Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Land Cruiser Team Edition: Sleva 175 tisíc Kč a výbava zdarma (cena od 1,145 milionu Kč)

Diskuze (7)
Toyota připravila pro dieselový Land Cruiser akční nabídku Team Edition, která představuje slevu 175 tisíc Kč na skladové vozy a k tomu další výbavu v ceně 55 tisíc Kč zdarma.

Akci Team Edition spustila Toyota od počátku července, nyní jsou známy ale už také první výsledky – přímá sleva 175 tisíc Kč pro dieselový motor a k tomu výbava zdarma získala zastoupení Toyoty pro ČR a SR v prvních dvou prázdninových týdnech 15 zákazníků. Zvýhodnění se týká výbavy Lux i bohatší Lux+.

Levnější provedení má osmimístný interiér, litá 17palcová kola, střešní okno, kožené čalounění, volant v kombinaci kůže-dřevo, dvouzónovou klimatizaci, klimatizaci pro zadní řady sedadel, tempomat, rádio s měničem na CD, nastavitelnou tuhost podvozku a světlou výšku se zadními pneumatickými tlumiči a mezinápravový diferenciál se zvýšenou svorností. Výbava Lux+ přidává navigaci s dotykovým displejem, parkovací kameru, alarm a ostřikovače světel.

Land Cruiser Lux stojí po slevě 1,145 milionu Kč, Lux+ je o 90 tisíc Kč dražší. V obou případech jsou k tomu zdarma zadní parkovací senzory, tažné zařízení, deflektor kapoty, střešní příčníky a k nim podélný nosič na kola a střešní box o objemu 490 litrů. Tuto výbavu si jinak Toyota cení na 55 tisíc Kč.

Toyota Land Cruiser - akční ceny na českém trhu (červenec 2009)
Motor3,0 D-4D
Převodovka5A + 4x4
Zdvihový objem [cm3]2982
Válce/ventily4/4
Největší výkon [kW/min-1]127/3400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]410/1800-2800
Max. rychlost [km/h]175
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,2
Komb. spotřeba [l/100 km]9,0
Cena Lux [Kč]1.144.900,-
Cena Lux+ [Kč]1.234.900,-

Diskuze (7)
24. 7. 2009 09:27
Re: New 2010 Prado!!!
S rezervou to bude jako u současný 120 - podle výbavy. Pokud se jedná o nižší výbavu, rezerva ja na autě, na vyšších výbavách je rezerva pod autem.
Avatar - kolmar
24. 7. 2009 00:36
Re: New 2010 Prado!!!
co povedat? snad len skoda :-( predok skoro ako Terracan no prezit by sa to dalo no ale tie zadne svetla su fakt humus.

Pratel, takze takto odhadujes techniku?? hmm tak podla mna vsetko je mozne, no s nezavyslim zavesenim zadnych kolies by som az tak na stopro neratal, pozri ako to vyriesili pri LC V8 ;-)
Avatar - pratel
23. 7. 2009 11:08
Re: New 2010 Prado!!!
Ale ano, osobne som presvedceny, ze toto je finalna verzia noveho Prada. Nie je cas na velke zmeny, jesenna premiera je za dverami. Dizajn auta sa mi zda tazkopadnejsi, usadnutejsi ako u LC120. Viac do dizajnu Lexusu. Myslim si, ze Toyota podlahla svetovym vplyvom a Prado bude viac soft ako hard. Bol by som len rad, ked by som sa mylil... Ocakavam nezavisle zavesenie kolies, elektroniku namiesto uzavierok, integrovany ram, vykonny 3l D6D aspon so 175kw, 7st.automat...

Co sa tyka rezervy u sucasneho Prada, mam pocit, ze vsetky dnesne pofaceliftovane modely maju rezervu uz len pod zadkom auta, ale nie som si uplne isty. Ako majitel Pajera som poskuloval po novom Prade, ale toto je nejake divne, uvidime nazivo.
23. 7. 2009 08:37
Re: New 2010 Prado!!!
Ty fotky vypadají bohužel hodně důvěryhodně, na nástupce LC120 jsem se těšil, ale tohle se mi moc nelíbí. Pokud si to dobře pamatuju, tak design současné 120-ky mělo na starosti evropské designérské středisko Toyoty ve Francii a design byl stejný pro celý svět. Vzhledem ke klesajícímu zájmu o tyto vozy v Evropě se asi Toyota rozhodla dát přednost asijskému vzhledu, obávám se, že vzhledem k úspoře nákladů bude opět design stejný pro celý svět :'-(
Avatar - kolmar
22. 7. 2009 23:45
Re: New 2010 Prado!!!
Nastupca LC 120 ma byt do konca roka tu. No pevne verim a dufam, ze toto co si tu ukazal na obr. neni verzia pre EU, lebo to vyzera viac nez cudne. LC 90 velmi pekne auto, LC 120 dokonalost sama o sebe, aj dnes podarany off road, no tie svetla a predny naraznik na tychto foto vyzera trocha cudne (viem, nazivo to bude nebo a dudy) a zadne stoplampy su hotova tragedia...dufam, ze to takto nebude vyzerat... no zaujima ma technika, aka tam bude zadna naprava a odpruzenie a na novy motor (dufam, V6 diesel)...

Co sa tyka rezervy, tak dam ruku do ohna, ze budu 2 varianty ako to ma aj LC 120, kto chce pod kufor tak pod a kto chce na dverach, tak hore - takto uz funguju roky rokuce a zdedi to asi aj nastupca...