Amici se s tim neparaji, pokud nejsi s autem spokojeny, pises stiznost, pokud je jich vic, bud znacka udela svolavacku anebo na ni podaji hromadnou zalobu.
Pokud se jedna o ohrozeni bezpecnosti posadky a k te riziko pozaru bezpochyby patri, tak se neni o cem bavit.
Dodavat na takovy trh neni zadna legrace, o cemz by VW group mohl vypravet. Narozdil od te Toyoty, ktera tam sice na ruzich ustlano nema, ale narozdil od VW se tam docela masove prodava.
To sice ano, ale čím víc bude těchto akcí, tím víc v očích ameičanů bude ten prstiž Toyoty jako spolhlivé zančky klesat a mnozí začnou přemýšlet, zda místo Camry radši nevzít buick, ford, chevy nebo chrysler....
No soudě podle prodejních čísel je jich vela >:D
Za 5 měsíců se prodlao 110 000 Chevy Malibu; 96 500 Hyundai Sonata; 81 200 Chevy Impala; 30 000 fordů taurusů atd....
Máš na mysli tu domácí značku, která neudělala svolávačku u série Roomsterů, kterým nevystřelovaly airbagy? Zatím se Toyota ke všem problémům co měla (a že jich moc nebylo), stavěla čelem, tak uvidíme.
To jen hon proti Toyote!!! Nevravim, ze Toyota je dokonala, ale toto sa mi javi tak, ze ak americania nevedia zabodovat lepsou ponukou, kvalitou oproti Toyote, tak sa uchylia k takymto praktikam....pokial mozno co najviac ju dorazit!
To je nesmysl, evropské značky se tam normálně prodávají, (nevím jestli všechny), ale o BMW, Mercedesu a VW vím. Kdyby Japonci uzavřeli svůj trh evropské produkci, byli by sami proti sobě, protože EU by potom recipročně udělala to samé. Nikomu by to nepomohlo a vedlo by to ke 2 věcem. Zvýšení cen aut evropských značek, (menší konkurence na trhu) a byl by menší výběr pro potenciálního zákazníka, děkuji, nechci. Jediné značky které se tam tuším neprodávají, (ale 100% si tím jist nejsem) jsou Korejci. Stejně tak, jako se v J. Koreji neprodávají auta japonská, (opět nemohu garantovat, četl jsem to).
Ale je to tam ozaj tak, nie su zakazane, ale dovozne clo je brutalne vysoke takze europske auto si tam dovoli malokto. Zil som rok v Seoule a co sa tyka europskych aut, za rok som tam videl len premiove znacky, kompletny zoznam modelov je nizsie (100% kompletny, nic som nevynechal):
Houbeles. Amíci zdaleka nejvíce otevřeli svůj trh Japíkům. Bez US trhu by Japíci měli velký problém. Že si dnes kazí pověst sami svou nekvalitou je jen a jen jejich problém.
Blábol, a to mám Japonce rád. To si opravdu myslíš, že si ty požáry někdo vymýšlí? Podle mé laické spekulace to vypadá na chybu v elektroinstalaci, ale může to být i cokoli jiného. Toyota se ke svým problémům (pokud vůbec nějaké měla) vždy stavěla čelem, tak uvidíme.
ne ze si je nekdo vymysli ono ani pokud si pamatuju tak zadnej pozar nebyl jenom varovali ze by se mohl stat a jde o to ze pisou jenom o zavadach toyoty a ne o svojich znackach
ONI O NICH PÍŠOU NEBOJ. NHTSA vydává zprávy o všech značkách, ovšem v poslední době mají japonci víc problémů než domácí. Ona kvalita šla hodně nahoru.
Nevím, nevím, buď má Toyota špatného subdodavatele dílů pro S. Ameriku nebo je to třeba konstrukční chybou, nevím. Každopádně je zajímavé, že takové zprávy přichází jen z USA. Samozřejmě že je to problém a ne malý, ale proč se nic takového nestalo v Evropě?
Já bych řekl, že je to přístupem. Amerika je velká a je v ní plno skutečných blbců, mnohem víc než tady, i když je statečně doháníme. Třeba ty problémy Priusu, kdy si hňupové nacpali pod pedály 10 koberců a potom nemohli zabrzdit když se jim o ně zasekly pedály. Vypnout zapalování? Zatáhnout ruční brzdu? Naplno šlápnout na brzdu i při plném plynu? To je na jejich inteligenci evidentně moc složité a tak raději havarovali a potom se soudili.
Stejně jako tohle. Skoro bych řekl, že jestli je problém ve spínači elektrických oken tak to prostě nějací inteligenti drželi i když bylo okno až dole/nahoře, něco se tam přehřálo, rozpustilo, zkratovalo - zřejmě tam nejsou dorazové senzory.
My se tomu smějeme, ale pokud by v USA nějaké auto nemělo napsáno v návodu k použití, že se musí za jízdy řídit, měla by automobilka problém. Stejně tak musí mít napsáno na zrcátcích, že to co tam vidí je ve skutečnosti za nimi...
jako blábol dobrý :-) Ale jinak přínos žádnej. Spíše je to tím, že tyhle modely co se prodávaj v US jsou vyráběný jinde než co jezdí u vás v Česku..dokonce Camry se v Česku ani neprodává. A druhá věc, v US je odbyt Toyoty nepoměrně větší, takže pokud se někomu v Evropě rozbilo stahování oken, nikdo to nehnal do medií.
A to s těma blbcema - žije tam přes 312 milionů lidí, takže je jasný, že do Česka se dostane častěji nejaká zpráva o lidský blbosti amíka, než třeba zpráva z Norska. Ale objektivní by bylo, počítat "blbce" zmíněným v médiích třeba v jednom státě (např.: Ohio)... A Američani jsou daleko milejší, než lidi čechách, toť vše :-)