Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Po čtyřech letech se na trh vrací Toyota Mark X GRMN! U nás ji ale nekoupíte.

Na autosalonu v Tokiu ukázala Toyota sportovní verzi sedanu Mark X. Limuzína s klasickou koncepcí pohonu nabídne výkon 313 koní a také střechu z kompozitních materiálů.
Zpět na článek
14. 1. 2019 10:33
14. 1. 2019 11:55
14. 1. 2019 09:49
Děkujeme japanofilní redakci
za zbytečné informace o autě v EU nepřihlasitelném a za cenu v jenech.
Infatiním a blbým označením GRMN se Kojota odvařila sama.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - lamal
14. 1. 2019 10:34
Re: Děkujeme japanofilní redakci
nejak ta to zdepkovalo >:D
Avatar - Ozzman
14. 1. 2019 11:07
Re: Děkujeme japanofilní redakci
Mne by zajímalo, proč to auto nemá na kapotě znak ? To se za to stydí ? >:-[]
Avatar - netcar.xx
30. 1. 2019 15:38
Re: Děkujeme japanofilní redakci
Máme teprve leden a Fotzek je už za imbecila roku
Avatar - lamal
14. 1. 2019 10:33
to je to čo
chceš
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
14. 1. 2019 11:10
Re: to je to čo
Ale nedostaneš, moc aut, co má v této specifikaci ještě manuál není. Přitom tahle kombinace musí být skvělá.
Avatar - lamal
14. 1. 2019 11:55
Re: to je to čo
v pohode, aspon niekde sa take auta predavaju, doprajem aj ostatnym ;-)
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2019 14:35
Re: to je to čo
:yes: Sportovně laděný sedan s V6, manuálem a RWD? Taková auta mi v Evropě chybí.
14. 1. 2019 11:16
Pohon je dokonalost...
...tvary už horší, ale proč jich kurnik nevysemení 1000ks pro EU. Každým rokem. ;-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
14. 1. 2019 11:27
Re: Pohon je dokonalost...
Nejspíš tohle auto vůbec neexistuje v inkarnaci s volantem vlevo... a nechce se jim to homologovat a platit emisní výpalné kvůli tomu, aby prodali 1000ks se ztrátou nebo 300ks se ziskem a 700 jim zbylo ;-)
14. 1. 2019 11:30
Re: Pohon je dokonalost...
100% neexistuje jako LHD, jen to je škoda.
Avatar - Dinar
14. 1. 2019 12:22
Re: Pohon je dokonalost...
Jo, pohon na zadek, šestihrnek, manuál, pěkný, ale i kdyby ho prodávali na EU trhu, stejně by sis ho nekoupil, sedan (typický daily car) v této kombinaci si každý rozmyslí, navíc je na tom autě vidět, že je staré, myslím design. Možná stát kolem 600 tis. pár zájemců by se našlo, ale to je vzhledem ke třídě a technice nesmysl.
14. 1. 2019 12:32
Re: Pohon je dokonalost...
Já bych si ho nekoupil! Naopak bych se snažil, ať si ho koupíš ty a pak si ho půjčoval >:D
Avatar - Emel
14. 1. 2019 12:50
Re: Pohon je dokonalost...
600 by to stát nemuselo, za 800-850 by to bylo pořád zajímavý... za předpokladu, že bych se smířil se sedanem a že by to dobře jezdilo. Ale jinak jo, tohle přesně jsem chtěl napsat... všechno má smysl jen za nějakou cenu a tady by prodejní cena byla jistě někde 1,1M+.
Avatar - praděda7
14. 1. 2019 14:52
Re: Pohon je dokonalost...
Cena by se pohybovala kolem 1mil, spíš něco přes. CTR se také prodává za tyto peníze.
Avatar - Emel
14. 1. 2019 15:38
Re: Pohon je dokonalost...
Však píšu 1,1M+... je mi to jasné. Jenom pokuta za CO2 bude ranec.
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2019 16:48
Re: Pohon je dokonalost...
Při tolika hybridech by to ranec být nemusel.
Avatar - lamal
14. 1. 2019 12:16
Re: Pohon je dokonalost...
tu prednu masku, svetla, naraznik nechapem ani ja, ale budis... ako celok je to dobry pocin :-)
Avatar - praděda7
14. 1. 2019 14:45
Re: Pohon je dokonalost...
Kastla je také ok. Připomíná první Lexus IS 200. Ten měl také šestiválec i manuál. Jo, kdyby v Bruselu nevládli ekoteroristi a neomarxisti, tak by se tu prodával. Poptávka by určitě byla. ;-)
Avatar - lamal
14. 1. 2019 14:56
Re: Pohon je dokonalost...
Jak sa to vezme, tiez mi vadia tie emisne trampoty, na druhej strane zmyslanie V4 o ekologii je znacne po zadu... vo Svedsku alebo inych zemiach napr na severe EU to maju viac v krvi a su schopni pre zivotne prostredie obetovat nie len auta, ale aj ovela viac... vidiet to na miere triedeni odpadu a podobne, skoda ze u nas to tak nie je... davalo by to cele viac zmysel...
Avatar - praděda7
1. 2. 2019 17:47
Re: Pohon je dokonalost...
[odkaz]
14. 1. 2019 22:30
Podobnou techniku mají nabízet v Giulii!
Tahle Toyota je po technické stránce zmotnělý sen, po designérské už ale méně. Přitom řešení je tak snadné - nabídnout benzínovou AR Giulia 2.0 s manuální převodovkou a mechanickou ručkou. Je to opravdu pro tebe tak neproveditelný technický (či ekonomický) problém, Alfo, udělat radost i milovníkům klasiky (relativně) cenově dostupným autem?!! V čem je Toyota lepší, že takové auto může nabízet i i jen pro domácí trh, a Alfa ne? 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0