Třídveřové provedení modernizované Toyoty Land Cruiser sice bylo oficiálně představeno, na jeho obrázky jsme si ale museli zatím počkat. Australské zastoupení už ale uveřejnilo první dvě fotografie.
myslím, že ano - proč? Protože mne "udivuje" zařazení LC mezi SUV? To tedy udivuje - To si LC nezaslouží - být zařazen mezi SUV typu Tucson, SF, klony outlendera apod. LC toho zvládne mnohem více bez úprav, přičemž jsem třeba ještě neslyšel, že by si někdo montoval špéru na zadek nebo předek třeba právě na Santa Fé.....Mne štve tohle cpaní aut do jedné přihrádky.....ale máš pravdu - tohle je spíše jen můj problém.... Já zkrátka LC nepovažuji za SUV, ale za offroad, který dokáže projet terénem, kde SUV chcípne a volá traktore help.....
Tady ukázka SUV a "SUV", které tomu parádnímu musí pomoc - a přitom by to podle místních měřítek tedy měla býti stejná kategorie.....
[odkaz]
jo kámo! Yeti vsetkych rozslapne!
Yeti porazi vsetkych - LC, MB-G, Pajero, X-trail, RR, Jeep ....taktiez SUV-ecka BMWX6, Audi Q7, ....
YETI je tu..premiant triedy! A co jednej triedy...on je premiant v 3 triedach! ;-) >:D
Na rozdíl od LC120, jehož design vznikal v Evropě, vypadá LC150 daleko více "asijsky". Řekl bych, že je to tím, že mimoevropské prodeje jsou pro řadu LC daleko důležitější, úprava designu pro Evropu by stála další peníze...
Myslím, že LandCruiser se o "své" zákazníky ani v Evropě bát nemusí, na rozdíl od módních záležitostí typu bmwX a audiQ je to auto, které umí (a může) jezdit i ve skutečném terénu, a to i dlouhodobě, kdo měl možnost se s ním svézt tak ví o čem píšu :-)
Uz som myslel, ze tu poriadny prispevok dnes neuvidim ;-) Ano :yes: svata pravda! Hlavne azia a australia to tahaju a na nich sa pozera primarne. No aj ja sa pridavam do skupinky, ktorym sa 120 pacil viac...
LC toho zvladne v terene naozaj dost a este ked KDSS prihodili aj do tohto kuska, tak to bude velmi zaujimave...aj komfortne...
Jasně, 120-ka je možná co se týče designu hezčí, ale 150-ka bude zase daleko dále technicky. Těším se hlavně na další zlepšení už tak dobrého podvozku, což očekávám hlavně od KDSS. Vzhledem k tomu, že rámová konstrukce stále zůstává jako základ, je nový model evoluce přesně podle mého gusta..., musím přiznat, že jsem se trochu obával, zda Toyota přeci jen pod tlakem konkurence nesleví z terenních schopností, naštěstí se to nestalo.
Na podvozok som aj ja velmi zvedavi, no netusim kedy budem mat moznost ho skusit ;-\ Toyota si je vedoma preco ju ludia kupuju... "RX" z toho robit nechce :-)
Ja osobne som cakal, na silnejsi 3.0 a dufal som v V6...no Bohuzial sa tak nestalo, potesujuce je znizenie spotreby a emisii u sucasneho stvorvalca.
Inac aj tie moderne podvozky dokazu divy, bez problemov v prechodnosti dokazu konkurovat tuhej naprave vzadu, len spolahlivost je uz podstatne ubohejsia - a aj o to toyote ide a je tak ako ma byt :-!
Dnesni LC uz davno neni hradcore ofroad, jestli jim vubec kdy bylo, pokud byl alespon trosku,je mu zase o trosku dale...ale LC uz nema plnit ulohu huzevnateho drsnaka, ma to bejt hlavne OPRAVDOVE SUV, tedy vuz, ktery se da pouzivat kazdy den na cestu do prace, ale nepostradajici schopnost blatit se v lese atd...myslim, ze Toyota jde u LC spravnou cestou. ;-):yes:
No tak pomaly... ja som alergicky na to, ak niekto na auto, ktore ma rebrinovy ram, terennu redukciu a tuhu zadnu napravu napise SUV!! toto je off road!! ok? ... nie taky ako je Wranger Rubicon alebo bola J 7 ale dokaze toho na rozdiel od Q7 ci X5 naozaj pozehnane, hoci jazdne vlastnosti na ceste nemozu konkurovat - a tejto cesty sa toyota drzi...
LC 120 nema byt hard core off road, to je HZJ 76, 78 ci 79 ci ake ma dnes cislo... >:D
Přesně tak, LC150 není žádné SUV, jasně že jsou drsnější offroady, jak píše kolmar Toyota má taky "drsnou" řadu J7, ale LC150 stále splňuje vše co k pravému offroadu patří.
Na rozdíl od Land Roveru se Toyota (podle mého názoru správně) rozhodla držet se při vývoji většího i menšího LC klasické koncepce s odděleným rámem, která má výhodu v celkově nižší hmotnosti auta a také v možnosti "schovat" do rámu některé díly např. výfukové potrubí, které mohou být u vozů s vestavěným rámem v terénu poškozeny. Stačí se podívat na to jak problematicky má kvůli vestavěnému rámu umístěný výfuk LR Discovery.
Mne sa napr. aj to riesenie ako ma Disco3 vcelku paci - pre univerzalonst, aj v terene (vdaka vzduchu) aj na cestach (zadok tak neodskakuje ako tuha zadna) je perfektny kompromis, len Bohuzial spolahlivost a zivotnost tohto riesenia sa neda porovnat s rebrinovym ramom + tuhou zadnou...a pre dlhsie a narocnejsie expedicie je uz viac-menej nevhodny...
Som rad ze Toyota "klasicke" podvozky vdaka KDSS "zenie" do takeho komfortu, ktory sa vyrovna vzduchovym vakom... :yes:
Trend dnesnej doby je huraa na cesty... LR nechce znicit svoju legendu a chcu aby bol vlk sity aj baran cely...niekto mozno chvali, niekto nadava, no od mna maju uctu... len vylepsit tu spolahlivost a nastolit dietu ;-)