Na autosalonu v Tokiu ukázala Toyota sportovní verzi sedanu Mark X. Limuzína s klasickou koncepcí pohonu nabídne výkon 313 koní a také střechu z kompozitních materiálů.
Nejspíš tohle auto vůbec neexistuje v inkarnaci s volantem vlevo... a nechce se jim to homologovat a platit emisní výpalné kvůli tomu, aby prodali 1000ks se ztrátou nebo 300ks se ziskem a 700 jim zbylo ;-)
Jo, pohon na zadek, šestihrnek, manuál, pěkný, ale i kdyby ho prodávali na EU trhu, stejně by sis ho nekoupil, sedan (typický daily car) v této kombinaci si každý rozmyslí, navíc je na tom autě vidět, že je staré, myslím design. Možná stát kolem 600 tis. pár zájemců by se našlo, ale to je vzhledem ke třídě a technice nesmysl.
600 by to stát nemuselo, za 800-850 by to bylo pořád zajímavý... za předpokladu, že bych se smířil se sedanem a že by to dobře jezdilo. Ale jinak jo, tohle přesně jsem chtěl napsat... všechno má smysl jen za nějakou cenu a tady by prodejní cena byla jistě někde 1,1M+.
Kastla je také ok. Připomíná první Lexus IS 200. Ten měl také šestiválec i manuál. Jo, kdyby v Bruselu nevládli ekoteroristi a neomarxisti, tak by se tu prodával. Poptávka by určitě byla. ;-)
Jak sa to vezme, tiez mi vadia tie emisne trampoty, na druhej strane zmyslanie V4 o ekologii je znacne po zadu... vo Svedsku alebo inych zemiach napr na severe EU to maju viac v krvi a su schopni pre zivotne prostredie obetovat nie len auta, ale aj ovela viac... vidiet to na miere triedeni odpadu a podobne, skoda ze u nas to tak nie je... davalo by to cele viac zmysel...
Tahle Toyota je po technické stránce zmotnělý sen, po designérské už ale méně. Přitom řešení je tak snadné - nabídnout benzínovou AR Giulia 2.0 s manuální převodovkou a mechanickou ručkou. Je to opravdu pro tebe tak neproveditelný technický (či ekonomický) problém, Alfo, udělat radost i milovníkům klasiky (relativně) cenově dostupným autem?!! V čem je Toyota lepší, že takové auto může nabízet i i jen pro domácí trh, a Alfa ne? 8-s8-s8-s