Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Land Cruiser: První fotografie třídveřové verze

Třídveřové provedení modernizované Toyoty Land Cruiser sice bylo oficiálně představeno, na jeho obrázky jsme si ale museli zatím počkat. Australské zastoupení už ale uveřejnilo první dvě fotografie.
Zpět na článek
12. 10. 2009 07:58
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 11:10
12. 10. 2009 11:22
12. 10. 2009 13:42
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 11:25
12. 10. 2009 15:19
12. 10. 2009 16:09
12. 10. 2009 16:18
12. 10. 2009 17:01
12. 10. 2009 17:14
13. 10. 2009 08:55
13. 10. 2009 13:11
13. 10. 2009 11:21
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 07:58
hm---
lesna straz jazdi po jednom a ak to ma lepsiu priechodnost v terene, tak potom ano. Inac nevidim ine vyuzitie 3. dv auta.
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2009 09:33
Landcruiser ?????
jako SUV????? mein gott - ne Kárl, ale Gott jako Gott. No nic no - tak to scout je hardcore offroad - už to zadělení skupin chápu....
Rozbalit vlákno
2
12. 10. 2009 16:59
Re: Landcruiser ?????
Vis vubec neco o schopnostech LC v terenu?
13. 10. 2009 13:50
Re: Landcruiser ?????
myslím, že ano - proč? Protože mne "udivuje" zařazení LC mezi SUV? To tedy udivuje - To si LC nezaslouží - být zařazen mezi SUV typu Tucson, SF, klony outlendera apod. LC toho zvládne mnohem více bez úprav, přičemž jsem třeba ještě neslyšel, že by si někdo montoval špéru na zadek nebo předek třeba právě na Santa Fé.....Mne štve tohle cpaní aut do jedné přihrádky.....ale máš pravdu - tohle je spíše jen můj problém.... Já zkrátka LC nepovažuji za SUV, ale za offroad, který dokáže projet terénem, kde SUV chcípne a volá traktore help.....
Tady ukázka SUV a "SUV", které tomu parádnímu musí pomoc - a přitom by to podle místních měřítek tedy měla býti stejná kategorie.....
[odkaz]
12. 10. 2009 11:10
Desing
Jedno z tych skaredsich aut.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2009 11:22
Re: Desing
Myslel jsi snad design? Jestli si tvoříš úsudky tak rychle jak píšeš tak potěšpánbu.
neregistrovaný "misiak"
12. 10. 2009 13:42
Re: Desing
jo kámo! Yeti vsetkych rozslapne!
Yeti porazi vsetkych - LC, MB-G, Pajero, X-trail, RR, Jeep ....taktiez SUV-ecka BMWX6, Audi Q7, ....
YETI je tu..premiant triedy! A co jednej triedy...on je premiant v 3 triedach! ;-) >:D
12. 10. 2009 11:25
design
Na rozdíl od LC120, jehož design vznikal v Evropě, vypadá LC150 daleko více "asijsky". Řekl bych, že je to tím, že mimoevropské prodeje jsou pro řadu LC daleko důležitější, úprava designu pro Evropu by stála další peníze...
Myslím, že LandCruiser se o "své" zákazníky ani v Evropě bát nemusí, na rozdíl od módních záležitostí typu bmwX a audiQ je to auto, které umí (a může) jezdit i ve skutečném terénu, a to i dlouhodobě, kdo měl možnost se s ním svézt tak ví o čem píšu :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kolmar
12. 10. 2009 15:19
Re: design
Uz som myslel, ze tu poriadny prispevok dnes neuvidim ;-) Ano :yes: svata pravda! Hlavne azia a australia to tahaju a na nich sa pozera primarne. No aj ja sa pridavam do skupinky, ktorym sa 120 pacil viac...
LC toho zvladne v terene naozaj dost a este ked KDSS prihodili aj do tohto kuska, tak to bude velmi zaujimave...aj komfortne...
12. 10. 2009 16:09
Re: design
Jasně, 120-ka je možná co se týče designu hezčí, ale 150-ka bude zase daleko dále technicky. Těším se hlavně na další zlepšení už tak dobrého podvozku, což očekávám hlavně od KDSS. Vzhledem k tomu, že rámová konstrukce stále zůstává jako základ, je nový model evoluce přesně podle mého gusta..., musím přiznat, že jsem se trochu obával, zda Toyota přeci jen pod tlakem konkurence nesleví z terenních schopností, naštěstí se to nestalo.
Avatar - kolmar
12. 10. 2009 16:18
Re: design
Na podvozok som aj ja velmi zvedavi, no netusim kedy budem mat moznost ho skusit ;-\ Toyota si je vedoma preco ju ludia kupuju... "RX" z toho robit nechce :-)

Ja osobne som cakal, na silnejsi 3.0 a dufal som v V6...no Bohuzial sa tak nestalo, potesujuce je znizenie spotreby a emisii u sucasneho stvorvalca.

Inac aj tie moderne podvozky dokazu divy, bez problemov v prechodnosti dokazu konkurovat tuhej naprave vzadu, len spolahlivost je uz podstatne ubohejsia - a aj o to toyote ide a je tak ako ma byt :-!
12. 10. 2009 17:01
Re: design
Dnesni LC uz davno neni hradcore ofroad, jestli jim vubec kdy bylo, pokud byl alespon trosku,je mu zase o trosku dale...ale LC uz nema plnit ulohu huzevnateho drsnaka, ma to bejt hlavne OPRAVDOVE SUV, tedy vuz, ktery se da pouzivat kazdy den na cestu do prace, ale nepostradajici schopnost blatit se v lese atd...myslim, ze Toyota jde u LC spravnou cestou. ;-) :yes:
Avatar - kolmar
12. 10. 2009 17:14
Re: design
No tak pomaly... ja som alergicky na to, ak niekto na auto, ktore ma rebrinovy ram, terennu redukciu a tuhu zadnu napravu napise SUV!! toto je off road!! ok? ... nie taky ako je Wranger Rubicon alebo bola J 7 ale dokaze toho na rozdiel od Q7 ci X5 naozaj pozehnane, hoci jazdne vlastnosti na ceste nemozu konkurovat - a tejto cesty sa toyota drzi...

LC 120 nema byt hard core off road, to je HZJ 76, 78 ci 79 ci ake ma dnes cislo... >:D
13. 10. 2009 08:55
Re: design
Přesně tak, LC150 není žádné SUV, jasně že jsou drsnější offroady, jak píše kolmar Toyota má taky "drsnou" řadu J7, ale LC150 stále splňuje vše co k pravému offroadu patří.
Na rozdíl od Land Roveru se Toyota (podle mého názoru správně) rozhodla držet se při vývoji většího i menšího LC klasické koncepce s odděleným rámem, která má výhodu v celkově nižší hmotnosti auta a také v možnosti "schovat" do rámu některé díly např. výfukové potrubí, které mohou být u vozů s vestavěným rámem v terénu poškozeny. Stačí se podívat na to jak problematicky má kvůli vestavěnému rámu umístěný výfuk LR Discovery.
Avatar - kolmar
13. 10. 2009 13:11
Re: design
Mne sa napr. aj to riesenie ako ma Disco3 vcelku paci - pre univerzalonst, aj v terene (vdaka vzduchu) aj na cestach (zadok tak neodskakuje ako tuha zadna) je perfektny kompromis, len Bohuzial spolahlivost a zivotnost tohto riesenia sa neda porovnat s rebrinovym ramom + tuhou zadnou...a pre dlhsie a narocnejsie expedicie je uz viac-menej nevhodny...
Som rad ze Toyota "klasicke" podvozky vdaka KDSS "zenie" do takeho komfortu, ktory sa vyrovna vzduchovym vakom... :yes:

Trend dnesnej doby je huraa na cesty... LR nechce znicit svoju legendu a chcu aby bol vlk sity aj baran cely...niekto mozno chvali, niekto nadava, no od mna maju uctu... len vylepsit tu spolahlivost a nastolit dietu ;-)
13. 10. 2009 11:21
Re: design
Tak sorry no ;-) :-) . Tak je to Offroad gay, nebo SUV gangsta :-) vyber si .