nejrychlejší varianty HH, tedy megane RS a cupra jsou bez těch křídel jen těžko ovladatelné. >:D
Sportovní auto = zadokolka, kupé, samosvor = GT-86, to je jedna disciplína
Univerzální auto = hothatch předokolka s konzervativním designem = GTI, to je druhá disciplína, klidně tomu říkejme tuctová krabice se silným motorem (a třeba taky samosvorem a velkejma kolama)
Až sem tomu rozumím. Ale dál už ne. Jaký tuzer? Pokud nějaké auto vypadá jako dílo tuzera, pak je to daleko spíš TypeR než GTI... GTI přece vypadá jako nudná krabice... díla tuzerů obvykle vypadají jako ufo ověšené křídlama ;-) .
Nevím, proč do Dinarem nastoleného "souboje" pompézní předokolky se střízlivou (no i když, ten Aeropack je úlet) malou zadokolkou taháš Golfa. Takovejch obrázků zprzněných aut ti sem nahraju tuny. [odkaz]
Golf se staví jaksi stranou honby za nejrychlejším kolem na NS i za co nejvyšším výkonem. Jede si svojí vlastní kategorii, vylepšuje tu méně, tu více ale pořád. Může se vám to nelíbit, můžete žvanit o oVWcích a tuctových krabicích, ale skutečnost je taková, že momentálně proti němu, vy sporťáci, ani nemáte co postavit. A na hypotetická (až někdy) vítězství se tady nehraje... ;-)
A mezitím, co u Hondy vyrábí "ďábelské" reklamy na lepší budoucnost, VW v tichosti vystřihne R-ko, z kterého se testéři můžou chválou počůrat.
Ale nenech se mýlit, já budu opravdu rád, jestli se povede Hondě i jiným automobilkám oprášit zašlou slávu zábavných aut pro radost. Znáček na kapotě pro mě nehraje zásadní roli. U vás si tím ovšem nejsem jist.
S tebou se dá bavit o čemkoliv, stejně vždy reaguješ podle schématu "Honda je nejlepčí a když ne, tak už zejtra bude!".
Holt každej cirkus musí mít kašpárka, je fajn, žes to na sebe vzal >:D
Je to přesně tak. Aktuální Golf R (alias "nudná/tuctová krabice" bez křídla) umí 0 - 100km/h pod 5 sekund a nudně rozhodně nejezdí (naopak), a to i bez křídla, viz EVO, SPEED, TG, Autocar...
A zatímco u Hondy se dál nekonečně potí nad tím, jak překonat čas (na severní smyčce) pomalu odcházejícího MRSC, u VW už mají funkční prototyp Golfu R400. který dává stovku pod 4 sekundy.
Citace z posledního čísla TopGearu k super výkonným "okřídleným" fwd hh:
"...ze světa hh udělaly jen hloupé závody o to, kdo na přední kola pošle větší výkon. A s těmi křídly nebo průduchy zašly v intencích superhrdinovských kostýmů až moc daleko. Golf R tomu udělal přítrž dospělejším stylingem a dokazuje, že 300 koní dostanete na asfalt nejlépe s pomocí pohonu všech kol. A můžete s ním vyrazit i do hobbymareketu."
První dvě věty tesat do žuly!